Вигенин просто казва това, което всички казваме. Всички руски проксита са водени от wannabe фюрери...
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Когато common sense идва от страна на Вигенин, това означава, че Възраждане е някакво много сериозно дъно. Удивително е как такива олигофрени могат да получат място в парламента, а още по-удивително е, че у нас има стотици хиляди граждани, които са напълно неграмотни, за да гласуват за тях
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За сметка на тях БСП се държи много достойно - за малко да бъдат в коалиция с ГЕРБ ама Гешев издърпа ушите на Корнела и тя сви перки. Иначе сега щяхме да си имаме коалиция ГЕРБ + ДПС + БСП + ИТН.
"Определи като несериозно внушението на "Възраждане" и че, щом Съединените щати имат бази в България, и България трябва да има в САЩ."
Това е много интересен въпрос. Факт, е че САЩ имат свои военни бази в много държави, които са техни съюзници! Примерно Германия, Великобритания, Италия, Полша, Южна Корея, Япония.... но няма нито една чуждестранна военна база от тези държави в САЩ. Нито една.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
пуснах си да гледам лайв. Тия лумпени от възражение загубиха час и нещо парламентарно време да си ланкат техните простотии, които после ще нарежат на шортс в ТикТока и ще си зарибяват последователите с лозунги тип "само възраждане защитават българските интереси...". Аман вече!
You don't know what you don't know.
Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
Тия лумпени от възражение загубиха час и нещо парламентарно време да си ланкат техните простотии, които после ще нарежат на шортс в ТикТока и ще си зарибяват последователите с лозунги тип "само възраждане защитават българските интереси...". Аман вече!
Те затова са и в парламента. Е, и разбира се, заради субсидията, за да може Копейкин да продължава да си строи къщи.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Вигенин често има добри попадения. Малко е жалко че партия със способни хора като БСП избраха пътя на антиджендърщината и псевдопатриотизма за да подражават на Възраждане. Политическото ляво в момента изглежда като някаква детска площадка където новото дете се е изхрачило и БСП и Радев го гледат в захлас и се чудят как да копират това гениално поведение.
Ей руснак, спечелете изборите от Израждане с пълно мнозинство и тогава определяйте на къде ще върви България. Но с 10 % идиота от населението за щастие това не е възможно. Затова ще седите в ъгъла в парламента и ще слушате тези, които ние проевропейските сме пратили там да ни представляват. А скоро и ще последвате съдбата на Бялата Златка. И ще идете на бунището на историята. Нека само се смени Гешев и да ви подхване истински прокурор..
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
По-скоро ако си спомним правителството на Орешарски и златния пръст на Волен Сидеров, ще направим пълна аланогия с правителството на ППДБ-ГЕРБ и сребърните пръсти на Пеевски и Карадайъ. Стопляте ли?
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
тепунгер какъв пеевски пръст бе? правителсдтвото има собствено мнозинство целата власт! те тва искаше Баце и го вкара и на Радев и на всички останали сволочи
Защо не попитат хората какво искат. Някакви маргинализирани проамерикански левичарски партии решават вместо нас. Много характерно за тях е, че се смятат за нещо повече от останалите 95 %. Историята показва, че периодично тези 5% биват увисвани по стълбовете.
-------------- пропускаш нещо, политиците всячески се мъчат да намалят избирателната активност. Няма дебати, крият какво ще програмите си. И успяват. Любовта ще спаси света!!!
Само че Възраждане са много по-опасни от Атака. В момента ситуацията е такава, че Възраждане може да се окаже в зоната на мандатите при някои от следващите избори. А русофилската истерия е на максимално ниво. И докато Волен само залъгваше лумпените, живеейки си добре на техен гръб като златен пръст на ГЕРБ, то копейката има задачи да изпълнява. Целите са ясни, максимално отдалечаване на България от Европа. А в някой момент чакам и референдум за излизане от ЕС.
Еми явно. Изборът им е удачен, което означава, че колкото и да ги плюем все пак като средно ниво са по-добре от това на "суверена". Остави ги ти тия приказки, дето народа ще решава. Тия работи, плюс "националните интереси" обикновено ги дрънкат най-големите безродници и предатели, комундета, непрокопсали болшевики и всякави идиоти, които Господ за съжаление е дал с много у нас.
Всичко това е решено с решение на парламента на РБ от депутати изпратени в него с редовни избори. Кое точно не схващаш, че постоянно дирите вратички и по "втория начин" с малоумни референдуми. Ще ми решавате за ядренета енергия у нас, за устройствто на политическата система, сега и за геополитическа ориентация на изток - айде малко да си седнете на дъ-то и да свършите за 5 пари работа, ако можете, а ако не можете - поне оставете ние да свършим.
В представителната демокрация (каквато е България), всички гласуваме за депутати, които взимат решения вместо нас. Ако очакваш консенсус от всички българи за всички въпроси, няма да се взимат никакви решения и нищо няма да се движи. В конституцията има определен ред за организиране на референдуми, ако смяташ, че някой въпрос е достатъчно важен, да бъде подложен на това, намери 500000 съгласни с теб и го пускай.
Г-н Вигенин , разсъждава като всеки трезвомислещ човек. България без НАТО е с издути гащи в момента. Тепърва трябва да оправя армията си. Възраждане са ясни с една дума - Русия.
Хубаво е когато комунистическите, про-руски клоуни се карат по между си.
Способността да се прави зло се оказа най-благодатният талант на комунистическата епоха, тъй като това ЗЛО се оказваше ДОБРО за политиката на партията Г. Марков
До коментар [#40] от "frankie...says":Т. е. ако мнозинството депутати в парламента гласуват за напускане на НАТО не е нужен референдум. Не е лошо, съгласен съм
Вигенин, може цялото БСП, да минават към ППДБ - с всеки изминал ден те доказват, че нямат нищо общо с наемния труд, чийто интереси би трябвало да защитават. Ръководството на тази партия е изцяло зависимо от големия брат.
България е член на НАТО от близо 20 години, а не разполага с никакви оръжия, отговарящи на стандартите на алианса, което е смехотворно. Ясно е защо ни държат в алианса - заради територията.
Когато България беше член на Варшавския договор разполагаше с едни от най-съвременните оръжия за времето си.
""Възраждане" се държи като "Атака" А БСП има възгледите на израждане по външнополитическите въпроси, но лицемерно ги прикриват, да не им личи много , че са путинисти и антиевропейци.
Същите като вас продажни слуги са. Корнела като беше в правителството лъжеше, че нямало износ на оръжия за Украйна.
Когато заръките на кураторите на Клаус Шваб започнат да се претворяват в живота, т.е. когато Хомо сапиенс започне да променя своето качество и вие започнете да страдате, ще ви дойде друг акъл, ще виете от болка. Но вече ще е късно! Това, което се задава за Европа е по-лошо от фашизма.
Вигенин просто казва това, което всички казваме. Тези руски проксита застрашават националната сигурност. Да не говорим че е незаконно да поддържат терористична държава.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
До коментар [#48] от "frankie...says":Трябваше да го изкажете защото след време вие ще почнете да искате референдум и ми трябваше какво да ви припомня.
Не знам защо се вземате толкова насериозно. Да казвам, да си записвам, да ми припомняте. Дано имаш налъми, за да ти цъфнат един ден - е те тогава ще ходим в подмосковието с теб. Хайде със здраве, вземи се разходи - стига си тролил. Разбрах, че работа нямаш или просто нищо не можеш да работиш.
В един референдум право на глас имат: неграмотни хора, артисти, художници, алкохолици, наркомани, 70+ годишни хора, лекари .... Всякакви хора, които нищо не разбират от геополитика и военно дело. Нямам желание неподготвени хора (в това число и аз) да решаваме важни за страната въпроси.
Казваш, всяко политическо решение да се подлага на референдум, така ли, русоподложнико? А любимият ти Путя и неговият фашистки режим дали направиха референдум, преди да нападнат Украйна?
Прочее, какво би станало ако направим референдум дали да бесим руските подлоги на площада и НАРОДЪТ каже ДА??? Навит ли си?
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
Какво значение има дали аз съм навит? Първо трябва да върнете смъртното наказание. Това ви е основния проблем - мързи ви. Искате без да променяте законовата рамка да си правите някакви неща.
Добре казано :) Израждане успява наистина да опошли всичко. Например за пореден път "спорят" сами със себе си (1 изказване, 2 реплики, 3 дуплики...) в парламента за да печелят време за по-дълго отразяване.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Чудно как най-големите антидемократични създания - русофилите, които никога не са виждали демокрация в Русия, квичат най-много за референдум. Във Вършавския договор попаднахме с 3 референдума и 4 избора, спомняме си добре, а не с избиване на българската интелигенция.
Когато има избори и една партия каже "Ако гласувате за мен ще ви вкарам в НАТО" и друга каже "гласувайте за мен и ще сме с Русия" и тази, която предлага НАТО спечели с такова мнозинство, че спокойно може да прокара през Народното събрание ратификация на такъв договор, КАКВО ИМА ДА СЕ ПИТА ПОВЕЧЕ НАРОДЪТ, не мога да разбера? Колко пъти ще го питаме тоя народ?
Наем за базите? Сигурно американците не излизат от базите и не консумират? В Германия населението страдаше, когато американците закриваха бази. Защо? Защото местната икономика печелеше от консумиращите войници.
Значи ние като членове на НАТО сме в нарушение на ангажиментите ни, защото на практика не харчим за модернизирането на армията. Не казвам, че трябваше да дадем авансово на америкаците пари за F16, а че поне 2 да не кажа 3% от БВП трябва да се дават всяка година за образно казано военна застраховка. В този смисъл ползваме безплатно определено ниво на сигурност. Не мисля, че има алтернатива на колективната сигурност, която предлага НАТО защото малките държави просто няма как да дадат всяка една по отделно стотици милиарди за танкове и бомби всяка година.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lig35561597
Рейтинг: 44 НеутралноНе вярвах, че някога ще го кажа, но Вигенин днес само мога да го поздравя с това изказване към вГЪЗродените ненормалници.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноВоенното сътрудничество на България и САЩ е решение на политиците а не на избирателите чрез референдум.
bruno__dante
Рейтинг: 927 Веселоголемото плашило Костя
беше колко да се успокоят умнокрасивите че ша имат правителство
на Баце
nv
Рейтинг: 2043 НеутралноДо коментар [#1] от "lig35561597":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxВигенин всъщност е доста читав. Когато беше външен министър при Орешарски, беше сред първите, посетили Киев след свалянето на Янукович през 2014 г.
Не мога да си обясня какво прави още в БСП, особено под управлението на Нинова.
Николай Колев
Рейтинг: 2908 ВеселоВигенин просто казва това, което всички казваме. Всички руски проксита са водени от wannabe фюрери...
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦frankie...says
Рейтинг: 388 НеутралноА кой е внушил на "избирателите" като теб, че имат капацитет да решават такива неща? С референдум?
asroma1927
Рейтинг: 710 НеутралноКогато common sense идва от страна на Вигенин, това означава, че Възраждане е някакво много сериозно дъно. Удивително е как такива олигофрени могат да получат място в парламента, а още по-удивително е, че у нас има стотици хиляди граждани, които са напълно неграмотни, за да гласуват за тях
gl_avatar
Рейтинг: 2013 НеутралноВсяка глупост и истерия повторена 100 пъти от псевдовозраждане се набива в главите на хората.
Гьобелсова пропаганда .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#6] от "frankie...says":
В кой да ги решава тогава? Политиците?
deymus
Рейтинг: 1387 ВеселоКопейките станаха laughing stock на целия парламаент, безценно!
nv
Рейтинг: 2043 НеутралноДо коментар [#2] от "aleksandarr":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТочно заради такива като тебе референдумите изобщо трябва да се забранят.
theduloclan
Рейтинг: 829 ВеселоЗа сметка на тях БСП се държи много достойно - за малко да бъдат в коалиция с ГЕРБ ама Гешев издърпа ушите на Корнела и тя сви перки. Иначе сега щяхме да си имаме коалиция ГЕРБ + ДПС + БСП + ИТН.
Сега коалицията е ГЕРБ + ДПС + ППДБ.
Новата коалиция е радоС!
Иво
Рейтинг: 3881 Весело"Цитат на деня: "Възраждане" се държи като "Атака" от "АлиЕкспрес"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36По скоро "Възраждане" е изродена форма на "Атака". Надявам се и да завършат като "Атака". :-)
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#12] от "nv":
Забранети ги, но се нуждаете от промяна в риториката. Това не е демокрация а феодализъм.
Иво
Рейтинг: 3881 Любопитно"Определи като несериозно внушението на "Възраждане" и че, щом Съединените щати имат бази в България, и България трябва да има в САЩ."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това е много интересен въпрос. Факт, е че САЩ имат свои военни бази в много държави, които са техни съюзници! Примерно Германия, Великобритания, Италия, Полша, Южна Корея, Япония.... но няма нито една чуждестранна военна база от тези държави в САЩ. Нито една.
meteowrite
Рейтинг: 360 Гневнопуснах си да гледам лайв. Тия лумпени от възражение загубиха час и нещо парламентарно време да си ланкат техните простотии, които после ще нарежат на шортс в ТикТока и ще си зарибяват последователите с лозунги тип "само възраждане защитават българските интереси...". Аман вече!
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
nv
Рейтинг: 2043 НеутралноДо коментар [#17] от "meteowrite":
Те затова са и в парламента. Е, и разбира се, заради субсидията, за да може Копейкин да продължава да си строи къщи. "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Skydiver
Рейтинг: 529 НеутралноВигенин често има добри попадения. Малко е жалко че партия със способни хора като БСП избраха пътя на антиджендърщината и псевдопатриотизма за да подражават на Възраждане. Политическото ляво в момента изглежда като някаква детска площадка където новото дете се е изхрачило и БСП и Радев го гледат в захлас и се чудят как да копират това гениално поведение.
Голяма Балига
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#15] от "aleksandarr":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Ей руснак, спечелете изборите от Израждане с пълно мнозинство и тогава определяйте на къде ще върви България. Но с 10 % идиота от населението за щастие това не е възможно. Затова ще седите в ъгъла в парламента и ще слушате тези, които ние проевропейските сме пратили там да ни представляват. А скоро и ще последвате съдбата на Бялата Златка. И ще идете на бунището на историята. Нека само се смени Гешев и да ви подхване истински прокурор..
Изобличител
Рейтинг: 1120 НеутралноПо-скоро ако си спомним правителството на Орешарски и златния пръст на Волен Сидеров, ще направим пълна аланогия с правителството на ППДБ-ГЕРБ и сребърните пръсти на Пеевски и Карадайъ. Стопляте ли?
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).Антирашистки Октопод
Рейтинг: 206 НеутралноДо коментар [#10] от "aleksandarr":
Дебил руски, орк миризлив, ДА. Нарича се ПРЕДСТАВИТЕЛНА ДЕМОКРАЦИЯ. Ако не ти харесва, можеш да ходиш към Мухонасранск.
whitemare
Рейтинг: 913 Неутрално[quote#6:"frankie...says"][/quote]
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациА на теб кой ти е внушил да решаваш кой какъв капацитет има?
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#21] от "Голяма Балига":
Прав си. Докато няма пълно мнозинство ще има американски бази. Възраждане за това работят - да променят този факт.
whitemare
Рейтинг: 913 НеутралноА да забраним и гласуването, че виж какви дебили докарвате на власт? Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
bruno__dante
Рейтинг: 927 НеутралноДо коментар [#22] от "Изобличител":
тепунгер
какъв пеевски пръст бе?
правителсдтвото има собствено мнозинство
целата власт!
те тва искаше Баце
и го вкара и на Радев и на всички останали сволочи
anonymous
Рейтинг: 1514 НеутралноПартията на плоскоземците е като електората си: вредна и креслива.
Daria
Рейтинг: 814 НеутралноВъзраждане са нов проект на Козяк. Псевдорусофили мошеници.
Моето име
Рейтинг: 3121 НеутралноДо коментар [#2] от "aleksandarr":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠СлаФи с референдОма утече, сега е ред на вАзрЪжданье
hope
Рейтинг: 2294 НеутралноЗащо не попитат хората какво искат.
Любовта ще спаси света!!!Някакви маргинализирани проамерикански левичарски партии решават вместо нас. Много характерно за тях е, че се смятат за нещо повече от останалите 95 %. Историята показва, че периодично тези 5% биват увисвани по стълбовете.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#30] от "Вашият профил":
Това е демокрацията. Мнозинството гласува нещо. Политиците си правят тяхното си. Браво.
anonymous
Рейтинг: 1514 НеутралноДо коментар [#31] от "hope":
45 години поколението ти лизаше гъза на ватниците и се оригваше от удоволствие. Късно е да се правите на мъже.
hope
Рейтинг: 2294 Неутрално--------------
пропускаш нещо, политиците всячески се мъчат да намалят избирателната активност. Няма дебати, крият какво ще програмите си. И успяват.
Любовта ще спаси света!!!
j.h.jazz
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#1] от "lig35561597":
Баш!
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#34] от "hope":
Виж ги тези отдолу. За тях това е нещо нормално. Самообявили се за елит феодали диктуват всичко засягащо мнозинството.
filofob
Рейтинг: 1412 НеутралноСамо че Възраждане са много по-опасни от Атака. В момента ситуацията е такава, че Възраждане може да се окаже в зоната на мандатите при някои от следващите избори. А русофилската истерия е на максимално ниво. И докато Волен само залъгваше лумпените, живеейки си добре на техен гръб като златен пръст на ГЕРБ, то копейката има задачи да изпълнява. Целите са ясни, максимално отдалечаване на България от Европа. А в някой момент чакам и референдум за излизане от ЕС.
fantomas
Рейтинг: 940 НеутралноДо коментар [#36] от "aleksandarr":
Стига с тая мантра, че само референдумите са демокрация.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#38] от "fantomas":
Е какво е демокрацията? Чети надолу. Искат забрана на правото да избираш. Как в твоята демокрация се взимат решения като това чий съюзник да си?
frankie...says
Рейтинг: 388 НеутралноЕми явно. Изборът им е удачен, което означава, че колкото и да ги плюем все пак като средно ниво са по-добре от това на "суверена". Остави ги ти тия приказки, дето народа ще решава. Тия работи, плюс "националните интереси" обикновено ги дрънкат най-големите безродници и предатели, комундета, непрокопсали болшевики и всякави идиоти, които Господ за съжаление е дал с много у нас.
Всичко това е решено с решение на парламента на РБ от депутати изпратени в него с редовни избори. Кое точно не схващаш, че постоянно дирите вратички и по "втория начин" с малоумни референдуми. Ще ми решавате за ядренета енергия у нас, за устройствто на политическата система, сега и за геополитическа ориентация на изток - айде малко да си седнете на дъ-то и да свършите за 5 пари работа, ако можете, а ако не можете - поне оставете ние да свършим.
fantomas
Рейтинг: 940 НеутралноДо коментар [#39] от "aleksandarr":
В представителната демокрация (каквато е България), всички гласуваме за депутати, които взимат решения вместо нас. Ако очакваш консенсус от всички българи за всички въпроси, няма да се взимат никакви решения и нищо няма да се движи.
В конституцията има определен ред за организиране на референдуми, ако смяташ, че някой въпрос е достатъчно важен, да бъде подложен на това, намери 500000 съгласни с теб и го пускай.
bruno__dante
Рейтинг: 927 Веселоа па Киро се държи като
тротинеткаджия-веган от Сицилиевата долина
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#40] от "frankie...says":
Т. е. ако мнозинството депутати в парламента гласуват за напускане на НАТО не е нужен референдум. Не е лошо, съгласен съм
fantomas
Рейтинг: 940 НеутралноДо коментар [#43] от "aleksandarr":
Ако.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#44] от "fantomas":
По надолу се съгласих че за сега са малцинство и работата им е да се опитат да станат мнозинство.
kvasimodo
Рейтинг: 1732 НеутралноГ-н Вигенин , разсъждава като всеки трезвомислещ човек. България без НАТО е с издути гащи в момента. Тепърва трябва да оправя армията си.
"Което беше порок стана обичай" - СенекаВъзраждане са ясни с една дума - Русия.
TheJ0kerr
Рейтинг: 601 НеутралноХубаво е когато комунистическите, про-руски клоуни се карат по между си.
Способността да се прави зло се оказа най-благодатният талант на комунистическата епоха, тъй като това ЗЛО се оказваше ДОБРО за политиката на партията Г. Марковfrankie...says
Рейтинг: 388 НеутралноРазбира се. Ти чак сега ли разбираш как работи тази система? Инак искате да управлявате...
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#48] от "frankie...says":
Трябваше да го изкажете защото след време вие ще почнете да искате референдум и ми трябваше какво да ви припомня.
faraon
Рейтинг: 3181 НеутралноВигенин, може цялото БСП, да минават към ППДБ - с всеки изминал ден те доказват, че нямат нищо общо с наемния труд, чийто интереси би трябвало да защитават. Ръководството на тази партия е изцяло зависимо от големия брат.
България е член на НАТО от близо 20 години, а не разполага с никакви оръжия, отговарящи на стандартите на алианса, което е смехотворно. Ясно е защо ни държат в алианса - заради територията.
Когато България беше член на Варшавския договор разполагаше с едни от най-съвременните оръжия за времето си.
tacheaux
Рейтинг: 4796 Неутрално""Възраждане" се държи като "Атака"
А БСП има възгледите на израждане по външнополитическите въпроси, но лицемерно ги прикриват, да не им личи много , че са путинисти и антиевропейци.
faraon
Рейтинг: 3181 НеутралноСъщите като вас продажни слуги са. Корнела като беше в правителството лъжеше, че нямало износ на оръжия за Украйна.
Когато заръките на кураторите на Клаус Шваб започнат да се претворяват в живота, т.е. когато Хомо сапиенс започне да променя своето качество и вие започнете да страдате, ще ви дойде друг акъл, ще виете от болка. Но вече ще е късно! Това, което се задава за Европа е по-лошо от фашизма.
danvan
Рейтинг: 1395 НеутралноВигенин просто казва това, което всички казваме. Тези руски проксита застрашават националната сигурност. Да не говорим че е незаконно да поддържат терористична държава.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satfrankie...says
Рейтинг: 388 НеутралноНе знам защо се вземате толкова насериозно. Да казвам, да си записвам, да ми припомняте. Дано имаш налъми, за да ти цъфнат един ден - е те тогава ще ходим в подмосковието с теб. Хайде със здраве, вземи се разходи - стига си тролил. Разбрах, че работа нямаш или просто нищо не можеш да работиш.
san_chopansa
Рейтинг: 855 НеутралноКолхозник, мнозинството праща депутати в парламента които взимат решения. Така работи демокрацията.
mr.bean
Рейтинг: 37 НеутралноДо коментар [#2] от "aleksandarr":
В един референдум право на глас имат: неграмотни хора, артисти, художници, алкохолици, наркомани, 70+ годишни хора, лекари .... Всякакви хора, които нищо не разбират от геополитика и военно дело. Нямам желание неподготвени хора (в това число и аз) да решаваме важни за страната въпроси.
kahless
Рейтинг: 1112 НеутралноКазваш, всяко политическо решение да се подлага на референдум, така ли, русоподложнико? А любимият ти Путя и неговият фашистки режим дали направиха референдум, преди да нападнат Украйна?
Прочее, какво би станало ако направим референдум дали да бесим руските подлоги на площада и НАРОДЪТ каже ДА??? Навит ли си? Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#56] от "mr.bean":
Кое от това което си написал не важи и за обикновените избори? Нямаш нужда от демокрация а от феодализъм.
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#57] от "kahless":
Какво значение има дали аз съм навит? Първо трябва да върнете смъртното наказание. Това ви е основния проблем - мързи ви. Искате без да променяте законовата рамка да си правите някакви неща.
penetrating
Рейтинг: 8538 НеутралноДобре казано :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИзраждане успява наистина да опошли всичко.
Например за пореден път "спорят" сами със себе си (1 изказване, 2 реплики, 3 дуплики...) в парламента за да печелят време за по-дълго отразяване.
Hristiyan Hristov
Рейтинг: 334 НеутралноЧудно как най-големите антидемократични създания - русофилите, които никога не са виждали демокрация в Русия, квичат най-много за референдум. Във Вършавския договор попаднахме с 3 референдума и 4 избора, спомняме си добре, а не с избиване на българската интелигенция.
Когато има избори и една партия каже "Ако гласувате за мен ще ви вкарам в НАТО" и друга каже "гласувайте за мен и ще сме с Русия" и тази, която предлага НАТО спечели с такова мнозинство, че спокойно може да прокара през Народното събрание ратификация на такъв договор, КАКВО ИМА ДА СЕ ПИТА ПОВЕЧЕ НАРОДЪТ, не мога да разбера? Колко пъти ще го питаме тоя народ?
Black Label
Рейтинг: 396 НеутралноХахах, Възраждане най-добре изцяло да изчезне...
aleksandarr
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#61] от "Hristiyan Hristov":
Прав си. Просто е нужно мнозинство в парламента и за 24 часа сме вън.
Роси
Рейтинг: 7323 НеутралноВигенин е най-интелигентният и най-умерения в БСП.
terminal velocity
Рейтинг: 73 ВеселоВ държавата на Посолството, всичко е даром, щом е в името на атлантизма....
xhi13317223
Рейтинг: 676 НеутралноВ парламентарната демокрация, политите са изпратени в парламента да решават от името на избирателите си.
ekp351157130
Рейтинг: 1329 НеутралноНаем за базите? Сигурно американците не излизат от базите и не консумират? В Германия населението страдаше, когато американците закриваха бази. Защо? Защото местната икономика печелеше от консумиращите войници.
Deinio
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#15] от "aleksandarr":
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Представителна_демокрация
Дънинг-Крюгер?
Deinio
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#39] от "aleksandarr":
Александър, колко годишен си?
Batezuzi
Рейтинг: 1502 НеутралноЗначи ние като членове на НАТО сме в нарушение на ангажиментите ни, защото на практика не харчим за модернизирането на армията. Не казвам, че трябваше да дадем авансово на америкаците пари за F16, а че поне 2 да не кажа 3% от БВП трябва да се дават всяка година за образно казано военна застраховка. В този смисъл ползваме безплатно определено ниво на сигурност. Не мисля, че има алтернатива на колективната сигурност, която предлага НАТО защото малките държави просто няма как да дадат всяка една по отделно стотици милиарди за танкове и бомби всяка година.
mdj301177166
Рейтинг: 77 НеутралноВъзраждане и ДБПП не са български партии.
Слугуват на чужди господари.
Елементарно доказателство е какво ги интересува.
В записа на ПП нямаше и думица за демография. За раждаемост.
Костадинов също не говори такива неща.
Щото като не си бъгарска партия не те интересува дали тази територия ще е населена с българи...........