Уви шефе, не ме слушаш и ме изгуби като твой приятел.

Статистика

  1. 247263 Комикса общо
    /
    0 Комикса за деня

Коментари на часа

"Струма" през Кресненското дефиле поскъпна с над 64 млн. лв.

/ България 90
deutscher._ deutscher._ / Неутрално
Някои пишат и ме разсмиват- пълна глупост е да се заложи на плитко-пробивни машини които де прилагат при строеж на метрополитен с открит или полуподземен ход. Такива технологии стават обикновено за равнинни градски части до слабо-наклонени плата изградени най-често от меки алувиални пясъци до глинести делувиални и алувиални чакъли и мергели с пролувиален произход . Тук повече проблеми създават подземни води с повече дебит. В нашия случай при магистрални тунели забоя обикновено е в истински по-често магмени и променени скали и най-важен е коефициента на изветряне или промяна (метаморфизация) който намалява здравината и усложнява укрепването им чрез бетонови разтвори с висока марка + анкетиране в движение . Технологията само външно е сходна с пробивната такава за строеж на градско метро и много различна качествено ! !
(Виж повече >)

"Струма" през Кресненското дефиле поскъпна с над 64 млн. лв.

/ България 90
deutscher._ deutscher._ / Неутрално
Напротив тунел в тектонски (земетръсна ) активна зона е по-устойчив отколкото един висок виадукт , който е на пилони . Защото при сеизмични движения в различни посоки горните части на терена се движат повече отколкото вътрешността на скалните масиви ! !
(Виж повече >)
Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK