Германците са разделени за забраната на дизелови автомобили в центровете на градовете

Германците са разделени за забраната на дизелови автомобили в центровете на градовете

© Reuters



Германците не са единодушни по въпроса дали да бъдат забранени дизеловите автомобили в центъра на градовете, за да се подобри качеството на въздуха, според проучване на компания YouGov, поръчано и публикувано днес от ДПА.


Федералният административен съд ще постанови утре дали германските градове ще могат да забраняват дизеловите автомобили в градските центрове.


Според проучването 43 процента от анкетираните подкрепят такава забрана или до голяма степен я подкрепят. Точно същият процент участници в допитването са на мнение, че забраната за дизеловите автомобили в някои градове ще бъде лоша или много лоша идея.




Мнозинството от анкетираните смятат, че автомобилният сектор не прави достатъчно за опазването на околната среда.


87 процента от общо анкетираните 2027 възрастни в периода 16 - 19 февруари изразяват малка или много малка увереност в способността на производителите на превозни средства да подобрят ситуацията с помощта на коли с по-ниски вредни емисии през следващите три години. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 544 Любопитно

    43 процента се надяват на евтин внос на нови печки (продажбите на VW скочиха до тавана) или вече имат подсигурено гориво (БДЖ, преработено олио и т.н.)

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7885 Неутрално

    43% сигурно имат дизелови коли.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Точно пък Германия.
    Пуф-паф...

  4. 4 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Хм няма никакви докзателства че съвремнните дизелови автомобили замърсяват природата повече от бензиновите - дори напротив дизеловите двигатели са доста по икономични както всички знаем. Всъщност там е вероятно и причината за атаката срещу тях - просто нефтената мафия печели по-малко.

  5. 5 Профил на gil
    gil
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#4] от "sqrt":

    Нено, ти ли си?

    "Днес някой седи на сянка, защото преди много време някой друг е посадил дърво"
  6. 6 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Един трансатлантически полет на Boeing 747 изразходва повече гориво отколкото цялата Формула 1 за цял сезон, а пък вие продължавайте да се концентрирате върху автомобилите. Продължавайте доволно да се радвате, че доброволно се принуждвате да си купите нови прескъпи "еко" автомобили, за кеф на автомобилните концерни.

    Основен проблем на всички големи концерни по света е как да принудят потребителите да купуват отново и отново, след като вече са купили нужната им вещ. Затова едни залагат умишлени дефекти, други умишлено ви намаляват производителността на телефоните, трети ви омайват колко мизерно било вече 3D в телевизорите и колко хубаво било вече 4K. Други пък са още по-брутални, като диктуват приемането на закони или налагането на забрани, с които да ви принудят. Всичко това винаги е маскирано с грижа за вас - хората. Те (концерните) винаги всичко правят само поради грижа за вас :)

  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Хм няма никакви докзателства че съвремнните дизелови автомобили замърсяват природата повече от бензиновите - дори напротив дизеловите двигатели са доста по икономични както всички знаем. Всъщност там е вероятно и причината за атаката срещу тях - просто нефтената мафия печели по-малко.
    —цитат от коментар 4 на sqrt


    Скромен ум може да измисли подобна елементарна конспирация.
    А рационалното разсъждение е как разходът влияе на замърсяването и фактическият отговор е - никак.
    Справка - автомобил на газ, който харчи 15 на сто и замърсява минимално. Аналогично е и при бензина - има с 20% по-голям разход от дизел примерно, но отделя предимно СО2 и почти никакви канцерогенни NO2 (за разлика от дизела). А за ФПЧ изобщо няма да споменавам, че там е страшно...

    Stef
  8. 8 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Само толкова ли останаха немците притежаващи дизели или работещи в автоиндустрията - 43%...

    Оказа се, че хич не е лесно да се направи електричка, въпреки че всички патенти на Тесла са публични... или поне на великите, легендарни немски инеженери не им е лесно...
    Продължават да си наливат парици в "развитието" на дизела - няма такива тъпи консервативни чичаци...

    Stef
  9. 9 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    Екоталибаните искат пълна забрана на ДВГ и засега са избрали дизелите като слабо звено, но следващата стъпка ще бъде бензина. Живот без технологии могат да практикуват при амичите, но те искат да съсипят високотехнологичните общества както марксизма

  10. 10 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":

    Говориш пълни глупости. И BMW, и VW имат и продават изцяло електрически автомобили. A Tesla от създаването си и досега всяка година е на загуба. Немците не са идиоти, та да работят на загуба, за да правят кеф на шепа ентусиасти. Когато производството и продажбата на електромобили стане рентабилно, тогава ще видите кой кой е. А дотогава - инвеститорите на Tesla да приготвят още пари, че много нова загуба се очертава.

  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":

    В един съвременен високотехнологичен електромобил има хиляди патентовани елементи. От бутончетата по волана, до ребрата на електродвигателите. Не е толкова просто да започнеш, след като вече са те изпреварили.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#7] от "stef":

    Това за конспиративноте теории че нефтените компании са загрижени за продажбите са толкова конспирации колкото и денят и нощта. Това че изведнъж се загрижиха за дизеловите автомобили които сега са в пъти по-екологични от тези преди 20-30 години само показва че това не е истинската причина. Съвремнните катализатори са точно за да поемат NO2, а бензиновите двигатели отделят повече въглероден диоксид от аналогични дизелови. Като цяло такива решения както и атаката срещу най-екологичните дизелови двигатели на Фолксваген трудно могат да бъдат обяснение с някакви внезапни екологична загриженост. Както обикновенно зад екологичността стоят съвсем реални икономиески интереси и най-реалния е консумацията на нефт.

  13. 13 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Екологичните причини са основно прикриване на икономически интереси. В обшество където парите са на 1-а място няма и как да е по-различно. Нека не си правим илюзии - в сегашния свят всичко е свързано с пари. Това е печалната реалност.

  14. 14 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 900 Неутрално

    ПСЕВДО ЕКОЛОЗИТЕ ОПРАВИХА АМЕРИКА СМАЗАА Я , НАКАРАА ГИ ДА СИ ИЗМЕТАТ ПОВЕЧЕТО ПРОИЗВОДСТВА БИЛО ПО ЧИСТО , СА ОНИЯ ВИЯТ,КАРАТ БРИЧКИ НА ПО ДВАЕСЕ ГОДИНИ И ОДАТ ДА КРАДНАТ ЧРЕЗ ВОЙНИ ОТ АРАБИТЕ ПЕТРОЛ ЗА ДА ОТЦЕЛЕЯТ, НА ГЕРМАНИЯ ЛИ Е РЕД СЕГА

  15. 15 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":

    Много си им е лесно, но просто все още предпочтат да яхат старата игра. Иначе имат капацитета да развият яко електричките. но не искат, защото все още може да ни бълват от другите.....

    Тоест, крадат ни от бъдещето тия боклИци

  16. 16 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Дизеловити изпарения са изключително вредни и затова в много щати на Америка дизеловите коли не се предлагат за продажба от много години насам.
    Изключение правят само тези които са за комерсиално използване но пък на тях е забранено да влизат в улици които не са за комерсиални коли Глобите са солидни за нарушилите особенно в градове като Ню Йорк и Бостън.

  17. 17 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":

    Проблемът са батериите а не автомобила...

  18. 18 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":
    Да се "направи електричка", т.е. да се произвежда електромобил не е много трудно за големите компании. Включително и за германските. Те произвеждат. Но се налагат и някои обосновми.
    1. Цената е висока.
    2. Масовото навлизане на електромобили налга сериозни инфраструктурни инвестиции в кратък срок.
    3. Вероятно ще са необходими нови енергийни мощности.
    4. При оценяеане на екологичния ефект би трябвало да се има предвид и спецификата на съпътстващите производства и скока в производството на електроенергия.
    ...

  19. 19 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Разлика между зелени и комунисти няма. Който нарича себе си десен и зелен, е време да си извади и жълта книжка, защото е изпаднал в шизофренично състояние.
    А производството на дизели в Германия ще спре само при два варианта:
    1. Земята спре да се върти
    2. Се намери нова технология, която да направи електромобилите достъпни и ефективни поне колкото един автомобил с ДВГ.

    Every cradle is a grave.
  20. 20 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Само толкова ли останаха немците притежаващи дизели или работещи в автоиндустрията - 43%...Оказа се, че хич не е лесно да се направи електричка, въпреки че всички патенти на Тесла са публични... или поне на великите, легендарни немски инеженери не им е лесно...Продължават да си наливат парици в "развитието" на дизела - няма такива тъпи консервативни чичаци...
    —цитат от коментар 8 на stef


    Теслата не е кола за масова употреба. Производството й е скъпо, инфраструктурата е почти нула, не е практична за свърхдълги разстояния, няма да има масовост на продажбите.
    Компаниите произвеждат това, което се търси.
    Колко тесли са произведени и продадени за 2017, и колко Фолксвагена? :)

    Every cradle is a grave.
  21. 21 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Само пълен дебил може да си мисли, че немските автомобилопроизводтители не могат да поризведат конкурентен електромобил, щото видите ли тя теслата била върха на инженерната мисъл, а те тъпнарите в мерцедес бенз, бмв и фолсваген груп не знаят на кой свят се намират.
    Нищо лично към писалите в темата! :)

    Every cradle is a grave.
  22. 22 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Тези, които имат сравнително нов дизел /а те не са малко/ е ясно, че няма да са съгласни, поне в близкото десетилетие. А засега не се говори за забрана на производството на дизели. Отпорът за дизеляците ще намалее с годините, но сега, изведнъж, няма да стане.

  23. 23 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Чиста политика си е това с дизела. Откъде ще го махнат - от камионите?! от селскостопанските машини?! от корабите?! Да не споменавам, че около 30 % от преработката на нефт излиза дизел - него какво ще го правят? Верно, че NOx емисиите са повече при дизеловите двигатели, но защо никой не споменава въглеродния окис на бензиновите? Това си е политическа и медийна кампания срещу определен сегмент - Тръмп каза "германците автомобилипроизводители са зло" и оттам се почна.

  24. 24 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    Ах, гиди германски мурафети, набутахте им нафтовите печки, а сега найн достъп до градовете.

  25. 25 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    До коментар [#8] от "stef":Говориш пълни глупости. И BMW, и VW имат и продават изцяло електрически автомобили. A Tesla от създаването си и досега всяка година е на загуба. Немците не са идиоти, та да работят на загуба, за да правят кеф на шепа ентусиасти. Когато производството и продажбата на електромобили стане рентабилно, тогава ще видите кой кой е. А дотогава - инвеститорите на Tesla да приготвят още пари, че много нова загуба се очертава.
    —цитат от коментар 10 на Smoke


    1. VW имат доста смешен ел. голф, който като му вдигнаха капака щяха да припадна - то по-пълно от дизел под него:
    https://www.coolridesonline.net/wp-content/uploads/2014/01/e-golf-drive-05.jpg
    за сравнение: https://i.ytimg.com/vi/Wj2BSB2-IEE/maxresdefault.jpg

    2. BMW нямат чиста електричка - и i3 и i8 имат ДВГ.

    3. Никой не работи на загуба заради шепа ентусиасти в една нормална икономика, това се случва само в "плановите" икономики. Нормално е, докато се инвестира да няма как да си на печалба, все пак да не забравяме, че Тесла построи един от най-големите заводи в света - изключително автоматизиран.

    4. Не са само инвеститорите - една шепа ентусиасти - около 400-500 хиляди заделиха по $1000 за Модел 3 - ти смятай колко свежи парички са това.

    5. И да - немците са големи идиоти с големи носове, защото от наглост и тъпотия кихнаха едни 20 млрд на американците - другият път да помислят два пъти преди да лъжат, че нослетата им пак ще пораснат...

    Stef
  26. 26 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 912 Весело

    Тоя проблем не е лесен за разрешаване.....Ако е за чистота на въздуха трябва да се има в предвид, че електромобилите се зареждат с електрически ток, а той се произвежда също чрез неминуемо замърсяване.
    Според мен трябва да се върви към ограничване използването на всякакви лични МПС в градовете. Велосипедчето и обществения транспорт са бъдещето на големите градски формирования....
    Но всичко това няма да мине без съпротивата на петролни и електрически прозводители и други живеещи от автомобилната индустрия като започнем от производители, сервизи и застрахователи та свършим до катаджиите....

  27. 27 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    До коментар [#8] от "stef":Да се "направи електричка", т.е. да се произвежда електромобил не е много трудно за големите компании. Включително и за германските. Те произвеждат.
    —цитат от коментар 18 на zhivko6461


    Произвеждат казваш - на думи доста ел. модели произведоха последните години, ама само на думи. Какво произвеждат по-конкретно?
    Голф, който струва, колкото Модел 3 и е с два пъти по-лоши показатели и 1000 пъти по-грозен...
    Ако можеха белким щеше да се види досега. Имат неограничен финансов ресурс общо взето (без VW да кажем, които от нагла тъпотия платиха едни 25 млрд на американците) и могат спокойно да произведат дори за реклама някой хващащ окото модел, но такъв няма - защо? Ти си отговори...

    Stef
  28. 28 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Тук много хора във форума не четат заглавието на статията - обсъжда се забрана само за *центъра* на градовете. Никой не забранява трактори, кораби, и камиони. Ясно е че те не влизат в центъра на градовете.

    От много години има зони за ниски емисии в германските градове. В крайна сметка няма да има пълна забрана - като компромис ще завишат изискванията за стандарт Евро 6 в центъра на градовете за 5 години напред и това ще е достатъчно, дотогава хората ще си купят нови коли.

    Германците добре, но какво правим ние? Добре че е ЕК да глобява за лошия въздух и вода, иначе никой политик където и да е по света няма да си мръдне пръста защото от забрани само се губят гласове, не се печелят.

  29. 29 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Справка - автомобил на газ, който харчи 15 на сто и замърсява минимално. Аналогично е и при бензина - има с 20% по-голям разход от дизел примерно, но отделя предимно СО2 и почти никакви канцерогенни NO2 (за разлика от дизела). А за ФПЧ изобщо няма да споменавам, че там е страшно...
    —цитат от коментар 7 на stef


    Справка - договорът от Киото е точно, заради СО2 емисии и точно, заради изравняването на дизеловите коли с бензиновите, СО2 емисиите намаляха и озоновата дупка започна да се затваря. Самите германци казаха, че ако дизеловите им коли не са 50%, те не могат да си изпълнят квотата от СО2 емисии по договора. Изтъняването на озонния слой води до увеличаване на раковите заболявания. Както виждаш пълно щастие няма. Атаката срещу дизеловите коли, не тръгна ли от дизелгейт срещу Фолксваген? А тези, които спретнаха дизелгейт останаха с пръст в г*с. Продажбите на Фолксваген скочиха до небето.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  30. 30 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    До коментар [#7] от "stef":Това за конспиративноте теории че нефтените компании са загрижени за продажбите са толкова конспирации колкото и денят и нощта. Това че изведнъж се загрижиха за дизеловите автомобили които сега са в пъти по-екологични от тези преди 20-30 години само показва че това не е истинската причина. Съвремнните катализатори са точно за да поемат NO2, а бензиновите двигатели отделят повече въглероден диоксид от аналогични дизелови. Като цяло такива решения както и атаката срещу най-екологичните дизелови двигатели на Фолксваген трудно могат да бъдат обяснение с някакви внезапни екологична загриженост. Както обикновенно зад екологичността стоят съвсем реални икономиески интереси и най-реалния е консумацията на нефт.
    —цитат от коментар 12 на sqrt


    Айде да прочетем малко преди да пишем:
    https://www.livescience.com/52284-volkswagen-scandal-clean-diesel-challenges.html

    Stef
  31. 31 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Само пълен дебил може да си мисли, че немските автомобилопроизводтители не могат да поризведат конкурентен електромобил, щото видите ли тя теслата била върха на инженерната мисъл, а те тъпнарите в мерцедес бенз, бмв и фолсваген груп не знаят на кой свят се намират. Нищо лично към писалите в темата! :)
    —цитат от коментар 21 на Ватник


    Ми да произведат - кой ги спира? Поне за реклама да го направят, ако смятат, че е толкова нерентабилно... нали са много богати и много велики тия производители?
    Само слушаме кой какво можел и колко можещ и велик бил, но на масата няма нищо...

    Stef
  32. 32 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    А тези, които спретнаха дизелгейт останаха с пръст в г*с
    —цитат от коментар 29 на бабачко


    Струва ми се, че имат пръст, ама не е точно в техния си гъз, а в задниците на наглите шефчета на ФВ сътворили цялата простотия...
    И последното нещо, което на разумен човек би му хрумнало е да нарече $25 млрд. "пръст в гъз".

    Stef
  33. 33 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    До коментар [#8] от "stef":В един съвременен високотехнологичен електромобил има хиляди патентовани елементи. От бутончетата по волана, до ребрата на електродвигателите. Не е толкова просто да започнеш, след като вече са те изпреварили.
    —цитат от коментар 11 на Незнайко в Слънчевия град


    Точно това казвам и аз, защото се надпреварват да ни обясняват колко велики били големите автопроизводители и колко лесно било да произведат ел. автомобил, но видиш ли не искали, завалийките... Или искали, но нямали желание ако трябва да говорим в лафове...

    Stef
  34. 34 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Любопитно

    Колко тесли са произведени и продадени за 2017, и колко Фолксвагена? :)
    —цитат от коментар 20 на Ватник


    И какво искаш да докажеш с това - ФВ е компания на 80 години, Тесла на 10.
    В началото на миналия век са се продавали доста повече каруци и коне отколкото автомобили - и какво?
    Просто е въпрос на време, но някои производители упорито отказват да го разберат...
    После ще е твърде късно. Нещо като да произвежаш пликове за писма през 80-те...

    Stef
  35. 35 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#34] от "stef":

    Вярвай си.

    Every cradle is a grave.
  36. 36 Профил на nutun
    nutun
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Учудвам се на коментарите, че дизелите отделяли по-малко СО2, което е тотално невярно и показава неразбирането на процесите на изгаряне от тези коментиращи.
    Накратко ше обясня- дизела е С12Н24 а бензина С8Н18 което означава, че всеки въглероден атом с помоща на кислородна молекула се превръща в СО2 и на всяка молекула изгорен дизел имаме 12 молекули СО2 и 12 молекули Н2О (вода), при бензина имаме 8 молекули СО2 и 9 молекули вода. Така че дизелът отделя около 50% повече СО2, но тъй като е с около 15-20% по-ефективен от безина и молекулата му е малко по-голяма, реалната разлика в отделените емисии СО2 е 20-25% повече.

  37. 37 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#36] от "nutun":

    Diesel:

    1 liter of diesel weighs 835 grammes. Diesel consist for 86,2% of carbon, or 720 grammes of carbon per liter diesel. In order to combust this carbon to CO2, 1920 grammes of oxygen is needed. The sum is then 720 + 1920 = 2640 grammes of CO2/liter diesel.

    1 liter of petrol weighs 750 grammes. Petrol consists for 87% of carbon, or 652 grammes of carbon per liter of petrol. In order to combust this carbon to CO2, 1740 grammes of oxygen is needed. The sum is then 652 + 1740 = 2392 grammes of CO2/liter of petrol.

    Разликата като гледам всъщност е 10% и като сложиш по-високата ефективност на дизеловия двигател накрая се получава, че отделя по-малко CO2

  38. 38 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Неутрално

    Дизелът няма как лесно да отпадне. Докато не се появи работеща алтернатива за 1 милиард автомобили ще има спорове.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  39. 39 Профил на elibal
    elibal
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#4] от "sqrt":

    Ама дизеловото гориво се прави от нефт (петрол) бе, колега. Какво говорите?

    Само няколко % е биодизел и пр. - т.е. НЕ от нефт

  40. 40 Профил на elibal
    elibal
    Рейтинг: 436 Неутрално

    До коментар [#9] от "korc":

    Еколозите искат да съсипят високотехнологичните общества?

    Вижда се, че сте от нискотехнологично общество, което още боклука си не изхвърля разделно. Айде първо почнете да си изхвърляте боклука раздлено, после разсъждавайте за екологията.

  41. 41 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#8] от "stef":Да се "направи електричка", т.е. да се произвежда електромобил не е много трудно за големите компании. Включително и за германските. Те произвеждат.
    —цитат от коментар 18 на zhivko6461
    Произвеждат казваш - на думи доста ел. модели произведоха последните години, ама само на думи. Какво произвеждат по-конкретно?
    Голф, който струва, колкото Модел 3 и е с два пъти по-лоши показатели и 1000 пъти по-грозен...
    Ако можеха белким щеше да се види досега. Имат неограничен финансов ресурс общо взето (без VW да кажем, които от нагла тъпотия платиха едни 25 млрд на американците) и могат спокойно да произведат дори за реклама някой хващащ окото модел, но такъв няма - защо? Ти си отговори...
    [quote#27:"stef"][/quote]
    Аз съм си отговорил. Каквото съм искал да "казвам" съм го написал. С аргументи.
    Заслужавате похвала за патоса, с който громите германската автомобилна индустрия и ѝ предказвате мрачни перспективи и тъмно бъдеще . Германските автомобили, в частност "Фолксваген" не са от най-непродаваемите в света. Изобщо германската техника не страда от липса на интерес, респ. и на пазари. Може би трябва сам да си отговорите на въпроса, който ми задавате. Ще си позволя констатации във Вашия образен стил. Германците не произвеждат много неща. Например червен сняг, балтони с къс ръкав, дори не продават хладиници на ескимоси и сланина на мюсюлмани.

  42. 42 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 1161 Любопитно

    И нито дума, че 100% от такситата, баничарките за доставки и 99% от автобусите са дизеляци?!?!
    Никой не казва, как ще се зареждат магазините? С волски каруци ли!??

  43. 43 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 710 Неутрално

    До коментар [#41] от "zhivko6461":
    [/quote]Аз съм си отговорил. Каквото съм искал да "казвам" съм го написал. С аргументи..[/quote]


    Какви ел автомобили произвеждат немците?
    Аргументи не видях, само празни приказки - че произвеждат, но какво никой не знае. Дизел помпи ли произвеждат, алабаш ли произвеждат, не е ясно?

    Не е лошо, че се продават фолксвагените, че трябва глоби да се плащат, въпросът е електрическият голф колко точно се продава?

    Stef
  44. 44 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#41] от "zhivko6461":
    —цитат от коментар 43 на stef
    Аз съм си отговорил. Каквото съм искал да "казвам" съм го написал. С аргументи..[/quote]Какви ел автомобили произвеждат немците?Аргументи не видях, само празни приказки - че произвеждат, но какво никой не знае. Дизел помпи ли произвеждат, алабаш ли произвеждат, не е ясно?Не е лошо, че се продават фолксвагените, че трябва глоби да се плащат, въпросът е електрическият голф колко точно се продава?[/quote]
    Добро утро! Опитах се да посоча някои аргументи, които да поохладят ентусиазма по електромобилите. Ваше право е как да ги четете, как да ги разберате, как да ги оценявате. Комплексът за многоценност, който демонстрирате би трябвало да Ви помогне да разберете защо не се произвеждат и продават в големи серии германски електрически автомобили. Необходими са основни познания по аритметика и производство.
    Разбира се никой не Ви отнема правото да громите изостаналата и разпадаща се немска индустрия. Пламенно, с патос!!!
    П.П. Замисляли ли сте се защо производителите на автомоби не реагираха по т.нар. "дизел гейт" на конкурента "Фолксваген"?

  45. 45 Профил на archd
    archd
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Дизелът е признак на МИЗЕРИЯ.
    Дизелът е РАК за теб и децата ти.
    Според BBC концентрацията на газове е по-висока вътре в купето.
    Излезе подробна информация за нови дизелови двигатели по модел и година, колко пъти по-високи са вредните им емисии
    от декларираните.
    Начело с BMW, Mеrcedes и Audio.
    Спестяваш за лъче и химеотерапия.
    Прост човек болен човек.
    В крайна сметка печели Марешки – ДИЗЕЛ + РАК лекарства!
    Питайте го защо не кара дизел!?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK