Най-ценното е човешкият живот, аланкоолу. В Кресна ако направят паметници на всички загинали, няма да има откъде да мине магистралата!
Доброто е заразно
Дневник любезно пропуснаха да ни уведомят, че предложението на Светослав Малинов в Европарламента да бъде осъдена България заради строежа на магистрала Струма, застрашаващ екоравновесието в Кресненското дефиле, е било подкрепено само от 6 депутати, между които и героятк на социалистическия труд другарката Ска от Германия; пълно падение - това не може да е дясна партия, това е зелен фарс
Уникално в Европарламента! Светослав Малинов евродепутат от ДСБ предложил санкции срещу България. За първи път в историята на Европейския съюз депутат предлага санкции кък собствената си държава. Умнокрасивите влязоха в историята до поп Кръстьо.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нечуван прецедент, не други, а наш депутат да иска санкции за България. И то заради магистралата по която вероятно стават най-много катастрофи. Защо същияг екземплян не предложи санкции срещу Франция, Швейцария и Италия, загдето са направили Алпите да приличат на швейцарско сирене от ски влекове, лифтове и какви ли не още съоръжения за зимен спорт?
Седнали да плюят по Малинов, че, едва ли не, е някакъв национален предател. Чакайте малко, нашите мафиоти, дето изпозастроиха и изпотрошиха природата ли са националните ни интереси?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Деветимата депутати искат: "Молим Ви да се намесите и да гарантирате, че цялата магистрала ще бъде извън Кресненското дефиле". Като гледам картата, от едната страна на Кресненското дефиле е Пирин, от другата страна е Малешевската планина. Откъде предлагат да мине тази магистрала, за да не е през дефилето?
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
Браво на дамите и господата. Едва ли ще стане нещо, но да се знае, че все още някой е против свинщините на ГЕРБ. Излязоха няколко различни оценки, че магистрала Струма може да се направи и с мерки запазващи приридата, но тогава на ГЕРБ ще им е по-трудно да "усвоят" парите, щото наистина ще трябва да се строи, а това не е гот за Еднокнижния и другите дупедавци.
Този пък Малинов !? Явно е получил някакъв вид затъмнение. Да иде да кара цяла нощ през дефилето с тировете фучащи на една боя от него в двете посоки да го питам още ли ще държи на тези думи.
В случая се доказва поговорката за казана на българите............За грантове и майка си ще продаде тоя малоумник . На България и е спешно наложително ЗЗД ,и то най вече от нашенски продажници.На тия споменатите свини им свършва мандата и понеже са наясно че няма да бъдат преизбрани , бързат да си изкарат ако може още някои сребърник.
От Всички земни грехове БОГ най-тежко наказва ГЛУПОСТTА!!!
Добре че има истински Българи да натискат до последно запазването на "свещенната" българска земя дето патреотите я остават осрана след събори и я раздават парче по парче на Цеко и други лица в интерес на "икономическото" развитие на приватизирани общини като Банско...
Малинов не плюе по България. Малинов не е съгласен, един кипърски безработен да владее Пирин, за Бог да прости...! Ти, да не би да си съгласен? Ако е да, защо...?
Най-хубаво е да мине по въздуха - така и агнето цяло, и вълкът сит. Но по-конкретно въпреки всички кусури на управляващите, магистралата е част от трансевропейски коридор и не може с години подобен проект да бъде саботиран. Крайно време е някой да каже точка и да се довърши строежът на съоръжението. Много сме силни в саботажите - в това сами да си правим мръсно и после се чудим защо младите не искат да стоят тук, където развитието на общество и държава умишлено са спъвани.
Какво падение... и на депутатите и на Дневник. На Малинов, че предлага санкции срещу България, на Дневник че представя новината сякаш се е случило нещо голямо. А то 6 депутата (от няколкостотин) предложили нещо и никой не ги подкрепил.
Браво на дамите и господата. Едва ли ще стане нещо, но да се знае, че все още някой е против свинщините на ГЕРБ. Излязоха няколко различни оценки, че магистрала Струма може да се направи и с мерки запазващи приридата, но тогава на ГЕРБ ще им е по-трудно да "усвоят" парите, щото наистина ще трябва да се строи, а това не е гот за Еднокнижния и другите дупедавци.
Много тъпа опорка. Можело да се строи и с мерки запазващи природата, ама тогава нямало да се "усвоява". А кажи как става тая работа, че на голямо плюене намирисва. И Еднокнижния е в кюпа. Не говориш за себе си, нали, ти си прочел БАРЕ две книжки.
Не е чудно да гледаш защитниците на Пирин да се горещят срещу печалбарите, тръгнали да съсипват планината. Чудно е да гледаш как отсреща се горещят хора в защита на печалбарите.
Малинов заобграден и подкрепен от 5-6 комуниста , може да са евро комунисти, но са си комунисти , безценно. А най хубавото от цялата работа е , че няма как вече да реват, че се прави нещо не както трябва по балкански , защото ЕС незадействайки наказателна процедура , признава , че всичко е ОК според европейските правила.
Деветимата депутати искат: "Молим Ви да се намесите и да гарантирате, че цялата магистрала ще бъде извън Кресненското дефиле". Като гледам картата, от едната страна на Кресненското дефиле е Пирин, от другата страна е Малешевската планина. Откъде предлагат да мине тази магистрала, за да не е през дефилето?
Поне европейските депутати все още имат свободна воля и считат за дълг спазване на правила, директиви и защитени от тях зони. Не иде реч само за зелени - видно е, че са подписали членове на всички парламентарни групи. Моя глас е бил за Малинов и съм доволна от това. ЕНП не е само целувача Юнкер и смешника Жозеф.
Правилно, ГЕРБ спъва развитието на България. Ако искаха да направят Струма, досега да са я направили открито, прозрачно и бързо. Ама, авно не искат. Може, само да се досещаме, защо. Между другото, винаги съм мислел, че магистрала Струма, трябваше да започне с трудната част, около дефилето. Иначе, царя я обеща тази магистрала, да е готова през 2004-та година...!
... за интересите на Цеко?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
На пръв прочит някоя чебуРашка може и да си помисли, че наказателната процедура е срещу България . А тя е срещу разпасаната Бойкова дружина , наречена правителство на Република България . Другарката Нинова може само да взема пример от евродепутатите подписали петицията , и да си пусне и тя такава за Гинка и концесията на летище София , чрез своите евродепутати ! А ако някой не е съгласен с въпросното писмо , то спокойно могат да издигнат кандидатурата на Георгиус за евродепутат на предстоящите избори . Човечеца има всички шансове , при положение ,че половин България е негова по документи !
Вярно, че през 2000 г. Норвегия пусна в експлоатация тунела Лардал, който е дълъг 24.51 км, но аз имам доста силни съмнения, че можем да експлоатираме подобно съоръжение, като гледам от години какво става с една нищо и никаква Витиня (1125 м). Явно съм изпуснала тази тунелна предистория на легендарната магистрала "Струма". Какво е наложило изоставянето на първоначалния план за този дълъг тунел?
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
7 милиона българи живеем на територия равна по-големина на тази, на която живеят 50 милиона англичани. Но това е проблем за вас! Теябва да изгоните още 5-6 милиона да си търсят хляба другаде и да останете само кучелюби, вегани, джендъри и прочее ... Да не продължавам!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Кресненското дефиле е един от най-разнообразните откъм биологични видове места в България. Магистралата там се прави на завишени цени с наети под-изпълнители до които стигат стотинки и за да не фалират строят без да се интересуват от екология , безопасност или каквото и да е друго. Нито пък има някакъв контрол - щото иначе ще развалят рахата на близките до Пеевски и Борисов фирми.
Реакцията на тези евродепутати е напълно адекватна.
Защо криете некадърността си зад други проблеми? Толкова ли е трудно да се подходи така щото и живота на хората да се пази, и природата да бъде запазена? А човешкият живот не е ли пряко зависим от наличието на чиста и необременена природна среда?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Нахалството ви герберско няма граници! С какво право се изказвате от името на цяла България бе наглеци!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Именно - живота на ПЛАНЕТАТА, а не на отделни миниатюрни територии от малка България! И точно затова не виждам с какво запазването на Кресненското дефиле в сегашния му вид ще помогне на живота на планетата.
Къде е онзи наглец В. Симеонов, който излъга толкова грозно за решението в Бахрейн!? Къде е да обясни защо сега имаме нещо толкова различно от неговите бълтавини!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#18] от "baba_zozolana": Възможно е да се мине през други територии - например къс вариант - през Северна Македония, по-дългият е през Кюстендил - Гюешево, оттам надолу и влизане от Македония в Гърция.
Първите коментари под статиите винаги са на разни руски тролове, които си нямат друга работа. А на Цеко като му свършат парите какво ще ядете? Ще ходите за боровинки под лифта.
Тунела и то дългите какъвто се предлагаше е изключително скъпо за построяване , и подържане съоражение , а и опасно за хората при евнтуална катастрофа, само за ток ще се харчат милиони на година, строи само , ако няма никаква друга алтернатива , както е шипка например . Сега заради 2 таралежа и три костенурки , да харчим милиарди , между другото първият проект беше с тунел костоваците първи скачаха и виеха на умрело, че Бойко го прави за да оскъпи проекта и да се нагушат фирми близко до него със строителството на дълъг и скъп тунел, сега опорната точка е , че няма да има тунел за да спестят и опткраднат парите.
Браво на Малинов! Гласувах за него и не съжалявам! Магистралата можеше отдавна да е готово ако герберастите не се чудеха до последно как да откраднат най- изгодно повече пари от нея!
А аз се чудех Кой и Защо тласка мигрантите да се давят в морето, сомалийчетата да мрат от глад, да се бомбят сватби и жилищни квартали. А то било в името на Живота! Хитлер ще да е бил най-великият еколог - всички замърсители на планетата са били кремирани ... за да се запази чиста расата екологична.
Защо същияг екземплян не предложи санкции срещу Франция, Швейцария и Италия, загдето са направили Алпите да приличат на швейцарско сирене от ски влекове, лифтове и какви ли не още съоръжения за зимен спорт?
И тунел след тунел... Всичко е прорязано от пътища! Защото при тях курортите не са по периферията на планината, както са хотелите в Банско, ами ВЪТРЕ в планината.
Ти като си много кадърен, що не измислиш един маршрут на "Струма" така, че да минава от Бяло море през Дуръс и после да заобикаля до Австрия и да се връща през Румъния, да не би случайно да пострада Кресненското дефиле (където и в момента има път). Откъде да мина тая пуста магистрала! Аман от врякльовци вече!
Дълъг и скъп. Трудно щели сме да го направим, нямаме майстори по тунелите и т.н. Горките швейцарци как се справят с техните тунели и как ли са ги построили?
Явно съм изпуснала тази тунелна предистория на легендарната магистрала "Струма". Какво е наложило изоставянето на първоначалния план за този дълъг тунел?
Изведнъж рязко скочиха минусите на множеството критични коментари за брюкселското чиновниче, мадкирано като БЪЛГАРСКИ Евро депутат. Какво да правиш, обективна журналистика от най - чист вид.
Я покаже един достатъчно основателен критичен коментар срещу Малинов.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Господ я съди всеки ден. Кой друг предлагате да си играе на Господ ... и да усвоява средства в порочни съдебни процедури? Да не би да съм се объркал и мантрата “Върховенството на закона” да е подменена с “Върховенство на съда” и то съд, съставен от назначени (не избирани от никого) парашутни съдии?
Герберастите, цековите тролове и по-тъпите бантустанци не се възмущават от нарушения, а от това, че българин е инициатор на санкционирането им. НАРУШЕНИЕТО СИ Е НАРУШЕНИЕ. ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО СИ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ. ГЕНОЦИДЪТ НА ЗАЩИТЕНИ ЗОНИ Е ГЕНОЦИД. По стар бантустански обичай по-добре да ни налягаме парцалите и да покрием нещата. НЯКОИ ХОРА ОБАЧЕ НЕ ИСКАМЕ ДА СМЕ СЪУЧАСТНИЦИ В ТОВА, за което ще съжаляваме след време и ще се срамим от следващите поколения.
Значи защото Цеко Минев не олицетворява България, та онзи едродепутат трябва да пикае върху нея, така ли? За да си защитава някакви тесно-партийни интереси, трябва да вреди на народа си и на родината си? Това е типично, 100% комунистическо поведение!!!
Много примитивни мозъци! Това не е против България, а ЗА БЪЛГАРИЯ! Ама кой да помисли? Помислихте ли колко пъти вече сме осъдени заради тъпотиите на ЦЦ, но пак си гласувате без да мислите или колкото можете да мислите!
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
Нещо има медийно затъмнение ама се оказа ,че точно по планировката на магистралата някой е изгорил гората около Кресна...явно с чадър от държавната администрация!
К.Вела Н на брой пъти обясни, че няма никакви наружения по тези казуси. Малинов защо не заведе колегите си на дефилето да пошофират, а?! Мине се, не мине, и избухваме с излагация яка обаче...
Ти като си много кадърен, що не измислиш един маршрут на "Струма" така, че да минава от Бяло море през Дуръс и после да заобикаля до Австрия и да се връща през Румъния, да не би случайно да пострада Кресненското дефиле (където и в момента има път).Откъде да мина тая пуста магистрала! Аман от врякльовци вече! [/quote]
По-горе има един коментар, в който се казва че има добър проект, който изпълнява изискванията, но твоите мафиоти него харесват защото ще им излезе скуп и няма да има достатъчно за обиране. Но хайде да попитам защо всички се нахвърлихте само в защита на магистралата, а избягвате коментарите за Пирин или понеже знаете колко се насрахте с големите лъжи на В. С. и не смеете да ровите защото ще се размирише още повече? И като е станало на дума за строителна мафия и кражби на земи за припомня, че герберите и техните помощници са емнали и друга част от българската земя. Дюните по морето се крадат, пишат се частна собственост за да се застроят и те.... С една дума. По времето когато ГЕРБ управлява се направиха толкова зулуми на българската земя, че не остана чисто и здраво място! Безсрамни сте, манипулаторите сте, крадци сте и наглеци!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Искаш да кажеш, че наказателната процедура ще е срещу мафията, а не срещу България... Е да, ама НЕ! СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ ЩЕ Е! И ако има санкции, ние ще ги плащаме, а не мафията!!!
До коментар [#54] от "cristo_n": “И точно затова не виждам с какво запазването на Кресненското дефиле в сегашния му вид ще помогне на живота на планетата.”
Ами не гледате в “правилната посока” - статистиката на ПТП. При повече катастрофи ще има повече убити “замърсители на природата”. Само смърт за тия гадняри, дето издишват СО2 от гърла, ауспоси и други дупки.
До коментар [#58] от "historama":Значи защото Цеко Минев не олицетворява България, та онзи едродепутат трябва да пикае върху нея, така ли? За да си защитава някакви тесно-партийни интереси, трябва да вреди на народа си и на родината си? Това е типично, 100% комунистическо поведение!!!
Я кажи кои са тесно-партийните интереси бе аланколу? Щото ако е за интереси мога много да говоря за герберските интереси. И за покрити сметки, и за къщи в Барселона, и за 6 (ли бяха) 7 ли апартаменти в София, и за суджуци, и за семейните интереси по хасковско и за още цяла поредица от интереси!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Искаш да кажеш, че наказателната процедура ще е срещу мафията, а не срещу България... Е да, ама НЕ! СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ ЩЕ Е! И ако има санкции, ние ще ги плащаме, а не мафията!!!
Ами спри мафиотите от ГЕРБ и подобни бе и няма да плащаш. Колко протеста трябва да минат та да си отворите затапените уши?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Да-да... Ще живее, ама друг път. Бетонът е един от кошмарите за природата или по-скоро една от съставките му - пясъкът. Между 2010 и 2015 само Китай е излял повече бетон отколкото Щатите за целия 20-ти век. Пясъкът се превръща в дефицитна суровина и пораженията за реките и природата започват да стават все по-забележими...
ПОЗОР! Позор за Светослав Малинов. Изключително тъжно е да се гледа падението на един иначе свестен човек. Да предадеш националните интереси, да манипулираш колегите си в ЕП, да лъжеш избирателите и то заради няколко зелени гласа, с които и без това коалицията ти няма да издържи. Повръща ми се от такива предатели.
От кога на Цеко Минев интересите станаха национални?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Пирин и магистрала Струма са два отделни въпроса като подход. За Пирин следва да има осъдени, тук говорим за държавно охранявани престъпни интереси. Това не е мое мнение, а констатация на прокуратурата, която просто повече не може да замазва схеми за стотици милиони....Говорено и писано е много, вкл. и от мен, така че няма смисъл да се спирам отново на въпроса тук. Кресна и магистралата са възможни, мисля че има техническа възможност да съхраним не само природата,нои богатото и уникално културно античнонаследство. Но е необходимо експерттното мнение на доста специалисти и широко обществено одобрение. Не съм сигурен, че настоящото статукво върви по този път обаче! Целта е усвояване на колосални средства !
“А човешкият живот не е ли пряко зависим от наличието на чиста и необременена природна среда?”
От де ги измисляте тия оксиморони!? Животът, не само човешкия, е пряк замърсител на планетата -усвоява естествения и “чист” СО2, изхвърлян от “сърцето на Земята” и я замърсява с кислород, който пък способства за “мръсна” ерозия на екологично чистите скали и за “гнилостни” процеси у носителите на Живота, водещи до (нови) вируси, плесени, болести ... и балансиране на Живота чрез приспособяване.
Айде да не се правим на ударени. За никакъв Цеко не става въпрос. Това е очевидна организирана атака срещу България от страна на ДБ. Никога в историята на ЕП депутат не е предлагал собствената му държава да бъде съдена. И това доживяхме. Виж само кой подкрепя инициативата - отявлената комунистка Келер и други подобни на нея зелени плюс няколко лични приятели на Малинов, които най-вероятно си нямат хал хабер за какво иде реч. Всичко на всичко 8 души. И за какво се борят - за спиране на магистралата и продължаване на ужасяващите катастрофи в дефилето, които са отнели стотици животи. Това е националният интерес, а Малинов е готов да подсигури смъртта на още десетки, само и само за няколко гласа в повече. ГНУС!
До коментар [#54] от "cristo_n":“И точно затова не виждам с какво запазването на Кресненското дефиле в сегашния му вид ще помогне на живота на планетата.”Ами не гледате в “правилната посока” - статистиката на ПТП. При повече катастрофи ще има повече убити “замърсители на природата”. Само смърт за тия гадняри, дето издишват СО2 от гърла, ауспоси и други дупки.
Борисов, ако продължава да се прави на хитрец и да подава пасчета на тия комунистически свине с лилави потници и боксерки в цветовете на дъгата, да не се чуди, че са му изяли кифтетата после - всякакви отстъпки и заигравки с комунистите са престъпления към България и политическата кариера е най-малкото в цената
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
,,...Крайно време е Европейската комисия да се намеси, за да гарантира, че цялата магистрала ще се изгради извън Кресненското дефиле", настояват евродепутатите....,,
А ве най добре ще е пътят в Кресненското дефиле да бъде затворен. Магистрала да се направи до Скопие, хем няма да минава през дефилето, хем ще е по евтина. А от Скопие нашите демократи имат път и за Атина и за Белград
А ве този път, убиец, да се затвори. Имаме други връзки с Гърция, къде по безопасни, например през Кърджали, Подкова Гърция, през Турция и оттам за Гърция
А ве Храбрецо, да кажа ли,че един от вашите има три апартамента във Варна, два магазина пак там, три апартамента в София, същият този човек може да има къща я в Ривиерата, я в Гърция. Значи вашите лидери могат да имат къщи и апартаменти, а тези от ГЕРБ не трябва да имат
Точно заради паметниците, за които говорите, магистралата трябва да е изцяли извън дефилето. Човешкият живот няма как да се опази, ако не се опази природата. "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Природата, че трябва да се пази, трябва, но за Кресна съм категорична, че не тя е най-важното, а да се спре с безумията по пътя и да има магистрала по-скоро- наказания по темата за България няма защо да има
Добре че има истински Българи да натискат до последно запазването на "свещенната" българска земя дето патреотите я остават осрана след събори и я раздават парче по парче на Цеко и други лица в интерес на "икономическото" развитие на приватизирани общини като Банско...
До коментар [#31] от "musashii":Вярно, че през 2000 г. Норвегия пусна в експлоатация тунела Лардал, който е дълъг 24.51 км, но аз имам доста силни съмнения, че можем да експлоатираме подобно съоръжение, като гледам от години какво става с една нищо и никаква Витиня (1125 м). Явно съм изпуснала тази тунелна предистория на легендарната магистрала "Струма". Какво е наложило изоставянето на първоначалния план за този дълъг тунел?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
АзКлавдия
Рейтинг: 948 НеутралноМалинов, стига бе, човек. Как е възможно такова падение! И то заради "Струма", поне да беше някаква истинска кауза.
Доброто е заразноСрам....
Торбалан
Рейтинг: 284 НеутралноБраво на тези евродепутати...гласувал съм за Малинов и не съжалявам. Природата е най-ценното, което имаме и правилно е да бъде приоритет.
www.commcrime.blogspot.comгошо
Рейтинг: 506 Гневнотоя там за интересите на България ли е или..
гошоsvoboden
Рейтинг: 1964 НеутралноДоживяхме български депутат да плюе по България!
АзКлавдия
Рейтинг: 948 НеутралноНай-ценното е човешкият живот, аланкоолу. В Кресна ако направят паметници на всички загинали, няма да има откъде да мине магистралата! Доброто е заразно
Боян Таксиров
Рейтинг: 1564 НеутралноБългария трябва да бъде съдена за много неща.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgizbiram
Рейтинг: 468 НеутралноДо коментар [#2] от "Торбалан":
Приоритет е човешкият живот на първо място. Това не се подлага на обсъждане! Точка!
plebs
Рейтинг: 284 НеутралноКоментари на колеги под https://www.dnevnik.bg/politika/2018/07/11/3280211_demokratichna_bulgariia_gerb_poddurjat_starite_i/?ref=home_layer2
Нямам какво да добавя.
АзКлавдия
Рейтинг: 948 НеутралноМожеше просто да гласуваш за Сандов. Малинов (навремето) не беше от зелена партия, доколкото ми е известно. Доброто е заразно
famousandco
Рейтинг: 774 Неутрално9 ли преброих? Начело със Ска и Малинов! Че той Бареков може да състави далеч по-представителна петиция!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
uporit
Рейтинг: 613 НеутралноТези евродУпетати ходили ли са някога в Кресненското дефиле?
Аман от малоумни чиновници!
ikar_01
Рейтинг: 506 НеутралноНечуван прецедент, не други, а наш депутат да иска санкции за България. И то заради магистралата по която вероятно стават най-много катастрофи. Защо същияг екземплян не предложи санкции срещу Франция, Швейцария и Италия, загдето са направили Алпите да приличат на швейцарско сирене от ски влекове, лифтове и какви ли не още съоръжения за зимен спорт?
danvan
Рейтинг: 4119 НеутралноКато търпим гьонсурат политици, които не разбират от друга, ще си патим ... подкрепям Малинов, още повече че новината е доста тенденциозно поднесена
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatAlex Prime
Рейтинг: 450 НеутралноДобро решение, а това, че идва от българин е още по-добре, тъй като иначе пак някой ще се оплаче, че само злите еврогейци мътят водата на нашенци.
Handy
Рейтинг: 782 НеутралноСеднали да плюят по Малинов, че, едва ли не, е някакъв национален предател. Чакайте малко, нашите мафиоти, дето изпозастроиха и изпотрошиха природата ли са националните ни интереси?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
baba_zozolana
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДеветимата депутати искат: "Молим Ви да се намесите и да гарантирате, че цялата магистрала ще бъде извън Кресненското дефиле". Като гледам картата, от едната страна на Кресненското дефиле е Пирин, от другата страна е Малешевската планина. Откъде предлагат да мине тази магистрала, за да не е през дефилето?
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Stefab
Рейтинг: 229 НеутралноБраво на дамите и господата. Едва ли ще стане нещо, но да се знае, че все още някой е против свинщините на ГЕРБ. Излязоха няколко различни оценки, че магистрала Струма може да се направи и с мерки запазващи приридата, но тогава на ГЕРБ ще им е по-трудно да "усвоят" парите, щото наистина ще трябва да се строи, а това не е гот за Еднокнижния и другите дупедавци.
bird_song
Рейтинг: 293 НеутралноТози пък Малинов !? Явно е получил някакъв вид затъмнение. Да иде да кара цяла нощ през дефилето с тировете фучащи на една боя от него в двете посоки да го питам още ли ще държи на тези думи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ds_g
Рейтинг: 506 НеутралноВ случая се доказва поговорката за казана на българите............За грантове и майка си ще продаде тоя малоумник . На България и е спешно наложително ЗЗД ,и то най вече от нашенски продажници.На тия споменатите свини им свършва мандата и понеже са наясно че няма да бъдат преизбрани , бързат да си изкарат ако може още някои сребърник.
От Всички земни грехове БОГ най-тежко наказва ГЛУПОСТTА!!!Наблюдател
Рейтинг: 236 НеутралноДобре че има истински Българи да натискат до последно запазването на "свещенната" българска земя дето патреотите я остават осрана след събори и я раздават парче по парче на Цеко и други лица в интерес на "икономическото" развитие на приватизирани общини като Банско...
Умерен толерастPetleshev
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#4] от "svoboden":
Бивш tww09306483.Малинов не плюе по България. Малинов не е съгласен, един кипърски безработен да владее Пирин, за Бог да прости...!
Ти, да не би да си съгласен? Ако е да, защо...?
Читател
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#18] от "baba_zozolana":
Най-хубаво е да мине по въздуха - така и агнето цяло, и вълкът сит. Но по-конкретно въпреки всички кусури на управляващите, магистралата е част от трансевропейски коридор и не може с години подобен проект да бъде саботиран. Крайно време е някой да каже точка и да се довърши строежът на съоръжението. Много сме силни в саботажите - в това сами да си правим мръсно и после се чудим защо младите не искат да стоят тук, където развитието на общество и държава умишлено са спъвани.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 332 НеутралноКакво падение... и на депутатите и на Дневник. На Малинов, че предлага санкции срещу България, на Дневник че представя новината сякаш се е случило нещо голямо. А то 6 депутата (от няколкостотин) предложили нещо и никой не ги подкрепил.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1947 НеутралноДо коментар [#17] от "b_52_strato":
заменям в горния цитат "България" със "държава" !
Това е държава на мутрите и комунягите. И на присламчилите се дребни лизачи. Против тая държава сме!
ПС: България е хилядолетна географска локация, и със актуалната "държава"- кенеф от 1990 няма нищо общо !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 332 НеутралноМного тъпа опорка. Можело да се строи и с мерки запазващи природата, ама тогава нямало да се "усвоява". А кажи как става тая работа, че на голямо плюене намирисва. И Еднокнижния е в кюпа. Не говориш за себе си, нали, ти си прочел БАРЕ две книжки.
absolvent
Рейтинг: 8 НеутралноНе е чудно да гледаш защитниците на Пирин да се горещят срещу печалбарите, тръгнали да съсипват планината. Чудно е да гледаш как отсреща се горещят хора в защита на печалбарите.
Иван К.
Рейтинг: 284 НеутралноМалинов заобграден и подкрепен от 5-6 комуниста , може да са евро комунисти, но са си комунисти , безценно. А най хубавото от цялата работа е , че няма как вече да реват, че се прави нещо не както трябва по балкански , защото ЕС незадействайки наказателна процедура , признава , че всичко е ОК според европейските правила.
musashii
Рейтинг: 782 НеутралноВ тунел.Първоначалният вариант именно това предвиждаше-дълъг тунел.А сега савмо част от магистралата в този район ще е в тунел.
hodounski
Рейтинг: 3074 РазстроеноДо коментар [#4] от "svoboden":
България = на мафия?
hodounski
Рейтинг: 3074 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "dogwoman":
Коя ,,истинска кауза" ? Бетонирането?
Лелка
Рейтинг: 1171 НеутралноПоне европейските депутати все още имат свободна воля и считат за дълг спазване на правила, директиви и защитени от тях зони. Не иде реч само за зелени - видно е, че са подписали членове на всички парламентарни групи. Моя глас е бил за Малинов и съм доволна от това. ЕНП не е само целувача Юнкер и смешника Жозеф.
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноКакто беше казало гаражното Наде в Плевен:
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!"Колкото по зле за България, толкова по-добре за нас!"
Може би ако го беше написала България щеше да е с малка буква.
Petleshev
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#25] от "Читател":
Бивш tww09306483.Правилно, ГЕРБ спъва развитието на България. Ако искаха да направят Струма, досега да са я направили открито, прозрачно и бързо. Ама, авно не искат. Може, само да се досещаме, защо. Между другото, винаги съм мислел, че магистрала Струма, трябваше да започне с трудната част, около дефилето. Иначе, царя я обеща тази магистрала, да е готова през 2004-та година...!
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#24] от "tww09306483":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Какво общо има кипърският безработен с магистрала Струма?!
Todor Plamenov
Рейтинг: 277 НеутралноЗа ДСБ няма дъно в което да не се ударят със всичка сила.
dantscheff
Рейтинг: 241 Неутрално9 депутати от 750!
това означава внушителната подкрепа от 1.2 %
На останалите 98.8% вече им треперят
rincewind
Рейтинг: 525 НеутралноДо коментар [#7] от "izbiram":
Приоритет е живота на планетата! Без природа няма живот. Живей си в бетона ти!
Дундурук
Рейтинг: 413 НеутралноБРАВО НА МАЛИНОВ! Това искане не е срещу България, А СРЕЩУ МАФИЯТА, която в момента управлява България.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 3040 Неутрално... за интересите на Цеко? Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Dankol
Рейтинг: 565 НеутралноНа пръв прочит някоя чебуРашка може и да си помисли, че наказателната процедура е срещу България . А тя е срещу разпасаната Бойкова дружина , наречена правителство на Република България . Другарката Нинова може само да взема пример от евродепутатите подписали петицията , и да си пусне и тя такава за Гинка и концесията на летище София , чрез своите евродепутати ! А ако някой не е съгласен с въпросното писмо , то спокойно могат да издигнат кандидатурата на Георгиус за евродепутат на предстоящите избори . Човечеца има всички шансове , при положение ,че половин България е негова по документи !
baba_zozolana
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "musashii":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Вярно, че през 2000 г. Норвегия пусна в експлоатация тунела Лардал, който е дълъг 24.51 км, но аз имам доста силни съмнения, че можем да експлоатираме подобно съоръжение, като гледам от години какво става с една нищо и никаква Витиня (1125 м). Явно съм изпуснала тази тунелна предистория на легендарната магистрала "Струма". Какво е наложило изоставянето на първоначалния план за този дълъг тунел?
astra_explorer
Рейтинг: 299 НеутралноДобре че са евродепутатите, че някой да се бори с Мафията, превзела държавата. Дано успеят в проектите си!
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 НеутралноДо коментар [#4] от "svoboden":
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Не плюе против България, а иска да я запазим зелена, чиста и красива!!!
vagabond66
Рейтинг: 2703 ВеселоБраво!
Цирка наречен "България",
продължава!
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#40] от "rincewind":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!7 милиона българи живеем на територия равна по-големина на тази, на която живеят 50 милиона англичани. Но това е проблем за вас! Теябва да изгоните още 5-6 милиона да си търсят хляба другаде и да останете само кучелюби, вегани, джендъри и прочее ... Да не продължавам!
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#43] от "Dankol":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!А кой ще плаща масрафа - бойковата дружинка ли? А дано ама надали!
maxwell
Рейтинг: 229 НеутралноКресненското дефиле е един от най-разнообразните откъм биологични видове места в България.
Магистралата там се прави на завишени цени с наети под-изпълнители до които стигат стотинки и за да не фалират строят без да се интересуват от екология , безопасност или каквото и да е друго.
Нито пък има някакъв контрол - щото иначе ще развалят рахата на близките до Пеевски и Борисов фирми.
Реакцията на тези евродепутати е напълно адекватна.
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноТук са играли парите на Сорос, мдааааа...
Храбър
Рейтинг: 1958 НеутралноЗащо криете некадърността си зад други проблеми?
Толкова ли е трудно да се подходи така щото и живота на хората да се пази, и природата да бъде запазена?
А човешкият живот не е ли пряко зависим от наличието на чиста и необременена природна среда?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1958 ГневноНахалството ви герберско няма граници!
С какво право се изказвате от името на цяла България бе наглеци!? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноИменно - живота на ПЛАНЕТАТА, а не на отделни миниатюрни територии от малка България! И точно затова не виждам с какво запазването на Кресненското дефиле в сегашния му вид ще помогне на живота на планетата.
4i4oti
Рейтинг: 727 НеутралноНо пък имат дарба да саботират и развалят всичко, което е дясно.
Храбър
Рейтинг: 1958 ЛюбопитноКъде е онзи наглец В. Симеонов, който излъга толкова грозно за решението в Бахрейн!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Къде е да обясни защо сега имаме нещо толкова различно от неговите бълтавини!?
ikar_01
Рейтинг: 506 ГневноДо коментар [#18] от "baba_zozolana":
Възможно е да се мине през други територии - например къс вариант - през Северна Македония, по-дългият е през Кюстендил - Гюешево, оттам надолу и влизане от Македония в Гърция.
historama
Рейтинг: 672 Неутралнода не би мутрата цеко минев да олицетворяваш с България? Или ДПС-то?
Borislav Aymaliev
Рейтинг: 229 НеутралноПървите коментари под статиите винаги са на разни руски тролове, които си нямат друга работа. А на Цеко като му свършат парите какво ще ядете? Ще ходите за боровинки под лифта.
patrokalche
Рейтинг: 321 НеутралноДо коментар [#2] от "Торбалан":
Ами събличай се и марш в да живееш в гората!
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноИван К.
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#31] от "musashii":
Тунела и то дългите какъвто се предлагаше е изключително скъпо за построяване , и подържане съоражение , а и опасно за хората при евнтуална катастрофа, само за ток ще се харчат милиони на година, строи само , ако няма никаква друга алтернатива , както е шипка например . Сега заради 2 таралежа и три костенурки , да харчим милиарди , между другото първият проект беше с тунел костоваците първи скачаха и виеха на умрело, че Бойко го прави за да оскъпи проекта и да се нагушат фирми близко до него със строителството на дълъг и скъп тунел, сега опорната точка е , че няма да има тунел за да спестят и опткраднат парите.
гражданин
Рейтинг: 548 НеутралноБраво на Малинов! Гласувах за него и не съжалявам!
Магистралата можеше отдавна да е готово ако герберастите не се чудеха до последно как да откраднат най- изгодно повече пари от нея!
wanderer
Рейтинг: 1706 ВеселоДо коментар [#40] от "rincewind":
“Приоритет е живота на планетата!”
А аз се чудех Кой и Защо тласка мигрантите да се давят в морето, сомалийчетата да мрат от глад, да се бомбят сватби и жилищни квартали. А то било в името на Живота! Хитлер ще да е бил най-великият еколог - всички замърсители на планетата са били кремирани ... за да се запази чиста расата екологична.
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноАзКлавдия
Рейтинг: 948 Неутрално[quote#52:"Храбър"][/quote]
Доброто е заразноТи като си много кадърен, що не измислиш един маршрут на "Струма" така, че да минава от Бяло море през Дуръс и после да заобикаля до Австрия и да се връща през Румъния, да не би случайно да пострада Кресненското дефиле (където и в момента има път).
Откъде да мина тая пуста магистрала!
Аман от врякльовци вече!
ikar_01
Рейтинг: 506 ГневноДо коментар [#44] от "baba_zozolana":
Дълъг и скъп. Трудно щели сме да го направим, нямаме майстори по тунелите и т.н. Горките швейцарци как се справят с техните тунели и как ли са ги построили?
dosetliv
Рейтинг: 1512 НеутралноИмаше преди проект за тунел 15 км , дето можел да се направи единствено от любима на зелените швейцарска фирма срещу 1,2 милярда евро
https://www.struma.com/obshtestvo/ot-lyubov-amerikanec-se-snima-sus-suprugata-si-a-posle_87946/
Сега правят тунел 2 км за 175 млн лева
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2018/07/06/3231130_stanilov_moje_da_specheli_tunel_jeleznica_s_oferta_ot/
Та споменатия в матряла донос не е от любов към дългокраките жаби
Храбър
Рейтинг: 1958 НеутралноЯ покаже един достатъчно основателен критичен коментар срещу Малинов. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
wanderer
Рейтинг: 1706 НеутралноДо коментар [#6] от "Боян Таксиров":
Господ я съди всеки ден. Кой друг предлагате да си играе на Господ ... и да усвоява средства в порочни съдебни процедури?
Да не би да съм се объркал и мантрата “Върховенството на закона” да е подменена с “Върховенство на съда” и то съд, съставен от назначени (не избирани от никого) парашутни съдии?
Дундурук
Рейтинг: 413 НеутралноГерберастите, цековите тролове и по-тъпите бантустанци не се възмущават от нарушения, а от това, че българин е инициатор на санкционирането им. НАРУШЕНИЕТО СИ Е НАРУШЕНИЕ. ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО СИ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ. ГЕНОЦИДЪТ НА ЗАЩИТЕНИ ЗОНИ Е ГЕНОЦИД. По стар бантустански обичай по-добре да ни налягаме парцалите и да покрием нещата. НЯКОИ ХОРА ОБАЧЕ НЕ ИСКАМЕ ДА СМЕ СЪУЧАСТНИЦИ В ТОВА, за което ще съжаляваме след време и ще се срамим от следващите поколения.
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#58] от "historama":
Значи защото Цеко Минев не олицетворява България, та онзи едродепутат трябва да пикае върху нея, така ли? За да си защитава някакви тесно-партийни интереси, трябва да вреди на народа си и на родината си? Това е типично, 100% комунистическо поведение!!!
Десен екстремист
Рейтинг: 1059 РазстроеноМного примитивни мозъци! Това не е против България, а ЗА БЪЛГАРИЯ! Ама кой да помисли? Помислихте ли колко пъти вече сме осъдени заради тъпотиите на ЦЦ, но пак си гласувате без да мислите или колкото можете да мислите!
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4233 НеутралноНещо има медийно затъмнение ама се оказа ,че точно по планировката на магистралата някой е изгорил гората около Кресна...явно с чадър от държавната администрация!
Libertarianism is just anarchy for rich people
enot
Рейтинг: 229 НеутралноК.Вела Н на брой пъти обясни, че няма никакви наружения по тези казуси. Малинов защо не заведе колегите си на дефилето да пошофират, а?! Мине се, не мине, и избухваме с излагация яка обаче...
Дундурук
Рейтинг: 413 НеутралноНаглец, как така говориш от имета на народа? АЗ СЪМ ОТ НАРОДА И СМЯТАМ, ЧЕ ИСКАНЕТО НА МАЛИНОВ Е ПОЛЕЗНО. Следователно всичката ти логика е скапана.
Храбър
Рейтинг: 1958 НеутралноПо-горе има един коментар, в който се казва че има добър проект, който изпълнява изискванията, но твоите мафиоти него харесват защото ще им излезе скуп и няма да има достатъчно за обиране.
Но хайде да попитам защо всички се нахвърлихте само в защита на магистралата, а избягвате коментарите за Пирин или понеже знаете колко се насрахте с големите лъжи на В. С. и не смеете да ровите защото ще се размирише още повече?
И като е станало на дума за строителна мафия и кражби на земи за припомня, че герберите и техните помощници са емнали и друга част от българската земя. Дюните по морето се крадат, пишат се частна собственост за да се застроят и те....
С една дума. По времето когато ГЕРБ управлява се направиха толкова зулуми на българската земя, че не остана чисто и здраво място!
Безсрамни сте, манипулаторите сте, крадци сте и наглеци! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноИскаш да кажеш, че наказателната процедура ще е срещу мафията, а не срещу България... Е да, ама НЕ! СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ ЩЕ Е! И ако има санкции, ние ще ги плащаме, а не мафията!!!
wanderer
Рейтинг: 1706 НеутралноДо коментар [#54] от "cristo_n":
“И точно затова не виждам с какво запазването на Кресненското дефиле в сегашния му вид ще помогне на живота на планетата.”
Ами не гледате в “правилната посока” - статистиката на ПТП. При повече катастрофи ще има повече убити “замърсители на природата”. Само смърт за тия гадняри, дето издишват СО2 от гърла, ауспоси и други дупки.
baba_zozolana
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#68] от "dosetliv":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.До коментар [#67] от "ikar_01":
Благодаря! От всичко това разбирам, че скоро няма да има магистрала.
Храбър
Рейтинг: 1958 ВеселоЯ кажи кои са тесно-партийните интереси бе аланколу?
Щото ако е за интереси мога много да говоря за герберските интереси.
И за покрити сметки, и за къщи в Барселона, и за 6 (ли бяха) 7 ли апартаменти в София, и за суджуци, и за семейните интереси по хасковско и за още цяла поредица от интереси! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1958 ВеселоАми спри мафиотите от ГЕРБ и подобни бе и няма да плащаш.
Колко протеста трябва да минат та да си отворите затапените уши? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
puknatastotinka
Рейтинг: 450 ВеселоДа-да... Ще живее, ама друг път. Бетонът е един от кошмарите за природата или по-скоро една от съставките му - пясъкът. Между 2010 и 2015 само Китай е излял повече бетон отколкото Щатите за целия 20-ти век. Пясъкът се превръща в дефицитна суровина и пораженията за реките и природата започват да стават все по-забележими...
kmy56562160
Рейтинг: 229 НеутралноПОЗОР! Позор за Светослав Малинов. Изключително тъжно е да се гледа падението на един иначе свестен човек. Да предадеш националните интереси, да манипулираш колегите си в ЕП, да лъжеш избирателите и то заради няколко зелени гласа, с които и без това коалицията ти няма да издържи. Повръща ми се от такива предатели.
Храбър
Рейтинг: 1958 ВеселоДо коментар [#84] от "kmy56562160":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"От кога на Цеко Минев интересите станаха национални?
samoedin
Рейтинг: 4211 НеутралноПирин и магистрала Струма са два отделни въпроса като подход. За Пирин следва да има осъдени, тук говорим за държавно охранявани престъпни интереси. Това не е мое мнение, а констатация на прокуратурата, която просто повече не може да замазва схеми за стотици милиони....Говорено и писано е много, вкл. и от мен, така че няма смисъл да се спирам отново на въпроса тук. Кресна и магистралата са възможни, мисля че има техническа възможност да съхраним не само природата,нои богатото и уникално културно античнонаследство. Но е необходимо експерттното мнение на доста специалисти и широко обществено одобрение. Не съм сигурен, че настоящото статукво върви по този път обаче! Целта е усвояване на колосални средства !
хм
Рейтинг: 1909 Неутралноалоу, тролетариата - от "концесията" в Банско държавата не печели, а напротив - дава ТРИ пъти повече, отколкото взима!
цялата работа е да се пази цековия затворен кръг - кредити за строителство, заграбена природа, кредити за покупка на жилища.
природата е на всички българи, не на цеко, пеко, георгиус или тиквониус!
wanderer
Рейтинг: 1706 НеутралноДо коментар [#52] от "Храбър":
“А човешкият живот не е ли пряко зависим от наличието на чиста и необременена природна среда?”
От де ги измисляте тия оксиморони!? Животът, не само човешкия, е пряк замърсител на планетата -усвоява естествения и “чист” СО2, изхвърлян от “сърцето на Земята” и я замърсява с кислород, който пък способства за “мръсна” ерозия на екологично чистите скали и за “гнилостни” процеси у носителите на Живота, водещи до (нови) вируси, плесени, болести ... и балансиране на Живота чрез приспособяване.
kmy56562160
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#85] от "Храбър":
Айде да не се правим на ударени. За никакъв Цеко не става въпрос. Това е очевидна организирана атака срещу България от страна на ДБ. Никога в историята на ЕП депутат не е предлагал собствената му държава да бъде съдена. И това доживяхме. Виж само кой подкрепя инициативата - отявлената комунистка Келер и други подобни на нея зелени плюс няколко лични приятели на Малинов, които най-вероятно си нямат хал хабер за какво иде реч. Всичко на всичко 8 души. И за какво се борят - за спиране на магистралата и продължаване на ужасяващите катастрофи в дефилето, които са отнели стотици животи. Това е националният интерес, а Малинов е готов да подсигури смъртта на още десетки, само и само за няколко гласа в повече. ГНУС!
bird_song
Рейтинг: 293 НеутралноЯко пушване на тролски минуси
cristo_n
Рейтинг: 506 НеутралноАааа, да, вярно! И повече храна за червеите, за миличките животинки...
hhhuuunnnn
Рейтинг: 553 НеутралноБорисов, ако продължава да се прави на хитрец и да подава пасчета на тия комунистически свине с лилави потници и боксерки в цветовете на дъгата, да не се чуди, че са му изяли кифтетата после - всякакви отстъпки и заигравки с комунистите са престъпления към България и политическата кариера е най-малкото в цената
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневниксидер
Рейтинг: 638 Весело,,...Крайно време е Европейската комисия да се намеси, за да гарантира, че цялата магистрала ще се изгради извън Кресненското дефиле", настояват евродепутатите....,,
А ве най добре ще е пътят в Кресненското дефиле да бъде затворен. Магистрала да се направи до Скопие, хем няма да минава през дефилето, хем ще е по евтина. А от Скопие нашите демократи имат път и за Атина и за Белград
Роси
Рейтинг: 7761 НеутралноКато няма друг начин...
сидер
Рейтинг: 638 ВеселоА ве този път, убиец, да се затвори. Имаме други връзки с Гърция, къде по безопасни, например през Кърджали, Подкова Гърция, през Турция и оттам за Гърция
сидер
Рейтинг: 638 ВеселоДо коментар [#81] от "Храбър":
А ве Храбрецо, да кажа ли,че един от вашите има три апартамента във Варна, два магазина пак там, три апартамента в София, същият този човек може да има къща я в Ривиерата, я в Гърция. Значи вашите лидери могат да имат къщи и апартаменти, а тези от ГЕРБ не трябва да имат
Gopeто
Рейтинг: 1670 НеутралноДо коментар [#5] от "dogwoman":
Точно заради паметниците, за които говорите, магистралата трябва да е изцяли извън дефилето. Човешкият живот няма как да се опази, ако не се опази природата.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
marianapopska
Рейтинг: 242 НеутралноПриродата, че трябва да се пази, трябва, но за Кресна съм категорична, че не тя е най-важното, а да се спре с безумията по пътя и да има магистрала по-скоро- наказания по темата за България няма защо да има
lz2
Рейтинг: 2284 НеутралноПак националните предатели от ДеБъ правят мръсно на България, за кой ли вече път! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
musashii
Рейтинг: 782 НеутралноАми точно това,което казваш-тунелът бил скъп и труден за поддържане.Ако пък стане някоя катастрофа и ще стане страшно.