Карл, завоевателят

Лагерфелд възроди Chanel, но ще успеели да спечели поколението на дънките?

Преситен от успехите си във висшата мода, Карл Лагерфелд е решил да се пробва на американския пазар с нова, средно скъпа марка, носеща неговото име

© Ройтерс

Преситен от успехите си във висшата мода, Карл Лагерфелд е решил да се пробва на американския пазар с нова, средно скъпа марка, носеща неговото име



Какво ли ти остава, когато си покорил върховете на висшата мода, създалси едни от най-впечатляващите колекции, показвани някога в Париж илиМилано, и си съживил марки като Chanel и Fendi? Единственотопредизвикателство може да бъде само превземането и на американскияпазар. Точно това ще се опита да направи Карл Лагерфелд по време намодната седмица в Ню Йорк с представянето на нова марка, която носинеговото име, пише списание Time.


Новата колекция ще е от деним,тениски, вечерни рокли и мъжки костюми и ще се продава доста подчетирицифрените цени на Chanel. Лагерфелд се е прицелил в среднатаценова категория, доминирана от марки като Lauren by Ralph Lauren иMarc by Marc Jacobs, където роклите започват от $475, панталоните от$275, а дънките и тениските се движат между $95 и $255.


Според дизайнера новата му линия няма да е толкова елегантна като Chanel и ще е подходяща за ежедневно облекло.




Лагерфелде известен със способността си да се разкъсва между множество проекти идобавянето на още една колекция към задълженията му няма да е проблем.По-трудно ще е да се намести на и без това претъпкания пазар за деним итениски, където удобно са се настанили фирми като Lauren и H&M. НоТоми Хилфигер, който закупи марката Karl Lagerfeld през 2004, е уверен,че името на дизайнера и неговият моден усет са достатъчна гаранция зауспех.


А какво печели Лагерфелд от новия проект? Въпреки че името муе едно от най-влиятелните в света на модата, извън него Лагерфелд неможе да се състезава с по-масовите си колеги като Лорън и Армани. А спопулярността извън модните кръгове идва и възможността да сложиш иметоси на успешни колекции от бижута, часовници, очила и домашнообзавеждане, което е и основаната цел на новата марка на Лагерфелд.


Отгледна точка на цена и стайлинг новата марка няма да е насочена къмконкретна възрастова група. Жените ще имат възможност да си купят кактоскъпотии, така и евтини неща, което изцяло отговаря на начина, по койтодамите пазаруват в момента, казва за изданието Ан Асиерно, президент наKarl Lagerfeld.


Няма опасност клиентите да объркат новата марка наЛагерфелд с друга, защото дизайнерът присъства много осезаемо - една оттениските носи неговия подпис, а на друга е отпечатана снимка отмладежките му години, Шоуто, на което ще бъде представена новатаколекция, ще се продава като podcast в онлайн магазина на Apple iTunes.


Номоже би най-добрият знак за съдбата на проекта е фактът, че принцът наевропейската мода е поканен да гостува на кралицата на американскатателевизия, Опра Уинфри.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK