Най-сладкият начин да спасиш света

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Най-сладкият начин да спасиш света


"Има времена за продажби и ръст, но има времена, в които най-големите трябва да се погрижат за най-малките."


Това е веруюто на Mastercard през тази година като световна компания, това е било и винаги. Макар родена в бизнеса на платежните решения, марката се е стремила да търси как стои над и отвъд това, което се купува с пари, и как всяка иновация да има по-голям смисъл на локално ниво и да започва нещо безценно за всяка отделна общност.

Днес, когато правим равносметка за устойчивостта във всяко нейно проявление, Mastercard "осиновява" кошери на млади производители в България и започва движение, което да ангажира милионите картодържатели с подкрепа на пчеларския бизнес и каузата на платформата istinskimed.bg.
Пчелите в света изчезват, а с тях и огромното разнообразие от растения, които ни хранят. Само от 2006 г. насам е изчезнала 40% от популацията на пчелите вследствие на пестициди, климатични промени и урбанизация. С това намалява шансът човечеството да се храни с екологична храна и да се храни изобщо след 50 - 100 години. Изчезват и традиционните пчеларски бизнеси и кошерите. Българският стратъп Pollenity, изобретател на Beebot - смарт устройство за грижа за кошерите, създава istinskimed.bg като онлайн "пазар" за малки български производители на оригинален мед, където те могат да се възползват от дигитални плащания и модернизацията на споделената икономика.
Най-сладкият начин да спасиш света

На платформата всеки може да осинови кошер на малък роден производител и да го подкрепя всеки месец, както и да купува 100% чист, истински мед с гарантирано качество и произход. Потребителите, запазили своята Mastercard и подкрепящи през нея с всяко осиновяване на кошер или поръчка на мед, не само помагат за спасяването на пчелите и пчеларския занаят в България, но и могат да спечелят допълнително бурканче мед от осиновените кошери и специален собствен етикет на Mastercard. Всяко бурканче мед директно финансира производителя и същевременно помага за изграждането на устойчиво пчеларство в България.


Mastercard включва в популяризирането на каузата "За спасяването на пчелите и нашето бъдеще - най-младите жители на планетата". През септември ще се проведе обучение за деца на възраст между 7 и 12 г. "Загубената пчела". Обучението запознава децата с екологичната тема, мисията на пчелите и опазването на природата и се провежда от професионални учители по метода STREAM (абревиатура за Science, Technology, Reading, Engineering, Arts & Maths) - международно признат съвременен модел на обучение, който забавно се съчетава с българското народно творчество като част от програмата на организаторите "Тинтири-минтири". Научете повече и купете билет за обучението на www.urboapp.com/priceless - инициативата "Mastercard безценни подаръци" в URBO, където каузи, дигитални плащания и безценните преживявания се срещат.


Повече за кампанията тук


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK