Австрия ще изпробва десния завой на червен светофар

Австрия ще изпробва десния завой на червен светофар

© Asscociated Press



Австрия ще разреши пробно на шофьорите да завиват надясно на червен светофар, което според правителството ще улесни пътното движение, но според опозицията може да застраши безопасността на пешеходците, предаде "Франс прес".


Приетата днес в парламента поправка предвижда колите да могат да правят десен завой дори когато светофарът е на червено, на кръстовищата с подходяща сигнализация.


Социалдемократическата опозиция се възпротиви на внесената от транспортния министър Норберт Хофер инициатива. Според нея "не се отчита безопасността на инвалидите и децата", които ще пресичат на пешеходните пътеки.




Десният завой на червено е нещо обичайно в Северна Америка, но все още е рядкост в ЕС с изключение на някои страни в Централна Европа. Той е бил разрешен в бившата ГДР и обхваща цяла Германия след обединението.


Завоят надясно на червен светофар обаче се приема в редица страни за колоездачите, включително във френски градове като Париж или Руан. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    В САЩ завой надясно на червен светофар след спиране може да се прави винаги, освен ако не е указано с надпис противното. Когато съм в България минава известно време, за да свикна с европейските ограничения. Същото е и със светлините през деня (едно от най-големите безумия, с които съм се сблъсквал по родните пътища).

  2. 2 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1091 Любопитно

    Същото е и със светлините през деня (едно от най-големите безумия, с които съм се сблъсквал по родните пътища).
    —цитат от коментар 1 на GreenEyes


    Абсолютно съм съгласен с вас, безумие и то пълно. Ама кои сме ние, та да кажем...

    По отношение на десния завой на червено аз и сега си го правя с колелото в София, като внимавам естествено...

  3. 3 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    Това е дискриманация срещу тези които имат предпочитания към лявото завиване на червено.

  4. 4 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2418 Неутрално

    Десният завой на червен светофар беше разрешен и в бившата Източна Германия, но след обединението го забраниха.

    В Щатите е разрешен, ако не е забранен изрично със знак или стрелка и от личен опит и наблюдение зная, че спестява много време. Но в Щатите има в пъти по-малко пешеходци и велосипедисти по улиците, докато във Виена една трета от хората са на колела, дори през зимата.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  5. 5 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    То и г-н Борисов постоянно прави десен завой на червено.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  6. 6 Профил на ravegrave
    ravegrave
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#1] от "GreenEyes":

    До коментар [#4] от "FourOhFive":

    В България завоя надясно на червен светофар всъщност е разрешен от 2010 г.
    Истината е, че го отнасят пешеходците - това правило е само удобство за колите, и в никакъв случай за другите участници в движението.

  7. 7 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2804 Неутрално

    В САЩ в едни щати се изисква задължително спиране, в други не се изисква спиране, но предимство се дава на пешеходците и колите, които имат зелена светлина.

  8. 8 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#1] от "GreenEyes":До коментар [#4] от "FourOhFive":В България завоя надясно на червен светофар всъщност е разрешен от 2010 г.Истината е, че го отнасят пешеходците - това правило е само удобство за колите, и в никакъв случай за другите участници в движението.
    —цитат от коментар 6 на ravegrave


    Да не грешиш нещо?

  9. 9 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 808 Неутрално

    По-добре би било да има допълнителна единична светофарна клетка със зелена стрелка на дясно там, където би имало смисъл. Нека не се пести на неправилното място.

  10. 10 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#1] от "GreenEyes":

    Относително често сменям крушки на фарове и габарити, псувам властта, че прие тази глупост, но в последно време виждам, че има полза.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  11. 11 Профил на ravegrave
    ravegrave
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#8] от "Боби Бобев":

    Раздел VII
    Завиване надясно или наляво
    Чл. 35. (4) Завой надясно е позволен при червена светлина на светофара само при наличие на съответен пътен знак или светлинен сигнал, като водачът е длъжен да пропусне пешеходците, да не пречи на движението и да завие, когато се е уверил, че пътят е свободен за преминаване.

    Направо съм в шок, от 8 мнения 4 са за САЩ и никой не знае как е в България. Това обяснява войната по пътищата...

