Премиерът на Долна Саксония: В момента няма шанс за завод на "Фолксваген" в Турция

Премиерът на Долна Саксония: В момента няма шанс за завод на "Фолксваген" в Турция

© Reuters



Премиерът на германската провинция Долна Саксония Щефан Вайл за момента изключва вероятността за строеж на нов завод на "Фолксваген" (Volkswagen) в Турция предвид турската инвазия в Сирия, съобщи в електронното си издание германското списание "Шпигел".


Вайл участва в надзорния съвет на "Фолксваген" като представител на Долна Саксония, която държи над 20 процента от концерна.


Картините, които виждаме от Северна Сирия, са ужасни, каза Вайл. По думите му военната офанзива е очевидно нарушение на международното право и е провокирала огромна бежанска вълна, както и цялостно изостряне на ситуацията със сигурността.




Не мога да си представя, че при тези условия "Фолксваген" би направил инвестиция за милиарди в Турция, подчерта той. По думите му тази позиция се споделя от ръководството на концерна. Според премиера на Долна Саксония за момента става дума за отлагане, а не за пълно отказване от плановете на "Фолксваген" за Турция.


"Фолксваген" съобщи по-рано, че ръководството му е отложило решението за построяване на нов завод близо до турския град Измир. Решението трябваше да бъде взето до средата на октомври.


По думите на Вайл следващото заседание на надзорния съвет е планирано за средата на ноември. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (104)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4879 Любопитно

    Отлага се, но не се отменя. Как беше за интереса и феса, кой кого клатеше?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3450 Неутрално

    Националрелигиозният популизъм е напаст, щетите от която не се компенсират с милиарди субсидии. Голям късмет е, че турците ни надминаха по патриотизъм. Няма само ние да ядем хурката, нека и другите да се изгорят от това зло.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Много ли е изненадан Щефан Вайл? Явно на пръв поглед Ердоган му се е сторил симпатичен и благ човек ?!?

  4. 4 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4407 Любопитно

    "Според премиера на Долна Саксония за момента става дума за отлагане, а не за пълно отказване от плановете на "Фолксваген" за Турция."

    Това стана ясно много отдавна. Общо взето тази статия повтаря едно към едно вчерашната статия по тази тема.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  5. 5 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално



    Значи след 1945 г. британците конфискуват Фолксваген.
    През март 1948 г. го предлагат на Форд безплатно.
    Форд обаче отказва, защото според тях това нямало никаква стойност.
    Накрая британците прехвърлят собствеността в/у провинция Долна Саксония, тя да му бере грижата.
    Години по-късно провинцията пуска 80% от акциите на борсата.
    Преди 10 год. фамилия Порше успя да акумулира 52% от акциите.

  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Общо взето тази статия повтаря едно към едно вчерашната статия по тази тема.
    —цитат от коментар 4 на Иво


    Така е. Ако искаха да напишат нещо малко по - актуално, да бяха дали това.
    https://www.investor.bg/novini/444/a/bylgariia-udvoiava-subsidiite-za-vw-za-da-specheli-zavoda--291294/

  7. 7 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3578 Любопитно

    А викат, че в свободните общества, бизнеса бил независим от политиката !😱

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  8. 8 Профил на net
    net
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Това са просто думи, казани за замазване на скандалното решение да направят завода в Турция, защото ще получат неразрешена (в ЕС) държавна подкрепа.
    Ще забавят обявяването на завода с няколко месеца, нищо друго няма да се случи, колкото и да ни се иска инвестицията да дойде при нас...

  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1976 Неутрално

    А каква неистова и противоестествена "радост" бликаше от родните хейтъри....
    Ами сега....ще хейтват нещо друго...
    ЖЯАЛКАРИ!!!

  10. 10 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    В момента, тия лицемери пак в Турция ще го направят.

  11. 11 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Любопитно

    Картините, които виждаме от Северна Сирия, са ужасни, каза Вайл.
    ============
    Много от оръжията с които снабдявате терористите в северна Сирия и северен Ирак ......са също от вас , Вайл.....

    https://youtu.be/y_JcomChl-w

    Bukalemun
  12. 12 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3157 Неутрално

    До коментар [#5] от "Нинов":

    Според една градска легенда от началото на 90-те години Тодор Живков бил вложил тайно значителна сума в акции на "Фолксваген". Легендата не беше нито потвърдена, нито опровергана. Във всеки случай и до ден днешен не е много ясно от какво се издържат неговите наследници.

  13. 13 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#11] от "eti mehter":

    Джепането на аскера също е дойч... леопарди-меопарди.

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10516 Неутрално

    България може би ще се върне в играта. Дано

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#11] от "eti mehter":

    От турчулята по-големи терористи в момента в Сирия нема.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  16. 16 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Всъщност в съвкупност от фактори(започваща поредна криза, Сирия , технологичните промени в придвижването и ред други) тоя завод едва ли ще го бъде в Турция или където и да е.
    Така че да не съжаляваме, да гледаме напред и да търсим други производства, които са не по-малко доходоносни и перспективни.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  17. 17 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    то не може хем това до края хем душата в рая.И те щели само малко да навлязат в Сирия ама мъничко не докрая.

  18. 18 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    Ще се снишат, докато общественият интерес се отклони от Рурция просто

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  19. 19 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#13] от "Нинов":

    Аскера .....официално обявена терористична организация ли е ?

    Bukalemun
  20. 20 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#11] от "eti mehter":

    Ети, съгласен съм, че кюрдите са ненадеждно население, ама единственият ви коз е е да отворите границите и да им кажете - който иска да си ходи в Кюрдистан - сега е моментът, който остава, значи се приема за турчин. И това не е по международните правила, ама вие така или иначе не ги спазвате, а така поне няма да има кръв.
    По тази рецерта и България се прочисти през 1989 г. между другото.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#12] от "Един препатил":

    Години наред акциите на Фолкваген бяха евтинджос.

    Възходът им започна след 2007 год. , когато Порше тръгна да ги изкупува. Бяха планирали да изкупят над 75%, но не успяха. Поради тази причина станаха две неща:
    - Катар купи 20%
    - Фолксваген купи Порше (автомобилоппоизводителя)

    По този начин фам. Порше загуби 100% над Порше Аутомобил, но получи 52% от Фолксваген.

    В момента има много малко масови акционери, защото над 95% се държат от фам. Порше, Долна Саксония и Катар

  23. 23 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    Крайно време е турските футболисти в Бундеслигата да започнат и те да козируват, за да могат лицемерните германци да се усетят за какво става дума !

  24. 24 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Значи след 1945 г. британците конфискуват Фолксваген.През март 1948 г. го предлагат на Форд безплатно.Форд обаче отказва, защото според тях това нямало никаква стойност.Накрая британците прехвърлят собствеността в/у провинция Долна Саксония, тя да му бере грижата.Години по-късно провинцията пуска 80% от акциите на борсата.Преди 10 год. фамилия Порше успя да акумулира 52% от акциите.
    —цитат от коментар 5 на Нинов


    Както казват китайците...какво ужасно трепане е било, можеше направо при нас да дойдете :-)

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  25. 25 Профил на Turk
    Turk
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#10] от "НеКой":

    Много статии се изписаха за този завод. Защо така ?
    В бизнеса работата трябва да се върши тихомълком и бързо.
    За тая инвестиция на Фолксваген трябваше да разберем чак
    когато открият завода. Независимо къде ще бъде построен.
    Сега са в капан. Каквото и решение да вземат, все ще има недоволни.

    Turk
  26. 26 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#20] от "НеКой":

    Не можем. ....
    Ценностите ни ....не го позволяват .....
    В Анадола .....свободата на движение и местонахождение е една от най важните ценности. ....
    Местните анадолци и до днес не доумяват .....след като им разправям , как са ни малтретирали и гонили от родните места .....през 89 та.....
    Нали казвам ......всичко е въпрос на ценности. ....

    Bukalemun
  27. 27 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    До коментар [#22] от "Нинов":

    .....По този начин фам. Порше загуби 100% над Порше Аутомобил, но получи 52% от Фолксваген....

    Значи на лицемерите от фамилия Порше дължим въртогъзата политика на Бавария към Ердоган!

    Както и на баш канцлерицата !

  28. 28 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#24] от "Боби Колев":

    Ето инфо от на коня устата:

    Ford representatives were equally critical. In March 1948, the British offered the Volkswagen company to Ford, free of charge. Henry Ford II, the son of Edsel Ford, traveled to West Germany for discussions. Heinz Nordhoff was also present, as well as Ernest Breech, chairman of the board for Ford. Henry Ford II looked to Breech for his opinion, and Breech said, "Mr. Ford, I don't think what we're being offered here is worth a dime!" Ford passed on the offer, leaving Volkswagen to rebuild itself under Nordhoff's leadership.

  29. 29 Профил на Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#13] от "Нинов":Аскера .....официално обявена терористична организация ли е ?
    —цитат от коментар 19 на eti mehter


    А не е ли?

    "Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.
  30. 30 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#26] от "eti mehter":

    Кой пък те е гонил тебе, кой те е малтретитирал?
    Да, не служехте в армията, но времето показа, че е било правилно решение.
    Отидохте в Турция и повече не се върнахте в родината си.
    Влизахте в университетите с тройки,

  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2864 Весело

    До коментар [#5] от "Нинов":

    "Преди 10 год. фамилия Порше успя да акумулира 52% от акциите."

    Това си беше луда операция, до последно не беше ясно кой кого ще погълне..

    Модератора е неадекватен!
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на Turk
    Turk
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#20] от "НеКой":

    А 4 млн. сирийци какво да ги правим ?

    Turk
  34. 34 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2864 Весело

    До коментар [#5] от "Нинов":

    "Форд обаче отказва, защото според тях това нямало никаква стойност."

    Един от многото пример как смятаните за невероятни бизнесменни са вземали изключително недалновидни решения...

    Модератора е неадекватен!
  35. 35 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#33] от "Turk":

    Защо ги приехте?

  36. 36 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4879 Любопитно

    До коментар [#5] от "Нинов":

    Да бяхте започнали от самото създаване, по времето на Третия райх, що ли? И каква е връзката на тези исторически сведения с феса сега?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  37. 37 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#35] от "НеКой":

    Нас през 89 та , защо ни приеха.....?

    Bukalemun
  38. 38 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#33] от "Turk":

    Ще си сътрудничите с Асад и ще се върнат хората.
    Ама там, където са живели, не където вие искате.

  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2864 Весело

    Интересно Ваген защо само отлагат решението?
    Тази толкова грозна картина в момента, която ги отвращава явно ще си остане такава и след 100 години, няма да е друга...

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#37] от "eti mehter":

    Не знам, предполагам, че и те се питат защо?
    Вие и досега не знаете какви сте точно.

  41. 41 Профил на Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#33] от "Turk":Защо ги приехте?
    —цитат от коментар 35 на НеКой


    За да имат повод башибозуците да правят етническо прочистване в Сирия!

    Мазните турски номера са ясни вече...

    "Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.
  42. 42 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2292 Неутрално

    Цялата ситуация буди смесени чувства. Имам големи съмнения по отношение и на иновативността на бъдещето производство, и на морала на корпорацията ФВ. От друга страна имаме нужда от пробив с инвестициите.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  43. 43 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1932 Любопитно

    До коментар [#26] от "eti mehter":

    "Местните анадолци и до днес не доумяват .....след като им разправям , как са ни малтретирали и гонили от родните места .....през 89 та....."

    Говориш за същите анадолци който изклаха арменците??

  44. 44 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#36] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Интересна историческа подробност как предлагат някому целия Фолксваген за без пари, а той отказва щот не му се разправяло с джънк.

  45. 45 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#40] от "НеКой":

    Факта че си позволяваш да говориш от името на Асад , обеснява всичко. ....

    Bukalemun
  46. 46 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4879 Неутрално

    До коментар [#33] от "Turk":

    Нали са братя мюсюлмани?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  47. 47 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Но няма шанс и за завод на "Фолксваген" в БГ!

  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Неутрално

    До коментар [#35] от "НеКой":

    Защо ги приехте?
    ========
    За да останат жави ,разбира се. ....

    Ти какво предлагаше .....да ги одставим на Асад , да ги доубие ли ....?

    Bukalemun
  49. 49 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#46] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Братчеди...

  50. 50 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4879 Любопитно

    До коментар [#22] от "Нинов":

    А, дойдохме на темата с феса.
    20% е собственост на Катар...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  51. 51 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Ми щом се връзвате на пропагандата, пазете ги още.
    Дайте им от вашата земя, имате доста.
    И си ги гледайте.
    Мохамед ще е доволен.

  52. 52 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 693 Неутрално

    И какво, след месец-два когато Турция се изтегли от Сирия ще го построят сякаш нищо не е било. Какъв е смисъла от това? Правят се на големи хуманисти, но не искат да предприемат никакви реални действия.

  53. 53 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 554 Весело

    Може да не строят, може да строят и да стане както във вица: ще строят завод, но с отвращение. :)

    забавление и приключение
  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3911 Любопитно

    До коментар [#51] от "НеКой":

    Дори самия ти въпрос ...."защо ги приемате ?"....показва колко са прави ингилизите.....?

    Bukalemun
  55. 55 Профил на Петя
    Петя
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    Така става който не слушка, па макар да си и грандоман.

  56. 56 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#54] от "eti mehter":

    Точно вие и ингилизите превърнахте робството в най-доходоносното занимание.
    Не се правете на морални, моля...

  57. 57 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 902 Неутрално


    Русофилите и троловете ще се пукнат от злобичка ако завода все пак дойде в България .........

  58. 58 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    До коментар [#50] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Голфарабите са фрашкани с всякакви акции.
    Даже св.св. Илон Мъск сакаше за шитне Тесла за $420 парчето.... ... на саудитците.

  59. 59 Профил на Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Няма Фандък за лиляви и червени комунисти
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Много ли е изненадан Щефан Вайл? Явно на пръв поглед Ердоган му се е сторил симпатичен и благ човек ?!?
    —цитат от коментар 3 на zxp53317185


    Немските бастуни така и не оцениха политическия и репутационен риск. Турците им пеят приспивни песни и ония вярват на всичко и най-вече вярват че ще спечелят милиарди. Лаком г.з кръв с.ре

  60. 60 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    Варварите от блатата северно от Римската империя никога не са се отличавали със стратегическо мислене.

  61. 61 Профил на Turk
    Turk
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#30] от "НеКой":

    Влизахте в университетите с тройки....
    =======
    Тази лъжа често се повтаря...
    Тези дето влизаха с тройки и раб-фаг ( турци, българи няма значение ) обикновено
    окапваха още след първата сесия и не успяваха да завършат.
    Хайде вече ни няма, сега с колко се влиза в Българските университети ?
    Двойкаджиите приемат ли ги ?
    :)



    Turk
  62. 62 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#61] от "Turk":

    Говорим за влизане, влизането едно време не беше както сега, толкова лесно.
    Имах колежка от Кърджали приета с тройка. Останалите колежки бяха изкарали около 5.50, за да влязат.
    Завършването и вземането на изпитите е друго нещо, това са няколко години и няколко десетки изпита, дали ще успееш си е твоя мисия.

  63. 63 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#59] от "Jumbo Jet":

    За немците е точно така, но мен ме е яд на българите (?), които се скъсаха да ни кръщават колко добра локация била Турция, какви били чудесни, а ние боклуци.

  64. 64 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#14] от "penetrating":

    Единствената игра в която България може да се върне е “жмичка” или “народна топка”. Коя точно имаше предеид?

  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4407 Любопитно

    До коментар [#7] от "DDR":

    Точно. +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 543 Неутрално

    437-ми епизод на телевизионната сага "Фолксваген: Заводът". Дано в следващия сезон видим как полагат някъде поне първата копка.

  67. 67 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4177 Любопитно

    "Не мога да си представя, че при тези условия "Фолксваген" би направил инвестиция за милиарди в Турция, подчерта той. По думите му тази позиция се споделя от ръководството на концерна. Според премиера на Долна Саксония за момента става дума за отлагане, а не за пълно отказване от плановете на "Фолксваген" за Турция."

    Недоумявам за да е налице "пълно отказване" какво Трябва да направи още Турция ! Ако някой тука има идея, моля да я сподели.......

  68. 68 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 371 Неутрално

    ГАДИ МИ СЕ вече от тази тема!

  69. 69 Профил на Over
    Over
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Като едното нищо мога да спечелят нещичко от евтината лира.

  70. 70 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    за момента става дума за отлагане, а не за пълно отказване от плановете на "Фолксваген" за Турция
    ___________
    Ми то от алчност като си сложат яйцата в Турция ...ще им се изпотрошат!
    Но ако саксонсаките либертоносци добре си изиграят картите , турската лира ще се скапе,икономиката ще навлезе в рецесия и комшулука с радост ще работят за 300-400 евро във VW а инвеститорите ще им излезе много по-евтино да инсталират завода край Измир!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  71. 71 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10516 Весело

    До коментар [#64] от "theduloclan":

    Добре казано, но твърде високомерно :)
    Не искам да съм от реферите, още повече когато се представям за такъв

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  72. 72 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    Що така бе ефенди? Ердоган е прекрасен лидер

  73. 73 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#11] от "eti mehter":Ети, съгласен съм, че кюрдите са ненадеждно население, ама единственият ви коз е е да отворите границите и да им кажете - който иска да си ходи в Кюрдистан - сега е моментът, който остава, значи се приема за турчин. И това не е по международните правила, ама вие така или иначе не ги спазвате, а така поне няма да има кръв.По тази рецерта и България се прочисти през 1989 г. между другото.
    —цитат от коментар 20 на НеКой


    Може би искае да кажете Ирак, защото ако трябва да бъдем точни- те са си в Кюрдистан. Кюрдистан е етно-географска област населявана естествено от кюрдите.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  74. 74 Профил на Against China
    Against China
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#35] от "НеКой":Нас през 89 та , защо ни приеха.....?
    —цитат от коментар 37 на eti mehter


    Защото тогава Турция беше светска с демократични ценности...Но,пиши по темата бе мамин сладък...Фолксфагенси отвори очите и ви реже порциите за инвестиции..Само това да се чува....Хихи...Ислямис..т...

    AGAINST CHINA
  75. 75 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3604 Неутрално

    До коментар [#14] от "penetrating":

    И... като как точно я виждаш да се случи тази работа? Какво се промени в България за един месец?

    Бивш tww09306483.
  76. 76 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3604 Неутрално

    До коментар [#63] от "zxp53317185":

    Никой не те е кръщавал. В Турция има автомобилно производство не от вчера, ами от 50 години. Ние от десетина години започнахме да произвеждаме части по малки цехове и фабрики. Не става въпрос, кой е хубав или грозен. Става въпрос за наличието на определени условия. При нас, явно ги няма.
    Турция започна военни действия в Сирия. Не е на добре, спор няма. Обаче какво? Някой от другите, да не си е затворил завода? Рено, Пежо, Фиат, Мерцедес продължават да си работят.

    Бивш tww09306483.
  77. 77 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    Картините, които виждаме от Северна Сирия, са ужасни, каза Вайл.============Много от оръжията с които снабдявате терористите в северна Сирия и северен Ирак ......са също от вас , Вайл.....https://youtu.be/y_JcomChl-w
    —цитат от коментар 11 на eti mehter


    Да, много от оръжията за от Европа и не, в Северна Сирия не са терористи.
    Единствените такива са башибозуците навлезли в територия на чужда държава и местната умерена опозиция(джихадистка сбирщина) , която е пръв приятел на Ердоган сега.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  78. 78 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#76] от "Petleshev":

    Ами ето, това е заглеждане в детайлите, без да се гледа голямата картина. Че произвеждат - произвеждат безспорно. Но това не ги прави по - добра локация, понеже има други и по - важни фактори от това дали имат такова или сходно производство.

  79. 79 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 603 Неутрално

    До коментар [#26] от "eti mehter":

    До коментар [#26] от "eti mehter":

    Ооо стига моля ти се рева.
    Същото е било с наште баби и дядовци от Беломорието ма никой не ти мрънка на теб жертвата.

    Така и било и така ще бъде. С такива политици по нашите ширини това се очаква.

  80. 80 Профил на deutscher._
    deutscher._
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Защо VW не дойде в БГ , както не е дошъл никой друг толкова голям инвеститор ?
    Много е просто - защото държавата ни не е достатъчно добре организирана политически , икономически , градоустройствено -технически , правнодемократично и още някои изисквания на днешния модерен свят .
    Ето и защо се случи и това "отлагане" за Турция , където също липсват някои от изброените изисквания ! !

  81. 81 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3604 Неутрално

    До коментар [#78] от "zxp53317185":

    А-а-а-а-а...! Да бе! Всички останали, които са направили фабрики там, нищо не разбират от бизнеса си и чакат нашите големи капацитети да им разяснят, кое как се прави.
    Коментар 80 много добре го казва. Както не е дошъл Фолксваген, така не е дошъл и никой друг голям инвеститор. И вместо нашите политици да се сърдят и да търсят причините някъде другаде е добре да се огледат и да си дадат сметка, че проблемите са при нас.

    Бивш tww09306483.
  82. 82 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Това не значи, че завода ще се изгради в страната на Боко и Чехльо. А ще видите, че след време нещата ще се успокоят и завода ще кацне в Турция. Немците не вярват на сълзите Гербави.

  83. 83 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1195 Неутрално
  84. 84 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1184 Весело

    боса на паркинзите изплака ли нещо по въпроса?:)))

  85. 85 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    По принцип при явно започваща вече нова световна капиталистиоческа глобална криза е малко вероятно някой да налива капитал в нови мощности при положение че в близките години търсенето само ще намалява. Най-вероятно този завод няма да се строи където и да било и само разлаяха кучетата и тиквите.

  86. 86 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#76] от "Petleshev":

    Ти си от тези, които най не искат завода, за да докажат тезата си „колко е лошо в България“. Използвам „лошо“ като събирателна дума за кочина, територия, мафия, корупция, мизерия и така до утре сутрин.

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  87. 87 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#79] от "nemisemisli":

    Браво, много си прав, добре му го каза!
    Само да добавя, че и по чуждите ширини се случват подобни политици, то и сега какви ли не палячовци има по света.

    Да се знае: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7729679
  88. 88 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#81] от "Petleshev":

    Аз никога не съм твърдял че ФВ трябва непременно да дойде в България, ами настоявах да не отива в Турция. И искрено се надявам на всички инвеститори в Турция скоро да им се стъжни 😉

  89. 89 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8671 Неутрално

    В момента, но не изобщо.

  90. 90 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3604 Неутрално

    До коментар [#86] от "frisky":

    Покажи ми някъде да съм написал, че не искам заводи или инвеститори в България?! Не ме поставяй в ограничените си лаишко-патриотарски разсъждения на махленско ниво.
    Все пак и аз живея в тази кочина завладяна от мафията. Не ми е приятно, но е така. И повтарям, че причините да няма големи инвеститори и да живеем в отвратителна среда, не са някъде другаде, ами са тук. И не ни е виновен някой от Марс...!

    Бивш tww09306483.