Брюксел планира да се раздели с двигателите с вътрешно горене

Брюксел планира да се раздели с двигателите с вътрешно горене

© Reuters



Властите в Брюксел приеха разчет за постепенната отмяна на достъпа до центъра на града на превозни средства с двигатели с вътрешно горене, съобщават местни медии.


Предвижда се от 2030 г. да бъдат забранени всякакви дизелови двигатели, а от 2035 г. и двигателите на бензин или газ. Превозни средства с двигатели с вътрешно горене ще бъдат изцяло забранени от 2050 година.


От 2022 г. ограниченията ще обхванат и двуколесните превозни средства. Предвиждат се законодателни промени, насочени към ново данъчно облагане на превозните средства според действителната мощност, използваното гориво и теглото. Всички тези правила не обхващат превозните средства, регистрирани като класически (колекционерски) и произведени преди повече от 25 години.


В последните две години в Белгия използването на автомобил в пътя до работа и обратно към дома е нараснало с 13 на сто, показват нови данни. Отчита се, че въпреки исканията на учениците за по-природосъобразен живот, след като напуснат гимназията, 70 на сто младежите избират да достигат до работното си място или до университета с автомобил. Едва един от трима решава да пътува с колело. Трима от петима избират служебен автомобил, дори да имат възможност да ползват безплатен обществен превоз или да получат обезщетение, че се движат с велосипед. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Брюксел по-добре да каже как ще се раздели с неевропейците.

    Бюрократи, сър.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    Един от трима избира да иде на работа с колело .

    В България има ли един от триста?

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#1] от "БМЗ":

    Ти още ли си тука бе? На 31.10 нали знаеш какво да направиш? Да не се налага да те кълна...

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1299 Любопитно

    Един от трима избира да иде на работа с колело .В България има ли един от триста?
    —цитат от коментар 2 на EU defender


    Ами сметнете сам - във фирма със 170 човека работя (на удобно място сме за ГТ и велосипедно придвижване), с колело на работа идваме петима, като само аз съм (луд) ентусиаст и ползвам колелото целогодишно...

  5. 5 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 2472 Неутрално

    Добре са го замислили.

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  6. Тия които въвеждат тези ограничения с какво ходят на работа?
    Да не би с велосипед?
    Не ми се вярва!

    Очите ти могат да те излъжат, не им вярвай!
  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#3] от "EU defender":

    Дали ще е на 01.01 или 31.01, ще видим.
    След Брезит, то че няма да изчезнеш е ясно, но поне от кумова срама си смени ника. Примерно на "виракоча". А може и просто "коча".

    Апокалипсисът апокалиптичен
  8. 8 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1395 Весело

    До коментар [#3] от "EU defender":

    Дали ще е на 01.01 или 31.01, ще видим.
    След Брезит, то че няма да изчезнеш е ясно, но поне от кумова срама си смени ника. Примерно на "виракоча". А може и просто "коча".

    Апокалипсисът апокалиптичен
  9. 9 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2803 Неутрално


    Нормално. Не беше твърде отдавна когато забранихме в центъра каруците.

  10. 10 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    До коментар [#1] от "БМЗ":
    "Брюксел по-добре да каже как ще се раздели с неевропейците.

    Ако Брюксел само заговори за раздеяне с хората, които не се чувстват европейци ще има вой до небето от изоставените.

    подпис
  11. 11 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 534 Разстроено

    У нас 2135 г. значи...тъжно...но сме 100 години назад от Западна Европа...

    www.commcrime.blogspot.com
  12. 12 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Двигателите на метан са къде къде по екологични от електромобилите. Смятам "мръсното" производство и рециклиране на батериите и производството на тока. Нали не забравяме, че все още голям процент от производството на ел енергия в световен мащаб се дължи на горенето на въглища. Отделно, корабите на дизелово гориво тровят атмосферата многократно повече същия двигателен обем съвременни автомобили с ДВГ. Изобщо малко таш..ъъъ..майтап работа е цялата изстория.

  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#7] от "БМЗ":

    На 1.11 да не си тука. Ясен ли съм?

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 934 Неутрално

    До коментар [#1] от "БМЗ":

    "Брюксел по-добре да каже как ще се раздели с неевропейците."

    Неевропейците викаш. То това да ти кажа е малко като "селянин". Не е географско понятие, а душевно състояние. В тази връзка всичкото русороб - чемодан, вокзал, Москва....

  15. 15 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4244 Любопитно

    Скандинавците вече работят по плана 2025...в Норвегия спрат продажбите на МПС с ДВГ.....А Белгия въпреки близоста си Холандия каране на велосипеди не е така масово!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  16. 16 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 689 Весело

    Да, петилетката в съкратени срокове... квото партията рече.

  17. 17 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#4] от "Дългия":

    Сори, ама няма шанс да ме качиш на колело през зимата, а и през лятото е трудно освен ако не се осигури адекватна баня за душ след колоезденето до офиса. За сметка на това 90% от придвижването ми в града става с градски транспорт.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  18. 18 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#12] от "George Svinarov":

    Дааа! Никой не желае да каже цялата истина за електромобилите, а полуистината понякога е най-голямата лъжа. За производството на акумулаторите се отделят толкова парникови газове, колкото автомобила би отделил за 7 години използвайки ДВГ.
    След 7 години - нова батерия и танту за кукуриго. Сякаш никой не е чувал за закона за запазване на енергията. Просто при електромобилите тя се произвегда на едно място, а се изразходва на друго. Градовете ще са по чисти, но "селата" по-мръсни и сякаш отново никой не е чувал за ефекта на пеперудата!

    pastor
  19. 19 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3053 Неутрално

    Тези неща трябва да стават не с административни решения , а по пътя на пазарните механизми. Ако пазарът го изисква , ще стане , ако не , няма да стане. Колко съветски съюза трябва да се рухнат, за да разберат западните левичарските глави, че с плановата икономика до никъде няма да я докарат.

  20. 20 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 842 Неутрално

    " Отчита се, че въпреки исканията на учениците за по-природосъобразен живот, след като напуснат гимназията, 70 на сто младежите избират да достигат до работното си място или до университета с автомобил. "

    То и нашите зелени умно красавци са така ! В Дневник се фръцкат че са загрижени за природата и въздуха , а в гаража в Лозенец стои ЕС класата и отпред на улицата е паркиран дизеловия кемпер !

  21. 21 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Един от трима избира да иде на работа с колело .В България има ли един от триста?
    —цитат от коментар 2 на EU defender

    Ти защо не ходиш на работа с велосипед?

  22. 22 Профил на velvoofell
    velvoofell
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Не е нужно да е с колело. В големите градове има Park&Ride паркинги на всяка крайна станция на метрото. А ако живееш в града, защо ти е кола при добър градски транспорт? Вредните газове и шумът в градовете идват в повече, за СО2 индулгенциите няма да коментирам.

  23. 23 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    На 1.11 да не си тука. Ясен ли съм?
    —цитат от коментар 13 на EU defender


    А ти на следващия ден след Брекзит да си напуснал форума!
    Ясен ли съм!?!

  24. 24 Профил на Гошко Мастичката
    Гошко Мастичката
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Налага се всеки ден да излизам от вкъщи преди 6:00, в противен случай 100% закъснявам за работа. Ужасно много камиони, а в колите
    по един човек в 90% от случаите. Случвало ми се е да бъда в задръстване по 2 часа за 19км. без да има инцидент. Белгия...

    Ще ви изрием...
  25. 25 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Тия тъпаци от Брюксел ще отичат в канализацията през Втория Мандат на Доналд Тръмп. Тогава ще се подпише и свободната търговия с щатите. И ДВГ ще бъдат изместени от електриките само когато хората сами ги предпочитат. А за целта са нужни още 20-ина години. Зелените кретени също ще отекат в канала. Аман от идиоти!

  26. 26 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1299 Любопитно

    До коментар [#4] от "Дългия":Сори, ама няма шанс да ме качиш на колело през зимата, а и през лятото е трудно освен ако не се осигури адекватна баня за душ след колоезденето до офиса. За сметка на това 90% от придвижването ми в града става с градски транспорт.
    —цитат от коментар 17 на bludniq_sin


    Аз не искам да качвам никой никъде, всеки сам прави своя (информиран) избор. И само да вметна, че карам електрическо колело, та потта не ми е позната в тоя случай...

  27. 27 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Искам да видя как евродупетатите и целият антураж идват на работа с колело. Или пък служителите от седалището на НАТО се возят на обществен електро-транспорт.
    П.С. Продавам колекционерски опел, на 32г, в движение. Цена по договаряне (бензинът в резервоара се заплаща отделно).

  28. 28 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 431 Весело

    До коментар [#19] от "tacheaux":

    Те и затова са сложили такива срокове...
    Автоморилите с ДВГ ще са екзотика дотогава...
    Почти съм сигурен, че доста преди това на хората ще е забранено да карат по обществените пътища.

  29. 29 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 431 Весело

    До коментар [#22] от "velvoofell":

    Има един проблем с масовия транспорт - пътниците в него...
    Вече и във Виена можеш да се натъкнеш на мръсни и миризливи.
    Като започнат есенните студове, поне 2-3-ма грипави кихат и кашлят във всяко превозно средство...

  30. 30 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 431 Весело

    До коментар [#27] от "ivanpopov":

    Има ли някъде снимки на това чудо на техниката?

  31. 31 Профил на archd
    archd
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#12] от "George Svinarov":Дааа! Никой не желае да каже цялата истина за електромобилите, а полуистината понякога е най-голямата лъжа. За производството на акумулаторите се отделят толкова парникови газове, колкото автомобила би отделил за 7 години използвайки ДВГ.След 7 години - нова батерия и танту за кукуриго. Сякаш никой не е чувал за закона за запазване на енергията. Просто при електромобилите тя се произвегда на едно място, а се изразходва на друго. Градовете ще са по чисти, но "селата" по-мръсни и сякаш отново никой не е чувал за ефекта на пеперудата!
    —цитат от коментар 18 на pastor

    Отново се пуска голямата простотия, за вредите при производството на акумулаторите и енергията за електромобилите! А при добива на нефт, преработката в бензин, дизел и газ, само бели пеперуди ли пърхат? А транспорта им с танкери (на мазут и нафта) и цистерни (на нафта)?

  32. 32 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 431 Любопитно

    До коментар [#31] от "archd":

    Не, че има обективен начин да се изчисли, колко СО2 се отделя при производството на батерии.
    Освен това да не забравяме, че в природата СО2 не е вреден, за разлика от петрола, дизела, бензина, ...

    Даже батерията на моя 7 годишен смартфон още си работи нормално. Имам и един 16-годишен Sony-Ericsson K750i, който още си работи с оригиналната батерия.
    Какво остава за съвременните климатизирани батерии.
    Има толкова много статии из нета за собственици, които превъзнасят батериите на 7 годишните си Тесли, навъртели по няколкостотин километра.

    Ама той знаел полутайната...

  33. 33 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 431 Любопитно

    До коментар [#31] от "archd":
    ...13-годишен Sony-Ericsson K750i, ...
    —цитат от коментар 32 на tie_interceptor


    Имах доскоро 16-годишен Siemens M35, който изхвърлих, защото пласмасата му започна да се пука, но батерията му още даянеше...

  34. 34 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1594 Разстроено

    У нас 2135 г. значи...тъжно...но сме 100 години назад от Западна Европа...
    —цитат от коментар 11 на Торбалан


    В същност - практически никога, защото
    "Всички тези правила не обхващат превозните средства, регистрирани като класически (колекционерски) и произведени преди повече от 25 години."

    Знае се коли на каква възраст кара българинът.

  35. 35 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    [quote#26:"Дългия"][/quote]

    Електрическото колело не е с нищо по-екологично от 50 кубиково скутерче с бензинов мотор.
    Единствената далавера е, че (засега) минава метър без застраховки и регистрационни номера

    Знанието е сила, информацията - власт
  36. 36 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    До коментар [#12] от "George Svinarov":

    Това за корабните двигатели, дето си го написал е тотално невярно.
    Големите двутактови кръстоглави корабни дизели са най- икономичните ДВГ, съществували някога.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Brake-specific_fuel_consumption

    Ето ти и справка да видиш колко е консумацията на различни ДВГ за Кв/ч .

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  37. 37 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3750 Неутрално

    Няма как да се качим на колелета, при този мръсен въздух.
    В колата поне има филтри.

    Първо, трябва да имаме достатъчно високи доходи, за да минем на бензин, както ще направят по-богатите части на ЕС.
    После ще построим велоалеи и тогава ще чакаме хората да си оставят колите.

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  38. 38 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#30] от "tie_interceptor":

    Съжалявам, вече е капариран. Някакъв чужденец...

  39. 39 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10480 Весело

    С тротинетки :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  40. 40 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#22] от "velvoofell":Има един проблем с масовия транспорт - пътниците в него...Вече и във Виена можеш да се натъкнеш на мръсни и миризливи.Като започнат есенните студове, поне 2-3-ма грипави кихат и кашлят във всяко превозно средство...
    —цитат от коментар 29 на tie_interceptor


    ++++++++++++++++++
    За мен лично, колата е част от моята ЛИЧНА СВОБОДА И МОБИЛНОСТ. Не само в ЮАР, където буквално за 300 метра ходиш с кола, но и като посещавам България, само първия, максимум втория ден ползвам метро или тролей, след това - само с кола, навсякъде. Иначе, влизаш в един салон с още 100 човека, някои киха, друг кашля, трети с лошо настроение и пр. Ползването на обществен транспорт е ДЕГРАДИРАЩО за индивида. Аз просто съм против такъв дискомфорт. А идиотите от зелените партии в Европа да вървят на майната си с тъпата си пропаганда, да си съберат кресльовците от улиците и да вземат да засаждат дървета, вместо да ми натрапват как аз да живея! При втория мандат на Тръмп в Европа ще се появят Републиканци, като тези в Америка, ще бият шута на зелените и въпросът дали да се карат бензинови, дизелови или електрически коли ще бъде оставен на Невидимата Ръка на Пазара, която е най-верният критерий за правилност. Зелените соц-комуняги ще отекат в канала на политическата тоалетна. Омръзна ни от тях, въпреки че тук в ЮАР няма никакви подобни изроди, но само пропагандата им по медиите е достатъчна за да отврати всеки нормален човек. Не съм видял Африканер да симпатизира на зелените, но всеки сади дървета в градината си и пази природата, без да вдига шум за това. Що се отнася до дизелите, както и до мощните пикапи и СУВ-та, тук и в Америка ще си ги караме и след 50 години, освен ако измислят електрики с по-привлекателни качества, каквито засега просто няма. И на Макрон и подобните нему също ще им бият шута. Никой не ще социализъм под благовидна Европейска кожа. Здравите и консервативни сили ще се наложат за да отстояват Свободите на Индивида.

  41. 41 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#40:"transvaal"][/quote]

    А не ходиш ли дори на 300 метра с колата от съображения за сигурност? И какъв е кефа да живееш в силно охранявани затворени комплекси?

  42. 42 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Отново се пуска голямата простотия, за вредите при производството на акумулаторите и енергията за електромобилите! А при добива на нефт, преработката в бензин, дизел и газ, само бели пеперуди ли пърхат? А транспорта им с танкери (на мазут и нафта) и цистерни (на нафта)?
    —цитат от коментар 31 на archd


    Не разбира се!

    За това - Истината е в Сравнението!

    Въглищата за електромобилите не се ли превозват, добиват в мини, обработват?
    Иначе СО2 и емисиите са изчислени тотал - от 380 до 143 за км. на електромобил и от 86 до 240 за ДВГ.

    You'll Need 286 Pounds of Coal to Fuel That Electric Road Trip
    By Dan Murtaugh October 31, 2018, 11:00 PM GMT+2

    Има, разбира се, кви ли не сметки из Интернет.
    На доста места съм чел за 35 кг, въглища на 100 км. за Тесла..

    И СО2 се смята лесно!

  43. 43 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Скандинавците вече работят по плана 2025...в Норвегия спрат продажбите на МПС с ДВГ.....
    —цитат от коментар 15 на Willy Messerschmitt

    И в Русия Медведев прокламира забрана на ДВГ!

    Скачайте, Ушанки!

    «Очередная глупость»: в России намерены запретить бензин и дизель

    МОСКВА, 3 августа 2017, 13:11 — REGNUM Глава правительства Дмитрий Медведев дал поручение вице-премьеру Аркадию Дворковичу проработать предложения по мерам господдержки развития электрического транспорта, пишут «Известия».



    Подробности: https://regnum.ru/news/economy/2306698.html
    Любое использование материалов допускается только при наличии гиперссылки на ИА REGNUM.

    П.П

    Медведев - ясен!
    Бие по петролопроизводителите .. най-големият , да не забравяме е САЩ!

    Ама проруските електро-тролове що сте се така накокошинили?

  44. 44 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Добре са го замислили.
    —цитат от коментар 5 на Mia san Bayern


    Ще ударят и по влаковете и по когенерациите!
    Поне 10 влака на ден влизат на дизел в гарите!

    А навремето имаше мода за малки когенерации ..
    Сега ще се набарбалюкат!

  45. 45 Профил на Архимед
    Архимед
    Рейтинг: 5 Гневно

    Това са пълни глупости и всеки учен го знае...
    Производството на такъв вид автомобили и тяхното ползване ще замърси много повече!
    В момента го изучаваме в ТУ...
    Автомобилите не газ и метан са по-добрият вариант, а + това новите системи
    на дизелите и бензиновите двигатели серия 7 пречистват дребни частици, което
    не е теория или предположение, а факт. Това всичко е бизнес, като човек учещ и
    занимаващ се с това... Да ви кажа и да знаете! Има тонове информация и изказвания
    на учени из интернета. Прочетете, а това с ЕКО - технологията е пълна измама!
    Това, което ще помогне е събирането на пластмаса от цялата планета и нейното рециклиране, защото няма какво да се прави друго с нея! Трябва да се забрани на "Кока-Кола" и др. големи производители на пластмасови продукти да им са забрани производството, но това е бизнес... Не ни трябват електромобили, електромобилите ги има от 90-те, просто сега нашумяха и започнаха да ги рекламират, като "Алтернатива". Няма нищо алтернативно! Просто бизнес. :)

    Пс: Къде си мислите, че ще бъдат автомобилите с вътрешно горене? Ще се рециклират? Ще бъдат продадени в Африка и ще се ползват там... Там сигурно няма да замърсяват?

  46. 46 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    ..А Белгия въпреки близоста си Холандия каране на велосипеди не е така масово!
    —цитат от коментар 15 на Willy Messerschmitt


    Да не е щото релефът е различен
    За това опита ли се да помислиш !

  47. 47 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1049 Весело

    ЛоЛ ЕССР ще промни и физичните закони с директиви.

    Европейските градове са малки за да имаш 2 коли (градска и за дълъг път), освен това в по-голямата част от Европа няма инфраструктура за зареждане на ел. кола.
    Ще си купя електричка когато мога от Вина до София да стигна с не повече от час загубен в зареждане.

  48. 48 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#12] от "George Svinarov":Това за корабните двигатели, дето си го написал е тотално невярно.
    .https://en.wikipedia.org/wiki/Brake-specific_fuel_consumption Ето ти и справка да видиш колко е консумацията на различни ДВГ за Кв/ч .
    —цитат от коментар 36 на sandman


    В смисъл
    Ей корабен дизел 107 390 конски сили и който не спира и по месец - време за корабен курс от Британия до Чили да речем - според тебе не се равнява на поне 1000 леки коли !

    Или по-голям дизел 109 000 конски сили - https://www.autoblog.com/2011/07/22/worlds-largest-diesel-engine-makes-109-000-horsepower/?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAM7qQMpDYqwDyifREEvT5fdtkq9_3UNP9vrYVLvin2nTn8uef27b0iTP-_Ac7LxX40Bzw7aVeH8nJTH6T1kv-5bkw8sbDt6R4sJikduVCjJnVUPGo-C5i2znVNyoNwPOUjBuzwAhIjmvoQ3bwUqYuVWMeRdxsHJ3dhvYblKcAsD9&guccounter=2

  49. 49 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Първо, трябва да имаме достатъчно високи доходи, за да минем на бензин, както ще направят по-богатите части на ЕС.
    —цитат от коментар 37 на hope


    Хак им е - според “Шпигел“ частиците отделяни от нов бензинов мотор с “директ инджекшън“ са най-вредните възможни!
    Обяснено е и защо - заради Екологията и изискванията за СО2!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK