В главата на Тръмп: диви балканци разпалват Трета световна война

В главата на Тръмп: диви балканци разпалват Трета световна война

© Reuters



"Черногорците са много агресивни (...) И - честито - ето ви Трета световна война", каза Тръмп в интервю за "Фокс нюз". Ами да, то дори самото име Черна гора звучи заплашително", пише в сатиричен коментар Томас Лачан.


Доналд Тръмп си го повтаря открай време: от това НАТО няма полза. Там какви ли не са се навъдили! Ония германци, дето все искат закрила, ама не щат да плащат за нея. И британците, дето не се справят с най-лесната задача: да осъдят ЕС заради Брекзит. Хеле пък има едни диви планински държавици, които, ей така, от нищо са готови да разпалят световна война, ако не им гледаш през цялото време в ръцете. Абе това си е опасна работа. И изобщо не си струва да си рискуваш задника заради нея.


Ето че американският президент отново даде воля на вълненията си в интервю пред своя любим телевизионен канал "Фокс нюз". Водещият искаше да разбере какъв е смисълът на съюзническите задължения в рамките на НАТО. Той попита: "Защо синът ми трябва да бъде изпратен например в Черна гора, за да я защитава от нападение?". Отговорът на Тръмп беше забележителен: "И аз си задавам същия въпрос. Черна гора е много малка държава с много силни хора. Черногорците са силни хора и много агресивни хора. Могат да станат много агресивни и - честито - ето ви Трета световна война".


И тия трябва да ги защитаваме ние?




Не за първи път Доналд Тръмп демонстрира забележителни познания за света. "Белгия е чудесен град със страхотни сгради", беше казал той още по време на президентската си кампания през 2016 – нищо че преди това беше нарекъл Брюксел "пъклена дупка". Друг път се изказа в "Туитър": "Застреляха човек в парижки полицейски участък: Германия е един пълен престъпен хаос." В едно свое словесно отклонение на тема "Африка" пък набързо изнамери държава на име "Намбия", чието здравеопазване вървяло към подобряване - за разлика от всички останали "смрадливи дупки", чиито имена човек даже няма нужда да помни.


Ето че сега Тръмп се развълнува и от Черна гора. Можем картинно да си представим как в главата му бавничко възниква тази картина: някакъв див балкански народец, който дебне жертвите си, скрит из чукарите, докато леденият вятър вие сред планините. "Черна гора" - ами че то дори самото име звучи заплашително! Та нали този малък и "агресивен" народ живее тъкмо сред ония диви чукари, където безброй люде са намерили смъртта си? Въоръжени са до зъби, не ги знаеш какво ще направят в следващия момент, не можеш и да ги озаптиш. Коварни планински бойци, муджахедините на Балканите, мускулести мъже-канари, които са напомпани с тестостерон чак до пискюлите на кървавочервените си фесове и в резултат от това са готови да нападнат всекиго, който посмее да прекоси негостолюбивите им планински проходи.


И тия трябва да ги защитаваме ние? – пита се Донлад Тръмп. И с пълно право се пита! "Вижте какво става в Швеция!" - възкликна той преди време, за да онагледи колко драматично може да ескалира една ситуация. Е, тогава светът сбърчи чело и си каза: "Ъъъ? Че какво точно става в Швеция?" Но отговорът всъщност не е толкова важен. Само дето същото би могло да се случи днес в Черна гора - и това вече би било истинска катастрофа.


Вижте само какво става в Черна гора!


В момента Доналд Тръмп се е загрижил за бъдещето на НАТО. Както впрочем и ние, европейците. За разлика от нас обаче той се пита: Що за шантави държавици ни се налага да защитаваме, без да си плащат достатъчно? "Така са нагласени нещата в НАТО", обясни Тръмп пред слисания водещ, "но това беше преди моето време." "Сега аз отидох и им казах: ще трябва да плащате! Защото това е цялата работа: те дори да плащат не искат! Добавете и това към Вашето сравнение с Черна гора!"


Това сравнение всъщност насочва към задължението на всички съюзници да отговорят на нападение срещу една държава членка така, сякаш всички са нападнати. Съответният член от Хартата на НАТО беше задействан един-единствен път: след атентатите на 11 септември 2001 година. Тогава бяха нападнати САЩ, които отговориха с масирани бойни действия в Афганистан. По примера на Тръмп навремето ние всъщност трябваше да си кажем: "САЩ ли? Това е един много голям народ с много силни хора. Много силни хора, много агресивни хора. Могат да станат много агресивни и тогава - честито, ето че сме се наврели във военна интервенция!" Не, не, няма страшно. Ние никога няма да сторим подобно нещо. Защото вижте само какво става в Черна гора!

Ключови думи към статията:

Коментари (107)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    Така става, когато дебелият хамериканец избира изкуфели старци да управляват света.

  2. 2 Профил на Terra pura
    Terra pura
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Този човек е за психиатър. Не знам дали и той ще може да му помогне.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Празна глава.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1000 Весело
  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Бил съм в Черна Гора в Будва и Котор. Супер си изкарахме и никакви агресивни черногорци не видяхме. Напротив.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 803 Неутрално


    Затова ли на една от срещите на НАТО Тръмп като животно изблъска президента на Черна гора?? Може би е ударил първи агресивния черногорец че да му вземе страха!!!

    Или неговия господар -Путин- му е дал нареждане да отмъщава за проваления руски преврат в малката балканска държава дето руските подлоги го спретнаха 2016та??

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на julius
    julius
    Рейтинг: 355 Весело

    Ееех, Дони, Дони... защо ли си мисля за една твоя родна думичка, започваща с ИМП, ама не е Император! :-))

  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    В главата на Дръмб е каша от инструкции, получени от водещия му офицер в Хелзинки. Аз бих се обзаложил на доходите си за 1 месец, че той не е в състояние да изброи държавите-членки на НАТО (може би снае около 6-7), камо ли да ги посочи на картата.

    И този игнорамус, на когото от година и половина насам всяка трета дума му е collusion, а така и не научи как се пише, провежда срещи на 4 очи с един от най-изпечените мошеници в световната политика, а дори не може да разправи на сътрудниците си (с изключение на Мусаши😆) за какво са говорили и какво са се разбрали.

    Защото не помни?

    Или може би ще е страх, че в Конгреса ще го разкостят?

    Знае ли някой от запенените дръмбофили (освен Мусаши) какви споразумения постигнаха Дръмб и Путин в Хелзинки?

    Защото Майк Помпео не знае.

    Нито Джон Болтън. Нито Джеймс Матис. Нито Дан Коутс.

    Някой знае ли? Може би Йованка знае, но си мълчи. Друг?

    ТАКОВА НЕЩО НЕ Е БИЛО! 😈

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    "Вижте какво става в Швеция!" - възкликна той преди време, за да онагледи колко драматично може да ескалира една ситуация. Е, тогава светът сбърчи чело и си каза: "Ъъъ? Че какво точно става в Швеция?" .................................................................................................................................................................................................Ами това става,че има 7230 изнасилвания за една година в ШвецияИма но-гоу зони,където полиция не смее да влезе.Спорове се разрешават с ръчни гранати.Това става.
    —цитат от коментар 7 на musashii


    В Швеция похотливо да погледнеш съседката и вече си с обвинение за изнасилване.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    Другарят Тръмп говори така, защото не знае, че у нас има Тръмп общество, чиито членове са православни комунисти, до един.

  12. 12 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Дедо Дръмп създаде нова представа за президент. Дрънка глупости, създава едновременно смях и напрежение. Уволнява на поразия, като продължение на шоуто му Апрентис. Изменя географията и на ден променя мнението през два часа. Бойко ряпа да яде.
    Неговите хора се чудят как да замажат гафовете. Сара Сандърс остана без думи.
    Смях.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Руски агент ама некадърен. Като всичко руско.
    Сега гледах записа с Дан Коутс, когато разбра за срещата с Путин. Голям смях падна.

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    Срам за републиканците .....

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3435 Неутрално

    Тръмп сигурно почва да си мисли, и че Германия може да се снабди с ядрено оръжие... Което с оглед на постоянните заплахи и натиск, не е невъзможно, а за Германия твърде лесно...

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  16. 16 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 306 Весело

    Фокс се е превърнал в американския вариант на Алфа тв или Скат.
    А за стабилното няма какво да кажем - това е , няма да поумнее.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  17. 17 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#10] от "EU defender":

    Дефиницията за изнасилване е сходна в цялото европейско континентално право.Така че точно изнасилвания са си.Не само това-ами и нивото на другата престъпност е много високо.

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#16] от "Jalis Ironhammer":

    Не е точно така. Някои жирналисти от Фокс напуснаха, а други открито критикуват палячото. Фокс не е Ханити, както Америка не е Дръмпфел.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тръмп сигурно почва да си мисли, и че Германия може да се снабди с ядрено оръжие... Което с оглед на постоянните заплахи и натиск, не е невъзможно, а за Германия твърде лесно...
    —цитат от коментар 15 на hamiltonf


    Въоръжена до зъби германия е кошмар за русийката. Вова, в какво се забърка?

    The best way to predict the future is to invent it.
  20. 20 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Тъпият Тръмп - Черна Гора или Монте Негро или Шварцвалд ! Капиши,Мр.Тръмп!

  21. 21 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 306 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Може , може просто гледам че често им гостува :)

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  22. 22 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Тръмп често взема желаното за действителност и с указите си създава хаос и смут както сред гражданите на САЩ, така и сред съюзниците си.

  23. 23 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5272 Неутрално

    А в главата на Дръмпи какво ли жужи, тоя не се чува какви ги плещи.

  24. 24 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    Да си простак си е свещено право, да има обаче простаци около тебе е досадно, простак за президент е лошо, а простак за президент на велика сила си е направо опасно.

  25. 25 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 306 Неутрално

    До коментар [#15] от "hamiltonf":

    Не мисля че би им било лесно.Май са обвързани с договори да не разработват ЯО.Технически едва ли ще им е трудно , но доста в Европа ще станат нервни ако тръгнат по този път.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  26. 26 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Да се надяваме, че след казуса "тръмп" ще се въведе задължителна международна петорна психиатрична експертиза за държавите разполагащи с ядрено оръжие. Особено когато раполагат и със мощно военно лоби и достатъчно средства, та да потопят света в хаос безкрай.
    Надявам се да посрещнем Коледа без Тръмп.
    Просто импийчмънт.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  27. 27 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#10] от "EU defender":Дефиницията за изнасилване е сходна в цялото европейско континентално право.Така че точно изнасилвания са си.Не само това-ами и нивото на другата престъпност е много високо.
    —цитат от коментар 17 на musashii


    Няма значение дефинияцията, а рапортуването. В България няма изнасилвания, нали така?

    The best way to predict the future is to invent it.
  28. 28 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 513 Весело

    Затова ли на една от срещите на НАТО Тръмп като животно изблъска президента на Черна гора?? Може би е ударил първи агресивния черногорец че да му вземе страха!!!Или неговия господар -Путин- му е дал нареждане да отмъщава за проваления руски преврат в малката балканска държава дето руските подлоги го спретнаха 2016та??
    —цитат от коментар 6 на praseta_mezeta

    Не се излагай! Нима мислиш, че Тръмп знае кой от всичките е бил президентът на Черна гора! Той в това отношение е като чичо Митко - Меркел, онова франсе, дето свалях жена му, оная от Англия, дето не ми слуша съветите, канадчето и ония другите; така изброява кой е в НАТО!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  29. 29 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    Не му обръщам много внимание на приказките и туитовете, гледам делата.
    Обвиняват го че е човек на Путин, обаче...
    1. Не си спомням някога Русия да е била под по-големи санкции... имало ли е?
    2. Толкова изгонени руски дипломати не е имало и по времето на Студената война... или греша?
    3. Военният бюджет на САЩ расте.
    4. Остро противопоставяне на строителството на Северен поток2 едва ли е в полза на Русия.
    5. Увеличаването на средствата за отбрана в страните от НАТО до 2% едва ли е в полза на Русия.
    6. Въздушните удари срещу приятелчето на Путин в Сирия.
    7. Санкциите срещу Иран, съюзника на Русия

    Човекът обеща да гледа интересите на САЩ и това и прави.
    Има си стратегия и я изпълнява, а даже това в някаква степен го прави предсказуем, въпреки мантрите на журналята, които го обвиняват в обратното.

  30. 30 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Няма ли поне един нормален, с авторитет, човек, който да спре този оср*ан г*з да бълва глупостите си всеки ден? То вече е нетърпимо неговото. Че нашенските тръмпофилите са пребоядисани болшевики( обичащи аторитарни/диктаторски режии е ясно), партийната закалка си е казала тежката дума. Обикновените реднеци са от ясни, по-ясни. Цял ден на трактор, коне, крави- чобани! Те и по време на комунизма тук не се славеха с почит и уважение, какво да говорим за Америка, където са били пак общи работници, без образование и на това ниво са си останали- чобани.

  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#28] от "Amot":

    "Нима мислиш, че Тръмп знае кой от всичките е бил президентът на Черна гора!".

    Аз също мисля, че Дръмб видя в човека просто едно препятствие към първия ред за груповата снимка.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1010 Весело

    "...напомпани с тестостерон чак до пискюлите на кървавочервените си фесове и в резултат от това са готови да..."
    дедо тюфлек кат един дрът негошиейтар би требало да види изгодата у тоа факт... че таз млада булка се кахърна се явява... па и негу мой му излезе късметя... откак секнаха голдан шауарите у мацква

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  33. 33 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Сега най-трудно му е на Путин. С тоя непредвидимия идиот нищо не се знае.

    The best way to predict the future is to invent it.
  34. 34 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 767 Неутрално
  35. 35 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Няма ли поне един нормален, с авторитет, човек, който да спре този оср*ан г*з да бълва глупостите си всеки ден?
    —цитат от коментар 30 на Мизо


    Защо? Я гледай как се забавляваме?

    The best way to predict the future is to invent it.
  36. 36 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    1. Не си спомням някога Русия да е била под по-големи санкции... имало ли е? 2. Толкова изгонени руски дипломати не е имало и по времето на Студената война... или греша?3. Военният бюджет на САЩ расте.4. Остро противопоставяне на строителството на Северен поток2 едва ли е в полза на Русия.5. Увеличаването на средствата за отбрана в страните от НАТО до 2% едва ли е в полза на Русия.6. Въздушните удари срещу приятелчето на Путин в Сирия.7. Санкциите срещу Иран, съюзника на Русия
    —цитат от коментар 29 на Котаракът на Шрьодингер


    Тези всичките неща негова заслуга ли са или ВЪПРЕКИ него?

    The best way to predict the future is to invent it.
  37. 37 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Тръм е прав да се страхува от злоупотреба с 5-тия член ,особено на Балканите За Украйна е повече от ясно

    гошо
  38. 38 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#33] от "EU defender":

    "Сега най-трудно му е на Путин. С тоя непредвидимия идиот нищо не се знае"

    Само вместо думата с и сложи Сенсей и поздравления - чаткаш сюжетната линия :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  39. 39 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#29] от "Котаракът на Шрьодингер":

    На теб не ти ли прави впечатление изказа на това същество??? Днес по радиото аевстрийците го скъсаха от майтапи. Не бил никога правил лапсуси, говорел и си пишел правилно и накрая възкликва: "Малария/Мелания/...нали така дарлинг...." Това с "маларията" ме разби. Без малко да излеза от платното от смях.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  40. 40 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1428 Весело

    "Що за шантави държавици ни се налага да защитаваме, без да си плащат достатъчно?"

    Дано не изловят Боку, щото тефтерите ни показват, че харчим над 1.5 милиарда лева,
    а всъщност за миналата година бюджета на МО е 1.08 милиарда, тоест около 1.1% от БВП.
    Е да, срещу тоя милиард, сме получили НУЛА бойни способности, но това е друг въпрос.
    А в интерес на истината, не е като да балканците да не сме разпалвали световна война, нали?

  41. 41 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3289 Неутрално

    Америка не е имала по безпардоно тъп представител.Нещо като Хрушчов на стероиди.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  42. 42 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 306 Весело

    Аз ви оставам щото излизам да пия по една бира , но за паследно:

    COFEVEEEEE!

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  43. 43 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 622 Неутрално

    ... обаче...1. Не си спомням някога Русия да е била под по-големи санкции... имало ли е?
    2. Толкова изгонени руски дипломати не е имало и по времето на Студената война... или греша?
    3. Военният бюджет на САЩ расте.
    4. Остро противопоставяне на строителството на Северен поток2 едва ли е в полза на Русия.
    5. Увеличаването на средствата за отбрана в страните от НАТО до 2% едва ли е в полза на Русия.
    6. Въздушните удари срещу приятелчето на Путин в Сирия.
    ....
    —цитат от коментар 29 на Котаракът на Шрьодингер

    По т.1. Сенатът наложи и гласува тези санкции, а не Тръмп. Той дори отлага и бламира част от тях под различни причини!!!
    т.2. Не са изгонени от него, а по искане на службите- да онези служби, на които той НЕ вярва! Той не гони дипломати. Няма такива правомощия!
    т.3 Военният бюджет- това е пак се гласува от сената. Тръмп просто плямпа.
    т.4- северен поток 2- тук си прав. Аз също съм против изграждането му! Меркел а я стиснали за дебелия г*з русофилските м*рши като Шрьодер и няма мърдане,ако иска да си запази властта.Тя(Меркел) вече става вредна!)
    т.5. Увеличаването на средствата за отбрана е прието по времето на Обанго, договорът, с който това увеличение ще стане, декларира срок до 2024 година. Тръмп- кво точно е направил по темата освен да вее перчем и рижави косми на гъза си?
    т.6 Въздушните удари срещу Асад и руснаците се. Ударите срещу него са по препоръка на командването, но все пак, той ги позволи. Срещи човекоподбните(руснаците) ударът бе нансесен с решението на командването на място. Тръмп няма нищо общо!

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 845 Весело

    Обаче темата е добре поднесена, действа като мехлем на видимо изнервените напоследък умнокрасиви душици, че по едно време се чудех Дневник садисти ли са че толкова методично ги пържат само с агресивно облъчване. Така с малко хилеж за разведряване е къде по-добре :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  46. 46 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 803 Весело


    Ейййй да си русофил днешно време - чета коментарите горе на про-руските тин@ци и ме избива на смях>>

    Америка и американците - лоши, дебели , подли, на всичкото отгоре са евреи а и са капиталистически военолюбииви изверги

    Тръмп, законно избрания забележете от същите тези американци - умен, красив, гениален дипломат, ама хич не е луд или глупав , даже не е прост като гъба!!

    Такова разделение на личността , ужас, направо шизофрения !!!!

  47. 47 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Сега е момента ЕС да се еманципира военно, имаме технологиите, имаме парите, нужно е да направим следващата стъпка.

  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мизо":

    Абсолютно навременни и акуратни уточнения. ++++

    И едно от мен: когато е разбрал, че другите държави са изгонили по двама-трима или 5-6 дипломати, а Щатите - цели 60, Дръмб е изпаднал в ярост, че службите са го ПОДВЕЛИ - можело е и той да мине по-тънко.

    Що се отнася до санкциите, приети с 99.5% мнозинство от Сената и Камарата, той бави прилагането им близо 2 месеца, от страх да не разсърди Путин.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    В главата на Тръмб някой като Борисов върти бухалата и лепи на държавите застрахователни стикери.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  51. 51 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Тръмп успява да ни разсмее всеки ден с нов бисер!

    Да разлая троловете!!
  52. 52 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2723 Весело

    До коментар [#30] от "Мизо":

    “Че нашенските тръмпофилите”

    Ти кажи за нашенските тръНКофоби, а филията Тръмпова ще я намаже Гозамбо. Той е винаги САЩисан президентофил.
    Последно, НАТО ще се разтурвали под водещата роля на САЩ или “тъмните балканци” (ака Мелания) ще му видят сметката?

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2723 Весело

    До коментар [#49] от "Ще върнем България в Европа":

    Ама много са евтини тия стикери! Само 2% (от БВП). Дори у нас данъкът върху застраховките е 2.5%, а върху лихвите - цели 10%.

  55. 55 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#33] от "EU defender":"Сега най-трудно му е на Путин. С тоя непредвидимия идиот нищо не се знае"Само вместо думата с и сложи Сенсей и поздравления - чаткаш сюжетната линия :)
    —цитат от коментар 38 на Нагъл Визионер


    Сенсея е едно жалко човече зависимо от руските кинти. Това го прави доста жалък. И смешен. Защото когато един човек е зависим, той си е зависим по принцип.

    The best way to predict the future is to invent it.
  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3499 Неутрално

    "Вижте какво става в Швеция!" - възкликна той преди време, за да онагледи колко драматично може да ескалира една ситуация. Е, тогава светът сбърчи чело и си каза: "Ъъъ? Че какво точно става в Швеция?" .................................................................................................................................................................................................Ами това става,че има 7230 изнасилвания за една година в ШвецияИма но-гоу зони,където полиция не смее да влезе.Спорове се разрешават с ръчни гранати.Това става.
    —цитат от коментар 7 на musashii


    Душа,
    Изнасилванията си ги е имало в Швеция и миналата, и по-миналата година...
    Имало ги е и преди 100, че и преди 500 и преди 1000 години.
    Изнасилвания има дори и в СЕВЕРНА КОРЕЯ и РУСИЯ.....
    Какво ни навирате тези изнасилвания в муцуните - ти и Тръмпът.
    Какво предлагате и двамата по въпроса.
    По-високи вноски на страните-членки на НАТО ли ?!?!?!
    Айде недейте си пада до нивото - ти до това на Тръмп
    и той - до твоето ниво....

  57. 57 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 284 Неутрално

    в главата на оранжевата кремьовска кукла са само планове как да изпълни дадените пред путя обещания

    ФАКТ!

  58. 58 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#48] от "Norman Granz":

    То и още примери могат да бъдат давани, просто няма смисъл. Така или иначе не смятам, тръмпофилите за хора на моето ниво и се отнасям към тях с пренебрежение, поради поради пълното отсъствие на когнитивни процеси в черепномозъчната кухина. Още повече, че повечето са някакви имигранти(интересно дали ще ги нарита ДонЮ, след като разбере(надценявам го!), че не може да се справи с латиносите?). Нашенските мурзилки отдавна е ясно, че накъдето погледне звездата на Кремъл, натам им гледат задниците(все пак те имат татуиран сърп и чук и петолъчка на г*зовете си, както подобава на всеки заклет комунист, русофил и национален предател в България) :) На тях пък съвсем не им обръщам внимание, защото те са без мнение. Онези, феновете на Дръмб поне им дават свобода на изразяването, докато наште национални предатели просто им спускат опорки и те, като в хор на игумени педер*си мънкат глупостите си.
    Най-странната трансформация е как хора, със заклети анти-американски позиции, изведнъж станаха про-американски, че и се обявиха за десни! То е ясно, че русофилиът=комунист, но айде с мярка малко бе, вие сте безродници, нито сте десни, нито сте демократи, чисти комунисти сте. Утре, ако Хуйло ви каже, че сте аборигени и пилешка кост ще си забиете в носа!
    Накратко, Нормане(извинявам се за фамилиарниченето), представителната извадка е много ясна- социални аутсайдери, ниска квалификация и почти никакви шансове да се реализират на по-висока социална позици я в обществото. Просто те търсят друг, подобен на тях, плебей, който да се е издигнал повече, за да ИМ стане кумир! просташко поведение, откровенна глупост и тъпотия- за тях това е в реда на нещата. Никой не може да надскочи себе си!

  59. 59 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3499 Неутрално

    Хубаво е, че се появиТРЪМП -
    това КОРУМПЕ НА КЪСА КАИШКА КЪМ КРЕМЪЛ,
    за да им светне на висшите политически кръгове в САЩ,
    че РУСКИЯТ ИМПЕРИАЛИЗЪМ е нещо наистина страшно.
    Страшно дори за САЩ и за СТАБИЛНОСТТА НА ДЪРЖАВНОСТТА
    в САЩ, а не само страшно за "диваците" от постсъветските колонии

  60. 60 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3499 Неутрално

    Тръмп е идиот!
    —цитат от коментар 44 на lz2


    ТРЪМП е КОРУМПЕ
    Той е от онези омазали се до ушите КОРУМПЕТА,
    тип ШРЬОДЕР, които КГБейовете са обучени да
    шантажират и водят на къса каишка.
    Хубавото е, че с появата си, Тръмп задейства
    защитните механизми на американската демокрация.
    Все повече американци осъзнават,че РУСКИЯТ ИМПЕРИАЛИЗЪМ
    използва похватите на СС и КГБ за УНИЩОЖАВАНЕ
    НА НОРМАЛНОСТТА на Западните тип общества.
    Ответният удар на АМЕРИКАНСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ
    и АМЕРИКАНСКАТА ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА
    ЩЕ БЪДЕ УНИЩОЖИТЕЛЕН за РУСИЯ и РУСКИЯ ФАШИЗЪМ

  61. 61 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Черна гора във въпроса на журналиста към Тръмп беше случайно избрано име и в интервюто не се обсъжда Черна гора, а докъде са границите на НАТО и докъде трябва да се разширява? До 50 държави, до 60, до 70, докъде? Но еврейската либерална медия преиначава разговора, за да настройва гламаците и да изкарва Тръмп изкуфял. А всъщност въпросът е много съществен. Имаме еди колко си европейски държави, които не си плащат. И те искат да уредят още еди колко си, та и те да ползват услугите на САЩ без да си плащат, увеличавайки риска от конфликти. Посочете една полза от САЩ да приеме да охранява и хрантути Черна Гора, Македония,Албания, Украйна, Грузия и пр. ? Особено с Украйна и Грузия,където рискът е огромен, а ползите за САЩ никакви. САЩ нямат полза да охраняват и Германия, за САЩ гова е двойно набутване. Хем да им плащат отбраната, хем да имат търговски дефицит заради европейските мита и бариери.
    Помислете, защо НАТО е САЩ и почти цяла Европа? НАТО охранява само Европа. Смешно е да се твърди, че НАТО защитило САЩ в Афганистан. Просто с голям зор им намериха къде европейците да се охарчат малко за някаква пишман полза.
    Тръмп сериозно обсъжда да разтури НАТО. Той може да направи договор с Русия и САЩ вече нямат нужда от НАТО срещу Русия. Който има нужда, да си прави военен блок!
    С тези цигански медийни пропаганди европейците предизвикват и ускоряват смъртта на НАТО.

  62. 62 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#55] от "EU defender":

    "Сенсея е едно жалко човече зависимо от руските кинти"

    И ти ли си от клуба на бъркащите собственото си мнение с разсъблечената истинска истина?

    Я малко седни па помисли, правиш впечатление на не съвсем безнадеждно индоктриниран :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  63. 63 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1428 Весело

    Не съм никак фен на рижавия, дори напротив, обаче...
    Тук половината коментатори са оперирани от логика, когато погледна към фактите. Според някои Тръмпи е човек на Путин и руски агент... тоест:

    1. Тръмп реве държавите в НАТО да вдигнат разходите за отбрана до 2-4% от БВП,
    защото е човек на Путин и руски агент?! Айде бе! Било договорено в Уелс, да, ама никой не го взимаше на сериозно това, включително и ние в България.
    2. Тръмп реве срещу строителство на Северен поток2, защото е човек на....
    Къде е логиката, Путин иска да прецака Газпром ли?
    3. Тръм бомбардира приятелчето на Путин Асад, защото е човек на Путин...
    И това е доста нелепо.
    4. Тръм реве и налага санкции срещу съюзника на Русия Иран, защото е човек на Путин...
    И тук няма логика....
    5.
    6.
    .
    .
    Защо не искат да схванат някои хора, че на Тръмпи не му пука за Русия и управляващото я джуджи, а изхожда винаги от политиката си на протекционизъм - срещу СП2, за да се продава американски втечнен газ, ЗА повишаване разходите за отбрана в НАТО, за да се продава повече американско оръжие... и т.н.
    Медиите го плюят яко, защото протекционизма на Тръмп слага край на удобния либерален интернационализъм на Обонго. Не че Тръмп не е за критики, даже на моменти е срам за Америка и за смях, дори импийчмънт, обаче да се разсъждава толкова повърхностно за политиката му също е смешно. Не всичко е така както изгледа...
    И не си мислете, че Тръмп е първият президент на САЩ, който води такава политика, включително и санкции срещу най-добри съюзници. Случвало се е дори по време на Студената война, но се забравя от журналистите... удобно.

  64. 64 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мизо":

    "Най-странната трансформация е как хора, със заклети анти-американски позиции, изведнъж станаха про-американски, че и се обявиха за десни!"

    Да славят едновременно Сталин и Дръмб - бая гъвкави междупрешленни хрущяли се искат.

    Що се отнася до лауреатите на зелена карта от хасковските села, те едва ли си дават сметка, че в ценностната скала на Дръмб и неговите еднозъби двуреволверести гласоподаватели стоят по-ниско от второ поколение пуерторикански пазачи на паркинг.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#60] от "Hawaii":

    За дементните си поддръжници Оранжевият идиот може да е 3D гросмайстор, месия, гиру у сенсей, но всъщност е стрес тест за американския конституционен ред, системата от checks and balances, защитните механизми на западната демокрация и следвоенното устройство на света.

    Или ще успее (with a little help from his friend Vlad) да разруши всичко това, или то ще се отърси от него като куче от бълхите си.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  67. 67 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#66] от "Norman Granz":

    проблемът на системата от checks & balances е, че бащите-създатели никога не са си представяли днешния сценарий - че една от двете партии ще обсеби и трите клона на властта, и представителите й в законодателната и съдебната власт няма да имат желанието да изпълят задълженията си да са check & balance на един компроментиран от чужда държава президент.

  68. 68 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#55] от "EU defender":"Сенсея е едно жалко човече зависимо от руските кинти"И ти ли си от клуба на бъркащите собственото си мнение с разсъблечената истинска истина?Я малко седни па помисли, правиш впечатление на не съвсем безнадеждно индоктриниран :)
    —цитат от коментар 62 на Нагъл Визионер


    Както казах Тръмп е зависим. Но ако КГБ го държат за ташаците, то ЦРУ направо са му бръкнали в задника.

    The best way to predict the future is to invent it.
  69. 69 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#58] от "Мизо":

    "Никой не може да надскочи себе си"

    So true.

    Опитвали ли сте да кажете това в огледалото? Май има нужда :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  70. 70 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#67] от "carlosestrada":

    Виж моя пост #9.

    Колко време членовете на администрацията, шефовете на служби, законодателите от двете камари и т.н. ще търпят ситуация, при която той ще се договаря УСТНО с главния враг на Америка, а те няма да знаят какво е договорено?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  71. 71 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#68] от "EU defender":

    "Както казах Тръмп е зависим"

    Единствените напълно независими са крайно отвъртелите психопати.

    Така че да, за щастие Тръмп е зависим както всички нас тук.

    Вече по отношение на самите зависимости щи посоча пак че едва ли дедо боже точно тебе те е избрал да ги виждаш тия неща верно апа тия кат мене ни е създал залупени слепоци.

    Мисли бе човек, не блей като сектата на предводителя на горяните :)

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  72. 72 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    сериозно ли мислите , че с "добавена реалност" на петимата от РМС ( да не изброявам , че са служебно един физически) постигате нещо ? нищо , кръгло и то само заради абсурдните им легенди за житие/битие . вярно донякъде са забавни , но фактите сочат катастрофа .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  73. 73 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Джендърите имат само един аргумент за ползата на САЩ от НАТО, това помагало за лидерската роля на САЩ в света! Добре, САЩ е единствен световен хегемон в еднополярен свят слезе до ролята на една от трите велики сили. Вероятно с помощта на НАТО. Ако продължава така САЩ могат да слезат и до нивото на обикновена сила, пак с помощта на НАТО. За какво му е на САЩ НАТО след като с НАТО върви надолу? И САЩ пропадат от двойно набутване, хем да охранявят съюзниците, хем да им дават търговски аванти. Считайте,че НАТО е изпята песен.

  74. 74 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#70] от "Norman Granz":

    За съжаление аз не съм така оптимистично настроен. Ето днес например са подали рапорт за напускане трима висши ръководители от отдела за киберсигурност на ФБР... а докато доказани тръмпарастки синкопати като девин нунез ръководят комисии, от които пряко зависи изпълнението на функцията по контрол на президента от Конгреса, аз Конгресът съм го отписал... тия мижитурки гледат само как да не си навлекат "гнева на Зевса", за да си запазят местата.

  75. 75 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    За мен е ясно, че Тръмп не е имал предвид Черна Гора, която, като типичен реднек, дори няма представа къде на картата да я търси. Използвал е едно екзотично звучащо име само фигуративно. И докато това при един обикновен човек е допустимо, при най-могъщия държавен ръководител на Света е обезпокоително. Тоой проосто няма право на подобни изцепки.
    Иначе, че Европа се скатава и не си изпълнява договорите в НАТО за инвестиране на 2% от БВП за отбрана - за съжаление си е вярно и е основателна причина за критики.

    E PLVRIBVS VNVM
  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7001 Неутрално

    Тръмп надмина и Бялата Златка по познания в областта на географията. Американците изглежда са на нашия акъл, щом са го избрали.

  77. 77 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3739 Любопитно

    До коментар [#75] от "PavelCZ":

    Иначе, че Европа се скатава и не си изпълнява договорите в НАТО за инвестиране на 2% от БВП за отбрана -
    =======
    Но възниква един друг въпрос.
    Как стана така че това да се изисква именно след десетилетия?
    Защо точно сега се 'сещат' в САЩ?
    Щом Вашингтон го е мълчал това с десетилетия, значи и той е в играта.

    Bukalemun
  78. 78 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Тръмп непрекъснато повтаря,че при него няма повече да продължава това Европа да не плаща за НАТО. Европейците клатят инатливо глави и си викат- и ако не платим какво ще направи? Ще се тъпаним още две години докато си тръгне и после ще продължим както си беше. Но тази калкулация е много грешна. Първо,няма да е след две години, а след шест. Второ, Тръмп ще разтури НАТО. Непрекъснатото повтаряне, че при него няма да има повече аванти представлява психическа и пропагандна обработка на американците за разтуряне на НАТО. Той вече действа, а европейците не се усещат.

  79. 79 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Имате ли идея как на американците им действа това непрекъснато напомняне, че европейците ги използват и не си плащат? В задника им бърка и не просто ще искат отдолу, от масите да се разтури НАТО, но започват да възприемат Европа като враг.

  80. 80 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    В черногорския град Любек местен французин от Африка отново е нападнал с нож агресивните пътници в автобуса. Майтап бе, такива работи в Европа не стават.

    https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/breaking-lubeck-bus-attack-man-12953050

  81. 81 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4248 Неутрално

    Пламен Асенов:


    Денят 16 юли 2018 година, когато в Хелзинки американският президент Доналд Тръмп, чрез участие в една оперетна среща, легитимира пред света извършените престъпления и във вътрешен, и в международен план, на Владимир Путин и неговата шайка, може би ще остане в историята на модерния демократичен свят като Ден на Големия Позор.
    Освен ако не остане като

    Ден на Голямата Простотия

    Аналогията с Мюнхен 1938, когато британецът Чембърлейн и французинът Даладие в името на мира отвързаха ръцете на Хитлер, сама се натрапва. Още повече се натрапва обаче тази с Пакта за ненападение Молотов – Рибентроп от 1939 и тайният протокол, който даде пряк старт на ужасната катастрофа, наречена Втора световна война.
    Какво ни е приготвил сега чичко Путин – нормално би било да се запитат нормалните хора.
    Да, не се заблуждавайте, тази работа с брилянтно преминалата среща Путин – Тръмп, както я оценяват в Русия, а и нашите тръмписти, няма да ни се размине. Прекалено много се зарадваха както самият Путин, така и неговият пророк Сергей Лавров. А това е, защото не краят на световното по футбол, както смятаха някои, а именно политическият мач в Хелзинки развързва ръцете на кремълския император-самодържец за нови подвизи.
    Какви ще бъдат те, ще видим съвсем скоро - ако не до няколко дни, то до няколко седмици. Защото, нали се сещате, подобна знакова победа на руската дипломация не може да не бъде затвърдена с някоя още по-знакова победа на руското оръжие. Иначе би било жалко за похарчения мисловен барут.
    Някои казват – не може да се правят аналогии на ситуацията сега с тази в края на 30-те години на миналия век, Путин не е Хитлер, а и светът е различен.
    Айде, бе! Путин си е точно Хитлер, макар в условията на различен свят. Инстинктите му са същите, наглостта му е същата, безумието му е същото; кремълската пропагандна машина владее руската тълпа дори по-добре, отколкото онази на Хитлер владееше немската; руснаците се чувстват сами срещу света, защото смятат, че са притиснати със санкции от него, точно както германците навремето се чувстваха сами и притиснати от Версайския договор.
    Приликите са много, разликите - малко.
    Да, на срещата в Хелзинки между Путин и Тръмп няма подписано споразумение, но това добре ли е или зле - след като никой не знае какво в действителност са се договорили тия двамата синковци.
    На всичкото отгоре, Путин отдавна е доказал, че споразумение изобщо не му трябва, за да направи или да не направи нещо гадно. На него не му пука за каквито и да било хартийки, освен ако не са изцяло в негова полза. Но дори когато хартийките са изцяло в негова изгода, пак не му пука и ги нарушава, щом реши, че ползата му е друга.
    Искате доказателства ли? Ами знаете ги – просто си ги припомнете. Договорът от 1994, Будапеща, според който Украйна предава ядрените си оръжия на Русия, в замяна на което Русия, заедно със САЩ и Великобритания, става официален гарант за украинския суверенитет и териториална цялост. Е, наистина, цели 20 години руснаците удържаха хищническите си щения, преди да окупират Крим и Донбас – направо живи да ги оплачеш за душевните мъки, преживени през това време…..
    А какво да кажем за споразумения за химическите оръжия, по които Русия е страна. Газови атаки в Сирия, газови атаки в Лондон – и

    Кремъл все невинен,

    дълбоко учуден, с поглед, който пита „кой ми сра в гащите”. Но, въпреки тази вечна невинност, пак се намира някой да атакува някъде по света с газ, за да може хем да свърши добра работа в руска полза, хем после да я обвини лъжливо пред международната общност - а когато се докаже, че нищо такова не може да се докаже, Русия да излезе чиста…..
    Впрочем, знаете ли, че още през 20-те години на миналия век Германия построява в Русия торови заводи, които произвеждат тонове химическо оръжие. Да, през 1923-та болшевиките молят Берлин за пари, с които да купят оръжия. Срещу това се наемат да построят заводи за производство и полигони за изпитание на забранени от Версайския договор оръжия на своя територия, включително химически. Договорът е подписан в Москва, а в инструкция към него Лео Троцки и Михаил Калинин отбелязват, че произведеното химическо оръжие ще се доставя по равно на руската и немската армия. Заводът, който произвежда хлорин и фосген, е построен край Самара, а за ръководител на проекта Фриц Хабер, водещият немски специалист в тази материя, препоръчва Дитрих Столценберг и той наистина оглавява програмата.
    Та такива ми ти работи с химията на договорите и руската химическа невинност.
    Но същото е и с договорите за неразпространение на ядреното оръжие. Поради факта, че, особено напоследък, руснаците твърде стриктно ги спазват, руските съюзници Северна Корея и Иран се изтрепаха да проявяват мъжество и сами да напредват в тази иначе непосилна за тях технология.
    Отвъд това имаме и международните договори за въздухоплаването, поради спазването на които падат отстреляни от руснаците самолети, барабар с пътниците в тях; имаме безброй споразумения за борба с тероризма, но Русия пряко или косвено се оказва свързана с почти всеки значим терорист и терористично движение по света…..
    Изобщо – договори за нарушаване да искаш.
    Освен това отдавна е ясно, че Путин възприема като подкрепа за себе си и агресивната си политика всяка чужда стъпка или действие, които не го заклеймяват пряко за престъпленията му. Точно затова той и Лавров са толкова радостни след срещата в Хелзинки. Дори самото нейно провеждане беше вече победа за тях, а какво остава за начина, по който Тръмп публично повярва на Путин за ненамесата на Русия в американските избори и нападна собствените си хора, като ги обвини в „лов на вещици”.
    В интерес на истината, колкото и да ми е неприятно да го кажа, на тази среща Тръмп се показа или като голям глупак, или наистина като вербуван от КГБ руски агент, който се среща с водещия си офицер, както писа малко по-рано Джонатан Чейт в „Ню Йорк магазин”. В първото не вярвам, във второто не ми се ще да вярвам – но трета опция не виждам.
    Няма как твоето разузнаване да ти казва, че има руска намеса в изборите, а ти да твърдиш, че вярваш повече на Путин, който бил „изключително силен и мощен” в отричането. Ами той Путин „силно и мощно” отрича и анекса на Крим, твърди, че това е резултат на референдум, обаче кой в съвременния свят му вярва. Освен Тръмп, де.
    А какво да кажем за предложението на Путин, определено от Тръмп като „невероятно” – специалният прокурор Робърт Милър да изпрати на руснаците заявка за разпит на хората, които подозира за намеса във вътрешните работи на САЩ, а самите руснаци ще ги разпитат и ще дадат своя отговор.
    Луда работа – Тръмп се захласва по това идиотско предложение, сякаш не знае какво отговориха руснаците на такава заявка за разпит, изпратена от Великобритания след убийството на Литвиненко.
    Ама може и наистина да не знае, човекът - като го гледам колко е сериозен в доверието си към кремълския император, имам чувството, че току ще се сгъне и коленичи пред него с благоговение. А насаме може и наистина да се е сгънал, кой да ти каже.....
    В края на краищата, какво прави самият Тръмп като личност мен не ме интересува, интересува ме обаче фактът, че като президент на САЩ той е своеобразен лидер на свободния свят, а не се държи като такъв. И то изначално.
    Вместо да отвърне ясно на желанието за среща, че такава не може да има, докато Кремъл продължава да нарушава международното законодателство, заради които е обект на международни санкции, Тръмп отива недобре подготвен на напълно безсмислена от американска гледна точка среща, с която само придава на Русия повече тежест, отколкото тя реално има.
    Вместо да се вслуша в думите на умния сенатор Джон Маккйен, който посъветва Тръмп от позицията на силата да обясни на Путин, че Русия ще плати висока цена за продължаващата агресия срещу САЩ и световните демокрации, Тръмп подви опашка и практически прехвърли вината за лошите отношения с Русия на нас, гражданите на свободния свят, които се страхуваме от Русия и искаме тя да бъде озаптена.
    Вместо срещата поне да завърши с документ, в който Русия се задължава например да изведе незаконните си войски от Приднестровието, Украйна, Грузия и другаде, както поиска НАТО само няколко дни по-рано,

    Тръмп се лигави на Путин и го потупва приятелски,

    докато ругае своите собствени разузнавачи. Вместо…..
    Но какво ли разбирам аз от международна политика – вероятно ако разбирах, щях да съм богат като Тръмп, а не беден като себе си. Виж, Путин явно разбира, щом е по-богат дори от самия Тръмп – видно от унизителното императорско снизхождение, което руският самодържец проявява към президента на United States of America.
    След този 16 юли в Хелзинки, вече е ясно, че Свободният свят се намира наистина в тежка криза. И тябва да чакаме атаки, които да го подкопаят още.

  82. 82 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    Както очаквах, Микито Коен заби ножа в гърба на Дръмбо - записал го как уговаря плащане (hush money) на проститутка.

    Сигурно Сорос си е преправил гласа - няма начин това да е Дръмб, какво общо има той с леки жени?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  83. 83 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    До коментар [#63] от "Котаракът на Шрьодингер":

    ...Защо не искат да схванат някои хора, че на Тръмпи не му пука за Русия и управляващото я джуджи....
    —цитат от коментар 63 на Котаракът на Шрьодингер


    Позволявам си да отбележа, че аз не съм от тези хора. И подкрепям Вашето мнение. Каквито и да са субективните мнения за Тръмп (понякога и аз съм изказвал такива) има една обективна даденост - в световен мащаб Русия и Путин са пренебрежимо малки величини. Това е едно от нещата, които Тръмп няма как да не знае и за затова въобще не му пука нито за Русия, нито за Путин. Помислете малко - защо да му пука? Какво преставлява Русия в очите на Тръмп в икономическо, търговско, военно отношение? Нищо. А Путин? По-малко и от нищото. И именно защото въобще не му пука и не бръсне нито Русия, нито Путин за пет стинки Тръмп може да си позволи да разиграва етюди на тема сближаване с Путин. За да накара европейските партньори да подскачат като ужилени и, ако мине номерът, да спазари колкото се може по-благоприятно за САЩ (както той разбира благоприятното, разбира се) развитие по въпросите и за военните разходи, и за природния газ, и за митата, и за курсовете на валутите. Не твърдя със сигурност, но имам чувството, че вътре в себе си Тръмп мисли за Путин като за човек, на когото винаги може да каже " You are fired!".

  84. 84 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мизо":

    “Най-странната трансформация е как хора, със заклети анти-американски позиции, изведнъж станаха про-американски, че и се обявиха за десни!”

    Няма нужда да натрапвате собствена си простотия. Нито съм десен, нито левак. Тръмп, както и Путин, са демократичен избор на техните си народи. (при Тръмп има лека помощ от демократичната система - все пак за Хилъри бяха гласували повече избиратели.). Не съм участвал в техния избор, та да се изживявам като филия или фобия. И Нормана, и Гозамбо, дори и Росен Путлериста могат да потвърдят, че не съм превъзнасял нито Тръмп, нито Путин. Но няма как да си прикрия язвителността от “умните и красиви” социо-, моцио-, тинк-танкечата с “верните” прогнози и “правилни” анализи, корегирвани всеки месец.
    Но ме учудват болните мозъци, които си въобразяват, че могат да бъдат “хакнати” едни избори. У нас, където има какви ли не предпоставки за “хакване” (търговия с гласове, бюлетини, чувалчета, емигрантски вот, ЦИК, избор “15-15”), ДПС не е печелело избори, нито “Вземи България” или “Дай България”. Дори и Цецка Цачева не беше избрана за президент въпреки “хакванията” на ГЕРБ. Просто се “само хакнаха” като Хилари-то.
    “Реднеците” в цял свят гласуват за “своите”. Ако не вярват на “своите” или им се говори на “извънземен език” (“либерална демокрация”, “авторитарна демокрация”, “корпоративна демокрация” или някакъв друг джендър), просто “отиват за гъби”.
    А политиката остава все същата:”Как да накараме другите да платят по-скъпо за нашите стоки”. Само “рекламите” са различават - “глобализация” (на капитала, но не на пенсиите, например), “ръст на икомиката” (с евтина и затова проста работна ръка) или сегашното “Черни планинци” ( кой да плати повече - планинците или уплашените от планинците).

  85. 85 Профил на Мизо
    Мизо
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#82] от "Norman Granz":

    Може ли повече информация и разяснения?
    Нищо, че новината е от графа "жълти", все пак показва същността, морала и мисленето на оранжевото чучело. Да си спомним Клинтън и Моника, докъде стигнаха.

  86. 86 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    На балканите освен малък и агресивен народ живее и един малък и много прост народ.

  87. 87 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    До коментар [#81] от "tacheaux":

    “Аналогията с Мюнхен 1938”

    Натрапва се само на неграмотните. Тристранният пакт е бил подписан през 1936 г, а войната започва с инвазията на Япония в Китай през 1937 г.
    “Мюнхен 1938” е само опит да се насочи войната на изток от Европа, а “Молотов-Рибентроп” е опит да се отложи войната до “назряването на условията за световна революция” (Решение на Коминтерна от 1936 г.).
    Иначе, пропагандаторите приемат за начало на войната от момента, в който се включват в нея (на 2 септември 1939 г. Великобритания обявява война на Германия заради Полша; на 22 юни 1941 г. започва “Отечествената война” на СССР; на 7 декември 1941 г. и последният велик победител се включва във войната).

  88. 88 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    секи 4ти км

    Обяснимо ;)

    Били сте в свои води, така да се каже, на територия на НАТО.

    Не сте вещици и не ви преследват ловци на този тип нарушители
    (предположение).

    До коментар [#5] от "EU defender":

    Бил съм в Черна Гора в Будва и Котор.
    Супер си изкарахме и никакви агресивни черногорци не видяхме.

  89. 89 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    До коментар [#81] от "tacheaux":

    “Договорът от 1994, Будапеща, според който Украйна предава ядрените си оръжия на Русия, в замяна на което Русия, заедно със САЩ и Великобритания, става официален гарант за украинския суверенитет и териториална цялост. ”

    Будапещенският меморандум не е ратифициран от Кримския парламент. Отделно, че нито една от трите държави не може да гарантира нищо на Украйна, когато тя се разпада от вътрешни майдани, курабийки, държавни преврати или гражданска война. Както се разпадна Югославия - друг славен победител от ВСВ.
    Още по-отделно, държавният суверинитет и териториална цялост са гарантирани за всяка страна-членка на ООН, което не беше точно спазено по отношение на Либия, Сирия и Йемен.

  90. 90 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мизо":

    Хайде да не си кривим душата, колега.
    1. Не съм съгласен, че Тръмп няма пълномощия да гони дипломати, защото никой друг няма такива правомощия. Точно Тръмп подписа за изгонването на руските дипломати, по предложение на службите, които са под НЕГОВО подчинение. Обаче, "една баба казала на друга баба, че..." Тръмп много се ядосал, че гонели толкова много дипломати. Значи, от него зависело, той го направил, но с отвращение?!
    Айде бе!
    2. Обанго рязко съкрати военните разходи на САЩ за 2016 година, за тая година Тръмп обаче поиска увеличение с 54 милиарда и Конгреса прие. В плановете на Тръмп влиза увеличение на численността на въоръжените сили с 60 000 души, 75 кораби и 100 самолета допълнително и т.н. Не ми казвайте, че това е дело на Конгреса, защото няма нищо вярно. Щото къде беше същия тоя Конгрес, когато по предложение на Обанго се съкратиха военните разходи? Бай дъ уей, САЩ е президентска република, ако не знаете.
    3. "ударът бе нансесен с решението на командването на място.Тръмп няма нищо общо!"
    Това пък е съвсем невярно. Единствено Тръмп има право да отдаде заповед за нанасяне на въздушни удари . Командването на място само решава къде и как да удари.

  91. 91 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    До коментар [#85] от "Мизо":

    Вече заспивам, затова накратко: Коен беше Дръмбовият fixer - може би най-довереният човек от правния му екип, който го вадеше от всякакви каши.

    Оказа се, че като застраховка, Микито си е ЗАПИСВАЛ всичките им разговори.

    Този за проститутката е просто мостра-предупреждение от екипа на Мюлер.

    Т.е. от DoJ.

    Отделно от това, вчера Род Роузънстийн обяви, че DoJ вече ще предупреждава засегнатите от руски хакерски атаки физически и юридически лица as a matter of course.

    Както съм писал по-горе, време е да се напомни на оранжееия глупак, че не само не е най-умният от всички, ами си е направо най-глупавият. И като такъв ще бере ядове.

    Тепърва.

    Хайде, лека от мен.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  92. 92 Профил на nikolaaay
    nikolaaay
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Вместо "смрадливи дупки" предлагам "shitholes" да се преведе като "лайняни ями".

  93. 93 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    C№№

    Е метафорично казано и очаквано глобално,
    но е шок.

    Внезапно, адвокат защитник привижда вещица
    в клиента си клиент на (метафора 2) русалка.

    ???

    До коментар [#82] от "Norman Granz":

    Както очаквах, Микито Коен заби ножа в гърба на Дръмбо - записал го как уговаря плащане (hush money) на проститутка.

    Сигурно Сорос си е преправил гласа - няма начин това да е Дръмб, какво общо има той с леки жени?!

  94. 94 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Да, само едно уточнение.

    Точно 1 месец след подписване на пакта Сталин-Рибентроп в Москва,
    на 22.9.1939 (или на 23) сталинисти и хитлеристи празнуват вместе своя Обща граница в и День пабеды над Полша.

    Началото на ВСВ може да се "намери" и там/тогава.

    До коментар [#87] от "wanderer":
    До коментар [#81] от "tacheaux":

    “Аналогията с Мюнхен 1938”

    Натрапва се само на неграмотните.

    Тристранният пакт е бил подписан през 1936 г,
    а войната започва с инвазията на Япония в Китай през 1937 г.

    “Мюнхен 1938” е само опит да се насочи войната на изток от Европа,

    а “Молотов-Рибентроп” е опит да се отложи войната до “назряването на условията за световна революция” (Решение на Коминтерна от 1936 г.).

    Иначе, пропагандаторите приемат за начало на войната от момента, в който се включват в нея (на 2 септември 1939 г. Великобритания обявява война на Германия заради Полша;
    ...
    ...
    ...
    на 22 юни 1941 г. започва “Отечествената война” на СССР;
    на 7 декември 1941 г. и последният велик победител се включва във войната).

  95. 95 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    "Пуделчето на Путин" , както го нарекоха британските медии, е толкова неадекватен, че нелепостите, които дрънка, дори не са и смешни. Авторът добре му се е подиграл.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  96. 96 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    На тоя боклук, великият Рейгън щеше да му отговори с прословутото си "Млъкни ! " https://www.youtube.com/watch?v=Q_nH8Caz3uY

  97. 97 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    До коментар [#87] от "wanderer":

    Това от курса по история на КПСС ли го преписа ? Или Искра БаБАева ти го разказа ?

  98. 98 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    До коментар [#82] от "Norman Granz":

    Е ,при последната среща с Путин той се държа като лека жена в напреднала възраст.

  99. 99 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мизо":

    Те комунистите станаха върли националисти и сега обиждат на комунист, но забравиха как след кризата в 2009 заговориха за възраждането на марксизма и възхваляваха Обама, че щял да разкаже играта на Уолстрийт. Както е казал Ал.Цанков - комунистът е примитивен опортюнист.

  100. 100 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    До коментар [#46] от "praseta_mezeta":

    Патологичните лъжци винаги са шизофреници.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK