Европа е безразлична към съдбата на джихадистите, осъдени на смърт в Ирак

Европа е безразлична към съдбата на джихадистите, осъдени на смърт в Ирак

© Reuters



На международната сцена европейските страни са готови да заявяват, че са против смъртното наказание, но демонстрират безразличие към съдбата на западни джихадисти, които са в затвори в Ирак, заплашват ги смъртни присъди и нито една страна не иска да ги върне на своя територия.


Германка от марокански произход бе осъдена в неделя в Ирак на смърт чрез обесване, защото се присъединила към "Ислямска държава". Това е първата смъртна присъда, наложена на европейка.


Стотици други чужди джихадисти очакват процесите си в иракски затвори след военното поражение на организацията им. Сред тях са и три французойки, заловени след падането на Мосул през юли миналата година, съобщи запознат източник.




През декември шведски гражданин от иракски произход бе екзекутиран в Багдад заедно с още 37 души, след като през 2010 г. бе осъден на смърт за тероризъм. "Швеция и другите членове на ЕС осъждат прилагането на смъртното наказание във всичките му форми", каза тогава шведската министърка на външните работи Маргот Валстрьом.


Германското правителство повтаря редовно, че е против тази "нехуманна и жестока" практика и в понеделник каза, че осигурява "консулски услуги" на четирима германски граждани, намиращи се в затвори в Ирак, но не навлезе в подробности.


Травмирани през последните години от вълната от безпрецедентни атентати, европейските страни, изглежда, обаче не са особено склонни да защитават и да се притекат на помощ на тези бойци, които


общественото мнение възприема до голяма степен като опасни престъпници.


"Джихадистите никога не са изпитвали някакви душевни терзания, не виждам защо ние трябва да имаме такива заради тях", заяви в понеделник френският министър на отбраната Флоранс Парни.


"Тези хора знаят какво се случва в Ирак. Щом са попаднали в ръцете на местните власти, трябва, доколкото е възможно, да бъдат съдени от тези власти", допълни тя, изразявайки едно разпространено в европейските канцеларии отношение към техните граждани, заминали да се сражават под знамето на ИД.


Същата твърда позиция се изказва във Великобритания и в Белгия, където властите изключиха възможността да удовлетворят молбата на намиращия се в иракски затвор белгийски джихадист Тарик Жадаун, който предлагаше да сътрудничи с белгийски власти в замяна на екстрадицията му.


"Не са възможни преговори с такива хора.


За такива хора няма място в нашето общество", заяви през декември белгийският премиер Шарл Мишел.


Ирак е една от страните, в които екзекуциите след издадена смъртна присъда са най-много в света, след Китай, Иран и Саудитска Арабия, според "Амнести интернешънъл".


"Колкото сериозни и ужасни да са действията му, ако един европейски гражданин го заплашва смъртна присъда, трябва да поискаме от страната, която го е задържала, да гарантира, че такава присъда няма да се изпълнява или той ще бъде прехвърлен в страната си, където да бъде съден", казва Патрик Бодуен, почетен председател на Международната федерация за правата на човека.


"Признавам, че не е лесно да се осъзнае това, но ако започнем да умножаваме отклоненията от този принцип, вече няма да сме правова държава", смята той и критикува "лицемерието на настоящата ситуация".


Зад кулисите тонът на правителствата е по-мек. Принципът е да бъде оставено иракското правосъдие да си свърши работата, подчертава европейски дипломатически източник, но "ако има риск от смъртна присъда, ние ще се намесим пред властите" чрез консулските служби, както е практиката за всяка една европейска страна в такива случаи.


Уилям Бурдон и Винсънт Бренгарт, адвокатите на 27-годишна французойка, задържана в Ирак с бебето си, поискаха вчера от властите да се борят, за да не бъде пратена тя на бесилото и да го направят със "същата енергичност, като демонстрираната в други случаи с осъдени на смърт французи, по-специално на Серж Алтауи". Те имаха предвид интензивните дипломатически усилия на Париж за спасяване на живота на Алтауи, осъден на смърт в Индонезия, където бе обвинен в трафик на дрога. /БТА/

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    Признавам, че не ми пука особено, дето няколко главорези ще бъдат осъдени на смърт. Също толкова се притеснявам, че сред тях имало три жени "французойки". Разбирам буквално равенството между половете и не бих тръгнал срещу него.
    Ако ме бяха хванали и осъдили на смърт изродите от ИД, нямаше да ме утеши мисълта, че ще ме коли жена.

    Еретик
  2. 2 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Мисля че френският министър на отбраната описва нещата точно.Аз нямам какво да добавя.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  3. 3 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Кой каквото си направи... Това са си постлали - това си и заслужават. Никаква милост!

  4. 4 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    Имам чувството, че световното левашко движение в момента опипва почвата - до къде е стигнало промиването на мозъци започващо в държавното средно образование, продължаващо във висшето и приключващо с медии и Холивуд. Не може всеки ден да има по някоя нова абсолютно безумна глупост. Трети пол вчера - днес да плачем за изроди и убийци. И какво ми сравнявате случая на някакъв човечец, който е пренасял наркотици, но нито е наранил някого, нито ги е навирал насила на други, с тези на терористи, изнасилвачи, търговци на роби и убийци (бившите ИДИЛ-ци)? Да не би да е едно и също да си нарушил тъп закон и това да си убил човек? Какво ще е сравнението утре - някой дето е паркирал неправилно с педофил ли?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 304 Весело

    До коментар [#4] от "Тюфлекчия":

    Има ли някъде списък на участниците на това "световно левашко движение"?Как се влиза и как се излиза от него , има ли си офис?С интерес бих прочел.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4493 Неутрално

    Според статията и този "защитник на човешките права" вероятно ЕС би трябвало да се бори и за правата на Джихад Джон, който публикува клип как отсича главата на пленник на ИД. А за правата на този пленник дали ще споменат нещо?!

  7. 7 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    Че какво да имаме срещу смуртно наказание на джихадисти и джихадистки?!Такава им е съдебната практика в Ирак-осъдени са на смърт.Да се изпълнят наксзанията!А леваците наистина прекаляват!

  8. 8 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#5] от "rwe33471675":

    Не знам но за българските им служители има списък.На защитаващите ИК-до един...

  9. 9 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Джихадистите какво си мислят, че е ок те да убиват хора, но не и тях да ги екзекутират? Всъщност не би ли трябвало да се радват, че ще се срещнат с бога си? Или не вярват чак толкова?

  10. 10 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5479 Неутрално

    Ами да, какво има да мисли и за джихадистите.

  11. 11 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    Тези ги екзекутират за назидание на останалите джихадисти. А всички знаеме, че жените в ИД не учатваха във военни действия.

  12. 12 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#5] от "rwe33471675":

    Преди 2 дни имаше статия със списък на всички НПО-та подкрепящи истанбулската конвенция. Ако се постараете, ще го намерите. Даже в някоя НПО може да се включите, щом лявата идея ви влече. :-)

  13. 13 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#8] от "yanne":

    ИК на какво е акроним?

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  14. 14 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    До коментар [#11] от "half truth":

    Разбра ли сега , защо Европа събира пасо бежанци ?
    За да ги праща за в бъдеще в подобни операции .....

    Bukalemun
  15. 15 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#4] от "Тюфлекчия":Има ли някъде списък на участниците на това "световно левашко движение"?Как се влиза и как се излиза от него , има ли си офис?С интерес бих прочел.
    —цитат от коментар 5 на rwe33471675


    Разбирам че като истински умен и красив искаш да вкараш "сарказъм" тип "разговор в бар на улица Шишман", ама както и на повечето подобни на теб - не ти се получи. Както може би си забелязал, написал съм го с малки букви, защото е метафора. Барем това какво е не научи ли във Философския факултет?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  16. 16 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 279 Неутрално

    За престъпление, извършено на територията на чужда държава, важат местните закони. Освен ако нарушителят няма дипломатически имунитет.
    Ще ми е любопитно да видя статия от авторката, защитаваща например правото на арабски граждани при семейно насилие във Франция или Белгия да бъдат съдени по законите на своята родина.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  17. 17 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#15] от "Тюфлекчия":

    Предпочитам използваният от съмишлениците ти термин "турболиберасти" , но и умен и красив ще приема.Мерси че не си го сложил в кавички :)
    Философия съм учил само в училище.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  18. 18 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Наистина Европа не трябва да е безразлична. Трябва за всяка изпълнена присъда да отпуска финансови бонуси за съдиите!

  19. 19 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3052 Неутрално

    "Колкото сериозни и ужасни да са действията му, ако един европейски гражданин го заплашва смъртна присъда, трябва да поискаме от страната, която го е задържала, да гарантира, че такава присъда няма да се изпълнява или той ще бъде прехвърлен в страната си, където да бъде съден", казва Патрик Бодуен, почетен председател на Международната федерация за правата на човека.

    Мдам.
    Та какво ни рЕди тоя почетен председателствуващ спазването на човешките права?
    Че ... европейските граждани, таквозата ... мда. А останалите, мосю? Те не са ли човеци?
    Тях дори не ги и забелязват, освен отбелязвайки "групата", в която са и "европейските".
    Ех вие, мазни, дръти, гнусни лицемери!

    П.П. Въобще не защитавам джихадетата. Отивайки там - те са отивали ... и да не са отивали да колят, то са били наясно, че отиват на война. Война по "джихадистките правила". И са трепали, те за това са отишли. Та сами са си избрали съдбата и няма на кого ни да се сърдят, ни да се молят. Особено да се молят, нали са върло "идейни"!

  20. 20 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    До коментар [#9] от "nemeria":

    "Джихадистите какво си мислят, че е ок те да убиват хора, но не и тях да ги екзекутират? Всъщност не би ли трябвало да се радват, че ще се срещнат с бога си? Или не вярват чак толкова?"
    =============
    Цитирам по памет Андре Мороа. "...Всички ние пердполагаме, че сме добри християни. Това означава, че като умрем, ще отидем в рая. Странно защо никой не бърза."

    Еретик
  21. 21 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#11] от "half truth":

    Напротив ! Даеш, Ал Кайда и другите такфири банди използват жените за самоубийствени атентати...Много атентати в Ирак, Сирия, Афганистан бяха извършени от жени, напрмер този в спортната зала в Дамаск през декември 2016г. - от две сестрички - на 9 и 11 години !

  22. 22 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#15] от "Тюфлекчия":Предпочитам използваният от съмишлениците ти термин "турболиберасти" , но и умен и красив ще приема.Мерси че не си го сложил в кавички :)Философия съм учил само в училище.
    —цитат от коментар 17 на rwe33471675


    Това не е в кавички, защото вече е общоприет термин, обозначаващ една определена социална прослойка в България и не само. Не ме питай "кой го е приел", защото няма да ти отговоря - не съм начална учителка. :)

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  23. 23 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Любопитно

    Тези ги екзекутират за назидание на останалите джихадисти. А всички знаеме, че жените в ИД не учатваха във военни действия.
    —цитат от коментар 11 на half truth


    Странно защо германката, която иракчаните плениха в Мосул е била със снайперистка пушка тогава. Или викаш - те лъжат гадните иракчани, толкоз са кръвожадни?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  24. 24 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Това е първата смъртна присъда, наложена на европейка.
    ....................
    Това че има немски паспорт, не я прави европейка.
    Тя си е арабка. Борие се затова, Европа да стане арабска. Жените да носят забрадки, а мъжете да имат по много женки и десетки деца.
    Не пие алкохол, не яде свинско месо, презира гяурите.
    Предлагам да и пратим по един смс с текст:
    "Да помогнем на палачите ни"
    Да не вземат да хванат депресия, че ко щи прайм тогава,
    Горките !

    nemo malus felix, minime corruptor.
  25. 25 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Жалко, че могат да ги обесят само по веднъж....

  26. 26 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Е къде е проблема?
    Отлично ще свършат работата в Азия без да си цапа Европа ръцете.

    "За такива хора няма място в нашето общество"

    Това казва всичко.

    Трябва да бъдат изтребени всички джихадисти. Е, поне колко се може повече от тях.
    Някаква мароканка и викат от марокански произход? Айде да си наричаме нещата с истинските им имена.
    Религиозна фанатичка от Африка достигнала до света на белите хора и готова да убива мирни хора ще бъде екзекутирана в Азия.
    Едно добро начало.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  27. 27 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#25] от "johnniewalker":

    Зех да съ чудя жените какво ги чака при техния небесен цар.
    Мъжете ясно, 70 девици....интересно откъде ги внасят тия девици, ама както и да е.
    Жените какво получават горе. Много ме мъчи тоя въпрос.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  28. 28 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    [quote#21:"dr_al_hussaini"] банди използват жените за самоубийствени атентати

    Наистина от статията не става ясно за какво точно са осъдени германката и французойките, но поне е ясно че не са се самовзривявали. А Франция и Германия просто си измиват ръце.

  29. 29 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#28] от "half truth":
    Наистина от статията не става ясно за какво точно са осъдени германката и французойките, но поне е ясно че не са се самовзривявали. А Франция и Германия просто си измиват ръце.
    .............
    Тцъ, "германката"-мароканка е убивала иракски полицаи. Лично.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  30. 30 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#28] от "half truth":

    Само да уточня. Самовзривяването е само веднъж.
    Има и дистанционно в случай вярата се разколебае нещо миг преди срещата със всевишния.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4493 Неутрално

    До коментар [#27] от "Росен (Путлер капут)":

    Предполагам, че жените биват "ребрандирани" като девици от Аллах! Това обяснява донякъде и "вноса" на девици!

  32. 32 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#31] от "vassilun":

    А-а-а, нямаше да се сетя.
    Значи войните на Алаха все пак са прее....излъгани да речем. Хем умират, хем получават втора употреба девици.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    До коментар [#28] от "half truth":

    А Франция и Германия просто си измиват ръце.
    ======
    Вечната им тактика !
    Така оставиха и бошнаците в ръцете на сръбските палачи .....
    После един два театъра в Хага ....и пак ръцете са чисти. ...

    Bukalemun
  34. 34 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Това само показва дълбоката морална пропаст в която бавно потъва Европа тласкана от либерастията.
    Да си загрижен за правата на хора, които са се заклели на на които най-голямото желание е да те убият, да убият децата ти, да унищожат начина ти на живот и теб самият - това го могат само едни много объркани хора, които нито познават радостите на семейството и децата, нито имат някаква смислена цел в живота си.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  35. 35 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#25] от "johnniewalker":Зех да съ чудя жените какво ги чака при техния небесен цар.Мъжете ясно, 70 девици....интересно откъде ги внасят тия девици, ама както и да е.Жените какво получават горе. Много ме мъчи тоя въпрос.
    —цитат от коментар 27 на Росен (Путлер капут)


    И аз съм се чудил. Това което открих е, че май няма да получат кой знае колко. В Корана няма нищо по темата, но в Хадитите има и като най-висша награда там се споменава, че жената заслужила да попадне в Рая, ще бъде.......събрана с мъжа си. Който обаче ще има 72 хурии освен нея за жени. Ама според ислямските теолози, това само показва колко справедлив и тънък познавач на междуполовите различия е Алахата, щото за мъжете било висше благо да имат много жени, пък за жените - да имат един мъж, който няма значение колко още жени има. Е споменава се тук-там и за бижута и дрешки, но като цяло положението е страшно. Иначе според леваците, Ислямът бил най-феминистката религия....

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  36. 36 Профил на tunlas
    tunlas
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Майната им на исламистките джихадисти но какво да ги правим нашите православни джихадисти и пригласящите им "синодални старци"?

  37. 37 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#31] от "vassilun":
    До коментар [#32] от "Росен (Путлер капут)":

    Не е така бе пичове. Тия девици там са "хурии" - специално създадени от Алахата антропоморфни същества, нещо като ангели от по-нисък порядък. Както споменах и по-горе, жените от мира сего също влизат в пакета, но като добавка към хуриите и без ребрандиране.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4493 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тюфлекчия":

    "Ребрандирането" бе като шега през сълзи! Искали Европа да се погрижи зо палачите, а нищо не споменават за жертвите! А иначе, по някои "критирии" и аз съм "либераст". Защото съм за либерална икономика!

  39. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тюфлекчия":

    Весело ли ти е ?
    А факта ,че тия хора са пуснати от европейски държави , и после са оставени на
    съдбата на терора , хич не те ли замисля ?
    Това ли са европейските ценности ?
    А колко етнически европейски граждани има сред тях , имаш ли си на представа ?

    Bukalemun
  40. 40 Профил на Вечно ядосан
    Вечно ядосан
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    Пич, нали разбираш, че жените не са били там, за да колят? Това не ти е Европа. Жените в ИД имат други, точно определени от шефчето функции.

  41. 41 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3052 Неутрално

    Имам чувството, че световното левашко движение в момента опипва почвата - до къде е стигнало промиването на мозъци започващо в държавното средно образование, продължаващо във висшето и приключващо с медии и Холивуд. Не може всеки ден да има по някоя нова абсолютно безумна глупост....
    —цитат от коментар 4 на Тюфлекчия

    Не си самин ...
    Само че аз вече си мисля, че е минат пойнът оф норитърн, критичната маса на видиотените е прехвърлена, ситуацията е минала в самоподдържащ се режим, а маховикът на идиотиите си се развърта ли, развърта и неизбежно ще ни вкара машината в резонас.
    Като че ли да не е било.
    Елементарните всичкообясняващи аналогии не са ми любими, но някои неща навяват на размисъл. И това пропагандно "набиване" до обожествяване на "лидерите", включая и "демократичните" като Микрон и Меркел ... Дори оперетният наш Бащица в този Пантеон си е дежа-вю ...

  42. 42 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1605 Весело

    ...........жалко ,че само по един път МОГАТ ДА ГИ УБИЯТ..............НИКАКВА МИЛОСТ..........това са потенциално ОПАСНИ ХОРА и трябва да бъдат НЕОТРАЛИЗИРАНИ........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  43. 43 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Весело

    До коментар [#39] от "eti mehter":

    Ефенди, тия никой никъде не ги е "пуснал", защото в Европа никой не те спира да ходиш където си искаш - на собствена отговорност. А какво са европейските ценности няма да обсъждам с фен на анадолския карнавален султан.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  44. 44 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Не искам да давам идеи, ама дали няма да им се намери свинска кръв преди да изпълнят смъртните присъди? Освен това професията на палача не е специално запазена за мъжете - сигурен съм, че има много кюрдски девойки, които са готови да докажат, че могат много добре да се интегрират в тази роля.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  45. 45 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    Няма принципи, има само интереси, уважаеми госпожи и господа, другарки и другари! Запомнете това по лесния начин, иначе ще ви го напомнят по трудния.

  46. 46 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тюфлекчия":"Ребрандирането" бе като шега през сълзи! Искали Европа да се погрижи зо палачите, а нищо не споменават за жертвите! А иначе, по някои "критирии" и аз съм "либераст". Защото съм за либерална икономика!
    —цитат от коментар 38 на vassilun


    Разбрах те естествено. То ние се смеем, ама това хич не са смешни неща. Най-вече защото леваците в Европа и САЩ от една страна не позволяват борба с радикални елементи сред мюсюлманските общности - освен Франция май никой друг не затваря и екстрадира имами, проповядващи насилие, в YouTube е пълно с клипчета от проповеди на такива в джамии във Великобритания, Германия, Швеция. От друга страна обаче искат да приемаме радикализиралите се като "жертви", и да се "погрижим" за тях. Пълна шизофрения.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  47. 47 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":Пич, нали разбираш, че жените не са били там, за да колят? Това не ти е Европа. Жените в ИД имат други, точно определени от шефчето функции.
    —цитат от коментар 40 на Адекватно мислещ


    Мерси за разяснението, предполагам си бил там, на място и познаваш в детайли структурите на ИД. Всъщност има доказателства за много жени, изпълняващи мисии на ИД, предимно самоубийствени, но не само - от изготвянето на бомби ( има нелош филм на арабски, от 2013 ), до функции по отбраната. Да не споменавам рекрутмънта. А "черните вдовици" ?
    Каквото са дробили, такова ще сърбат, или казано по друг начин, да би мирно седяло, не би чудо видяло. Какъв го дирят "европейки" във военна зона? Ако си бяха седяли във Франция / Германия, дали сега щеше да има издадени срещу тях смъртни присъди?

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  48. 48 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Баси... направо не мога да повярвам, че чета това... невероятно падение на "прогресивното" човечество. Но нека, по този начин се надявам все повече хора да прогледнат за истинската същност на левичарите и да ги избягват в бъдеще.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  49. 49 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 606 Неутрално

    разумна позиция на френските власти и на солидарните с тях правителства от ЕС. Гражданството не е и не бива да е застраховка от неприятности за джихадистите.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  50. 50 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2709 Неутрално

    след единственото прочетено първо изречение , това сериозно ли ? и си мислите , че някаква ИК ви е проблем ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  51. 51 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Щом жените имат равни права, то какъв е проблема редом с джихади Хасан да обесят джихади Айше?

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  52. 52 Профил на redwinelover
    redwinelover
    Рейтинг: 225 Гневно

    Ми така е,като не ги напънахте да подпишат ИК!
    Ето,нашите жени си седят по домовете,защото знаят-ИК ни пази!

  53. 53 Профил на sparti
    sparti
    Рейтинг: 281 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тюфлекчия":Весело ли ти е ?А факта ,че тия хора са пуснати от европейски държави , и после са оставени насъдбата на терора , хич не те ли замисля ?Това ли са европейските ценности ?А колко етнически европейски граждани има сред тях , имаш ли си на представа ?
    —цитат от коментар 39 на eti mehter


    Пуснати - как, с хеликоптер ли? Дали сами не са решили да отидат, че дори и да си бръкнали в джоба, за да пропътуват няколко хиляди км. А колко етнически европейци има - ами има. За white trash чувал ли си? Като иска да го съдят по европейските правила - какъв го дири в Ирак? Сам се бута между шамарите, сам си носи последствията.

    slivizasmet.blogspot.com
  54. 54 Профил на vlado1978
    vlado1978
    Рейтинг: 512 Неутрално

    "общественото мнение възприема до голяма степен като опасни престъпници"!!! Това сериозно ли е написано?! Не мога да го проумея! Общественото мнение ги възприемало!!! Значи това да стреляш с калашник по невинни хора, да ги газиш с камиони, да ги колиш с ножове всъщност може и да не е опасно престъпление и да не е направено от опасен престъпник, но общественото мнение ни навежда на тези мисли ...
    Чак такова падение не бях очаквал. Евала, Дафне, евала европейски редакции на франс прес.
    Рядко съм се отвращавал повече, ама то и не мисля, че може да се напише по-лицемерен блъвоч. Или може ... Трябваше 1 месец без атентати в Европа и да се започне отново с безумните статии, имащи за цел да провокират съчувствие към тези полухора.

  55. 55 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 442 Весело

    да ги трепат,не виждам къде е проблем:)

  56. 56 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    ... Трябваше 1 месец без атентати в Европа и да се започне отново с безумните статии, имащи за цел да провокират съчувствие към тези полухора.
    —цитат от коментар 54 на vlado1978


    Ти пък - това дали има или няма атентати в Европа няма никакво значение за аджендата. След всеки атентат веднага има сто статии по медии и блогове, как "най-потърпевши от атентата са мюсюлманите" и че "сега най-важното е да не позволим да обидят на улицата някой умерен". Това е още преди да са погребали жертвите. Да не говорим, че ако някой на три ракии ушие два шамара на чалма нейде из 500-милионния континент, понеже му е влязъл в крачката, или пък сервитьор-махмурлия обърка поръчката и донесе вратна пържола вместо агнешки карета на някой Меемет - веднага следва тръбене за "надигащата се ислямофобия". Виж ако някой наръга десет души с нож след като се е заклел във вярност на ИДИЛ и в апартамента му намерят томове с ислямистка литература - тогава "терорът няма религия"...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  57. 57 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Тези ги екзекутират за назидание на останалите джихадисти. А всички знаеме, че жените в ИД не учатваха във военни действия.
    —цитат от коментар 11 на half truth



    [quote#21:"dr_al_hussaini"] банди използват жените за самоубийствени атентатиНаистина от статията не става ясно за какво точно са осъдени германката и французойките, но поне е ясно че не са се самовзривявали. А Франция и Германия просто си измиват ръце.
    —цитат от коментар 28 на half truth


    Всички съучастници се наказват с наказанието, предвидено за извършеното престъпление.Дали са помагали са за извършване на убийства,дали са подбуждали към извършване на убийства или са извършвали убийства,съдят се и се накакзват за убийства,

  58. 58 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#11] от "half truth":всички знаеме, че жените в ИД не учатваха във военни действия.

    Да са участвали - в армията е така.

    /не се чете/
  59. 59 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#11] от "half truth":всички знаеме, че жените в ИД не учатваха във военни действия.

    Да са участвали - в армията е така.

    /не се чете/
  60. 60 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Каква левичарска деградация и индоктринация Ви се привижда.Някакъв шеф на НПО говори разни врели-некипели ,на които сам не си вярва.Това така да се каже му влиза в "длъжностната характеристика".Никой ,дори той,не вярва на тези идиотии.Поне по този въпрос здравият разум на европейците си е на мястото.

  61. 61 Профил на Gilbert Grape
    Gilbert Grape
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Да разбирам ли, че тези молещи за милост джихадисти нямат желание да се срещнат със 72те си девици? Абе кой се отказва от 72 девици?

  62. 62 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7363 Неутрално

    А какво, да ги върнат в Европа и те да се развихрят ли.

  63. 63 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    1.

    За престъпленеие, извършено на територията на чужда държава, важат местните закони..
    —цитат от коментар 16 на espresso

    Прекрасна констатация, просто не може да се каже по-добре!

    2. Френският министър на отбраната: "Джихадистите никога не са изпитвали някакви душевни терзания, не виждам защо ние трябва да имаме такива заради тях". Прекрасна констатация. Но може да се каже и по-добре"! --->

    3. Rory Stewart, British minister: "Islamic State members pose a serious danger and the only way of dealing with them will be to kill them"
    https://www.theguardian.com/politics/2017/oct/22/only-option-is-to-kill-british-isis-fighters-in-syria-says-minister #img-1

  64. 64 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1293 Неутрално

    Той един британски министър викаше че трябва да пращат дронове да трепят британските джихадисти.

    Иначе доживотен затвор е по добро наказание. Хем милостиво хем наказателно.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  65. 65 Профил на viktornovaliss
    viktornovaliss
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Мислех, че Клуб Зет с патетичната си защита на Османската империя и идеята колко е хубаво се е живяло в нея е дъното , което може да удари човешката тъпота и скудоумие. Но авторът на този материал се е постарал да копае надолу.

  66. 66 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Абе кой се отказва от 72 девици?
    —цитат от коментар 61 на Gilbert Grape


    Ако са дебели ... oh, wait

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  67. 67 Профил на миро родозов
    миро родозов
    Рейтинг: 336 Неутрално

    да имаш желание да спасяваш някого, който ти е садил бомби и е искал да ти наложи средновековен ред се изисква особена форма на аутизъм

  68. 68 Профил на Shteryu Atanaso
    Shteryu Atanaso
    Рейтинг: 385 Неутрално

    По-правилно е заглавитето да се формулира така:

    "Европа е безразлична към съдбата на джихадистите, които нейните (тайни) служби изпратиха в Сирия и Ирак!"

    Бог създаде земята, за да бъдат хората добри. ... Бог създаде въздуха, за да мислят хората право. ... Беинса Дуно
  69. 69 Профил на Shteryu Atanaso
    Shteryu Atanaso
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":
    До коментар [#2] от "rwe33471675":
    До коментар [#3] от "paf":

    След организираната от САЩ и Западна Европа т. нар. "Арабска пролет", Западните служби изпращат стотици Джихадисти в Ирак и Сирия!!!
    ...
    И сега на Франция, Белгия, Англия, ... ... и Швеция одобряват екзекуциите своите джихадисти, само за да внушат, че не са участвали в Ислямска Държава !!!
    ...
    Е това е "хуманността" и "миролюбието" на Европа.

    Бог създаде земята, за да бъдат хората добри. ... Бог създаде въздуха, за да мислят хората право. ... Беинса Дуно
  70. 70 Профил на Shteryu Atanaso
    Shteryu Atanaso
    Рейтинг: 385 Неутрално

    https://fakti.bg/world/281939-amerikanci-i-britanci-tragvat-na-voina-s-turcia
    "Американци и британци тръгват на война с Турция"

    Едва е приключила войната срещу (изкуствено създадената от най-силните в света тайни служби) "Ислямска Държава", а САЩ и Западна Европа пак изпращат убийци в Сирия!

    Просто нямам думи!

    Бог създаде земята, за да бъдат хората добри. ... Бог създаде въздуха, за да мислят хората право. ... Беинса Дуно
  71. 71 Профил на rumen5252
    rumen5252
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Моето мнение е пределно ясно и непоклатимо: отмяната на смъртното наказание където и да е (Азия, Европа, Америка и т.н.) е огромна грешка. Има ясни случаи като тези "европейски" джихадисти, които по цялата човешка логика трябва да бъдат убити. Разбира се, за другите, не-европейски джихадисти - също. Сега и веднага.
    За много не-военни фрапантни престъпления също е необходимо да се налага смъртно наказание.

  72. 72 Профил на rumen5252
    rumen5252
    Рейтинг: 540 Неутрално

    До коментар [#26] от "БАНннн,прашчайте таваришчи и таваришчонки..":

    "Трябва да бъдат изтребени всички джихадисти. "
    Съгласен.
    "Е, поне колко се може повече от тях."
    Несъгласен, всичките!!!

  73. 73 Профил на jagal
    jagal
    Рейтинг: 449 Весело

    До коментар [#27] от "БАНннн,прашчайте таваришчи и таваришчонки..":

    И те получават девици :D

  74. 74 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4194 Любопитно

    "Джихадистите никога не са изпитвали някакви душевни терзания, не виждам защо ние трябва да имаме такива заради тях", заяви в понеделник френският министър на отбраната Флоранс Парни."

    ДОБРЕ казано! Изродите ИДилски, които се пресъединиха към тази организация на злото, която обяви война на ЕС трябва да си получат наказанието. В Ирак то е смъртно наказание. Това е положението.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  75. 75 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тюфлекчия":А факта ,че тия хора са пуснати от европейски държави , и после са оставени насъдбата на терора , хич не те ли замисля ?Това ли са европейските ценности ?А колко етнически европейски граждани има сред тях , имаш ли си на представа ?
    —цитат от коментар 39 на eti mehter


    Европейците никого не спират и не пускат. Всеки е свободен в избора си да ходи или не където поиска. Европейските ценности важат за хората, които ги приемат и се държат като нормални хора. Никоя цивилизация в цялата човешка история не успява да създаде система, в която човек да живее по-добре и да има повече перспектива като индивид, с права и с припознаването на човешкия живот като най-висша ценност. По този въпрос две мнения няма как да има, понеже това са очевидни неща - миграцията на милиони е по посока КЪМ Запада.
    Тук трябва да се погледне политически - Европа няма никакъв интерес да спасява хора, които потенциално и фактически са ТЕРОРИСТИ. Няма валидна причина да ги спасяват и после вкарат обратно в страните си, независимо дали са оригинални Европейци или приемни такива. Също политически, казвал съм го и по-рано, ИД беше възможност да се отърват от радикалните елементи в страните си (поне от част от тях). Все пак, по-добре е на територията на Европа да има по-малко терористи. Както и за Турция е по-добре, когато терористи от ПКК отиват в Сирия да се бият - по-малко остават в страната.

  76. 76 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    Тук трябва да се погледне политически - Европа няма никакъв интерес да спасява хора, които потенциално и фактически са ТЕРОРИСТИ.
    —цитат от коментар 75 на transvaal


    Хубаво ама нали правото не е според политиката нито според интереса. Излиза че сме против да убиваме престъпниците, но нямаме нищо против някой друг да го прави.

    ИД беше възможност да се отърват от радикалните елементи в страните си
    —цитат от коментар 75 на transvaal

    Радикализират се само тези, на които войната им е в прородата. Някои са родени войници така както други са родени хлебари, инженери, .. Всеки трябва да си намери мястото. Такива като тези дето отидоха в ИД трябва да бъдат откривани отрано и привличани като войници в европейските казарми завбъдеще. Религията им е без значение ако попаднат на правилното място.
    Благодаря за всичките Ви коментари. Обичам да Ви чета.

  77. 77 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#76] от "half truth":

    ку-ку

  78. 78 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    да ги трепат,не виждам къде е проблем:)
    —цитат от коментар 55 на спас от кочериново


    Проблема е, че е в разрез с европейското право. Двоен стандарт. Против екзекуциите сме, но не сме против друг да ги прави в наша услуга.

    До коментар [#76] от "half truth":ку-ку
    —цитат от коментар 77 на спас от кочериново


  79. 79 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#78] от "half truth":

    ирак не е в европа!:))

  80. 80 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Весело

    До коментар [#61] от "Gilbert Grape":

    "Да разбирам ли, че тези молещи за милост джихадисти нямат желание да се срещнат със 72те си девици? Абе кой се отказва от 72 девици?"


    Ами аз.

    Еретик
  81. 81 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Най изкуфели излиза че са социалдемократите на Швеция и Маргот Валдстрьом !

  82. 82 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2731 Неутрално

    Джихадисите на ИД не са обикновени убийци или военно престъпници те са част от религиозна секта която извършва убийства в публични ритуали като същевременно много ислямисти и политици им харесват и финансират зулумите!
    И аз смятам за правилно мнението на френския министър!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  83. 83 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2264 Неутрално

    Цитат:
    "Европа е безразлична към съдбата на джихадистите, осъдени на смърт в Ирак"

    Чудно защо?!
    Дали пък не е, заради "миролюбивите послания" на атентаторите, избили хиляди невинни хора, в необявената война на "правоверните", срещу гадните "непрвоверни" в сърцето на цивилизования свят - Европа?! Още повече, че същите тези "войни на Аллаха" избиваха без жалост и собствените си едноверци на "терен"!
    Раковите образувания, наречени "ИДИЛ", или както искате там, трябва да бъдат "лекувани" радикално!

  84. 84 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    До коментар [#78] от "half truth":
    "Проблема е, че е в разрез с европейското право. Двоен стандарт. Против екзекуциите сме, но не сме против друг да ги прави в наша услуга."
    ================
    Нещо като ислямското лицемерие. Нашите жени увиваме като пашкули да не ги види някой, но европейки таковаме с удоволствие.



    Еретик
  85. 85 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#76] от "half truth":

    И аз благодаря за вашите коментари, вижда се, че познавате нещата от първа ръка. Моите познания са по-слаби от към преки впечатления, понеже живея в ЮАР, от време на време си идвам в България, най-често с Тюркиш Ерлайнз, бил съм и на командировки в Турция и затова имам впечатления от различни места, разни хора и разни нива. Опитвам се да гледам обективно и може би донякъде успявам. Общото ми впечатление от Турция е, че са свестни, коректни и честни хора, а бе - хубави хора са. А на политиците там (властващите) най-лошата им черта е, че събират яки данъци и особено акцизи (горива много скъпи, алкохол, цигари с големи акцизи), но пък с това и държавата е яка. Най-положителното във властите в Турция е, че осигуряват просперитета на дребния и среден бизнес и на практика имат либерална икономика, което е абсолютно условие за растеж, плюс че на семейството се отрежда изключителна важност.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK