Туск: ЕС не може да предаде увеличаващото се мнозинство британци, които искат оставане

Доналд Туск

© Reuters

Доналд Туск



Нарастващият брой британци, които искат да останат в Европейския съюз, заслужават възможност да гласуват на изборите за Европейски парламент, заяви председателят на Европейския съвет Доналд Туск пред евродепутатите.


"Не може да предадем 6-те милиона, които подписаха петицията за отмяна на член 50, този един милион хора, които участваха в шествие за вот на народа или увеличаващото се мнозинство хора, които искат да останат в Европейския съюз", каза Туск, цитиран от ДПА и БТА.


"Те може да смятат, че не са достатъчно представени в британския парламент, но трябва да усетят, че са представени от вас в този парламент, защото са европейци", добави Туск, обръщайки се към евродепутатите.


Великобритания трябва да реши до 12 април дали да поиска по-голяма отсрочка на датата за Брекзит. В съобщение в "Туитър", публикувано след краткото му изказване, Туск добави, че Европарламентът трябва да е готов за дълга отсрочка, ако Великобритания пожелае да преосмисли стратегията си, предаде "Ройтерс". До 12 април Лондон трябва да вземе решение дали ще проведе в страната изборите за Европейски парламент, които са насрочени за края на май.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Определено Туск се бърка там, където не му е работата.

  2. 2 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 725 Любопитно

    Туск не е фактор дори в Полша, че да се меси във Великобритания.

  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    А-а-а-а-а...! Тука, Туск не ми харесва. Британците си имат кралица. Като имат проблем, да се обръщат към нея. Туск да мисли повече, за проблемите на европейците...!
    Иначе, ЕС трябва да обърне внимание на богатите британци, като им осигурява възможност за приятен престой на Континента, където да могат да си харчат приятно парите. Бедните и алкохолизирани поданици на нейно величество, да си стоят оттатък Ла Манш...! Нищо лично. Бизнес интереси...! ;)

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    На 29.3 няма да има Брекзит. Няма да има и на 12.4 и ще трябва да участват в евроизборите. Избраните евродепутати ще управляват Колонията.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2620 Неутрално

    Глупости са това, излизайте по-бързо и да се свършва.
    Не може хем... хем... в рая...

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Ама нещо не искат да си тръгват. Подписалите петицията за твърд Брекзит са само 140 000.

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2755 Неутрално

    "Не може да предадем 6-те милиона, които подписаха петицията за отмяна на член 50, този един милион хора, които участваха в шествие за вот на народа или увеличаващото се мнозинство хора, които искат да останат в Европейския съюз"

    Правилно. С днешна дата Великобритания е страна член на ЕС. Гражданите на Великобритания са и граждани на ЕС.
    След като напуснат, Туск няма да им се меси на главочите сътворили Брекзит.

  8. 8 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    Тази гротескна афера "Брекзит" е още едно доказателство, че където се намеси Кремъл, сее хаос и разруха. Вината на британските политици е че не видяха навреме опастността, подцениха джуджи. Високомерието им сега ще плаща и Британия и ЕС.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  9. 9 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":Ама нещо не искат да си тръгват. Подписалите петицията за твърд Брекзит са само 140 000.
    —цитат от коментар 6 на EU defender


    А цели пет милиона са подписали за нов референдум.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  10. 10 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2620 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Те че половината хора не искат това е ясно, но няма начин. Ако има нов референдум може да стане 52:48 за оставане и после другите ще правят подписки.
    Наденаха се, това е.
    Да се оправят, не ги мисля, червиви са с пари...

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#9] от "Реми":

    Почти 6 милиона https://petition.parliament.uk/petitions/241584

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на 1_april
    1_april
    Рейтинг: 1318 Любопитно

    "...Не може да предадем 6-те милиона, които подписаха петицията за отмяна ...."

    Опааа!
    Малка популистка "закачка" на иначе уважавания от мен г-н Туск.

    Да не би Европарламента да е готов да финансира евроизбори в ОК, въпреки тяхното желание?

  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":

    Референдумите нямат задължителен характер във Великобритания.

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3470 Весело

    Баси! Тия евробюрократи съвсем изтрещаха заради заплашената им либерастия!

    Ми щом е тъй, пане, па що не дадете това "право" и на американските турбо-хипер-пупер-дупер демократи?
    Тя "логиката" е същата! Общи ценности, вЕри, финансиране и прочее подобни ...

  15. 15 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Весело

    Туск изтърва козите барабар с коча...

  16. 16 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3470 Весело

    Туск не е фактор дори в Полша, че да се меси във Великобритания.
    —цитат от коментар 2 на Alex Prime

    К'ва Великобритания, бе човек!

    Туск с другаре са проточили лиги да ИМ гласуват поне 5 милиона.
    За тях, разбирай - за сегашните брюселски "началници" и задругата им.
    Щото нещо мат'рялът европски започна да не ги долюбва, та се надяват с англетата да надцакат и "отблъснат популиЗката антиевропейска вълна".

  17. 17 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 1888 Неутрално

    Евоманиаците ще съсипят Европа.

  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#15] от "Велков":

    Ти гласи фуражката...

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Съгласен съм с Туск и затова, с едната ръка сплашване, с ругата галене по главата и да разяявяват белия байрак, че доста омръзнаха на наблюдаващата публика.

  20. 20 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2146 Весело

    Някой да обясни на тоя номенклатурчик, че народа вече гласува през 2016 г.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  21. 21 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 125 Неутрално

    Ей, пане, не си пъхай пръста там където скърца

  22. 22 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3470 Весело

    Туск изтърва козите барабар с коча...
    —цитат от коментар 15 на Велков

    Ама иначе к'во красиво кино сънува, а?
    Пет милиона да им гласуват ей тъй, готови в пакет!
    Сигурно е имал и полюция ...

  23. 23 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2755 Неутрално

    До коментар [#20] от "Тюфлекчия":

    "Някой да обясни на тоя номенклатурчик, че народа вече гласува през 2016 г."

    Този народ гласува и през 1975 година. 67.2% за ЕС.
    Като споменаваш народ кой народ имаш предвид? Шотландците ли?

  24. 24 Профил на Terminator
    Terminator
    Рейтинг: 68 Неутрално

    Баси! Тия евробюрократи съвсем изтрещаха заради заплашената им либерастия!Ми щом е тъй, пане, па що не дадете това "право" и на американските турбо-хипер-пупер-дупер демократи?Тя "логиката" е същата! Общи ценности, вЕри, финансиране и прочее подобни ...
    —цитат от коментар 14 на xm...


    Бъркаш нещо. Човека защитава това, което техните избраници не искат.

    всеки ден, когато си с мен обикаляме витрини на какво да се спрем нищо не е наред а мерцедес чувам пак някой хвали се купил си днес а ний се потим, на крак стоим с теб приятелю мой и се чудим кой е враг, кой е свой?
  25. 25 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    До коментар [#18] от "EU defender":

    Ти смени гащите, че се наака ... пак...

  26. 26 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#15] от "Велков":

    Как пък става тая работа козите коч да ги води.....Козата си сака пръч бе старшинкаааа

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  27. 27 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Съгласен!
    Как да ги спасяваме, като сами натресоха на себе си и на всички нас това политическо цунами?!

  28. 28 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#1] от "naskotop":

    Кой си ти, че да решаваш на кой къде му е работата?
    Ako си против ЕС иди си при Путин.

  29. 29 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    До коментар [#26] от "kasko":

    За джендърите не си ли чувал?

  30. 30 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2403 Неутрално

    Нека припомним няколко важни юридически факта:
    1. Референдумите в о.к. са правноНЕобвързващи, за разлика от резултатите от българските национални референдуми.
    2. Докато в о.к. действа правото на ЕС, то има примат / висша юридическа сила/ над онези британски национални закони, които му противоречат. В този смисъл:
    А. Няма подписано и ратифицирано споразумение за “развода“ между о.к. и ЕС от страна на о.к.
    Б. Няма гласуване и ратифициране на всяко решение на 27те ЕС държави за предоставяне на забава на срока на настъпване на брекзит, на основание чл.50 пар. от ДЕС, а именно:“....Договорите престават да се прилагат спрямо засегнатата държава....освен ако Европейският съвет в съгласие със засегнатата държава-членка не реши с единодушие да продължи този срок...“
    В. В този случай, де юре се приема, че се пристъпва към изпълнението на правната хипотеза, описана в чл.50 пар. 3 от ДЕС, а именно- “Договорите престават да се прилагат спрямо засегнатата държава.......две години след нотификацията, посочена в параграф 2...“

  31. 31 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#20] от "Тюфлекчия":

    И в БГ хората гласуват. Сигурно ЕС ни е виновен, че сме най-корумпираната страна в ЕС и с най-нисък жизнен стандарт.

  32. 32 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 343 Неутрално

    От ЕС съвсем не са в час, явно си правят състзание с британските депутати по идиотия. Нещо за да нараства трябва да го има. За момента референдума показа, че няма такова мнозинство , дори обратното настроенията срещу ЕС са по-силни. Освен това не е ясно как 6 млн са мнозинство, като на референдумът над 17млн гласуваха за напускане.

  33. 33 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2146 Весело

    До коментар [#23] от "gmbh":

    Има малка разлика да проведеш гласуване на същата тема след 40 години и след по-малко от 3. Не че очаквам умнокрасавец като тебе да схване. А относно народа - питай Туск, той така се изрази. И като цяло не ме занимавай със себе си, че си много жалък и досаден. Стюпида поне е забавен. Ти просто си жалък.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  34. 34 Профил на fjp58603113
    fjp58603113
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Ние искаме за нас и нашите деца да има ЕУ и само с лична карта да ходим да работим за постояно в Германия Франция и тн . И да останем завинаги tam ako iskame

  35. 35 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2755 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тюфлекчия":

    Смешник, ако не беше написал "народа" нямаше да ти обърна внимание.
    И преди все от името на народа говорехте, соц петолъчковецо.

  36. 36 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#8] от "Реми":

    Гледайте филма Брекзит за да разберете кой се е намесил в референдума.

    ATX
  37. 37 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3067 Неутрално

    Определено Туск се бърка там, където не му е работата.
    —цитат от коментар 1 на naskotop


    Май ви бърка там, дето слънце не изгрява, както казват японците.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  38. 38 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    Мерси, бате, ама те си имат глави. Ние нема да страдаме ного без тех, но те без нас...
    Цело чудо е че БГ е в ЕС все още, скоро ше ни изфърлят като мокри котета

  39. 39 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Като виден либерал-тоталитарист Туск си е повярвал твърде много.

  40. 40 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    Уфффф, стига плакали! А ние как се оправяхме във времената, когато навсякъде искаха визи и градихме кариери навън? Някой да ни е помагал? Ами бачкаш, за да станеш ако не незаменим, то поне трудно заменим, залягаш яко над езика, следиш събитията в страната, която те е приела, запознаваш се с порядките и историята й, ходиш с изрядни документи по инстанциите, бориш се да си извоюваш добро име и най-вече да го запазиш и те нещата си се образуват! Какво са се разпищяли сега?

    Мърфи е оптимист!
  41. 41 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    Почва клякането на туск

  42. 42 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    Почва клякането на туск

  43. 43 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3418 Неутрално

    Те, поляците, открай време си полягат пред англичаните. Това не попречи UK да ги отсвири през 1939г. Сега се натягат пак, по навик. Както писа колегата по-горе, имат си кралица. Помните ли един неин коментар през 2016г,който индиректно повлия на резултата?

  44. 44 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3067 Неутрално

    Почва клякането на туск
    —цитат от коментар 41 на САЩ се управлява от Риад


    И ккак точно кляка?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  45. 45 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#3] от "tww09306483":

    Туск също иска да е кралица!

  46. 46 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Туск за пореден път показва, че е една класа над всичките търтеи и некадърници от британския парламент. Адмирации!!

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 964 Неутрално

    Петицията за нов референдум, която е подписана от 6 млн души, има следния отговор (който резюмира и твърдите намерения на сегашното и което и да е следващо правителство):

    "It remains the Government’s firm policy not to revoke Article 50. We will honour the outcome of the 2016 referendum and work to deliver an exit which benefits everyone, whether they voted to Leave or to Remain.

    Revoking Article 50, and thereby remaining in the European Union, would undermine both our democracy and the trust that millions of voters have placed in Government.

    The Government acknowledges the considerable number of people who have signed this petition. However, close to three quarters of the electorate took part in the 2016 referendum, trusting that the result would be respected. This Government wrote to every household prior to the referendum, promising that the outcome of the referendum would be implemented. 17.4 million people then voted to leave the European Union, providing the biggest democratic mandate for any course of action ever directed at UK Government.

    British people cast their votes once again in the 2017 General Election where over 80% of those who voted, voted for parties, including the Opposition, who committed in their manifestos to upholding the result of the referendum.

    This Government stands by this commitment.

    Revoking Article 50 would break the promises made by Government to the British people, disrespect the clear instruction from a democratic vote, and in turn, reduce confidence in our democracy. As the Prime Minister has said, failing to deliver Brexit would cause “potentially irreparable damage to public trust”, and it is imperative that people can trust their Government to respect their votes and deliver the best outcome for them.

    Department for Exiting the European Union."

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  49. 49 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#35] от "gmbh":

    В случаят може да се говори от името на народа , защото е имало референдум, а не просто ей така на ангро …. Явно не схващаш разликата. Това , което Туск предлага е референдуми до дупка , докато се стигне до правилното решение или мача да се играе до гол за правилният отбор … Дори и да останат сега в ЕС британците до 10 -15 години пак ще го напуснат , това е неизбежно …… А когато са влизали британците са влизал в съюз от държави , а не са влизали да станат глуха провинция на на Брюксел

  50. 50 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8124 Неутрално

    Можем само да им съчувстваме.

  51. 51 Профил на Jordan J
    Jordan J
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#9] от "Реми" :
    Вече 6 милиона са подписали петицията за отмяна на Брекзит!
    И тези 6 милиона са много повече европейци от разните Льопенци, Салвинити, Орбанци и всякакви други "патриотари" на Кремълска хранилка и врагове на единна Европа!
    Браво на г-н Туск за загрижеността за милионите Европейски граждани на Великобритания!

  52. 52 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2403 Неутрално

    Основният проблем на референдума от 2016 г. в о.к. и на резултатите му е, че тези резултати НЕ ЗАДЪЛЖАВАТ британското правителство и британският парламент да поемат курс към брекзит. Британските политици нагло лъжат избирателите си, като твърдят, че “референдума отразява волята на народа“ , защото ако това беше истина, то би следвало резултатите от референдума от 2016г. в о.к. да ЗАДЪЛЖАВАТ британският парламент да действа, а това не е така- съгласно британските закони:) Това означава, че въпреки резултатите на референдума, британското правителство и парламент можеха да приключат с едно “ Резултатите от референдум' 2016г. са правно необвързващи, освен това са с много близки резултати и за това не би следвало да се приемат за правно основание за поемане на о.к. към курса на брекзит“. Политиците обаче реагираха различно, което означава, че предимно те имат правен интерес от брекзит, дори се направиха на интересни и придадоха правна сила на решение, което не създава такава правна сила. И все още британските граждани сляпо им вярват. В такъв случай , проглеждането им ще е трудно и болезнено и е по-добре да изпият горчивата чаша до дъно.

  53. 53 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Какво мнозинство бе, на референдума се видя кои са мнозинство.
    Туск нещо много се е превъзбудил, но това е разбираемо, с аверчето му Юнкер им остават още няколко месеца и стават господин Никой.

  54. 54 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    ЕС може да отмени член 50, но Великобритания трябва да поиска това.

  55. 55 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    До коментар [#11] от "EU defender":

    Това не е за нов референдум, а за оттегляне на заявлението за напускане.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  56. 56 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3473 Неутрално

    Силен ход на ЕС на фона на объркана и неадекватна Великобритания ! Точно така ! Проевропейски настроените британци трябва да получат ясен знак, че са желани в ЕС и че могат да обърнат сегашното безнадежно състояние на нещата там !

  57. 57 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2146 Весело

    До коментар [#49] от "Иван К.":

    Според такива като тоя "народа" няма право да говори от свое име, щото или е много прост, или е много дърт, или и двете (коментарите след референдума 2016 г.). Само просветлени умове като него имат право да говорят от името на електората.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  58. 58 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2146 Любопитно

    До коментар [#33] от "Тюфлекчия":Смешник, ако не беше написал "народа" нямаше да ти обърна внимание.И преди все от името на народа говорехте, соц петолъчковецо.
    —цитат от коментар 35 на gmbh


    Ти сега се опитваш да изкараш, че 2016 г. не е имало референдум с ясен победител ли? В някакъв свой свят ли живееш?!?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  59. 59 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Дебилщината на найджълфарашовите британци започва да предизвиква и съчувствие към проевропейците в ОК. Дано последните да успеят да се организират по-добре и да запазят мястото си в ЕС - там, където ги заведе най-успешният британски политик за последния половин век - Маргарет Тачър.

  60. 60 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    До коментар [#28] от "Анти Шишковци":

    Точно вие дето се правите, че сте за ЕС като чалмадифендър сте против ЕС. Дали по желание или по банкова сметка сте побъркан по САЩ респективно Англия? Не ви интересува никакъв ЕС. Англия в вредна за ЕС. И не само тя. Никога няма и не може да има ЕС докато САЩ им диктува политиката. Това е. Да не говорим за голямото разделение между държавите а и в самите държави. След като са шефовете и вадят доклади, защо не дойдат да покажат как става? Изобщо не ги интересува да България и българите са добре или зле. Дори явно ги интересува да са зле. Говорите против Русия, но Украйна си беше много добре с тях. Сега какво е? Лицемери сте вие. Лъжци и неморално.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  61. 61 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    Приканвам всички американофили евроедиоте да кажат защо ЕС има полза от ГБ?

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  62. 62 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#4] от "EU defender":

    Ама разбира се! Нов референдум ( нещо като референ-дум-дум), после, ако трябва - още един... Като в Укропия - при участието на Янукович прегласуваха два пъти, а после решиха просто да го свалят. На какво замириса Тусковата демокрация?

    Малинчо
  63. 63 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#58] от "Тюфлекчия":

    Не си ли разбрал, че в политиката на ЕС и САЩ двойните стандарти са стандарт за цивилизованост. Днес - двоен анти-Брекзит, Иерусалим и Голаните - еврейски, напускането на Сирия от Тръмп - празни приказки, въоръжаването на Укропия - борба за мир! И прочее, което са възседнали нашите хафиф-демократи!

    Малинчо
  64. 64 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Това е превратно тълкуване на фактите. Шестте милиона не са непременно британци, защото сайтът на парламента не проверява дори дали такива хора съществуват. Петицията няма никаква сила дори в Британския парламент, камо ли в Европейския. Великобритания трябва да напусне ЕС, защото така е пожелала и защото трябва да се види какви ще са истинските последствия от това.

    Колкото до депутатите, които Великобритания изпраща в Европейския парламент, сред тях има и противници на самия ЕС. Това не е съвместимо с логиката.

  65. 65 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#52] от "cmy12603507":

    Правна сила, кривна сила - глупости на търкалета- ако става дума за референдум в една демократична държава, от неговия резултат произтичат съответни и задължителни действия. Иначе това си е просто площадна парлама, на която си любител!

    Малинчо
  66. 66 Профил на iut07368175
    iut07368175
    Рейтинг: 273 Весело


    "Не може да предадем 6-те милиона, които подписаха петицията за отмяна на член 50..."
    Щом не можете - пратете им "зелени" човечета :).Ще спретнат набързо един окончателен "референдум-дум" и ОК се озовават в начална позиция.
    А иначе сериозно - пуснете хората навън, насила хубост не става. След десетина години ще се разбере дали е било добра идея или не.

  67. 67 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#49] от "Иван К.":

    Сега разни сополанковци реват за английската демокрация и хал, а самите англичани разбраха по едното време, че трябва да слушкат останалата Европа. Нещо, което Англия не си е позволявала през вековете. Но сега демокрацията в ЕС се е превърнала в двойна игра, с която се фукат Тусковци! Тъпо!!!

    Малинчо
  68. 68 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":

    Познати, на които вярвам и които живеят в кралството са убедени, че ако има нов референдум резултатът ще е по-скоро отново същия.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  69. 69 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 2091 Весело

    До коментар [#11] от "EU defender":

    Сравняването на регламентирания вот при референдума със събирането на подписи по площади и улици е доста тъповат похват, далеч от каквато и да е законова уредба. Скоро може да се окаже, че са гласували за оставане в ЕС цели 60 милиона англичани. Чакам Туск да го обяви в петък!

    Малинчо
  70. 70 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2403 Неутрално

    До коментар [#65] от "Малинчо Паков":
    Пишете неистини. Резултатите от националният референдум в една България сесе ползват с правна сила- видно от чл.9 ал.6 и ал.7 от ЗАКОН ЗА ПРЯКО УЧАСТИЕ НА ГРАЖДАНИТЕ В ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ И МЕСТНОТО САМОУПРАВЛЕНИЕ. В о.к. нещата не стоят по този начин- “великата“ ви “демокрация“ о.к. НЕ зачита пряката демокрация като висша демокрация и основа на предствителната демокрация. И след като твърдите, че “.... ако става дума за референдум в една демократична държава, от неговия резултат произтичат съответни и задължителни действия....“ , моля, цитирайте в оригинал британският бил и конкретният му текст, който постановява, че решенията на британският референдум от 2016 г. има правни последици за британският парламент:) Ако не можете, следователно не защитавате тезата си и Вашият коментар отразява субективното Ви непрофесионално мнение и не следва да се счита за коментар, изходящ от професионалист или лице, занимаващо се с правна наука или упражняващо юридическа професия.

  71. 71 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 1199 Любопитно

    Това не е Демокрация . Това е наглост, демагогия и вмешателство в политиката на суверенна държава.
    Само на мен ли все повече и повече днешния ЕС ми заприличва на предишния СССР ?!

    Stupid people make me sick
  72. 72 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#28] от "Анти Шишковци": Говорите против Русия, но Украйна си беше много добре с тях. Сега какво е? Лицемери сте вие. Лъжци и неморално.
    —цитат от коментар 60 на qwerty 500

    Това само украинците не са го разбрали. ;-) Затова Янукович едва се спаси в санаториумите на Путин. Когато граничиш с първосигнални диваци като руснаците, които да ти плячкосвт територията, научаваш по трудния начин предимствата на свободния свят и сигурността на военния чадър на НАТО, на който САЩ са гръбнакът.

    Приканвам всички американофили евроедиоте да кажат защо ЕС има полза от ГБ?
    —цитат от коментар 61 на qwerty 500


    Защото ОК е вторта по сила икономика в ЕС и може би най-мощната военно. Има перфектно разузнаване, което направи за смях руснаците и е изключително ефективно срещу хибридната война, която Русия води с ЕС и НАТО.
    Само от липсата на бринаските вноски в бюджета на ЕС България ще губи (или ще има пропуснати ползи за) над 100 млн. евро годишно.
    ОК освен това е мост към Северна Америка и Австралия, с които принадлежим към цивилизационната общност на Западния свят.
    Абе, тези неща, в Института за Изследване на Интернет в Петербург, не ви ли ги обясняват преди дежурството? :-)

  73. 73 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1056 Неутрално


    До коментар [#57] от "Тюфлекчия":

    Да забавни са те признават резултати от избори и референдуми , когато са в тяхна полза . А това , което забелязвам е , че 2016 всички политици бяха против излазането от ЕС на 90 процента , сега обаче е обратно политиците се обърнаха и на 90 процента подкрепят Брекзит дори и Корбин . Защо се получи така , ами защото от ЕС взеха/опитаха да си говорят пряко с народа на Великобритания оставяйки местните политици настрана , методи които прилагат Путин и Ердоган спрямо други страну , а това е недопустимо и няма кой да го позволи .

  74. 74 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2886 Неутрално

    До коментар [#8] от "Реми":

    "Вината на британските политици е че не видяха навреме опастността, подцениха джуджи. Високомерието им сега ще плаща и Британия и ЕС."
    ==============
    Апят ви кучетата с Джуджи. "Англичаните са умни хора, но се подведоха по глупака..." Глупости. Все едно англичаните да посочат с пръст решение на руснаците и те да го приемат.

    Еретик
  75. 75 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    До коментар [#72] от "ambros":

    Върти сучи пак за САЩ говори. Не се правете че искате силно ЕС. Което САЩ не иска и висши политици са го заявявал публично. Искате Англия в ЕС да мъти водата и да провежда американска политика. Русия не е никаква заплаха за ЕС и не знам какви хибридни войни ви гонят. ЕС вече можеше да е глобален фактор ако САЩ не прецакаха идеите на Шрьодер и на франсето му забравих името.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  76. 76 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    До коментар [#72] от "ambros":

    Каква втора икономика бе. Ти не си добре. Тия са една от страните с най лошо съотношение БВП дълг. Са се напълни ха и с брадат.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  77. 77 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Ето какво мислят британците: мнозинството са на мнение че Великобритания трябва да напусне моментално без сделка
    https://whatukthinks.org/eu/questions/do-you-agree-or-disagree-that-instead-of-delaying-brexit-britain-should-just-leave-to-trade-on-wto-rules-on-29th-march/

    Марс е изконна Американска територия!
  78. 78 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 241 Неутрално

    " "It remains the Government's firm policy not to revoke Article 50. We will honour the outcome of the 2016 referendum and work to deliver an exit which benefits everyone, whether they voted to Leave or to Remain.Revoking Article 50, and thereby remaining in the European Union, would undermine both our democracy and the trust that millions of voters have placed in Government. The Government acknowledges the considerable number of people who have signed this petition. However, close to three-quarters of the electorate took part in the 2016 referendum, trusting that the result would be respected. Revoking Article 50 would break the promises made by Government to the British people, disrespect the clear instruction from a democratic vote, and in turn, reduce confidence in our democracy."

  79. 79 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#1] от "naskotop":Кой си ти, че да решаваш на кой къде му е работата?Ako си против ЕС иди си при Путин.
    —цитат от коментар 28 на Анти Шишковци


    Аз и Туск сме абсолютно в една и съща позиция - нито сме британци, нито сме членове на британското правителство или на парламента, нито сме гласували на референдума - така че както аз си трая за това кое е правилно и кое не е за британците, точно в същата позиция е и г-н Туск.

    Дори английската кралица не си позволява да взима отношение и да съди този или онзи по отношение на Брекзит, докато цитираното лице (което странно ли защо е персона нон-грата в собствената си демократична страна) си позволява вече да разпределя кой ще ходи в Рая и кой в Ада...

  80. 80 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 241 Неутрално

    По случайност от ландлорда ми чиято дъщеря работи в парламента научих че според техните данни даже ако се повтори референдума мнозинството британци пак ще гласува да напусне ЕС. Тия платени от Сорос митинги в Лондон се посещават само от имигранти.

  81. 81 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Либерасти! [quote#79:"naskotop"][/quote]

  82. 82 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 764 Весело

    До коментар [#9] от "Реми":Почти 6 милиона https://petition.parliament.uk/petitions/241584
    —цитат от коментар 11 на EU defender


    Може всеки един китаец да гласува на тази страница - за целта просто трябва да знаеш валиден пощенски код във Великобритания.

  83. 83 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 241 Неутрално

    • More than two-thirds (68%) of the public, including 59% of Remainers, agree that it is humiliating for the UK to have to ask the EU for permission to delay Brexit, compared to fewer than one-in-five (18%) who disagree
    • More than half (52%) of respondents, including nearly three-in-ten Remainers (28%), agree that petitions calling for the UK to remain in the EU are irrelevant compared to the official result of the 2016 EU Referendum, compared to 30% who disagree
    [quote#9:"Реми"][/quote]

  84. 84 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4103 Неутрално

    До коментар [#3] от "tww09306483":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Поздравления за този коментар!

  85. 85 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4103 Неутрално

    Моралната подкрепа на ЕС /чрез Туск/ няма да спре Великобритания да напусне Обединена Европа!

  86. 86 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2403 Неутрално

    Най- добре о.к. да се оттегли от ЕС в съответствие с чл.50 пар. 3 от ДЕС, чрез използване на правната възможност за брекзит без сделка. Видно е, че британците усилено се стремят към това правно решение на техният проблем. В такъв случай- нека ЕС просто им го предостави и нещата си застават на точните места. В крайна сметка- не само о.к. напуска ЕС, а и ЕС напуска о.к. Време е за реципрочност в политиката и правните без/действия между о.к. и ЕС. Британски парламентарист изнесе днес прелюбопитна информация- о.к. губи по 1 МИЛИАРД паунда на седмица. Ето- това значи ЕС да напусне о.к.!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK