България

Източник: Алфа Рисърч

Избирателна активност
Гласували
Негласували

Източник: ЕП

Кой печели в ЕС

Източник: ЕП

Тереза Мей - рицарят без крайници, вкарал Брекзит в раздела за чудати новини

Тереза Мей

© Reuters

Тереза Мей



Тереза Мей не можа да уреди Брекзит, така че ЕС трябва да направи това вместо нея, пише в заглавие британският "Телеграф" по повод снощното заседание на Европейския съвет.


Срещата на върха в Брюксел трябваше да мине лесно - все пак британският премиер бе внесла предния ден своята заявка за отлагане на Брекзит. На теория тя трябваше да се яви, за да отговори на някои въпроси на европейските лидери и после в 6 ч. вечерта (по Гринуич) всички заедно да дадат триумфални пресконференции, за да обявят споразумението.


Това, разбира се, продължава иронично авторът, е Брекзит във версията на Тереза Мей, в която абсолютно нищо не върви по план, нито се случва навреме. Шест часът дойде и си замина. После седем часът, осем, девет... Най-сетне обърканите репортери разбраха - става дума за срока на отсрочката. "Г-жа Мей поиска 30 юни. ЕС предложи 22 май. После г-жа Мей, изглежда, прекара 90 минути да ги убеждава за повече време. В отговор ЕС предложи още по-малко", констатира авторът. Той изразява разбиране към позицията на европейските лидери, които, след като е трябвало да изтърпят час и половина монотонното говорене на Мей, едва ли след това са били настроени за щедрост.


Котаракът Брекзит и рицарят от "Монти Пайтън"




Брекзит не е причината за политическия срив във Великобритания, той е негов симптом, твърди "Гардиън" в заглавие на статия, в която изрежда подигравките по адрес на Тереза Мей от чуждестранни политици. Френският държавен министър по европейските въпроси Натали Лоазо разказва как е кръстила Брекзит своя котарак: "Той ме буди всяка сутрин, като мяука, защото иска да излезе. А когато му отворя вратата, се заковава на прага в колебание и ме гледа свирепо, щом го побутна навън."


Холандският премиер Марк Рюте я сравнява с рицаря от скечовете на "Монти Пайтън", чиито крайници са отсечени, но той настоява, че това е само драскотина. А италиански журналисти се присмиват, че по телевизиите в Италия Брекзит е в края на новините в раздела за чудати и любопитни вести преди спорта и времето. "Всички ни се смеят. И защо да не го правят, след като изглеждаме нелепо", пише британският журналист.


Разпад


Според автора на статията в "Гардиън" от тези събития произтичат две кризи. "Първата е свързана изключително с Брекзит. При оставащи осем дни до 29 март (първоначалната дата за излизането от ЕС) остава само изборът между "сделка" или "без сделка". Това би било страхотен коз в ръцете на някой извънредно надарен и обаятелен политик. Но Тереза Мей е доказала, че не е нито едно от двете.


Втората криза ще е по-продължителна и ще се прояви в пълно разпадане на дисциплината в Консервативната партия - министри гласуват против правителството, а депутати от задните редове протестират. Това е свидетелство за срив на партийната лоялност, криза на нашата система, на нормите на нашата политическа и електорална култура, която партиите имат в сърцевината си. Ние доближаваме пълния разпад. Грубият въпрос "да останем или да напуснем" винаги ще поражда разделение, ще насърчава ренегатите и ще разколебава умерените", пише "Гардиън".


Смирената Мей се стреми да внесе изменения в сделката си с Брюксел в рамките на 24 "преломни" часа, пише "Файненшъл таймс". Вестникът цитира двама нейни министри, според които, ако Мей изгуби и третото гласуване, тя ще подаде оставка следващата седмица. Тя използва пресконференцията си в Брюксел, за да възстанови някои разрушени мостове, и сега нейната политика за Брекзит и тонът, с който се изказва, се менят всеки ден и даже всеки час. "Очевидно тя е под напрежение", казва единият министър и добавя, че на срещата в Брюксел Мей си е издействала още време, за да опита да възстанови някакво подобие на порядък. /БТА


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Кво има толкова !!! не искат да са в Европа, няма да са. Поемат си всички луфтове и не би трябвало нищо да ги притеснява. Айде много Ви здраве и от мен.

  2. 2 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3406 Неутрално

    Рицар без гащи е Тереза, нищо повече...

  3. 3 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3406 Неутрално

    "Да бъдеш или да не бъдеш"....

    отдавна е заложено това колебание...

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на СашкоСашев
    СашкоСашев
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Омръзна ми от този брекзит

  6. 6 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    Каквото сам си направиш, никой не може да ти го направи!!!
    Мей е олицетворение на всички британци в момента - не знаят какво да правят, кога да го правят, дали и изобщо - защо да го правят?!!Съмнявам се, че продължават дори да си вярват, че без ЕС ще бъдат по-добре, но не могат да се откажат, защото имат чест и достойнство и предпочитат да не наранят егото си, отколкото бъдещето - своето и на децата на децата си!

  7. 7 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1844 Весело

    Прекрасен материал!
    Тревижа се, че британците може да загубят чувството си за хумор, което е наистина несравнимо...
    Това иде да покаже наистина колко сериозна е ситуацията...

    Модератора е неадекватен!
  8. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    Колкото повече депутатите от британския парламент разиграват Тереза Мей с техните прищевки и глезотии, толкова по-симпатична ми става тя в стремежа и да подсигури най-доброто за страната си.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  9. 9 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    До коментар [#6] от "Капабланка":

    Несигурността на британците е следствие на все по-голямата несигурност в целия свят.
    При тях тя личи най-много, защото те все още имат някаква възможност за избор.
    Ние сме по-спокойни от тях не за друго, а просто защото нямаме никакви възможности.
    Каквото и да направим няма да има смисъл.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  10. 10 Профил на Жълто паве
    Жълто паве
    Рейтинг: 1487 Весело

    Не разбирам всичките тия вълнения около Брекзит. За мен е по важно Ливърпул тая година да вземе титлата.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  11. 11 Профил на Жълто паве
    Жълто паве
    Рейтинг: 1487 Неутрално

    До коментар [#10] от "Медиен манипулатор":

    Титлата във Висшата лига имам предвид. На шампионската лига не държа толкова.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  12. 12 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    Сравнението с рицаря е доста подходящо. Милата беше насадена на пачи яйца от шарлатани като Фураж и Джонсън и сега не може да изпълзи от тресавището Брекзит.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  13. 13 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Кво има толкова !!! не искат , няма да са. .
    —цитат от коментар 1 на 442

    само че вече искат да са в Европа!! разбраха че са измамени, ама не искат пред всички да си го признаят!!! от гордост!
    То е като при нас - никой не иска да си признае, че е гласувал за жорж ганчев или за НДСВ

    А най ясният аргумент за това че Брекзит е подкрепян от Путин е че всички червени и проруски тролове в един глас го хвалят!!

  14. 14 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2952 Неутрално

    До коментар [#9] от "Храбър":

    "...защото те все още имат някаква възможност за избор. ""

    И в какво се състои тази възможност? В какво се изразява по-доброто, какво ще спасяват и подобрят. Поне да чуем веднъж конкретика, точка по точка, поне три.
    Ще спрат миграцията ли? Ще прогонят граждани на ЕС ли?
    Ще избягат от диктата на вещицата канцлерица ли(както папагалства един трол непрекъснато.) Та утре ще се сменят всички избираеми ръководители в ЕС и едно конюктурно решение ще тегне дълги години.

  15. 15 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3051 Неутрално

    Поредното доказателство, че важни национални въпроси не се решават с референдум

  16. 16 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Тая истоиря с Брекзит взе да става комична. Целият този референдум беше една огромна грешка и сега следват грешка след грешка. Мей така се е оплела, че май нищо не може да я разплете. И пред цял свят за смях станаха.

  17. 17 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    Мей заслужава всичко, което и се случва.По-арогантен и същевременно некомпетентен премиер, тази страна не помни от времето на Чембърлейн.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  18. 18 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Легендарен филм, сцена, скеч, трупа, въобще всичко.

    https://www.youtube.com/watch?v=s35rVw1zskA

    Джон Клийз през есента в НДК, гледайте да сте там. :)

  19. 19 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#10] от "Медиен манипулатор":

    Футбол почти не гледам, просто е преситено от мачове. Ама някъде видях че в ШЛ английските отбори тази година са много. И вземат че на 29-и излязат без сделка, а пък след няколко дни са Манчестър Юнайтед и Барселона ,какво ще правят,ще вадят задгранични паспорти и визи на английските играчи?Как ще стане за пет дни... Ами на африканските, латиноамерикански които все още ще са с неизяснен статут?Явно Брекзит без сделка няма да има и явно от ЕС им спестяват доста срам.Засега.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  20. 20 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 670 Неутрално

    Много хубаво , обаче за ВБ вече е късно.Сравнението с котарака е точно.
    На практика трябва да избират по-малката от две злини.Другата опция е преглъщат срама и правят нов референдум.
    Мирише ми на граждански вълнения , особено при твърд Брекзит и послдващи действия на Шотландия.

  21. 21 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Аз не съм склонен да обвинявам Мей за всичко. Тя по начало си беше против Брексит. След като всички се изсулиха тя остана да кара влака. Нямаше как да договори по-добра сделка, защото ЕС от първия ден беше решил, че ОК ще бъде пример за назидание и не правеше никакви отстъпки.
    Сега пък всички останали политици там я ползват за нещо между салфетка и боксова круша. И пак никой не поема отговорност...

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  22. 22 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#19] от "kasko":

    Вероятно ще направят изключение за подобни спортисти в рамките на месец примерно. По-големият проблем на клубовете там е, че изведнъж всичките тия играчи от Италия, Испания, Белгия, Холандия, Франция, с които е пълно в клубовете им, няма да могат да играят в клубовете си, заради правилата за чужденци. Същото важи и за играчите от Бразилия, Аржентина и Уругвай, които имат в 90% от случаите двойно гражданство - я италианско, я испанско, а португалско, дадено им защото техните баби и дядовци са били италианци, испанци и португалци и са емигрирали в Южна Америка. Сега те играят като играчи от ЕС с тези паспорти, а не като играчи от трети страни. Те също отпадат. И това важи за всички евентуални нови покупки. Първенството на Англия ще се превърне в най-слабото в Западна Европа изведнъж, ако не сменят на пожар правилата.

    https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2019/feb/14/how-might-brexit-affect-premier-league

  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3018 Весело

    Сравнението с рицаря е доста подходящо. Милата беше насадена на пачи яйца от шарлатани като Фураж и Джонсън и сега не може да изпълзи от тресавището Брекзит.
    —цитат от коментар 12 на vesolr

    "Милата" се натискаше като луда да се нанесе на Даунинг стрийт.
    "Милата", въпреки че за референдума беше против Брекзит, заради Даунинг стрийт прегърна Брекзита и се цепеше "Брекзит означава Брекзит".
    "Милата", в напъна си да се нацеди на Даунинг стрийт, се тръшкаше и биеше в гърдите, че при преговорите била "кучка", (това е цитат!). И внушаваше, че сега ще видят те европейците ...

  24. 24 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    Ау, колко хубаво, Гардиън събрал всякакви подигравки, как да не ги препечата човек.

  25. 25 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    До коментар [#21] от "Dexx":

    Ами то не е задължително да ставаш министър председател.Мей , от момента в който стана лидер на торите не спря да лъже, да е силно недиалогична и да живее в Ла Ла ленд.. Позицията и се мени по-често от времето във Великобритания, а липсата на всякаква връзка с реалността, вече не може да бъде скрита.Въпреки, че уволни двамата съветници, заради които се беше изпокарала с половината партия и загуби изборите, остана нагла и арогантна в стил "Има две позиции.Моята и грешната". Заслужава всяко нещо, което и се случва,че и доста повече.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  26. 26 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2113 Неутрално

    Значи парламентът да гласува за едно и също нещо три пъти може, а да има референдум два пъти не може.

  27. 27 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2113 Неутрално

    [quote]Натали Лоазо разказва как е кръстила Брекзит своя котарак: "Той ме буди всяка сутрин, като мяука, защото иска да излезе. А когато му отворя вратата, се заковава на прага в колебание и ме гледа свирепо, щом го побутна навън."[/quote]

    Котаракът Брекзит :-)

  28. 28 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Сравнението с рицаря е доста подходящо. Милата беше насадена на пачи яйца от шарлатани като Фураж и Джонсън и сега не може да изпълзи от тресавището Брекзит.
    —цитат от коментар 12 на vesolr
    А бе не е насила ставала премиер. Та знаеше какво я чака. А и тя си избра да тръгне в началото с рогите напред. Ако беше заложила на софт брекзит от самото начало можеше сделката да е факт. Ама загуби ценно време.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  29. 29 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    До коментар [#13] от "bgpatriot":

    Що бе! Аз си признавам, че съм гладувал за НДСВ!
    МВФ
    Реален ръст на икономиката на БГ
    1997-2001 12.6%
    2001-2005 28.4%
    2005-2009 23.7%

    Последните 4 години 13.3%.

    Просто някои хора, като чуха, че ще ги оправят за 800 дни се наведоха и зачакаха, а после се разочароваха, че никой не дойде да ги оправи.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  30. 30 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2113 Неутрално

    Защо няма статус "кандидат-бивш-член на ЕС". Би пасвал идеално на Англия.
    Турция как е кандидат-член вече 50 години. Англия може да стане нещо подобно.

  31. 31 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    До коментар [#23] от "xm...":
    Полека със сарказъма. "Милата" беше поканена от торите да стане министър-председател, защото Гоув изигра ляво хоро на Джонсън, който пък от своя страна изигра ляво хоро на Камерън с легитимирането на Фураж и разцепването на партията с пари от Масква...само и само да стане премиер. Ако не вярваш, погледни отново цялата история на Брекзита и кой на кого какви номера спретна. Целия цирк е вътршнополитическо shitshow на консерваторите и Мей трябва да играе ролята си докрай (не че много й се иска). Тя много добре знае, че само още няколко седмици ще е на поста. Добре че скоро свършва. Brexit няма да има. Разбраха го и кучетата в Sunderland.

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  32. 32 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1474 Весело

    До коментар [#12] от "vesolr":


    Сравнението с рицаря е доста подходящо. Милата беше насадена на пачи яйца от шарлатани като Фураж и Джонсън и сега не може да изпълзи от тресавището Брекзит.
    —цитат от коментар 12 на vesolr


    Ай де сега, насадили я!
    Тя защо се захваща с работа, която не е за нея?
    Британските избиратели, гласували за "Брекзит" защо не избраха тия който проповядваха за него, а избраха "десните шматки"- консерваторите, които пък си бяха против "Брекзит"?
    Хем искат излизане, хем не избират Фараж и компания!?!?!
    Нито Камерън нито Тереза са искали Брекзит, ама те се перят да водят бащина дружина! Никой не я е сложил премиер тая на сила, тя сама се е съгласила и затова не изпитвам и капчица жал за нея!

  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    До коментар [#23] от "xm...":

    И от какъв зор те е толкова яд на нея?
    Да ти е взела нещо?
    Да те е излъгала?...
    Бори се за своята страна жената, а ти ще се задавиш от пяна!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    До коментар [#6] от "Капабланка":

    Прав си. Само дето си мисля, че знаеха какво искат. Искаха да имат отново една Желязна Леди, същата дето навремето тропна по масата и каза - искам си обратно парите!! При това още - и не искам полски тръбопроводчици... Да, ама оттогава изтече доста вода и номера не мина. При това, виждат и костеливата ръка, лоято ги кандърдиса. И (май вече) изпитват и вина пред младоците, че наистина им вземат бъдещето. И всичко това е против основната идея на ЕС - богатите да помогнат на бедните, та Европа да се изравни икономически. За да няма дрязги водещи до сериозни конфликти.
    Имам чувството, че ще отлагат (независимо по каква причина) Брекзита за неопределена дата в бъдещето... Т.е. няма да излезат.

  35. 35 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8264 Неутрално

    Нито да продължат, нито да се върнат. Такива са сега обстоятелствата. Ще чакат някакво чудо.

  36. 36 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    До коментар [#31] от "Сиромахомил":

    Вие сте 738 ия куриер, който е пренасял пари от Масква към Лондон и ди го признава в социалните мрежи!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  37. 37 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Нормално състояние на либерал -глобалистката отрепка - "лейди Новичок", която хайли лайкли трябва просто да бъде изритана от креслото на прайм-министър, преди да сътвори още глупости.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  38. 38 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    Не разбирам всичките тия вълнения около Брекзит. За мен е по важно Ливърпул тая година да вземе титлата.
    —цитат от коментар 10 на Медиен манипулатор


    Вашият лозунг е:
    Догодина титлата е наша!😁

  39. 39 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    До коментар [#37] от "rumata":

    Цялата ви руска "политика" се състои само от ритане!
    Вие руските лейки само това знаете!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  40. 40 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    До коментар [#14] от "gmbh":

    Стига ти само една точка - Сравни Великобритания с България.
    Аз това направих.
    Не!
    Не ги величая.
    Просто виждам колко повече възможности имат от нас.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  41. 41 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1042 Весело

    NAAAAH, 'TIS JUST A SCRATCH!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  42. 42 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1042 Весело

    До коментар [#18] от "Адекватно мислещ":

    Там сме - взех си билети преди два месеца или три - когато обявиха, че Джон Клийз, този marvelous, joyful kind of man ще гостува в България с неговото "предсмъртно" шоу... :D

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  43. 43 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Неутрално

    Прав си. Само дето си мисля, че знаеха какво искат. Искаха да имат отново една Желязна Леди....
    —цитат от коментар 34 на charlesdegaulle


    Те и сега знаят какво искат.
    Всеки случай не е желязна лейди.
    Искат си същата позиция в света каквато я имаха преди петнадесетина годи.
    Е да ама света се промени, а те (не всички, а разните там Фаражовци и Борисджонсъновци) май още не са го усетили.
    Специално горните двама го усетиха подвиха опашки и избягаха, а оставиха Мей да се пече на техния огън.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  44. 44 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    Празни приказки.

    На 29ти прощайте товагищи. Канете си Путин по сватби и медведа по кръщенета.

  45. 45 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 1155 Весело

    До коментар [#36] от "tribiri":
    Гледай и се учи: https://youtu.be/ijZdKck0s7U
    Чети и се учи: https://www.businessinsider.com/suspected-russian-spy-pictured-with-his-good-friend-boris-johnson-2018-2?r=US&IR=T

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  46. 46 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    Никога не са били истинска част от Европа.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    Всички си говорят без да са дори малко наясно. Аспекти и игри може да са всякакви но аз знам какво каза един от най-дългогодишните противници на ЕС. Който клиширано межеш да го наречеш джентълмен на уважителна възраст. Хора като него не искат Брюксел да им заповядва. Това са предимно англичани. Другите по исторически причини, ирландци и пр. и емигрантите и първо поколение англичани са против излизане. На ви един свестен коментар. Брекзит вероятно няма да има. Но Англия политически е вредна за ЕС, а ЕС за Англия. Единственият проблем за да не излязат е Северна Ирландия. Иначе излизаха на 100%. На ви един смислен коментар.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    До коментар [#45] от "Сиромахомил":

    Т.е. ако някой напише нещо в мрежата това става абсолютната истина, която вие моментално заучавате!
    Бедния той!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 1155 Весело

    До коментар [#48] от "qwerty 500":
    Този джентълмен ли имаш предвид? https://youtu.be/4Hx_BxzAjxg
    Истината е че кралицата и лордовете още след референдума насметоха Brexit отрепките и Brexit няма да има...или си мисиш че кралицата и кралското семейство по цял ден шапки избират?

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  51. 51 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 1155 Весело

    До коментар [#49] от "tribiri":
    Явно си от ония Тромпетовите фенове, дето им показват чековете с плащанията за Стормито, а те викат, ама тоя дето ги показва е осъден престъпник.

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  52. 52 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#42] от "pariah":

    И ние тъй направихме, не бих пропуснал за нищо на света. :Д

  53. 53 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2952 Неутрално

    До коментар [#40] от "Храбър":

    "Стига ти само една точка - Сравни Великобритания с България.
    Аз това направих.
    Не!
    Не ги величая.
    Просто виждам колко повече възможности имат от нас.""

    Триизмерно си изкривил нещата като сравняваш с нашите възможности.
    Сравни Британските възможности с тези на другите стари демокрации членуващи в ЕС и нещата си идват на мястото, аз така правя.
    Въображаемите възможности на Великобритания в бъдещето са предмет на друг разговор.

  54. 54 Профил на pwj18583757
    pwj18583757
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ivan_":

    Британското чувство за хумор, винаги е било - и ще си остане - непонятно за другите.

  55. 55 Профил на pwj18583757
    pwj18583757
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#3] от "Велков":
    --------------------------
    ... още от времето на Шекспир. Колко добре е усетил островната народопсихология!

  56. 56 Профил на pwj18583757
    pwj18583757
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#30] от "blondofil":

    Може скоро да има - след година-две....

  57. 57 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    До коментар [#54] от "pwj18583757":

    Като живееш около тях започваш да хрващаш някой неща, но си прав.

    Модератора е неадекватен!
  58. 58 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    До коментар [#14] от "gmbh":

    Цялата работа за мен е в това, че ссреддният британец още сънува британската империя. Стават действително за смях.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  59. 59 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    Хм- прочетете тази статия в гардиън- естествено, не зная дали е фалшива новина или не- нямам издаден на мое име сертификат “НАТО клирънс“, но все пак- прелюбитно четиво е и е интересно, че едва сега се появява. Ако е истина- тъй като принципно аз НЕ ВЯРВАМ на социалните мрежи и информацията, чиято автентичност лично аз не мога да проверя, то това означава, че брекзит е операция, чиито истински последици умишлено са скрити от британските избиратели с точно определена цел...
    https://www.theguardian.com/politics/2019/mar/22/secret-cabinet-office-document-reveals-chaotic-planning-for-no-deal-brexit

  60. 60 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    До коментар [#50] от "Сиромахомил":

    Не е този палячо бе. Този за когото говоря не му помня името, но е клише/еталон за английски джентълмен. Той е противник на това ГБ да е регион в Държава континент. Още през 70-те е опредупредил тогавашния премиер, че това е идеята на ЕС всъщност, още когато са били на ниво икономически пакт.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  61. 61 Профил на Сиромахомил
    Сиромахомил
    Рейтинг: 1155 Весело

    До коментар [#60] от "qwerty 500":
    Тюх, аз пък останах с впечатлението, че си разговарял директно с джентълмена-пророк, а то се оказа, че даже не му знаеш и името. Къса памет.

    Акъла е нещото което най-лесно се дава когато ти е в недостиг.
  62. 62 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12102 Неутрално

    Сами станаха за подбив ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  65. 65 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3877 Весело

    До коментар [#47] от "rumata":

    Хе-хе!
    Май те нацелих по болното място!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  66. 66 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2873 Неутрално

    Каквато ше да е, не е хубаво да я изтипосат с такава точно снимка. Не се прави така с жена.

    БЮЛЕТИНА НОМЕР 11 -ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА. НЕ ПОЗВОЛЯВАЙ ДА Я СМАЧКАТ!
  67. 67 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#13] от "bgpatriot":Що бе! Аз си признавам, че съм гладувал за НДСВ!МВФРеален ръст на икономиката на БГ1997-2001 12.6 01-2005 28.4 05-2009 23.7%Последните 4 години 13.3%.Просто някои хора, като чуха, че ще ги оправят за 800 дни се наведоха и зачакаха, а после се разочароваха, че никой не дойде да ги оправи.
    —цитат от коментар 29 на tribiri

    Аз не съм гласувал за НДСВ, нито за БСП или ДПС (пу-пу) ама е факт, че НДСВ намали Данък общ доход (ДОД) от 40% при Костов на 20 и нещо, после Тройната го направи плосък 10% за фирми и физ. лица и на това и само това се дължат тия ръстове през онези години.
    Това е най-значимата икономическа положителна промяна през последните 20г.
    Преди това беше въвеждането на Борда.
    Другото е бла-.бла.
    ГЕРБ в икономиката се занимаваше основно (и успешно) с омайване на Европа (да не секнат фондовете), тънко но редовно подстригване на матряла, мишкуване из долапа на държавния бюджет с "излишъците" в края на всяка година.
    И опазване на потока от милиард и нещо всяка година "руски данък", да не му се случка (или хапне някоя не добре измита рукола) на Лидера.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK