Брекзит без сделка може да предизвика хаос в британския жп транспорт

Брекзит без сделка може да предизвика хаос в британския жп транспорт

© Reuters



Брекзит без споразумение би могъл да има неприятни последици за влаковете за Великобритания, ако от 30 март граничният контрол стане много стриктен, предаде "Франс прес". Двете страни направиха всичко възможно, за да избегнат правен вакуум.


Високоскоростните влакове "Евростар" (Eurostar) ще бъдат най-засегнати: миналата година те са превозили близо 11 милиона души през тунела под Ламанша. Случващото се е особено важно за френската железопътна компания Ес Ен Се Еф (SNCF), която притежава 55 процента от "Евростар".


Железопътните оператори, които имат само британски лиценз, какъвто беше случаят преди това с "Евростар", няма да могат всъщност да се движат автоматично по европейските железопътни пътища след Брекзит. По тази причина беше създадена структура, разположена в Париж - "Евростар Франция", която би могла да използва лиценза на Ес Ен Се Еф.




Европейската туристическа асоциация прогнозира, че допълнителните проверки, които ще се изискват в случай на Брекзит без споразумение, биха могли да се удължат с 90 за всеки британски притежател на паспорт. Така ще са необходими над 81 хил. допълнителни секунди, което е над 22 часа, за да минат 900 пътници на един пълен влак на "Евростар", ако всички те са британци.


Поверителен доклад на британското правителство, за който писа в. "Файненшъл таймс", също потвърждава прогнозите на туристическата асоциация. Според него могат да се извият опашки от 15 хил. души, дълги до километър и половина на гара Сен-Панкрас (в северната част на Централен Лондон, бел.ред.), и то в случай че френските служители са по-ефективни. Така "Евростар" ще трябва да анулира половината си влакове. /БТА


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    С лодки нелегално през Ламанша към Континента.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Голям прассс. Искат да им е интересно и ще им е интересно.

  3. 3 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Поредната пропагандно-апокалиптична статия, целяща да обработи и подготви населението за отказа от Брекзит, който са му подготвили.

  4. 4 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Задава се нова мигрантската вълна към Европа. Островитяни някакви.

  5. 5 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Със сделка, или не, Брекзит ще предизвика хаос. Просто без сделка ще е по-продължителен.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2691 Неутрално

    ЧЕСТИТ БРЕКЗИТ!!!
    Британците се превръщат в нагледно христоматийно помагала по въпроса :"Какво се случва, когато гласуваш мотивиран от високомерие и на инат"!!!

  7. 7 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2489 Неутрално

    Древе им на британските селяндури дето до Лондон не са ходили, че някой си щял да чака да иде в Париж

  8. 8 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3607 Весело
  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Весело

    "Брекзит без сделка може да предизвика хаос в британския жп транспорт"

    Глупости. Ссср като се разпадна да не би да имаше някакви драминпо гарите?? Или Югославия?
    Хем това бяха държави много по-дълбоко интегрирани.

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3607 Весело

    Поредната пропагандно-апокалиптична статия, целяща да обработи и подготви населението за отказа от Брекзит, който са му подготвили.
    —цитат от коментар 3 на izt21595181

    А, отказ от Брекзит няма да има.
    Просто турболиберазките медии от чисто идеологически позиции не престават да прокобят и гробокопаят.
    Ако ги слушаме наистина - то Островът трябва да потъне като една Атлантида. И тогава, вярно, ще има проблем за Еуростар!

  11. 11 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    '"Брекзит без сделка може да ...."
    Някой чете ли вече подобни материали?

  12. 12 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Хаос, но само там ли?
    Жегата е зад ъгъла //брексита!

  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":

    Били са интегрирани с танкове и пулемьоти. Интеграцията е ЕС е базирана на трите принципа на ЕС - свобода на движение на стока, хора и капитали.

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10597 Весело

    Може би е вярно, а може би е като "апокалипсиса" компютърен проблем 2000 :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":Били са интегрирани с танкове и пулемьоти. Интеграцията е ЕС е базирана на трите принципа на ЕС - свобода на движение на стока, хора и капитали.
    —цитат от коментар 13 на EU defender


    4 свободи - свободно движение на стоки, услуги, хора и капитали.

  16. 16 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 163 Неутрално

    Да де. Само там ще е хаус, в жп транспорта. Всичко друго ще цъфне и ще върже.

  17. 17 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 967 Неутрално

    Де да беше само това !!!

  18. 18 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1240 Весело

    Британците да си седят на острова, к'во обикалят насам-натам. И като искат да са независими, ще бъдат - просто от тях няма нищо да зависи...

  19. 19 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2839 Неутрално


    Темата за Брекзита не е толкова важна за България, но е преекспонирана в Дневник. Всеки ден има поне по една, две статии за Брекзита , разглеждан в какви ли не аспекти, а в същото време медията пропуска и не отбелязва други важни новини.

  20. 20 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8520 Неутрално

    Така става, като си правеха сметката /Брекзита/ без кръчмар.

  21. 21 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":

    Сбе каун, ти някога пътувал ли си из СССР. Щото аз съм.
    Там за да идеш от Москва до друг град ти трябваше разрешение от милицията. И не говоря за чужденците, а за съветските граждани.
    Интегрирани били....
    Малоумник непросветен!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3518 Неутрално

    До коментар [#10] от "xm...":

    "... А, отказ от Брекзит няма да има..."!

    И по-добре...! На всички им писна да четат и слушат, за Брекзит. Каквото, такова...!
    Да идва края на март, че да се свършва с тази британска сапунка.

    Бивш tww09306483.
  24. 24 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    "Брекзит без сделка може да предизвика хаос в британския жп транспорт"Глупости. Ссср като се разпадна да не би да имаше някакви драминпо гарите??
    —цитат от коментар 9 на Веселин Дечев


    Разбира се, че имаше. При разпада републиките нямаха граничари и митничари по вътрешните граници. Тепърва започнаха да пишат закони, тепърва създаваха гранични и митнически пунктове. Минската регионална митница завърши формирането си чак във втората половина на 90-те.

  25. 25 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4856 Любопитно

    Паспортен контрол се прави във влака, по време на движение, какъв е проблемът?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    Ооо, не само в ЖП транспорта. Скоро БМВ си затварят заводите, Хонда се изнесе от Суиндън, Лондон Сити обедня на банки... Острова става тера инкогнита за бизнеса.

  27. 27 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Британски депутати искат петократно увеличаване на бежанците от Африка.
    https://www.parliament.uk/business/committees/committees-a-z/commons-select/international-development-committee/publications/
    https://www.breitbart.com/europe/2019/03/05/mps-demand-britain-double-refugee-intake-import-fivefold-more-from-africa/
    Всичко срещу което протестираха със своя вот симпатизантите за Брекзит е вина не на ЕС а на Британия.
    Всяка друга държава в ЕС ти дава 90 дена престой ако и ти си от ЕС, и после или работа или учене или чао бамбино. Само британците бяха без контрол.
    Още по времето на Блеър ЕС им каза "искате ли десет годишна отсрочка срещу пускането на новите членове във своя пазар на труда?" и Блеър им каза "а не, да идват."
    И дойдоха. Един милион поляци и половин милион румънци.

    А пък негрите и пакистанците от плакатите на Фараж вече съвсем не по линия ЕС, а по линия Британската Съобщност наследила империята си влизат. Ямайкци, Нигерийци, Бангладешци--все по линия пост-колониални връзки.
    Както и във Франция, впрочем, това като скобичка.
    Така че този Брекзит беше един бунт срещу елит, който е спрял да пита народа какво той иска, а е започнал да му обяснява "ето това ще направим, а ако не си съгласен, си фашист."

    И вместо да се отчита на своя работодател--данъкоплатеца--държавата се отчита на международни бизнес лобита. И международни политически лобита.
    Колкото и да плачкат в САЩ олигарсите "Путин ни хакна негрите с онлайн мемове за да не гласуват", истината е че САЩ са хакнати, но не от Путин (или не само), а от Израел, Саудитска Арабия, Епъл, Гугъл, Шел, и т.н. Това втора скобичка.

    Целият "популистки бунт" в първия свят, вкл. и Тръмп и Жилетките, това което ще се случи сега на евро-изборите, е в следствие на това че елитите спряха да спазват социалния договор в най-елементарния му вид "гласоподаватели избират свои представители, които представляват именно тях" и "държавата се отчита предсвоя шеф данъкоплатеца, а не пред бизнес картели и чужди лобита".

    Затова британците вложихиа целия си яд в Брекзит вота. Тъпо, но разбираемо.
    И в САЩ и в ЕС трябва ежегодни референдуми по всички теми които съберат достатъчно подписи. Не елитите да налагат "за общото благо" нещо което "лобито Х" прокарва, а да си пита населението. И всеки да защитава своята теза на свободния информационен пазар, а не да потиска инакомислещите с остракация, глоби, и затвор.
    Ако САЩ и ЕС започнат да функционират по макроскопичен вариант на модела на Швецария--това ще спаси демокрацията.

    Ако обаче продължат по пътя на "корпоративна олигархия спуска отгоре какво ще се прави и те обявява за фашист ако си несъгласен" то това като минимум ще докара "технокатска антиутопия", че и "управляема демокрация" по руско-турски модел, а като максимум--още едно апокалипсисче, както през 20-ти век.

  28. 28 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    До коментар [#21] от "Athanatos":

    Човека не е излизал от село, ти му обясняваш.
    Нека си мечтае!

  29. 29 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Неутрално

    Е нека да име, както казват хак да им е, те си го пожелаха и изразиха на референдума.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK