Предложението на ЕС за автомобилните мита не е достатъчно, каза Тръмп

Предложението на ЕС за автомобилните мита не е достатъчно, каза Тръмп

© Reuters



Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви в интервю за агенция "Блумбърг", че предложението на ЕС да се откаже от мита върху вноса на американски автомобили не е достатъчно, предаде "Франс прес".


"Не е достатъчно. Техните потребители са свикнали да купуват техните коли, а не нашите", каза Тръмп, който често е изразявал раздразнение, че вижда мерцедеси по улиците на Ню Йорк.


Европейският комисар за търговията Сесилия Малмстрьом заяви вчера в Брюксел, че ЕС е готов да включи автомобилостроенето в евентуално търговско споразумение със САЩ, за да се сложи край на сегашния търговски конфликт с Вашингтон.




"Готови сме да сведем до нула митата си, дори върху автомобилите. Всички мита се нулират, ако и САЩ направят същото. Трябва да е взаимно", каза Малмстрьом пред комисия на Европейския парламент.


Тръмп заплашва да въведе 25-процентни мита върху вносните автомобили и е възложил на търговското министерство на САЩ да проучи въпроса. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 25 Любопитно

    Че тя не говори, специално за колите, а казва, че ще ги включи, към останалите мита.

    "Не е достатъчно. Техните потребители са свикнали да купуват техните коли, а не нашите"

    Какво иска Тръмп?! Да натискаме европейците, да карат американски коли?!

    reductio ad absurdum...
  2. 2 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4120 Весело

    "Готови сме да сведем до нула митата си, дори върху автомобилите.
    =======
    Още един напразно изгърмян патрон от Брюксел....

    Bukalemun
  3. 3 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    "изразявал раздразнение, че вижда мерцедеси по улиците на Ню Йорк"
    Ами да започнат да произвеждат коли като Мерцедеси, какво толкова? Нали има свободен пазар и конкуренция? Или не съвсем?

  4. 4 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4120 Весело

    До коментар [#1] от "fje35574291":

    Какво иска Тръмп?! Да натискаме европейците, да карат американски коли?!
    ======
    Точно така..... солидарност в потреблението.....
    Ще карате само москвичи.....

    Bukalemun
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Сесилия щом не е ревнала.
    Няма да стане така. Тръмп иска далавера, не му трябва реципрочност.

  6. 6 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 544 Весело

    Доколкото разбирам Тръмп иска ЕС да плаща на САЩ мита, при вноса на американски коли!*😀

  7. 7 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 544 Весело

    Доколкото разбирам Тръмп иска ЕС да плаща на САЩ мита, при вноса на американски коли!*😀

  8. 8 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Нали е Сенсей на САЩ -да накара братята американци да купуват американски коли.Кви са тия глупости .

  9. 9 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Двама се карат, азиатците печелят !!!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11 Профил на FvH
    FvH
    Рейтинг: 815 Весело

    Хахаха, фурнаджийската лопата в действие :D Усети се какъв ще си го вкара и даде назад. В момента ЕС облага всички автомобили от САЩ с 10%, а САЩ облага с 2.5% леките коли и с 25% пикапите и камионите (основен пазарен сегмент в САЩ). При нулеви мита щеше да гризне дървото още по-лошо.

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  12. 12 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 561 Неутрално

    На една крачка сме целият свят да приеме допълнител данък -Тръмп.

  13. 13 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    Сенсей Доналд поздравява еврозелките с 'тирбушона, врътка връткааа, кофти батка, кофти тръпкааа' докато им преподава crash course на тема 'как да се пазарим със сенсей така че да не ни запука яко с чимберите'.

    Красота, на тоя фон даже умнокрасивото тотално неразбиране на ситуацията е просто фонов шум

    Use your Illusion
  14. 14 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1312 Любопитно

    Много е зле, съвсем предвидима реакция ... Въпросът е дали ще му дръпнат каишката?

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  15. 15 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    "изразявал раздразнение, че вижда мерцедеси по улиците на Ню Йорк"Ами да започнат да произвеждат коли като Мерцедеси, какво толкова? Нали има свободен пазар и конкуренция? Или не съвсем?
    —цитат от коментар 3 на Лео


    Не няма свободен пазар! Митата за чужди коли в САЩ е 2.5% за Американски коли в ЕС е 7.5% вече над 40 години. Късно се сетха за свободен пазар. Трябваше да се сетя преди много години когато сложиха 300% по-високо мито от митото на Американците. За тези които са проспали 4ти клас 7.5:2.5=3. За дъмпинга на коли в САЩ да не говорим. Едно Порше или Мерцедес е по-евтино в САЩ дори и след мито от 2.5% отколкото в Германия. Това е дефиницията за дъмпинг.
    В Германия се дава правителствено поощрение за електрически коли. Но закона е написан под диктовката на Европейските автомобилни компании и слага граница на тази държавна облага точно под €60К което е цената на Тесла. Не само това но и закона е вкаран ретроактивно с близо две години срок назад. Така че всеки който си е купил Тесла в Германия ще трябва да връща пари на държавата, нещо като глоба. Случайност? Нали Европейците не искат да купуват Американски коли. Но когато искат биват наказвани. Свободен пазар викаш, а? Някъде в Европейските медии да можеш да прочетеш за това? Съмнявам се.
    Това което прави Тръмп не е начина но след като Обама им предложи честен договор и те го отхвърлиха .... получи се "като не знаеш да целуваш ръка ще целуваш к§р". Но да не се тревожат Автомобилните компании. Сега ще продават на Китай колкото си искат. Китай е чудесен търговски партньор. Ще им разреши да внасят, да внасят ... Европа ще стане Рай под Китайската опека.
    Къде е свободният пазар? Това питат в Америка.

    California Über Alles
  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11024 Весело

    Тръмп да не очаква да се сложат минимални квоти за американски автомобили? Примерно на един европейски продавачите задължително да продадат и един американски автомобил. Или купуваш Мерцедес и получаваш с него за подарък Форд :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Техните потребители са свикнали да купуват техните коли, а не нашите", каза Тръмп

    Ами вземете да правите по-хубави коли бе, кой ще откаже хубавото.

  18. 18 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    [quote#15:"Pontif New Dnevnik SUCK"][/quote]

    Да де ама я ни кажи за траковете как е.

  19. 19 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3080 Неутрално

    "изразявал раздразнение, че вижда мерцедеси по улиците на Ню Йорк"Ами да започнат да произвеждат коли като Мерцедеси, какво толкова? Нали има свободен пазар и конкуренция? Или не съвсем?
    —цитат от коментар 3 на Лео



    До коментар [#3] от "Лео":

    Един "Мустанг" от най-новите модели не отстъпва на Мерцедес!

  20. 20 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Бай Понтиф, обаче е много забавно как мнението ти всъщност е - 'Тръмп прави верните ходове, тоя тъпак' :)

    Use your Illusion
  21. 21 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Хора които живеят в Русия са ми казвали, че местните автомобили ги карат по-бедните хора, които ги удря патриотизма. Останалите според доходите - китайски, корейски, европейски / американски автомобили. Патриотизма играе, ама на всеки му е мил живота и купува колкото се може по-сигурна кола.

    В САЩ е горе-долу същото - патриотизма е хубаво нещо, но е важно качеството. Европейските марки са вложили години и много пари в маркетинг. Нека американците вложат пари тук и ние ще караме техните коли. То вече и европейските заприличаха до някъде на презокеански лайнери, не може да се разминат на тясна улица.

    preklara rara
  22. 22 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3511 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Мисля че е 10% за колите от страна на ЕС, но пропускаш, че САЩ облагат с 25% траковете. То не че в момента има голяма конкуренция от евротракове, ама ако станат 0 митата хич няма да се понрави на някои производители. Да ги направят 0 за всички и да оставят потребителят да избира.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  23. 23 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    [quote#15:"Pontif New Dnevnik SUCK"]
    —цитат от коментар 18 на foxa5
    Да де ама я ни кажи за траковете как е.[/quote]

    Ами да ти каже. Нарича се Chicken Tax и е наложена като ответна мярка срещу мита на пилешко месо които Европейците са наложили. Каквото повикало такова се обадило ли беше .... Никой не може да бие ЕС по "специални" регулации които спират вноса от други места. В това Европейците са царе. Америка има много да се учи от тях.

    California Über Alles
  24. 24 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Бай Понтиф, обаче е много забавно как мнението ти всъщност е - 'Тръмп прави верните ходове, тоя тъпак' :)
    —цитат от коментар 20 на Нагъл Визионер


    Дъмби, този разговор сме го водили 100 пъти. Въпроса за протекционизма не е от вчера и не го е открил Тръмп. И Обама и Буш се опитваха да правят неща. Още от времето на Клинтън, ако си бил тогава в САЩ , се работи по този въпрос. Само че се работи а не се плямпа като оранжевия плехар. По времето на Клинтън започнаха сериозните разговори с Японските автомобилни компании и това доведе до построяването на маса заводи за японски коли в САЩ. Ако си направиш труда да прочетеш нещо освен Тръмп-Правда щеше да знаеш че повече от 50% от колите в САЩ се произвеждат от чужди компании. Това е заслуга на Бил Клинтън.
    Успокой топката с Тръмока. Нищо ново не е открил! Обещавам ти че ще осере и това което е започнал. До момента Излизането от Тихоокеанското Търговско Споразумение ни коства пари и работни места и повиши влиянието на КИтай. Преговорите с Мексико са едно нищо и подлежат на вето от Канада, нещо което ще знаеш ако си извадиш главата от задника на Тръмп. Всичко което е предогорил са устни уговорки на които са му казали "ще видим" а той вече ти продава този кондоминиум като завършен. Колкото се получи сделката с дебелака Ким. Нали му платихме една екскурзия до Сингапур и на него . При последния им ядрен опит системата от тунели им рухна и те решиха да се избъзикат с твоя ненормалник като му казаха че спират ядрената програма. Виждал ли си шаран как кълве на гола кукичка? Още преди да си стиснат ръцете "бизнесмена" му обеща всичко. Нали не е негово. Сега се оказа че се изплюхме в лицето на Южна Корея и Япония като спряхме военните учения с тях но нищо не получихме в замяна. Той така и Садам Хюсеин празнуваше победи всяка седмица докато не увисна на бесилото, нали. Празнувай с твоя сенсей и не ни занимавай с мечтите си.
    И Китай и ЕС и Бразилия и много други търгуват нечестно. С тези мита Тръмп им влияе но не е достатъчно и това е малко Путинов подход - не е важно Русия да е добре важно е запада да е зле.
    Ако се събудиш от любовния сън някой ден попитай твоя сенсей защо аз трябва да плащам $4 мулиарда на селяните със соята? И защо от момента в който е станал президент Търговския Дефицит на САЩ се е увеличил а не е намалял?

    California Über Alles
  25. 25 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3833 Неутрално

    ЕС трябва да се усети най после , че на откровен рекет отговора не е навеждане

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  26. 26 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Мисля че е 10% за колите от страна на ЕС, но пропускаш, че САЩ облагат с 25% траковете. То не че в момента има голяма конкуренция от евротракове, ама ако станат 0 митата хич няма да се понрави на някои производители. Да ги направят 0 за всички и да оставят потребителят да избира.
    —цитат от коментар 22 на vesolr


    Съгласен! Но не може да се избират само удобни индустрии! Това трябва да се приложи за всички продукти от хранителни до софтуер до банкови услуги, до химически изделия, лекарства, медицинска техника, оптика, авиация ... . Тогава съм съгласен.
    Също искам да се спрат всички субсидии, както в САЩ така и в Мексико, Канада, Китай, ЕС.
    Не може Еърбъс да получава милиарди евро преди да са направили един самолет дори и така да си субсидира риска а Бойнг да поема целия риска по развитие и да получава само таксови отстъпки.
    Това е много типична разлика между Европа и САЩ. В САЩ ако искат да ти помогнат ти казват - ОК направи си бизнеса, направи си продукта, продай го на нечестен и защитен пазар и ако евентуално успееш няма да платиш 27% данък а само 18%. В Европа е различно - имаш идея която ще отвори работни места и може да измести външен конкурент? ОК, ето ти фондове на корем, работи па да видим какво ще излезне. Ако свършиш парите ела пак още ще ти дадем. А ако се провалиш .. е данъкоплатците ще пият една вода.

    California Über Alles
  27. 27 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#24] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Ти конкретно вероятно имаш повече от собствените ти кинти в джоба откакто Сенсей Доналд кара влака, не виждам точно по тая точка от какво се оплакваш.

    Факт е че Тръмп вади на масата за пазарлък неща дето бяха замитани под килима в ущърб на Щатите и ти все пак виждаш това. А че ще продължиш да го плюваш е ясно, нямам никви илюзии че мога да променя мнението на индоктриниран антитръмпист, още не съм се ощракал толкова, това дори добрите в жанра не го могат много

    Use your Illusion
  28. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#24] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Ти конкретно вероятно имаш повече от собствените ти кинти в джоба откакто Сенсей Доналд кара влака, не виждам точно по тая точка от какво се оплакваш.Факт е че Тръмп вади на масата за пазарлък неща дето бяха замитани под килима в ущърб на Щатите и ти все пак виждаш това. А че ще продължиш да го плюваш е ясно, нямам никви илюзии че мога да променя мнението на индоктриниран антитръмпист, още не съм се ощракал толкова, това дори добрите в жанра не го могат много
    —цитат от коментар 27 на Нагъл Визионер


    Аз не принадлеа на никой партия или политическо движение. Колкото съм анти-Тръмпист, толкова съм и анти-Демократ и нати-Републиканец, анти-религиозен, анти-комунист. Аз съм хуманист с горе долу добро образование и способност да мисли критично. За мене нито Обаме е вели, нито Буш 1.0, 2.0 ... нито Клинтън, нито Рейгън.
    Аз правя малко над 200К което не е кой знае колко в Калифорния и честно казано не виждам никаква разлика в пейчека ми. А ако си мислиш че 4.2% ръст е нещо нечувано ... за последните 4 години при Обама е имало 6 такива тримесечия.
    Разбира се нещо трябва да се направи за търговския дефицит и за манипулирането на валутите но не съм сигурен че Тръмп знае какво прави.
    То е същото като да се разболея от грип и ти да почнеш да ми режеш краката. Като се развикам да ми кажеш - абе аз поне правя нещо по въпроса!

    California Über Alles
  29. 29 Профил на Against China
    Against China
    Рейтинг: 2199 Неутрално

    Нека да чуят накои квазиспециалисти !Със старото търговско споразумение което е подписал Обама,американските коли са обложени С 25 %,,докато САЩ налагат мито на 6% на колите от ЕС,които са субсидирани!Браво на Тръмп!!!!!Мисли за родното производство,за разлика от Обама,който позволяваше на търговските партньори на САЩ да ги ощетяват,и да трупат огромни търговски дефицити!!!!!!!

    AGAINST CHINA
  30. 30 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Тръмп се мръщи защото известна част от икономиката на САЩ е несъстоятелна. Защо не се сърди за господстващото положение на Гугъл и Майкрософт? Ако ЕС наложат такси на всеки телефон с Андроид и Уиндоус доста ще му се стъжни, ще започне да обмисля военни действия.
    Но защо ли се учудвам, цялата американска икономика е основана на протекционизъм, като почнеш от грубия, агресивен тон на посланиците при избора на фирми, като преминеш през всички стоки на американския пазар. Тойота се принудиха да си влошат двигателите, които по спецификация горяха 4-5/100 на 7-8/100 само и само алтернативния американски модел да им е конкурентен. Оказва се че целия свят трябва да занижава качеството за да може американците да си продават боклуците. Мерцедес примерно трябва да си режат седалките демонстративно за колите за американския пазар и да ползват двигатели с 50% намалени показатели за да може американските коли да са им конкурентни. Тръмп реве за Китайски дотации, а то неговите са в пъти по-големи. Дефицита им идва от огромния бюджет за армията и лошото индустриално производство, хората просто нямат наука(науката им е тип проба - грешка), немските специалисти ги дръпнаха след ВСВ, но сега немеца не иска да ходи в Америка и прави блага в Германия, което е много лошо за индустрията на Тръмп.

    Ако се осерат и с петата технологична революция - ИИ или трябва да сдават лидерството на Китай илитрябва да правят нова голяма война. На кантар са. Трябва да предупредим швабите да им пускат някое друго евро помощи за да не направят голямата беля. Скоро и от ООН и МВФ като излезнат и съвсем ще се изолират от света. Жалко че МВФ и ООН са тяхно творение, там са най-гръмогласни.

  31. 31 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2282 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Не е дъмпинг, какво е ДДС в щата Ню Йорк и ДДС в Германия? Какъв данък печалба и прочее. Данъчните системи също могат да оскъпят даден продукт.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  32. 32 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2282 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Не е дъмпинг, какво е ДДС в щата Ню Йорк и ДДС в Германия? Какъв данък печалба и прочее. Данъчните системи също могат да оскъпят даден продукт.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  33. 33 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 765 Неутрално

    До коментар [#24] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    за тези ли субсидии говориш:
    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2018/07/25/3286991_sasht_otpuskat_12_mlrd_dolara_na_zemedelcite_zasegnati/

    това е същото, което направи борисов
    със юбер и таксиджиите, като резултат.
    просто тея змеделци ще галсуват за тръмп,
    щото им спасил бизнеса.
    ама не е точно така, както винаги.

  34. 34 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Не няма свободен пазар! Митата за чужди коли в САЩ е 2.5% за Американски коли в ЕС е 7.5% вече над 40 години.
    —цитат от коментар 15 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Айде стига вече че Трумп и Американците почвате да омръзвате на всички и накрая ЕС ше ви тегли една и ще почне да ви прави сечено.
    Американските гиганти като UBER, AMAZON, AIRBNB, FACEBOOK и т.н. и т.н. оперират свободно в ЕС и не плащат никакви данъци.
    Но те не оперират в КИТАИ !!!
    Китай си има собствени алетрнативи, не че ЕС не може да си направи АМАЗОН или UBER просто има баланс в търговията. ЕС изнася коли за САЩ, САЩ изнасят УСЛУГИ технологични УСЛУГИ.
    Така работи търговията има баланс който е в ПОЛЗА НА САЩ ако сложим и УСЛУГИТЕ.
    А САЩ изнасят главно УСЛУГИ.
    Ясно е че САЩ не могат да направят читава кола и няма как да изнасят коли за ЕС. Но пък технологичните им компании не са лоши и ЕС ги пуска да оперират. Те не плащат никави данъци (но това е друга тема).
    Че така САЩ не са ощетени от ЕС по никакъв начин. Но ако искат да почне търговска война давай нека почне. Да видим кой ще победи.
    Само накрая да не катурнем ДОЛАРА че тогава САЩ ще го загазят.

  35. 35 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 765 Неутрално

    тук малко не по темата,
    ама не се сдържах да го покажа.
    Елон Мъск показва завода на Тесла
    и си лафи с един пич за нещата,
    е така се едно ние си лафим.
    много ме изкефи.
    и си обяснява оптимизациите как що.
    https://www.youtube.com/watch?v=mr9kK0_7x08

  36. 36 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Съгласен! Но не може да се избират само удобни индустрии! Това трябва да се приложи за всички продукти от хранителни до софтуер до банкови услуги, до химически изделия, лекарства, медицинска техника, оптика, авиация ... . Тогава съм съгласен. Също искам да се спрат всички субсидии, както в САЩ така и в Мексико, Канада, Китай, ЕС. Не може Еърбъс да получава милиарди евро преди да са направили един самолет дори и така да си субсидира риска а Бойнг да поема целия риска по развитие и да получава само таксови отстъпки.
    —цитат от коментар 26 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Тук не си прав. Любимата ти Америка удря здраво рамо на Боинг и други компании чрез военните поръчки и ДАРПА. ЕС просто компенсира. Тъпакът Тръмп не се устети, че с искането за по-високи военни бюджети единственото, което ще постигне е, че ЕС ще удари здрава инжекция на европейската военна индустрия.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  37. 37 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3511 Неутрално

    До коментар [#32] от "tsyrvulan":

    Това е част от разликата, отделно предполагам в Европа им блъскат куп други неща и се получава така, че едно БМВ в Германия струва повече отколкото в САЩ. И като казвам повече, говорим за разлики от 50% и повече.
    Но най-големият завод на БМВ в света е в Южна Каролина, изнася сигурно 70% от продукцията си. Ако Тръмп наложи мита на вносните модели, ще пострадат работещите в Спартанбърг щото тяхната продукция също ще се оскъпи от ответните мита. От келешлък Тръмп се опитва да направи нещо, но всичко е показност и резултатите са горе-долу никакви.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  38. 38 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9143 Неутрално

    "Техните потребители са свикнали да купуват техните коли, а не нашите"
    А защо американците предпочитат европейски и японски коли, не казва.

  39. 39 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3511 Любопитно

    До коментар [#27] от "Нагъл Визионер":

    Конкретно колко повече кинти има? Имаш ли някаква идея годишно колко се спестява при доход 250-300к? За стоти, хиляди или десетки хиляди говорим?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  40. 40 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 581 Неутрално

    НЕКОИ УТОЧНЕНИЯ

    НИКОЙ ЛИ НЕ Е ЧУЛ, ЧЕ ОТ МЕСЕЦИ НАРЕД

    Тръмп повтаря едно и също: Нулеви мита за ВСИЧКИ стоки ЕДНОВРЕМЕННО!!
    Как ще чуете, след като медиите го крият? Можете да го прочетете само в чуждите медии и то не във всички (в левичарските - не)
    А какво казват европейците: може но само за НЯКОИ стоки, за които ни изнася...
    Повече от 70 години съществува почти безплатен американски военен чадър над Европа, както и система от търговски улеснения ( например американските коли в Америка много често излизат по-скъпи от сравними по качества европейски, в обратният случай казусът с Тесла не е единствен). Съвременна Европа беше изградена от САЩ през 40-те и 50-те години с огромни финансови средства, ноу-хау и военна защита.
    Да не забравяме: когато говорим за ЕС, особено в търговски аспект, трябва да разбираме преди всичко Германия и нейните интереси

  41. 41 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 581 Неутрално

    ДРУГАРЯТ НИКОЛОВ

    пак излезе с червената гледна точка и куп щуротии. Какви бюджети, каква инжекция, какви чугунени простотии..

  42. 42 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Червените отрядници и присъдружната пап..ч са на бойна нога...

  43. 43 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#39] от "vesolr":

    Повече кинти за кадърните има ли? Има. Работа за сички има ли? Да. Нали сте големи любители на сухите факти индоктринираните антитръмписти :)

    Use your Illusion
  44. 44 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4549 Любопитно

    "Не е достатъчно. Техните потребители са свикнали да купуват техните коли, а не нашите", каза Тръмп, който често е изразявал раздразнение, че вижда мерцедеси по улиците на Ню Йорк."

    И какво повече искаш наглецо Тръмпистки!? Да ви купуваме вашите американски брички? Няма да стане тази работа!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  45. 45 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#24] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Ти конкретно вероятно имаш повече от собствените ти кинти в джоба откакто Сенсей Доналд кара влака, не виждам точно по тая точка от какво се оплакваш.Факт е че Тръмп вади на масата за пазарлък неща дето бяха замитани под килима в ущърб на Щатите и ти все пак виждаш това. А че ще продължиш да го плюваш е ясно, нямам никви илюзии че мога да променя мнението на индоктриниран антитръмпист, още не съм се ощракал толкова, това дори добрите в жанра не го могат много
    —цитат от коментар 27 на Нагъл Визионер


    Това ми напомня предишното сваляне на данъци за богатите при Буш, също толкова раздувано по медии. Мояъ шеф тогава никак не беше впечатлен, разликата не беше особено съществена за него, но нямаше никакво доверие в навика на републиканците да харчат за войни и да облагодетелстват олигарси, особено петролните. И позна де, Буш докара най-голямата криза след Голямата Депресия. Тогавашния период беше възприеман като победа на старата икономика над новата, макар и за известно време а резултата от тоя опит да се върне колелото назад го видяхме.
    Сегашния Сенсей и идиотите които го поддържат правят втори такъв опит, но Силикън вали вече е много, много по-могъщ.
    Друго освен глътка въздух на Путин за известно време със поскъпнал петрол, смехотворни лозунги за въглищари и безброй скандали и простотии не виждам как ще произведат.
    Буш поне не беше пъпет на Путлер, макар и да му беше съюзник в известен смисъл, договори се с него за Ирак и после скъпия петрол накара джуджето да си повярва.

  46. 46 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#44] от "Иво":

    "И какво повече искаш наглецо Тръмпистки!? Да ви купуваме вашите американски брички? Няма да стане тази работа!"

    Е ти къде ръгна да се изказваш от името на половин милиарден пазар? Айде малко виж там некъв компас и се ориентирай у времепространството :)

    А теренът нека стане равен (сега е наклонен в полза на ЕС) пък кой колкото ще да продава в условията на конкуренция без изкуствени глупости, защо левичарите толкова ви е шубе от това?

    Use your Illusion
  47. 47 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 25 Любопитно

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    А, какво ще правят с европейските фабрики, в САЩ/Мексико/Канада? НАФТА?

    reductio ad absurdum...
  48. 48 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#45] от "bobyb":

    "Буш поне не беше пъпет на Путлер"

    Че досега освен Обама при който зина да лапа държави никой не е. Сенсей Доналд има неортодоксална реторика ама това с 'пъпета' на путлер е Ступид Америкън 'левъл' 'интелект'. Не се излагай моля ти се

    Use your Illusion
  49. 49 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#45] от "bobyb":"Буш поне не беше пъпет на Путлер"Че досега освен Обама при който зина да лапа държави никой не е. Сенсей Доналд има неортодоксална реторика ама това с 'пъпета' на путлер е Ступид Америкън 'левъл' 'интелект'. Не се излагай моля ти се
    —цитат от коментар 48 на Нагъл Визионер


    Част от Грузия беше откъсната от Путлер още при Буш. Какво направи големия як републиканец по въпроса? И това че не направи нищо тогава, според теб не беше ли картбланш да си чопне и от Украйна?

  50. 50 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 25 Любопитно

    До коментар [#45] от "bobyb":

    "И позна де, Буш докара най-голямата криза след Голямата Депресия"

    Буш не е докарал нищо. Това беше натрупване. Според проф. Ричард Уолф, СРЕДНО, на всеки 4- 7г. има спад в икономиката, при сегашната система.

    Малко знаят, че през 80- те(Рейгън, Тачър) също имаше рецесия. Рейгън е първият президент, удвоил дълга на САЩ.

    Падането на Соц блока, даде глътка въздух на Запада, през 90- те, и в началото на 2000- те, чрез инвестиции(изкупуване бизнеси на безценица), в бившите соц. страни.

    Затова рецесията закъсня, чак до 2007/8г.

    В момента се говори, за рецесия догодина(2019). Ще видим.

    reductio ad absurdum...
  51. 51 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2333 Весело

    До коментар [#49] от "bobyb":

    Е нали Обама бил велик обръщач на негативни трендове? Що тогава не го обърна тоя тренд ми тръгна на 'рестарт' при който карлика си повярва че е цар на планетата?

    Use your Illusion
  52. 52 Профил на specifier
    specifier
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ама нулевите мита важан за ВСИЧКОООО, рече Тръмп.
    Това е по-друга бира, нали?

  53. 53 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3282 Неутрално

    Тръмп каза какво иска-безмитна търговия на автомобили,стомана,алуминий, земеделски продукти,медицинска техника. Едновременно. Ако Тръмп предложи безмитна търговия само на земеделски продукти, ЕС също няма да приемат предложението. Затова безмитната търговия трябва да обхване широк кпъг от стоки, един ще е по-добър в едно,друг в друго... та нали това е смисълът на търговията, хората и регионите да се специализират в каквото са най-добри.

  54. 54 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#27] от "Нагъл Визионер":Конкретно колко повече кинти има? Имаш ли някаква идея годишно колко се спестява при доход 250-300к? За стоти, хиляди или десетки хиляди говорим?
    —цитат от коментар 39 на vesolr


    Аз поне не видях голяма разлика. За 2016 трябваше да плащам около $17К накрая защото имах грантвани опции които нищо че са несъществуващи пари на хартия ми надуха дохода. Имаше шанс да купя голямо количество за по 5, 6 цента и само за кратък срок. Разбрахме се да ми ги грантват но компанията си ги изписа като разход и на мене ми се появиха като доход на който не съм плащал данъци и затова отнесох $17К. Ако не беше тази транзакция сигурно щях да съм около $0. Тази година за 2017 Фед ми върна около $1,200. Което значи че за доход около $230К като съм плащал през годината и чека не ми се промени въобще накрая съм взел $1,200. Ако правиш $60К сигурно "наградата" ти ще е $200 на края на годината. В същото време тоя тъпак ще продъни бюджета така че следващия ще трябва да вдигне данъците на всички.
    Смешни са ми разни лузъри от типа Джо дъ плъмър който се беше загрижил за таксите на бизнесмените и на богатите. На изборите през .... 2012? май. Като го питаха бизнесмен ли е - каза ДА. Какъв бизнес - водопроводчик. После се оказа че няма лиценз за водоповодчик но си мечтаел някой ден да проима. После пък се оказа че даже бил на социални помощи, за които протестираше и искаше да бъдат спрени. Виждал ли си наскоро дефиницията на Лумпен?
    Ако си чел Едноетажна Америка на Илф и Петроф, там разказват за един случай когато през 30те години в Америка взели един просяк на стоп и докато пътували си говорили колко е добре в СССР и как работниците трябва да се надигнат и да вземат властта в САЩ за да бъдат всички равни. А от къде ще вземем парите? Ами от милионерите но ще им оставим по един, два милиона. След това двамата автори разговарят с Американския им приятел и той им казва - забелязахте ли как просяка каза че спед революцията ще остави по няколко милиона на милионерите? Виждате ли това е разликата между руснаците и американците. Руснаците знаят че никога няма да станат богати и затова искат да вземат всичко на богатите и дори да ги избият. В Америка дори и просякът има мечта и надежда някой ден да стане милионер, затова и казва да остави по няколко милиона на милионерите. Затова и в Америка никога няма да има Социалистическа Революция.
    Е точно тази силна мечта и надежда която я имаме всички кара някои хора да не могат да видят истината. Ни най-малко не агитирам за Социализъм, напротив. Но да не виждаш собствената си ситуация и да вярваш че егоист милиардер който никога не е направил нищо за никой освен за себе си ще се бори за работниците .... трябва да си доста замаян. Аз просто се изненадах че има 30 милиона замаяни в САЩ.
    Същия е и нашия приятел по-нагоре дето е влюбен в Тръмп. Обзалагам се че не прави повече от $100К което не е нищо особено. Но надеждата че и той ще се намърда след милиардерите подхранва любовта към Тръмп. Това че ще продъни мрежата за социално слаби и това ще се отрази на всички .... това не влиза в мечтите. Но ... не случайно едните се опитваха 50 години да ни набият в задниците идеите на Соца и не успяха и тук от 200 години всички и не само в САЩ но и по света знаят какво е това Американска Мечта! Много по-силно нещо е от Комунизма, Християнството, Исляма. Просто Тръмпона - един изключително прост човек но хитър като плъх успя да заблуди маса народ с тази мечта. Да видим колко време ще ги държи упоени.

    California Über Alles
  55. 55 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#15] от "Pontif New Dnevnik SUCK":А, какво ще правят с европейските фабрики, в САЩ/Мексико/Канада? НАФТА?
    —цитат от коментар 47 на fje35574291


    Същото което правят с Американските фабрики в Европа, нищо.
    Където ти е фабриката там си плащаш данъците. Аз лично не съм чул Шведската детска учительница дето глобява Американски тек компании в ЕС защото плащали по/ниски данъци в Ирландия да се моли сега да праснем Калифорнийски данъци на БМВ които плащат по/ниски данъци в Спартънберг Норт Каролина. Така може ли?

    California Über Alles
  56. 56 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    До коментар [#49] от "bobyb":Е нали Обама бил велик обръщач на негативни трендове? Що тогава не го обърна тоя тренд ми тръгна на 'рестарт' при който карлика си повярва че е цар на планетата?
    —цитат от коментар 51 на Нагъл Визионер


    Е хубаво де, къде са обърнатите трендове на плешивия сенсей? Защо след всички напъни тази година имаме по/висок търговски дефицит от миналата?
    Май цялата пара му отива всвирката на Тръмп. Пак ти казвам, той не ги е открил тези проблеми, просто се опитва да ги реши с брадвата вместо със скалпела. До сега само неуспехи.
    Между другото колкото стена има между САЩ и Мексико е построена от Обама. От Тръмпи има само по 20 метра демо.

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK