Евродепутати искат намаляване на вредните емисии от автомобили с 45% до 2030 г.

Евродепутати искат намаляване на вредните емисии от автомобили с 45% до 2030 г.

© Reuters



Производителите на автомобили да намалят емисиите от въглероден диоксид с 45% до 2030 г., настояха членове на комисията по околна среда в Европейския парламент, предаде EurActiv.


Депутатите смятат, че целта на Европейската комисия за намаляване на вредните емисии с 30% е недостатъчна и вместо това предлагат 45%, като в същото време настояват междинната цел да бъде 15 вместо 20 процента за 2025 г.


Докладът на евродепутата Мириам Дали получи 38 гласа "за", против бяха 23% от депутатите в комисията. Следващата стъпка е да бъде гласуван в пленарната зала през октомври.




Откакто през ноември 2017 г. Еврокомисията публикува предложението си, индустриални групи изразиха недоволство от целите за емисиите, както и от детайлите на предложените правила. Европейската асоциация на автомобилните производители заяви, че 20% е най-реалистичната цел, и изрази опасения за загубата на работни места.


Евродепутатите също така гласуваха за увеличаване на целите за продажби на превозни средства с нулеви и ниски емисии до 20% за 2025 г. и до 40% за 2030 г., както и за схема с наказания за производителите, които не постигат тези цели.

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2974 Неутрално

    Евродепутатите също така гласуваха за увеличаване на целите за продажби на превозни средства с нулеви и ниски емисии до 20% за 2025 г. и до 40% за 2030 г., както и за схема с наказания за производителите, които не постигат тези цели.

    Тука тея го обърнаха хептен на петилетката за три години. :)

    И после що авто производителите мамели с тестовете. :)

  2. 2 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 921 Неутрално

    До коментар [#1] от "realguru":

    производителите май най-мамеха в щатите не тука

  3. 3 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Виждаете ли къде е най-голямото усилие - не в локалните замърсители дето стоят в Европа (ФПЧ, серни, азотни окиси и др) а в глобалния "проблемен" герой - СО2. Европейскта комисия тука реже ръце и глави, увеличава данъци и какво ли още не а в Китай и Индия си пуфтят на воля и ги компенсират тези тежки наши лишения за няколко седмици.

  4. 4 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 1565 Любопитно

    Защо досега не съм чел един анализ как се разпределят парите от CO2 квотите? За какво се харчат тия пари? Да нема пак някаква конспирация?

  5. 5 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    Малко мирише на ерата "Флинстоун" - коли с педали

  6. 6 Профил на Deemer
    Deemer
    Рейтинг: 498 Весело

    Моля, от VAG да прочетат статията и да си докоригират замерванията.

    Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK