най-културните и възпитани водачи на континента са в Англия,който е карал там знае за какво говоря.Германците немогат да карат факт.Като искат да карат бързо има частни писти за състезания плащаш и караш.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
Промяната на етническия състав не прощава - справка ограниченията за скоростта във Франция.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
Ето че и в Германия не са толкова зелени, колкото ги представят. По-умереното каране пести и пари, но бързото е наркотик. Хамилтън , обясни го на неразбиращите!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Германия е една от малкото страни в света, в която няма ограничение за скоростта по автомагистралите." По-правилно е да се каже, че има участъци, където няма ограничение.
За дизелите не реваха много, но ми се струва, че тук ги удрят в слабините. Аз също съм против слагането на ограничение по магистралите в Германия. Жьо сюи Дойчланд!
Винаги съм се чудел защо по дяволите се произвеждат коли, които могат да вдигнат до 200+ км/ч , при положение, че няма къде да развиеш тази скорост легално.
Не Меркел ги взема тези решения ( това не е Путин ), а депутатите от Бундестага решават, гласуват и така прогласуван този закон се обнародва . Без ДС - ченгета! Лустрация!
Меркел да не би да е станала императрица без да разбера? Депутатите решават, това е демократична държава. В мозъците ви има две клетки, всяка от които е научена да вика "Меркел е виновна"...
Да, защото е известно, че колкото повече натискаш на акселератора, толкова повече двигателят изразходва гориво, а това значи повече оборот и печалби за " Лукойл " . Трябва да се грижим за тяхното добруване ...
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Така е, по-голямата част от магистралите са с ограничена скорост, а и там където не е ограничена, колите които се движат над 180 км/ч са много малко. При малко по-натоварено движение спада и под 130 км/ч. За разлика от доста страни в Западна Европа, в Германия е пълно с леки коли, които се движат с парадна скорост, но не желаят карат в дясно, за да не им се налага да изпреварват.
Приемам, че това си го постнал съвсем необмислено . В Мюнхен дизелова кола за да има право да се движи до центъра на града, трябва да е задължително " Евро -5 ", или " Евро-6 " . Ако не отговаря на този стандарт, а е " Евро-4,3,2 ... " се налагат жестоки глоби, но не се стига до там - германците са законопослушен народ и съблюдават правилата .
Това си е национална привилегия, както шкембето за България (ако помните как ЕС се опитаха да го забранят). Не трябва да се поддават на такива псевдо зелени мерки. Всикчко друго се направи за намаляване на емисиите, та остана ограничението, тъй ле?... ами за електричките? защо да се ограничава скоростта като не изхвърлят газове? изобщо става един безкраен спор..
Не виждам как това, което си написал противоречи на това, което аз съм казал. За ограничението на дизелите нямаше много и шумно недоволство, но с ограничието на скоростта това може да се промени.
Винаги съм се чудел защо по дяволите се произвеждат коли, които могат да вдигнат до 200+ км/ч , при положение, че няма къде да развиеш тази скорост легално.
Тази скорост не е за обществени пътища, където застрашаваш другите. Но нищо не ти пречи да идеш уикенда на затворена писта, да си платиш на час, и да правиш кръгчета и с 300, ако ти вдига толкова колата.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Веселин Дечев
Рейтинг: 3264 ВеселоОбличайте жълтозелените жилетки и грабвайте вилите!
В Русия съм! В Русия съм!In my world
Рейтинг: 583 Веселонай-културните и възпитани водачи на континента са в Англия,който е карал там знае за какво говоря.Германците немогат да карат факт.Като искат да карат бързо има частни писти за състезания плащаш и караш.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)jif44392826
Рейтинг: 217 ГневноМеркел да не се пробва да взима решения, защото и без това е пътник с еднопосочени билет.
terminal velocity
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Путин - мы верим в тебя !Не е много популярен за цитиране дедо Ленин ама все пак..
"Революция начинается первом из средце !" А тука направо в сърцето ги целят зелените талибани.
Мизийски
Рейтинг: 426 НеутралноПромяната на етническия състав не прощава - справка ограниченията за скоростта във Франция.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 ВеселоЕто че и в Германия не са толкова зелени, колкото ги представят.
ЕретикПо-умереното каране пести и пари, но бързото е наркотик.
Хамилтън , обясни го на неразбиращите!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2059 НеутралноРазумно предложение!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...442
Рейтинг: 1287 ВеселоИ те квооо ???
дедо Андро
Рейтинг: 2168 ЛюбопитноМи като дойде Бойчето, дето знае да кара със 140+, кво ше става?
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Сатана Ликующий
Рейтинг: 1432 НеутралноГробарите не харесаха това предложение!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Petleshev
Рейтинг: 2560 Неутрално"... Германия е една от малкото страни в света, в която няма ограничение за скоростта по автомагистралите...".
Бивш tww09306483.Не е точно така, май... Има си и участъци с ограничения. Особено такива, около градовете. Тия дето са в ремонт, не ги смятам.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 823 Неутрално"Германия е една от малкото страни в света, в която няма ограничение за скоростта по автомагистралите."
По-правилно е да се каже, че има участъци, където няма ограничение.
Put in, put out
Рейтинг: 217 НеутралноЗа дизелите не реваха много, но ми се струва, че тук ги удрят в слабините. Аз също съм против слагането на ограничение по магистралите в Германия. Жьо сюи Дойчланд!
Raegan
Рейтинг: 235 ЛюбопитноВинаги съм се чудел защо по дяволите се произвеждат коли, които могат да вдигнат до 200+ км/ч , при положение, че няма къде да развиеш тази скорост легално.
niksan1
Рейтинг: 1488 Неутрално
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Германия е една от малкото страни в света, в която няма ограничение на скоростта по автомагистралите . "
Това изобщо не е вярно, дори са малко магистралните отсечки без ограничения .
galapagas
Рейтинг: 777 Неутрално130 кмч! Като магистралите им са скапани - толкова. Ако бяха идеални като нашите, можеше да помислят за 140 кмч като при нас.
niksan1
Рейтинг: 1488 НеутралноНе Меркел ги взема тези решения ( това не е Путин ), а депутатите от Бундестага решават, гласуват и така прогласуван този закон се обнародва .
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Адекватно мислещ
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#2] от "In my world":
Тук не става въпрос за "можене да карат". Аргументите са екологични.
Адекватно мислещ
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#3] от "jif44392826":
Меркел да не би да е станала императрица без да разбера? Депутатите решават, това е демократична държава. В мозъците ви има две клетки, всяка от които е научена да вика "Меркел е виновна"...
niksan1
Рейтинг: 1488 НеутралноУверявам те, че Бойчето не шофира в Германия, там него го возят от летището до където трябва . Без ДС - ченгета! Лустрация!
niksan1
Рейтинг: 1488 НеутралноДа, защото е известно, че колкото повече натискаш на акселератора, толкова повече двигателят изразходва гориво, а това значи повече оборот и печалби за " Лукойл " .
Трябва да се грижим за тяхното добруване ... Без ДС - ченгета! Лустрация!
gianni
Рейтинг: 1300 НеутралноДо коментар [#16] от "niksan1":
Така е, по-голямата част от магистралите са с ограничена скорост, а и там където не е ограничена, колите които се движат над 180 км/ч са много малко. При малко по-натоварено движение спада и под 130 км/ч. За разлика от доста страни в Западна Европа, в Германия е пълно с леки коли, които се движат с парадна скорост, но не желаят карат в дясно, за да не им се налага да изпреварват.
niksan1
Рейтинг: 1488 НеутралноДо коментар [#14] от "Put in, put out":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" За дизелите не реваха много ... "
Приемам, че това си го постнал съвсем необмислено .
В Мюнхен дизелова кола за да има право да се движи до центъра на града, трябва да е задължително " Евро -5 ", или " Евро-6 " . Ако не отговаря на този стандарт, а е " Евро-4,3,2 ... " се налагат жестоки глоби, но не се стига до там - германците са законопослушен народ и съблюдават правилата .
sw51
Рейтинг: 306 НеутралноТова си е национална привилегия, както шкембето за България (ако помните как ЕС се опитаха да го забранят). Не трябва да се поддават на такива псевдо зелени мерки. Всикчко друго се направи за намаляване на емисиите, та остана ограничението, тъй ле?... ами за електричките? защо да се ограничава скоростта като не изхвърлят газове? изобщо става един безкраен спор..
Put in, put out
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#24] от "niksan1":
Не виждам как това, което си написал противоречи на това, което аз съм казал. За ограничението на дизелите нямаше много и шумно недоволство, но с ограничието на скоростта това може да се промени.
Slick
Рейтинг: 426 ЛюбопитноСпрете ни и порното?!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
patrokalche
Рейтинг: 297 НеутралноНе! По-правилно е да се каже, че има тук там участъци, където ИМА ограничение. Толкова сте карали и в Германия, но сте много компетентни!
Те нямат ограничение дори на скоростен път! Справка Залцбург-Мюнхен.
Това, че скоростта се контролира динамично е заради силния трафик или времето. Когато и двете са в норми ограничнията падат.
Спрете да пишете глуппости!
patrokalche
Рейтинг: 297 НеутралноВ Австрия тук там има ограничения за чист въздух, но от 2019 те не важат за електричките.
MORTAR
Рейтинг: 217 НеутралноКорпорациите произвеждащи МПС-та с 3-4-5-6 литрови двигатели няма да допуснат този закон.
Свободен архитект, урбанист и еколог!gianni
Рейтинг: 1300 НеутралноТова, което си нарекъл скоростен път е част от Бундесаутобан А8:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_8
За съжаление задръствания по този участък са много чести.
penetrating
Рейтинг: 7608 ВеселоЗелените ще останат без гласоподаватели :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttransvaal
Рейтинг: 583 НеутралноЗелените стават все по-досадни и все по-вредни. Еко-талибанщината, политкоректността и безсмислените ограничения е време да отичат в канала!
Камен
Рейтинг: 850 НеутралноТази скорост не е за обществени пътища, където застрашаваш другите.
Но нищо не ти пречи да идеш уикенда на затворена писта, да си платиш на час, и да правиш кръгчета и с 300, ако ти вдига толкова колата.
patrokalche
Рейтинг: 297 НеутралноМного добре знам какво е няма смисъл да се правиш на знаещ :)
Та чак и линкове да пускаш хахахахах
Важното е че там в тесните участъци пак може да се кара без ограничение на скоростта стига да няма трафик и времето да е хубаво.