"Оркестър Сорос": Унгарец наруши правилата на среща на ЕС и ядоса колегите си

Золтан Ковач

© Associated Press

Золтан Ковач



Унгарски представител е допуснал умишлено вчера ярко нарушение на правилата в закритата част на заседанието на Съвета на ЕС по общи въпроси. Това потвърдиха след края на заседанието от финландското председателство на Съвета, предаде БТА.


Унгарският държавен секретар Золтан Ковач е правил коментари в "Туитър", докато европейските министри изслушват при закрити врата доводите на унгарското правителство в процедурата по чл. 7 срещу Будапеща за постоянна заплаха за върховенството на закона. Финландският министър Тути Тупурайнен, председателствала заседанието, съобщи пред журналисти, че е поискала писмени обяснения.

По нейните думи обсъжданият въпрос е бил достатъчно чувствителен, а правилата предвиждат изслушването да премине в закрито заседание. Вместо да се съобрази с изискванията, Ковач е поместил в "Туитър" коментари, възприемани като антисемитски заради обвързването от него на проблемите на Унгария с връзките на финансиста Джордж Сорос. За да подкрепи мисълта си, Ковач е поместил и снимки на Сорос с Вера Йоурова, еврокомисар, отговарящ за ценностите и прозрачността с коментар "Така работи оркестър "Сорос", ако някой е склонен да се съмнява". Ковач освен това определи въпросите на държавите членки като "нелепи".




"Обвинявайки Унгария в нарушение на принципа на правовата държава, те повдигнаха проблеми, които вече са решени и пристъпиха към грубо нарушаване на всички правила на процедурата", допълни Ковач., който обвинява "Оркестъра "Сорос", че въвлича Общността в "тяхната идеологически водена политическа борба".


Управляващата партия на "Фидес" отдавна обвинява Сорос, че се опитва да се намеси във вътрешната политика и принуждава страната да отвори границите си за мигранти.


Външният министър на Люксембург Жан Аселборн е заплашил да напусне изслушването, ако Ковач не спре да публикува туитове от срещата, отбелязват двама дипломати, цитирани от "Политико".


Някои от колегите бяха потресени, всички сме много разочаровани, посочи Тупурайнен. По нейните думи изслушването на Унгария за втори път от септември насам не е съд или преследване, а възможност Будапеща да обясни своите действия. Стараем се да водим градивен разговор, при взаимно уважение, но много решително и призовавам следващото хърватско председателство да продължи в същия дух, добави тя.


Общите ценности не са въпрос на морални схващания, а факти - залегнали са в договора за ЕС, посочи Тупурайнен. По нейните думи вчерашният разговор с Унгария е бил много честен.


Тупурайнен отбеляза, че финландското председателство е предвидило възможността занапред върховенството на закона да бъде обвързано с осигуряването на средствата от бюджета на ЕС, както предложи Европейската комисия. Предстои по-късно тази седмица Европейският съвет да вземе отношение по тази възможност, но за да бъде въведен такъв подход, ще се изисква единодушието на държавните и правителствените ръководители.


Миналата година Европейският парламент задейства наказателна процедура срещу Унгария, която може да лиши страната от правото й на глас в ЕС. Процедурата по чл. 7 (повече за нея четете тук) се използва изключително рядко: тя беше задействана за пръв път в края на декември 2017 г. срещу Полша по инициатива на Европейската комисия. За да се стигне до тежката санкция обаче е необходимо единодушие на държавите членки, а Полша и Унгария си обещаха взаимно да се защитават.


"Политико" отбелязва, че по време на заседанието Унгария е отхвърлила опасенията на държавите членки на ЕС за върховенството на закона в страната, а министри от ЕС са повдигнали въпроси за академичната свобода, концентрирането на 400 медии в ръцете на проправителествен орган и спорните съдебни реформи.


По време на изслушването Унгария беше представена от трима служители, сред които правосъдният министър Юдит Варга, която иска да се сложи край на процедурата по чл. 7. По думите ѝ тя единствено всява недоверие сред държавите членки.

Ключови думи към статията:

Коментари (149)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4436 Весело

    Браво на Золтан! Трябва да има гласност, данъкоплатците да разбират какво става зад кулисите...

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, вследстие на което, на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Хайде сега, пишеш нещо не хубаво за Сорос и си антисемит веднага.
    Ма Сорос е сътрудничил на нацистите точно срещу евреите по време на войната, стига глупости.
    А Унгария си има мнение, затова и се опитват да я мачкат.

  4. 4 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Аз да питам … какъв го дири Сорос на заседание на Съвета на ЕС, като какъв е там ?!
    ЕС е наднационална структура с отдаден частичен суверенитет от държавите-членки .

    Сорос е корумпирал елита на ЕС и се опитва да наложи финансиране на неговите НПО-та директно от бюджетите на държавите-членки, като използва силата за натиск на Комисията

    Това е корупция от невиждан мащаб ….
    Кой е поканил Сорос на заседания на Съвета на ЕС и в какво му качество ????

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  5. 5 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4194 Неутрално

    Значи, да говориш срещу Сорос (или Шорош), било проява на антисемитизъм?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4194 Весело

    До коментар [#3] от "НеКой":

    Значи, всички които критикуват Фандъкова са женомразци, а всички, които попържат Боце, са антиквари!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1834 Неутрално

    Орбанистите започнаха добре около мигрантската криза- реагираха адекватно и извлякоха добре дивиденти, после напуснаха разума и не се усетиха кога да спрат.
    Движат се към модела на североизточната сатрапия, но унгарските граждани ще ги спрат!!!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4436 Любопитно

    Значи, Тръмп може да прави коментари в "Туитър", а Золтан не може?!

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, вследстие на което, на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  10. 10 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Не разбирам защо неодобрение към Сорос е антисемитизъм.
    По тази логика всички, които не одобряват Обама, са расисти.
    Що за логика?

    Доброто е заразно
  11. 11 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3626 Неутрално

    "коментари, възприемани като антисемитски заради обвързването от него на проблемите на Унгария с връзките на финансиста Джордж Сорос."


    --------------
    Това е голямо провинение.......................
    В Брюксел са изтрещели здраво!

    Любовта ще спаси света!!!
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9817 Весело

    Ще стане дясна ръка на Орбан :)
    (Ако вече не е такъв)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3626 Неутрално

    Не разбирам защо неодобрение към Сорос е антисемитизъм.По тази логика всички, които не одобряват Обама, са расисти. Що за логика?
    —цитат от коментар 10 на АзКлавдия


    ---------------
    Бизнес. Политиката на Сорос докарва огромни печалби на определени съсловия.

    Любовта ще спаси света!!!
  15. 15 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3233 Неутрално

    Не разбирам защо неодобрение към Сорос е антисемитизъм.По тази логика всички, които не одобряват Обама, са расисти. Що за логика?
    —цитат от коментар 10 на АзКлавдия


    По същата логика по която всеки който не харесва Путин го обявяват за русофоб.

  16. 16 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3558 Неутрално

    ".....възможността занапред върховенството на закона да бъде обвързано с осигуряването на средствата от бюджета на ЕС."

    Евроцентове ще получават само послушниците!
    Унгарският представител защити правата и интересите на Родината. Нашта сврака дали може да го направи?
    Боко е длъжен да присъедини България към Вишеградската четворка.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1335 Любопитно

    Това ли е антисемитското изказване?

    #GeorgeSoros по собствените му думи в Давос преди време: "Ние сме активно ангажирани с всеки, особено в моята родна Унгария, където нашият подход е директно противоположен на този, защитаван от настоящия министър-премиер Виктор Орбан".

    https://twitter.com/zoltanspox/status/1204360937668521984

    Или "оркестърът на Сорос"?

    https://twitter.com/zoltanspox/status/1204360684802326528

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  19. 19 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Свободата на говорене нима не е една от ценностите на ЕС? Да, ама важи само ако се говорят приятни за европейската номенклатура неща.

  20. 20 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    "а да подкрепи мисълта си, Ковач е поместил и снимки на Сорос с двама еврокомисари, отговорни за върховенството на закона."

    А какво правят двамата еврокомисари в компанията на политика - филантроп?

    Panta rhei....
  21. 21 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#5] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Още повече че самият той нееднократно е казвал че не е религиозен.
    Освен това има някои тъмни петна още в началото на жизнения си път.
    Не напразно евреите никак не го обичат.

    Panta rhei....
  22. 22 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1317 Любопитно

    "Вместо да се съобрази с изискванията, Ковач е поместил в "Туитър" коментари, възприемани като антисемитски заради обвързването от него на проблемите на Унгария с връзките на финансиста Джордж Сорос. За да подкрепи мисълта си, Ковач е поместил и снимки на Сорос с двама еврокомисари, отговорни за върховенството на закона."

    Имаме право да коментираме Тръмп, Путин, Асад..
    Даже Орбан и Джонсън може да попържаме, но като дойде реч за Сорос и сенчестите влияния на питомците му... Всяко споменаване на лицето предизвиква неистов шум, произвеждан най-вече от онези, които са лапали от паницата му. Такъв шум, че започваш да разбираш и Орбан, и Нетаняху. :)
    Антисемитизъм било, викат хранениците.
    Да го кажат и на евреите в Израел, където също е „нежелана личност“. :)

    Ecrasez l’infâme
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    До коментар [#15] от "4ort":

    Да, но това е възможно само в кръчмата, а тук става дума за официални обвинения, доколкото разбрах.
    Плашещо е да виждаш победила политика на идентичността.

    Догодина някой ще си отреже крака, за да може всички негови опоненти да се обявят за гадове, мразещи хората с увреждания?

    Доброто е заразно
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8240 Неутрално

    Когато върви, се дължи на Орбан, когато не върви, Сорос е виновен.

  27. 27 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1715 Весело

    Това, че Сорос е евреин, значи ли, че трябва да е винаги прав, а който не е съгласен на му се лепне "антисемит" ??!

  28. 28 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    Ти да видиш!
    Сбрали се троцкистките активистчета да правят шушу-мушу и да натискат Унгария, а тоя ... тая гад, начи! ... да не си трае и да не слушка и изпълнява каквото са решили да му наредят?
    Ма разтрепервам са нап'ра'о, начи!
    Как може!
    И си позволява не само да не обича Ръководителя Сорос, но и другарката Йоурова да я излага на показ като подставено лице!

    Ма накъде върви света, бе другари активисти - питам аз?
    Тоя не уважава Конспирацията, оня Болсонаро кощунства връз ореола на Гретето ...
    УжасТ, УжасТ!

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3007 Весело

    Ей тоя Сорос много им бърка в здравето :) Значи прави точните неща
    —цитат от коментар 17 на arcanum


    Ъ?
    Доколкото виждам - Сорос и соросоидчетата му рИвЪт, попържат и са тръшкат ...

  31. 31 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 820 Весело

    Не мога да разбера каква група малкоумници се е събрала тук и пише глупости?!?!?1 Вие четете ли написан текст? А проумявате ли го? :):)

    Финландецът е ВЪЗМУТЕН, защото унгареца пише в Туитър какво се случва на ЗАКРИТО, повтарям ЗАКРИТО ЗАСЕДАНИЕ! Защо, аджеба според Вас, едно заседание се обявява за закрито?!?!? За да не се разпространява информация от него ПО МЕДИИТЕ! Същата идиотия, както писането на СМС-и от Димитър Узунов към Бащицата по време на заседание на ВСС :):) Снимката, която е публикувал на Сорос, е стара, той няма как да присъства на подобни ЗАКРИТИ заседания, просто я е публикувал, за да "добави тежест" към Туитването си :):) Т.е. обяснявам по-внимателно за по-бавно четящите и по-бавно осъзнаващите - когато си на ЗАКРИТО заседание, още повече, че подобно заседание е ЗАКРИТО точно по твоя молба /по молба на Унгария заседанията за разглеждането на мерките по чл. 7 са закрити!/, е абсолютна проява на тъпотия и наглост да пишеш глупости в Туитър как протича заседанието и какво се обсъжда на него ... Но явно нивото на унгареца е близко до това на нашия правосъден министър ... :):):)

  32. 32 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2917 Неутрално

    А Юнкер защо се срещна със Сорос?! Какъв е Сорос та председателя на ЕС да се среща с него?! Можем ли да си представим американският президент Тръмп да се срещне със Сорос?!

  33. 33 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#31] от "dedo_goshko":

    А в качеството си на какъв е милиардера - филантрон на "ЗАКРИТО ЗАСЕДАНИЕ на Съвета на ЕС по общи въпроси".
    Някой го е избрал?
    Не си спомням на евроизборите въпросното лице да беше включено в листите?
    А?

    Panta rhei....
  34. 34 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1907 Весело

    Лично действащ премиер на Израел ви обясни, че писания срещу лицето Джордж Сорос, нацистки колаборатор, НЕ МОГАТ да се тълкуват като антисемитски. Фейк нюзът и бюрократите в ЕС докога ще се уповават на гьобелсовата пропагандна тактика, за лъжата казана сто пъти?!?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  35. 35 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    Веднага да подава остава комисар Вера Йоурова …Хахахах , Дневник, защо махнахте снимката ?!Да не би нещо да не е наред, А?Долу ЛГБТИ и вън Соросоидите от ЕС
    —цитат от коментар 25 на ironhorse


    Ти ли решаваш кой да е вън от ЕС?Ами спечели изборите и го направи.Избирателите в ЕС показаха къде е мястото на такива като теб....в миманса.

    SHADOWS of SOFIA
  36. 36 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1335 Весело

    До коментар [#31] от "dedo_goshko":

    Абсолютно прав сте за закритото заседание и че като се публикува своевременно инфо какво става на заседанието, то престава да е "закрито". Аз обаче използвам случая, за да разбера кои точно са антисемитските коментари, за да мога да си "настроя часовника" и "моралния компас", както казват англоезичните 🙂

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  37. 37 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 682 Разстроено

    Функционална неграмотност в коментарите.
    - На закрито заседание предава на живо - не може, не е с ранг на Тръмп за да си го "позволи". Нека се спазват правилата, тях ги има и Унгария ги е приела с присъединяването си към ЕО.
    - Не, Сорос не е присъствал, изровил е снимка от нета, която да постне за "онагледяване".

  38. 38 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 820 Весело

    До коментар [#31] от "dedo_goshko":А в качеството си на какъв е милиардера - филантрон на "ЗАКРИТО ЗАСЕДАНИЕ на Съвета на ЕС по общи въпроси".Някой го е избрал?Не си спомням на евроизборите въпросното лице да беше включено в листите?А?
    —цитат от коментар 33 на Molossian


    Сорос НЕ Е присъствал на закритото заседание, снимката, постната в Туитър от унгареца, е стара :):) Сорос въобще не ме вълнува, вълнува ме, че заседанието е закрито по молба на Унгария, а нейния представител се държи като ученичка с бушуващи хормони и публикува глупости /независимо дали са истина или не!/, нарушавайки правилата на дипломацията и добрия тон :):) Надявам се скоро да изшиткат унгарците от ЕС, с това правителство начело просто нямат място там ... Полша, Румъния, Чехия и ние вървим смело по стъпките им ... :):):)

  39. 39 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 938 Весело

    Ма Сорос е сътрудничил на нацистите точно срещу евреите по време на войната, стига глупости.
    —цитат от коментар 3 на НеКой


    Сорос е бил дете по време на войната, бе. Стига глупости!
    Като повтаряте измишльотини сами се излагате. :)

    Аз да питам … какъв го дири Сорос на заседание на Съвета на ЕС, като какъв е там ?!
    —цитат от коментар 4 на ironhorse


    Къде прочете, че е бил на заседанието? Научете се да четете пък тогава коментирайте!

  40. 40 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    Функционална неграмотност в коментарите.- На закрито заседание предава на живо - не може, не е с ранг на Тръмп за да си го "позволи". Нека се спазват правилата, тях ги има и Унгария ги е приела с присъединяването си към ЕО.- Не, Сорос не е присъствал, изровил е снимка от нета, която да постне за "онагледяване".
    —цитат от коментар 37 на linard


    Не мога да не се съглася с теб. В край на краищата всеки влизайки в един клуб , приема правилата. Аз съм консервативно настроен но има неща които би трябвало да са ясни даже на путинославните псевдо-консерватори

    SHADOWS of SOFIA
  41. 41 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2917 Неутрално

    До коментар [#36] от "baba_zozolana":

    Как може да се смята това заседание за закрито при положение,че тази Ковач както и Юнкер се срещат със Сорос?! Нали разбираш,че при тези срещи те не са си говорили със Сорос за времето!

  42. 42 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Защо критика към даден индивид се възприема като критика към целия му етнос?

  43. 43 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Е какво не й харесва на тази Тути снимката? Снимка като слънце.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  44. 44 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Защо критика към даден индивид се възприема като критика към целия му етнос?
    —цитат от коментар 42 на nodamncat


    Особено при положение, че етносът му не може да го трае поради някакви там причини.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  45. 45 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    Не разбирам защо неодобрение към Сорос е антисемитизъм.По тази логика всички, които не одобряват Обама, са расисти. Що за логика?
    —цитат от коментар 10 на АзКлавдия


    Честито областен управител!

    SHADOWS of SOFIA
  46. 46 Профил на Bada Bing
    Bada Bing
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#38] от "dedo_goshko":

    Дедо, успокой малко топката. Няма спор, че на закрито заседание не е редно да се туитва.
    Раздразнението на коментиращите е породено от пояснението, че снимката на Сорос се възприема като акт на антисемитизъм. И това при положение, че Унгария е била представлявана от Юдит Варга...

  47. 47 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    До коментар [#19] от "tos_buratino":

    ами ценност е за разлика от Русия

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  48. 48 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3007 Весело

    Не мога да разбера каква група малкоумници се е събрала тук и пише глупости?!?!?1 Вие четете ли написан текст? А проумявате ли го? :):) Финландецът е ...
    —цитат от коментар 31 на dedo_goshko


    Деде, дедееее!
    Забравил си си гинкобилобата и са излагаш кат' кифладжия!

    К'ъф "финландец", бе деде?
    ТЯ е финландКА!

    Че и назидаваш на всичкото отгоре!

    А поданическите ти страсти по темата, че щом Началниците са рекли да е шушу-мушу - то не само не трябва да знаем, ами и дори да не си и помисляме да се заинтересуваме - това даже не се нуждае от коментар.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Леле всички са потресени от невероятно голямото престъпление, което е извършил - туитвал хахахахаха.... много са зле соросоидните левундери.

    -voxy
  51. 51 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    А Юнкер защо се срещна със Сорос?! Какъв е Сорос та председателя на ЕС да се среща с него?! Можем ли да си представим американският президент Тръмп да се срещне със Сорос?!
    —цитат от коментар 32 на deaf


    Четох някъде, че за един и същ период Юнкер се е срещнал 2 пъти с Тереза Мей и 11 пъти със Сорос.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  52. 52 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    [quote#49:"Един вампир броди из Европа"][/quote]

    Хайде сега разкажи с какво е лош Сорос . Какво лошо прави. Враг на кой е?Кой го е обявил за враг и защо?

    SHADOWS of SOFIA
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 844 Неутрално

    От кога, ако кажеш нещо срещу някой,
    който по сучайност е евреин е антисемитизъм.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  55. 55 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 844 Неутрално

    От кога, ако кажеш нещо срещу някой,
    който по сучайност е евреин е антисемитизъм.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  56. 56 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    [quote#49:"Един вампир броди из Европа"]
    —цитат от коментар 52 на К2
    Хайде сега разкажи с какво е лош Сорос . Какво лошо прави. Враг на кой е?Кой го е обявил за враг и защо?[/quote]

    Не ми е работа да раздавам оценки. Аз само припомням факти, когато ентусиастите тръгнат съвсем през просото.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  57. 57 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Еееех, мъкааа..... Някъв си там се прави на интересен и нарушава правилата, защото друг начин да привлече внимание не може да намери. Нормалните хора го шляпват през устата.

    Това се превръща в новина, донякъде правилно. Но някой споменава името му, Волдемор, простете, Сорос, и всичкото коментатор се изсипва тука да даде излаз на емоциите, които това име поражда в нежните им душевности.

    Съвсем без връзка, когато нещата с Унгария и Полша стигнат по един или друг начин до своя завършек, ни чака още повече мъка. Когато и нас ни погнат (по устав, ха, ха, ха), и нашите хубавци почнат да си показват магарията.

  58. 58 Профил на bnc59488372
    bnc59488372
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#19] от "tos_buratino":

    ДА ,ТРЯБВА ДА СРИЧАШ НА НОВОГОВОРНИЯТ АНГЛОЕСПЕРАНТО СЪДЪРЖАЩ 500 ДУМИ ОБИЧАЙНИТЕ ПОЛИТКОРЕКТНИ МАНТРИ ВСИЧКИ ОСТАНАЛО Е РАСИЗЪМ ФАШИЗЪМ ИСЛЯМОФОБИЯ,КСЕНОФОБИЯ,ВЪОБЩЕ НА НАРОДИТЕ НА ЕВРОПА СЕ НАТРАПВА ЕДНО МЕГА ЕТНО-КУЛТУРНО-ДЕМОГРАФСКО ХАРАКИРИ

  59. 59 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2917 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":

    Откакто Меркел (проклета да е!) покани арабски и мюсюлмански мигранти в Германия и забележи,принуждава другите европейски страни да приемат тези мигранти,в Европа вече няма правила!

  60. 60 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    [quote#56:"Един вампир броди из Европа"][/quote]

    Хи хи. Не ти е работа но го правиш под една или друга форма. Вероятно не знаеш нищо за Сорос но вървиш по течението на хора които също не знаят нищо.За да те предпазя от излишни емоции аз съм консервативно настроен но не от тези които смятат консерватизма за свой монопол като путинските папагали.

    SHADOWS of SOFIA
  61. 61 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 820 Весело

    [quote#48:"xm..."][/quote]

    Пич, заседанието е ЗАКРИТО по молба на Унгария, не по моя или твоя :):) И е проява на лошо възпитание, некадърна дипломация и кофти вкус САМ да си поискал заседанията да са ЗАКРИТИ и после сам да цапаш на метеното с туитване :):):)

    А що се отнася до антисемитизма - Сорос нито ме вълнува, нито се интересувам от анти- или неанти-семитските /или обявявани за такива/ изказвания :):) Не харесвам негрите и арабите, расист съм, но се опитвам да го прикрия :):):)

    А за финландката си прав, признавам си грешката :) При това симпатична жена :):) През цялото време, докато пишех коментара си, си мислех не беше ли жена, но пусто желание за изказване ... :):):)

  62. 62 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 730 Весело

    Не прочетох какво е написал
    —цитат от коментар 2 на gozambo


    И аз не прочетох. Значи съм също толкова осведомен като теб и е време да изкоментирам едно хубаво кое как! 😂😂😂

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  63. 63 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    [quote#62:"Торбалан"][/quote]

    +

    SHADOWS of SOFIA
  64. 64 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":

    Не мога да не се съглася с теб. В край на краищата всеки влизайки в един клуб , приема правилата. Аз съм консервативно настроен но има неща които би трябвало да са ясни даже на путинославните псевдо-консерватори
    —цитат от коментар 40 на К2


    В кои правила пише, в устава на ЕС че ще приемаме сициализЪма и болшевизЪма?!? Защото точно това се случва. Добре е, че сте консервативен, но консервативни са и старите комунисти! ;-)

  65. 65 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    До коментар [#40] от "К2":
    —цитат от коментар 64 на wnl03619584


    Мисля , че е време да прибереш кристалната топка .

    SHADOWS of SOFIA
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    До коментар [#65] от "К2":Само човек на хранилката може да задава подобни нелепи въпроси, каквито са вашите. Ако не сте на хранилката, вземете прочетете за болшевиките. Има си достъчно информация. Изобщо не се шегувам! После ще започнете да завате съвсем други въпроси!!
    —цитат от коментар 66 на wnl03619584


    Глупостта е непреходна.

    SHADOWS of SOFIA
  68. 68 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    До коментар [#61] от "dedo_goshko":

    Деде, не съм им светил, ама съм изпадал в подобни ситуации в "ония времена", та мога да предположа с голяма доза достоверност, че Унгария е поискала заседанието да е закрито, за да се изяснят и обговорят проблемите без ненужна ескалация заради медийно внимание.
    Но е получила "другарски съд" ...
    Че е станало "другарския съд" ми е аргумент точно туитът на унгареца!
    Вгледай се в него и се замисли какво "намеква" ...

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 820 Весело

    До коментар [#61] от "dedo_goshko":Деде, не съм им светил, ама съм изпадал в подобни ситуации в "ония времена", та мога да предположа с голяма доза достоверност, че Унгария е поискала заседанието да е закрито, за да се изяснят и обговорят проблемите без ненужна ескалация заради медийно внимание.Но е получила "другарски съд" ...Че е станало "другарския съд" ми е аргумент точно туитът на унгареца!Вгледай се в него и се замисли какво "намеква" ...
    —цитат от коментар 68 на xm...


    Пич, напълно съгласен с теб! Но личното ми мнение е, че Унгария, Полша, отчасти Чехия и Румъния /по-късно и нашия ред ще дойде/ напълно си заслужават "другарския съд", защото действията на почти тоталитарните им правителства в посока разрушаване на съдебната система и пълното й подчинение на изпълнителната власт, наистина не трябва РЕАЛНО да съществуват в страни от ЕС ..... Е факт е, че същестувават и трябва да се опитат да се вземат мерки - популярни или не, популистки или не - трябва да се вземат .... Точно финландското европредседателство искаше да прокара промените - евросредства срещу правова държава, при това решенията да се вземат не както при чл. 7 единодушно, а само с квалифицирано мнозинство ... И ако не си се интересувал от темата достатъчно, ще ти спомена нещо под секрет - про-правителствените вестници в Унгария, Полша и Чехия "изведнъж" заляха читателите си с изключително много "анти-финландски" статии, фейк нюз, откровени лъжи и подобна "медийна война", само защото реално точно те са за застрашени от подобни санкции ... Така че съвсем справедливо има "другарски съд" спрямо Унгария и моето мнение е - след като не се поправя и по-важното - не иска да се поправя, за да може Орбан съвсем авторитарно да си завладее страната, да бъде след време изгонена от ЕС, за да може това да бъде сигнал за псевдо-демократичните правителства на Полша, Чехия, Румъния и нашето, че ако искаш пари, ще трябва да спазваш правилата :):):)

  71. 71 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1962 Весело

    "Ковач е поместил в "Туитър" коментари, възприемани като антисемитски заради обвързването от него на проблемите на Унгария с връзките на финансиста Джордж Сорос".

    Да, сигурно и държавата Израел е антисемитска и повечето евреи и те са антисемити, след като не харесват нацилиберала Шори.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  72. 72 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    [quote#70:"dedo_goshko"][/quote]

    И да му говориш , той тези полудиктаторски режими ги приема като нещо хубаво. Даже снощи по повод , че Орбан налага цензура на театрите се изцепи от сорта така трябва. Има нещо сбъркано във възприятията на някои хора.

    SHADOWS of SOFIA
  73. 73 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 887 Любопитно

    Орбан има толкова високо одобрение в БГ, а Сорос неодобрение, че ми е чудно как никой неще да се възползва електорално от тази даденост.

    Имам усещането че много им се иска и на ГЕРБ, и на БСП, но го правят само пешките в партията. Не им стиска на лидерите.

    Но пък и Сорос си е враг, които не би искал да имаш. Като гледам как си ходи и се снима в Европарламента като у дома си...

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  74. 74 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Ще стане дясна ръка на Орбан :)(Ако вече не е такъв)
    —цитат от коментар 13 на penetrating


    На вас арийските и най-европейски балканци ,все мечти за дясна/лява силна ръка им дай и още по-силен вожд, Който всичко ще оправи и ще им даде. Съвсем сте, като най-мухлясалите ватници. След, катио е държавен секретар(ако ти е известно, какво е това разбира се...)може да си спокоен вече за ръката на футболиста Орбан, който между впрочем получава що годе прилично образование благодарение на "изверга" Сорос, наедно със 100-тици хиляди млади хора в Източна Европа и Русия след падането на любимият ви "совок". Добре, че министърката им на правосъдието Юдит Варга изглежда по адекватна.... не дай Боже и тя да се окаже еврейка, че пак ще се надървят нашенските баш десни ватници попиващи като парцали всичките най- мракобесни зловония идващи от кремълската канализация.

  75. 75 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Ще стане дясна ръка на Орбан :)(Ако вече не е такъв)
    —цитат от коментар 13 на penetrating


    На вас арийските и най-европейски балканци ,все мечти за дясна/лява силна ръка им дай и още по-силен вожд, Който всичко ще оправи и ще им даде. Съвсем сте, като най-мухлясалите ватници. След, катио е държавен секретар(ако ти е известно, какво е това разбира се...)може да си спокоен вече за ръката на футболиста Орбан, който между впрочем получава що годе прилично образование благодарение на "изверга" Сорос, наедно със 100-тици хиляди млади хора в Източна Европа и Русия след падането на любимият ви "совок". Добре, че министърката им на правосъдието Юдит Варга изглежда по адекватна.... не дай Боже и тя да се окаже еврейка, че пак ще се надървят нашенските баш десни ватници попиващи като парцали всичките най- мракобесни зловония идващи от кремълската канализация.

  76. 76 Профил на riot
    riot
    Рейтинг: 95 Неутрално

    До коментар [#15] от "4ort":

    Напротив, всеки може да не одобрява политиката на Путин, но посмееш ли да критикуваш САЩ или неолиберализма с всичките му идиотщини, веднага ти се лепва етикет "ватенка", "русофил", "каскет", "путинофил" и подобни.

  77. 77 Профил на lzk53314446
    lzk53314446
    Рейтинг: 70 Неутрално

    Някои от колегите бяха потресени, всички сме много разочаровани, посочи Тупурайнен.

    Ха-ха, потресени били горките. От какво? От това, че са ви лъснали истинските лица ли? Хайде тупур-тупур при чичко Сорос да му поплачкаш на рамото.

  78. 78 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    До коментар [#70] от "dedo_goshko":

    Опитваш се да излезеш на плоскост, която нито сега имам време, нито искам да дъвча.
    Само ще отбележа, че демокрацията не е само и единствено турболибералната демокрация, нито законовата държава е само турболибералната.
    Да не говорим за това "Що е ЕС и възможен ли е той само в турболибералният вариант с на практика идеологически "чл.1" ... И че по същество числото едно само по себе си е смешно да се приема за единствено ...
    Нейсе!

    По-важно за мен е друго - склонността на такива като теб с лека ръка да приемат фатката с "квалифицираното мнозинство".
    Внимавайте какво си пожелавате!

  79. 79 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#52] от "К2":

    Плаща на политици, журналисти, крайно леви и крайно десни организации да прокарват малоумните му идеи за климата, имиграцията, джендърите, религиите, цензурата.... Социалният експеримент с вкарването на милиони необразовани примати в ЕС е основно негова заслуга.

    -voxy
  80. 80 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 887 Любопитно

    Голяма загадка за мен е защо едрият финансов капитал, обича левите политики.

    Едно обяснение което мога да дам е, че едрият финансов капитал е в стихията си в сферите на преразпределение на благата. Това дотации, субсидии, задължителни осигуровки, застраховки, пенсионни фондове... всичко е паричен поток който минава през тях. А комисионните им са извън всякакви разумни граници.

    И друго обяснение на този феномен нямам.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  81. 81 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Голяма загадка за мен е защо едрият финансов капитал, обича левите политики..
    —цитат от коментар 80 на ktu09630174


    Възможно е просто твърдението да не е вярно. Замислял ли сте се над това?

  82. 82 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Либералите ще се окажат абсолютни комунисти и фашисти... всеки който не мисли като тях се брандира като антисемит, хомофоб, ислямофоб, антиджендърист и прочие...

    еми АМАН...

  83. 83 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Ох, и аз съм потресен! Идва ми да напиша в Туитър като Грета "Как смее?"

    Бог да благослови Америка за България!
  84. 84 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Обсесията по един предполоагаемо вездесъщ Сорос показва нагледно колко лесно манипулируеми са все още хората. Всъщност, възможно е да стават и по-манипулируеми. Явно човекът има нужда да вярва в митове и легенди, и е по-склонен да си обяснява процеси и явления чрез такива, отколкото чрез обективни факти, които обикновено са много и са по-скоро хаос, в който си трябва работа за да се внедри ред. Докато конспиративната теория, примерно тази за Сорос, е абсолютно подредена предсварително, ясна и простичка, и така - лесносмилаема.

  85. 85 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#84] от "Да на Стратегията за детето":

    коя е конспиративната теория? Сорос е реален, реални са и милиардите които изсипва през Отворено общество, според теб тези пари къде отиват и за какво? примерно защо дава 250 милиона долара на VICE Media, ей така за нищо ли хахаха, по-скоро е интересно колко слепи и глупави хора има.

    -voxy
  86. 86 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#72] от "К2":

    Факт е, всички произведения на изкуството от последните години не стават. Само сърцераздирателни истории за бежанци, давещи се в морето, гейски драми, дискриминирани негри, и затоплистки аларми. Това не е изкуство. Това е буламач произведен от скопени хора. Евнуси в харема на дедо Шоро.

    А дори и някой да произведе нещо стойностно, то не получава разпространение.

    Може и да има добри унгарски или полски филми, но не им разбирам езика. Затова пък гледам с удоволствие руски. Там доста често се гаврят безпощадно и с Путя, и със Сорос.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  87. 87 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    И защо на закрито заседание? Толкова ли е срамота това, дето обсъждат, че го крият от широката общественост? И за какво “върховенство на закона” говорят, когато ей така, просто решават и засекретяват една тема от широк обществен интерес? Затова ли европейските данъкоплатци им плащат огромните заплати, че да крият от тях какво и как обсъждат?

    Мърфи е оптимист!
  88. 88 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#81] от "Да на Стратегията за детето":

    До коментар [#84] от "Да на Стратегията за детето":

    Ами човек, виж снимката която е тутнал Золтан. Айде сега се замисли ти.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  89. 89 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3421 Неутрално

    До коментар [#10] от "АзКлавдия":

    Либерастка логика,каква друга?!Според нея дсже Изарел са антисемити,защото Сорос има забрана за влизане там.

  90. 90 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#81] от "Да на Стратегията за детето":До коментар [#84] от "Да на Стратегията за детето":Ами човек, виж снимката която е тутнал Золтан. Айде сега се замисли ти.
    —цитат от коментар 88 на ktu09630174


    Помогнете ми. Споделете вашите чувства и мисли, щото аз в снимката, която е туитнал Золтан не виждам някаква демонстрация на това едрия финансов капитал да обича леви политики.

  91. 91 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    До коментар [#33] от "Molossian":

    Не четете , тикви ! Сорос не е бил там. Функционална неграмотност или просто милиционер?

  92. 92 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    До коментар [#69] от "Lemmy":

    Кога я избраха преЦедатеката на ЕК, кога взе да си говори под сурдинка с Деди?
    То бива, то може, ама това е прекалено нагло.

    Panta rhei....
  93. 93 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#84] от "Да на Стратегията за детето":

    Защо да е конспирацията това. Самия Сорос си го признава. Статията е от него.

    https://www.wsj.com/articles/why-im-investing-500-million-in-migrants-1474344001

    Although my main concern is to help migrants and refugees arriving in Europe, I will be looking for good investment ideas that will benefit migrants all over the world.

  94. 94 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#80] от "ktu09630174":


    Голяма загадка за мен е защо едрият финансов капитал, обича левите политики.Едно обяснение което мога да дам е, че едрият финансов капитал е в стихията си в сферите на преразпределение на благата. Това дотации, субсидии, задължителни осигуровки, застраховки, пенсионни фондове... всичко е паричен поток който минава през тях. А комисионните им са извън всякакви разумни граници.И друго обяснение на този феномен нямам.
    —цитат от коментар 80 на ktu09630174


    Обяснението е, че чрез глобализация корпорациите постигат монополизиране на пазара. Съсипват всички местни малки конкуренти и завземат лесно пазара, защото няма бариери, а имат ресурси. Как една българска фирма, би се конкурирала с една щатска или киртайска, която е на борсата и има огромен капитал. Много, ама много трудно. Също тях не ги интересува кой управлява, стига да не им пречи да цоцат електората. Даже колкото по-наплашен, притискан и урправляем е електората, толкова по-добре за тях като работодатели.

  95. 95 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Либерастка логика,каква друга?!Според нея дсже Изарел са антисемити,защото Сорос има забрана за влизане там.
    —цитат от коментар 89 на yanne


    Джордж Сорос няма забрана за влизане в Израел.

  96. 96 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#80] от "ktu09630174":

    Има и друго обяснение - днешната политическа система е 1 човек - 1 глас.

    Съответно едрия капитал няма как да бие средната класа, освен ако не се съюзи с бедните. И се получава едрия капитал + бедните (тези дето папат социални и са засивими от държавата) срещу средната класа.

  97. 97 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    До коментар [#81] от "Да на Стратегията за детето":

    Възможно е просто твърдението да не е вярно. Замислял ли сте се над това?
    —цитат от коментар 81 на Да на Стратегията за детето


    оо, вярно е и още как!! крайната цел е социалистически интернационал. Световно правителство и пълен контрол /монопол/ на всички сектори на пазара. Абсолютна доминация. Дано да не успеят, че всички ще сме роби. КомунизЪма на бай Тошо ще ни се стори като приказка, пред това, което са ни подготвили!

  98. 98 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#84] от "Да на Стратегията за детето":Защо да е конспирацията това. Самия Сорос си го признава.
    —цитат от коментар 93 на realguru


    Кое си признава?

  99. 99 Профил на Да на Стратегията за детето
    Да на Стратегията за детето
    Рейтинг: 0 Неутрално

    оо, вярно е и още как!! крайната цел е социалистически интернационал. Световно правителство и пълен контрол /монопол/ на всички сектори на пазара. Абсолютна доминация.
    —цитат от коментар 97 на wnl03619584


    Някакви твърди доказателства за твърдението? Примерно, изтекъл запис, документ, свидетел поне? Нещо?

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK