Еднопосочни пътища! Това е условие номер едно за намаляване на фаралните катастрофи. И транзитни пътища и магистрали изнесени извън населените места. Контролът в България също не е добър, или поне не се усеща. КАТ-аджиите никакви ги няма, сигурно нагъват банички или пият кафера?
„Оправете пътя преди да загинат хора“ – една година преди катастрофата край Своге граждани са молили институциите да вземат мерки!
ЛИЧНО Бойко Борисов е бил уведомен и е ЗНАЕЛ за дефектите и проблемите на пътя край Своге и то точно за участъка, където загинаха 20 души при ужасната катастрофа миналата година! ЗНАЕЛ Е половин година преди катастрофата и именно неговото бездействие, както и това на подчинените му е причината за смъртта на 20 българи.
според бдс и лабораториите в бг да страхотни!!!! между другото гербкп са махнали редица качества от стандартите, за за може да е абсолютно безпроблемно сертифицирането!!! Олигарси строят 1/10 от това което им се плаща, охранителъ реже лентички :))))
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция.
вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация.
списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.
"Втората е, че Румъния е страна с население - и шофьори и автомобили - в пъти по-по-голямо от българското"
Хубава манипулацийка за по-умнокрасивите читатели, сигурно доста ще клъвнат. Показателя е "брой загинали на 1 млн. население", така че може да се сравнявата държавите НЕЗАВИСИМО от броя на населението, ако ще и България с Китай. Ама как иначе да внушиш, "абе Румъния е по-зле, ама там населението е по-голямо, колите - повече, значи ний ПАК СМЕ НАЙ-ЗЛЕ ОТ ВСИЧКИ", хехех.
Най-кривите, безвиражни, неравни, безобразно некачествени (след ремонти), непрекъснато рушащи се пътища, по които съм шофирал, са в България. Имам хиляди километри практика в Германия, Австрия, Швейцария, Полша, Румъния, Словения, Хърватска, Сърбия (сходни), Грърция, Франция, Унгария, Чехия, Словакия и разбира се България. Отговорността е на Борисов и още как. На него и цялата му шайка за последните 10 години!
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Е, смъртните случаи са намаляли с 1/5 за последните 10-ина години, което е добре, но трябва още. А за Северозападна България хич не съм изненадан. Комбинацията от генетична обремененост и лоши пътища дава своя 'резултат'.
Данните и предпоследното място на България в класацията, представена днес от Европейската комисия, би трябвало да се приемат с известна условност поради две основни причини. ... Втората е, че Румъния е страна с население - и шофьори и автомобили - в пъти по-по-голямо от българското.
Каква условност като данните за жертвите са спрямо населението и няма никакво значение колко е общото населението. Баси глупостите.
А иначе основните две причини са: 1. Тоталната липса на всякаква шофьорска култура - каране с много голяма скорост защото "съм мноо добър шофьор", смело взимане на завои и изпреварвания без никаква видимост и време за реакция и т.н. Задкормините устройства в българските коли са тотално неадекватни. 2. Контролните органи, които почти нищо не правят. Всички знаят, че с някаква почерпка на фуражката ще ти се размине и рядко има наказани, взети книжки и солени глоби. Т.е. всичко е до хората. Пътищата и по-старите коли според мен са някакъв незначителен фактор когато катаджиите и шофьорите са идиоти.
Причината не е в пътищата, а в задволанното устройство! При 90% дебили няма как да е иначе. Съвсем друг въпрос е, че пътищата са калпави. Но има такова нещо като «съобразена скорост». Ако извънградски път е лош, за чий х** трябва да караш със 100??? В града над 60 е безумие, винаги може да изскочи някой.
Истината е и, че младите водачи нямат достатъчно подготовка. Повечето дори не са прочели ЗДвП дори веднъж. Учат няколко листовки наизуст, колкото да минат изпита. В теорията хич ги няма, а това е първата стъпка. Натам, 30 часа от по 40 минути колко е, за да се обучи начинаещ да шофира? За нищо не стигат, трябва да са поне тройно повече часовете. Познавам и хора с купени книжки, те дори и това много много не са го минали...
Другарете умнокрасивци са дигнати по тревога да обрисуват Баце като сериен людоед блъскащ нарочно колите на жертвите си за ги тендърайзне преди да ги похапне още топли топли.
Редно е да се отнесем с разбиране, да
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Значи най-точният измерител е: ПТП загинали / общ брой пропътувани километри в определена страна, както от местни жители, така и от пътуващи транзитно чужденци.
Има региони с малко но брой местни жители и огромен транзитен трафик.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Нормално... Хората намаляват, намаляват и катастрофите. Пък на някои места, трябва да си особено внимателен като караш, че току виж ти се разпаднала колата... ;)
Диво говедо, често с алкохол или друго в кръвта, кара по селски изтърбушен път стар и счупен таралясник, но с мноооо "коне"... Няма какво повече да се каже.
Хората са еднакви навсякъде. Нашенските идиоти, като минат границата и стават много внимателни, защото знаят, че ще ядат дървото. Въпрос на система. Щом нашата система позволява да виреят идиоти по пътищата, значи ще ги има. Като си променим системата, можем да очакваме подобрение. А системата ще се промени, когато ни узреят главите и сме способни да си изберем качествени управляващи. Това е...
Три основни причини за тази черна статистика: -безумното каране от страна на доста водачи у нас/погазване на пътните правила/ -корумпираната пътна полиция -лошите пътища
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ .......................да добавим , че катаджиите гледат какво " да докопат" и си затварят очите................
Сравнено със средната възраст на автомобилния парк и ще стане ясно къде се крие една от причините... Една кола на над 15 години не е гаранция, че ще и се отворят въздушните възглавници. Да не говорим за разните гаражни майстори, които я "ремонтират" и как "минава" на технически преглед всяка година.
Я да видим дали "първенците" за 2016 и 2017 г. областите Ловеч, Разград, Видин, Монтана и Силистра отново са на челните места в класацията за приравнен брой загинали към 1 млн.население.
То е вярно че пътищата в БГ са наистина ужасни, включително новоремонтирани и новопостроени. Ама и Българските шофьори карат като че ли Дявола ги гони по петите. Тези две комбинации обуславят високата смъртност. Не претендирам мнението ми да е меродавно.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Коя е основната причина? Ако ми посочиш институциите...може би. Но аз веднага бих те контрирал че не са виновни институциите а това че хората работещи в споменатите не са читави. И съответно бих направил паралел че шофьорите също не са читави. Тръгне ли се в такава плоскост би могло да се спори до второто пришествие...нещо като стария проблем за яйцето и кокошката.
Виж, при мен смъртността е по-малка въпреки по-лошите метеорологични условия. И това според мен се дължи на по-добрата пътна инфраструктура и изключително добрата подготовка на шофиращите.
Но все пак би било интересно да чуя основните причини според теб.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
"Нито пътищата, нито шофьорите са основната причина"
Така е, отряди гербери-канибали дебнат в засада шофьорите по градове и паланки, ако дадем власт на свети Бойкики и Раданча те ще разбият тия мрежи на жестоки кръвопийци!
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Изначалното задължение на КАТ, в частта му да се бори с тоя проблем, е да определи откъде идва проблема. Няма как да решиш нещо, ако не знаеш какво го причинява. В КАТ нямат идея какво причинява катастрофите. Затова и никога не могат да решат проблема. Тяхната безкадърност, корупция и тотална свинщина се отразява пряко в смърт на пътя.
И изобщо не иде реч за хората, работещи в тези институции, защото институциите имат власт, ресурси и компетенции да подбират, назначават, управляват, обучават хора. И затова получават огромен бюджет.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Ама недей очаква под всяко храстче катаджия. Ето например най-рядко населеният регион - Северозападния, е с най много смъртни случаи на милион души. Сега, как да се реши тоА проблем, след като регионът като площ е по-голям от югозападен но като население е сигурно два пъти по-малък. От де да командироват катаджии? Кои места да оголят от контрол? И КАТ ли е виновен че Българите са едни от най-големите некултурници на пътя?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Намалява населението, това е сигурно. 12 години в ЕС, десет от тях под тумбака на Борисов и все на последно място във всички престижни класации. Първи и втори в трагичните, обаче! Не е лошо да се чете. Поне статията, ако не друго. То е ясно, че черпите познания от книгата "Винету" по примера на вожда, но там няма много, какво да научите. Изобщо какво "учене", то не е сред познатите ви думи. Пробвайте с "лапане"!
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Къде видя да очаквам милиционер до всяко храстче? Напротив, това не действа. Искам от милиционерите да направят поне първата крачка. Вярна, адекватна статистика за причините за смърт на пътя. Втората крачка е да мислят, как да ги решат. Те не могат да прескочат първата. Мога и с повече детайли, ако искаш.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
До коментар [#16] от "pag": "Недей разваля умнокрасивата картинка с някакви си факти. Не е хуманно спрямо низшите духом........."
10 години сме с грозните, дебелите и корумпираните. Ефект нулев. А ниСши духощом (пише се със "С"), ще наричате себеподобните, очевидно, както и десетките изгърмели герберчета в последните дни. Които поради характера и своята простота, единствено от преяждане се вълнуват, апартаменти, вили, коли и прочие. Апартаменти, дето без политическа и инстутиционална далавера и корупция, в нормалния живот, никога не биха си позволили, поради некадърност. Време е за промяна! Да безспорно е време... Време е да дойдат по-умни (няма да е трудно, тези са на санитарния минимум)!
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Абсолютно се съгласявам с вашите изводи. ГЕРБ показаха потенциала си. Смятам че достатъчно дълго управляват за да очакваме нещо повече от тях освен някаква имагинерна стабилност. Вярно че няма сътресения през управлението им, но също така няма и особен напредък. За съжаление, нерешените проблеми и отлаганите реформи са толкова мноооого, че правителство което се заеме с решението ще бъде камикадзе.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Добре как очакваш КАТ да извърши превенция срещу джигитите. Щото според мен това е по-скоро въпрос на възпитание семейно и училищно от колкото работа на КАТ да установява защо джигитите съществуват.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Възпитанието няма нищо общо с превенцията. Същите джигити като отидат в Германия карат като агънца. Впрочем, немците като дойдат у нас, карат като свини.
Превенция се извършва, като знаеш кое причинява проблема. Ти имаш ли идея защо катастрофират хората? Кое би сложил на първо място? И нека не е такова имагинерно понятие като възпитанието, нека коментираме реални неща - алкохол, скорост, автопарк, пътища...?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
До коментар [#4] от "Таралеж": Не е от контрола, от гена е ... Къде ли не съм карал из ЕС и рядко съм виждал полиция. Даже повече съм бил спиран от митническите служби от колкото от полиция.
Карат, защото знаят, че там няма компромис за никого. Има закони. Има правила. А правилата важат за всички. Няма мърдане. В Германия политици гърмят за елементарни по нашитр стандарти неща. Тук се нагледахме на скандали, записи и протекции от най-високо ниво. Ганьо като види, че "вожда Тиквоний" и до един отрочетата му, са като него, бута, криви се, оправдава, лъже, маже, злоупотребява с власт, издига корумпирани и послушни за да прокара своите интереси и правила. За себе си. Но за другите се бие в гърдите, че трябва да сме европейци... Стига вече. Правилата се спазват отгоре надолу в йерархията. Краля води битката... У нас Краля е най-големия иззедник, наред със свитата му от 150-200 наколенковци...
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Предлагам да се направи един малък експеримент - на обикновен лек автомобил се качва екип с камера и се управлява автомобила в град (да кажем Пловдив), извън града на основна пътна артерия и по малки пътища... Автомобила с екипа спазва всички (до колкото е възможно!) правила и ограничения на пътя! Екипа снима скоростта на движение на автомобила и останалия трафик... Гарантирам Ви, че около 80-90%, ако не и повече ще са в нарушение!!!! Ами то повечето водачи, движещи се всекидневно и опитващи се да спазват, до колкото могат правилата и ограниченията, ще Ви кажат че просто не е възможно и че те се нарушават масово!!! Дори и на моменти се оказва опасно да спазваш правилата, защото си притискан от нарушителите! Води се война по пътищата... И аз мисля че резултата в БГ е положителен, защото като гледам какви индивиди управляват МПС, то е цяло чудо че няма повече катастрофи и жертви! Цяло чудо Ви казвам! Направете този малък експеримент и всеки ще се убеди! А пък за паркирането - там нямам думи!!! Нарушение, до нарушението!!! А санкции - никакви... Къде е превенцията на МВР, КАТ - чок сакатлък бих казал... Истината май е една - отваряйте си очите на четири и пак гаранция срещуидиотите няма!!!
Предлагам да се направи един малък експеримент - на обикновен лек автомобил се качва екип с камера и се управлява автомобила в град (да кажем Пловдив), извън града на основна пътна артерия и по малки пътища... Автомобила с екипа спазва всички (до колкото е възможно!) правила и ограничения на пътя! Екипа снима скоростта на движение на автомобила и останалия трафик... Гарантирам Ви, че около 80-90%, ако не и повече ще са в нарушение!!!! Ами то повечето водачи, движещи се всекидневно и опитващи се да спазват, до колкото могат правилата и ограниченията, ще Ви кажат че просто не е възможно и че те се нарушават масово!!! Дори и на моменти се оказва опасно да спазваш правилата, защото си притискан от нарушителите! Води се война по пътищата... И аз мисля че резултата в БГ е положителен, защото като гледам какви индивиди управляват МПС, то е цяло чудо че няма повече катастрофи и жертви! Цяло чудо Ви казвам! Направете този малък експеримент и всеки ще се убеди! А пък за паркирането - там нямам думи!!! Нарушение, до нарушението!!! А санкции - никакви... Къде е превенцията на МВР, КАТ - чок сакатлък бих казал... Истината май е една - отваряйте си очите на четири и пак гаранция срещуидиотите няма!!!
Ще запитам само: Преди Борисов пътищата бяха идеални и той ги развали? За твое сведение при соца загиналите бяха двойно повече при тройно по-малко коли.
Намалете скоростта в градовете на 15 км/ч, пътищата 25 км/ч и това, дето му викате магистрали 45 кмв/ч. Пуснете книжките без изпит на цена 1000 лв и това е. Ще пълните хазната. Пак ще има катастрофи, но няма да са чак толкова смъртоносни. Така мислите вие, така ви съветвам.
До коментар [#16] от "pag":Другарете умнокрасивци са дигнати по тревога да обрисуват Баце като сериен людоед блъскащ нарочно колите на жертвите си за ги тендърайзне преди да ги похапне още топли топли.Редно е да се отнесем с разбиране, да
Нема нужда от милиционерски хумор. И без него от сто метра се вижда че си от Симеоново. Баце ти не е людоед ама е неверояяяяятно тъп. Както и почитателите му / които той с пълно право нарича матриял/.
"Показателя е "брой загинали на 1 млн. население", така че може да се сравнявата държавите НЕЗАВИСИМО от броя на населението, ако ще и България с Китай."
Друга гледна точка: ако допуснем че броят автомобили на глава от населението е приблизително еднакъв (за Румъния/България, това навярно е достатъчно точно) и като отчетем че населеността на кв км в Румъния е по-висока, логиката на автора ми изглежда стабилна... Повече коли на единица площ - по-висока вероятност за катастрофи.
Не я разбирам БЪЛГАРСКАТА ЛОГИКА,МАТЕМАТИКА ИЛИ СТАТИСТИКА: "Втората е, че Румъния е страна с население - и шофьори и автомобили - в пъти по-по-голямо от българското." "България и Румъния - имат над 80 жертви на 1 млн. жители"
Чупиш - плащаш. Причиняваш смърт - заминаваш си и ти.
Другия начин е да се остави това да се регулира в общините и всяка община да си слага камери, да си има собствени глоби, собствени КАТ и тези глоби да отиват в нейния бюджет. Като ролята на държавата ще е просто да събере глобите и да ги преведе в бюджета на общината.
Първо, инфраструктурата в България силно изостава от обема на трафика., отделно се строи некачествено (случая Своге) Много от катастрофите не са с български шофьори, а с турски тираджии или румънци. Който не е карал в Румъния, не може да разбере израза "караш като румънец". Чуждите шофьори си заминават по живо по здраво. Скоро имаше един ТИР, прелетял над едно кръгово до Дунав мост, половин ден блокираше движението, а полицаите се молеха на собственика да плати отстраняването. Накрая се договориха за по-ниска цена и го махнаха. Къде са конфискуваните книжки и автомобили, къде са арестуваните чужди шофьори? Къде са глобите, които се удвояват при неплащане в срок и хора и фирми със забрана за влизане в страната?
Изглежда е свойствено на всички комуноиди да лъжат нагло. Точно през тези десет години бяха направени изключително много пътища/матистрали, които спасяват животи. Също така спестяват време и пари на нас българите. Примерите са много, но ще взема най-ситния. Северната тангента. Преди нея преминаването през София ми костваше час и половина, а при супер късмен и липса на трафик малко под един час. Сега минавам София за 16 минути. СХВАНА ЛИ? 16 минути. Да не говорим, че това е по-малко замърсяване на самият град. За "Тракия", "Струма".....явно няма смисъл да ти се обяснява.
20% намалените жертви у нас са точно, заради магистралите.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
В Василев
Рейтинг: 282 НеутралноДа продъшжават да ми се смеят, че на дръти години още нямам книжка!!!
Из резолюцията на XV конгрес на ДКМС, 1987г. https://ibb.co/6skq5z3Michael Jordan
Рейтинг: 336 НеутралноЕМЕС
Пътищата им виновни,
затова, че са неспособни.
hamiltonf
Рейтинг: 4188 НеутралноДо коментар [#1] от "В Василев":
cellular-goods.comНе е много успокоително, виж %-та на загиналите пешеходци, както и тези над 65 год....
Таралеж
Рейтинг: 2703 НеутралноЕднопосочни пътища! Това е условие номер едно за намаляване на фаралните катастрофи. И транзитни пътища и магистрали изнесени извън населените места. Контролът в България също не е добър, или поне не се усеща. КАТ-аджиите никакви ги няма, сигурно нагъват банички или пият кафера?
SaveBG
Рейтинг: 451 НеутралноВ държавата с пластмасовия асфалт и пластмасовите обществени поръчки няма как да е друго...
Fake Plastic State of Boyko
http://www.boec-bg.com/archives/1672
„Оправете пътя преди да загинат хора“ – една година преди катастрофата край Своге граждани са молили институциите да вземат мерки!
ЛИЧНО Бойко Борисов е бил уведомен и е ЗНАЕЛ за дефектите и проблемите на пътя край Своге и то точно за участъка, където загинаха 20 души при ужасната катастрофа миналата година! ЗНАЕЛ Е половин година преди катастрофата и именно неговото бездействие, както и това на подчинените му е причината за смъртта на 20 българи.
http://www.boec-bg.com/archives/1656
Peni Nikol
Рейтинг: 4935 РазстроеноПо пътищата на България има доста парвенюта, шофьори без морал и съвест, джигити, които си мислят, че са само те.
c.b.o.
Рейтинг: 401 ВеселоВажното е, че имаме ста-бил-ност.
НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИОктавиан
Рейтинг: 295 Неутралноспоред бдс и лабораториите в бг да страхотни!!!! между другото гербкп са махнали редица качества от стандартите, за за може да е абсолютно безпроблемно сертифицирането!!! Олигарси строят 1/10 от това което им се плаща, охранителъ реже лентички :))))
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция. вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация. списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.Syzygy
Рейтинг: 587 ВеселоПуснете Кьовеши да праща който си хареса у концлагер и нема да има никва смъртност по пътищата.
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayИли поне Баце да метне кърпата, това одма сваля смъртността наполовина според умнокрасивите остриета на кремълското нападение
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
pag
Рейтинг: 1005 Весело"Втората е, че Румъния е страна с население - и шофьори и автомобили - в пъти по-по-голямо от българското"
Знанието е сила, информацията - властХубава манипулацийка за по-умнокрасивите читатели, сигурно доста ще клъвнат.
Показателя е "брой загинали на 1 млн. население", така че може да се сравнявата държавите НЕЗАВИСИМО от броя на населението, ако ще и България с Китай.
Ама как иначе да внушиш, "абе Румъния е по-зле, ама там населението е по-голямо, колите - повече, значи ний ПАК СМЕ НАЙ-ЗЛЕ ОТ ВСИЧКИ", хехех.
Андонов
Рейтинг: 458 НеутралноНай-кривите, безвиражни, неравни, безобразно некачествени (след ремонти), непрекъснато рушащи се пътища, по които съм шофирал, са в България.
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелИмам хиляди километри практика в Германия, Австрия, Швейцария, Полша, Румъния, Словения, Хърватска, Сърбия (сходни), Грърция, Франция, Унгария, Чехия, Словакия и разбира се България.
Отговорността е на Борисов и още как.
На него и цялата му шайка за последните 10 години!
Корки
Рейтинг: 3141 НеутралноАсфалта не се яде, но спасява животи!
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.pag
Рейтинг: 1005 ВеселоКефи и израза "по-по-голямо" - на списувателя са му треперели ръчичките да сподели колкото се може ПО-ПО-Бързо лошата новина.......
Знанието е сила, информацията - властSyzygy
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#12] от "Андонов":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Отговорността е на Борисов и още как"
Сакатлъците по пътищата НАМАЛЯВАТ откак Боце кара влака
pag
Рейтинг: 1005 ВеселоНедей разваля умнокрасивата картинка с някакви си факти. Не е хуманно спрямо низшите духом......... Знанието е сила, информацията - власт
doxen
Рейтинг: 638 НеутралноЕ, смъртните случаи са намаляли с 1/5 за последните 10-ина години, което е добре, но трябва още. А за Северозападна България хич не съм изненадан. Комбинацията от генетична обремененост и лоши пътища дава своя 'резултат'.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3093 НеутралноНе са виновни само пътищата.Българите са много зле с шофирането.Много бавни реакции !!!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Нинов
Рейтинг: 1848 Неутрално25 хил. / год за целия ЕС.
През 1970 само в Германия е имало 21 хил. жертви при ПТП, като общият брой автомобили е бил 1/3 от днешния.
chichka
Рейтинг: 2580 НеутралноНе разбрах, пътищата ли са втори по смъртност, или безумните български водачи са втори по смъртност?
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!paf
Рейтинг: 627 НеутралноДа, ама имаме скъпи винетки и тол такси. И лоши пътища...В Германия пък няма такива. И пътищата им са перфектни. Извод: голямо крадене става.
Yard
Рейтинг: 1722 НеутралноКаква условност като данните за жертвите са спрямо населението и няма никакво значение колко е общото населението. Баси глупостите.
А иначе основните две причини са:
1. Тоталната липса на всякаква шофьорска култура - каране с много голяма скорост защото "съм мноо добър шофьор", смело взимане на завои и изпреварвания без никаква видимост и време за реакция и т.н. Задкормините устройства в българските коли са тотално неадекватни.
2. Контролните органи, които почти нищо не правят. Всички знаят, че с някаква почерпка на фуражката ще ти се размине и рядко има наказани, взети книжки и солени глоби.
Т.е. всичко е до хората. Пътищата и по-старите коли според мен са някакъв незначителен фактор когато катаджиите и шофьорите са идиоти.
Нинов
Рейтинг: 1848 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.доп. към пост 19: жертви = загинали
reply
Рейтинг: 638 НеутралноКАТО ЗНАЕМЕ КОИ КРАДЛИВЦИ ГИ СТРОЯТ, ЧУДНО МИ Е КАК НЕ СМЕ ПЪРВИ
id.bulgarian
Рейтинг: 332 РазстроеноПричината не е в пътищата, а в задволанното устройство!
При 90% дебили няма как да е иначе. Съвсем друг въпрос е, че пътищата са калпави. Но има такова нещо като «съобразена скорост». Ако извънградски път е лош, за чий х** трябва да караш със 100??? В града над 60 е безумие, винаги може да изскочи някой.
T.M.
Рейтинг: 520 РазстроеноИстината е и, че младите водачи нямат достатъчно подготовка. Повечето дори не са прочели ЗДвП дори веднъж. Учат няколко листовки наизуст, колкото да минат изпита. В теорията хич ги няма, а това е първата стъпка. Натам, 30 часа от по 40 минути колко е, за да се обучи начинаещ да шофира? За нищо не стигат, трябва да са поне тройно повече часовете. Познавам и хора с купени книжки, те дори и това много много не са го минали...
Syzygy
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#16] от "pag":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayДругарете умнокрасивци са дигнати по тревога да обрисуват Баце като сериен людоед блъскащ нарочно колите на жертвите си за ги тендърайзне преди да ги похапне още топли топли.
Редно е да се отнесем с разбиране, да
satanail13
Рейтинг: 563 ЛюбопитноНай-успешни сме в нещо!!
Марс е изконна Американска територия!Нинов
Рейтинг: 1848 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи най-точният измерител е: ПТП загинали / общ брой пропътувани километри в определена страна, както от местни жители, така и от пътуващи транзитно чужденци.
Има региони с малко но брой местни жители и огромен транзитен трафик.
Ох леле
Рейтинг: 289 НеутралноЗападът е виновен, и Сорос
simval
Рейтинг: 741 НеутралноТия, от Северо-запада, дет се трепят най-много и са най-изостанали.
Аз не зареждам в Лукойл.Дали двата факта нямат връзка нещо с мисловната им дейност.
Petleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#15] от "Saint of Me":
Бивш tww09306483.Нормално... Хората намаляват, намаляват и катастрофите. Пък на някои места, трябва да си особено внимателен като караш, че току виж ти се разпаднала колата... ;)
Корки
Рейтинг: 3141 НеутралноВиновни са първите седем години, те са водещи във всички начинания. Те си личат във форума, личат си и на пътя.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.babyroo
Рейтинг: 289 НеутралноДиво говедо, често с алкохол или друго в кръвта, кара по селски изтърбушен път стар и счупен таралясник, но с мноооо "коне"...
rooНяма какво повече да се каже.
axd14700100
Рейтинг: 515 Неутрално... повече пътища - повече жертви! ( пак добре, че не седиме в жигулета и масквичи, че тогаз... абе, мани... лека им пръст на" жертвите на Пътя" )
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. ГрефPetleshev
Рейтинг: 2430 НеутралноДо коментар [#22] от "Yard":
Бивш tww09306483.Хората са еднакви навсякъде. Нашенските идиоти, като минат границата и стават много внимателни, защото знаят, че ще ядат дървото. Въпрос на система. Щом нашата система позволява да виреят идиоти по пътищата, значи ще ги има. Като си променим системата, можем да очакваме подобрение. А системата ще се промени, когато ни узреят главите и сме способни да си изберем качествени управляващи. Това е...
Роси
Рейтинг: 7720 НеутралноТози път сме отстъпили първото място на Румъния.
In my world
Рейтинг: 627 Неутралнобг блатото на европа.UK най-добрата за каране добра култура и дисциплина на водачите.
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)Ronald Reagan
Рейтинг: 937 НеутралноЗадкормилното устройство е причината, няма друго!
agentjmf29537805
Рейтинг: 956 Неутрално80% от шофьорите не са наясно с чл.48 от ЗДвП /предимство на дясностоящия/.
bat_plamen
Рейтинг: 4646 НеутралноТри основни причини за тази черна статистика:
-безумното каране от страна на доста водачи у нас/погазване на пътните правила/
-корумпираната пътна полиция
-лошите пътища
bat_plamen
Рейтинг: 4646 НеутралноДо коментар [#4] от "Таралеж":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
.......................да добавим , че катаджиите гледат какво " да докопат" и си затварят очите................
bat_plamen
Рейтинг: 4646 НеутралноДо коментар [#6] от "Peni Nikol":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
За по-кратко казано:"идиоти с шофьорска книжка"!!!!!!
jif44392826
Рейтинг: 233 РазстроеноСравнено със средната възраст на автомобилния парк и ще стане ясно къде се крие една от причините...
Една кола на над 15 години не е гаранция, че ще и се отворят въздушните възглавници. Да не говорим за разните гаражни майстори, които я "ремонтират" и как "минава" на технически преглед всяка година.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#15] от "Saint of Me":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДе да можеше и статистиката да го потвърди...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноКогато си говорим, че Герб убива страната ни, това понякога има съвсем точни и преки измерители като в случая.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#41] от "bat_plamen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
yordanovmg
Рейтинг: 516 НеутралноТук със сигурност заслуга има и здравната ни система.
Софианец
Рейтинг: 624 НеутралноЯ да видим дали "първенците" за 2016 и 2017 г. областите Ловеч, Разград, Видин, Монтана и Силистра отново са на челните места в класацията за приравнен брой загинали към 1 млн.население.
султана глаушева
Рейтинг: 346 НеутралноKато гледам, работи се по въпроса за спечелване на първото място! Де да беше смешно, ама йок!
Мърфи е оптимист!tsyrvulan
Рейтинг: 575 НеутралноТо е вярно че пътищата в БГ са наистина ужасни, включително новоремонтирани и новопостроени. Ама и Българските шофьори карат като че ли Дявола ги гони по петите. Тези две комбинации обуславят високата смъртност. Не претендирам мнението ми да е меродавно.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#51] от "tsyrvulan":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАми, според мен не е меродавно. Нито пътищата, нито шофьорите са основната причина.
tsyrvulan
Рейтинг: 575 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "Darth Plagueis":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Коя е основната причина? Ако ми посочиш институциите...може би. Но аз веднага бих те контрирал че не са виновни институциите а това че хората работещи в споменатите не са читави. И съответно бих направил паралел че шофьорите също не са читави. Тръгне ли се в такава плоскост би могло да се спори до второто пришествие...нещо като стария проблем за яйцето и кокошката.
Виж, при мен смъртността е по-малка въпреки по-лошите метеорологични условия. И това според мен се дължи на по-добрата пътна инфраструктура и изключително добрата подготовка на шофиращите.
Но все пак би било интересно да чуя основните причини според теб.
Syzygy
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#52] от "Darth Plagueis":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Нито пътищата, нито шофьорите са основната причина"
Така е, отряди гербери-канибали дебнат в засада шофьорите по градове и паланки, ако дадем власт на свети Бойкики и Раданча те ще разбият тия мрежи на жестоки кръвопийци!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#53] от "tsyrvulan":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИзначалното задължение на КАТ, в частта му да се бори с тоя проблем, е да определи откъде идва проблема. Няма как да решиш нещо, ако не знаеш какво го причинява. В КАТ нямат идея какво причинява катастрофите. Затова и никога не могат да решат проблема. Тяхната безкадърност, корупция и тотална свинщина се отразява пряко в смърт на пътя.
И изобщо не иде реч за хората, работещи в тези институции, защото институциите имат власт, ресурси и компетенции да подбират, назначават, управляват, обучават хора. И затова получават огромен бюджет.
Slick
Рейтинг: 458 НеутралноГарантирано от ГРОБ
tsyrvulan
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#55] от "Darth Plagueis":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ама недей очаква под всяко храстче катаджия. Ето например най-рядко населеният регион - Северозападния, е с най много смъртни случаи на милион души. Сега, как да се реши тоА проблем, след като регионът като площ е по-голям от югозападен но като население е сигурно два пъти по-малък. От де да командироват катаджии? Кои места да оголят от контрол? И КАТ ли е виновен че Българите са едни от най-големите некултурници на пътя?
Андонов
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#15] от "Saint of Me":
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелНамалява населението, това е сигурно. 12 години в ЕС, десет от тях под тумбака на Борисов и все на последно място във всички престижни класации. Първи и втори в трагичните, обаче!
Не е лошо да се чете. Поне статията, ако не друго. То е ясно, че черпите познания от книгата "Винету" по примера на вожда, но там няма много, какво да научите.
Изобщо какво "учене", то не е сред познатите ви думи.
Пробвайте с "лапане"!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#57] от "tsyrvulan":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККъде видя да очаквам милиционер до всяко храстче? Напротив, това не действа. Искам от милиционерите да направят поне първата крачка. Вярна, адекватна статистика за причините за смърт на пътя.
Втората крачка е да мислят, как да ги решат. Те не могат да прескочат първата. Мога и с повече детайли, ако искаш.
Андонов
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#16] от "pag":
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел"Недей разваля умнокрасивата картинка с някакви си факти. Не е хуманно спрямо низшите духом........."
10 години сме с грозните, дебелите и корумпираните. Ефект нулев.
А ниСши духощом (пише се със "С"), ще наричате себеподобните, очевидно, както и десетките изгърмели герберчета в последните дни. Които поради характера и своята простота, единствено от преяждане се вълнуват, апартаменти, вили, коли и прочие. Апартаменти, дето без политическа и инстутиционална далавера и корупция, в нормалния живот, никога не биха си позволили, поради некадърност.
Време е за промяна!
Да безспорно е време...
Време е да дойдат по-умни (няма да е трудно, тези са на санитарния минимум)!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#16] от "pag":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЗа съжаление, такива факти няма. Което носи директния извод за умствената дейност на разпространяващите ги.
tsyrvulan
Рейтинг: 575 НеутралноДо коментар [#60] от "Андонов":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Абсолютно се съгласявам с вашите изводи. ГЕРБ показаха потенциала си. Смятам че достатъчно дълго управляват за да очакваме нещо повече от тях освен някаква имагинерна стабилност. Вярно че няма сътресения през управлението им, но също така няма и особен напредък. За съжаление, нерешените проблеми и отлаганите реформи са толкова мноооого, че правителство което се заеме с решението ще бъде камикадзе.
tsyrvulan
Рейтинг: 575 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "Darth Plagueis":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Добре как очакваш КАТ да извърши превенция срещу джигитите. Щото според мен това е по-скоро въпрос на възпитание семейно и училищно от колкото работа на КАТ да установява защо джигитите съществуват.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#63] от "tsyrvulan":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВъзпитанието няма нищо общо с превенцията. Същите джигити като отидат в Германия карат като агънца. Впрочем, немците като дойдат у нас, карат като свини.
Превенция се извършва, като знаеш кое причинява проблема. Ти имаш ли идея защо катастрофират хората? Кое би сложил на първо място? И нека не е такова имагинерно понятие като възпитанието, нека коментираме реални неща - алкохол, скорост, автопарк, пътища...?
slon
Рейтинг: 539 НеутралноДо коментар [#4] от "Таралеж":
Не е от контрола, от гена е ... Къде ли не съм карал из ЕС и рядко съм виждал полиция. Даже повече съм бил спиран от митническите служби от колкото от полиция.
Андонов
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#64] от "Darth Plagueis":
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелКарат, защото знаят, че там няма компромис за никого.
Има закони. Има правила. А правилата важат за всички.
Няма мърдане.
В Германия политици гърмят за елементарни по нашитр стандарти неща.
Тук се нагледахме на скандали, записи и протекции от най-високо ниво. Ганьо като види, че "вожда Тиквоний" и до един отрочетата му, са като него, бута, криви се, оправдава, лъже, маже, злоупотребява с власт, издига корумпирани и послушни за да прокара своите интереси и правила. За себе си. Но за другите се бие в гърдите, че трябва да сме европейци...
Стига вече.
Правилата се спазват отгоре надолу в йерархията.
Краля води битката...
У нас Краля е най-големия иззедник, наред със свитата му от 150-200 наколенковци...
antons73
Рейтинг: 233 НеутралноПредлагам да се направи един малък експеримент - на обикновен лек автомобил се качва екип с камера и се управлява автомобила в град (да кажем Пловдив), извън града на основна пътна артерия и по малки пътища... Автомобила с екипа спазва всички (до колкото е възможно!) правила и ограничения на пътя! Екипа снима скоростта на движение на автомобила и останалия трафик... Гарантирам Ви, че около 80-90%, ако не и повече ще са в нарушение!!!! Ами то повечето водачи, движещи се всекидневно и опитващи се да спазват, до колкото могат правилата и ограниченията, ще Ви кажат че просто не е възможно и че те се нарушават масово!!! Дори и на моменти се оказва опасно да спазваш правилата, защото си притискан от нарушителите! Води се война по пътищата... И аз мисля че резултата в БГ е положителен, защото като гледам какви индивиди управляват МПС, то е цяло чудо че няма повече катастрофи и жертви! Цяло чудо Ви казвам! Направете този малък експеримент и всеки ще се убеди! А пък за паркирането - там нямам думи!!! Нарушение, до нарушението!!! А санкции - никакви... Къде е превенцията на МВР, КАТ - чок сакатлък бих казал... Истината май е една - отваряйте си очите на четири и пак гаранция срещуидиотите няма!!!
antons73
Рейтинг: 233 НеутралноПредлагам да се направи един малък експеримент - на обикновен лек автомобил се качва екип с камера и се управлява автомобила в град (да кажем Пловдив), извън града на основна пътна артерия и по малки пътища... Автомобила с екипа спазва всички (до колкото е възможно!) правила и ограничения на пътя! Екипа снима скоростта на движение на автомобила и останалия трафик... Гарантирам Ви, че около 80-90%, ако не и повече ще са в нарушение!!!! Ами то повечето водачи, движещи се всекидневно и опитващи се да спазват, до колкото могат правилата и ограниченията, ще Ви кажат че просто не е възможно и че те се нарушават масово!!! Дори и на моменти се оказва опасно да спазваш правилата, защото си притискан от нарушителите! Води се война по пътищата... И аз мисля че резултата в БГ е положителен, защото като гледам какви индивиди управляват МПС, то е цяло чудо че няма повече катастрофи и жертви! Цяло чудо Ви казвам! Направете този малък експеримент и всеки ще се убеди! А пък за паркирането - там нямам думи!!! Нарушение, до нарушението!!! А санкции - никакви... Къде е превенцията на МВР, КАТ - чок сакатлък бих казал... Истината май е една - отваряйте си очите на четири и пак гаранция срещуидиотите няма!!!
Дамян Диамандиев
Рейтинг: 282 НеутралноСамо в България, заобикаляйки дупка, можеш да се озовеш в друг град.
https://haha.bg - Социална мрежа за вицове и смешни историиОще вицове на https://haha.bg :)
One Hour
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#6] от "Peni Nikol":
Ок, ама нали не оправдаваш качеството на пътните строежи на шайката с джигитите? Иначе и едните и другите са един дол ака БХ.
Oggie Petkov
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#12] от "Андонов":
Ще запитам само: Преди Борисов пътищата бяха идеални и той ги развали? За твое сведение при соца загиналите бяха двойно повече при тройно по-малко коли.
Michael Jordan
Рейтинг: 336 НеутралноЕМЕС
След като хубавите автомобилни видяха,
нашенците по новите пътища полудяха.
Michael Jordan
Рейтинг: 336 НеутралноЕМЕС
След като хубавите автомобилни видяха,
нашенците по новите пътища полудяха.
Michael Jordan
Рейтинг: 336 НеутралноЕМЕС
Комуниста никога не ще да признава,
че е създание, гдето за нищо не става.
Колко щастливо си поживяхме,
когато тези не ги познавахме.
Miguel Ramierez
Рейтинг: 289 НеутралноНамалете скоростта в градовете на 15 км/ч, пътищата 25 км/ч и това, дето му викате магистрали 45 кмв/ч. Пуснете книжките без изпит на цена 1000 лв и това е. Ще пълните хазната. Пак ще има катастрофи, но няма да са чак толкова смъртоносни. Така мислите вие, така ви съветвам.
1.618Кум Лисан
Рейтинг: 537 НеутралноНе са пътищата, а хората.
Много хитърRex
Рейтинг: 1261 НеутралноНема нужда от милиционерски хумор. И без него от сто метра се вижда че си от Симеоново. Баце ти не е людоед ама е неверояяяяятно тъп. Както и почитателите му / които той с пълно право нарича матриял/.
lz2
Рейтинг: 2193 НеутралноОгромен мерак имате да върнете нестабилността на Жан Виденов и Орешарски, ей! Ама няма да ви се получи! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
selqnin
Рейтинг: 1592 НеутралноА българските шофьори
Puhon
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#11] от "pag":
"Показателя е "брой загинали на 1 млн. население", така че може да се сравнявата държавите НЕЗАВИСИМО от броя на населението, ако ще и България с Китай."
Друга гледна точка: ако допуснем че броят автомобили на глава от населението е приблизително еднакъв (за Румъния/България, това навярно е достатъчно точно) и като отчетем че населеността на кв км в Румъния е по-висока, логиката на автора ми изглежда стабилна... Повече коли на единица площ - по-висока вероятност за катастрофи.
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#69] от "Дамян Диамандиев":
Само в България може да те блъснат отзад, докато караш в насрещното.
Ел Бала
Рейтинг: 572 НеутралноНе я разбирам БЪЛГАРСКАТА ЛОГИКА,МАТЕМАТИКА ИЛИ СТАТИСТИКА:
"Втората е, че Румъния е страна с население - и шофьори и автомобили - в пъти по-по-голямо от българското." "България и Румъния - имат над 80 жертви на 1 млн. жители"
Ел Бала
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#80] от "Puhon":
Фактора "населеност на кв км" НЕ СЕ ВЗЕМА ПРЕДВИД В СТАТИСТИКАТА. ТОГАВА ПРИМЕРНО ЛЮКСЕМБУРГ ЩЕШЕ ДА ВОДИ КЛАСАЦИЯТА!
realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноС такова IQ нормално :)
Може да се намали, ако се въведе реципрочност.
Чупиш - плащаш.
Причиняваш смърт - заминаваш си и ти.
Другия начин е да се остави това да се регулира в общините и всяка община да си слага камери, да си има собствени глоби, собствени КАТ и тези глоби да отиват в нейния бюджет. Като ролята на държавата ще е просто да събере глобите и да ги преведе в бюджета на общината.
velvoofell
Рейтинг: 350 НеутралноПърво, инфраструктурата в България силно изостава от обема на трафика., отделно се строи некачествено (случая Своге) Много от катастрофите не са с български шофьори, а с турски тираджии или румънци. Който не е карал в Румъния, не може да разбере израза "караш като румънец". Чуждите шофьори си заминават по живо по здраво. Скоро имаше един ТИР, прелетял над едно кръгово до Дунав мост, половин ден блокираше движението, а полицаите се молеха на собственика да плати отстраняването. Накрая се договориха за по-ниска цена и го махнаха. Къде са конфискуваните книжки и автомобили, къде са арестуваните чужди шофьори? Къде са глобите, които се удвояват при неплащане в срок и хора и фирми със забрана за влизане в страната?
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#12] от "Андонов":
Изглежда е свойствено на всички комуноиди да лъжат нагло.
Точно през тези десет години бяха направени изключително много пътища/матистрали, които спасяват животи. Също така спестяват време и пари на нас българите. Примерите са много, но ще взема най-ситния. Северната тангента.
Преди нея преминаването през София ми костваше час и половина, а при супер късмен и липса на трафик малко под един час.
Сега минавам София за 16 минути. СХВАНА ЛИ? 16 минути. Да не говорим, че това е по-малко замърсяване на самият град.
За "Тракия", "Струма".....явно няма смисъл да ти се обяснява.
20% намалените жертви у нас са точно, заради магистралите. в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
Софианец
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#86] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":
А я кажи за една нова УЛИЦА в София в последните десет години....НЯМА....
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#87] от "Софианец":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoВъобще не познавам София. И сто да има няма откъде да знам.