Президентът на Молдова предупреди Русия да не опитва да анексира Приднестровието като Крим

Николае Тимофти

© Associated Press

Николае Тимофти



Президентът на Молдова Николае Тимофти предупреди днес Русия да не предприема никакви ходове да анексира Приднестровието по същия начин, по който пое контрола върху Крим в Украйна, предаде "Ройтерс".


В понеделник председателят на самообявилия се парламент на Приднестровието Михаил Бурла каза в Москва, че Русия трябва да включи в територията си този рускоезичен регион, отцепил се от Молдова през 1990 г.


Тимофти заяви, че Русия ще допусне грешка, ако приеме молбата за анексиране на Приднестровието, отправена от Бурла. На пресконференция молдовският президент подчерта, че сепаратисткият парламент е незаконен орган, който не може да взема решение за включване в Русия. По думите на Тимофти действията на Бурла са непродуктивни и няма да донесат добро нито за Молдова, нито за Русия.




"А ако Русия предприеме ходове да удовлетворяване на такива предложения, тя ще допусне грешка", каза президентът на Молдова.


По-рано днес руският президент Владимир Путин и руски лидери от украинската Автономна република Крим подписаха в Москва договор, според който тази територия става част от Руската федерация. Това присъединяване беше одобрено с голямо мнозинство на референдум в неделя в Крим. Преди това парламентът на Крим обяви едностранно независимост.


След отцепването си от Молдова сепаратистите от Приднестровието обявиха независимост на областта и водиха през 1992 г. кратка война с молдовската армия. Т.нар. Приднестровска република не е призната от нито една държава по света, включително и от Русия. През 2006 г. в Приднестровието имаше референдум, на който 97.2% от гласовете бяха за присъединяване към Русия, припомня агенцията.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Харис
    Харис
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ужас! В Москва тръпнат от страх и ужас!

  2. 2 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Гилямото надцакване в действие. Ситуацията напомня малко на положението в Европа преди стотина години. Дано пак да не сме от губещатата страна.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  3. 3 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1022 Любопитно

    Не знам кой тръпне ама ще се ядат пържоли от мечка. Рубладжиите от няколко дена пищите от кеф, толкова няма да се радватв каквото и да постигне България, ако ще да излезе на три морета. Но щом Путетоин "натри носа" на запада, а Рассия показа че е "велика" сълзите от възторг и лигите не престават да текат!

    Няма шики-мики.
  4. 4 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Никой не е застрахован, дори Молдова, че даже и България. Нацистът Путин няма да се спре, дори ако това коства трета светована война.

  5. 5 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Пусин вече вие е взел на мушка влизай те в нато до дни.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  6. 6 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Президентът на една изкуствена държава като Македония се обажда със загриженост. Решение има и там - дайте си Приднестровието на Русия, а вие си се върнете в лоното на майка Румъния и всичко ще си дойде на място.

    heruvim
  7. 7 Профил на Massive atack
    Massive atack
    Рейтинг: 358 Неутрално

    Цял свят гледа това, което руснаците правят и се гаврят с правата на човека. ЕС уж налага санкции, ама само УЖ...имам чувството, че всичко е за пред обикновените хора, а всъщност Меркел и Путин са се разбрани помежду си за изгодите и кяра и сега баламосват народа по цял свят.

    Да живее България и българският народ.
  8. 8 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#2:"Bullet"]Дано пак да не сме от губещатата страна. [/quote]
    За да не сме от губещата страна трябва да изгоним комунистите от власт. Иначе те и сега ни дърпат със страшна сила към дъното, а ако и официално ни прикачат към азиатската сатрапия на нациста Путин, този път България ще изчезне в небитието.

  9. 9 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#3:"Daniel Defoe - БСП капут, Хитлер гиби"]Не знам кой тръпне ама ще се ядат пържоли от мечка. Рубладжиите от няколко дена пищите от кеф, толкова няма да се радватв каквото и да постигне България, ако ще да излезе на три морета. Но щом Путетоин "натри носа" на запада, а Рассия показа че е "велика" сълзите от възторг и лигите не престават да текат![/quote]
    Всичко е заради чичо ти Сам. Оня е егати изрода. Целия свят е пропищял от САЩ. Просто се радваме, че се е намерил някой да му натрие носа. И китайците да бяха, и на тях щяхме да се радваме. Не е от русофилия, както си мислиш.

  10. 10 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#6] от "херувим":

    Не става да влязат в състава на Ромъния, щото тогава трябва да се връща останалата част от Добруджа .

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  11. 11 Профил на ХДС(CDU)
    ХДС(CDU)
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Русия няма да се разширява следващите 5 години, защото трябва да се намери баланс на силите към настоящия момент. Крим засега стига. Но приднестровието ще се отдели рано или късно, с или без съгласието на ЕС и САЩ и ще се присъедини към Русия.

  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#1:"Харис"]Ужас! В Москва тръпнат от страх и ужас![/quote]

    По-силният е винаги прав само в главите на нацистите и комунистите (което е все едно).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    Явно руснягите са открили пак някое оружие и си мислят, че света тръпне от страх. Разпасали са се като мутреса в МОЛ. А дали и другите (лошите империалисти) не са направили и те нови оръжия, за които наквасените с водка мужици дори не подозират? Апропо, ако руснаците спрат да пият… ще се очовечат в някаква степен. До ниво "пернишки тунинговач" (все пак е нещо), но…

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  14. 14 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    До коментар [#6] от "херувим": Аз не искам част от Македония да се връща в "лоното" си!

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  15. 15 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1297 Любопитно

    Не чè нещо ама тези що не се присъединят към Румъния. Така и нашите сънародници там ще стана чàст от ЕС.
    Просто размишлявам.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  16. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#9:"Отнесен"]Целия свят е пропищял от САЩ. [/quote]

    Тъй ли бе, другарю? А защо има лотарии за зелена карта тогаз? Сигурно са много заблудени хората (включително братушки, от великата Росссия), дето драпат да емигрират в Америка?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  17. 17 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#10] от "Bullet":

    Тази страна - Ромъния… де се намирга? Къде Индия ще да е. Да не е сепаратистка територия, че много станаха напоследък?!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  18. 18 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Положението силно напомня 1938. Руският фашизъм е неизбежен. Решили са да си счупят главата и ще си я счупят.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  19. 19 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#16:"Norman Granz"]Тъй ли бе, другарю? А защо има лотарии за зелена карта тогаз?[/quote]
    Е като има лотария какво, бомбежите на САЩ по света стават по-човечни ли?

  20. 20 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#7:"Massive atack"]ЕС уж налага санкции, ама само УЖ...имам чувството, че всичко е за пред обикновените хора, а всъщност Меркел и Путин са се разбрани помежду си за изгодите и кяра и сега баламосват народа по цял свят. [/quote]
    ЕС се управлява от банда бюрократи, страхливци и корумпирани германци. Много пъти съм го казвал, но трябва да се повтаря - без САЩ, ЕС щеше да е една абсолютна нула без обща политика, без съгласие по важните въпроси, без боеспособна армия, без кураж да се противопостави на новите нацисти в Москва и най-вече проядена отвътре от корупция, базирана на руските петролни пари.
    Добре че бяха САЩ, за да се озаптят сръбските шовинисти и главорези, иначе сега Европа, или най-малкото Балканите щяха сега да са потънали в кръв и насилие.

  21. 21 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#9] от "Отнесен":


    [quote#9:"Отнесен"]Всичко е заради чичо ти Сам. Оня е егати изрода. Целия свят е пропищял от САЩ. Просто се радваме, че се е намерил някой да му натрие носа. И китайците да бяха, и на тях щяхме да се радваме. Не е от русофилия, както си мислиш. [/quote]

    И как натрихте носа на Чичо Сам като взехте Крим, че нещо не виждам връзка. И какво трябва давземе Китай за да натрие и той носа на САЩ. Може би Сибир?

    Няма шики-мики.
  22. 22 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Неутрално

    До коментар [#10] от "Bullet": Нещо не си на ясно с историята. Добруджа е върната на България по силата на Крайовския договор, който е признат от международната общност. Бесарабия (както се казва Молдова отсам Днестър) си е румънска територия анексирана от Сталин със сила по същото време. След това е създадена изкуствената съветска република Молдова на двата бряга на Днестър, който е бил граница между СССР и Румъния до 1940 година.

    heruvim
  23. 23 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Нема страно - нема да е тази година, казал др. Путин..

  24. 24 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#18:"emil"]Положението силно напомня 1938.[/quote]
    Че какво пък толкова е станало през 38-а?

  25. 25 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#17] от "moriarti":

    Не съм сигурен но мисля чè бългаския е единствения език който я наричà Румъния

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  26. 26 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Т.нар. Приднестровска република не е призната от нито една държава по света, включително и от Русия..........Eдна опорна точка..........

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  27. 27 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#9:"Отнесен"]Целия свят е пропищял от САЩ. [/quote]
    Искаш да кажеш пропищяли са задунайците в България, нацистите в Москва и канибалите в Пхенян.

  28. 28 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#21:"Daniel Defoe - БСП капут, Хитлер гиби"]И как натрихте носа на Чичо Сам като взехте Крим, че нещо не виждам връзка.[/quote]
    Ами така, с Крим военните атаки срещу Русия биха били по-трудни. А САЩ се надяваха да направят там военна база, от която да избомбят Русия после.

  29. 29 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#26:"sto67nes"]Т.нар. Приднестровска република не е призната от нито една държава по света, включително и от Русия...[/quote]
    Признаването става за 5 минути, тъй че не разчитай много на това.

  30. 30 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#8] от "GreenEyes":

    То не само тях трябва да изгоним, ами цялата политическа пасмина, от годините на "прехода". Докато не измрат всички българи, все ще сме в преход.
    При спичане на ситуацията, ЕС ще заеме същата неориентирана позиция и за нас, та да няма изненадани после.
    Ромънците искат Южна Добруджа.
    Турция Румелия.
    Македония, Пиринска Македония.
    С тая недъгава армия към момента, при взаимни и координирани действия от страна на нашите съседи, ще духаме таратора, както през 1913.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    Молдовците с право се страхуват, там където руснак установи власт, неруските народи са депортирани и избивани. Историческа справка - Крим.

  33. 33 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1297 Весело

    [quote#15:"biss Mark"]Не чè нещо ама тези що не се присъединят към Румъния. Така и нашите сънародници там ще стана чàст от ЕС.
    Просто размишлявам.[/quote]

    Пък и вече има прецеденти

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  34. 34 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Неутрално

    [quote#16:"Norman Granz"]А защо има лотарии за зелена карта тогаз? [/quote]

    Лотария за зелени карти има, защото от една страна има много бедняци по света, мечтаещи за Америка като една обетована земя. От друга страна, на американците им трябват роби за да работят без пари и да им населят огромната територия. Защо няма наплив към САЩ от емигранти от Западна Европа или от Япония, или от които и да е други развити страни? Напливът е от гладни, бедни и прости маси, с каквито е пълен света. Забелязва се с просто око във всеки голям американски град.

    heruvim
  35. 35 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#30:"Bullet"]То не само тях трябва да изгоним, ами цялата политическа пасмина, от годините на "прехода".[/quote]
    Съгласен съм.

  36. 36 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    До коментар [#31] от "moriarti":

    Съжалявам има грижи с клавиатурата, но мисля че ме разбрахте.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  37. 37 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 367 Весело

    Иначе какво? "Ще стане като миналия път" ли? Като вица със заека.

  38. 38 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#16:"Norman Granz"]защо има лотарии за зелена карта тогаз? Сигурно са много заблудени хората[/quote]

    Братчед, ами то има и два тиража седмично на ТОТО-то. А тази работа, без заблудени хора не става.

    /не се чете/
  39. 39 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 675 Гневно

    Нормална е реакцията на Молдова.Молдова отдавна е извън бившия СССР/ОНД/ или както там му казват червените.Дано Русия да престане да се държи имперски.Това би било пагубно за Русия,а Путин ще падне като статуя на Ленин на Майдана.

    Tony
  40. 40 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#36] от "biss Mark":

    Не, не ви разбрах. Някои страни наричат Германия Алемания, Джърмани, Немецко и т.н., но всяка държава си има езиковеди (досадни керкенези, мен ако питате), които определят кое как се пише и произнася. Романия… просто няма. Уви!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  41. 41 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#15] от "biss Mark":

    Преди малко написах на друг същото.
    Молдова, влезе ли в състава на Ромуния, България моментално трябва да анексира останалата част от Добруджа, до делтата на Дунав.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  42. 42 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#29:"Отнесен"]Признаването става за 5 минути, тъй че не разчитай много на това. [/quote]
    А България, кога ще признаем като част от владенията на Путлер? Нали това ви се иска, или бъркам? Предлагам първа стъпка - връщането на чл.1, втора стъпка преименуването ни на НРБ, трета стъпка нов Народен съд за империалистическите врагове и великобългарски шовинисти. Лагерите, цензурата, изселванията и т.н. са вече подробности и могат да станат за "5 минути" вече след като сме станали част от матушка Русия.

  43. 43 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Британският проект "САЩ" действа безотказно...
    Светът на хората е длъжен да му се подчини...
    Въпросът е, КОЙ го оглавява днес ???...

  44. 44 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#18:"emil"] Решили са да си счупят главата и ще си я счупят.[/quote]

    Братчед, това как да го разбирам? Че няма мераклии да им я счупят ли? Или се надяваш, сами да се спънат и да паднат. И това е възможно. Но според Теорията на вероятностите, подобни примери служат само за дефиниране на понятието "нула".

    /не се чете/
  45. 45 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Ромпой е започнал да се щура наляво надясно като полудял.

    Херма Ван Ромпой ще посети Русия за среща с президента Путин

    Херман Ван Ромпой отмени посещението си в Москва

    http://focus-news.net/news/2014/03/18/1896791/herma-van-rompoy-shte-poseti-rusiya-za-sreshta-s-prezidenta-putin.html

    http://focus-news.net/news/2014/03/18/1896802/herman-van-rompoy-otmeni-poseshtenieto-si-v-moskva.html

  46. 46 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#34:"херувим"]Защо няма наплив към САЩ от емигранти от Западна Европа или от Япония[/quote]
    Кой ти каза това? От Позитано ли са ти изпратили интифа? Аз лично имам 12 колеги от Западна Европа и Япония, които нямат никакво намерения да се връщат там откъдето са дошли. Не защото е лошо, а защото Щатите дават повече възможности в сферата на науката. А парата прави борбата и никакви сантименти и идеологии не вършат работа пред тази аксиома.

  47. 47 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#22] от "херувим":

    Ама ти сериозно ли? Я върни малко по- назад и виж защо румънците получават Северна Добруджа, кога я получават и кой им я дава. Та те са компенсирани за това, че Бесарабия им е отнета. Присъединят ли си я, трябва да връщат компенсацията.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  48. 48 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Любопитно

    [quote#41:"Bullet"]България моментално трябва да анексира останалата част от Добруджа, до делтата на Дунав. [/quote]

    По силата на какво право и преди всичко с какви сили България ще го направи? Преди колко века цяла Добруджа е била българска? Такива мисли са си научна фантастика.

    heruvim
  49. 49 Профил на gemeto
    gemeto
    Рейтинг: 702 Гневно

    [quote#9:"Отнесен"]Всичко е заради чичо ти Сам. Оня е егати изрода. Целия свят е пропищял от САЩ[/quote]
    Я кажи от кого са откъснали територия САЩ през последните 100 години, а после за 20г. русиЯ ще ти кажа аз.

    Социализма е най-висшата форма на канибализма .
  50. 50 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#24:"Отнесен"]Че какво пък толкова е станало през 38-а?[/quote]

    Що не си намериш събеседници на твоето равнище - я колко пейки има около Централна гара...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  51. 51 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    явно определяш онези отвъд голямата вода за нацисти, защото комунисти не са... а определено се възползват от правото на силния по отношение на страни от третия свят

  52. 52 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Че не иска, това е ясно. Но такива са тенденциите сега.

  53. 53 Профил на Центурион
    *****
    Весело

    Браво, Николае!

    Путин не се плаши от Обама, обаче ти като го предупредиш ша секне да анексирва стари руски територии!

    На Молдова ще ви дойде реда след като Путин глътне Одеса и източна Малорусия, ще чакате!

  54. 54 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#42:"GreenEyes"]трета стъпка нов Народен съд за империалистическите врагове и [/quote]
    Народния съд е съд, създаден докато България се е намирала в състояние на война срещу Германия. Не е ненормално да бъдат съдени онези, които тясно сътрудничат с врага, с който в момента водим война, нали?

  55. 55 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#34:"херувим"]Защо няма наплив към САЩ от емигранти от Западна Европа или от Япония, или от които и да е други развити страни? [/quote]

    Верно ли бе? Ти бил ли си в Щатите? Знаеш ли къде се намират?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  56. 56 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#49:"gemeto"]Я кажи от кого са откъснали територия САЩ през последните 100 години, а после за 20г. русиЯ ще ти кажа аз.[/quote]
    Айде да не изброявам колко държави са станали на "северна и южна", "източна и западна" след братската помощ на USA.

  57. 57 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#48:"херувим"]Преди колко века цяла Добруджа е била българска? Такива мисли са си научна фантастика. [/quote]
    До кой клас си учил история? Защото вероятно след 5-6 клас си започнал да четеш пропагандна литература за великия Съветски същз и си занемарил тотално българската история.

  58. 58 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#3] от "Daniel Defoe - БСП капут, Хитлер гиби":

    КЕФФФФ!

  59. 59 Профил на Центурион
    *****
    Весело

    [quote#42:"GreenEyes"]А България, кога ще признаем като част от владенията на Путлер? Нали това ви се иска, или бъркам? Предлагам първа стъпка - връщането на чл.1[/quote]

    Партията на Путин не са комунета, бре! Зюганов им е шеф, нещо лъжливи опорни точки са ви раздали!

    Много ми е смешно, когато размахвате псевдо-демократски лозунги, дето пъкат с двойни стандарти! Или си демократ и осъждащ всички промяни на граници и агресии срещу всички народи или си замълчи!

  60. 60 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#40] от "moriarti":

    Абе не разбра ли иронията, буквоядецо ньедни
    Роммания, Роммуния, ромнизнамсикваси.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  61. 61 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#60] от "Bullet":

    Нье! Ни гу разбрах, начи… Шъ обяснити ли? То и Молдова… Мулдувъ, Мулдява, Мулсия, Русия...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  62. 62 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Неутрално

    До коментар [#47] от "Bullet": Нещо не си на ясно с международното право. Санстефанският договор, по чиято сила Северна Добруджа е дадена на Румъния, официално е ревизиран от международната общност на Берлинския конгрес. Казано с други думи, той е обявен за невалиден. Границата между България и Румъния е установена с международно признатия Крайовски договор. Наистина доста по-късно, но окончателно.

    heruvim
  63. 63 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#59:"Центурион"]Партията на Путин не са комунета, бре! [/quote]
    Не са таваришч, прав си, те са нацисти.

  64. 64 Профил на Центурион
    *****
    Неутрално

    [quote#54:"Отнесен"]Народния съд ...[/quote]

    ... е наложен на България от Англия и САЩ, искали са фашагите да си получат заслуженото, че са подкрепяли икономически и военно хитреристка Германия!

  65. 65 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Любопитно

    [quote#53:"Центурион"]На Молдова ще ви дойде реда след като Путин глътне Одеса и източна Малорусия, ще чакате!
    [/quote]
    А ти що чиниш тук? Нямаше ли някакви юрушчии дето се записваха доброволци в армията на Путлер? Мисля, че ще изпуснеш ферибота, ако се помаеш още малко.

  66. 66 Профил на america1332002
    america1332002
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#16] от "Norman Granz":
    и защо в америка и канада живеят милиони руснаци и укранци?

  67. 67 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 788 Весело

    [quote#0:"Статията"]"А ако Русия предприеме ходове да удовлетворяване на такива предложения, тя ще допусне грешка", каза президентът на Молдова.[/quote]
    Този вся страх

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  68. 68 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    [quote#64:"Центурион"]Англия и САЩ[/quote]

    Те ли наредиха съда да издаде 2 850 смъртни присъди?!

  69. 69 Профил на Центурион
    *****
    Весело

    На Путин сега му приляга добавката Обединител!

    Този процес на прибиране в родината на всички руснаци ще продължи успешно, на всеки народ това е национална кауза! А Путин е велик стратег, прибра си Крим без да пукне пушка!

    Умен хитрец излезе!

  70. 70 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#62:"херувим"]Санстефанският договор, по чиято сила Северна Добруджа е дадена на Румъния, официално е ревизиран от международната общност на Берлинския конгрес. Казано с други думи, той е обявен за невалиден. Границата между България и Румъния е установена с международно признатия Крайовски договор. Наистина доста по-късно, но окончателно. [/quote]
    Виж сега, гледай картата на българската екзархия от 1870г.. Тя е правена по етнически принцип. Санстефанският договор реже изконни български земи. Обяснението за това е лесно за отгатване. Ето ти картата на Българската екзархия.
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Bulgarian-Exarchate-1870-1913.jpg

  71. 71 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#16] от "Norman Granz":


    щото знаят че там война няма да се води,сащ паразитира над света и така,закачат се и те към гювеча

  72. 72 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    [quote#13:"moriarti"]Явно руснягите са открили пак някое оружие [/quote]
    Хм, Едуард Сноудън и тайните на ЦРУ.

  73. 73 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#64] от "Центурион":

    Аман от "опорни точки", дУругарю! Вие вече и историята си я плацикате, като комуноиден мозък в ликвор (малко мозък, много ликвор - чести припадъци по манифестациите). Да ми припомните кои английски и американски наблюдатели (а може би съдии направо) са присъствали на Народния съд. Ей така… за шоуто.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  74. 74 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#20] от "GreenEyes":

    ЕС няма смисъл да същесвтува ,и без това решенията се взимат във вашингтон

  75. 75 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#72] от "wanderer":

    Тоя Сноудън да не се окаже "много кал за замазване на руски оченца"? Че твърде дашен се оказа… Чак притеснително.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  76. 76 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 903 Неутрално

    До коментар [#55] от "Norman Granz": Ами аз живея в Америка. Чета също и имиграционна статистика. Чувам също много американци, които са загрижени за развитието на държавата им. И гледам по обществените места каква паплач се е навъдила. Бедна ти е фантазията! В големите американски градове имаш чувството, че си във Филиповци или в Столипиново. Ползвай каквито и да било услуги и ще се сблъскаш с полумаймуни, даже в банките. Наистина, успокояваш се вечерта, когато се прибереш в "своя" квартал между себеподобни. Гетоизирането на Америка е толкова ярко изразено, че разумен човек се пита дали този народ се състои от граждани на една и съща държава.

    heruvim
  77. 77 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#41:"Bullet"]Молдова, влезе ли в състава на Ромуния[/quote]

    Разширяването на ЕС става САМО с консенсус /съгласие/ на всички държави-членки.....

  78. 78 Профил на Васи́лий За́йцев
    Васи́лий За́йцев
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Бах М.......му И Молдова !!!

  79. 79 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    До коментар [#76] от "херувим":

    В южните щати ли живееш? Там преобладават цветнокожите има и много шантави....

  80. 80 Профил на wxq03574427
    wxq03574427
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Президентът на Молдова предупреди Русия да не опитва да анексира Приднестровието като Крим................................
    Само при споменаването на името на подполковника и западняците треперят.Путин ги мачка със страшна сила................

    Антиседераст
  81. 81 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#62] от "херувим":

    Херувимчестото, последно време никой не се съобразява с международното право. Да си забелязал?
    Крайовският договор урежда отношенията за Северна и Южна Добруджа и в него не става въпрос за евентуално връщане на Молдова. По това време румънците мечтаят за много повече, обещано им от Хитлер. Пропуск на дипломацията ни тогава, да си прибере цялата Добруджа.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  82. 82 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    До коментар [#75] от "moriarti":

    Може. Няма значение дали е оньор или "цифра", важното е, че е коз. Нали, "кьорав карти не играе".

  83. 83 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 699 Неутрално

    [quote#21:"Daniel Defoe - БСП капут, Хитлер гиби"]И какво трябва давземе Китай за да натрие и той носа на САЩ. Може би Сибир? [/quote]

    Няма как да разрешиш сложен казус, ако задаваш елементарни въпроси!

  84. 84 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#30:"Bullet"]Ромънците искат Южна Добруджа.
    Турция Румелия.
    Македония, Пиринска Македония. [/quote]

    Тагариш, това нова подпорна греда ли е? Успокой се....

  85. 85 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#82] от "wanderer":

    Да видим кой ще се окаже "кьорав". Това противопоставяне на Великите сили става досадно. Няма ли някоя малка (може и балканска) страна да изобрети оръжия за масово унищожение, да ги използва и всички оцелели (и тримата) да открият лъка и стрелата?!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  86. 86 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#28:"Отнесен"] с Крим военните атаки срещу Русия биха били по-трудни.[/quote]

    Ти не си добре!? Иди на психиатър.....

  87. 87 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#69:"Центурион"]Този процес на прибиране в родината на всички руснаци ще продължи успешно, на всеки народ това е национална кауза![/quote]
    Добре, руснаците първо "прибират" всички руснаци, а за неруските народи - огън и меч. Сталинсконацистката практика е добре известна. Путин като изпечен нацист няма да остане по назад.
    На 2 юни 1944 г. Сталин решава да изсели от територията на Крим 37 хиляди българи, гърци и арменци, защото били "сътрудници на немците". Ето какво заповядва Сталин:

    “…Да се възложи на НКВД (др. Берия) допълнително към изселването на кримските татари по постановление на ДКО № 5859 от 11 май 1944 г. да изсели от територията на Кримска АССР 37 000 немски съучастници от българите, гърците и арменците. Изселването да се проведе от 1 юли до 5 юли т.г.

    Изселените от Крим българи, гърци и арменци да бъдат изпратени за разселване в селското стопанство, в помощни стопанства и към промишлени предприятия в следните области и републики: Гуревска област на Казахска ССР – 7000 души, Свердловска област – 10 000 души, Молотовска област – 10 000 души, Кемеровска област – 6000 души, Башкирска АССР – 4000 души. Да се задължи Народният комисариат на транспорта и съобщенията (др. Каганович) да организира превоза на спецпреселниците със специално сформирани ешелони…"

    Само за три дни дни са били изселени 15040 гърци, 9919 арменци и 12 422 българи.
    В работата по депортирането на тези невинни хора са участвали 9 хиляди души от КГБ и 23 хиляди военни от НКВД.
    На 5 юли 1944 Берия докладвал лично на Сталин, че изселването на кримските народи е завършено брилятно.

  88. 88 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Пък по южното черноморие колко руснаци с апартаменти имаааа...

  89. 89 Профил на wxq03574427
    wxq03574427
    Рейтинг: 462 Неутрално

    [quote#76:"херувим"]В големите американски градове имаш чувството, че си във Филиповци или в Столипиново. [/quote]..............................................................................
    Ти откъде си сигурен,че въпросния ....хм,хм организЪм не живее именно в Столипиново или Илиенци?
    Спориш с човек,който непрекъснато нарича България *мръсна кочина,от която искал да се маха*.Мога да ти посоча в кой пост го написа...

    Антиседераст
  90. 90 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 699 Неутрално

    [quote#32:"GreenEyes"]Историческа справка - Крим. [/quote]

    Точно пък с Крим не можеш да направиш справката!
    Ама то историята иска четене, а не кръчмарски приказки!

  91. 91 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 429 Неутрално

    "През 2006 г. в Приднестровието имаше референдум, на който 97.2% от гласовете бяха за присъединяване към Русия, припомня агенцията."

    Днес се готвят за нов референдум. Въпросът, на който ще отговарят е: "Вие съгласни ли сте да се присъединим към Крим?"

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  92. 92 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2050 Весело

    [quote#46:"GreenEyes"]А парата прави борбата и никакви сантименти и идеологии не вършат работа пред тази аксиома. [/quote]
    Ами и Владимир Путин така мисли. Да му мисли Приднестровието! Ще се цепи Молдова от Евразийската икономическа общност! Колкото Гърция я отстраниха от Евросъюза (острови щяха да продават къде на китайци, руснаци), толкова и Молдова ще е извън Евразийския съюз.

  93. 93 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    [quote#85:"moriarti"]някоя малка (може и балканска) страна да изобрети оръжия за масово унищожение[/quote]
    Пепел ти на езика! Я какво стана с Ирак без нищо да е изобретявал.

  94. 94 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#24] от "Отнесен":
    [quote#24:"Отнесен"]Че какво пък толкова е станало през 38-а? [/quote]
    Нищо особено не става! Идва 1939 година и на 23 август бива сключен Пакта Рибентроп - Молотов, който укрепва дружбата между две много миролюбиви държави - Германия (по-късно наричана нацистка) и СССР (по-късно наричан братски в една дузина европейски страни).
    Да не пропусна да спомена и незначителния факт, че тези две държави си поделят на бърза ръка Полша, а неблагодарните поляци и до ден днешен продължават да пищят във връзка с този дружески акт.

    The best way out is always through Robert Frost
  95. 95 Профил на asbroad
    asbroad
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#9] от "Отнесен":

    Да ве, чичо ти Сам щото окупира Крим и издирижира един референдум, в който нито украинци, нито татари участваха, и най-важното, беше проведен под засилено военно присъствие, щото разбираш ли трябва да се пазят урните там, и бюлетините, да не стане като в България. За тази анексия Америка е 'виновна'. Само дето досега Америка чужди територии не е анексирала, това се оказва прерогатив на такива 'мирни' държави като Русия, и тук там Китай - две от особено демократичните общества, където всичко се прави в името на народа, вкл. и трупането на пари в милиарди в банковите сметки на държавните вождове.

  96. 96 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#94:"Realistka"]Че какво пък толкова е станало през 38-а? - цитат на коментар #24 от “Отнесен”
    Нищо особено не става! Идва 1939 година[/quote]


    http://bg.wikipedia.org/wiki/Мюнхенско_споразумение

  97. 97 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#93] от "wanderer":

    Работя по въпроса. Експериментирам със сода бикарбонат, небет шекер и балсамико оцет. Само газове, уви. Може би пък това е решението?! В Ирак се напнаха да изобретят гранде канонир, ама самата идея си беше леко дебилска. В содата… има леп.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  98. 98 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 802 Неутрално

    [quote#95:"asbroad"]Да ве, чичо ти Сам щото окупира Крим и издирижира един референдум, в който[/quote]
    Хехехе. Според теб Господ е създал света онзи ден, а преди това нищо никога не се е случвало.

  99. 99 Профил на asbroad
    asbroad
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#93] от "wanderer":

    Като изключим химическото оръжие, дето не само го произведе, ами го и използва, срещу собствения си народ, тоз Ирак. Също като Сирия. А чакай, забравих, че според друзята руснаци употребата на оръжие, вкл. очевидно и химическо, не е проблем щом е за борба с 'терористи'.

  100. 100 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    [quote#74:"просто бочко"]ЕС няма смисъл да същесвтува ,и без това решенията се взимат във вашингтон [/quote]
    Всъщност ако беше така, ЕС щеше да е много по-силен, със солидна и еднозначана външна политика, много по-организиран политически и най-вече нямаше да има вътрешните си проблеми с някои фанатизирани крила на мюсюлманските си малцинства.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK