Унгарската опера отмени 15 представления на мюзикъл след твърдения, че е "гей пропаганда"

Унгарската опера отмени 15 представления на мюзикъл след твърдения, че е "гей пропаганда"

© Associated Press



Държавната опера в Будапеща реши да отмени 15 от 44 представления на британския мюзикъл "Били Елиът" при необичайни обстоятелства. Дни преди операта да съобщи новината, в силно проправителствения "Мадяр идок" се появи статия, според която произведението е "гей пропаганда" и дете, което го гледа, ще стане гей.


Подписаната от Жофия Хорват публикация - според която посланието "Бъди себе си" означава "Бъди гей" - e неочаквана, защото "Били Елиът" гостува за трета година на Унгарската държавна опера. Става дума за сина на миньор, който открива, че обича балета, по време на миньорската стачка от 1984 г. - историята и в едноименния филм от 2000 г. Смята се, че от 2016 г. досега шоуто дори е насърчило деца да учат в най-доброто унгарско балетно училище, пише "Ню Йорк таймс".


На страниците на "Мадяр идок" обаче Хорват отбелязва: "Как може такава важна национална институция като операта да върви срещу целите на държавата и да използва представление за млади хора на около 10 години, най-крехка възраст, за такава насочена и необуздана гей пропаганда?"




"Насърчаването на хомосексуалността не може да е национална цел в ситуация, където населението вече застарява и намалява, а нацията ни е заплашена от чужда инвазия", продължава авторът. Според нея, макар унгарското правителство да насърчава семейството, "Били Елиът" насърчава хората да мислят в друга посока.


Директорът на операта Силвестър Оковач отговаря с публикации в същия вестник, че показването на нещо, което е част от живота, не е същото като пропагандирането му. В друга публикация отбелязва, че части от творчеството на Моцарт, Бетовен, Щраус и други би трябвало никога да не се изпълняват, ако се приложат неясните критерии за "гей пропаганда". В края на миналата седмица Оковач обясни, че е решил да отмени част от представленията, защото заради атаката на Хорват има безпрецедентен спад в продажбите.


"Промяна в културата"


Интересното е, че всъщност не е известно да има журналист на име Жофия Хорват, отбелязва Би Би Си.


От декември обаче други публикации в "Мадяр идок", подписани от Арпад Сакач и Тамаш Фриц, нападат цели сфери от културния живот, които трябва да бъдат "прочистени" от хората, които позволяват "либерални, глобалистки и космополитни идеи. Това включва медии (като държавната новинарска агенция MTI) и Унгарската академия на науките.


Според Фриц, ако политическата система в страната е еволюирала, това трябва да стане и с културата.

Ключови думи към статията:

Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Любопитно

    Хаха, когато на джендърите сами им се приложат собствените технологии (в тоя скучай теорията на комунето А.Грамши (Antonio Gramsci) x) x) x)

    "Gramsci is best known for his theory of cultural hegemony, which describes how the state and ruling capitalist class – the bourgeoisie – use cultural institutions to maintain power in capitalist societies. The bourgeoisie, in Gramsci's view, develops a hegemonic culture using ideology rather than violence, economic force, or coercion. Hegemonic culture propagates its own values and norms so that they become the "common sense" values of all and thus maintain the status quo. Hegemonic power is therefore used to maintain consent to the capitalist order, rather than coercive power using force to maintain order."

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Antonio_Gramsci

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  3. 3 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Любопитно

    Хаха, когато на джендърите сами им се приложат собствените технологии (в тоя скучай теорията на комунето А.Грамши (Antonio Gramsci) x) x) x)

    "Gramsci is best known for his theory of cultural hegemony, which describes how the state and ruling capitalist class – the bourgeoisie – use cultural institutions to maintain power in capitalist societies. The bourgeoisie, in Gramsci's view, develops a hegemonic culture using ideology rather than violence, economic force, or coercion. Hegemonic culture propagates its own values and norms so that they become the "common sense" values of all and thus maintain the status quo. Hegemonic power is therefore used to maintain consent to the capitalist order, rather than coercive power using force to maintain order."

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Antonio_Gramsci

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  4. 4 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 1001 Неутрално

    Майтап ли? Били Елиът беше страхотен филм - за мечтите на децата. Как едно дете искаше да танцува, а баща му искаше да го прави боксьор. Спектакълът не съм го гледал, но предполагам идеята е същата.

    "дете, което го гледа, ще стане гей." - ебаси глупостта.

  5. 5 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1300 Весело

    До коментар [#1] от "venci4":
    "Това нещо с рокличката какъв джендър се води??"

    Балетен, ентусиазиран. :)

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  6. 6 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Майтап ли? Били Елиът беше страхотен филм - за мечтите на децата. Как едно дете искаше да танцува, а баща му искаше да го прави боксьор. Спектакълът не съм го гледал, но предполагам идеята е същата. "дете, което го гледа, ще стане гей." - ебаси глупостта.
    —цитат от коментар 4 на Черен хумор на кило


    Ти откъде знаеш как се става гей?

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  9. 9 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3104 Разстроено

    Това е пълна простотия!
    Ако мюзикълът е като филма, това е идиотска реакция.

    Доброто е заразно
  10. 10 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Подобен тип пропаганда се прави, за да се постигне нормализация на феминизирания протопит мъж и по този начин замени у онези деца, които са предразположени - най-често интелигентни и с ниски количества на мъжки хормони. Като добавим и съвсем случайно наподобяващите женски хормони в пластмасите примеси - т.нар ксено-естрогени + такива в пилешкото месо, и картинката става явна - това е целенасочена политика...поне за мен.

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  11. 11 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 1001 Неутрално

    Ти откъде знаеш как се става гей? [quote#6:"musashii"][/quote]

    Не. Известно ли е как се става? С гледане на спектакли ли?
    Едно време са забранявали даването на целувки по кината и жевско краче повече от глезена. Сега, като има голи сцени, светът да не е станал по различен от гледане? Светът си е пак същият.

  12. 12 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Весело

    ...да не забравяме и фито-естрогените в соевите продукти. ..които са така популярни сред мъжете-феминисти
    #SoyBoy

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  13. 13 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Ти откъде знаеш как се става гей? [quote#6:"musashii"]
    —цитат от коментар 11 на Черен хумор на кило
    Не. Известно ли е как се става? С гледане на спектакли ли?Едно време са забранявали даването на целувки по кината и жевско краче повече от глезена. Сега, като има голи сцени, светът да не е станал по различен от гледане? Светът си е пак същият. [/quote]

    Факт е,че хомосексуализма в затворите е много по-разпространен,отколкото сред хората на свобода.Което говори,че средата е много важна,както и примерът на други хомосексуалисти.

  14. 14 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    "От декември обаче други публикации в "Мадяр идок", подписани от Арпад Сакач и Тамаш Фриц, нападат цели сфери от културния живот, които трябва да бъдат "прочистени" от хората, които позволяват "либерални, глобалистки и космополитни идеи. Това включва медии (като държавната новинарска агенция MTI) и Унгарската академия на науките."

    Ухаа, това либералболшевиките го правят ежедневно и съвсем целенасочено с всички несъгласни с либерастията им. Оп, забравих, че те са обучавали Орбанчо на техниките на пропагандата. :-)

  15. 15 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1300 Весело

    До коментар [#12] от "trial_jezz":

    То доста фито - естрогени има и в бирата.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  16. 16 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3849 Неутрално

    след като при филмовите прожекции има ограничения по възраст , сложи над 16 години

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  17. 17 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3104 Неутрално

    До коментар [#13] от "musashii":
    Този аргумент е нефелен. В затвора не става дума толкова за секс, колкото за доминация. И липса на жени, разбира се.

    Доброто е заразно
  18. 18 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 1001 Неутрално

    [quote#13:"musashii"][/quote]
    "Факт е,че хомосексуализма в затворите е много по-разпространен,отколкото сред хората на свобода.Което говори,че средата е много важна,както и примерът на други хомосексуалисти."

    Факт е - спор няма. И мен да ми затворят за 20 години - ще скачам на дупката на вратата сигурно. което обаче няма нищо общо с темата за Били Елиът.

    Не знаех, че в затворите гледат спектакли.

  19. 19 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#13] от "musashii":Този аргумент е нефелен. В затвора не става дума толкова за секс, колкото за доминация. И липса на жени, разбира се.
    —цитат от коментар 17 на dogwoman


    И като липсват жени да не мислиш,че нормалните мъже правят секс с други мъже?По тоя логика в казармите трябваше да се плющят всеки де що свари.Ама и да стават подобни неща,те са редки,защото в армията хомосексуализма не се насърчава.

  20. 20 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1796 Неутрално

    Огромни усилия се влагат за внушението : ‘Преуспяващите са гейове’. Не случайно на Запад се говори за ‘gay recruitment’ тоест процес на ‘набиране на гейове’, по-точно смяна на сексуалната идентичност на целеви групи млади хора, на които се внушава ,че така им се отваря вратата за издигане в обществото... А иначе при добро желание и наклонности на режисьора всяко произведение може да се превърне в гей-мюзикъл вкл. 'Хари Потър' , 'Тримата танкисти и кучето ' или 'Властелинът на пръстените'

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  21. 21 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Весело

    До коментар [#15] от "стафилокок":

    Бе мислех си да го напиша, ама викам "айде да не развалям рахатлъка на пиячите". 😂😜😁

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  22. 22 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    [quote#13:"musashii"]
    —цитат от коментар 18 на Черен хумор на кило
    "Факт е,че хомосексуализма в затворите е много по-разпространен,отколкото сред хората на свобода.Което говори,че средата е много важна,както и примерът на други хомосексуалисти."Факт е - спор няма. И мен да ми затворят за 20 години - ще скачам на дупката на вратата сигурно. което обаче няма нищо общо с темата за Били Елиът. Не знаех, че в затворите гледат спектакли. [/quote]

    Напротив-има много общо с темата.Хомосексуалиситите не се раждат такива,а стават впоследствие.Не случайно не открит ген на хомосексуализма..А човешкият геном е разгадан.И всяка хомосексулна пропаганда оказва влияние.

  23. 23 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#15] от "стафилокок":Бе мислех си да го напиша, ама викам "айде да не развалям рахатлъка на пиячите". 😂😜😁
    —цитат от коментар 21 на trial_jezz


    Нали знаеш поговорката:"Бира ..еди какво си убива".

  24. 24 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 436 Весело

    Световно е! х) х) х)

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  25. 25 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#11] от "Черен хумор на кило":

    За хомосексуализма не знам, но има едно такова нещо, наречено "социално учене" или "учене чрез подражание", или "учене чрез съпреживяване", което е най-ефективният начин да учим - другите действат, ние гледаме и след това, когато условията са подходящи, имитираме това, което сме видели. Никой не отрича, че много от нещата учим по този начин. Като попаднете в нова ситуация или различна култура, какво правите? Обзалагам се, че се оглеждате да видите какво правят другите. По принцип има значение какво показват медиите/филмите/компютърните игри. Отдавна се приказва за връзката между медийното съдържание и нивата на агресия в обществото. Децата са като попивателни - каквото видят, след това подражават.

    https://www.youtube.com/watch?v=dmBqwWlJg8U

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8124 Неутрално

    Унгарците съвсем се побъркаха.

  27. 27 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    Ех, "Царицата на чардаша"...жените, жените, ах, ангели са те и често с мъжете си играят...

  28. 28 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 1001 Неутрално

    До коментар [#11] от "Черен хумор на кило":За хомосексуализма не знам, но има едно такова нещо, наречено "социално учене" или "учене чрез подражание", или "учене чрез съпреживяване", което е най-ефективният начин да учим - другите действат, ние гледаме и след това, когато условията са подходящи, имитираме това, което сме видели. Никой не отрича, че много от нещата учим по този начин. Като попаднете в нова ситуация или различна култура, какво правите? Обзалагам се, че се оглеждате да видите какво правят другите. По принцип има значение какво показват медиите/филмите/компютърните игри. Отдавна се приказва за връзката между медийното съдържание и нивата на агресия в обществото. Децата са като попивателни - каквото видят, след това подражават. https://www.youtube.com/watch?v=dmBqwWlJg8U
    —цитат от коментар 25 на baba_zozolana


    По принцип съм съгласен, че съобразяването с чуждата култура е задължително. Просто не виждам как филм като "Били Елиът", който е доста стойностен и спечели сума награди преди години, ще направи от децата педераси. Относно подражанието при децата - също съм съгласен. Но като родител винаги съм обяснявал различните гледни точки и как е най-правилно да се постъпва, а не съм забранявал. Със забрани нищо не се постига - напротив, увеличава се желанието забранения плод да се види, да се опита. Така като навремето имаше забрана да се гледа "Емануела" и деца, които нямаха мъх на горната си устна или цици съответно, бяха готови на всичко, само и само да го гледат. Едно добро обяснение на 14-15-годишно дете кое е естествено и кое - не, би свършило повече работа.

  29. 29 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#28] от "Черен хумор на кило":

    Коментарът ми беше принципен. Не съм гледала филма, а още по-малко представлението на операта в Будапеща, за да мога да изказвам някакво мнение. Прав сте, че наказанието и забраните в повечето случаи не дават желания (траен) резултат.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  30. 30 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3525 Неутрално

    По тоя логика в казармите трябваше да се плющят всеки де що свари.
    —цитат от коментар 19 на musashii

    Да са живи и здрави лелките от кухнята и старшината с шишето с брома.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  31. 31 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2902 Неутрално

    [quote#6:"musashii"][/quote]

    Знае го от опит.

  32. 32 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2902 Неутрално

    Унгарците показват бъдещето на Европа. Всички трябва да се учим от тях. Правилно,всеки вид хомосексуална и травеститска пропаганда трябва да се преследва. Общество на развратни хомосексуалисти ли ще ставаме, или общество на нормални хора,изповядващи традиционни ценности? Разбирам ги хомосексуалните,те искат да имат по-голям избор,да има повече хомосексуални и използват всякакви средства да зарибяват повече хора, особено млади хора. Но това ние не можем да им го позволяваме.

  33. 33 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3525 Неутрално

    До коментар [#32] от "gozambo":

    Секс магазините ще ги затваряме ли? Живо котило на разврат са. Подтикват към непристойно поведение.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  34. 34 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1306 Весело

    До коментар [#28] от "Черен хумор на кило":Със забрани нищо не се постига - напротив, увеличава се желанието забранения плод да се види, да се опита.

    До коментар [#29] от "baba_zozolana":Прав сте, че наказанието и забраните в повечето случаи не дават желания (траен) резултат.

    Прощавайте, че се намесвам във вашия разговор, но забраните винаги дават резултат. И то положителен! Защо ли? Защото стимулират интелектуалното развитие на детето, как да заобиколи тези забрани и да постигне своето. А това съвсем не е малко. Забраната е живо предизвикателство, но само за хората с воля и въображение. Безхарактерните се подчиняват и малодушието им започва да трупа неимоверна злоба към "системата".

    /не се чете/
  35. 35 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#16] от "дерибеев":

    след като при филмовите прожекции има ограничения по възраст , сложи над 16 години
    —цитат от коментар 16 на дерибеев

    За това, че едно момче иска да учи балет? Щото Били Елиът не е гей, даже го предупреждават за риска, че ще го помислят за гей щом иска да тренира балет, а не бокс.

  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3849 Неутрално

    До коментар [#35] от "kumcho___valcho":

    именно затова слагаш ограничение което предполага , че индивида има мислене .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 346 Неутрално

    ТОЗИ ФАШИСТ ОРБАН УТРЕ ЩЕ ЗАБРАНИ И ФРЕДИ МЕРКЮРИ. Няма подобен ретроград в Европа. Очаквам сега Георги Марков да се прави на мъж и да се обяснява кой на кого бърка по гащите в Европа! От това до кладите за вещици е само една крачка!

  38. 38 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#6] от "musashii":
    До коментар [#32] от "gozambo":

    Унгарците показват бъдещето на Европа. Всички трябва да се учим от тях. Правилно,всеки вид хомосексуална и травеститска пропаганда трябва да се преследва.
    —цитат от коментар 32 на gozambo

    Добре, ама е лошо като започнат да ти се привижда гейове навсякъде. Във въпросната драма става въпрос за едно момче от провинциално миньорско градче, чийто баща иска да го направи човек и да тренира бокс, а вместо това той се записва на балет. За хомосексуалност се споменава бегло във връзка със стереотипите - доколкото близките му се притесняват, че хората ще го помислят за гей (какъвто той не е), както и когато момчето научава, че негов приятел е гей, но решава да продължи да го подкрепя.

  39. 39 Профил на Светозар Христов
    Светозар Христов
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Трябва да бъдем толерасти. Всъщност нямам против мъжете да станат геьове. Така макар и да съм грозен и беден, ще се намерят женски и за мен. Така че трябва да има повече геьове.

  40. 40 Профил на kumcho___valcho
    kumcho___valcho
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#12] от "trial_jezz":

    ...да не забравяме и фито-естрогените в соевите продукти. ..които са така популярни сред мъжете-феминисти #SoyBoy
    —цитат от коментар 12 на trial_jezz

    Както вече някой е отбелязал, най-опасни естрогени има в бирата, защото фитоестрогенът на хмела е по-активен дори от човешкия хормон. Иначе темата за фитоестрогените е обширна, защото има храни с много високо съдържание на фитоестрогени, които обаче са със слаба активност и дори се смята, че приемът им понижава естрогена, защото заемат рецепторите и така спомагат за изхвърлянето на излишния човешки естроген (такъв пример е лененото семе, което иначе се води за храната с най-много фитоестрогени).
    Относно пилетата, на първо място да ти кажа, че в ЕС е забранено използването на хормони при отглеждането на животни (за разлика от миналото, когато освен това са слагали и много антибиотици в храната на животните). На второ място, ако даваш хормони, те не могат да се натрупат директно в месото, дори и да се повиши съдържанието на хормона в организма - можеш косвено да допринесеш за повишаване на естествените хормони и оттам на съдържанието им в месото, но това зависи от много фактори и ако пилето има повече естроген, това ще е по-скоро резултат от лоша диета, която не доставя достатъчно белтъчини и животното затлъстява (мазнините увеличават естествения естроген, а той пък увеличава мазнините). А бройлерите растат най-много, ако са качествени хибриди (които генетично могат да усвояват големи количества храна) и ако се хранят с правилната диета (съвременните бройлери изиксват повече белтъчини) и да разчиташ на естроген е по-скоро пилеене на пари.
    Иначе зная за случаи на малки момиченца със завишен естроген и че някои се оправят, като спрат месото, но в случаите, когато са се правели проверки, се е оказвало, че месото, което консумират, не е със завишен естроген (иначе всяко месо си има естроген) и вероятно има по-сложен механизъм, свързан с индивидуалните особености, при който съответното месо косвено допринася за метаболитни нарушения, които рефлектират в хормомналния баланс.

  41. 41 Профил на swinging_pigs
    swinging_pigs
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Еб..си логиката?...Дано да не е вярна...Дали съм гей?!?все пак два пъти гледахме с жена ми Били Елиът...хареса ми
    ..чудя се защо ме гледа странно....тя дали е лесбийка?!?

  42. 42 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Ти откъде знаеш как се става гей?
    —цитат от коментар 6 на musashii


    А ти откъде знаеш?

  43. 43 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#34] от "Тони Шнайдера":

    На теория - да,но на практика рядко се получава така. Всяка патологична забрана ВЛОШАВА характера на детето. Така че забраната може и да стимулира интелекта му,но ще направи характерът му проклет. А оттам и съдбата му. ("Характерът е съдба"-Ницше.)
    Лично на мен точно хитрото заобикаляне на забраната ми се струва малодушно и безхарактерно. Един вид фино предателство към самият себе си,към това,което си в момента.
    Когато като ученик комунизмът вече започна непоносимо да ме задушава със забраните си,тогава просто се опитах да избягам на Запад - пеша през границата при Калотина. Поставих въпроса ребром,по мъжки - или - аз,или - те. И мисля,че точно такава реакция е присъща на СИЛНИТЕ деца. Обратното,по-слабите деца биха вложили свръхинтелектуални усилия да надхитрят "системата",(ставайки неизбежно част от нея!),и като пораснат да се сдобият с мечтаният задграничен паспорт,и избягат на Запад.
    Във свръхразвитият интелект винаги има нещо болно!

  44. 44 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2538 Неутрално

    До коментар [#4] от "Черен хумор на кило":

    ++++++++++
    "дете, което го гледа, ще стане гей."
    И в България това е разпространено. Синът ми ходи на спортни танци и всеки втори, на когото кажа това ме пита дали не се притеснявам, че ще стане гей. "Защото танците или за жени или за гейове".
    Ама ако отидат на тренировка само един път ще спрат да говорят. Не че ще се променят мнението. Просто няма да могат да си поемат въздух.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  45. 45 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Разочароващо е, че подобно крайно просташко нападение от страна на два ждановистки трола, които дори не са се осмелили да се подпишат с имената си, е нарушила автономията на инстититуция с толкова богата история, каквато е унгарската опера. Срам за унгарците, оттеглили подкрепата си от постановката поради подобен малоумен аргумент.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  46. 46 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    [quote#13:"musashii"]
    —цитат от коментар 18 на Черен хумор на кило
    "Факт е,че хомосексуализма в затворите е много по-разпространен,отколкото сред хората на свобода.Което говори,че средата е много важна,както и примерът на други хомосексуалисти."Факт е - спор няма. И мен да ми затворят за 20 години - ще скачам на дупката на вратата сигурно. което обаче няма нищо общо с темата за Били Елиът. Не знаех, че в затворите гледат спектакли. [/quote]

    Има цял жанр в татъра, наречен "затворнически театър." Бекет е застъпен особено силно. Първата американска постановка на "В очакване на Годо" е в затвора Сан Куентин в Калифорния. Сега чакам някой простак ала Жданов да обяви тетъра на Бекет за хомосексуална пропаганда.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  47. 47 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 1932 Любопитно

    До коментар [#11] от "Черен хумор на кило":За хомосексуализма не знам, но има едно такова нещо, наречено "социално учене" или "учене чрез подражание", или "учене чрез съпреживяване", което е най-ефективният начин да учим - другите действат, ние гледаме и след това, когато условията са подходящи, имитираме това, което сме видели. Никой не отрича, че много от нещата учим по този начин. Като попаднете в нова ситуация или различна култура, какво правите? Обзалагам се, че се оглеждате да видите какво правят другите. По принцип има значение какво показват медиите/филмите/компютърните игри. Отдавна се приказва за връзката между медийното съдържание и нивата на агресия в обществото. Децата са като попивателни - каквото видят, след това подражават. https://www.youtube.com/watch?v=dmBqwWlJg8U
    —цитат от коментар 25 на baba_zozolana


    Бабо Цоцолано, теб едно време като са те бомбардирали с митологизирани комунистически примери за подражание--майки Парашкеви, Лиляни Димитрови, Павлик Морозовци--ти стана ли комунистка?

    Операта (и мюзикъла) не е масова медиа.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  48. 48 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4524 Весело

    До коментар [#25] от "baba_zozolana":

    Мислш че теорията за "чистият лист" и бихейвиоризма е отречана в последните години?

    klimentm
  49. 49 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    До коментар [#4] от "Черен хумор на кило":
    А Майкъл?

    Мърфи е оптимист!
  50. 50 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1257 Весело

    До коментар [#48] от "klimentm":

    Доколкото съм чела, едва ли днес някой ще защитава бихейвиоризма в ортодоскалния му вид, но никой не отрича теорията на Скинър за оперантното обуславяне например като обясняваща някои примери на поведение.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  51. 51 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    За всички, които счиата, че LGTBQ не се занимават с пропаганда, ето откровенията на една канадска "бивша" жена, която сега е ... мъж, който пък е мъж на друг мъж (надявам се, не ви се замая главата от метаморфози):

    https://www.lifesitenews.com/news/gay-activist-our-goal-is-to-indoctrinate-children-into-lgbtq-agenda



    TORONTO, March 13, 2015 (LifeSiteNews.com) -- A homosexual activist has candidly admitted that gay-themed materials and policies pushed in grade schools across North America are for the sake of “indoctrinating” children into an unquestioning acceptance of homosexuality.

    “I am here to tell you: All that time I said I wasn't indoctrinating anyone with my beliefs about gay and lesbian and bi and trans and queer people? That was a lie,”


    Каква е цената на хомсексуализма? Много по-висок риск от STD (HIV), физически травми и ментални отклонения:

    https://psychcentral.com/lib/higher-risk-of-mental-health-problems-for-homosexuals/

    По-ниска продължителност на живот (между 8 и 20 год. по-никса от хетеросексуалните!).

  52. 52 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Въпросният мъж (или жена) на бившата жена и настоящ мъж пък е консултант/съветник към Toronto School Board, където генерира "учебни" помагала за деца в посока нормализиране на ненормалното:

    https://ca.linkedin.com/in/j-wallace-skelton-a6332941

    https://www.facebook.com/wallacejc

  53. 53 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    По-подробно за последиците от хомосексуална ориентация върху здравето на хомосексуалистите:

    https://www.catholiceducation.org/en/marriage-and-family/sexuality/the-health-risks-of-gay-sex.html

  54. 54 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#42] от "uporit":

    Правя си изводи.Хомосексуализма или е вроден, или е придобит впоследствие. Няма открит ген на хомосексуалността.Освен това хомосексуализма преодолява един от най-силните човешки инстинкти-този за размножаване.Такива гени няма как да се предават между поколенията, защото подобни индивиди не се размножават.Високият процент хомосексуални в затворите също също показва, че е важна средата и примерът.Външният вид на лесбийките също-в голямата си част те са неатрактивни физически за мъжете.Не знам да има красавица лесбийка или ако има такава е изключение.

  55. 55 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#54] от "musashii":

    Далече си от истината.

  56. 56 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3104 Весело

    Сега е време да забранят "Престъпление и наказание", защото пропагандира убийствата, Агата Кристи да я изгорят на клада по същата причина, "Анна Каренина" - за рекламиране на изневярата, изобщо да подпукат масово всичко "антисемейно" и "антисоциално", докато остане само "Снежанка и седемте джуджета".
    А, не, то и там има съмнителни работи. "Кой ми е спал в легълцето" и прочие.
    Значи, всичко се забранява и точка!

    Доброто е заразно
  57. 57 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    [quote#6:"musashii"][/quote]

    ти продължаваш с нелепите глупости - гей не се "става", сексуалната ориентация се формира пренатално.

  58. 58 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Подобен тип пропаганда се прави, за да се постигне нормализация на феминизирания протопит мъж и по този начин замени у онези деца, които са предразположени - най-често интелигентни и с ниски количества на мъжки хормони. Като добавим и съвсем случайно наподобяващите женски хормони в пластмасите примеси - т.нар ксено-естрогени + такива в пилешкото месо, и картинката става явна - това е целенасочена политика...поне за мен.
    —цитат от коментар 10 на trial_jezz


    как с лека ръка разпространявате безумните измишльотини на теорията на конспирациите. чувате ли се?! пиеш от пластмасова бутилка и ядеш пилешко месо и ставаш гей! алоооооу, абе ползвайте си сивите клетки не само за да пазите равновесие.

  59. 59 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Факт е,че хомосексуализма в затворите е много по-разпространен,отколкото сред хората на свобода.Което говори,че средата е много важна,както и примерът на други хомосексуалисти.
    —цитат от коментар 13 на musashii


    да беше мунчо от "под игото" - да ти прости човек дивотиите дето ги плещиш.
    1. "хомосексуалИЗЪМ" не съществува — няма нито такова учение, нито професия, нито диагноза. компетентната общност отдавна се е изказала по този въпрос. има човешка сексуалност, и съответно хетеро- и хомосексуалност.
    2. в затворените мъжки общности като затворите не става дума за хомосексуалност (т.е. привличане към същия пол), а за понятието МSМ - мъже, които правят секс с мъже, единствено за заместващо сексуално удовлетворение и поради липсата на жени. ако като си пиян, някой ти направи свирка няма да се превърнеш в гей, нали? или?... ;)
    чети бе, не-мунчо, образовай се!




  60. 60 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#57] от "the.naked.truth":

    "ти продължаваш с нелепите глупости - гей не се "става", сексуалната ориентация се формира пренатално."

    Абсолютна лъжа или заблуда. Зад подобни твърдения не стои никаква наука.

  61. 61 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#57] от "the.naked.truth":"ти продължаваш с ...
    —цитат от коментар 60 на bellend


    ако не си запозната със заключенията, че сексуалността е епигенетичен феномен не се изказвай неподготвена. на невежия му дай да крещи и плюе. то не стига, че просто и неуко, ами му е удоволствие да да окаля всеки около себе си,

  62. 62 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    след като при филмовите прожекции има ограничения по възраст , сложи над 16 години
    —цитат от коментар 16 на дерибеев


    за какво да се слага ограничение? филма гледал ли си го, историята позната ли ти е? няма нито минута, която да е за 16+.

  63. 63 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Хомосексуалиситите не се раждат такива,а стават впоследствие.Не случайно не открит ген на хомосексуализма..А човешкият геном е разгадан.И всяка хомосексулна пропаганда оказва влияние.
    —цитат от коментар 22 на musashii


    пич, дразнещо неграмотен си, ама упорито заливаш останалите с глупостите си.
    ето ти само два материала за връзката генетика-хомосексуалност:
    Male sexual orientation influenced by genes, study shows, goo.gl/oTt5oS
    Genome-Wide Association Study of Male Sexual Orientation, goo.gl/qQryXK
    + това човешкият геном тепърва има да се доразгадава, само за неграмотници тая работа е свършена вече.

    не разпространявай така безотговорно невежество и заблуди!

  64. 64 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#61] от "the.naked.truth":

    По-спокойно. Това е придобита сексуална ориентация, обратима/лечима (с обилна научна литература по въпроса):

    http://malcolmsmiscellany.blogspot.com/2012/12/rates-of-cure-for-homosexuality.html

    Не Ви се вярва? Това е съпругата на кмета на NY, ди Бласио, "бивша" лебийка. Обяснете ми, как се става "бивша" лесбийка, ако става дума за генетика:

    http://www.nydailynews.com/news/election/de-blasio-wife-chirlane-mccray-talks-lesbian-article-1.1339398



  65. 65 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#63] от "the.naked.truth":

    Назад сте с материала okoло Xq28, това е псевдонаука:

    http://princetoninnovation.org/magazine/2015/04/18/truth-gay-gene/

    However, not all men in Sanders’ study inherited the same Xq28 region, which makes the experiment data insufficient to make conclusions about the direct relationship between homosexuality and genetics.

  66. 66 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#63] от "the.naked.truth":

    Мусаши и белленд са отявлени хомофоби, не се хаби да им обясняваш.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  67. 67 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Може ли нещо "научно" по темата за "вродения" хомосексуализъм, веско, "хомофобията (каквото и да означава тази безсмислица) мноооого се изтърка

  68. 68 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#67] от "bellend":

    Хомофобията не е безмислица, това е състояние, в което ти и други сродни души постоянно се намирате и го демонстрирате за пореден път.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  69. 69 Профил на Mario Cheung Tsing Fong
    Mario Cheung Tsing Fong
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Нищо друго не може да се очаква от страна, управлявана от дебила Орбан! И в Чехия са против бежанците, но не са такива фашисти!

  70. 70 Профил на the.naked.truth
    the.naked.truth
    Рейтинг: 440 Неутрално

    (...)"хомофобията (каквото и да означава тази безсмислица) мноооого се изтърка
    —цитат от коментар 67 на bellend


    ето ти тема за размисъл "що е то хомофобия и безсмислица ли е?":
    "Мъж бе арестуван за убийството на 10-годишния си доведен син, който харесвал момчета" goo.gl/zxS3vZ
    и още - на българска територия:
    "...наказателна бригада, която “чистела” парка от гейове": goo.gl/MsSfCx

  71. 71 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#6:"musashii"][/quote]

    Гей не се става бе , пич. Гейовете се раждат гейове. На тебе ако ти пусна 50 пъти реклама да станеш гей или пък 1000 пъти Били Елиот да не би да станеш гей ?

  72. 72 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Били Елиът е един велик филм и само откровен идиот може да си помисли че е реклама на гейовете. В целия филм има само едно момче , което вместо момичета харесва момчета, но главния герой ( който не е гей ) го отрязва набързо, като на всичкото отгоре не се скарват , а си остават и приятели. Пак повтарям, Само откровен идиот може да си мисли че този филм е реклама на гейовете.

  73. 73 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#61] от "the.naked.truth":По-спокойно. Това е придобита сексуална ориентация, обратима/лечима (с обилна научна литература по въпроса):http://malcolmsmiscellany.blogspot.com/2012/12/rates-of-cure-for-homosexuality.html Не Ви се вярва? Това е съпругата на кмета на NY, ди Бласио, "бивша" лебийка. Обяснете ми, как се става "бивша" лесбийка, ако става дума за генетика:http://www.nydailynews.com/news/election/de-blasio-wife-chirlane-mccray-talks-lesbian-article-1.1339398
    —цитат от коментар 64 на bellend


    Госпожа, тази "обилна литература" дето я е изброил автора на статията е с много слаба научна стойност. Всеки който някога е правил Critical review на публикация ще ви го каже.

  74. 74 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#47:"7777"][/quote]

    Баба Цоцолана не е , ама тези два милина електорат на БКП/ БСП откъде мислиш ме са се пръкнали ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK