Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Въпросната Магерини е доста нервна и говори глупости. Може би това е продукт на тишината в спалнята. Само малоумници могат да помислят, че Китай, Индия и т.н. ще наложат санкции на Русия. Че една Турция не налага санкции, при положение, че е член на НАТО, а тая.....
Впрочем кога Германия ще откаже руския газ и съответно ще спре да дава пари на лошата Русия ?
Дали пък европейците биха искали да бъдат наложени санкции на Русия? Няколко месеца след събитията от Кьолн миналата година, немски националисти не скандираха ли- Меркел в Сибир! Путин в Берлин!
Документът е публикуван на руски език и категорично заявява подкрепа за суверенитета и териториалната цялост на Украйна."Така и трябва да бъде."Не признаваме и продължаваме да осъждаме това нарушение на международното право. То, както и преди, е пряко предизвикателство към международната сигурност със сериозни последици за международния ред, осигуряващ единството и суверенитета на всички държави."Правилно.Друг е въпроса кои държави членки на ООН ще се съгласят с призива за налагане на санкции на руски и украински граждани, каквито ЕС предприе след анексирането на Крим точно преди 3 години на 18 март.
[quote#1:"Лосион Бояришник"]Снщи по панорама някакъв умствено изостанал от БСП обясни ,че санкциите вече дори и в ЕС не ги подкрепяли![/quote]
Те от БСП си живеят в някакъв техен паралелен свят, в който нещата се случват единствено според бляновете им.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Това не е лошо като инициатива на Могерини. Много е важно, човек или държава да не се самозаблуждава и да има реална преценка за себе си. Сега, ЕС ще разбере, че никой не се интетесува от мнението им. Че не ги бръснат за слива. Че ако искат нещо да се случва в света - ще трябва да се помолят на батковците. Ще разбетат къде им е мястото и възможно е да станат по-адекватни. Това ще е от полза за гражданите им.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
14
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
15
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Никакви отношения не може да има с тази държава, докато не оставят на мира съседите си и целия останал свят. Като първа стъпка моментално да се изтеглят от Крим!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#17:"Али Ибн Абдул Обстул Бей"]Да, много са руснаците в Германия. Знаеш ли, те основно помагат на българите с работа[/quote]
А защо не работят в Русия
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бъркаш ЕС с ръководството на ЕС, което е същото като в Япония да кажат какви са българите като мерят интеуекта на Бойко Борисов. На европейците , санкциите срещу Русия са им през оная работа на фона на проблемите в съюза. Санкциите са продиктувани от една бивша управляваща върхушка в САЩ. Главата на тая върхушка падна , но в Европа опашката още мърда. Ще мине време и ще спре! Не се безпокой за това! В края на годината Европа или ще се заеме ефективно да решава собствените си проблеми или ще спре да функционира , а от гниещия труп ще се изпускат газовете на чуждите проблеми - санкции срещу Русия, популацията на колорадския бръмбар, водата на Марс и т.н.
[quote#9:"stanislavdi"]Руский, идиоти има навсякъде. а Германия да не говорим, там има 4 млн.руские, така че идиотите в Германия са равни на руснаците там[/quote]
На работата ми имам 4 немско-руснаци. Всички подкрепят Вл. Путин в желанието за завоевание на повече територия за Русия и като такъв президент. Като колеги са наред, работят нормално, като мнение за президента на Русия не. И не виждам начин да бъде свален Вл. Путин от власт, освен ако не умре, Дума-та е под негова власт ...
Народът е казал :"Надай се к@ре на пиени жени!". Единствения шанс КРим да се върне в покрайнината ( на кого ли?) Е САМАТА ПОКРАЙНИНА ДА СЕ ВЪРНЕ В РУСИЯ..............
За териториалната цялост на Кипър ... кога санкции към Турция?
За разбиването на суверенна държава и създаването на "албански анклав" ..Косово ? Тук проблем са двойните стандарти . Много важни са някакви татари ..та самоуправление , та това ,та онова. Те са 4% от населението на Крим. Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? Какви са правата на българите ? Та той посланика се прекръстил под натиск !! От Никола станал Микола, за какво говорим ..
E, всички... Приднестровието, Абхазия, КНДР и още няколко водещи държави няма да се съгласят на санкции срещу Матушката. То и Корнелиевата чета много иска да ги махнат, ама ЕС не дава...
Това са си коминустически практики, още след като са направили революцията през 1917-та са вършили същите изродщини, каквито сега ги вършат в Крим.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хубаво е да си принципен................ама след "уважението на международното право " в Сърбия и прецедента Косово,след грубата намеса на същите в Либия,Ирак и Сирия които сега са развалини(или натам отиват)............малко е смешно да говориш за принципност и международно право.
Търговското салдо България :Русия е 1:5млрд! Всяка година сме на минус 4 млрда. И преди и по време на санкциите. Това е страна с, която имаме най-голямо отрицателно салдо. Справка НСИ.
Санкциите против вдъхновителите и изпълнителите на руската агресия срещу Украйна и анексията на Крим наистина трябва да са максимално широки. Отделно, колкото по-малко приходи има Русия, толкова по-трудно ще и е да прави нови поразии. Рано или късно и тази страна ще се върне към европейската цивилизация, санкциите само ще и помогнат да се осъзнае.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#41:"kapitalcho"]
Хубаво е да си принципен................ама след "уважението на международното право " в Сърбия и прецедента Косово...[/quote]
Аааа, не така. Принципна е позицията. В Косово нямаше референдум. Плюс това в Косово и Германия има американски военни бази, а в Крим няма.
" Само малоумници могат да помислят, че Китай, Индия и т. н. ще подкрепят санкции срещу Русия . "
Напомням :
Веднага след анексирането на Крим, в ООН китайците не подкрепиха анексията, но и не гласуваха против . Китай е втората икономическа сила в света, БЛАГОДАРЕНИЕ на богатите и свободни пазари на ЕС и САЩ и китайците никога не биха резали клона на който седят, само, защото едно джудже от Кремъл иска да е велик световен лидер !
НИКОГА !
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Точно така! Аз също призовавам куцо и сакато да започне да кълне Русия! Така комунетата ще си спечелят изборите без никакви проблеми! Как един не се намери мааалкинко по умен, та да ви набие в грънчовите канчета основното правило, важащо от столетия тук, на Балканите, бре? Запомнете - който е вдигнал ръка срещу Русия, моментално може да се пише "политически" мъртвец! Железен закон, никога не го забравяйте! Що ли съм седнал да ви уча на ум и разум, нинам, чесно
Тръмп вчера по време на срещата заявява че САЩ искат "мирно разрешаване на конфликта в Украйна съгласно Минския договор". Меркел се съгласява. Днес Могерини публикува без съмнение вече подготвено и съгласувано послание от името на ЕС с призив за световни санкции. Добро е като политически призив, но е интересно как ще се изпълни след като и сме един доста разделен свят и интереси, например конфликт с един от членовете на НАТО със сериозно демографско присъствие в Европа и икономически връзки с Русия -Турция, в Азия с Китай...
[quote#50:"42"]Трогателно е как ЕС реве като магаре за граници чертани от чичко Ленин и чичко Сталин на по 5 ракии.[/quote]
Ми да, границите, разчертани от джуджето-цар, са къде-къде по-добри.
Путираша трябва да бъде блокирана глобално с нови санкции, засягащи добива на газ и диструбуцията му - за нефта има някакви санкции, но газът остана без последствия. А именно от тези две суровини Путя събира пари за агресиите и анексиите си! Бръкнете яко в джоба на Кремъл и ще видите бясното куче как ще слегне за има-няма година!
Чудно кога на някои държавици от ЕС ще бъдат наложени санкции за извършените кланета над сърби, либийци, иракчани, сирийци... Да не говорим за съучастието им в създаването и въоръжаването на редица алкайдистки терористични организации... Спонсорите на международния тероризъм от Вашингтон, Брюксел, Лондон, Париж скоро на международен съд!
" Много са руснаците в Германия . Знаеш ли, те основно помагат на българите с работа ! "
Няма такъв смях !
" Руснаците " в Германия са преди всичко смесени ( руско-еврейски ) бракове от бившите републики на сриналият се СССР . Повече от 90 % са на издръжка на Sozialreferat, не знаят и не искат да знаят немски език, не мислят да работят, макар, че получаваните ежемесечно 360 евро са съвсем недостатъчни при немския стандарт на живот . 7,5 години делих един апартамент с руско семейство от гр. Саратов, познавам всичките им близки и приятели и знам колко ограничено живеят, но въпреки това не искат да работят, а лежат на социала ... а ти ги изкарваш едва ли не работодатели на българите в Германия ...
Айде, не на мене тия !
В същото време коварния нов президент на Молдова-Додон се среща с Путин и освен, че му носи бутилки колекционно вино
готви пъклени планове за скоростно присъединяване към Евроазиатския съюз:
Молдавия может стать новым членом Евразийского союза
Рустем Фаляхов 18.03.2017 https://www.gazeta.ru/business/2017/03/17/10580633.shtml
Молдавское вино и фрукты будут продаваться в России без таможенных накруток уже этим летом, а россиянам предложат получить гражданство за инвестиции в $100 тыс. и ездить в Европу без визы.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тъпото в ситуацията е, че санкции срещу Русия няма,. Има срещу няколко десетки граждани и фирми.
Но на практика не граждани, а държавата Русия анексира Крим и започна война в Източна Украйна, държавата Русия даде оръжието за сваляне на малайзийския Боинг, държавата Русия извърши геноцид в Алепо.
Не е ли време първо ЕС да наложи реални икономически санкции срещу Русия като държава, а не само срещу определение граждани и тогава да иска от ООН разширяване на подкрепата за санкциите?
" Чоовече, това за загниващия Запад, не е ли мааалко остаряло ? Като с 30-40 години поне ? "
Годините са мноооого повече ... Още тов. Ленин ни учеше, че " Империализмът - висш и последен стадии на капитализма " ..., а сифилистичното момче се помина още през 1922 година ! Още от тогава таваришутките знаят за загнилия Запад и загнилите САЩ, които аха си отиват вече !
Чудно ми е, защо и е на Русия да анексира територии, като голяма част от собствената и територия, тъне в мизерия. Ако я управляваха адекватни политици, на които не само войни и конфликти са им в главите, с тези природни ресурси, щяха да живеят повече от добре. Представям си, ако германци живееха на тази територия.
АБЕ ТЕЗИ МНОО ЩЕ ЗАТРУДНЯВАТ РАБОТАТА НА президента Радев найш.
Како ше праим ся, освен да направим контра изявления, ама някак си няма да е удобно.
Що така генерал?
Разбра ли ся кат тръгнеш по бръмбърката Ниноа, къде ще те отведе?
КАДЕ Радев, къде, къде ще те отведе, една партийна посредственост?
Не се стеснявай, отговори!
" Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? "
Ами такива, каквито са на ВСИЧКИ украйнски граждани . Това е все едно да попиташ какви са правата на българските турци - ами такива са, каквито са и на президента и на премиера и на всички българи !
Тази политическа аномално управлявана територия, постояно анексира себе си.
Самоанексира се, на части и на цяло, щото сметнал някъв изтърсак там, че всичко било СССРОССИЯ.
Хубу, ми после???
Сигурно пак от начало!
[quote#61:"Феникс"]Кога ще бъдат наложени санкции на западноевропейските държавици от ЕС за анексирането на Косово и предаването му в ръцете на наркогрупировките?[/quote]
Не оправдавам по този начин нечие друго беззаконие, но:
За сръбското управление в Македония чел ли си ? За колонизаторската политика в Косово и Вардарска Македония след 1913г. ? За „Начертание“-то на Гарашин ?
"Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ?"
Първо, в източните райони на Украина живеят 8 млн. руснаци, а не 20. И второ,защо при тяхното наличие на Путин му се наложи да внася "отпускари", вместо тези 8 млн. "поробени" да се вдигнат на всеобщ щурм и да овладеят Източна Украина?
А третото съвсем няма да ти хареса- в първите дни на войната от името на рускоезичните до Путин бе изпратена депеша, в която черно на бяло бе написано, че ако джуджи вкара войски в Украина, ще ги посрещне РУСКОЕЗИЧНО опълчение, защитаващо СВОЯТА Родина.
[quote#10:"г-н Саранди Говедаров"]Сега, ЕС ще разбере, че никой не се интетесува от мнението им. [/quote]
Не знам дали си говедаров или си говедо ако искаш да не те причисляват към животните внимавай какво пишеш и говориш.
Територия почти цяла Европа, около 500 млн жители с висока покупателна възможност ( а не като пияниците по зле и от нас) БВП 16 пъти по голям от този на пияниците, колкото на САЩ и според теб никой не се интересува от мнението им.
А, и забравих конвенционални военни сили доста по големи от тези на пияниците само по отношение на ядреният потенциал СМЕ по зле. А доколко не се съобразяват с ЕС, справка последното падение и влачене по корем на "Газпром".
" Хахаха, Европа е посмешище и всички се гаврят с нея . "
Не знам кои са тези " всички ", които се гаврят с Европа, но знам онези, които и през ум не им минава да се изгаврят с нея - САЩ, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Китай, Япония и да не ги изреждам ... А ти би ли ми отворил очите за онези " всички ", а ?
Мащабите на двете държави бяха различни. Иначе "мирните албанци" попиляха 500 църкви и 70 манастира след това ...и за капак изселиха около 500 000 сърби ,палейки къщи села тн. Коренно различно се държат "албанските човечета" в Македония . Това разцепване на държава, по правилата ли стана ?? Там нещо българите или македонците да са колили /бесили ??? Какъв е този идиотски ГЕРБЕРИЗЪМ , да се продават национални интереси !?
Косово не е анексирано. Защо другите държави, които някога са били част от „Югославия“ (т.е. в една държава със Сърбия и Косово) като Словения и Хърватия признават независимостта на Косово ? Да не би Украйна да е колонизирала Крим ? Май татарската общност не е била прокудена от Украйна, а от друга държава.
[quote#74:"Norman Granz"]Ирка Георгиевна Бокич би се изправила с голи гърди 😨 срещу тази еврогейска провокация... [/quote]
Между другото какво стана с тази дъщеря на комунистическия убиец и инквизитор Георги Боков? Докога ще я търпят в Юнеско?
[quote#67:"niksan1"]" Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? "
Ами такива, каквито са на ВСИЧКИ украйнски граждани . Това е все едно да попиташ какви са правата на българските турци - ами такива са, каквито са и на президента и на премиера и на всички българи ! [/quote]
Гледам че са ви сложили минус тоест у нас има хора които смятат че в Украйна трябва да има права по големи за руснаците от тези на украинците и по същия начин трябва да има по големи права за турците в България отколкото за българите. Ега ти родоотстъпниците, за руското са съгласни да затрият българското. Достойни наследници на гошо дамаджаната.
Не знам кое наричате „герберизъм“, но партията, чиято официална политика е била „македонизиране“ и сътрудничество с комунистическите власти в Белград в момента се именува БСП, тогава „българска комунистическа партия“.
А кога ще наложим още санкции срещу Русия, защото сега са основни срещу олигарсите и за три години не са постигнали желания ефект - връщането на Крим. А след Украйна територии имат да си въщат още Грузия и Молдова, защо дори не се споменават?
" Запомнете - който е вдигнал ръка срещу Русия, моментално може да се пише " политически " мъртвец . "
Прав си друже ... Умряха си и Рони Рейгън и лейди Тачър и Ханс-Дитрих Геншер и да е жив и здрав Хелмут Кол, но от големите катурнали СССР остана само той ...
Както виждаш не само политически ... Мрат си хората на кой когато му дойде времето .
Осъждат, заклеймяват, заплашват вече трета година, но резултат никакъв, Което означава, че санкциите не действат. Какво значи да запазим териториалната цялост на Украйна, като Крим си е по начало руски. И дали са толкова загрижени за Украйна, или за изключване на достъпа на Русия до черноморския регион.
"Дали пък европейците биха искали да бъдат наложени санкции на Русия? Няколко месеца след събитията от Кьолн миналата година, немски националисти не скандираха ли- Меркел в Сибир! Путин в Берлин!"
Ти първо ми кажи, в коя европейска страна националистите са европейци? Знам, че от Азия всички ви изглеждат такива, но това далеч не е така, ще знаеш...
И второ, дали пък руснаците биха искали човек с твоя манталитет да ги представлява в цивилизования свят? Не е ли достатъчно,че Путин ги позори с такова садомазохистично наслаждение?
Първо наистина си преувеличил, второ като тръгне веднъж насилието от едната страна е безумие да си мислиш, че другата ще легне по гръб да умре, трето албанците в Македония ще таковат майката на тамошните сърбомани, което е крайно време да се случи и някак си не противоречи на националния ни интерес, още повече че моите лични впечатления са, че албанците като цяло по-скоро ни харесват, което не бих могла да кажа за повечето ни съседи. Така или иначе няма какво да сравняваш Крим с Косово, но пък повдига интересния въпрос дали сърбите и тяхната неспирна любов към Русия ще ги подтикне да признаят анексията, защото доколкото знам не прилагат санкциите на ЕС.
[quote#87:"dejmos"]Герберизъм е това да смяташ ставащото в Косово и Македония за Европейско и правилно ? Аз му викам двоен стандарт ..[/quote]
Кое точно от ставащото в Македония и защо герберизъм ?
Моите спомени са, че правителствата на ГЕРБ винаги са декларирали подкрепа за териториалната цялост на Република Македония и са се изказвали против всякакви планове за федерализация и т.н.
" Чудно ми е, защо и е на Русия да анексира територии ... "
На Русия не са и необходими, защото тя не е в състояние да засели собствените си руснаци на огромната територия, но огромното его на един фашист от Кремъл и неговият рейтинг са съвсем друго нещо .
Впрочем, направи си труда да чукнеш в гуглето : " Путин . Итоги " и ще си отговориш на въпроса .
[quote#65:"Роси"]удно ми е, защо и е на Русия да анексира територии, като голяма част от собствената и територия, тъне в мизерия. Ако я управляваха адекватни политици, на които не само войни и конфликти са им в главите, с тези природни ресурси, щяха да живеят повече от добре. [/quote]
Отговорът е че за разлика от германците и голяма част от цивилизованото население на земята руснаците не са съзидателно племе. В тяхната история няма нещо създадено от тях, тяхната цел е била винаги завладяване и използване на постигнатото от другите народи и след това никакво надграждане а разруха.
Всички империи са се стремели да се разширяват към не цивилизовани и по рядко населени територии с потенциално по слаби съпротивителни сили. Германия на изток, Япония към Монголия и Китай, Англия към отвъд морски територии. Само руснаците вместо да облагородяват безкрайните не усвоени територии на изток (и това са техни територии не са необходими военни действия) непрекъснато се насочват на запад само и само да използват достиженията на другите европейци и след това оставят л..на.
Не е само рейтинг. Украина дава европейски вид на ЕАС. А украинците не искат да са в ЕАС. Не за друго, просто не им харесва корумпираната руска система. Ако руската система бе като европейската, то украинците навярно биха избрали руската заради близостта им. Освен това погледнете Крим каква част от Черно море взема, съответно от акваторията и щелфа. След като в България и Румъния откриват нефт, не е ли вероятно да се открие и в кримската акватория.
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René Descartes
[quote#5:"chicago514"]Документът е публикуван на руски език[/quote]
Това ще да е някакъв фейк/фалшива новина. Дай оригинала на италиански? И не се съмнявам, че Могерини като млада комунистка е понаучила руски език, ама чак да пише на руски?
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».
[quote#84:"nemeria"]А кога ще наложим още санкции срещу Русия, защото сега са основни срещу олигарсите и за три години не са постигнали желания ефект - връщането на Крим. [/quote]
когато изучите как е възможно да бъдат наложени санкции на държава , после що е това постоянен член на СС на ООН .... тогава
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
garincha
Рейтинг: 237 НеутралноВъпросната Магерини е доста нервна и говори глупости. Може би това е продукт на тишината в спалнята. Само малоумници могат да помислят, че Китай, Индия и т.н. ще наложат санкции на Русия. Че една Турция не налага санкции, при положение, че е член на НАТО, а тая.....
God bless Russia!Впрочем кога Германия ще откаже руския газ и съответно ще спре да дава пари на лошата Русия ?
ВЕЛИКИЙ
Рейтинг: 237 НеутралноДали пък европейците биха искали да бъдат наложени санкции на Русия? Няколко месеца след събитията от Кьолн миналата година, немски националисти не скандираха ли- Меркел в Сибир! Путин в Берлин!
stanislavdi
Рейтинг: 1571 НеутралноДо коментар [#1] от "Лосион Бояришник":
Да добавя само " ще врътнем кранчето", "искандерите се превиват от смях"
chicago514
Рейтинг: 1112 НеутралноДокументът е публикуван на руски език и категорично заявява подкрепа за суверенитета и териториалната цялост на Украйна."Така и трябва да бъде."Не признаваме и продължаваме да осъждаме това нарушение на международното право. То, както и преди, е пряко предизвикателство към международната сигурност със сериозни последици за международния ред, осигуряващ единството и суверенитета на всички държави."Правилно.Друг е въпроса кои държави членки на ООН ще се съгласят с призива за налагане на санкции на руски и украински граждани, каквито ЕС предприе след анексирането на Крим точно преди 3 години на 18 март.
дерибеев
Рейтинг: 2877 Неутрално[quote#2:"garincha"]Въпросната Магерини е доста нервна [/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васи ще доведе до преброяване .... цирк
bee
Рейтинг: 1212 Весело[quote#1:"Лосион Бояришник"]Снщи по панорама някакъв умствено изостанал от БСП обясни ,че санкциите вече дори и в ЕС не ги подкрепяли![/quote]
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "Те от БСП си живеят в някакъв техен паралелен свят, в който нещата се случват единствено според бляновете им.
не на безразличието
Рейтинг: 722 Неутралноми да се махнат от крим и няма да има санкции
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 937 НеутралноТова не е лошо като инициатива на Могерини.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Много е важно, човек или държава да не се самозаблуждава и да има реална преценка за себе си.
Сега, ЕС ще разбере, че никой не се интетесува от мнението им. Че не ги бръснат за слива. Че ако искат нещо да се случва в света - ще трябва да се помолят на батковците. Ще разбетат къде им е мястото и възможно е да станат по-адекватни. Това ще е от полза за гражданите им.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 316 НеутралноТази вече става за смях.
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgstanislavdi
Рейтинг: 1571 НеутралноДо коментар [#10] от "г-н Саранди Говедаров":
Хахахаха, и кои са батковците на ЕС?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
solange
Рейтинг: 294 НеутралноНикакви отношения не може да има с тази държава, докато не оставят на мира съседите си и целия останал свят. Като първа стъпка моментално да се изтеглят от Крим!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
solange
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#3:"Я РУССКИЙ"]Путин в Берлин![/quote]
В Хага може ли? За самия него това ще е най-добрият възможен сценарий - поне ще остане жив.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 316 ВеселоАха! Сега става ясно, днес се честват три години от присъединяването на Крим към Русия. Тази просто се е отчела по фейсбука!
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1556 Разстроено[quote#17:"Али Ибн Абдул Обстул Бей"]Да, много са руснаците в Германия. Знаеш ли, те основно помагат на българите с работа[/quote]
Хотели как лучше, получилось как всегдаА защо не работят в Русия
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#18] от "solange":
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgИзмисленият съд в Хага не е признат нито от Русия, САЩ, Индия, Китай и Израел. Той няма право да съди граждани на тези страни!
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1556 Весело[quote#12:"stanislavdi"]Хахахаха, и кои са батковците на ЕС?[/quote]
Хотели как лучше, получилось как всегдаЕ, държавите с по-голяма икономика от тази на ЕС ...... Oh wait
zyx
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#1] от "Лосион Бояришник":
Бъркаш ЕС с ръководството на ЕС, което е същото като в Япония да кажат какви са българите като мерят интеуекта на Бойко Борисов. На европейците , санкциите срещу Русия са им през оная работа на фона на проблемите в съюза. Санкциите са продиктувани от една бивша управляваща върхушка в САЩ. Главата на тая върхушка падна , но в Европа опашката още мърда. Ще мине време и ще спре! Не се безпокой за това! В края на годината Европа или ще се заеме ефективно да решава собствените си проблеми или ще спре да функционира , а от гниещия труп ще се изпускат газовете на чуждите проблеми - санкции срещу Русия, популацията на колорадския бръмбар, водата на Марс и т.н.
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1556 ВеселоДо коментар [#4] от "stanislavdi":
Хотели как лучше, получилось как всегдаейй йда бе - 10 минути и още не съм чул ни за искандери, ни за врътване на кранчето? Да не са им сменили флашката на тия дебили?
slan777
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#9:"stanislavdi"]Руский, идиоти има навсякъде. а Германия да не говорим, там има 4 млн.руские, така че идиотите в Германия са равни на руснаците там[/quote]
Es muß Geld fließen!На работата ми имам 4 немско-руснаци. Всички подкрепят Вл. Путин в желанието за завоевание на повече територия за Русия и като такъв президент. Като колеги са наред, работят нормално, като мнение за президента на Русия не. И не виждам начин да бъде свален Вл. Путин от власт, освен ако не умре, Дума-та е под негова власт ...
SSmart
Рейтинг: 753 ВеселоНародът е казал :"Надай се к@ре на пиени жени!". Единствения шанс КРим да се върне в покрайнината ( на кого ли?) Е САМАТА ПОКРАЙНИНА ДА СЕ ВЪРНЕ В РУСИЯ..............
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1556 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "zyx":
Хотели как лучше, получилось как всегда[quote#25:"zyx"] гниещия труп [/quote]
Човече това за загниващия Запад не ли мааалко остаряло? Като с 30-40 години поне?
dejmos
Рейтинг: 1856 НеутралноЗа териториалната цялост на Кипър ... кога санкции към Турция?
За разбиването на суверенна държава и създаването на "албански анклав" ..Косово ? Тук проблем са двойните стандарти . Много важни са някакви татари ..та самоуправление , та това ,та онова. Те са 4% от населението на Крим. Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? Какви са правата на българите ? Та той посланика се прекръстил под натиск !! От Никола станал Микола, за какво говорим ..
Десен екстремист
Рейтинг: 1097 НеутралноКрайно време е светът да докаже, че могат да се решават мирно и справедливо международни проблеми
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Десен екстремист
Рейтинг: 1097 Неутрално[quote#30:"dejmos"] "албански анклав" ..Косово [/quote]
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Албанците не влязоха с танкове и зелени човечета. Има разлика, нали?
vesolr
Рейтинг: 780 ВеселоE, всички... Приднестровието, Абхазия, КНДР и още няколко водещи държави няма да се съгласят на санкции срещу Матушката. То и Корнелиевата чета много иска да ги махнат, ама ЕС не дава...
От клеветника https://goo.gl/QdmktQsolange
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#23:"Али Ибн Абдул Обстул Бей"]
До коментар [#18] от "solange":
Измисленият съд в Хага не е признат нито от Русия, САЩ, Индия, Китай и Израел. Той няма право да съди граждани на тези страни! [/quote]
Тогава минаваме на план Б - олигарси, изнервени, че не могат да си държат парите в бели държави. Няма да му хареса
Изо Дзадзе
Рейтинг: 1968 НеутралноТова са си коминустически практики, още след като са направили революцията през 1917-та са вършили същите изродщини, каквито сега ги вършат в Крим.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноЩе повторя коментарът си под статията за забрана на турски политици да агитират в Германия :
Европа започна да раздава шамарчета, май ... !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Yard
Рейтинг: 1923 НеутралноТри години ли минаха вече...
Какво става с моста там? Строи ли се още?
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#3] от "Я РУССКИЙ":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Меркел в Сибир ! Путин в Берлин ! "
Брей, тоя Путя, брей ... преди изборите в САЩ и американците го искаха за президент, брей ...
Това е да си лидер от световен мащаб !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
kapitalcho
Рейтинг: 493 НеутралноХубаво е да си принципен................ама след "уважението на международното право " в Сърбия и прецедента Косово,след грубата намеса на същите в Либия,Ирак и Сирия които сега са развалини(или натам отиват)............малко е смешно да говориш за принципност и международно право.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#37] от "stanislavdi":
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgПредстава си нямам кой от кого се защитава. Ти въобще за кой съд говориш? В Хага съдилища много..
christoa
Рейтинг: 237 НеутралноТърговското салдо България :Русия е 1:5млрд! Всяка година сме на минус 4 млрда. И преди и по време на санкциите. Това е страна с, която имаме най-голямо отрицателно салдо. Справка НСИ.
stein
Рейтинг: 633 НеутралноСанкциите против вдъхновителите и изпълнителите на руската агресия срещу Украйна и анексията на Крим наистина трябва да са максимално широки. Отделно, колкото по-малко приходи има Русия, толкова по-трудно ще и е да прави нови поразии. Рано или късно и тази страна ще се върне към европейската цивилизация, санкциите само ще и помогнат да се осъзнае.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
citoplast
Рейтинг: 696 Весело[quote#38:"Yard"]Какво става с моста там? Строи ли се още?[/quote]
Имало едно време ссср...Те докато го построят, Крим ще е едно голямо гето...
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#11] от "Али Ибн Абдул Обстул Бей":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Тази вече става за смях . "
И аз се превивам от смях, ама в Кремъл никак не им е смешно ... !
Stanko
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#41:"kapitalcho"]
Хубаво е да си принципен................ама след "уважението на международното право " в Сърбия и прецедента Косово...[/quote]
Аааа, не така. Принципна е позицията. В Косово нямаше референдум. Плюс това в Косово и Германия има американски военни бази, а в Крим няма.
stanislavdi
Рейтинг: 1571 НеутралноДо коментар [#42] от "Али Ибн Абдул Обстул Бей":
За съда на ООН
42
Рейтинг: 466 НеутралноТрогателно е как ЕС реве като магаре за граници чертани от чичко Ленин и чичко Сталин на по 5 ракии.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#2] от "garincha":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Само малоумници могат да помислят, че Китай, Индия и т. н. ще подкрепят санкции срещу Русия . "
Напомням :
Веднага след анексирането на Крим, в ООН китайците не подкрепиха анексията, но и не гласуваха против . Китай е втората икономическа сила в света, БЛАГОДАРЕНИЕ на богатите и свободни пазари на ЕС и САЩ и китайците никога не биха резали клона на който седят, само, защото едно джудже от Кремъл иска да е велик световен лидер !
НИКОГА !
" Който дава папо, той е тато "
Северозападна България
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Арон
Рейтинг: 1441 ВеселоТочно така! Аз също призовавам куцо и сакато да започне да кълне Русия! Така комунетата ще си спечелят изборите без никакви проблеми! Как един не се намери мааалкинко по умен, та да ви набие в грънчовите канчета основното правило, важащо от столетия тук, на Балканите, бре? Запомнете - който е вдигнал ръка срещу Русия, моментално може да се пише "политически" мъртвец! Железен закон, никога не го забравяйте! Що ли съм седнал да ви уча на ум и разум, нинам, чесно
daskal1
Рейтинг: 2894 НеутралноТръмп вчера по време на срещата заявява че САЩ искат "мирно разрешаване на конфликта в Украйна съгласно Минския договор". Меркел се съгласява. Днес Могерини публикува без съмнение вече подготвено и съгласувано послание от името на ЕС с призив за световни санкции. Добро е като политически призив, но е интересно как ще се изпълни след като и сме един доста разделен свят и интереси, например конфликт с един от членовете на НАТО със сериозно демографско присъствие в Европа и икономически връзки с Русия -Турция, в Азия с Китай...
Yard
Рейтинг: 1923 Неутрално[quote#50:"42"]Трогателно е как ЕС реве като магаре за граници чертани от чичко Ленин и чичко Сталин на по 5 ракии.[/quote]
Ми да, границите, разчертани от джуджето-цар, са къде-къде по-добри.
Nikolai Tsekov
Рейтинг: 459 НеутралноПутираша трябва да бъде блокирана глобално с нови санкции, засягащи добива на газ и диструбуцията му - за нефта има някакви санкции, но газът остана без последствия. А именно от тези две суровини Путя събира пари за агресиите и анексиите си! Бръкнете яко в джоба на Кремъл и ще видите бясното куче как ще слегне за има-няма година!
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#49] от "stanislavdi":
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgКой съд? На ООН? Та кой се защитава там и от кого? Какво по дяволите значи "съда на ООН"?
Феникс
Рейтинг: 287 НеутралноЧудно кога на някои държавици от ЕС ще бъдат наложени санкции за извършените кланета над сърби, либийци, иракчани, сирийци... Да не говорим за съучастието им в създаването и въоръжаването на редица алкайдистки терористични организации... Спонсорите на международния тероризъм от Вашингтон, Брюксел, Лондон, Париж скоро на международен съд!
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#17] от "Али Ибн Абдул Обстул Бей":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Много са руснаците в Германия . Знаеш ли, те основно помагат на българите с работа ! "
Няма такъв смях !
" Руснаците " в Германия са преди всичко смесени ( руско-еврейски ) бракове от бившите републики на сриналият се СССР . Повече от 90 % са на издръжка на Sozialreferat, не знаят и не искат да знаят немски език, не мислят да работят, макар, че получаваните ежемесечно 360 евро са съвсем недостатъчни при немския стандарт на живот . 7,5 години делих един апартамент с руско семейство от гр. Саратов, познавам всичките им близки и приятели и знам колко ограничено живеят, но въпреки това не искат да работят, а лежат на социала ... а ти ги изкарваш едва ли не работодатели на българите в Германия ...
Айде, не на мене тия !
тулса
Рейтинг: 2645 НеутралноВ същото време коварния нов президент на Молдова-Додон се среща с Путин и освен, че му носи бутилки колекционно вино .shtml
"The glory of God is intelligence"готви пъклени планове за скоростно присъединяване към Евроазиатския съюз:
Молдавия может стать новым членом Евразийского союза
Рустем Фаляхов 18.03.2017
https://www.gazeta.ru/business/2017/03/17/10580633
Молдавское вино и фрукты будут продаваться в России без таможенных накруток уже этим летом, а россиянам предложат получить гражданство за инвестиции в $100 тыс. и ездить в Европу без визы.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
SorryLol
Рейтинг: 524 НеутралноТъпото в ситуацията е, че санкции срещу Русия няма,. Има срещу няколко десетки граждани и фирми.
Но на практика не граждани, а държавата Русия анексира Крим и започна война в Източна Украйна, държавата Русия даде оръжието за сваляне на малайзийския Боинг, държавата Русия извърши геноцид в Алепо.
Не е ли време първо ЕС да наложи реални икономически санкции срещу Русия като държава, а не само срещу определение граждани и тогава да иска от ООН разширяване на подкрепата за санкциите?
5149mich
Рейтинг: 1115 НеутралноМурзилките не почиват събота и неделя. Наредили са се най-отгоре и повръщат във всички теми.
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#29] от "Лосион Бояришник":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Чоовече, това за загниващия Запад, не е ли мааалко остаряло ? Като с 30-40 години поне ? "
Годините са мноооого повече ... Още тов. Ленин ни учеше, че " Империализмът - висш и последен стадии на капитализма " ..., а сифилистичното момче се помина още през 1922 година ! Още от тогава таваришутките знаят за загнилия Запад и загнилите САЩ, които аха си отиват вече !
Роси
Рейтинг: 7590 НеутралноЧудно ми е, защо и е на Русия да анексира територии, като голяма част от собствената и територия, тъне в мизерия. Ако я управляваха адекватни политици, на които не само войни и конфликти са им в главите, с тези природни ресурси, щяха да живеят повече от добре. Представям си, ако германци живееха на тази територия.
convince
Рейтинг: 1278 НеутралноАБЕ ТЕЗИ МНОО ЩЕ ЗАТРУДНЯВАТ РАБОТАТА НА президента Радев найш.
Како ше праим ся, освен да направим контра изявления, ама някак си няма да е удобно.
Що така генерал?
Разбра ли ся кат тръгнеш по бръмбърката Ниноа, къде ще те отведе?
КАДЕ Радев, къде, къде ще те отведе, една партийна посредственост?
Не се стеснявай, отговори!
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#30] от "dejmos":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? "
Ами такива, каквито са на ВСИЧКИ украйнски граждани . Това е все едно да попиташ какви са правата на българските турци - ами такива са, каквито са и на президента и на премиера и на всички българи !
terorio
Рейтинг: 466 НеутралноНе разбирам хората, които са против наложените санкции:
1. По какъв начин точно да се покаже несъгласие с анексирането на чужда територия?;
2. Как точно да се защити държава, част от чиято територия бива анексирана ?
convince
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#65] от "Роси":
Тази политическа аномално управлявана територия, постояно анексира себе си.
Самоанексира се, на части и на цяло, щото сметнал някъв изтърсак там, че всичко било СССРОССИЯ.
Хубу, ми после???
Сигурно пак от начало!
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#40] от "Стоян":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Русия фалира ли вече или й остават месец два гърчове ? "
Почти е фалирала, но гъчовете няма да са месец и два ... Северна Корея е в това положение от 1956 година !
terorio
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#61:"Феникс"]Кога ще бъдат наложени санкции на западноевропейските държавици от ЕС за анексирането на Косово и предаването му в ръцете на наркогрупировките?[/quote]
Не оправдавам по този начин нечие друго беззаконие, но:
За сръбското управление в Македония чел ли си ? За колонизаторската политика в Косово и Вардарска Македония след 1913г. ? За „Начертание“-то на Гарашин ?
Дон Кихот
Рейтинг: 1326 ВеселоДо коментар [#30] от "dejmos":
"Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ?"
Първо, в източните райони на Украина живеят 8 млн. руснаци, а не 20. И второ,защо при тяхното наличие на Путин му се наложи да внася "отпускари", вместо тези 8 млн. "поробени" да се вдигнат на всеобщ щурм и да овладеят Източна Украина?
А третото съвсем няма да ти хареса- в първите дни на войната от името на рускоезичните до Путин бе изпратена депеша, в която черно на бяло бе написано, че ако джуджи вкара войски в Украина, ще ги посрещне РУСКОЕЗИЧНО опълчение, защитаващо СВОЯТА Родина.
pomnesht
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#10:"г-н Саранди Говедаров"]Сега, ЕС ще разбере, че никой не се интетесува от мнението им. [/quote]
Не знам дали си говедаров или си говедо ако искаш да не те причисляват към животните внимавай какво пишеш и говориш.
Територия почти цяла Европа, около 500 млн жители с висока покупателна възможност ( а не като пияниците по зле и от нас) БВП 16 пъти по голям от този на пияниците, колкото на САЩ и според теб никой не се интересува от мнението им.
А, и забравих конвенционални военни сили доста по големи от тези на пияниците само по отношение на ядреният потенциал СМЕ по зле. А доколко не се съобразяват с ЕС, справка последното падение и влачене по корем на "Газпром".
Norman Granz
Рейтинг: 4138 НеутралноИрка Георгиевна Бокич би се изправила с голи гърди 😨 срещу тази еврогейска провокация...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#45] от "Стоян":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Хахаха, Европа е посмешище и всички се гаврят с нея . "
Не знам кои са тези " всички ", които се гаврят с Европа, но знам онези, които и през ум не им минава да се изгаврят с нея - САЩ, Канада, Австралия, Нова Зеландия, Китай, Япония и да не ги изреждам ... А ти би ли ми отворил очите за онези " всички ", а ?
dejmos
Рейтинг: 1856 НеутралноДо коментар [#32] от "Шапчица":
Мащабите на двете държави бяха различни. Иначе "мирните албанци" попиляха 500 църкви и 70 манастира след това ...и за капак изселиха около 500 000 сърби ,палейки къщи села тн. Коренно различно се държат "албанските човечета" в Македония . Това разцепване на държава, по правилата ли стана ?? Там нещо българите или македонците да са колили /бесили ??? Какъв е този идиотски ГЕРБЕРИЗЪМ , да се продават национални интереси !?
Norman Granz
Рейтинг: 4138 НеутралноДо коментар [#10] от "г-н Саранди Говедаров":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Сега, ЕС ще разбере, че никой не се интетесува от мнението им..."
Га-гааааааа, Говедар-off... 😆😆😆😈
terorio
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#61] от "Феникс":
d/Map_of_Serbian_colonization_in_Vardar_Macedonia_ 20_century.jpg
Косово не е анексирано. Защо другите държави, които някога са били част от „Югославия“ (т.е. в една държава със Сърбия и Косово) като Словения и Хърватия признават независимостта на Косово ? Да не би Украйна да е колонизирала Крим ? Май татарската общност не е била прокудена от Украйна, а от друга държава.
Ето "сумарен преглен на следвоенната колонизация в южна Сърбия", тоест Косово и Вардарска Македония: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7
greeneyes
Рейтинг: 2632 Неутрално[quote#74:"Norman Granz"]Ирка Георгиевна Бокич би се изправила с голи гърди 😨 срещу тази еврогейска провокация... [/quote]
Между другото какво стана с тази дъщеря на комунистическия убиец и инквизитор Георги Боков? Докога ще я търпят в Юнеско?
Norman Granz
Рейтинг: 4138 НеутралноДо коментар [#75] от "niksan1":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."А ти би ли ми отворил очите за онези " всички ", а ?"
Всички редовни посетители и клиенти на пивницата в с. Коста Перчово, Кулско.
Но, както би казал ОЗ Перков, от тях нищо не зависи...
dejmos
Рейтинг: 1856 НеутралноДо коментар [#72] от "Дон Кихот":
Сериозно ?? През теб ли минават депешите на президента?
Няма проблем да се сформира сега..., ама май има бунтове, особено сред българите
pomnesht
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#67:"niksan1"]" Какви са правата на 20 милиона руснаци в Украйна ? "
Ами такива, каквито са на ВСИЧКИ украйнски граждани . Това е все едно да попиташ какви са правата на българските турци - ами такива са, каквито са и на президента и на премиера и на всички българи ! [/quote]
Гледам че са ви сложили минус тоест у нас има хора които смятат че в Украйна трябва да има права по големи за руснаците от тези на украинците и по същия начин трябва да има по големи права за турците в България отколкото за българите. Ега ти родоотстъпниците, за руското са съгласни да затрият българското. Достойни наследници на гошо дамаджаната.
terorio
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#76] от "dejmos":
Не знам кое наричате „герберизъм“, но партията, чиято официална политика е била „македонизиране“ и сътрудничество с комунистическите власти в Белград в момента се именува БСП, тогава „българска комунистическа партия“.
nemeria
Рейтинг: 603 НеутралноА кога ще наложим още санкции срещу Русия, защото сега са основни срещу олигарсите и за три години не са постигнали желания ефект - връщането на Крим. А след Украйна територии имат да си въщат още Грузия и Молдова, защо дори не се споменават?
Yard
Рейтинг: 1923 Неутрално[quote#76:"dejmos"]и за капак изселиха около 500 000 сърби[/quote]
Посмали ги, Манго.
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#53] от "Арон":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Запомнете - който е вдигнал ръка срещу Русия, моментално може да се пише " политически " мъртвец . "
Прав си друже ... Умряха си и Рони Рейгън и лейди Тачър и Ханс-Дитрих Геншер и да е жив и здрав Хелмут Кол, но от големите катурнали СССР остана само той ...
Както виждаш не само политически ... Мрат си хората на кой когато му дойде времето .
dejmos
Рейтинг: 1856 НеутралноДо коментар [#83] от "terorio":
Герберизъм е това да смяташ ставащото в Косово и Македония за Европейско и правилно ? Аз му викам двоен стандарт ..
proza
Рейтинг: 386 НеутралноОсъждат, заклеймяват, заплашват вече трета година, но резултат никакъв, Което означава, че санкциите не действат. Какво значи да запазим териториалната цялост на Украйна, като Крим си е по начало руски. И дали са толкова загрижени за Украйна, или за изключване на достъпа на Русия до черноморския регион.
Дон Кихот
Рейтинг: 1326 ВеселоДо коментар [#3] от "Я РУССКИЙ":
"Дали пък европейците биха искали да бъдат наложени санкции на Русия? Няколко месеца след събитията от Кьолн миналата година, немски националисти не скандираха ли- Меркел в Сибир! Путин в Берлин!"
Ти първо ми кажи, в коя европейска страна националистите са европейци? Знам, че от Азия всички ви изглеждат такива, но това далеч не е така, ще знаеш...
И второ, дали пък руснаците биха искали човек с твоя манталитет да ги представлява в цивилизования свят? Не е ли достатъчно,че Путин ги позори с такова садомазохистично наслаждение?
Yard
Рейтинг: 1923 Неутрално[quote#88:"proza"]достъпа на Русия до черноморския регион[/quote]
Че те си имаха достъп и преди анексията на Крим.
nemeria
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#76] от "dejmos":
Първо наистина си преувеличил, второ като тръгне веднъж насилието от едната страна е безумие да си мислиш, че другата ще легне по гръб да умре, трето албанците в Македония ще таковат майката на тамошните сърбомани, което е крайно време да се случи и някак си не противоречи на националния ни интерес, още повече че моите лични впечатления са, че албанците като цяло по-скоро ни харесват, което не бих могла да кажа за повечето ни съседи. Така или иначе няма какво да сравняваш Крим с Косово, но пък повдига интересния въпрос дали сърбите и тяхната неспирна любов към Русия ще ги подтикне да признаят анексията, защото доколкото знам не прилагат санкциите на ЕС.
terorio
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#87:"dejmos"]Герберизъм е това да смяташ ставащото в Косово и Македония за Европейско и правилно ? Аз му викам двоен стандарт ..[/quote]
Кое точно от ставащото в Македония и защо герберизъм ?
Моите спомени са, че правителствата на ГЕРБ винаги са декларирали подкрепа за териториалната цялост на Република Македония и са се изказвали против всякакви планове за федерализация и т.н.
Анексирането на чужда територия как го наричате ?
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#65] от "Роси":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Чудно ми е, защо и е на Русия да анексира територии ... "
На Русия не са и необходими, защото тя не е в състояние да засели собствените си руснаци на огромната територия, но огромното его на един фашист от Кремъл и неговият рейтинг са съвсем друго нещо .
Впрочем, направи си труда да чукнеш в гуглето : " Путин . Итоги " и ще си отговориш на въпроса .
pomnesht
Рейтинг: 581 Неутрално[quote#65:"Роси"]удно ми е, защо и е на Русия да анексира територии, като голяма част от собствената и територия, тъне в мизерия. Ако я управляваха адекватни политици, на които не само войни и конфликти са им в главите, с тези природни ресурси, щяха да живеят повече от добре. [/quote]
Отговорът е че за разлика от германците и голяма част от цивилизованото население на земята руснаците не са съзидателно племе. В тяхната история няма нещо създадено от тях, тяхната цел е била винаги завладяване и използване на постигнатото от другите народи и след това никакво надграждане а разруха.
Всички империи са се стремели да се разширяват към не цивилизовани и по рядко населени територии с потенциално по слаби съпротивителни сили. Германия на изток, Япония към Монголия и Китай, Англия към отвъд морски територии. Само руснаците вместо да облагородяват безкрайните не усвоени територии на изток (и това са техни територии не са необходими военни действия) непрекъснато се насочват на запад само и само да използват достиженията на другите европейци и след това оставят л..на.
terorio
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#88:"proza"]Какво значи да запазим териториалната цялост на Украйна, като Крим си е по начало руски.[/quote]
Ужас.. абе то цялата земя си е по начало руска. Даже светът е създаден след Русия, специално за нея..
Как точно преценихте, че Крим си бил „по начало руски“ ? Кое е това начало ? 18 век, 19 век ?
bulgarinvstranstvo
Рейтинг: 868 НеутралноДо коментар [#93] от "niksan1":
"Dubito, ergo sum vel quod idem est, cogito, ergo sum" René DescartesНе е само рейтинг. Украина дава европейски вид на ЕАС. А украинците не искат да са в ЕАС. Не за друго, просто не им харесва корумпираната руска система. Ако руската система бе като европейската, то украинците навярно биха избрали руската заради близостта им.
Освен това погледнете Крим каква част от Черно море взема, съответно от акваторията и щелфа. След като в България и Румъния откриват нефт, не е ли вероятно да се открие и в кримската акватория.
дуле
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#5:"chicago514"]Документът е публикуван на руски език[/quote]
Иван Искров: « Да не се гоним, че да не се хванем ».Това ще да е някакъв фейк/фалшива новина. Дай оригинала на италиански? И не се съмнявам, че Могерини като млада комунистка е понаучила руски език, ама чак да пише на руски?
дерибеев
Рейтинг: 2877 Весело[quote#84:"nemeria"]А кога ще наложим още санкции срещу Русия, защото сега са основни срещу олигарсите и за три години не са постигнали желания ефект - връщането на Крим. [/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васкогато изучите как е възможно да бъдат наложени санкции на държава , после що е това постоянен член на СС на ООН .... тогава
niksan1
Рейтинг: 2532 НеутралноДо коментар [#82] от "pomnesht":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Достойни наследници на гошо дамаджаната . "
Абсолютно точно определение !
++++++
Явор Рг
Рейтинг: 294 НеутралноФедерика Маргиналини , за Косово кажи две думи.
.Че там и референдум нямаше.
И отиди в Крим, и обясни на местните хора, че искаш да ги върнеш у Крайна.