Парите развалят хората, затова българите ще си  останат готини.

Статистика

  1. 227800 Комикса общо
    /
    80 Комикса за деня

Коментари на часа

Граждани дариха една минимална заплата на БДЖ

/ България 29
Kiril Kiril / Неутрално
До коментар [#21] от "uporit": Нали превеждам статията, която (изненада, изненада) е от 2004 година. И как запълняемостта на почти празните пътнически влакове ще се управлява? БДЖ има над една дузина влакове, с които се придвижат едноцифрено число пътници и в които приходите покриват едва няколко процента от разходите. Запълняемостта през 2015: "Стара Загора-Сливен в 4:25 ч. със средно 12 пътници и 4% ефективност; Стара Загора-Горна Оряховица в 19:05 ч. - 16 души, 6% ефективност; Горна Оряховица-Бяла в 20:02 ч. - 2% запълване на местата, средно 7 пътници; Мездра-Враца в 0:55 ч. - средно 9 пътници. Между Габрово и село Царева ливада се движат 22 влака. Общият им капацитет е 7 000 места, дневно се возят само 316 пътници." https://www.mediapool.bg/upravlyavashtite-pratiha-zhp-reformata-v-gluh-kolovoz-news229497.html "Според данни от разследването на Европейската комисия от 2011 година, БДЖ има едва 5.5% пазарен дял в пътническите превози и 14% при товарните. Въпреки субсидиите, БДЖ не е конкурентен на пазара.....Субсидирането на "БДЖ - Пътнически превози" през 2014 г. е струвало на данъкоплатците над 205 милиона лева. И въпреки това компанията е на загуба, която се очаква да достигне близо 12 милиона лева," http://m.legalworld.bg/41764.kolko-struva-vlakyt-ot-careva-livada.html
(Виж повече >)
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1916 Разстроено
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.