  12. 12 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Завоя надясно.
    В Шумен си имаме няколко местенца, където има допълнителна секция за надясно.
    По принцип съм "за" разрешаването.
    Знак път без предимство и/или стоп и би следвало да няма проблеми.
    От друга страна като знам какви са повечето шофьори.....ще се изтрепем.
    И за Австрия мисля, че ще се откажат.

    Иначе е хубава идея пак да кажа.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  13. 13 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#9] от "balgariez":

    Зелена секция би дала предимство, каквото всъщност НЯМА да имаш, когато завиваш надясно.

    С пешеходците няма проблем, не трябва да има, защото пешеходецът винаги има предимство пред завиващите МПС.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    В САЩ завой надясно на червен светофар след спиране може да се прави винаги, освен ако не е указано с надпис противното. Когато съм в България минава известно време, за да свикна с европейските ограничения. Същото е и със светлините през деня (едно от най-големите безумия, с които съм се сблъсквал по родните пътища).
    —цитат от коментар 1 на GreenEyes


    Абсолютно вярно! Светлините през деня са огромна глупост поне на магистрала или в града! В Австрия при влизане на магистрала преди време имаше табели да се изключат светлините, а у нас са задължителни. Така се харчи повече гориво и партньорът по белот печели!

  15. 15 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#11] от "ravegrave":

    Тоест допълнителна секция на свефора, която ти свети зелено?
    Това не е същото.
    Аз изпитвам смесени чувства относно коментар № 6.
    Не знам да е разерешено завиването надясно при червен светофар.
    Аз го правя, но мислех, че нарушавам правилника. А го правя, защото наистина никому не преча.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4684 Любопитно

    В САЩ в едни щати се изисква задължително спиране, в други не се изисква спиране, но предимство се дава на пешеходците и колите, които имат зелена светлина.
    —цитат от коментар 7 на gozambo


    Може ли да напишете в кои щати не се изисква предватително спиране на червен светофар?

  17. 17 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Весело

    До коментар [#3] от "blondofil":

    Нека да свикват лявозавиващите.
    Нередно е да се завива наляво по принцип. По политически принцип.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4684 Любопитно

    До коментар [#1] от "GreenEyes":Относително често сменям крушки на фарове и габарити, псувам властта, че прие тази глупост, но в последно време виждам, че има полза.
    —цитат от коментар 10 на Росен съм аз Путлер капут


    Каква е ползата, Росене?

  19. 19 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Весело

    До коментар [#9] от "balgariez":

    С допълнителните секции пак се чака напразно. Вярно, че по-малко се чака, но е напразно.
    А и си има места, където пък НЕ може да завиеш надясно въобще без тотален зелен светофар. За София говоря, ама никой да не ми пита къде е това, защото не бих могъл да отговоря.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  20. 20 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#18] от "vassilun":

    На няколко пъти щеше да ме отнесе кола с предимство пред мен, но БЕЗ фарове. Не ги видях. Те сиви, пътя сив, тротоара сив.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  21. 21 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Весело

    До коментар [#18] от "vassilun":

    Около 20 000 км. градско карам годишно.
    Не знам бакшишите колко карат, ама имам чувството, че ако сложа и аз табела "Такси" ще изкарвам повече от сега.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  22. 22 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#14] от "vassilun":

    Едни приятел Бог да го прости беше тираджия. Каза, че в Белгия ли беше забравял през нощта да пуска фарове, защото навсякъде по пътя било отлично осветено.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  23. 23 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1152 Весело

    хахаха... гъзетата кат е праила таз новина... дали е знаела, че в бегето е така от 8 години..?

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  24. 24 Профил на Боби Бобев
    Боби Бобев
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#1] от "GreenEyes":До коментар [#4] от "FourOhFive":В България завоя надясно на червен светофар всъщност е разрешен от 2010 г.
    —цитат от коментар 6 на ravegrave


    Може би имате предвид ако има допълнителна секция. Така съм съгласен. Но ако няма допълнителна секция, и свети червено, според мен десния завой е забранен. Това имах предвид в предишния си пост.

  25. 25 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    Десен завой на червено като дадеш предимство е супер решение!

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#18] от "vassilun":На няколко пъти щеше да ме отнесе кола с предимство пред мен, но БЕЗ фарове. Не ги видях. Те сиви, пътя сив, тротоара сив.
    —цитат от коментар 20 на Росен съм аз Путлер капут


    Росене, ограничението на скоростта в населено място е макс 50 км в час. При тази скорост, да не видиш автомобил без фарове трябва да си почти сляп!

  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#14] от "vassilun":Едни приятел Бог да го прости беше тираджия. Каза, че в Белгия ли беше забравял през нощта да пуска фарове, защото навсякъде по пътя било отлично осветено.
    —цитат от коментар 22 на Росен съм аз Путлер капут


    Не зная как е сега в Белгия, но допреди двадесетина години всичките им пътища бяха осветени. Инфраструктурата (лампите) се изгражда от държавата, а поддръжката и тока се плаща от застрахователите, които така плащат по-малко обезщетения.

  28. 28 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#26] от "vassilun":

    Да беше един случай иди доди. Няколко пъти се случи. И си говорим за нула километра в час. Аз съм на място и ще тръгвам. Не ги видях тия няколко коли на различни места.
    Сигурно отдаван съм минал 350 000 км. почти само градско.

    А, и да не говорим за светлите коли през зимата като вали сняг. Без фарове ще се изтрепем. Не се виждат.

    Решението е да ни позволят да си закачим отпред лед осветлиние. Хем няма да изгаря, хем няма да гори колата повече, хем ще се вижда. Направо към контактният ключ ще го вържа. 10 W сигурно ще стигнат, ама не дават да си сложа. Питах.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  29. 29 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#27] от "vassilun":

    Сигурно е така, особено при положение, че лед осветлението харчи десет пъти по-малко ел. енергия.

    Интересно кой тъпак ти е сложил минус.
    Отразявам това, защото под тази статия оценките са реални донякъде.
    Аз например знаех, че ще го отнеса в пост № 10, защото кощунствам и така и стана.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  30. 30 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#10] от "Росен съм аз Путлер капут":

    А на мигачите колко често сменяш... Или в Шумен не ползвате...

    Pure Chewing Satisfaction
  31. 31 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    До коментар [#14] от "vassilun":Едни приятел Бог да го прости беше тираджия. Каза, че в Белгия ли беше забравял през нощта да пуска фарове, защото навсякъде по пътя било отлично осветено.
    —цитат от коментар 22 на Росен съм аз Путлер капут


    Абсолютно вярно е за Белгия. Преди години, когато за първи път карах по белгийските магистрали и междуселски пътища гледах изумено как (почти) навсякъде свети и се вижда съвсем нормално, да не говорим, че никъде не видях изгорели лампи...

  32. 32 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#1] от "GreenEyes":

    Светлините през деня не са безумия, подобряват видимостта и водят до по-малко челни катастрофи.

    Модератора е неадекватен!
  33. 33 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#24] от "Боби Бобев":

    Няма такова разрешение. Щях да знам.
    Верно, че се говореше за това, но така и не се случи.
    Аз следя тези неща. Дай Боже той да е прав, ама едва ли.

    Бях първият шофьор в Шумен платил в пощата глоба фиш от 20 лева.
    Една сряда вечер събощиха, че от утре може в пощата. В КАТ отидох, забравих за новините от предната вечер.
    Поискаха ми такса в КАТ от ПЕТ лева и казах, че аз 25% такса НЕ плащам.
    Ама то, докато съм идел до града пак щяло.........било таска, а не процент......
    Е не викам и на тая на касата/банка. На метан съм и мога да си го позволя. Един час ми струва. Сто пъти жената звъни някъде да пита как да стане, но накрая получих заветната бележка и гордо я занесох в КАТ.
    Там се познаваме общо взето и човека завъртя монитора към мен и ме пита какво да прави.
    Божеееееееее, нещо като ДОС система. Места има за банковите цифрички само. И не може да са пощеските, които са по-малко.
    Не знам казах му, оправяйте се. Сега си искам талона, че ще си ходя. Можело пак да ме търсят за същата глоба. Казах, че нямам нищо против и КАТ да осъдя за тормоз в този случай. Знаят, че осъдих общината иначе за друго.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  34. 34 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#18] от "vassilun":

    В коментар 32 съм написал.
    Практиката за България е заимствана от други европейски държави.

    Модератора е неадекватен!
  35. 35 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#30] от "serpico":

    Нямам спомен освен веднъж преди няколко години, но беше влязла вода вътре, един ме беше ударил и смених крушка на мигача. Преден десен. Не помня други да съм сменял.
    И за стоп светлините май само веднъж едната крушка, но не съм сигурен. Става въпрос за около 100 000 км. някъде.

    Мигачите не само в Шумен хората не ги ползват. Това явно е нещо престъпно или много скъпо.
    Като учих един от синовете ми да кара кола племенниците ми бяха в колата.
    Докато аз карах на поляната на село завих за да го затрудня при тръгването и по навик пуснах мигач. Мигач на празна поляна. Племенника ми ме скъса от бъзик. Вуйчо, що така............ Ами казвам му това е силата на навика. Ръката ми мислеше, не аз.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  36. 36 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Най-странни са ми хората, които смятат, че фаровете не вдигат разхода на гориво.

    Може да са 200 грама на 100 км., но е факт, че перпетуум мобиле още не е открит.
    Ама динамото нали върти. Ами то си върти, ама като му сложиш още 150 W и почва почва да "върти" повече.

    И другият мит е лъжа. Че, ако караш със затворени прозорци с климатик ще изгориш по-малко или същото, ако караш с отворени прозорци, защото видите ли нарушавала се обтекаемостта на колата. Тя се нарушава, да, ама климатика и той не се шегува като буха постоянно в този аквариум каквото е колата през лятото с тия прозорци през които влиза слънцето. Някъде 20% идва при мен в повече като разход климатика, но аз си го държа на много студено. Вероятно разумното ползване ще струва около 12% повече разход.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  37. 37 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1364 Весело

    До коментар [#3] от "blondofil":Нека да свикват лявозавиващите. Нередно е да се завива наляво по принцип. По политически принцип.
    —цитат от коментар 17 на Росен съм аз Путлер капут


    Абе, не се заричай. Гледам напоследък в България 3 десни и е готов левият завой...

  38. 38 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#4] от "FourOhFive":


    Десният завой на червен светофар беше разрешен и в бившата Източна Германия, ......................
    —цитат от коментар 4 на FourOhFive


    За пръв път го видях 1972-ра и ми допадна !
    Но не на всички кръстовища , а само ако имаше допълнителен знак.
    Удобно е ако няма пречки .. . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  39. 39 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Светлините през деня не са безумия, подобряват видимостта и водят до по-малко челни катастрофи.
    —цитат от коментар 32 на Ivan_


    Глупости. Като как подобряват видимостта при слънчев ден например? Мисли като пишеш, толкова безумно е да караш при включени светлини посред бял ден, че граничи с престъпност. Разход на гориво, намаляване на живота на акумулатора и допълнителни данъци върху българите под формата на фишове, актове и прочее. Плюс, още парици за корумпирани полицаи и мързеливи държавни служители.

  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Весело

    До коментар [#39] от "GreenEyes":

    Ти нали си ползващ английски?

    Ето ти за Европа ситуацията:

    Required under certain conditions:
    Outside populated areas: Italy, Hungary and Romania
    Indicated roads only: Portugal
    Motorcycles only: Belgium, France, Spain

    Recommended:
    Germany, Spain, France

    Required at all times:
    Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Iceland, Latvia, Lithuania, Macedonia, Montenegro, Norway, Poland, Russia, Serbia, Slovakia, Slovenia, Sweden, Switzerland (from 2014)

    Накратко изцяло задължително във 18 европейски държави, задължително при определени условия във 7 и препоръчително във 3 европейски държави.

    Явно имаш някакво експертно мнение по темата, можеш да го изложиш на изключително широко поле, видно от държавите от списъка.:)
    Ако пък си изключително сигурен може да направиш доста пари, атакувайки законодателствата в тези държави...:)

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ivan_":

    Това дето си го копнал и пействал как кореспондира с моя коментар, освен, че си изброил страни, в които безумието е валидно? Айде мисли преди да пишеш, а не обратното.

  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Весело

    До коментар [#41] от "GreenEyes":

    Пряко коренспондира с твоя коментар, пряко.:)

    "намаляване на живота на акумулатора" - вярно ли?

    Попрочети какво прави акумулатора и какво прави алтернатора когато един автомобил е със работещ двигател.
    Или пък пробвай на стар автомобил без много компютри да махнеш акумулатора след като стартиращ двигателя:)

    О, чудо, ще установиш, че дори и без акумулатор, автомобила е с работещ двигател и работещи светлини:)

    Хайде със здраве и не се напрягай толкова:)

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#41] от "GreenEyes":

    Имаш едно лично съобщение от мен, погледни го моля.

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#1] от "GreenEyes":Новите модели са със “day lights” 90% ! Тъй че това безумие в УСА си е ежедневие! Рано или късно и в БГ)))

  45. 45 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#14] от "vassilun":


    Тъй де ма 90% от новите коли са със “day lights” тук в УСА.БМВ то ми е 10та и пак му работят светлините с тръгвамето))

  46. 46 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#16] от "vassilun":


    Гозамбича е донор! Плаща и заминава,при нас стана 500$ глобата за червен сфетофар😅😅Същото е със четирите знака “стоп”,пълно спиране искат куките иначе,спонсориране на Ситито)))))Много пъти се крият и наблюдават кръстовището!!!Такива като Гозамбича колкото щеш)))

  47. 47 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#39] от "GreenEyes":


    Я кажи кои нови автомобили в УСА са без “day lights”???Или в Бостън само са без)))))) Изащо го правят ако не за сейфти???))

  48. 48 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#45] от "angeles":

    Ак не искаш можеш през менюто на компютъра да ги дезактивираш да не са постоянно включени.

    Модератора е неадекватен!
  49. 49 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#48] от "Ivan_":Знам,имам приятел има шоп само за немски автомобили ма за какво,не ми пречат! А още е с оригиналния акумолатор(да не повярваш)))))

  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Весело

    До коментар [#49] от "angeles":

    Напротив, изцяло ти вярвам.
    Моя акумулатор го смених преди 2 години, когато автомобила беше на 12 години. Оргиналния поставен във завода, имам автомобила от 13 години вече. Акумулатора Варта:). Сега автомобила винаги е бил в гараж, но 12 години са си доста време.
    Още не съм сменял задните накладки, предните ги смених преди 3 години:)

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#50] от "Ivan_":На БМВ то му навъртях почти 120к мили та не можах да не сменя накладки!А и автоматика не мога да му ползвам скоростите за спирачка както при камьоните ми)))))

  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2226 Любопитно

    До коментар [#51] от "angeles":

    Защо да не можеш?
    При мен не съм опитвал, но ако съм с включен круиз контрол на 110 примерно и започна да се движа по надолнище и да ускорява, автомобила оставя да отиде до 115-116 и го виждам как автоматика превключва на по-ниска предавка и задържа скороста.
    Предполагам през типтроника на скоростната мога да направя същото.
    Трябва да пробвам...

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    До коментар [#39] от "GreenEyes":Я кажи кои нови автомобили в УСА са без “day lights”???Или в Бостън само са без)))))) Изащо го правят ако не за сейфти???))
    —цитат от коментар 47 на angeles


    В Бостон и в Масачузетс, не си длъжен да пускаш светлини, ако си с по-стар модел. И въобще дневните светлини не са задължителни, ако това те интересува. :) Имай предвид , че в България огромната чат от колите са купени на старо и са производство някъде 80 - те до средата на 90-те години.

  54. 54 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#52] от "Ivan_":Да,ако си на менюал превключване може да задържа скоростта! То си е като ръчно! Но нали съм мързеливец! Може по новите да свалят предавките на автоматика по наклон ,но моята си ускорява)))))

  55. 55 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#53] от "GreenEyes":


    И в Калифорния не си задължен да ги пускаш ,и където и да е в УСА,но щом вече се произвеждат с включени светлини,значи има защо!Ако ти си решил че няма полза от тях си е твой проблем,не ги пускай!Мисълта ми беше че се прави за сейфти!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK