Германски градове обмислят как да направят обществения транспорт по-привлекателен

Германски градове обмислят как да направят обществения транспорт по-привлекателен

© Reuters



Пет германски града трябва да представят плановете си как да направят обществения транспорт по-привлекателен в усилията си да ограничат броя на частните автомобили и да намалят замърсяването на въздуха, предаде ДПА.


Градовете Бон и Есен в западната част на страната и Манхайм, Ройтлинген и Херенберг в Югозападна Германия се очаква да си поделят 130 милиона евро (148 милиона долара), отпуснати от правителството за проектите до 2020 година.


Плановете бяха представени днес от министъра на транспорта и цифровата инфраструктура Андреас Шойер и министъра на околната среда, опазването на природата и ядрената безопасност Свеня Шулце и включват по-чести влакове, трамваи и автобуси, разширяване на маршрутите, по-добра и по-обширна мрежа от велосипедни алеи и по-добър контрол на движението.




Градовете, където ще се тества моделът, ще се опитат да приложат пакет от мерки за намаляване замърсяването на въздуха, което надвишава поставените от ЕС граници в много германски градове. Ако са успешни, мерките ще се разпространят и на национално ниво.


Например Бон планира да въведе годишен билет за обществения транспорт за нови потребители за 365 евро, или 1 евро на ден.


"Пилотният проект има за цел да разкрие кои мерки ще дадат резултат, а не само да намалим трафика на определени места в петте града", заяви пред ДПА кметът на Бон Ашок Шридхаран.


Брюксел заплаши, че ще изправи Германия пред Съда на ЕС за постоянно нарушаване на ограниченията за замърсяване на въздуха. Берлин отдели 1 милиард евро за борба със замърсяването на въздуха, като 250 милиона от тази сума идват от германските автомобилостроители.


Те обещаха да обновят софтуера на 2.8 милиона по-стари дизелови автомобили, за да намалят отделянето на вредни емисии във въздуха. Коалиционното правителство не може да постигне консенсус дали да настоява за хардуерни поправки.


Канцлерът на Германия Ангела Меркел планира да оповести решението си за хардуерните поправки в края на септември.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    Чудесна новина.....

    До истината се достига с познание!
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    Например Бон планира да въведе годишен билет за обществения транспорт за нови потребители за 365 евро, или 1 евро на ден.
    ___________________
    Трябва си повече пропаганда за либерлана толерантност, вероятно немците все повече се качват на собствените си коли, само и само да не се возят на влака в едмо купе с нашите дружелюбни роми мигранти или някой бежанец от тези на Меркел! По същата причина и в самолетите най-бързо свърват билетите "бизнес класа"!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Говориш абсолтни глупости!На-използваният транспот в Германия са метрото и влаковете.Седмичнта карта за U bahn в Берлин е 30 евро!И метрото е пълно...а ако я свалят още 50% шваби наистина ще слязат от колите.Та не демагогствай.

    До истината се достига с познание!
  5. 5 Профил на eyd13372645
    eyd13372645
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    Разкарайте асоциалните агресивни миризливи опасни и т.н. вие знаете кои.

  6. 6 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    ''Германски градове обмислят как да направят обществения транспорт по-привлекателен'''

    да се разбира:

    Германски градове обмислят как да направят обществения транспорт по-скъп, а личния - невъзможен, за да богатеят либералите.

    (бел. пр.)

  7. 7 Профил на СашкоСашев
    СашкоСашев
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Да го направят безплатно и готово

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    До коментар [#3] от "Tzariqt e Gol":

    Явно си експерт в това отношение ! Кога ти се случи ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Ако поевтинят цената на градския транспорт и пуснат повече автобуси, метро, влакове може и да го постигнат. Градският транспорт, пък и влаковете, в Германия са твърде скъпи. Влаковете освен че са скъпи, са и често нередовни.

  10. 10 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Претъпканите им влакове, в които се транспортира работническата класа сутрин и вечер. Бутане, блъскане, закъснения, изнервени, стресирани хора, които закъсняват за работа сутрин. Вечер, всички супер изморени, не могат да се държат на краката си, се блъскат, за да седнат някъде.
    Качеството ти на живот се влошава, ако избереш градския транспорт. Автобусите са на час или 45 Мин. Метрото е малко по-добре, но вътре е гнусно.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  11. 11 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Немските влакове са адски скъпи ако нямаш карта за намаление. На практика е двойно по евтино да пътуваш с кола, дори и ако си сам.

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Сегрегация и връщане на старите категории (първа класа, втора класа, трета класа).
    Аз спрях да се возя с градския транспорт, защото се нагледах на орки, луди, пияни, насрани, клошари, простаци и т.н. И щото не знам кой е редовен и кой е гратисчия, а това адски ме дразни (като знам, че има начини да се излъже системата).

    Иначе съм с две ръце "за" да се возя сред културни, чисти хора с билети. По ефективност и екологичност няма кой да бие градския транспорт.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на Софианец2
    Софианец2
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Хайде и нашите:
    Майнхаим - цена билет сега - 2.5 евро , ще става 1.00.
    София - цена билет - 1,6 лева, ще става- ?????

  14. 14 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Няма как да има високи заплати и хората да ползват обществения транспорт.Колкото и да се правят аз не искам да мириша другите хора в рейса.Предпочитам да си се кача в колата.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  15. 15 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8394 Неутрално

    Хората забравят и пеш да ходят, даже и на къси разстояния.

  16. 16 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Може би като внесат още от този контингент, който вади нож да те коли, ако прецени, че си го погледнал не както трябва. Това придава неповторимо очарование на пътуването.

  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2985 Весело

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Говориш абсолтни глупости!На-използваният транспот в Германия са метрото и влаковете.Седмичнта карта за U bahn в Берлин е 30 евро!И метрото е пълно...а ако я свалят още 50% шваби наистина ще слязат от колите.Та не демагогствай.
    —цитат от коментар 4 на Willy Messerschmitt

    При положение ,че вуйна Меркел дава безплатна карта за транспорт на пришелеца (пътници с бурки,фереджета и потни интегрирани работници) явно германците не са толкова мотивирани и предпочитат с немския дизел за 30 евро да изминат 300км през седмицата с личен автомобил , ако намалят картата на половина ще минават по 150км, какво точно не ти е ясно?
    Примерно в братска Америка до преди няколко десетилетия са ги сепарирали пътниците а в Германия сега е въпрос на личен избор!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK