Ще джъткат по велоалеите там, където ги има. Където ги няма - като в джунглата, всеки да се спасява както може, със забрани и глоби прогресът няма да се спре...
Ще джъткат по велоалеите там, където ги има. Където ги няма - като в джунглата, всеки да се спасява както може, със забрани и глоби прогресът няма да се спре...
Ще джъткат по велоалеите там, където ги има. Където ги няма - като в джунглата, всеки да се спасява както може, със забрани и глоби прогресът няма да се спре...
Така е карам и аз тука. По-велоалеите където ги има и слизам на пътя както правя и с колелото. Избирам по-дълъг маршрут където имам минимален досег с колите.
Според мен не е необходим различен регламент от този за колела. И аз карам така и не виждам никакъв проблем. Единствено ако има по-бързи от 25км/ч може би да имат някакъв лиценз.
Къде е спала администрацията до сега, за да не регулира движението на тротинетките. Заради своите пропуски забранява движението им. Големите градове трябва да си извадят поука от Милано и да приемат съответни регулации. СО и КАТ да да не си заравят главите, а да предлагат промени!
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
Аз ходя с такъв на работа, рано сутрин преди 7, винаги се намира някой да се влачи по велоалеята, при положение, че има още 5 метра тротоар, при това празен. Та културата на велоалейте в България, е на доста ниско ниво, хората даже не поглеждат, когато ги пресичат.
Достатъчна напаст са колоездачи, каращи в автомобилните ленти. Които изведнъж решават, че могат да ползват пешеходните пътеки без да слизат от колелетата. Ако и тротинетки се добавят към този абсурд, най-добре е да спрем автомобилите. Нямам нищо против срещу чистотата на въздуха, но не и с участието на доброволни донори на органи.
Крайно време е в широк център да се въведе ограничение на скоростта 30км, за да се стимулира движението с велосипеди и тротинетки за сметка на колите! Не ограничение на тротинетки и колела, а на коли трябва!
Според ЗДП при липса на велоалея колоездачите трябва да карат най в дясно на пътното платно. Вие предлагате да карат по тротоара, където е забранено и опасно за пешеходците ли?
Ако един велосипедист карайки вдясно на пътното платно бива ударен от Вас той не е донор, а жертва на Вашата некадърност като шофьор.
П.П. Не съм велосипедист, авто-талибанин съм. Само отбелязвам.
До коментар [#13] от "Тъпата майна": Не му се сърди, майна, то горкото откъде да знае що е ППС, и че не му е разрешено да кара по тротоара. :) То няма нищо против чистотата, само дето е свикнало и до тоалетната да ходи с кола. Страшна напаст са това колоездачите. Данъци не плащат, за паркинги не плащат, ГО не плащат, корупция няма... и тръгнали да ми се врат на пътя като ППС, да не мога аз да се изшивам със 20-годишната си морга 3-та ръка (на 130 хиляди км, естествено, нов внос) :)
"Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York Times
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chip
Рейтинг: 1206 ВеселоЩе джъткат по велоалеите там, където ги има. Където ги няма - като в джунглата, всеки да се спасява както може, със забрани и глоби прогресът няма да се спре...
penetrating
Рейтинг: 8312 Весело"Волните ездачи" се обяздват :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
cpetkoff
Рейтинг: 8 Неутралнотой па един прогрес...
Ivan Georgiev
Рейтинг: 450 НеутралноТака е карам и аз тука. По-велоалеите където ги има и слизам на пътя както правя и с колелото. Избирам по-дълъг маршрут където имам минимален досег с колите.
vasill
Рейтинг: 488 НеутралноСпоред мен не е необходим различен регламент от този за колела. И аз карам така и не виждам никакъв проблем. Единствено ако има по-бързи от 25км/ч може би да имат някакъв лиценз.
Корки
Рейтинг: 2722 НеутралноКъде е спала администрацията до сега, за да не регулира движението на тротинетките. Заради своите пропуски забранява движението им.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.Големите градове трябва да си извадят поука от Милано и да приемат съответни регулации. СО и КАТ да да не си заравят главите, а да предлагат промени!
chepokalipsis
Рейтинг: 250 НеутралноАз ходя с такъв на работа, рано сутрин преди 7, винаги се намира някой да се влачи по велоалеята, при положение, че има още 5 метра тротоар, при това празен. Та културата на велоалейте в България, е на доста ниско ниво, хората даже не поглеждат, когато ги пресичат.
our12595545
Рейтинг: 289 НеутралноМалоумно е на 2 метра тротоар да се движат пешеходци, колоездачи и тротинетки.
jmf29537805
Рейтинг: 629 НеутралноДоста опасен метод за придвижване.
А много забавно изглеждат дебели толупи кукнати на това нещо.
vesela
Рейтинг: 289 НеутралноДостатъчна напаст са колоездачи, каращи в автомобилните ленти. Които изведнъж решават, че могат да ползват пешеходните пътеки без да слизат от колелетата. Ако и тротинетки се добавят към този абсурд, най-добре е да спрем автомобилите. Нямам нищо против срещу чистотата на въздуха, но не и с участието на доброволни донори на органи.
veselagrigoo
Рейтинг: 628 НеутралноКрайно време е в широк център да се въведе ограничение на скоростта 30км, за да се стимулира движението с велосипеди и тротинетки за сметка на колите! Не ограничение на тротинетки и колела, а на коли трябва!
Тъпата майна
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#11] от "vesela":
Това мнение е дело на една тъпа майнаСпоред ЗДП при липса на велоалея колоездачите трябва да карат най в дясно на пътното платно. Вие предлагате да карат по тротоара, където е забранено и опасно за пешеходците ли?
Ако един велосипедист карайки вдясно на пътното платно бива ударен от Вас той не е донор, а жертва на Вашата некадърност като шофьор.
П.П. Не съм велосипедист, авто-талибанин съм. Само отбелязвам.
Таралеж
Рейтинг: 2677 НеутралноГолям хаос създават, особено в градове и квартали с много натоварен трафик.
kirka80286
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#13] от "Тъпата майна":
"Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York TimesНе му се сърди, майна, то горкото откъде да знае що е ППС, и че не му е разрешено да кара по тротоара. :) То няма нищо против чистотата, само дето е свикнало и до тоалетната да ходи с кола. Страшна напаст са това колоездачите. Данъци не плащат, за паркинги не плащат, ГО не плащат, корупция няма... и тръгнали да ми се врат на пътя като ППС, да не мога аз да се изшивам със 20-годишната си морга 3-та ръка (на 130 хиляди км, естествено, нов внос) :)