"Райънер" е отчел рекорден брой пътници през 2018 г. въпреки стачките

"Райънер" е отчел рекорден брой пътници през 2018 г. въпреки стачките

© Reuters



Нискотарифната авиокомпания "Райънер" (Ryanair) обяви днес, че е превозила 139 милиона пътници през 2018 година, поставяйки нов рекорд, въпреки кризата с анулираните полети и стачките на персонала, предаде "Франс прес".


Броят на транспортираните пътници е достигнал 139.2 милиона души през 2018 година и се е увеличил с 8 процента спрямо 129-те милиона пътуващи през преходната година, което също бе рекорд. Растежът на пътническия поток все пак леко се е забавил за цялата година спрямо увеличението от 10 процента през 2017 година.


Данните за 2018 година включват и 0.3 милиона пътници, превозени от австрийската нискотарифна компания "Лаудамоушън" (Laudamotion), която "Райънер" купи миналата година.




Ирландският превозвач е отчел двуцифрени месечни увеличения на годишна основа на пътникопотока от септември, след като първото полугодие и началото на лятото бяха белязани от забавяне на трафика. Само за декември увеличението е било 12 процента, което е значително над слабото повишение от 4 процента през юли - най-слабият месец на годината. Освен това компанията съобщи, че заетостта на местата в самолетите е била 96 процента през цялата година.


"Райънер" отчита нов рекорд въпреки кризата с многото анулирани полети до март заради сериозен проблем с графика на пилотите, който показа дълбокото социално недоволство в компанията.


Авиопревозвачът трябваше също така да признае синдикатите - нещо, което не бе правил никога досега. Причината бе избухването на недоволство сред пилотите и кабинния персонал, което се изрази в поредица от стачки - най-вече през второто полугодие на 2018 година.


В края на ноември компанията увери, че отношенията й със синдикатите ще се нормализират през първото тримесечие на 2019 година с подписването на социални споразумения в по-голямата част от европейските страни, в които "Райънер" присъства. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Много ясно, че ще е така - вместо да дадеш 200 евро, за 20 евро пак си там, където искаш.
    Е, сега ще се изкажат едни "специалисти", как евтиното ти излиза скъпо, как нискотарифна, означава несигурна и прочие глупости, но вместо да пишат простотии, да излязат да попътуват малко, та да видят свят, защото навярно през живота си са излизали от квартала един-два пъти - на някоя Нова година, а от страната - хич.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  3. 3 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1076 Гневно

    До коментар [#2] от "aleks ivan":Наскоро летях с тях(bg air)и съм много доволен.На връщане летях за пръв и последен път с wizz air.На аерогарата ни зарадваха,че трябва,да платим по 25€ за чек ин.Синът ми строши телефона,да им звъни 2-3 дни преди полета,но никой не му го вдигна(телефона).В аналогична ситуация се оказаха още към 95% от пътниците...

  4. 4 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#3] от "Sabbath":

    Незнанието не е оправдание. Летя редовно с нискотарифни компании, нямам никакви проблеми с резервации, чекиране и багаж. Трябва да си направиш сам чекиране онлайн, безплатно е. На летището като се чекираш от служители на компанията, плащаш.

  5. 5 Профил на rado_sv
    rado_sv
    Рейтинг: 549 Неутрално

    След последната ми екскурзия на която летях с Райън съжалих горещо, че ги ползвах. Закъснение, лошо обслужване, в неведение през цялото време. Определено хората имат снижени изисквания към себе си явно. От Бг ер и wizz air оплаквания нямам.

  6. 6 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4988 Неутрално

    "Райънер" покриващ дестинациите от и до България, правят леки закъснения

  7. 7 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Леле кви отворени пътуващи: "вместо да дадеш 200 евро, за 20 евро пак си там, където искаш." Пич, ако ти правят впечатление 200 евро - къде си тръгнал, защо изобщо пътуваш? И как да се обясни на цървул, че е цървул? Смех... Седи си дома, джиткай си таралясника на твърдо гориво, брой си стинките... Ще преуспееш. Пази Боже сляпо да пропътува.

    roo
  8. 8 Профил на Стойка Петрова
    Стойка Петрова
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "aleks ivan":

    Не им даваш пари и за сметка на това висиш изоставен по летищата заради поредното закъснение или стачка на служителите им. Да не говорим за всички допълнителни такси, които могат да ти измислят. С останалите авиокомпании поне от началото знаеш цялата цена и не тя не се променя.

  9. 9 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 221 Неутрално
  10. 10 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1076 Гневно

    До коментар [#4] от "Симеон":Най-напред се опитаха онлайн,но сайтът им непрекъснато забиваше.Нарочно са го направили подозирам,тъй като на аерогара София обявиха,че това е "нова политика"на wizz .Така почти всички пътници допринесохме за обогатяването wizz-ово!

  11. 11 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 221 Любопитно

    До коментар [#1] от "Капабланка":

    Много интересен пример. Бихте ли ми доказали кога за една и съща дестинация е можело да платите 20 евро с едни и 200 евро с други авиокомпании? Разликите в цените никога не са били в пъти, проценти да но в пъти...не!

  12. 12 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Е, тогава да не хленчат, когато закъсненията,стачките и зулумите станат правило, евтиняците полетят на тарифите на читавите, а читавите изчезнат. Важното е сега да се качиш за 10 евра, а утре , ако ще и гръм да трещи, кой го интресува!

    Мърфи е оптимист!
  13. 13 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#10] от "Sabbath":

    Не знам. Аз последно летях два пъти в началото на декември, нямах никакви проблеми с онлайн чекирането, включително през мобилното им приложение.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK