По принцип лошо няма като искат да вземат 7 евро за 10кг багаж, все пак самолетът хаби повече гориво, за да го вдигне във въздуха. Съответно който е без багаж да лети по-евтино. Какво обаче правим с дебелите хора, на тях не трябва да им вземат повече пари за билет, а на децата по-малко? В Америка няколко авиокомпании бяха опитали да въведат такава политика, но политически коректните ги подхванаха, и много бързо пропадна май.
Нискотарифните имат ниски тарифи, защото пестят от разходи. Пътувам много, рядко с нискотарифни, но ще е по-справедливо да плащам цена според обем и тегло на багажа си, а не усреднена мярка между всички.
По принцип лошо няма като искат да вземат 7 евро за 10кг багаж, все пак самолетът хаби повече гориво, за да го вдигне във въздуха. Съответно който е без багаж да лети по-евтино.Какво обаче правим с дебелите хора, на тях не трябва да им вземат повече пари за билет, а на децата по-малко?В Америка няколко авиокомпании бяха опитали да въведат такава политика, но политически коректните ги подхванаха, и много бързо пропадна май.
То няма лошо и например да вземат само пътници, които са били предишните две седмици на пост и молитва, щото ще са отслабнали горе-долу с подесет кила.
Доброто е заразно
Едва ли някой ще последва италианците.Нискотарифните компании могат да създадат нова туристическа дестинация, но могат и да сринат такава.А в Италия цял свят ходи - те не са толкова зависими от тези нискотарифни компании, колкото ние например.Както и полетите на Уиз и Райън от и до Италия, които са стотици - и на двете компании едва ли им се ще да загубят сериозен приход. Като цяло адмирирам италианците, но без още сериозна подкепа от туристически страни, едва ли ще има ефект.И наистина ще е по-лесно за всеки да си направи сметка кое е по-евтино и удобно на момента, вместо да смята пари за куфари, за място и подобни шмекерии, които въведоха Райън и Уиз.
Нискотарифните имат ниски тарифи, защото пестят от разходи. Пътувам много, рядко с нискотарифни, но ще е по-справедливо да плащам цена според обем и тегло на багажа си, а не усреднена мярка между всички.
Интересно, ако в България КЗК "нареди" подобно нещо, дали няма да се вдигне вой до небето, че държавата не трябва да се меси на свободния пазар и др. подобни?
Все-едно някой насила кара форумната фауна да лети с тези компании... Ми не летете, бе! Стойте си по къщята, маайте с автобуса или за тея по-ебап - има и Катар, Бритиш, Луфтханза... При Раян и Уиз е скъпо, вярно - 30 евро билет, 7 за място и 10 за багажа - направо се не трае.
Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
А помислиха ли да направят тоза тоалетните платени. 1 евро - базова услуга, 2 евро - бизнес класа с тоалетна хартия, 3 евро - лукс с тоалетна хартия и сапун.
Много добре. Измамно ниските цени блазнят хората и после се оказва, че като си доплатят за чанта или още по-лошо - за голям багаж, евентуално място, да не говорим за вода или храна или пък някоя друга услуга... и накрая цената е завишена няколко пъти и изобщо не е по-евтино отколкото с останалите авиокомапния. Но за капак самолета каца на най-отдалеченетото летище или терминал във възможно най-неудобния час.
Все-едно някой насила кара форумната фауна да лети с тези компании...Ми не летете, бе! Стойте си по къщята, маайте с автобуса или за тея по-ебап - има и Катар, Бритиш, Луфтханза... При Раян и Уиз е скъпо, вярно - 30 евро билет, 7 за място и 10 за багажа - направо се не трае.
като съотношение цена/качество и Райън и Уиз няма конкурент на Бг пазара - билети до другия край на Европа са по 40 лева (София-Барселона примерно)
това сега го правят заради ганя дето мъкне куфари в кабината, а тая кабина събира примерно 80 куфарчета за 200 пътника, само дето останалите 120 не искат да се минат, и всичките 200 се мъкнат с куфари, и става лудница преди да излети самолета, няма място, почва едно бутане, разместване, викане....и самолета излита с 20 мин закъснение, и накрая на деня след 10 полета са се събрали едни 2-3 часа закъснения, ама Ганя не осъзнава, че такива като него са причината да му закъснява полета и псува нискотаривката, нищо че го вози 3000 км на цената на София- Перник с рейса
НО наистина вече почват да дразнят с тези промени през 1 месец, отмяна на промените, нови промени и тн.
хаха удариха ги през пръстите.. дребно мошеничество - цените намаляват, а слагат такси тук там за да изкарат пари.. Оставете ги тия според теглото и цената - няма да има такова нещо.
Идеята е да се ПЕСТИ ВРЕМЕ, пише го и в статията. Екипажите имат много малко време от кацане до излитане за да свалят и после натоварят пътниците. Целта на новите изисквания е да се намали мотаенето с багажите вътре в кабината ... ,което след това налага самолетите да наваксват по време на полет.
Информацията е от разговор със стюардеса на WIZZ ;-)
Приятел, работи четири години в Афганистан и разказва точно такова изживяване. Пътува от Кабул за Кандахар (вътрешни авиолинии) с правостоящи и багаж по пода на пътеката. Стара руска щайга, която бръмчи и се тресе и при пропадане в ями, събира правостоящите и багажа ту при кабината, ту при опашката... И на мен ми се случи веднъж да гледам как багажа "пътува" по пътеката (нямаше правостоящи...).
Не разбирам само едно нещо: как таксуването на багажа, ще реши проблема със закъсненията?
По принцип решението е справедливо, защото отдавна е ясно, че нискотарифните компании слагат допълнителни такси, за да компенсират по-ниските си цени. Обаче ако така я подкараме, банките да не би да не слагат. А Италия е най-добре да си гледа нейните проблеми, цялата Мара втасала, че до таксите на авиопревозвачите го докараха.
Евтиното винаги излиза скъпо. Ако си lowcost пътешественик, с една раница на гърба си навсякъде по света. Ако искаш да мъкнеш тонове боклуци в куфари - плащай си и не мрънкай.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
Пътувал съм веднъж с нискотарифна. Помня, че можеш да носиш единица ръчен с определен обем. Поставяше се преди чекирането в някаква кошница. Знам че едни хора ни питаха, можем ли да вземем едно куфарче, защото ние имахме по един сак, който не беше в салона. Затова не ми е ясно, какво се случва сега. Намалят обема, или нещо друго?
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
''Не разбирам само едно нещо: как таксуването на багажа, ще реши проблема със закъсненията?''
слагат ограничения на броя малки куфари вътре в кабината, когато ги продадат вече дори и да искаш не можеш да си купиш правото да си вземеш куфарчето с теб в кабината (поне на хартия, не знам колко ще го спазват), а го даваш да стои в багажното
така вместо 200 пътника да си редят багажа в кабината ще си го редят 100, което на теория би трябвало да пести време
До коментар [#7] от "Капабланка":Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
И къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните. Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни. Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са. И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
До коментар [#7] от "Капабланка":Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
И къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните. Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни. Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са. И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
До коментар [#7] от "Капабланка":Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
И къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните. Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни. Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са. И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
До коментар [#7] от "Капабланка":Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
И къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните. Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни. Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са. И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
До коментар [#7] от "Капабланка":Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
И къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните. Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни. Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са. И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
Следващата стъпка е да се въведе такса "облекло". Всеки пътник да има право да пътува безплатно само по слипове или друг някакъв там смокинов лист. А всичко друго - ризи, панталони, рокли, пуловери, палта, обувки и пр. - да се заплаща, с подходяща тарифа за грам облекло. С все същият идиотски аргумент за повече консумирано гориво, повече разходи и т.н.
Добре е да се помисли и за такса "пълен стомах". Пътниците да имат право на безплатен превоз само на стомашни сокове в стомасите и червата си, а всякакви останки от храна в храносмилателния тракт да се таксуват. Вижте по-горе: повече гориво, повече разходи...
Извод: с тази си политика така наречените нискотарифни авиокомпании сами си копаят гроба. Накрая нито е по-евтино, нито ти гарантира, че ще пътуваш - справка нескончаемите им стачки. Мерси.
Летящите гета все още смятат, че гаврата с клиентите им не е достатъчна. Нека търпеливите плащат за "наднормени" дрехи (след събличане и претегляне), непразни джобове, за шкембенце, шапка с периферия, обуща над 43 номер, явна бременност и мн.др.
Ако някой има информация да я сподели:Защо Уиз отменя изцяло и/или намалява броя на полетите до летище Варна? По мои наблюдения самолетите по тази дестинация са винаги фул.
Така е. Произволни дати декември София Барселона. С Уиз 280 лева с включен priority и избрани места в предната част на самолета. България еър 945 лева. Наистина не са по- евтини. Ама хич. А вие не говорите глупости. Изобщо.
Добър шамар за шмекерите от нискобюджетните компании! Дано повече туристически страни въведат подобни санкции, за да се спре или поне намали това търгашество! Евтините компании са ок, докато не закъснееш за следващ полет или докато не ти загубят багажа. Никакви компенсации, никакви извинения! Напротив, допълнителни разходи, нерви и загубено време!
"това сега го правят заради ганя дето мъкне куфари в кабината"
Баш Ганя, дето обещава 40 лв. за билет, не може да си организира логистичните операции. И продължава да го кара "Тия ябълки/летища ваши ли са!? Я, дайте едно насам за без пари". Като няма време (пари за летищни такси) между кацане и излитане, да не кацат изобщо. Аз така правя като не искам да платя за платен паркинг, включително и на летището.
Това пе цената на България еър е такава, означава само, че за въпросните дати самолетът е почти пълен. За разлика от този на Уиз. Подозирам, че цените им са били близки преди това. Защо ли нашият се е напълнил бързо? :)
Три пъти съм летял с Уиз. И тите пъти самолета е бил пълен. И трите пъти цените са били почти три пъти по- ниски от тези на традиционна компания. Всички знаем недостатъците на нискотарифките. Всички трябва да сме наясно, че поемаме ооределен риск с резервацията на полет с някоя от компаниите. Обаче е глупаво да се внушава, че цените са се изравнили. Не са.
За Барселона не знам. Но до Италия и Германия летя редовно, като цените на нормалните компании не са с много по-високи от тези на нискотарифните. Обикновено се вдигат при запълване на самолета, което е обичайна практика.
Летя редовно,ежемесечно до Италия и ще продължавам с Уиз. Всеки грамотен може да пресметне колко, какво му струва. Вярно е и за забавянето предизвиквано от тарикати, които мъкнат багажи, вместо да ги таксуват и забавят самолета. Особено се дразня, когато на билета ясно пише от коя страна да се качиш и въпреки това има неграмотници, които от предната врата отиват към след 20 ред или обратно!
Не знам за какъв риск говорите, всички авиокомпании в Европа се подчиняват на едни и съши правила за загубен багаж, за компенсации при забавен полет, при стачки и т.н.
Ами точно до Германия, Уиз е поне два пъти по-евтина от БГЕър която пък е на половината на Луфтханза. Така зе ако под близка разбирате 50% или 80 евро на човек сте прав.
По принцип лошо няма като искат да вземат 7 евро за 10кг багаж, все пак самолетът хаби повече гориво, за да го вдигне във въздуха. Съответно който е без багаж да лети по-евтино.Какво обаче правим с дебелите хора, на тях не трябва да им вземат повече пари за билет, а на децата по-малко?В Америка няколко авиокомпании бяха опитали да въведат такава политика, но политически коректните ги подхванаха, и много бързо пропадна май.
+++++++ Така е! Браво! В старите демокрации на Европа селските тарикатлъци, ( от типа билет 10 е, ама летищна такса 40, пък за багаж 50 и т.н.) не минават!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
кокошката
Рейтинг: 237 НеутралноЗа сметка на това ще вдигнат леко цените на билетите..
АзКлавдия
Рейтинг: 982 НеутралноЩом още не са въвели такса "пилот", допълнително към билетчето, пак бива!
Доброто е заразноDimov
Рейтинг: 556 НеутралноИталия ще повлече крак... Брсво на италианците!
VDКамен
Рейтинг: 844 НеутралноПо принцип лошо няма като искат да вземат 7 евро за 10кг багаж, все пак самолетът хаби повече гориво, за да го вдигне във въздуха. Съответно който е без багаж да лети по-евтино.
Какво обаче правим с дебелите хора, на тях не трябва да им вземат повече пари за билет, а на децата по-малко?
В Америка няколко авиокомпании бяха опитали да въведат такава политика, но политически коректните ги подхванаха, и много бързо пропадна май.
dokoga...
Рейтинг: 294 НеутралноНискотарифните имат ниски тарифи, защото пестят от разходи. Пътувам много, рядко с нискотарифни, но ще е по-справедливо да плащам цена според обем и тегло на багажа си, а не усреднена мярка между всички.
Спечелихме битка, но не и войната!АзКлавдия
Рейтинг: 982 ВеселоТо няма лошо и например да вземат само пътници, които са били предишните две седмици на пост и молитва, щото ще са отслабнали горе-долу с подесет кила. Доброто е заразно
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноЕдва ли някой ще последва италианците.Нискотарифните компании могат да създадат нова туристическа дестинация, но могат и да сринат такава.А в Италия цял свят ходи - те не са толкова зависими от тези нискотарифни компании, колкото ние например.Както и полетите на Уиз и Райън от и до Италия, които са стотици - и на двете компании едва ли им се ще да загубят сериозен приход.
Като цяло адмирирам италианците, но без още сериозна подкепа от туристически страни, едва ли ще има ефект.И наистина ще е по-лесно за всеки да си направи сметка кое е по-евтино и удобно на момента, вместо да смята пари за куфари, за място и подобни шмекерии, които въведоха Райън и Уиз.
lechevalier
Рейтинг: 483 НеутралноПрави са, че така провалят сравняването на цените с други компании.
angevins
Рейтинг: 1277 НеутралноДо коментар [#7] от "Капабланка":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...Италия която е в топ 5 туристически дестинации в света. Не е опрала на Уизеър и Райънеър.
Ал Бънди
Рейтинг: 524 НеутралноВие се смеете, но в Самоа пътниците в самолетите плащат различни тарифи в зависимост от това колко килограма тежат. Това е доста справедливо, защото разхода на гориво зависи от килограмите.
https://edition.cnn.com/2013/04/02/travel/samoa-air-fare-by-weight/index.html
Zara
Рейтинг: 237 НеутралноВ България няма кой да предприеме подобна стъпка.
Divi filius
Рейтинг: 287 НеутралноКапиталисти, сър!
Така е, когато става въпрос за (пестене на) ПАРИ.
Катастрофиралият индонезийски чисто НОВ Боинг(от Август т.г), е точно на такава нискотарифна компания.
https://www.dnevnik.bg/sviat/2018/11/01/3337718_vodolazi_sa_otkrili_chast_ot_cherna_kutiia_na/
"Боинг" 737 МАКС 8 на индонезийската нискотарифна авиокомпания "Лайън еър"... reductio ad absurdum...
pet fire
Рейтинг: 3591 НеутралноБраво на италианците, вярно е че се "изкривява" цената на билета
vagabond66
Рейтинг: 2547 НеутралноПравилно!
Лео
Рейтинг: 1221 НеутралноИнтересно, ако в България КЗК "нареди" подобно нещо, дали няма да се вдигне вой до небето, че държавата не трябва да се меси на свободния пазар и др. подобни?
blondofil
Рейтинг: 2385 НеутралноАз съм си патентовал едно шлиферче с 20 джобчета, събира 20 кила багаж без проблем.
WALL-E
Рейтинг: 524 ВеселоВсе-едно някой насила кара форумната фауна да лети с тези компании...
Умен и красив жълтопаветник.Ми не летете, бе! Стойте си по къщята, маайте с автобуса или за тея по-ебап - има и Катар, Бритиш, Луфтханза... При Раян и Уиз е скъпо, вярно - 30 евро билет, 7 за място и 10 за багажа - направо се не трае.
m17
Рейтинг: 1986 НеутралноДо коментар [#7] от "Капабланка":
Всичко това е ясно видимо в тарифата им и всеки човек завършил 4 клас може да си сметне. И колкото и да смята, нискотарифната винаги излиза поне два пъти по-евтина.
m17
Рейтинг: 1986 НеутралноДо коментар [#1] от "кокошката":
И ще дават отстъпка, ако си без куфар.
blondofil
Рейтинг: 2385 НеутралноА помислиха ли да направят тоза тоалетните платени. 1 евро - базова услуга, 2 евро - бизнес класа с тоалетна хартия, 3 евро - лукс с тоалетна хартия и сапун.
dobrev
Рейтинг: 237 НеутралноМного добре. Измамно ниските цени блазнят хората и после се оказва, че като си доплатят за чанта или още по-лошо - за голям багаж, евентуално място, да не говорим за вода или храна или пък някоя друга услуга... и накрая цената е завишена няколко пъти и изобщо не е по-евтино отколкото с останалите авиокомапния. Но за капак самолета каца на най-отдалеченетото летище или терминал във възможно най-неудобния час.
султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноДосега с приорити борсинг на уиз можех да взема малко куфарче и лаптоп отделно. Сега приорити става за куфарчето. А какво става с лаптопа?
Мърфи е оптимист!bitaka
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#22] от "султана глаушева":
харпункво същото кво. малка чанта и куфар за кабина
yardadin
Рейтинг: 294 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "fje35574291":
Какви са по същата твоя логика Air France? Каква е разликата с
https://www.google.com/amp/s/m.dnevnik.bg/sviat/2009/06/01/728227_samoletut_na_er_frans_se_razbi_v_atlantika_udaren_ot/amp
Капиталисти, самолети произведени по най-висок западен стандарт, море, катастрофа?
Роси
Рейтинг: 8208 НеутралноТе, като са решили, ще намерят откъде да ги вземат.
Divi filius
Рейтинг: 287 ВеселоЧувАл ли си, за "състезание до дъното"(race to the bottom), и до какво води? Ако не, ползвай Гуугъл. reductio ad absurdum...
the_thraex
Рейтинг: 237 НеутралноКакви са гадни тези нациналисти, вместо да се грижат за глобалните корпорации, те се грижат за нацията.
fio41315648
Рейтинг: 294 ВеселоАйде ше ги ..... и измекярите нискотарифни, билети за правостоящи няма ли да пускат?
historama
Рейтинг: 696 НеутралноТова добре. но кога ще подхванат и туристическите агенции, които отделно калкулират летищните такси? А за тях знаете, че могат страшно да варират!
historama
Рейтинг: 696 НеутралноБъркаш!
Не за корпорациите, не за нацията, а за обикновените хора. За плащащите данъци.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#21] от "dobrev":
Нищо подобно не се оказва, но нейсе. По- важното е, че има избор и възможност да пътуват дори и хора с по- ограничен бюджет.
tolex
Рейтинг: 748 НеутралноБраво на жабарите. Дано и други от ЕС ги последват.
carmello
Рейтинг: 1145 Неутралнокато съотношение цена/качество и Райън и Уиз няма конкурент на Бг пазара - билети до другия край на Европа са по 40 лева (София-Барселона примерно)
това сега го правят заради ганя дето мъкне куфари в кабината, а тая кабина събира примерно 80 куфарчета за 200 пътника, само дето останалите 120 не искат да се минат, и всичките 200 се мъкнат с куфари, и става лудница преди да излети самолета, няма място, почва едно бутане, разместване, викане....и самолета излита с 20 мин закъснение, и накрая на деня след 10 полета са се събрали едни 2-3 часа закъснения, ама Ганя не осъзнава, че такива като него са причината да му закъснява полета и псува нискотаривката, нищо че го вози 3000 км на цената на София- Перник с рейса
НО наистина вече почват да дразнят с тези промени през 1 месец, отмяна на промените, нови промени и тн.
sw51
Рейтинг: 273 Неутралнохаха удариха ги през пръстите..
дребно мошеничество - цените намаляват, а слагат такси тук там за да изкарат пари..
Оставете ги тия според теглото и цената - няма да има такова нещо.
p911
Рейтинг: 466 НеутралноИдеята е да се ПЕСТИ ВРЕМЕ, пише го и в статията. Екипажите имат много малко време от кацане до излитане за да свалят и после натоварят пътниците. Целта на новите изисквания е да се намали мотаенето с багажите вътре в кабината ... ,което след това налага самолетите да наваксват по време на полет.
Информацията е от разговор със стюардеса на WIZZ ;-)
vhv
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#28] от "fio41315648":
Приятел, работи четири години в Афганистан и разказва точно такова изживяване. Пътува от Кабул за Кандахар (вътрешни авиолинии) с правостоящи и багаж по пода на пътеката. Стара руска щайга, която бръмчи и се тресе и при пропадане в ями, събира правостоящите и багажа ту при кабината, ту при опашката... И на мен ми се случи веднъж да гледам как багажа "пътува" по пътеката (нямаше правостоящи...).
Не разбирам само едно нещо: как таксуването на багажа, ще реши проблема със закъсненията?
penetrating
Рейтинг: 9374 НеутралноТова само от и за Италия ли ще важи ? :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertsubaru
Рейтинг: 723 НеутралноБраво на слънчева Италия! А КЗК кога?!
boevbisser
Рейтинг: 3197 НеутралноПо принцип решението е справедливо, защото отдавна е ясно, че нискотарифните компании слагат допълнителни такси, за да компенсират по-ниските си цени. Обаче ако така я подкараме, банките да не би да не слагат.
А Италия е най-добре да си гледа нейните проблеми, цялата Мара втасала, че до таксите на авиопревозвачите го докараха.
whitemare
Рейтинг: 1495 НеутралноЕвтиното винаги излиза скъпо. Ако си lowcost пътешественик, с една раница на гърба си навсякъде по света. Ако искаш да мъкнеш тонове боклуци в куфари - плащай си и не мрънкай.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациНиколай Колев
Рейтинг: 3583 ЛюбопитноПътувал съм веднъж с нискотарифна. Помня, че можеш да носиш единица ръчен с определен обем. Поставяше се преди чекирането в някаква кошница.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Знам че едни хора ни питаха, можем ли да вземем едно куфарче, защото ние имахме по един сак, който не беше в салона.
Затова не ми е ясно, какво се случва сега. Намалят обема, или нещо друго?
carmello
Рейтинг: 1145 НеутралноДо коментар [#36] от "vhv":
''Не разбирам само едно нещо: как таксуването на багажа, ще реши проблема със закъсненията?''
слагат ограничения на броя малки куфари вътре в кабината, когато ги продадат вече дори и да искаш не можеш да си купиш правото да си вземеш куфарчето с теб в кабината (поне на хартия, не знам колко ще го спазват), а го даваш да стои в багажното
така вместо 200 пътника да си редят багажа в кабината ще си го редят 100, което на теория би трябвало да пести време
TM
Рейтинг: 480 НеутралноНяма и как, тъй като при нас се получава, че не сме ние в силната позиция.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноНали и аз това казвам!
stoiank
Рейтинг: 1485 НеутралноКато се замисли човек са прави. Не виждам вариант, човек да лети без личен багаж.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноИ къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните.
Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни.
Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са.
И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноИ къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните.
Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни.
Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са.
И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноИ къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните.
Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни.
Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са.
И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноИ къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните.
Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни.
Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са.
И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
Капабланка
Рейтинг: 400 НеутралноИ къде съм казал, че не е так?!Летял съм неведнъж и с двете компании и съм доволен.Няма никаква разлика между тях и чешките авиолинии например, дори напротив - в полза на нискотарифните.
Но нали знаеш колко е досадно, особено на Уиз, да видиш цена 10 евро например, а като сложиш багаж, да отиде на 35 примерно,При Райун досега беше по-ясно - чак накрая ти предлагат място, приорити, застраховка и подобни.
Казвам само, че не е честно да рекламираш цена на билет 10 евро, защото единици летят само с лаптоп.Почти всеки има един малък куфар, раница или чанта, които до днес бяха безплатни, но вече не са.
И въпреки това, пак си остава най-евтино с нискотарифните.Особено на екскурзия за 5-6 дни, да не говорим пък по работа или инцидентно.
mitko11
Рейтинг: 2262 ВеселоПроучва ли се въвеждането на синя зона около тоалетната?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовEisbär
Рейтинг: 982 НеутралноБраво Италия!
Тези две компании са вече всичко друго освен евтини
Chung Kuo
Рейтинг: 237 НеутралноНай-после някой да удари през пръстите нискотарифните ментета, само защото са си ментета. Браво на Италия!
Вишински
Рейтинг: 524 НеутралноСледващата стъпка е да се въведе такса "облекло". Всеки пътник да има право да пътува безплатно само по слипове или друг някакъв там смокинов лист. А всичко друго - ризи, панталони, рокли, пуловери, палта, обувки и пр. - да се заплаща, с подходяща тарифа за грам облекло. С все същият идиотски аргумент за повече консумирано гориво, повече разходи и т.н.
Добре е да се помисли и за такса "пълен стомах". Пътниците да имат право на безплатен превоз само на стомашни сокове в стомасите и червата си, а всякакви останки от храна в храносмилателния тракт да се таксуват. Вижте по-горе: повече гориво, повече разходи...
Извод: с тази си политика така наречените нискотарифни авиокомпании сами си копаят гроба. Накрая нито е по-евтино, нито ти гарантира, че ще пътуваш - справка нескончаемите им стачки. Мерси.
balgariez
Рейтинг: 518 Весело"..., поради което клиентите биват лъгани."
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!Летящите гета все още смятат, че гаврата с клиентите им не е достатъчна. Нека търпеливите плащат за "наднормени" дрехи (след събличане и претегляне), непразни джобове, за шкембенце, шапка с периферия, обуща над 43 номер, явна бременност и мн.др.
gdj32490089
Рейтинг: 14 НеутралноАко някой има информация да я сподели:Защо Уиз отменя изцяло и/или намалява броя на полетите до летище Варна? По мои наблюдения самолетите по тази дестинация са винаги фул.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#52] от "Eisbär":
Така е. Произволни дати декември София Барселона. С Уиз 280 лева с включен priority и избрани места в предната част на самолета. България еър 945 лева. Наистина не са по- евтини. Ама хич. А вие не говорите глупости. Изобщо.
Orchid
Рейтинг: 925 НеутралноДобър шамар за шмекерите от нискобюджетните компании! Дано повече туристически страни въведат подобни санкции, за да се спре или поне намали това търгашество! Евтините компании са ок, докато не закъснееш за следващ полет или докато не ти загубят багажа. Никакви компенсации, никакви извинения! Напротив, допълнителни разходи, нерви и загубено време!
wanderer
Рейтинг: 2396 Весело"Райенър" има готовността да въведе таксата "без пилот". Това била следващата крачка за увеличаване на печалбата.
wanderer
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#33] от "carmello":
"това сега го правят заради ганя дето мъкне куфари в кабината"
Баш Ганя, дето обещава 40 лв. за билет, не може да си организира логистичните операции. И продължава да го кара "Тия ябълки/летища ваши ли са!? Я, дайте едно насам за без пари".
Като няма време (пари за летищни такси) между кацане и излитане, да не кацат изобщо. Аз така правя като не искам да платя за платен паркинг, включително и на летището.
truly
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#57] от "zle_platen_trol":
Това пе цената на България еър е такава, означава само, че за въпросните дати самолетът е почти пълен. За разлика от този на Уиз. Подозирам, че цените им са били близки преди това. Защо ли нашият се е напълнил бързо? :)
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#61] от "truly":
Три пъти съм летял с Уиз. И тите пъти самолета е бил пълен. И трите пъти цените са били почти три пъти по- ниски от тези на традиционна компания. Всички знаем недостатъците на нискотарифките. Всички трябва да сме наясно, че поемаме ооределен риск с резервацията на полет с някоя от компаниите. Обаче е глупаво да се внушава, че цените са се изравнили. Не са.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Хи-хи
Рейтинг: 2229 НеутралноЩо бе, нема лошо. Кифлите дето ходят с един сак червила и огледалца нека плащат повече. Пък и те са с най-големи претенции
truly
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#62] от "zle_platen_trol":
За Барселона не знам. Но до Италия и Германия летя редовно, като цените на нормалните компании не са с много по-високи от тези на нискотарифните. Обикновено се вдигат при запълване на самолета, което е обичайна практика.
Elen de Gori
Рейтинг: 8 НеутралноЛетя редовно,ежемесечно до Италия и ще продължавам с Уиз. Всеки грамотен може да пресметне колко, какво му струва.
Вярно е и за забавянето предизвиквано от тарикати, които мъкнат багажи, вместо да ги таксуват и забавят самолета. Особено се дразня, когато на билета ясно пише от коя страна да се качиш и въпреки това има неграмотници, които от предната врата отиват към след 20 ред или обратно!
m17
Рейтинг: 1986 НеутралноДо коментар [#62] от "zle_platen_trol":
Не знам за какъв риск говорите, всички авиокомпании в Европа се подчиняват на едни и съши правила за загубен багаж, за компенсации при забавен полет, при стачки и т.н.
m17
Рейтинг: 1986 НеутралноДо коментар [#68] от "truly":
Ами точно до Германия, Уиз е поне два пъти по-евтина от БГЕър която пък е на половината на Луфтханза. Така зе ако под близка разбирате 50% или 80 евро на човек сте прав.
m17
Рейтинг: 1986 НеутралноДо коментар [#55] от "balgariez":
Вас очевидно са ви карали насила да летите в "летящо гето" ? Ами оплачете се полицията за това насилие, недейта писали само във форума.
Angel Simeonov
Рейтинг: 466 НеутралноВие предполагам сте дебелоочен.
shule
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#3] от "Dimov":
+++++++
Така е! Браво! В старите демокрации на Европа селските тарикатлъци, ( от типа билет 10 е, ама летищна такса 40, пък за багаж 50 и т.н.) не минават!