Австрийските власти извършиха операции срещу неонацисти в цялата страна

Австрийските власти извършиха операции срещу неонацисти в цялата страна

© Asscociated Press



Австрийските власти извършиха обиски в цялата страна, насочени срещу 32-ма души, заподозрени в неонацистка дейност, предаде ДПА.


Австрийското коалиционно правителство, включващо консерватори и представители на крайната десница, в момента е подложено на натиск да се докаже в борбата с десния екстремизъм. След неотдавнашните разкрития, че извършителят на нападението срещу джамии в новозеландския град Крайстчърч е направил дарения за австрийското Движение за идентичност, медиите и опозицията проучваха връзките между поддръжниците на запазване на европейската идентичност и крайнодясната Австрийска партия на свободата, която е част от управляващата коалиция. отбелязва ДПА.


Освен това европейски разузнавателни агенции ограничиха връзките с австрийските си колеги от Федералната служба за защита на конституцията и борбата с тероризма (контраразузнаването), след като преди година прокуратурата извърши обиск в централата на службата, за да проучи сигнали за нередности. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1870 Неутрално

    Да ги проверят за постъпления от северна азия...

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    В градинката пред нашият блок,на плочките пред една пейка,беше нарисувана свастика и надпис:"Зиг Хайл",на немски. Почерка беше ДЕТСКИ.

  3. 3 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3855 Весело

    До коментар [#2] от "deaf":

    Немски мигранти ли ви дойдоха....

    Bukalemun
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2227 Неутрално
  5. 5 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1260 Разстроено

    Стига сте наричали неонацистите десни! Те са си краино леви - естествено от СОЦИАЛИЗМА (национал) в името и на партията на родоначалника им. Тове се съчетава с любов към най-изявения националсоциалист в днешно време - Путин!

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2984 Неутрално

    До коментар [#3] от "eti mehter":

    Някое от децата от блока го е написало. Така става,когато ластикът се опива силно в ляво,в един момент пльосва на дясно...

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":

    Ма те са написали хиляди още простотии, вие само свастиките виждате.

  8. 8 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2613 Неутрално

    Има два вида баланс:
    1. Спокоен - умерена лява и дясна политика;
    2. Бурен - крайна лява и дясна политика.

    Крайните леви са налице и ако не се озаптят скоро ще има баланс.

  9. 9 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Нацистките диваци пак се появяват, но пак ще се намери някой който да им набие канчето.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  10. 10 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1150 Весело

    До коментар [#2] от "deaf":

    Само това ли пише ? Не може, да няма поне едно от прочутите трибуквия :)

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10410 Неутрално

    Интересно развитие. Какво казва Партията на Свободата в действителност по въпроса?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":Само това ли пише ? Не може, да няма поне едно от прочутите трибуквия :)
    —цитат от коментар 10 на Тони КОСТОВ


    Правилно , това е в стила на последователите на чичко Долфи!
    Ниска култура и вулгаризъм.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  13. 13 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Купон в "Дневник" и сред либерастките среди.
    Абсурдната власт, което е сега, не е вечна.
    Приемете го, либерасти. Всяко действие си има равно по сила и противоположно по посока противодействие.
    Трети принцип на механиката.

  14. 14 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Весело

    "Австрийските власти извършиха операции срещу неонацисти в цялата страна"

    И това става въпреки, че в управлението на страната има една крайно дясна партия. Браво на канцлера Курц за волята му да проведе тези операции насочени срещу крайно десните отрепки и маргинали в страната!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  15. 15 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    А по време на събитията в Украйна и майдана защо не коментирахте фашистките лозинги и знаци?
    Или бандеровците и десен сектор са наши хора?
    Найс, а...

  16. 16 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Интересно е, че австрийските власти не са извършвали такива акции срещу ислямисти.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  17. 17 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Весело

    Стига сте наричали неонацистите десни! Те са си краино леви - естествено от СОЦИАЛИЗМА (национал) в името и на партията на родоначалника им. Тове се съчетава с любов към най-изявения националсоциалист в днешно време - Путин!
    —цитат от коментар 5 на Nil satis nisi optimum


    Винаги ще продължават да ги наричат така, защото те са ТАКИВА - КРАЙНО ДЕСНИ! Крайно леви са разни идиоти троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти! Неонацистите и техните предшественици винаги са били КРАЙНО ДЕСНИ!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  18. 18 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1260 Весело

    До коментар [#15] от "НеКой":

    Смени плочата за Бандера! Кратък урок по история: Степан Бандера е затворен в германския концлагер Заксенхаузен, където остава до декември 1944 г. Това по въпроса дали е националсоциалист!

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  19. 19 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    До коментар [#18] от "Nil satis nisi optimum":

    Това не ги трогва да си повтарят лъжата сто пъти. Мурзилките имат директивата, да обявяват всеки, който е срещу Москва за фашага. Такава им е схемата.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  20. 20 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 474 Неутрално

    В заглавието ги обявяват за доказани неонацисти, долу в статията се говори за "заподозрени в неонацистка дейност", без да се дават никакви детайли какво точно разбират под това - Дневник е добре известен със склонноста си са лепи етикети "крайнодесни" на всеки, който не посреща нелегални мигранти с плюшени мечета и счита, че австрийската култура не е просто различна от афганската а е по-добра и че си струва да я запазят наместо да приемат мултикултурализма с широка усмивка.

  21. 21 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1260 Любопитно

    До коментар [#17] от "Иво":

    Добре. Да го кажа така - крайно десни са Тачър и Рейгън, крайно ляв е Улоф Палме. Троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти и националсоциалисти са обикновени тоталитаристи и от един дол дренки. Съгласен?

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  22. 22 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Всички нацисти рано или късно поглъщат капсулка с Цианкалий.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Весело

    До коментар [#17] от "Иво":Добре. Да го кажа така - крайно десни са Тачър и Рейгън, крайно ляв е Улоф Палме. Троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти и националсоциалисти са обикновени тоталитаристи и от един дол дренки. Съгласен?
    —цитат от коментар 21 на Nil satis nisi optimum


    Ето как аз виждам нещата. Крайно десни са били Хитлер, Мусолини и голяма част от техните васали диктатори в Източна Европа, като управляващите режими в Словакия, Румъния, Унгария и Хърватска (нацистите създават Хърватска и Словакия като две васални на нацистка Германия държави, това са така наречените client states). Тачър и Рейгън са били доста десни политици, но не чак крайно десни. Улаф Палме е ляв политик, социалист и демократ, но НЕ крайно ляв.

    Троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти и националсоциалисти са обикновени тоталитаристи и също така СА един дол дренки. За това съм абсолютно съгласен с теб! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на ohg30520577
    ohg30520577
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#21] от "Nil satis nisi optimum":

    "Да го кажа така - крайно десни са Тачър и Рейгън, крайно ляв е Улоф Палме. " НЕ!
    "Троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти и националсоциалисти са обикновени тоталитаристи и от един дол дренки. "- ДА!

  25. 25 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    До коментар [#15] от "НеКой":

    Е стига с този Степан Бандера, неуморихте се да лъжете хората.
    Човекът е лежал в германския концлагер Заксенхаузен, в продължение на 3 години и половина.
    Толкова е бил нацист, че Хитлер го е мразел.
    Шеломов да ви спусне други опорки.

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Степан_Бандера

  26. 26 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    До коментар [#22] от "Тиква загубена":

    А Шеломов кога?

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2656 Неутрално

    Няма друга начин за справяне с тези, за съжаление, не разбират от говорене

  29. 29 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1260 Весело

    До коментар [#23] от "Иво":

    Да наречеш Мусолини - главен редактор на вестник "Аванти", по собствените му думи почитател на Фридрих Енгелс и Карл Маркс и личен приятел на Ленин ДВСЕН? Идва ми повече...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  30. 30 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    А комунистите у нас кога ще започнем да трепем?
    Защото малко ме интересува какво било някъде си и колко бил лош нацизма.
    България и българският народ от нацизма нищо лошо не е видял.
    А от комунизма е видял всичкото лошо на Света.

  31. 31 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Интересно е, че австрийските власти не са извършвали такива акции срещу ислямисти.
    —цитат от коментар 16 на Мизийски


    Напротив, последната беше наскоро. Арестуваха иракчанин, подготвял заедно с други като него терористичен акт в Южна Германия. Аверите му бяха арестувани след гонка в Чехия.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#23] от "Иво":Да наречеш Мусолини - главен редактор на вестник "Аванти", по собствените му думи почитател на Фридрих Енгелс и Карл Маркс и личен приятел на Ленин ДВСЕН? Идва ми повече...
    —цитат от коментар 29 на Nil satis nisi optimum


    Ти се сериозно ли!? А защо ЗАБРАВИ да споменеш, че след това Мусолини се отвръщава от италианските социалисти!? Че променя коренно своите политически виждания, че става критик на италианската левица! Че след като идва на власт в Италия започва репресии и гонения срещу италианските социалистически партии при което хиляди техни членове са били избити от фашистите!? Тези исторически факти знаеш ли ги изобщо!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Шеломовистите само да им кажа, че любимият им Шеломов е по майчина линия юдеин, както и Медведев, който даже не се и крие. В администрацията на РФ даже по времето на Бланк (в СеСеСеРе) не е имало толкова юдеи.
    Ако и да се правите след 1989 г. на православни, на християни, на русофили, вие сте си едни антихристи, лъжци, червени убийци.

  35. 35 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    Ако преди 90 години немските власти бяха извършили същите операции срещу НСДАП, нямаше да има ВСв, нямаше да има концлагери, студена война и съветска окупация на половин Европа. Една диктатура може да се излекува само с друга диктатура. Историята го е доказала многократно.

    Нацитата трябва да бъдат спрени сега, за да не се роди вторият Хитлер. Да не забравяме, че когато Хитлер стана лидер на НСДАП, тази партия беше една малка провинциална разпадаща се партийка, състояща се от група пияници, слушащи речи в една бирария. После тази партия се изроди в чудовище. В момента нацитата и техните крайнодесни поддръжници в Европа са малцинство. Който не чете историята, е прокълнат да я повтори. Хитлер не е виновен за епохата на нацизма. Той беше етикетът, лицето на едно болно общество, зловещият полъх на една чума, която се зароди в Австрия и превзе болната икономически Германия, а след това и цяла Европа. Втори Хитлер би бил катастрофа за бъдещето на Европа.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  36. 36 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    До коментар [#33] от "Иво":

    Фактите които изреждаш са леееко неточни. Мусолини не се "отвръщава" от италианските социалисти. Те се "отвръщава" от него за което са критикувани от Ленин в две писма, защото според Владимир Илич Мусолини е на правилни позиции.
    Освен това по признания на самия Дуче теорията за корпоративната държава е взаимствана от съсловната теория на Александър Стамболийски. Още ли е десен?

    А по въпроса за гоненията срещу италианската левица - най-кървави са братоубийствените войни...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2322 Неутрално

    "След неотдавнашните разкрития, че извършителят на нападението срещу джамии в новозеландския град Крайстчърч е направил дарения за австрийското Движение за идентичност, медиите и опозицията проучваха връзките между поддръжниците на запазване на европейската идентичност и крайнодясната Австрийска партия на свободата, която е част от управляващата коалиция."
    *
    Направил е дарение, но това не доказва, че са били наясно с плановете му да избива невинни хора. Въпреки разследваниятата не се откриха съучастници в Европа. Извършителят, както и Брейвик, е психопат-единак.

    А напъните на българските либерали да открият "българска следа" или поне да внушат, че е имало такава удариха на камък. За голямо тяхно съжаление. Останаха си само с внушенията, че България едва ли не бъка от нацисти.

  39. 39 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Ще ги обявят за немци ,както са направили с Хитлер...

  40. 40 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "anonim440":


    Сектантите сте по-зле и от еничарите и башибозука...

  41. 41 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8541 Неутрално

    А срещу крайно леви? Те са еднакво опасни.

  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#33] от "Иво":Фактите които изреждаш са леееко неточни. Мусолини не се "отвръщава" от италианските социалисти. Те се "отвръщава" от него за което са критикувани от Ленин в две писма, защото според Владимир Илич Мусолини е на правилни позиции. Освен това по признания на самия Дуче теорията за корпоративната държава е взаимствана от съсловната теория на Александър Стамболийски. Още ли е десен?А по въпроса за гоненията срещу италианската левица - най-кървави са братоубийствените войни...
    —цитат от коментар 36 на Nil satis nisi optimum


    Много са си точни даже. ;-) Значи тъй, като виждам, че много неща по фашистката тема и Мусолини не са ти ясни ти препоръчвам да прочетеш тази статия:

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Бенито_Мусолини

    Въпреки, че статията е на уикипедия за разлика от много други тази се базира на богата база сериозни западно европейски източници и материали. Доста е дълга, но си заслужава четенето, ако наистина искаш да научиш повече за него и партията, която той създава. ;-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Стига сте наричали неонацистите десни! Те са си краино леви - естествено от СОЦИАЛИЗМА (национал) в името и на партията на родоначалника им. Тове се съчетава с любов към най-изявения националсоциалист в днешно време - Путин!
    —цитат от коментар 5 на Nil satis nisi optimum


    Нито са леви, нито са нацисти, тези, които безпрично се преследват от Австрия. Това са хора, които са против левичарската пропаганда, която се излиза по нас и която ни изкарва престъпници само защото сме млади, бели, мъже, че и работещи (какви ужасни престъпления са това). Това са хора, които искат да се уважават езиците и културното наследство на европейските страни, да не поругават гробове (нещо много модерно в Германия) и т.н.
    И разбира се, това са хора, подложени на тормоз, Мартин Зелнер спечели делото си за незаконния обиск, който му направиха. Дори либераските съдии отсъдиха в негова полза.

  44. 44 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    До коментар [#40] от "lea02605492":

    Що е секта?

    На гръцки думата за ерес и секта е една.
    Вие от БПЦ сте еретици.

  45. 45 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#44] от "anonim440":

    Кой го казва това?
    Човек ,който го е срам да признае ,да е към коя секта се числи!

    Логиката сочи,че нямаш никакъв шанс да си прав-БПЦ е призваната от всички други църкви и няма как да е еретическа,защото нито Църквата е изчезнала,нито някога това ще се случи.
    Докато секти/ереси е имало много ,но повечето са изчезнали.Новите сектанти като теб сте просто новозаблудени...

  46. 46 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Nil satis nisi optimum":


    Кажи сега нещо и за Дръмб за да ти олекне...

  47. 47 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3181 Весело

    Кафявото е отврат!!!
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    А червеното ухае като червена роза, която понякога боде , ако не си внимателен.

  48. 48 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3181 Весело

    До коментар [#17] от "Иво":
    "Крайно леви са разни идиоти троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти! "

    Що премълчаваш "тем подобните" комунисти като ленинисти , сталинисти , хрушчовисти , Брежневисти, Живковисти и так дале комунисти?

  49. 49 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3855 Любопитно

    До коментар [#23] от "Иво":

    Подробности, подробности....

    А краткия и неопровержим извод е един....!!!
    Европа е люлката на всичкото това зло....
    Две световни войни са възникнали, благодарение на европейския начин на мислене, живот и ценности.....
    И десет да са...... поне девет от тях ще почнат пак от Европа....

    Няма да съм изненадан ако Русия и Сащ не водят по между си тая политика на "конференция"..... с предварително договорена та обща цел да държат Европа из късо.... за да няма трети глобален конфликт.

    Bukalemun
  50. 50 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Е и ?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  51. 51 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#48] от "tacheaux":

    Написах и други защото са много... ти спомена някои от другите. Мерси за което. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Любопитно

    До коментар [#49] от "eti mehter":

    За съжаление комунизма, фашизма и нацизма са родени в Европа, това е истина. Но в Европа са родени много повече хубави неща. Като демокрацията, човешките права и свободи и т.н. Както и политически идеологии, които не са мракобесни и кървави, като нацизма, фашизма и комунизма. Имам в предвид либерализма, социалдемокрацията, и други. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на Черен хумор на кило
    Черен хумор на кило
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Няма по-лошо от това, което опитаха да направят нацистите на света преди 70 години.

  54. 54 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#17] от "Иво":Добре. Да го кажа така - крайно десни са Тачър и Рейгън, крайно ляв е Улоф Палме. Троцкисти, маоисти и тем подобни комунисти и националсоциалисти са обикновени тоталитаристи и от един дол дренки. Съгласен?
    —цитат от коментар 21 на Nil satis nisi optimum


    Съгласен донякъде,Тоталитаристи са като са на власт,по пътя към нея са терористи.И Рейгън се е определял и е действал с редки изключения като либертарианец,което е крайно дясно само по диграмата на Нолан,но тя е двуосна,





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK