Областните администрации в Северен централен район информират за услугите си с кол-центрове

Областните администрации в Северен централен район информират за услугите си с кол-центрове

© Дневник



Гражданите и представителите на бизнеса в Северен централен район за планиране имат възможност да се информират за административните услуги в областните си управи чрез кол /call/-центрове. Това стана възможно след реализацията на проект по оперативна програма "Административен капацитет" /ОПАК/.


Това съобщи днес главният секретар на регионалната управа в Русе Веселиана Василева, представяйки резултатите по проект "Система за информационен интегритет на предоставяните услуги от държавната администрация в Северен централен район, включващ областите Система за информационен интегритет на предоставяните Русе, Велико Търново, Габрово, Силистра и Разград". 


Внедрените кол-центрове в работят в три направления. Едното е  "Зелен телефон", чрез който се предоставя информация за вида на публичните услуги, изисквани документи, срокове и такси от областните администрации и специализираните държавни териториални ведомства.




"Гореща телефонна линия" е вторият компонент, благодарение на който  могат да се подават сигнали за корупция, лошо поведение на държавните служители, мнения и препоръки, което осигурява прозрачност в работата на държавната администрация, възможности за борба с корупционни практики, съпричастност на обществеността в решаването на проблемите в съответната област.


Чрез компонента "Телефонни анкети" се предоставя възможност за допитване до обществеността по всякакви актуални теми на съответната област.


Всички граждани могат да се свържат с кол-центъра в областна администрация Русе на телефони  082/809100; 082/809101; 082/809102, съобщиха от там.


Преди година бе обявено началото на проекта по ОПАК, финансиран с 600 хил. лева.

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamen
    *****
    Неутрално

    Бре, трябваше ми поне една миута да осъзная, кви са тези колове, и кой къде ги е забивал. Малка забележка за ортографията: около тирето в кол-център не се слагат шпации, защото e съединително тире; иначе тирето с шпации би имало смисъл на мисловно тире (тогава обаче се използва дългото тире – &ndash

  2. 2 Профил на Rositsa V
    Rositsa V
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Към № 1:Прав сте, благодаря! Р.В.

  3. 3 Профил на Rositsa V
    Rositsa V
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Към № 1:Прав сте, благодаря! Р.В.

  4. 4 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#2] от "RosiV":
    Като са ви започнали: Защо я използвате тази дума въобще в български език - толкова е двусмислена. Оставете го "клиентски телефон", "телефонна помощ", " или нещо друго.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK