Ненормално каращи има от всички категории - шофьори, велосипедисти, тротинеткаджии, всички са потенциално опасни. И не мисля, че със забрани проблемът с тротинетките може да се реши. То който си няма акъл в главата е еднакво опасен с всякакво превозно срвство...
"Резултатите показват, че човек, който изминава една миля с електрическа тротинетка, предизвиква отделянето на повече въглероден двуокис, отколкото ако измине същия път пеша..."
Ха-ха. Ако и това не е манипулация, здраве му кажи...
"И не мисля, че със забрани проблемът с тротинетките може да се реши. То който си няма акъл в главата е еднакво опасен с всякакво превозно срвство... " =========== Не бе, Дълъг, ама отдавна е преценено, че пиян пешеходец най-много да падне, пък пиян камионджия е опасен. Тротинеткаджиите са гъзари, карат бързо, провират се между колите и искат да са винаги с предимство - едновременно като пешеходци, велосипедисти и моторизирани. Ако ги притиснат две коли, докато си карат по хавата, ще реват, че е нарочно.
Проблем са тротинетките под наем, а не тези които са собственост на гражданите. Понеже се наемат за време ползващите ги карат колкото може по-бързо, а и често нямат опит.
Съгласен съм с казаното от вас, но все пак в цялата тази истерия има преиграване. Каквото и да си говорим тук най-хубавото на цялата тая дандания е, че идва... зима, надявам се, че страстите ще се поохладят с времето...
"Резултатите показват, че човек, който изминава една миля с електрическа тротинетка, предизвиква отделянето на повече въглероден двуокис, отколкото ако измине същия път пеша..."Ха-ха. Ако и това не е манипулация, здраве му кажи...
Е как ще е манипулация!? Докато се возиш също издишваш СО2. Отделно за тротинетката за производство на електричество, СО2 за производството на тротито.
От екологична гледна точка, тротинетките са пълна порнография! Това е пародия на транспортно средство. Достатъчно е да си представим улица, по която се движи тротинетка с 10-15 км/час, задръства движението и след нея със същата скорост се движи автобус, превозващ 50 човека, защото не може да я изпревари. Тия тротинетки са олицетворение на простотията - към един автомобил има изисквания по отношение на безопастността, освен коланите и въздушните възглавници, и конструктивни. Моторжиите трябва да са с каски. За тротинетките няма нищо!!! Като ще участват в движението по улиците, нека да са с регистрационни номера, за да бъдат по-лесно идентифицирани, С ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ(!!! напълно възможно е да стане инцидент по вина на тротинеткаджия дори с автомобили) и с каски. Тия тротинетки ги карат без никаква връзка с екологията, а поради 100 % -овото беззаконие към тях.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
От статията: "в България все по-често се обсъжда основният въпрос, занимаващ и западноевропейците: дали електрическите тротинетки действително улесняват придвижването на кратки разстояния в големите градове, или пък се използват главно като моден (и опасен) аксесоар. В Германия три месеца след тяхното легализиране отговорът на този въпрос е по-скоро отрицателен."
Това ми напомня за отдавнашен кандидатстудентски бисер: "Кой уши байряка? Кой му тури знака?" -- попитал пашата. И на двата въпроса получил отрицателен отговор."
Детиши радости! Карат ги главно тинейджъри за кеф. Дори опитват успешно да скачат с тях, подобно на скайтовете. Въртят ги като самурайски мечове и умират от смях. Колко време ще ги изтраем?
Като превозни средства за къси разстояния са много добри, при хубаво време. Но ще почнат първо с наколенки, налакътници, каска. Е, който си е шантав и не мисли, не можеш да го спреш. Ще се потроши.
Като превозни средства за къси разстояния са много добри, при хубаво време. Но ще почнат първо с наколенки, налакътници, каска. Е, който си е шантав и не мисли, не можеш да го спреш. Ще се потроши.
И Гражданска отговорност. Знаеш ли, че има коли, на които един фар струва над 2 000 лева??? Ако един от тия "модерни" еко идиоти се блъсне в колата ти по негова вина и ти нанесе щети, примерно ти счупи такъв фар, какво следва? Невинен е защото кара тротинетка ли?
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Даже за тротинетките Дойчо Велев ни обяснява как стоят нещата. Какво да говорим за другите им наставления. Въобще, имаме си един ментор, специалист по всичко. Пфу!
И Гражданска отговорност. Знаеш ли, че има коли, на които един фар струва над 2 000 лева???
Ами има и велосипеди по 10 бона. И когато един чичко мина на червено на десен завой и блъсна колегата ми с велосипеда му, при което му повреди яко задната капла, какво мислете, че стана? Ами... велосипедиста просто издуха супата и си остана с повредената капла, яко разправии, ма ходи се бий с някой, за да докажеш, че си бил прав. Та не всичко е черно и бяло...
Тротинетките са допълнитело превозно средство, а не заместващо. Тъй че е допълнително бреме и със сигурност треба да има некви регулации, особено като се вземе предвид, че неговият "водач" е в най-уязвима позиция от всичко що се движи.
В магазин видях някакво подобие натротинетка, с дискови спирачки на предното и задното колело, с пружини в задната и предната част, вероятно с по-мощен електромотор, с цена около 1700 лв. Ами това не е тротинетка, а направо скутер, който го управляваш прав, без каска, без наколенки! Наистина нещата не са регламентирани, и те нямат нищо общо с класическите, които ги буташ с крак.
В скоро време очаквам " Дневник " да започне да препечатва наставленията на " Deutsche Wassercloset " затова как простите Българи трябва да дишат правилно.
Гражданска отговорност, извинявайте Ви чувате ли се какво говорите? Гражданската отговорност не е за някакви мизерни 2000 лв., а за стотици хиляди. Като Ви счупят фара за 2000 лв. ще Ви го платят и толкова. Освен това такъв инцидент, да Ви счупи фара водач на тротинетка по негова вина, ще се случи веднъж на синя луна. Правилата за велосипедите са напълно приложими за тротинетките и като габарити, и като максимална конструктивна скорост, и като възможно въздействие върху обществените отношения. Всичко друго е или пропаганда (защото някой иска да вземе едни пари за регистрации и застраховки), или чисто невежество.
"От екологична гледна точка, тротинетките са пълна порнография! Това е пародия на транспортно средство."
По същия начин и електрическите автомобили (заедно с хибридите), те са по-вредни! Повече ток иска за зареждане - да ги забраним. Ок, но нормалните аутомобили пък на бензин или дизел са още по-вредни - ЗАБРАНА!
Да помислим. В София има примерно 500 000 работещи и нека 10% ползват тротинетки за отиване и връщане от работа - 50 000 тротинетки движещи се по тротоари, пътища, велоалеи, пешеходни зони в паркове, междублокови пространства. Зареждани с "екоенергия" получена от Мариците, Ковашките и Доганските ТЕЦове - направо идилия. Някой се почерпил и си оставя колата прибирайки се с тротинетка карайки я за първи път. Истинските инвалидни колички ще станат жертва на тия тротинетки. Майките с детски колички - също. И още нещо за десерт - малкият диаметър на гумите ще е голямо предизвикателство за българските улици - отворени шахти, дори и затворени са препятсвие за колело с 20см диаметър.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
gozambo
Рейтинг: 521 НеутралноНали искат екологичен превоз, ето го.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2815 НеутралноЕпидемия е защото държавата не е регулирала законово ползването.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !penetrating
Рейтинг: 7987 НеутралноМода. Повече мода, отколкото "зелена". Като всяка мода, и тази има нужда от алиби. Зеленото и без това е на мода.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertgeordgeo
Рейтинг: 1295 ЛюбопитноНенормално каращи има от всички категории - шофьори, велосипедисти, тротинеткаджии, всички са потенциално опасни. И не мисля, че със забрани проблемът с тротинетките може да се реши. То който си няма акъл в главата е еднакво опасен с всякакво превозно срвство...
palav_nik
Рейтинг: 829 Неутрално"за три месеца в столицата са били регистрирани 74 произшествия"
Този вопъл ми се види пресилен за мегаполис като Берлин.
Пуйката
Рейтинг: 0 НеутралноДа се третират като водачи на МПС и да си понасят отговорности и глоби като шофьорите. 🦃
ju.li
Рейтинг: 1331 ВеселоМи тук фандъчка ги промотира. Ще ги караме, няма да и чупим хатъра,я.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3568 НеутралноМачкай баце тротинетките
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Че мътят на лука далаверките !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3568 НеутралноДо коментар [#6] от "Пуйката":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А колан ?
tucker case
Рейтинг: 932 Веселопърдящи моторетки до 50 кубика може, а електрически колела и тартуретки не може, аайде-де...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...palav_nik
Рейтинг: 829 Весело"Резултатите показват, че човек, който изминава една миля с електрическа тротинетка, предизвиква отделянето на повече въглероден двуокис, отколкото ако измине същия път пеша..."
Ха-ха. Ако и това не е манипулация, здраве му кажи...
Халдип Исйолов
Рейтинг: 8 НеутралноВсяко чудо за 3 дни. И това ще отмине.
Не си заслужава да се напрягаш безплатно.eti mehter
Рейтинг: 3890 НеутралноДо коментар [#12] от "Халдип Исйолов":
BukalemunЩе свикнете......
Преди 10 години и ние го изживяхме....
ь
Рейтинг: 1071 НеутралноКакво изживяхте ... ако не е тайна?
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3327 НеутралноДо коментар [#4] от "Дългия":
Еретик"И не мисля, че със забрани проблемът с тротинетките може да се реши. То който си няма акъл в главата е еднакво опасен с всякакво превозно срвство... "
===========
Не бе, Дълъг, ама отдавна е преценено, че пиян пешеходец най-много да падне, пък пиян камионджия е опасен.
Тротинеткаджиите са гъзари, карат бързо, провират се между колите и искат да са винаги с предимство - едновременно като пешеходци, велосипедисти и моторизирани. Ако ги притиснат две коли, докато си карат по хавата, ще реват, че е нарочно.
blagoj
Рейтинг: 550 НеутралноПроблем са тротинетките под наем, а не тези които са собственост на гражданите. Понеже се наемат за време ползващите ги карат колкото може по-бързо, а и често нямат опит.
Таралеж
Рейтинг: 2436 НеутралноГоляма глупост! Градовете където първо навлязоха или ги забраняват, или се чудят какво са правят.
geordgeo
Рейтинг: 1295 ВеселоДо коментар [#15] от "Костадин Иванов":
Съгласен съм с казаното от вас, но все пак в цялата тази истерия има преиграване. Каквото и да си говорим тук най-хубавото на цялата тая дандания е, че идва... зима, надявам се, че страстите ще се поохладят с времето...
vtl53383951
Рейтинг: 251 НеутралноСупер са. Моята я използвам лятото да ходя на работа. Отиване и връщане - 15км на ден.
Сега като застудя разбира се се качих на колата.
quatro_4x3
Рейтинг: 679 НеутралноЕ как ще е манипулация!? Докато се возиш също издишваш СО2. Отделно за тротинетката за производство на електричество, СО2 за производството на тротито.
От екологична гледна точка, тротинетките са пълна порнография! Това е пародия на транспортно средство. Достатъчно е да си представим улица, по която се движи тротинетка с 10-15 км/час, задръства движението и след нея със същата скорост се движи автобус, превозващ 50 човека, защото не може да я изпревари.
Тия тротинетки са олицетворение на простотията - към един автомобил има изисквания по отношение на безопастността, освен коланите и въздушните възглавници, и конструктивни. Моторжиите трябва да са с каски. За тротинетките няма нищо!!! Като ще участват в движението по улиците, нека да са с регистрационни номера, за да бъдат по-лесно идентифицирани, С ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ(!!! напълно възможно е да стане инцидент по вина на тротинеткаджия дори с автомобили) и с каски.
Тия тротинетки ги карат без никаква връзка с екологията, а поради 100 % -овото беззаконие към тях. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
zxp53317185
Рейтинг: 2035 НеутралноПочвам да си мисля че на някои хора тротинетките са им пръв проблем в живота.
jappy68
Рейтинг: 270 НеутралноОт статията: "в България все по-често се обсъжда основният въпрос, занимаващ и западноевропейците: дали електрическите тротинетки действително улесняват придвижването на кратки разстояния в големите градове, или пък се използват главно като моден (и опасен) аксесоар. В Германия три месеца след тяхното легализиране отговорът на този въпрос е по-скоро отрицателен."
Това ми напомня за отдавнашен кандидатстудентски бисер: "Кой уши байряка? Кой му тури знака?" -- попитал пашата. И на двата въпроса получил отрицателен отговор."
ahasver
Рейтинг: 960 НеутралноДетиши радости! Карат ги главно тинейджъри за кеф. Дори опитват успешно да скачат с тях, подобно на скайтовете. Въртят ги като самурайски мечове и умират от смях. Колко време ще ги изтраем?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 3426 НеутралноКато превозни средства за къси разстояния са много добри, при хубаво време. Но ще почнат първо с наколенки, налакътници, каска. Е, който си е шантав и не мисли, не можеш да го спреш. Ще се потроши.
Peni Nikol
Рейтинг: 4543 НеутралноПо чисти и по икономични са, стига да ги карат с ... акъл.
quatro_4x3
Рейтинг: 679 НеутралноИ Гражданска отговорност. Знаеш ли, че има коли, на които един фар струва над 2 000 лева??? Ако един от тия "модерни" еко идиоти се блъсне в колата ти по негова вина и ти нанесе щети, примерно ти счупи такъв фар, какво следва? Невинен е защото кара тротинетка ли? Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Добрин Илиев
Рейтинг: 240 ГневноДаже за тротинетките Дойчо Велев ни обяснява как стоят нещата. Какво да говорим за другите им наставления. Въобще, имаме си един ментор, специалист по всичко. Пфу!
geordgeo
Рейтинг: 1295 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "quatro_4x3":
И Гражданска отговорност. Знаеш ли, че има коли, на които един фар струва над 2 000 лева???
Ами има и велосипеди по 10 бона. И когато един чичко мина на червено на десен завой и блъсна колегата ми с велосипеда му, при което му повреди яко задната капла, какво мислете, че стана? Ами... велосипедиста просто издуха супата и си остана с повредената капла, яко разправии, ма ходи се бий с някой, за да докажеш, че си бил прав. Та не всичко е черно и бяло...
Хи-хи
Рейтинг: 1416 НеутралноТротинетките са допълнитело превозно средство, а не заместващо. Тъй че е допълнително бреме и със сигурност треба да има некви регулации, особено като се вземе предвид, че неговият "водач" е в най-уязвима позиция от всичко що се движи.
historama
Рейтинг: 624 НеутралноВ магазин видях някакво подобие натротинетка, с дискови спирачки на предното и задното колело, с пружини в задната и предната част, вероятно с по-мощен електромотор, с цена около 1700 лв. Ами това не е тротинетка, а направо скутер, който го управляваш прав, без каска, без наколенки! Наистина нещата не са регламентирани, и те нямат нищо общо с класическите, които ги буташ с крак.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3568 НеутралноДо коментар [#30] от "historama":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Светът се променя. Ховърбордовете например също не са регламентирани.
Su
Рейтинг: 12 НеутралноКакво има толкова да ги мислят, да ги приравнят с велосипедите и край. Това дори БГ администрацията го измисли вече.
bxr35608444
Рейтинг: 302 НеутралноВ скоро време очаквам " Дневник " да започне да препечатва наставленията на " Deutsche Wassercloset " затова как простите Българи трябва да дишат правилно.
lmp35621740
Рейтинг: 5 Неутрално[quote#26:"quatro_4x3"][/quote]
Гражданска отговорност, извинявайте Ви чувате ли се какво говорите? Гражданската отговорност не е за някакви мизерни 2000 лв., а за стотици хиляди. Като Ви счупят фара за 2000 лв. ще Ви го платят и толкова. Освен това такъв инцидент, да Ви счупи фара водач на тротинетка по негова вина, ще се случи веднъж на синя луна. Правилата за велосипедите са напълно приложими за тротинетките и като габарити, и като максимална конструктивна скорост, и като възможно въздействие върху обществените отношения. Всичко друго е или пропаганда (защото някой иска да вземе едни пари за регистрации и застраховки), или чисто невежество.
pamela
Рейтинг: 1846 НеутралноДо коментар [#32] от "Su":
Така е. И аз не виждам особена разлика между двете по отношение на безопасност на движението.
rincewind
Рейтинг: 1479 НеутралноДо коментар [#20] от "quatro_4x3":
"От екологична гледна точка, тротинетките са пълна порнография! Това е пародия на транспортно средство."
По същия начин и електрическите автомобили (заедно с хибридите), те са по-вредни! Повече ток иска за зареждане - да ги забраним. Ок, но нормалните аутомобили пък на бензин или дизел са още по-вредни - ЗАБРАНА!
Пламен Данаилов
Рейтинг: 360 НеутралноДа помислим. В София има примерно 500 000 работещи и нека 10% ползват тротинетки за отиване и връщане от работа - 50 000 тротинетки движещи се по тротоари, пътища, велоалеи, пешеходни зони в паркове, междублокови пространства. Зареждани с "екоенергия" получена от Мариците, Ковашките и Доганските ТЕЦове - направо идилия. Някой се почерпил и си оставя колата прибирайки се с тротинетка карайки я за първи път. Истинските инвалидни колички ще станат жертва на тия тротинетки. Майките с детски колички - също. И още нещо за десерт - малкият диаметър на гумите ще е голямо предизвикателство за българските улици - отворени шахти, дори и затворени са препятсвие за колело с 20см диаметър.
walking.dead
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#13] от "eti mehter":
какви 10 години то тогава ток нямаше в тюркие