Украйна, Русия, Германия и Франция съгласуваха декларация за спиране на огъня

Лоран Фабиюс, Сергей Лавров, Франк-Валтер Щайнмайер и Павло Климкин

© Reuters

Лоран Фабиюс, Сергей Лавров, Франк-Валтер Щайнмайер и Павло Климкин



Министрите на външните работи на Украйна, Русия, Германия и Франция съгласуваха на среща днес в Берлин декларация за прекратяване на огъня в Югоизточна Украйна, предадоха световните агенции. Целта на договорената поредица мерки е деескалация на конфликта, в който от април бяха убити над 400 души, отбелязва "Асошиейтед прес".


Договорихме се за подновяване на преговорите в рамката на тристранната контактна група, съобщи германският министър на външните работи Франк-Валтер Щайнмайер. Той уточни, че това трябва да стане в най-скоро време. Украинският му колега Павло Климкин призова за ефективен контрол на руско-украинската граница.


"Ройтерс" посочва, че четиримата външни министри са се споразумели страните им да работят за възобновяване на примирието посредством тристранната контактна група (Русия, Украйна и Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа (ОССЕ) с участието на проруските сепаратисти). Преговорите в рамката на групата трябва да бъдат възобновени до събота.




На срещата в Берлин е бил одобрен документ, който изразява "необходимостта от бързо договаряне на условия за едно стабилно, дългосрочно спиране на огъня", заяви на съвместна пресконференция с останалите си трима колеги руският външен министър Сергей Лавров, цитиран от "Ройтерс".


Лавров подчерта, че връщането към примирието не е самоцел, а необходимо условие за възобновяване на преговорите между двете страни в украинския конфликт, властите в Киев и проруските бунтовници, предаде ИТАР-ТАСС. Прекратяването на огъня не бива да бъде използвано за прегрупиране на силите, заяви руският министър на външните работи.


Той предупреди, че диалогът може да донесе успех само ако в него участват всички страни в конфликта. Русия призовава проруските бунтовници да прекратят огъня, този апел се съдържа в приетата днес декларация, отбеляза той.


Четиримата министри след срещата

© Reuters

Четиримата министри след срещата


Лавров обърна внимание, че контактната група е единственият механизъм, в който са представени и централните украински власти, и проруските бунтовници. Той осъди думите на украинския президент Петро Порошенко, че сепаратистите трябва да бъдат или разоръжени, или унищожени.


Четиримата външни министри се споразумяха още контролно-пропускателните пунктове по руско-украинската граница да бъдат върнати под контрола на Киев, предаде агенция "Франс прес". Те приветстваха готовността на Русия да позволи на украински граничари да преминат през нейна територия, за да достигнат два от тези ГКПП, в случай че примирието влезе в сила.


Германският външен министър Франк-Валтер Щайнмайер изрази задоволство, че днешната среща е преминала конструктивно. "Мисля, че това бе първа крачка, при това важна крачка в посока прекратяване на огъня", каза той, цитиран от агенция "Франс прес". Френският външен министър Лоран Фабиюс определи постигнатото днес споразумение като стъпка в правилната посока.


Украинският външен министър Павло Климкин подчерта, че деескалацията на ситуацията в страната му ще бъде факт, когато мирният план на президента Петро Порошенко бъде спазван изцяло, съобщи "Ройтерс".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (116)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Всички руски наемници да си се прибират в родината.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 903 Неутрално
  3. 3 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Тактическа грешка -- дават ненужна почивка на Гиркин. Русия няма да влезе открито в Украйна, но ще продължи да снабдява руските джихадисти там с оръжия, за да правят мизерии и да поддържат нестабилност.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  4. 4 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Поредните договорки , които няма да бъдат спазени ...

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  5. 5 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Франк-Валтер Щайнмайер е невероятно некадърен , коя уговорка му е вече тази ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  6. 6 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    Пунлер и Лавров ще продължат да си четат договора като дявола евангелието, но украинците вече натрупаха достатъчно политически и военен опит и ще продължат да изтребват колорадската напаст.

  7. 7 Профил на today
    today
    Рейтинг: 820 Неутрално

    С руснаците няма как да се разбереш, лъжат като разпоретини!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  8. 8 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1625 Весело

    И в крайна сметка Украйна подписа с ЕС , ще остане единна ,а не федеративна държава и всичко това на цената на 1/17 от нейната територия.

    Найс ,а ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    И руското безочие няма край и се вижда къде е модела на поведение, копиран от Станишев и БСП. Между Русия и така наречените мирни и кротки сепаратистти няма граница. Оттам минават хора, техника и боеприпаси и днес, пардон вчера, са се договорили че (може би), ще допуснат Украйна да установи контрол над собствените си граници, при това от репортажите се разбра, че за да стигнат до тези пунктове, украинските граничари, ще минават през Русия - т.е. украинските власти нямат достъп до своята граница.
    Обаче иначе, Путин, Лавров и т.н. нямат нищо общо с конфликта и по никакъв начин не ги снабдяват с всичко необходимо, за да продължава конфликта.
    Честност по руски) - дано все пак да и се види края, че омръзнаха на всички.

  10. 10 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Неутрално

    4-те страни са сугласували,но трябва да се стигне до споразумение НЕ САМО за спиране на огъня,а просто Русия да не нарушава Украинска територия,да изтегли войските си оттам.Достатъчно висока цена плати Украйна,след като КРИМ бе завзет от Русия,достатъчно висока цена плаща на Газпром,който самоволно променя цените и извива ръцете на тази НЕЗАВИСИМА държава!

    Tony
  11. 11 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Киевският кмет Виталий Кличко и неговият брат Владимир са решили да закупят снаряжение за бойците от батальона за териториална отбрана „Киев”, който взема участие в Антитерористичната операция в Източна Украйна, съобщава Укринформ.
    „Решихме с брат ми Владимир да обезпечим с необходимото батальона „Киев”, който в момента защитава Украйна в Луганска област.Заделили сме 3.2 милиона гривни и ще закупим това, което е необходимо на военнослужещите”, заяви Кличко.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  12. 12 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Укрaйнa- незaвисимa държaвa. Aми то Държaввния депaртaмент имa повече служители тaм, отколкото в СAЩ.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Забелязвам нови опорни точки. Властта в Украйна вече не са фашисти, а евреи.

  14. 14 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1245 Неутрално

    Само обединена и солидарна Европа може да спре колорадските бръмбари на Чингиз Путан от Втория Улан Батор.
    Кога ще изчистим нивата си от нашенските колорадски бръмбари, че голяма вреда на реколтата нанасят - метафорично казано?!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  15. 15 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    айде най-накрая да се намери един мъжкар от Франция или Германия, който да бие два шамара на Ларвов и да го прати да плаче на рамото на Питун.

    след което да изчистят западните територии на СССР, които граничат с Украйна. от там влизат всичките болести и зарази, които сепаратират Донецк и Луганск

    РЕФОРМИ !
  16. 16 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    На САЩ не им трябва мир в Украйна - а дълъг и изтощителен конфликт.
    Сега какво - хохлите ще кажат на опълчението: "Дайте си сега оръжието, няма да се съпротивлявате - щото има примирие. Някои от вас ще разстреляме веднага - при опит за бягство. Други ще получат инфаркти и инсулти, докато от "Десен сектор" кротко и цивилизовано ги разпитват. Малкото останали - ще ги пратим в затвора. Цивилното население ще премине през филтрационни лагери - където 99% от мъжкото население ще измре заради сбивания, самоубийства, алкохолно отравяне, болести и други естествени причини, а жените сами ще търсят компанията на здравите и красиви момчета от Нацигвардията - от което по-късно ще забременеят. Не сте съгласни ли? Край тогава на примирието - вие сте виновни за войната!"
    Споко - няма да има единна Украйна.

  17. 17 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ех, как не го слушат Путлер тия наемници... така де, "сепаратисти". А той на колене им се моли да спрат да ползват цивилни за жив щит.
    Успех на украинците, дано си върнат държавата, показаха, че се борят за нея и си заслужават свободата.
    Чудно ми е след колко години ще гледаме Евромайдан в Москва.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  18. 18 Профил на Жив е той, жив е!
    Жив е той, жив е!
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Да видим сега, какво ще (на)правят фашагите?

    То е ясно, че няма да са съгласни и ще заплашват Хунтата в Киев, да не отстъпва, ама поживем- увидим.

    Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosY
  19. 19 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 730 Любопитно

    Е руснаците нали нямат войници на територията на Украйна. Какво правят на преговорите? Лавров няма да спази нищо от обещаното. Нито руските наемници ще се изтеглят от донецка и луганска област, защото руснаците стрелят по тях ако се опитат да се върнат обратно на руска територия. До седмица украинската армия ще залови или избие всички терорист, които в момента нямат голям избор след като ги обстрелват и с артилерия.

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  20. 20 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#17] от "Никола Георгиев":
    Успех на руснаците от Новорусия! Мъжката се сражават, дано да успеят да си върнат страната - доказаха, че са достойни за Свободата!
    А Евромайдан в Москва ще гледаш само в дръзките си мечти.
    Затова пък на Майдана в Киев и сега гледаме протести срещу хунтата.

  21. 21 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Ама и Валерия Новодворская ги пише едни... Из руския сайт "Грани.Ру":

    "Худой мир для Украины будет выглядеть плохо, и неизвестно, захочет ли молодое государство с него начинать новую жизнь. Конечно, худой мир лучше доброй ссоры, а чтобы закончить добрую ссору добрым миром, надо пролить очень много крови, и своей, и чужой, и иметь большой перевес в силах. Если бы Украина имела дело только с предателями-колорадами, с 20% фанатиков и идиотов советского типа из Донбасса, то можно было бы позволить себе роскошь доброго мира.
    Но Украина воюет с Россией, а такие европейцы, как историческая родина Гитлера, Австрия, видимо, впитавшая в себя в 1938 году логику капитулянтства и угодничества, а в 1945-м - избыточное лицемерие и прислужничество новым победителям, способны только на то, чтобы развязать руки агрессору. И все это ради баллончика газку со скидкой из "Южного потока". Хорошо, что у Гитлера не было нефти, а то фашизм, пожалуй, мог бы и восторжествовать."

  22. 22 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1625 Весело

    [quote#20:"fat_jim"]Успех на руснаците от Новорусия! [/quote]

    Успех в какво ? Планът на Пусин 1(с) Малкия за федерална Украйна пропадна. Асоциирането на Украйна с ЕИС пропадна. Спирането на асоциирането на Украйна с ЕС пропадна.

    Пусин все още не може да приеме ,че за една педя земя загуби цяла Украйна и се надявана на федерализма , но това няма да се случи както се вижда от преговорите

    Боли ли ? А ? Боли ли ? Гааадно ли ви е ? ахахахахах

    15.02.1989 - 07.02.2018
  23. 23 Профил на Жив е той, жив е!
    Жив е той, жив е!
    Рейтинг: 395 Весело

    До коментар [#19] от "The sphere":

    А какво правят Франция и Германия на тези преговори?!

    Да не би те да нямат/имат войски там?

    Дневник, не се гаси туй, що не гасне! http://youtu.be/UpnAdVhfosY
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#20] от "fat_jim":
    Пиши, пиши, но аз твоите опорни точки съм ги чел достатъчно.
    Единственото, което Путлер (да, той, а не Русия) спечели е омразата на окупирания полуостров Крим.
    Е, и на Украйна.
    И на доста голяма част от света.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  26. 26 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2721 Весело

    Да видим как ще реагира киевската власт на постигнатото споразумение за примирие. Вече се чуват гласове на раздразнение от охладняването на отношението на ЕС към Украйна и даже сравняват постигнатото споразумение с Мюнхенския договор от 1938 с който Судетите бяха върнати на Германия.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 456 Неутрално

    договорките с Русия не струват и хартията, на която са написани. Ноторно известен факт.

    proudly built in Bulgaria
  29. 29 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1625 Весело

    [quote#24:"fat_jim"]Крим винаги си е бил руски. Новорусия - също. [/quote]

    Кърджалийско и Ардино през последните 1000 години са били български малко над 100. Нормално ли е отново да са турски ? Там сега живеят предимно турци , ако има референдум ти гарантирам поне 80% за присъединяване към Турция

    15.02.1989 - 07.02.2018
  30. 30 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    Докато Украйна не си изтегли армията и не озапти десния сектор, нещата там няма да се успокоят, колкото и декларации да приемат.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  31. 31 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#25] от "Никола Георгиев":
    "омразата на окупирания полуостров Крим"?
    Това наистина ме забавлява! В паралелната вселена, в която живееш, нямаше ли ги самостоятелните опити на Крим сам да се отцепи от Украйна? Нямаше ли насилствено пренаписване на кримската Конституция под дулата на укроармията? М?

  32. 32 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#29] от "Karelson":
    Те са ПОНАЧАЛО български. И векове са били български. Българи са ги завоювали, българи са ги заселвали и българи са градили там български етнос и култура.
    И Крим, и Новорусия са завоювани от руснаци, руснаци са ги заселвали и руснаци са градили там руски етнос и култура.
    Нещо против?

  33. 33 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    [quote#30:"Barcelina"]Украйна не си изтегли армията[/quote]

    Няма нито една причина една държава да изтегля армията си от нейната си територия

    15.02.1989 - 07.02.2018
  34. 34 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    До коментар [#32] от "fat_jim":

    Те поначало са били гръцки. Хилядолетия наред това са били погранични елински земи с траките

    15.02.1989 - 07.02.2018
  35. 35 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#34] от "Karelson":
    А-а-а-а - с траките!
    Че траките да не са елини?


  36. 36 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#33] от "Karelson":

    Как да няма? При аналогична ситуация Кадафи вече го бомбардираха.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2721 Неутрално

    [quote#33:"Karelson"]Няма нито една причина една държава да изтегля армията си от нейната си територия [/quote]
    След като тази армия избива собственото си население тя няма място там а тези които дават престъпните заповеди като смешника Ковал трябва да бъдат съдени за престъпления против народа си.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  39. 39 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    [quote#33:"Karelson"]Няма нито една причина една държава да изтегля армията си от нейната си територия [/quote]

    Това вече не е нейна територия и трябва да се примири. А, ако иска да продължи да е нейна територия, трябва да се съгласи на федерализация. Всъщност, това е най-умното решение, но явно украинските управници не са от най-умните или по-скоро, от САЩ им дават такива акъли, че конфликта да продължи колкото се може по-дълго, вместо всичко да се реши за седмица-две. При една федерална Украйна, хем спорните територии ще са си украински, хем руснаците живеещи там ще са доволни. Е, американците няма да са, ама не може всички да са щастливи.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  40. 40 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1399 Любопитно

    Guest Column by Vladimir Putin

    THE WEST IS TURNING THE PLANET INTO A GLOBAL BARRACKS–Vladimir Putin, President of Russia

    http://www.paulcraigroberts.org/2014/07/01/guest-column-vladimir-putin/

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  41. 41 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#18] от "Жив е той, жив е!":
    Отвратително! Снимка на национален герой а защитаваш чужди национални интереси.

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  42. 42 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    [quote#29:"Karelson"]Там сега живеят предимно турци , ако има референдум ти гарантирам поне 80% за присъединяване към Турция [/quote]

    Много тъпа опорна точка!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  43. 43 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#33:"Karelson"]Няма нито една причина една държава да изтегля армията си от нейната си територия[/quote]
    Точно така.Тогава не е редно да се възмущавате, че руската армия маневрира в собствената си територия покрай Украйна,да?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 806 Весело

    [quote#13:"Веселин"]Властта в Украйна вече не са фашисти, а евреи. [/quote]
    Че то и фашизмът е изобретение на юдео-масонския заговор, не знаеш ли? Колко пъти са го доказвали с пяна на уста ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  46. 46 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#28:"Real Adventure Machinery"]договорките с Русия не струват и хартията, на която са написани. Ноторно известен факт[/quote]
    Да добавим и другата част от цитата,че това е само една част от него.
    "Нито един договор с Русия не струва дори хартията на която е написан. Не се надявайте, че веднаж възползвали се от слабостта на Русия вие ще получавате дивиденти вечно, руснаците винаги идват за своето. И като дойдет не се надявайте подписаните от вас йезуитски съглашения да ви оправдаят. Затова с руснаците си срува да се играе или честно или въобще да не се играе."
    Ото фон Бисмарк

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  47. 47 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Последните новини от фронта в Украйна = МИР !?
    11:00 Глава российского волонтерского движения «Альтернатива» ранен в Славянске
    10:35 Сторонники майдана вынудили главу Хмельницкой области выпрыгнуть из окна
    10:34 При обстреле со стороны Украины на КПП «Новошахтинск» пострадали два здания
    09:23 В Сети появилось видео ЗРК «Стрела-10» луганских ополченцев
    09:00 В Киеве заявили об уничтожении автоколонны ополченцев

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  48. 48 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 806 Любопитно

    [quote#29:"Karelson"]ако има референдум ти гарантирам поне 80% за присъединяване към Турция [/quote]
    А ако референдумът се проведе под дулата на турски спецчасти, направо 100 процента ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  49. 49 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Чебуратор":

    Дали знаеш що е "джихадист"? Едва ли, но "фантаст" можеш да станеш.

    effi
  50. 50 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 806 Любопитно

    [quote#39:"Barcelina"]Това вече не е нейна територия и трябва да се примири.[/quote]
    Защо да се примирява? Ако някой окупира части от България и ние ли да се примирим? Направо мина границата този път. Руснаците тогава що не се примирят и не дадат независимост на Чечня например.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  51. 51 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Новината е много добра.Дано наистина ситуацията претърпи развитие и двете страни в Окрайнината седнат на масата и се споразумеят, като междувременно обезсилят фашагите от Десен Сектор и другите нацистки формирования.
    Голямата и дорба новина тук е, че Германия,Франция,Украйна и Русия са изолирали задокеанските износители на демокрация и са се разбрали помежду, игнорирайки "безценна" им медиация.Това беше и целта на Лавров.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  52. 52 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Цитат : "Украинският му колега Павло Климкин призова за ефективен контрол на руско-украинската граница."
    Русия се е съгласила да има украински граничари в Руските КПП на руска територия , там където от другата страна КПП са под контрола на Новорусия.
    10:03 Италия решила восстановить отношения России с Евросоюзом

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 677 Любопитно

    До коментар [#50] от "captainFill":

    Ние сме се примирили с Беломорска тракия, Македония, Западните покрайнини.

    Ти също, нали им беше простил на всичките?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  57. 57 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1399 Любопитно

    [quote#50:"captainFill"]Защо да се примирява? Ако някой окупира части от България и ние ли да се примирим? [/quote]

    Стига глупости! Никой няма да окупира части от България, пък и защо да го прави?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    От Фейс-профила на Марилуиз Бек:
    https://www.facebook.com/marieluise.beck/posts/693453014041159

    Защо ЕС не се решава на санкции? В политически Берлин добре информирани източници казват, че висшите руски дипломати заплашват с директно нахлуване в Украйна при нови санкции... (преразказано по гугъл-преводач, не знам немски)

    Warum ist die EU so zögerlich mit Sanktionen?
    Im politischen Berlin wird aus wohl informierten Kreisen kolportiert, dass hohe russische Diplomaten offen damit drohen, dass Russland im Falle von ernsthaften Sanktionen sich völlig frei fühlen und dann richtig in die Ukraine einmarschieren würde...Wenn das stimmt, erklärt es so manches

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  61. 61 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 806 Любопитно

    [quote#56:"galio"]Ти също, нали им беше простил на всичките? [/quote]
    Това вече не може да се промени. Докато в Украйна може. Не мечтай за Беломорска Тракия и Западните покрайнини, утре и Сърбия като влезе в ЕС, иди там и си живей, прави си бизнес, твоя воля, никой няма да те спре.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  62. 62 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#50:"captainFill"]Ако някой окупира части от България и ние ли да се примирим? [/quote]
    Не, ще пратиме "армията" и единия танк да ни отбраняват.Ще дадем ясен сигнал и силен знак на меркалията окупатор, че сме възмутени от действията му.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  63. 63 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#60:"Музар - 10|2"]От Фейс-профила на Марилуиз Бек: [/quote]

    Депутат от Бундестага

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  64. 64 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#44] от "shang":
    Пуша пури "Ромео и Жулиета".
    А това, на което се дразниш - всъщност е по украински образец: дърветата на Майдана, които биха попречили на снайперска стрелба предварително сами се изсякоха; загиналите в Одеса сами се подпалиха и изпосамоубиха; опълчението само стреля по щаба си, както и срещу жилищни квартали и руски гранични постове. А онова за филтрационните лагери беше казано от Ярош и повторено от Турчинов още преди два месеца.

  65. 65 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Любопитно

    Украинците бомбят родилни домове и това е нормално на границата с тази касапница руснаците мърдат войски и това трябва да бъде санкционирано !!??!?!

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  66. 66 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 677 Гневно

    До коментар [#29] от "Karelson":

    Населението на цяла Тракия е предимно българско от 9-ти век, та чак до 1913-та, когато е турският геноцид над тракийските българи.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  67. 67 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 456 Любопитно

    До коментар [#46] от "Cherry-гласуваш за Герб,получаваш Доган":

    точно така. Понеже руснаците възприемат честната игра като слабост, затова е време за пълномащабни санкции и пълна изолация. НЕ СЕ ИГРАЕ.

    proudly built in Bulgaria
  68. 68 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#65:"Викайте ми Касандро "]Украинците бомбят родилни домове[/quote]

    Не само ги бомбят, даже ядат живи бебетата и от "Десен сектор" варят руснаци в казани !

  69. 69 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    [quote#55:"viktor4o_rs"] да цитира смешника Пол Крейг Робъртс[/quote]
    Беше заместник-министър на финансите при Рейгън.Ма щом казваш, смешник е.Ти очевадно си по успял от него,гласът ти се чува по целия свят, цитират те,пишат за теб...
    пп. Това с тьотките се изтърка, измисли нещо по-ор'гинално.Разбрахме, че само такива ти вързват, ма не е нужно да го натякваш постоянно на околните

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  70. 70 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#61] от "captainFill":

    Т.е. примирил си се.

    Същото им предстои и на украинците.

    Вече знаеш как става.


    До коментар [#62] от "Cherry-гласуваш за Герб,получаваш Доган":

    А ЕС ще напише декларация.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  71. 71 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#21] от "nik_177.":

    А, онази мазната и плюваща, дето прилича на одеска бабуля ли? Тя само това знае - само това бае!

    effi
  72. 72 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#67] от "Real Adventure Machinery":


    [quote#67:"Real Adventure Machinery"]Понеже руснаците възприемат честната игра като слабост, затова е време за пълномащабни санкции и пълна изолация. [/quote]
    И кои играли честно не може да ти се разбере ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  73. 73 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#50] от "captainFill":
    Че как - те й дадоха. Оказа се обаче, че Дудаев и наследници разбират независимостта като терор над немюсюлманското население, масови убийства и отвличания за откуп. Имаше даже убити британски инженери и отвлечени американски журналисти. Майната й на такава "независимост"!
    И на украинската.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  75. 75 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Любопитно

    [quote#7:"today"]С руснаците няма как да се разбереш, лъжат като разпоретини! [/quote]
    Друго си е да слушаш какво говори Джен Псаки, нали?
    да цитирам ли глупостите й?

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#19] от "The sphere":

    Тъпотия някаква!

    effi
  78. 78 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Весело

    [quote#67:"Real Adventure Machinery"]затова е време за пълномащабни санкции и пълна изолация. НЕ СЕ ИГРАЕ.[/quote]
    Ми айде де, от една година само е време за "пълномащабни санкции", в следващите 30 години също може "да е време"...има време.
    Вместо туй Рашка взе, че се цуня с Китай и подписа договор за 400 млрд газ и 20-тина други споразумения.Измъкнаха си Крим под носа на великата хамериканска разузнавателна система, дето подслушавала 120 лидери, пък ни чула, ни видяла кво се случва там.
    Само силни сигнали и ясни знаци гледаме.
    Чакаме жестоката изолация и на руските туристи и олигарси с милиардите.Много ще бъде зрелищно.На всичкото отгоре американците хванаха Германията, че имала договор с Рашка и подготвяла руски войници,тамън до украинската граница.Айде,чакаме санкциите.Чакаме.
    През туй време Рашка и Поднебесната договорили газта за 400 млрд длр да се разплаща в юани, пък Обама да си забранява на 30 руски чиновници да пътуват у САЩ.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  79. 79 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Подписали договор?!
    И други договори подписваха.

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  81. 81 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Любопитно

    До коментар [#68] от "viktor4o_rs":
    Дам ама сценария е сирийския да не се появи болестта Куру по Украйна ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  82. 82 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Любопитно

    [quote#68:"viktor4o_rs"]Не само ги бомбят, даже ядат живи бебетата и от "Десен сектор" варят руснаци в казани ![/quote]

    [quote#81:"Викайте ми Касандро "]До коментар [#68] от "viktor4o_rs":
    Дам ама сценария е сирийския да не се появи болестта Куру по Украйна ?[/quote]
    Не може да се отрече че симптомите са налице ! Хората там добре познават болестта и я наричат „смееща се смърт“, заради загубата на ума и безпричинните, идиотски пристъпи на смях в последната ѝ фаза.

    Досега единственият установен начин за предаване на инфекцията е алиментарният — чрез ядене на заразени с приони тъкани и органи.

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  83. 83 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 806 Любопитно

    [quote#70:"galio"]Т.е. примирил си се. [/quote]
    Добре, събирай войска и иди да превземаш Беломорието. Ама че глупости. Нали сме в ЕС, границите се размиват, след време ще приемем и еврото, ще имаме и обща валута, законите все повече ще се уеднаквяват, а ти искаш войни да водиш - твоя работа.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  84. 84 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8066 Неутрално

    И ского да преговаря Украйна.С бандити и сепаратисти,въоръжавани от Русия.

  85. 85 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#83] от "captainFill":

    Не искам да водя войни.

    Политиката на държавата ни обаче към българите в Гърция и Сърбия би могла да е доста по-различна.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  86. 86 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#15] от "Rage Against":

    Викаш, с шамари да се решава всичко, а? Похвално, идеята ти е по своята същност революционна за диполмацията. Смущава ме само едно: ако от отсрещната страна вземе, та се намери още по-голям "мъжкар", който да бие по-решително и по-успешно?

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  88. 88 Профил на Вишински
    Вишински
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#34] от "Karelson":

    Каква е разликата между траките и елините? В какво се изразява?

  89. 89 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#49] от "иван":

    Ей така изглеждат руските джихадисти, заедно с портрета на Аллах Владимирович Хуйлов:

    http://tiras.ru/uploads/posts/2014-03/1393706992_25d025a025d025b025d025bc25d025b725d025b025d025bd2b25d0259a25d025b025d025b425d1258b25d1258025d025be25d025b2.jpg

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  90. 90 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Киев няма да спази договорките. Фашисткото американско правителство в Киев прави само каквото му наредят от Вашингтон. А от Вашингтон ще наредят за продължаване на огъня и организиране на провокации по руската граница.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  91. 91 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#7] от "today":

    Напротив, руснаците са доста честни. Американси и европейци лъжат като разпрани.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  92. 92 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 782 Гневно

    Е да, Русия ще си озапти сепаратистите, но ще задържи откраднатото (Крим). И се предполага да сме доволни от това. Поредната хапка земя, която да задоволи апетита на руските окупатори. Временно.

    Аре стига вече. Видяхме какво стана в Грузия, какво стана в Украйна. ДОКОГА???

    Бойкот на всичко руско до дупка оттук-нататък!!!

  93. 93 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Петата колона не се изоставя току така... Може и да има някакво затишие, колкото да се организира по-добре! Явно е, че Путин иска да дестабилизира Украйна и да я разпарчальоса. И май е напът да го направи. Украйна с шистов газ е кошмар за него. Киев трябва да изчисти източната си част колкото може по-бързо.

  94. 94 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Украйна е закупила 20 самолета от и купува бронирана техника от Римъния и Унгария (според Игор Стрелков). Явно така рабира вариант "Б"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  95. 95 Профил на drumbass
    drumbass
    Рейтинг: 232 Неутрално

    [quote#32:"fat_jim"]Те са ПОНАЧАЛО български. И векове са били български. Българи са ги завоювали, българи са ги заселвали и българи са градили там български етнос и култура.
    И Крим, и Новорусия са завоювани от руснаци, руснаци са ги заселвали и руснаци са градили там руски етнос и култура.
    Нещо против? [/quote]

    Това някакво божествено начало ли ще да е? То това траки, елини, римляни не са хора.

    Не че границите трябва да се променят, ама точно така и Крим не трябваше да го откъсват. А ако си мислиш, че работата е била инициирана от самите кримчани, прочети (пак) какво казва вездесъщия Путин по въпроса съвсем публично и неприкрито:
    http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/07/02/2335879_putin_vzehme_krim_za_da_ne_vleze_tam_nato_i_da_izgubim/

  96. 96 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Весело

    Новият минитър на отбраната в Киев - Валерий Гелетей ...."уже успел пообещать, что «парад победы будет в украинском Севастополе»."
    ... Явно се готви провокация и в Калининград "власти заявили о приезде в регион активистов евромайдана" . Някой иска да клати Русия ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  97. 97 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 831 Неутрално


    [quote#94:"dark'star"]Украйна е закупила 20 самолета от и купува бронирана техника от Римъния и Унгария (според Игор Стрелков)[/quote]
    Според руските нацита това не било хубаво.
    Що да не купува, ти имаш ли някакво логично обяснение

  98. 98 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#95] от "drumbass":
    Путин със сигурност не е казал "анексиране", а точните му думи са цитирани:
    "Русия и в бъдеще енергично ще отстоява правата на руснаците, на нашите съотечественици в чужбина, използвайки за това целия арсенал от налични средства: от политически и икономически – до предвидените в международното право хуманитарни операции и право на самозащита."
    Какво в този цитат те притеснява?
    Защо ние можехме да отстояваме правата на българите по време на войната за Македония - но Русия да не може да отстоява правата на руснаците в Крим?
    Как така САЩ заради няколко надрусани американски студента нахлуха в Гренада, но Русия да не може да присъедини Крим по по заявление на собствения му Парламент?
    Как така ФРГ можа да погълне цяла една суверенна държава, че и член на ООН на всичко отгоре - като ГДР, но Русия да не може?
    Ами... щом другите могат - и Русия може.

  99. 99 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#86] от "Вишински":

    много неща не се решават с шамари.
    но спорове с комунисти определено се решават с шамари, ако няма друго решение.

    ти смяташ ли, че комунист може да бъде убеден с добра дума да върне откраднатото и повече да не посяга на чужда собственост?

    РЕФОРМИ !
  100. 100 Профил на fat_jim
    fat_jim
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#99] от "Rage Against":
    Прав си - не може. Затова и Украйна три пъти от 1991 г. насам не щя и щя да върне на Русия Крим - който украинския комунист Хрушчьов открадна от Русия.
    С добро не стана, но стана с вежливост.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK