Германски медии: "Фолксваген" може да избере Словакия за производството на "Пасат"

Германски медии: "Фолксваген" може да избере Словакия за производството на "Пасат"

© Reuters



Германският концерн "Фолксваген" (Volkswagen) замрази плановете за завод за 1.3 млрд. евро (1.4 млрд. долара) в Турция, но все пак скоро трябва да реши къде да построи новите съоръжения за производство на средноголеми автомобили, пише специализираното издание "Отъмотив нюз Юръп".


Компанията може да реши в бъдеще да произвежда модела "Пасат" (Passat) в Словакия вместо в Турция, посочват източници.


Надзорният съвет на "Фолксваген" трябва да се събере тази седмица, за да реши дали да продължи с планираната инвестиция. Концернът замрази плановете за вложенията в Турция на фона на международните критики срещу военната операция, която турската армия започна в Сирия, припомня изданието.




Решението трябва да бъде взето бързо, тъй като автомобилостроителят иска заводът да заработи до октомври 2022 година, когато дейността в германския град Емден, където в момента се произвежда "Пасат", ще се пренасочи към изцяло електрически коли.


Сред решенията, които се обсъждат, е производството на средноголемия модел да бъде прехвърлено към огромния завод на концерна в Братислава, Словакия, посочват източници пред изданието "Аутомобилвохе".


Моделите, произвеждани в словашкия завод, включват "Туарег" (Touareg) и Ауди Кю 7 (Audi Q7), автомобили с висока проходимост, компактните "Фолскваген ъп" (VW Up), "Сеат Мии" (Seat Mii) и "Шкода Ситигоу" (Skoda Citigo). Планира се производството на миниколите в завода постепенно да бъде спряно, тъй като този пазарен сегмент е в упадък, което ще освободи производствен капацитет.


Словакия, е страната, в която се произвеждат най-много автомобили на глава от населението, а около 300 хил. души са ангажирани пряко или косвено в сектора. В началото на годината заводът на "Фолксваген" обяви планове за съкращение на 3000 работници в своя завод в страната.


В Словакия производството на автомобили формира най-голям процент от общата заетост - 15.4%. В страната заводи, освен "Фолксваген", имат също "Киа", "Хюндай" и "Ягуар Ленд Роувър".


След замразяването на плановете за Турция сега България, Румъния и Сърбия се надяват, че "Фолксваген" ще се върне към "краткия списък" от възможни локации, който включваше тези балкански страни и Северна Африка, отбелязва изданието. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Неутрално

    Голяма сапунка...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  2. 2 Профил на niki
    niki
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Тъжна работа, как всички държави, останали без собствена индустрия, се надпреварват да се харесат на един концерн.

    niki
  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4000 Неутрално

    Чудо голямо, ние пък ще си построим турско-сръбски поток и депо за ядрени отпадъци от БелеНЕ.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на niki
    niki
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Фолксваген не иска да инвестира тука, защото ги е срам от ниските доходи у нас.

    niki
  5. 5 Профил на niki
    niki
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Борисов да им обещае, че ще им дава безвъзмезно 10% от БВП.

    niki
  6. 6 Профил на Зори
    Зори
    Рейтинг: 1538 Весело

    Еееее дайте сега всеки месец да предполагаме и да гадаем къде аджеба Фолксваген щели да решат да си построят завода... Ама дали в Турция,България,Словения или Аляска?

  7. 7 Профил на Тиволе
    Тиволе
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Държавата на батките и мутрите няма никакви шансове.

  8. 8 Профил на Зори
    Зори
    Рейтинг: 1538 Весело

    ...заприличаха едва ли не на най-ухажваната девственица... И най-накрая:,,Искат ме мамо от три страни-всеки вика ,,Всеми я ти!"...

  9. 9 Профил на девети дан
    девети дан
    Рейтинг: 375 Неутрално

    нещем пасат
    ние ще правим vw polo
    ама друг път

  10. 10 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Нали причината да бъде избрана Турция бе огромният пазар. Сега Словакия е актуална, която е наполовина на БГ. Причината единствена е планираната печалба. За парите пречки като режими, права, закони няма, стига печалбата да е ок.

  11. 11 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    Хах, Еми това би било най - логичното. Важното е да не е в Турция.

  12. 12 Профил на amg32
    amg32
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Ама как така? Ганю ще се чувства обиден! Че пак не са му дали, пак не го зачели, пак не са го дооценили колко е гениален, способен, знаещ и можещ!

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1794 Весело

    Фолксваген не иска да инвестира тука, защото ги е срам от ниските доходи у нас.
    —цитат от коментар 4 на niki


    ФВ да ги е срам от нещо?!?! 😀😀😀 Денят започва с хумор!

  15. 15 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Разстроено

    Срам ме е от германците. Да си стоят заводи, ако искат в Парагвай. Българинът трябва да мине на шевролети, защото германците мислят всички в Източна Европа за подчовеци, а пък европейската солидарност се оказа илюзия. Ако някой не знае, в заводите на "Фолксваген" работят и турци, тоест българинът в очите на германеца е по-ниско от турчина.

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  16. 16 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    А и според мен истината е ( както и други писаха във форума), че България въобще не е разглеждана насериозно, просто е използвана като жокер в преговорите с Турция. А уговорката е била че българските политици ще спечелят в замяна безплатен ПР + достойното второ място.

  17. 17 Профил на xfh59608894
    xfh59608894
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Още на следващия работен ден след избора на държава за завод, България да наложи санкции на VW. Все ще се намери за какво.

  18. 18 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4066 Неутрално

    От концерна показаха толкова сляпа и неадекватна позиция като избраха Турция, че каквото и да решат от тук насетне, усещането за зле прикрита безугледна меркантилност ще остане да тежи върхи имиджа на германците....Не очаквах точно от тях, които непрестанно уж критикуват диктатурата на режима в Анкара, такова жалко поведение. В свят на интереси обаче, то е доминиращото.....

  19. 19 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4373 Разстроено

    Ако избора е Словакия или България много ясно, че VW ще изберат Словакия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  20. 20 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    Само БГ няма да избере. След като плевлю тръгна да им извива ръцете! И така и не разбрах в качеството си на какъв. Той се изживява като пожизнен президент.

    Мърфи е оптимист!
  21. 21 Профил на Vova Josei-ki
    Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    До коментар [#2] от "niki":


    ...как всички държави, останали без собствена индустрия...
    —цитат от коментар 2 на niki


    Ако тая "индустрия" е била специализирана само в производство на чушкопеци и дръжки за метли, това е резултата!

    И само не ми давай за пример производството на кораби, например, защото иди да се конкурираш с Китай или Южна Корея!

  22. 22 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Любопитно

    Сега е удобен момент "Тесла" да разучава България за производство на електромобили или просто българинът да купува автомобилите и, защото на кого му дреме за германците?

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  23. 23 Профил на Vova Josei-ki
    Vova Josei-ki
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    До коментар [#14] от "zxp53317185":

    +++
    Те се опитаха да измамят Света, ще имат някакви задръжки...

  24. 24 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3393 Неутрално

    "автомобилостроителят иска заводът да заработи до октомври 2022 г." -- и аз искам много работи, по от едната страна се зъби Тръмп с митата, от другата -- гретето с петъците, та а дано, ама надали.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  25. 25 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Нерде Стамбул, нерде Братислава ???

  26. 26 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 3878 Неутрално

    Ма нали избраха Турция заради огромния пазар, целта беше Близкия изток и арабските държави с гигантската им покупателна способност, добрата квалификация на турските работници, добрата инфраструктура и НИКАКВА, АМА НИКАКВА ПОЛИТИКА нямаше в цялата работа?!?

    Пък колко плюхме по България, пък колко помия изляхме!

    Ся кат гледам същите капацитети пак подхванаха плювните!

    Дори и Росито се изказа...хахаха!

  27. 27 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Любопитно

    "Жилет" по подобен начин направи реклама за "токсичната мъжественост" и изгуби $ 8 млд. Сега германците се правят на благородници. И те летят твърде близо до Слънцето.

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  28. 28 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Пращайте електрическия UP в България и да ги караме споделено!

  29. 29 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4679 Неутрално

    "Решението трябва да бъде взето бързо, тъй като автомобилостроителят иска заводът да заработи до октомври 2022 година..."



    А преди дни Honda обяви, че възнамерява да продава само хибридни и електрически автомобили в Европа до 2022 г. Новите разработки ще навлязат на пазара под марката e: Technology.
    Та, много закъсня този завод, отделно, че изостава технологично, отделно огромния спад на продажбите.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  30. 30 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 528 Неутрално

    логистиката към България е трудна и бавна. Камионите чакат с чанове на границата с Румъния, а Сърбия се засили към Евразийския съюз. После тези коли ще трябва да се търкалят обратно към по-богатите страни на ЕС и пак ще има проблеми. Словакия е в по-добро географско положение. Братислава е на 70 км. от Виена.......

    ATX
  31. 31 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Сега е удобен момент "Тесла" да разучава България за производство на електромобили или просто българинът да купува автомобилите и, защото на кого му дреме за германците?
    —цитат от коментар 22 на Сенчеста фигура


    Няма такива работи.
    50% от автомобилите в Европа са немски и ще си останат немски, защото просто няма по-добри!
    Така е било и така ще бъде.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  32. 32 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Нали причината да бъде избрана Турция бе огромният пазар. Сега Словакия е актуална, която е наполовина на БГ. Причината единствена е планираната печалба. За парите пречки като режими, права, закони няма, стига печалбата да е ок.
    —цитат от коментар 10 на aa1830


    Ивайло Пенчев има чудесен анализ по темата:
    "Зa Фoлкcвaгeн дa ви кaжa:
    Иcкaт дa пocтрoят зaвoд хoрaтa, нo питaт кoй щe им дaдe пaри. В интeрнeтa пишe, чe нaшeтo прaвитeлcтвo им прeдлaгaлo 260 милиoнa eврo cубcидия. Тe щe имaт 4000 рaбoтници. 260 милиoнa дeлeнo нa 4000 прaви 65 000 eврo нa рaбoтник cубcидия. Нe зa рaбoтникa, рaзбирa ce. Aкo дoпуcнeм, чe cрeднaтa зaплaтa тaм щe e 2000 лв, излизa, чe cъвкупният бългaрcки нaрoд щe плaщa в прoдължeниe нa 5 гoдини вcички зaплaти нa рaбoтeщитe зa Фoлкcвaгeн. И cякaш имa нaциoнaлeн кoнceнcуc, чe тoвa e дoбрo зa Бългaрия.
    Нe.
    Нe e дoбрo.
    Дoбрo e зa Фoлкcвaгeн и зa пoлитицитe, кoитo им пoдaрявaт нaшитe пaри, зa дa ce изфукaт.
    Зa вcички ocтaнaли e дълбoкo нeмoрaлнo."

  33. 33 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Ако избора е Словакия или България много ясно, че VW ще изберат Словакия.
    —цитат от коментар 19 на Иво


    Разбира се!
    Истината обаче е, че няма друга алтернатива на Турция!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  34. 34 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2656 Любопитно

    За нас е безпредметно това гадаене. Ние няма да сме.
    Хей, искате ли всеки месец да гадаем къде ще са Олимпийските игри 2048-ма?

  35. 35 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 327 Неутрално

    Малее, това стана като латино сериал. Направо не мога да повярвам, че такъв концерн се лута и си сменя решението по няколко пъти.... направо на БГ политици заприличаха.
    Започвам да се замислям, щом мениджмънта е толкова неориентиран, как въобще успяват да произвеждат свестен продукт. Може да се движат още по инерция, но още 2-3 стратегически грешки и може да затрият фирмата

  36. 36 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#32] от "Лео":

    Тази логика не върви.
    Или върви за срок от една година!
    Колкото по-голям е срокът на експолоатация, на продуктът от една печеливша субсидия, толкова по голяма част от субсидията (и по-бързо) се връща обратно .
    А след това идва и времето на чистата печалба.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  37. 37 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Вече никога няма да купувам фолксвагени и производните им по две причини:
    - високомерието на германците, които щяха да направят завод в диктаторската Турция
    - електромобилите стават все по-разпространени

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  38. 38 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2640 Неутрално



    Германците също са обидени, че ФВ бяга в чужбина да произвежда.

  39. 39 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Малее, това стана като латино сериал. Направо не мога да повярвам, че такъв концерн се лута и си сменя решението по няколко пъти....
    —цитат от коментар 35 на ywk50370410


    Няма такива работи!
    От концерна вече обявиха, че не разглеждат други дестинации освен Турция!
    Просто в момента има пауза.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  40. 40 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    До коментар [#32] от "Лео":

    Ивайло Пенчев най - добре да си гледа катерушките, и да не вдига крак като подковават вола ;)

  41. 41 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    До коментар [#30] от "WC1":

    Не е това... Влаковете не чакат по граници, нито корабите. Друго липсва при нас.

    Бивш tww09306483.
  42. 42 Профил на ywk50370410
    ywk50370410
    Рейтинг: 327 Неутрално

    Германците също са обидени, че ФВ бяга в чужбина да произвежда.
    —цитат от коментар 38 на Нинов


    Абсолютно. При новината преди 2 седмици, че временно се спира инвестицията в Турция, коментарите (мисля че беше в Шпигел) бяха на 90% че повече няма да си купят ФВ. Освен това една част от германците се отказаха още след дизелскандала, защото се почувстваха измамени че са карали "еко дизел"

  43. 43 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Любопитно

    След „Дизелгейт" фолксвагенистите си останаха същите разбойници.

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3417 Неутрално

    До коментар [#32] от "Лео":

    Остави го тоя велик бизнесмен Пенчев... Той е много принципен, когато говори за другите. Иначе и той беше нареден на държавната хранилка като усети, че може да прилапа евтинки терени и сгради. Какво стана с великата му интернет платформа, в която доставчици от цял свят трябваше да се състезават, кой да му предлага по-евтини материали? ;)

    Бивш tww09306483.
  45. 45 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    Тоз VW му бръкна в здравето на Боко. Заради него загуби поне 5% на изборите. 200 автомобилни завода и нито един истински.

  46. 46 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2264 Неутрално

    50% от автомобилите в Европа са немски и ще си останат немски, защото просто няма по-добри!
    —цитат от коментар 31 на Рим


    Точно.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  47. 47 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#18] от "samoedin":
    Защо една фирма трябва да прикрива меркантилността си?

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  48. 48 Профил на jeq19606355
    jeq19606355
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Едно е сигурно, че няма да изберат нас, кой ще изберат е просто подробност.

  49. 49 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    ...заприличаха едва ли не на най-ухажваната девственица... И най-накрая:,,Искат ме мамо от три страни-всеки вика ,,Всеми я ти!"...
    —цитат от коментар 8 на Зори


    Точно!

    Направо да поканим "Хюндай" да си произвеждат тук модела "Кона" и други електрички, защото това е бъдещето!

    https://autobild.bg/hyundai-kona-elektro-613-км-с-едно-зареждане/

    То и в статията си го пише - ФВ местят завода-отживелица за дизеляци извън Германия и на негово място започват да правят електрически коли.

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  50. 50 Профил на gazolinerabp
    gazolinerabp
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Тази марка никога не съм я уважавал ама от дизелгейт насам направо я намразих.

  51. 51 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10410 Неутрално

    Словакия печели въпреки размера си (по-малка от България) и нивото на заплатите (по-високи от България). Освен тов имат 3000 обучени работници :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  52. 52 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Тези разграват половин Европа!

  53. 53 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Явно не ни щат. Сигурно има защо.

  54. 54 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#41] от "Petleshev":

    Влаковете не чакат, ама не съвсем. А пък нашите влакове не са стрели - например през Сърбия за смяна на ел. с дизелов локомотив и после пак с ел. се губи не малко време. А пристанищата са далеч от Кремиковци, после има проливи и прочее. Комплексни са нещата.

  55. 55 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    То май за България остана едиснвено бизнеса с изгаряне на отпадъци от други държави. Май това е единственият бизнес за който правителството на Тиквата се пребори. останалото Южен поток стана Турски поток, тировете ги прекараха да се регистрират във Германи и Франция, АЕЦ Белене стана Турски АЕЦ... остана бай ганя гастербайтера и Гана проститутката.

  56. 56 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    До коментар [#54] от "sbk":

    #Интересно пък в Словакия какви проливи се вливат... сигурно гейберистки морета и проливи има и те са виновни

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Яши
    Яши
    Рейтинг: 466 Неутрално

    А и според мен истината е ( както и други писаха във форума), че България въобще не е разглеждана насериозно, просто е използвана като жокер в преговорите с Турция. А уговорката е била че българските политици ще спечелят в замяна безплатен ПР + достойното второ място.
    —цитат от коментар 16 на zxp53317185


    Голям ПР, няма спор ;)

  59. 59 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1069 Весело

    При онази загуба 64 милиарда в САЩ тук за 1.5 и каква дандания,дали пък толкова им пука на Вааген .
    Прочетох ,че вместо да мислят нов завод, хората ще натоварят мощностите си във вече съществуващ.Та от това по-голяма логика има ли???
    И словаците ще са доволни/макар ,че напоследък доста зле виждат немския концерн/ и германците уж честни.А за почтенността им пред голямата печалба се видя в Амеерика ,точно как мислят.Само ,че прокурори и адвокати излетяха в космоса от тяхната почтенност.Така и трябва да бъде!

  60. 60 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3855 Любопитно




    До коментар [#15] от "Сенчеста фигура":

    . Ако някой не знае, в заводите на "Фолксваген" работят и турци, тоест българинът в очите на германеца е по-ниско от турчина.
    ========
    Само не можах да те разбера. ...кой е виновен в случая. ...

    И още .....къде е наръчника за ...."коя държава , кой над кого трябва да уважава повече''....

    Bukalemun
  61. 61 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Вече никога няма да купувам фолксвагени и производните им по две причини:
    - високомерието на германците, които щяха да направят завод в диктаторската Турция
    - електромобилите стават все по-разпространени
    —цитат от коментар 37 на Сенчеста фигура


    Електромобилите са вече почти 1% от продажбите на пазара.
    И почти 0.3% от автопарка на Земята!

    Нещата вървят!
    Медведев се изказа, че съвсем скоро ще има 17% електро и много хора са се нахъсали!

    П.П
    Германците имат ТРИ завода в Диктаторска Русия!
    Хора бдете!

  62. 62 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Ма нали избраха Турция заради огромния пазар, целта беше Близкия изток и арабските държави с гигантската им покупателна способност, добрата квалификация на турските работници, добрата инфраструктура и НИКАКВА, АМА НИКАКВА ПОЛИТИКА нямаше в цялата работа?!?
    —цитат от коментар 26 на faeton.


    Глупости!

    100% политика!
    Че къде освен в Турция?

    Собствениците на Капитала решават!
    А решават заради Политика!

  63. 63 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Та, много закъсня този завод, отделно, че изостава технологично, отделно огромния спад на продажбите.
    —цитат от коментар 29 на hamiltonf


    Що да е закъснял?
    Кой пазар не е покрит с продукция?

    Къв спад?

    2.1% за Китай?

    "customers took delivery of their Volkswagen in the Middle Kingdom in 2018 – a drop of 2.1 percent compared with the previous year."

    Да, ама излумкаха над 4 милиона за азиатския пазар общо !
    Да сравним с Тесла - малко над 250 000 общо за света!

    .." 2018, Volkswagen Group deliveries worldwide increased by 0.9% to a record 10.83 million vehicles."

    И имат значи 40 пъти повече продукция.
    Ква криза и рухване на продажби ?

  64. 64 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    От концерна показаха толкова сляпа и неадекватна позиция като избраха Турция, че каквото и да решат от тук насетне, усещането за зле прикрита безугледна меркантилност ще остане да тежи върхи имиджа на германците.......
    —цитат от коментар 18 на samoedin


    Глупости!
    Ква меркантилност?

    Решението е 100% политическо!

  65. 65 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#15] от "Сенчеста фигура": . Ако някой не знае, в заводите на "Фолксваген" работят и турци....
    —цитат от коментар 60 на eti mehter


    В Мексико сигурно работят мексиканци, в бразилския "Фолксваген" бразилци , в Русия ще да работят руснаци и разна друга сган, в индийския "Фолксваген"сигурно има и индийци..

    Ей в Индия - капацитет 200 000 на година.

    The plant has a production capacity of up to 200,000 vehicles a year in a full three shift system.
    The Honourable Governor of Maharashtra, His Excellency Shri. S. C. Jamir and Prof. Dr. Jochem Heizmann, officially inaugurated the new plant on March 31, 2009, in the presence of nearly 500 international guests.

    И колко ли човека са на работа?

  66. 66 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално


    Направо да поканим "Хюндай" да си произвеждат тук модела "Кона" и други електрички, защото това е бъдещето!
    —цитат от коментар 49 на ТНТ


    Бъдещето е в "Хюндай Кона" без никакво съмнение!
    Който е на "Сузуки" е заложил на миналото!

  67. 67 Профил на vtv64
    vtv64
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Направете завода в Гелзенкирхен, то там либанезетата ще ви работят! Тъпунгери и евроидиоти колкото искаш там. Не ви щем вагените, идете на майната си.

  68. 68 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 358 Неутрално

    Престанете с темата бе,хора!Изразходихме се вече и емоционално,и физически да мислим и пишем по въпроса!Забравете!

  69. 69 Профил на Сенчеста фигура
    Сенчеста фигура
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    До коментар [#65] от "simChо":

    В Германия бе, умник. Турци работят и в германските заводи в Германия, защото германецът уважава само след груба сила и заплахи.

    В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.
  70. 70 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#65] от "simChо":В Германия бе, умник. Турци работят и в германските заводи в Германия, защото германецът уважава само след груба сила и заплахи.
    —цитат от коментар 69 на Сенчеста фигура


    А в руските заводи на "Фолксваген", работят и таджики и всякакви!
    Защото и руснакът уважава само грубата сила и заплахите!

    Ей сега , след като Росен се зае да ги клепа навред и да им прави навъпреки - "Фолксваген" ще ни уважават и нас!

  71. 71 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Направете завода в Гелзенкирхен, то там либанезетата ще ви работят! Тъпунгери и евроидиоти колкото искаш там. Не ви щем вагените, идете на майната си.
    —цитат от коментар 67 на vtv64


    Не шем!
    Искаме веч "Хюндай Кона"!
    Росене спри се с пусто ФВ - емвай се да лобираш за "Хюндай"!

  72. 72 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Не шем!
    Искаме веч "Хюндай Кона"!
    Росене спри се с пусто ФВ - емвай се да лобираш за "Хюндай"!
    —цитат от коментар 71 на simChо


    Но не можем - на "Фолксваген", обрекли се веднъж!
    Ще го чакаме , ще го помним, ще му бъдем верни!

    Той ще дойде пак, с коси от топъл дъжд!
    Той ще дойде пак!

    Росене, бори се!
    Мачкай ги, машино!

    Те уважават , който ги мачка!

  73. 73 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Фолксваген не иска да инвестира тука, защото ги е срам от ниските доходи у нас.
    —цитат от коментар 4 на niki


    +++
    Много добро!

  74. 74 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#56] от "jobssboj":

    Интересното е, че Словакия е на 1000 км от София т.е. на 1000 км по-близо до сърцето на Европа, да не кажа, че са точно в него. Ако не си наясно какво означава това от логистиччна гледна точка, да помогна с каквото мога. А относно Проливите препратката беше за завода в Турция - та там Проливи няма и морския път ще бъде с 3 дни по-къс във всяка една посока. И местния турски пазар съвсем не е за пренебрегване, близостта с азиатските пазари също. Поради подобни комплексни причини Румъния преди години дръпна доста бизнес от България.

  75. 75 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    А в България? Или тук само комсомолско-партиен бизнес вирее?
    Все пак е много по-вероятно да си купя словашки пасат отколкото турски.

  76. 76 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Българинът трябва да мине на шевролети.
    —цитат от коментар 15 на Сенчеста фигура


    Да се опитам да позная - иска ти се “Шевролет Нива“!
    Не е лоша новата а и МВР са били на “Ниви“- спомени !

    https://www.zr.ru/content/news/694997-chevrolet-niva-2-shevi-v-dushe-niva-v-xaraktere/

  77. 77 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Да кажем дружно НЕ на таратайките на Волксваген. За Бога Братя НЕ ГИ КПУВАЙТЕ!

    Марс е изконна Американска територия!
  78. 78 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8541 Неутрално

    "Фолксваген" никога няма да дойде в България, където управлява мафията, няма върховенство на закона, а гл. прокурор се избира на тайни места в късни доби.

  79. 79 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    "Фолксваген" никога няма да дойде в България, където управлява мафията, няма върховенство на закона, а гл. прокурор се избира на тайни места в късни доби.
    —цитат от коментар 78 на Роси


    “Фолксваген“ иска Главните прокурори да е ясно кой ги избира!

    Във Волфсбург искат изборът - да се извършва най-късно до 10 часа сутринта - а не да е в късни доби!

    И отиват “Фолксваген“ в Махаращра или в Калуга!

    https://vwgroup.ru/company/kaluga/

    https://vwgroup.ru/press/news/25244/

    Евала Роси - всичко си схванала!

  80. 80 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    До коментар [#74] от "sbk":

    Е демек Словакия била с 1000 км по близо до Европа ама България е по-близо пак до съшата Европа от турция. Турция имала проливи ама Словакия ги няма - демек причината е в всичко друго дори да си противоречи ама проблемът нее в това че България е псоледната дупка на кавала вече.

  81. 81 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    В Турция ще бъде! Трябва да се удари Тойота, Хонда и Субару и да се проникне до страните от Арабския залив. Сега малко мъгла и пушилка ... докато се уталожи в Турция.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  82. 82 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#80] от "jobssboj":

    Това за последната дупка на кавала не съм го коментирал, защото няма смисъл. Идеята е, че Словакия е доста по-близо до Европа по суша от България. А Турция - по море. Ние сме по средата - ни риба, ни рак. Това са само географските доводи, другите както и да ги коментираме, не са в наша полза. Изобщо: ако бяхме добро място за този завод, Вагените сами щяха да ни молят да го построят тук, а не обратното.

  83. 83 Профил на Cold Fade
    Cold Fade
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#73:"anarhochristian"][/quote]

    Сериозно??





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK