ЕС е готов да премахне митата за автомобилите, ако и САЩ направят същото

ЕС е готов да премахне митата за автомобилите, ако и САЩ направят същото

© Reuters



ЕС е готов да включи автомобилния сектор в евентуално търговско споразумение със САЩ, заяви еврокомисарят за търговията Сесилия Малмстрьом, цитирана от "Франс прес" и ДПА.


"Готови сме да сведем до нула нашите мита, дори за автомобилите, ако Вашингтон направи същото. Трябва да бъде реципрочно", изтъкна тя пред търговската комисия в Европейския парламент.


"Това ще бъде добре за нас в икономически план и добре за тях... Ще го направим, ако те го направят. Ще видим", отбеляза Малмстрьом, изразявайки надежда да бъде приключена договорката до края на 5-годишния мандат на Европейската комисия, изтичащ на 31 октомври 2019 г.




В края на юли президентът на САЩ Доналд Тръмп и председателят на еврокомисията Жан-Клод Юнкер се ангажираха да работят съвместно за премахване на митата, нетарифните бариери и субсидиите за промишлените стоки, но с изключение на автомобилите.


Еврокомисарят днес отново отбеляза, че селскостопанският сектор и обществените пазари са изключени от преговорите, които неин екип води със САЩ.


От 1 юни влязоха в сила американски наказателни мита за ЕС от 25 процента за вноса на стомана и 10 процента за алуминия, които накараха Брюксел да въведе ответни мерки за някои стоки, внасяни от САЩ.


След това американската администрация беше натоварена да определи дали да бъдат наложени допълнителни мита до 25 на сто за вноса на коли. Преговорите между Тръмп и Юнкер позволиха поне временно да бъде отстранена тази заплаха, която безпокоеше особено много Германия, чийто автомобилен сектор изнася много за Северна Америка.


Пред евродепутатите Малмстрьом увери, че не става въпрос за възобновяване на непопулярното Трансатлантическо партньорство за търговия и инвестиции (ТТИП), останало в мъртва точка след идването на власт на Доналд Тръмп. "Имаме големи разногласия със Съединените щати по търговската политика", подчерта тя. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2082 Любопитно

    Точно на Тръмп едва ли ще успеете да ги пробутате тия при положение, че:

    EU exports to the US in 2017: 1,149,919 cars worth about €37.4 billion

    US exports to the EU in 2017: 234,065 cars worth about €6.2 billion

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4482 Весело

    До коментар [#1] от "lustmord":

    Това само показва колко са "тачени"американските автомобили в Европа!!!

    До истината се достига с познание!
  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7425 Весело

    Американските автомобили ще изкъртят Европа!

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 1063 Весело

    Само че Тръмп не иска да му намалим митата за американски автомобили, а иска да спрем да субсидираме земеделието, така че американските фермери да бъдат равнопоставени с европейските.

    Съвсем резонно и справедливо искане, между другото.

  5. 5 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Може би някой по умен от Тръмп ще усети взаимната изгода и ще му дръпне каишката както се случи вече няколко пъти ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  6. 6 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Това са второстепенни детайли - цифрите показват, че едната страна е към 5 пъти по-заинтересована от споразумението отколкото другата.

  7. 7 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 1819 Весело

    Е то само на умнокрасивците не беше ясно че еврозелето чинно строено в редичка ще иде на килимчето при Сенсей Доналд на ПАЗАРЛЪК с леко парещи от издърпването на предния етап ушаци.

    Всичко положително от тоя пазарлък според пазителите на умнокрасивия кивот разбира се ще се дължи на инерцията от Обама, алелуя и ще е въпреки яростната съпротива на Тръмп чиято единствена цел е да предаде Бялата Къща на кремъл, но тея образи гледат некъв съвсем друг филм така че освен за майтап няма особено значение кво сънуват

    Use your Illusion
  8. 8 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#4] от "Обществен деятел":

    Те, американските фермери не е, като да не са субсидирани...

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    Много добра позиция, картите на масата и който произвежда по-хубави, качествени и на приемлива цена, той да спечели.
    Лично аз се съмнявам, че на Тръмп това ще му се хареса, но се надявам, както и в мног други случаи, системата да му дръпне юздите.

  10. 10 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#7] от "Нагъл Визионер":

    Е..., той сенсей Доналд казва на янките с добро, че трябва да карат американски коли. Пък не щеш ли янките се опъват. Не щат американски, ами искат корейски, японски и европейски... Ще ядат дървото янките, като не слушат сенсея, какво им говори! :)

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  11. 11 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Е то само на умнокрасивците не беше ясно че еврозелето чинно строено в редичка ще иде на килимчето при Сенсей Доналд на ПАЗАРЛЪК с леко парещи от издърпването на предния етап ушаци.Всичко положително от тоя пазарлък според пазителите на умнокрасивия кивот разбира се ще се дължи на инерцията от Обама, алелуя и ще е въпреки яростната съпротива на Тръмп чиято единствена цел е да предаде Бялата Къща на кремъл, но тея образи гледат некъв съвсем друг филм така че освен за майтап няма особено значение кво сънуват
    —цитат от коментар 7 на Нагъл Визионер


    Умнокрасивият филм се казваше TTIP. Но понеже е започнат от Обама, няма как Оранжевия сенсей просто да довърши пазарлъка, трябва първо да удря по масата и да се прави на големия лош вълк и да сключи същите договорки, ама от негово име да е.
    Защото е сенсей.

  12. 12 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2694 Неутрално

    ЕС налага ограничения за внос на много видове генно-модифицирани храни. Точно тези ограничения Тръмп иска да се премахнат, но пък преговорите, които се водят със САЩ за постигане на някакво търговско споразумение и отмяна на митата изключват преговори за селскостопански продукти.

  13. 13 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 1819 Весело

    До коментар [#10] от "tww09306483":

    Гледаш некъв съвсем друг филм. Тръмп цели предоговаряне на сегашните условия които конкретно при колите облагодетелстват повече ЕС производителите като цяло.

    Което е на път да се случи и като гледам вече почнаха фантазиите за митичните всевластни креатури които всъщност моля ти се 'опъвали юздите' на Тръмп когато случващото се не може да бъде повод за храчки.

    Такава весела И масова делюзия като болния антитръмпизъм скоро не се е наблюдавала, жесток цирк

    Use your Illusion
  14. 14 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2758 Неутрално

    Колите където ЕС има преимущество, скоро ще клекнат и за другите неща :)

  15. 15 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1719 Неутрално

    Ами нали Тръмп точно това предлагаше.

  16. 16 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 1819 Весело

    До коментар [#11] от "bobyb":

    И така да е. Даже е още по-добре щото ще има умнокрасиво бучене за нарциса Тръмп :)

    Use your Illusion
  17. 17 Профил на tww09306483
    tww09306483
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#13] от "Нагъл Визионер":

    Естествено... Недопустимо е, някой друг да прави продаваеми и качествени коли за американският пазар, освен американски фирми. Ако някой, все пак го прави, то несъмнено е левичар и подъл соросоид. Сенсеят, много правилно е напипал същността на проблема.
    Аз лично, нямам нищо против, всеки да си гледа в паницата и европейците да си карат европейски коли, американците да си карат техните. Това е ключът, към всеобщото щастие! :)))

    Социалистът християнин е по-страшен от социалиста безбожник...! / Ф.М. Достоевски
  18. 18 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Само че Тръмп не иска да му намалим митата за американски автомобили, а иска да спрем да субсидираме земеделието, така че американските фермери да бъдат равнопоставени с европейските. Съвсем резонно и справедливо искане, между другото.
    —цитат от коментар 4 на Обществен деятел


    Суверенно право на всяка от страните е да си води каквато селскостопанска политика намери за добре. Аз също съм противник на субсидиите в земеделието, особено в настоящият им вид и начин на прилагане, но истината е, че и в САЩ земеделците са субсидирани под една или друга форма, при това доста сериозно. Големият проблем, обаче, са ГМО продукцията, употребата на пестициди, химикали, добавки и т.н. Европа и САЩ имат коренно различни виждания по тези въпроси и проблема не са само митата, данъчното облагане, субсидии и помощи, а качество, стандарти, вкусове, потребности и желания на гражданите.

  19. 19 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 1819 Весело

    До коментар [#17] от "tww09306483":

    Забележително умение да не разбираш ситуацията.

    В крайна сметка теренът ще бъде относително изравнен (сега е наклонен в полза на ЕС) и всеки ще прави и продава каквото и където иска доколкото може в условията на конкуренция, това което всички тук сме съгласни че е хубаво, нали?

    Свали ги малко тия замъглени и счупени антитръмп очила, ще се дръннеш в някой стълб и няма да се усетиш

    Use your Illusion
  20. 20 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1065 Весело

    До коментар [#10] от "tww09306483":Той сенсеят първо трябва да даде личен пример и да подкара например едно Шеви Авео и тогава да дава акъл кой какво да кара!Ма май не му се качва на Шеви много много на сенсея)))))))

  21. 21 Профил на white rabbit
    white rabbit
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Американските автомобили ще изкъртят Европа!
    —цитат от коментар 3 на karabastun


    Колкото ги къртят в щатите. Не че нямат и класни автомобили, но те са по джоба на малко хора.

  22. 22 Профил на Columbus
    Columbus
    Рейтинг: 385 Любопитно

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":

    Брой коли на 1000 човека в САЩ - 910. Брой коли на 1000 човека в ЕС - 468.

    САЩ са просто по-платежоспособен пазар, а и големите разстояния правят автомобила необходим. Европа е по-компактна и гъстонаселена, с по-добре развит обществен транспорт. Малките евтини коли заливат южните европейски страни - я пробвай с Линкълн да си джиткаш из италианските средновековни улички, няма как да минеш и завиеш, а и къде и как ще паркираш!
    Разни Сеат, Фиат, Пежо, Рено, Ситроен, Шкода, Алфа-ромео и т.н. в САЩ просто не виреят - гледат ги като джобна екзотика :).
    Големият оборот на европейски автомобили в САЩ идва от марки като БМВ и Мерцедес. Допълват ги Тойота, Хонда, Мазда и т.н., плюс, разбира се, местните Шеви, Форд, Крайслер, Линкълн, Джип, Додж и многото тръкове. Дори иначе уважавани седани като Ауди и Волво нямат много почитатели.
    Аналогично, САЩ нямат много разработки в малките класове. Оттам също и разминаването в обемите на внасяни коли, освен и заради разликите в мащабите на пазара.

    Imagination is as important as knowledge.
  23. 23 Профил на tsb00482740
    tsb00482740
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Предложения като това ясно показват колко германската търговска политика диктува политиката на ЕС. Германия практически използва ЕС като магаре, на гърба на което да разраства и поддържа собствената си меркантилна държава.

  24. 24 Профил на fje35574291
    fje35574291
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    Точно на Тръмп едва ли ще успеете да ги пробутате тия при положение, че:EU exports to the US in 2017: 1,149,919 cars worth about €37.4 billionUS exports to the EU in 2017: 234,065 cars worth about €6.2 billion
    —цитат от коментар 1 на lustmord


    И, това не е само при колите, а във всичко.

    Сън- спомен не оставя!
  25. 25 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    Ами нали Тръмп точно това предлагаше.
    —цитат от коментар 15 на zyb18561487


    Това щях да попитам и аз. Изпреварил си ме.
    Изявленията на тази еврокомисарка показват , че ЕС в крайна сметка е клекнал на Тръмп и се е съгласил да няма мита или те да са изравнени. Но това се представя , като ,че ли е инициатива на ЕС.

  26. 26 Профил на fje35574291
    fje35574291
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    Само че Тръмп не иска да му намалим митата за американски автомобили, а иска да спрем да субсидираме земеделието, така че американските фермери да бъдат равнопоставени с европейските. Съвсем резонно и справедливо искане, между другото.
    —цитат от коментар 4 на Обществен деятел


    Демек, да вкараме ГМО, в ЕС?! Американските фермери, са субсидирани именно, от това.

    Сън- спомен не оставя!
  27. 27 Профил на fje35574291
    fje35574291
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    До коментар [#18] от "famousandco":

    Гледам, изпреварил си ме. +++

    Сън- спомен не оставя!
  28. 28 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    До коментар [#21] от "vgt48574794":

    А пък Мерцедес и БМВ са по-джоба на много американци! Като се казва,че европейските коли били по-качествени от американските се има предвид Мерцедес и БМВ,но се забравя,че много малък процент от всички народи по света могат да си ги купят.

  29. 29 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    Тана тя квато тана :-) :-) :-)
    Ще махаме всички мита и субсидии, а?
    Че нали точно това искаше Тръмп, бе комради червенушки от Брюксел.
    Много, много бързо клекнахте.
    Но както сте я подкарали - Брекзит, Тръмп, сега Салвини-ОРбан - дупе да ви е яко за разследванията кой и как позволи на тълпи скакалци да прекосяват държавни граници без документи! Щото тази работа няма да се размине току-така.
    А за САЩ: тихо и кротко се съгласявайте, че иначе ойде коня у ряката ;-)
    Защото исканията на САЩ бяха справедливи и резонни!

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  30. 30 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    До коментар [#21] от "vgt48574794":А пък Мерцедес и БМВ са по-джоба на много американци! Като се казва,че европейските коли били по-качествени от американските се има предвид Мерцедес и БМВ,но се забравя,че много малък процент от всички народи по света могат да си ги купят.
    —цитат от коментар 28 на deaf


    Удивително е как продължавате да повтаряте една неистина и да бъркате качеството с лукса. Мерцедес не е качествена кола. Мерцедес е луксозна кола,предназначена за сноби. Мерцедес е един от най-некачествените автомобили. Ще питаш,по какво се разбира,че е некачествен? Разбира се по това доколко си запазва цената като остарава. На мерцедесът най-бързо му падат цените в сравнение с на всички останали автомобили. На петата година му се развалят екстрите,на десетата всичко останало. На десетата година ремонтът на климатика на Мерцедес е по-скъп от самата кола.
    Спрете да се заблуждавате и да заблуждавате останалите,че Мерцедес е по-качествена кола от американските, защото това не е вярно! Мерцедес е луксозна, некачествена кола.

  31. 31 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    ЕС се опитва да хитрее. Съгласни са да се премахнат митата, но са оставили други бариери-рибейти и не знам какво си, които вършат същата работа като митата. Не мисля,че ще надхитрят Тръмп.

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7898 Неутрално

    До коментар [#4] от "Обществен деятел":

    И да ни наводнятъ с ГМО?

  33. 33 Профил на fje35574291
    fje35574291
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    До коментар [#30] от "gozambo":

    Добре, де. Колко европейски компании, имат фабрики, за коли, в САЩ?

    Значи и европейските коли, които се произвеждат у вас, са некачествени, заради това?

    Сън- спомен не оставя!
  34. 34 Профил на fje35574291
    fje35574291
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":Брой коли на 1000 човека в САЩ - 910. Брой коли на 1000 човека в ЕС - 468. САЩ са просто по-платежоспособен пазар, а и големите разстояния правят автомобила необходим. Европа е по-компактна и гъстонаселена, с по-добре развит обществен транспорт. Малките евтини коли заливат южните европейски страни - я пробвай с Линкълн да си джиткаш из италианските средновековни улички, няма как да минеш и завиеш, а и къде и как ще паркираш! Разни Сеат, Фиат, Пежо, Рено, Ситроен, Шкода, Алфа-ромео и т.н. в САЩ просто не виреят - гледат ги като джобна екзотика :). Големият оборот на европейски автомобили в САЩ идва от марки като БМВ и Мерцедес. Допълват ги Тойота, Хонда, Мазда и т.н., плюс, разбира се, местните Шеви, Форд, Крайслер, Линкълн, Джип, Додж и многото тръкове. Дори иначе уважавани седани като Ауди и Волво нямат много почитатели.Аналогично, САЩ нямат много разработки в малките класове. Оттам също и разминаването в обемите на внасяни коли, освен и заради разликите в мащабите на пазара.
    —цитат от коментар 22 на Columbus


    +Фолксваген, английски има(дори Мини), италиански...

    Сън- спомен не оставя!
  35. 35 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    Само че Тръмп не иска да му намалим митата за американски автомобили, а иска да спрем да субсидираме земеделието, така че американските фермери да бъдат равнопоставени с европейските. Съвсем резонно и справедливо искане, между другото.
    —цитат от коментар 4 на Обществен деятел


    Тц!
    Изобщо не е резонно.
    Земеделието е най-стратегическият отрасъл в дългосрочен план.
    Който си занемари земеделието го очаква глад.
    Впрочем кой пречи на Тръмп да субсидира земеделието на САЩ?

  36. 36 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    очаквай ти от "сенсей", успял да фалирал казино ДВА пъти, да обира от икономика

    хахахахахахахахахаха

  37. 37 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 797 Неутрално

    [quote#30:"gozambo"][/quote]

    Приятел да не си ял нещо развалено?!!? Може да провериш в мобиле.бг как вървят цените на мерцедесите. Има графика на цените за всеки модел! Това е единствената кола, която и 20 годишна пак струва колкото 10 годишен таралясник от тия които ти караш. Няма да коментирам G класата която 20 годишна струва повече от нови таралясници от "качествените" марки. А за чупенето въобще пък е смехотворно как се "разваляли" и колко струвал ремонта... Нещо си дочул ама не си доразбрал изобщо! За каране въобще не говорим явно никога не си карал такава кола. Ама то не ти и трябва, остави балъците да си трошат парите по "луксозните" коли, а ти карай една "здрава" Хонда и стискай палци там да не ти се счупи нещо, че не знам на мерцедеса ама там ще видиш какво значи дръвче!

  38. 38 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    Тръмп иска премахването на митата, но при един по-комплексен подход. Иска премахване на мита и бариери едновременно на автомобилите, стоманата,алуминия, земеделските продукти и медицинското оборудване.
    Европейците си мислят, че може да го измамят. Вярно е, че идея на Тръмп е премахване на митата. Но неговата идея е премахване на митата на всичко едновременно, а не само на онова,което е изгодно за Германия. ЕС ще се съгласи ли да бъдат премахнати митата само и единствено на земеделските продукти? Няма да се съгласи. Честната търговия още не е позната на европейците, но Доналд е добър учител и ще ги научи.

  39. 39 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    До коментар [#38] от "gozambo":

    а я да видим дали реднеците по квадратните щати ще се съгласят да им махнат субсидиите, а?

  40. 40 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    ЕС налага ограничения за внос на много видове генно-модифицирани храни. ....
    —цитат от коментар 12 на voyko

    Много удобно за европейците, че всичко американско е ГМО.
    Така е, то и култивираната царевица е ГМО (на истинската, дивата кочанчето е било голямо колкото една малка чушка), пшеницата отдавна няма нищо с пред египетската, или с лимеца, и т.н., и т.н.
    Колко бяха риданията срещу палмовото масло, и тишината около маргарина?

  41. 41 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    Ако се премахнат митата на автомобилите германците ще плачат ли?

  42. 42 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3612 Неутрално

    ...Може да провериш в мобиле.бг как вървят цените на мерцедесите. Има графика на цените за всеки модел!...
    —цитат от коментар 37 на nqma zna4ka koi

    Да, мобиле.бг... Само че германците се интересуват повечеот продажбите на нови коли, и в България ако не са правителствената пасмина и НСО, любопитно ми е дали годишните продажби на луксозните германски марки няма да се броят на пръстите на едната ръка?

  43. 43 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3473 Неутрално

    До коментар [#37] от "nqma zna4ka koi":

    таралясника след 10 г го продаваш за 3000 лв - загубил си 20000лв , мерцедеса след 10 г го продаваш за 10000 лв - загубил си 40000лв . определено мерцедеса държи цена . като вденеш , че автомобила (особено личния ) е пасив , а не актив , тогава света ще ти се види много лош . именно затова ти внасят мерцедесите дето им се радваш . щот държи цена

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  44. 44 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 820 Неутрално

    А бре хора, вразумете се - Тръм от месеци наред предлага да се премахнат ВСИЧКИ мита ЕДНОВРЕМЕННО.
    Европеиците клекнаха, но не искат това да важи за всички отрасли, а само за някои...
    Много са интересни противоГМО-активистите. Тая сган нема срам. Отзад ги направляват левичарите, финансирани от фирмите, на които не се удава генното инженерство, а отпред, като жив щит се бутат малоумници, които верват, че ако ядеш или дишаш ГМО-нещо си, ще ти поникнат рога...
    А бре, тъпльовци, ами и Човекът е ГМО-творение, ВСИЧКИ, без изкл. земеделски хибриди и култури са също ГМО, само че получени за десетки, стотици и хиляди години, чрез еволюция иличрез примитивни методи от хората

  45. 45 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 820 Неутрално

    За таралясниците не смятам, че е точно така.
    Вярно мерцедесът държи цена, вярно, че е много качествен, но не съвсем. Истината е, че тук важат извъникономически фактори. Това е ПРЕСТИЖНА кола и немалка част от стабилността на цената й във времето, се дължи на това...
    БМВ е друг случай - тук престижът е на първо място. Всеки шофьор с по-дълга практика е забелязал каква скръбна гледка на пътя са БМВ-та на 10-15 години. Едно ново БМВ започва да деградира още от 5-та година, ако навърта по 20-25 000, особено в София(70 км средно дневно)

  46. 46 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4176 Любопитно

    "Готови сме да сведем до нула нашите мита, дори за автомобилите, ако Вашингтон направи същото. Трябва да бъде реципрочно", изтъкна тя пред търговската комисия в Европейския парламент".

    Така трябва да бъде - справедливо и реципрочно за двете страни. 👍

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  47. 47 Профил на Партийна секретарка
    Партийна секретарка
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    ... Всеки шофьор с по-дълга практика е забелязал каква скръбна гледка на пътя са БМВ-та на 10-15 години. Едно ново БМВ започва да деградира още от 5-та година, ако навърта по 20-25 000, особено в София(70 км средно дневно)
    —цитат от коментар 45 на specifier

    Да бъдем честни, но всяка кола след 10 год. започва бързо да деградира - каучуковите уплътнения се напукват, пластмасите остаряват (независимо пробега на автомобила), ксеноните си отиват, да не говорим какви неща се случват с интеркулерите и турбините при дизелите, и колко струват зачестилите посещения в сервизите.

    Изобщо като при хората

  48. 48 Профил на Партийна секретарка
    Партийна секретарка
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#42] от "historama":

    освен НСО кой у нас купува нови големи мерцедеси и БМВ?

  49. 49 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2432 Неутрално

    Германските коли са почти единствените европейски продавани в Америка, малкото изключение са Фиат, английски и екзотични. Да не забравяме че доста от германските имат заводи в Америка, както и американски в Европа. Но като ако сложим чертата американските производители без европейския пазар могат, но германските без американския не.

  50. 50 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 814 Любопитно

    До коментар [#3] от "karabastun":
    Нима мислиш, че митата от 10 % до сега са оказвали някакво влияние на цените и продажбите?
    Просто колите им са пълен шит, с разочароващо малко изключения!
    Тесла не ги включвам изобщо в темата, разбира се. Те са друга бира и за тях свалянето на митата ще е положителен ход. Стига да наваксат с производството си.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  51. 51 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#49] от "Таралеж":
    Германските коли, са най-добрите в света - няма по-скъпи серийно произвеждани автомобили като цяло. Смешният дизелов скандал им се отрази колкото ухапване от комар на слон. А това ухапване не струваше 100 - 200 млн. Тези, които се продават в САЩ, са произведени там и така е отдавна. Доста от продаваните в Европа германски модели, са произведени в САЩ. Съвременното автомобило строене ползва т. нар. модулно асемблиране. Или сглобяване на предварително готови модули. Те пък се произвеждат по цял свят съдържащи в себе си елементи и материали от цял свят. Като се вгледаш в детайлите, знаейки горното - Тръмп по-скоро си избожда очите, вместо да си изпише оранжевите вежди...

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK