Вилдерс съживява конкурса за карикатури на пророка Мохамед

Герт Вилдерс

© Reuters

Герт Вилдерс



Холандският депутат Герт Вилдерс заяви, че планира нов конкурс за карикатури на пророка Мохамед, предаде "Ройтерс".


Преди повече от година Вилдерс отмени подобно събитие поради опасение от възможни нападения.


Късно в събота Вилдерс публикува туит, призоваващ хората да изпращат карикатурите си на Мохамед. "Свободата на словото трябва да надделее над насилието и ислямските фатви", подчерта лидерът на най-голямата опозиционна партия в холандския парламент.




През август 2018 г. Вилдерс отмени подобен конкурс, след като полицията арестува мъж, заплашващ да го убие заради тези планове, припомня "Ройтерс".


В същото време плановете за провеждане на конкурса доведоха до големи протести в Пакистан, организирани от ислямистката партия "Техрик е Лабаик", която призова ислямските страни да прекъснат връзките си с Холандия. Всякакви изображения на пророка Мохамед се смятат за богохулство в исляма.


През 2005 г. датски вестник публикува карикатури на Мохамед, които предизвикаха протести в ислямския свят, както и няколко опита за убийство на главния му редактор. Десет години по-късно ислямистки бойци убиха 12 души при нападение срещу редакцията на френския всекидневник "Шарли ебдо" в Париж, след като изданието също публикува сатирични изображения на пророка Мохамед.

Ключови думи към статията:

Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ivant88
    ivant88
    Рейтинг: 345 Неутрално

    Браво на Герт. Свободата на словото е по-важна от това какво мислят религиозните фанатици и деградивните елементи в обществото.

  2. 2 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Убеден съм,че либералния другар Вилдерс ще намери това което търси.Ще има много желаещи да му помогнат.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Ислямът като религия е там където е било християнството преди 4-5 века.С карикатури няма да стане,трябва дълбока реформа в тази религия и то от самите вярващи, не съм оптимист обаче.

  5. 5 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    Явно някои хора бъркат свободата на словото с лошото възпитание и липса на уважение.

    Любовта ще спаси света!!!
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    [quote#3:"Платон Фъшкиев"][/quote]

    Що да е неолиберална ценност гаврата с религиозните чувства на хората?????
    Не бяхте ли вие, комунистите, тези които се изгаврихте с религиозните чувства на хората, като им сменихте имената????

  8. 8 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 272 Любопитно

    До коментар [#4] от "mavro":

    Реформираща се религия...

    Мавро, имаш ли и най-бегла представа какво е това религия?
    Няма как да очакваш една религия да се реформира, моце да се реформира религиозната организация, която е свързана с въпросната религия, но самата религия нямакак да се реформира. Религията атова е сляпата вяра в нещо, тази вяра е ирационална и нелогична това е вяра, не може да се реформира.

    Модератора е неадекватен!
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Любопитно

    [quote#3:"Платон Фъшкиев"]
    —цитат от коментар 7 на 4ort
    Що да е неолиберална ценност гаврата с религиозните чувства на хората?????Не бяхте ли вие, комунистите, тези които се изгаврихте с религиозните чувства на хората, като им сменихте имената????[/quote]

    И що па реши,че съм комунист!?
    Ами не съм.....,ама ако така ти е по -удобно и по те кефи,нека да съм дърт омразен комунист.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  11. 11 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#3] от "Платон Фъшкиев":Така наречените от теб "хора" са емигрирали в най-либералната държава в Европа. Ако не искат да се съобразяват с ценностите на холандците, да се връщат в кочината, от която са дошли.Тяхното нахалство не познава граници.
    —цитат от коментар 6 на Политически некоректен

    Напълно съм съгласен с Вас!
    Но и ние влязохме в ЕС, а сега не искаме да се съобразяваме с ценностите му. По какво нашето нахалство се различава от тяхното?

  12. 12 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Много добра идея!

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 272 Любопитно

    Този холандски политик прави изсключително нагъл политически ПР и самореклама, която ще донесе само проблеми. Имат си хората религия, тя си има нейните догми, безмислено е да се създават умишлени проблеми. Като е толкова голям и като обича толкова свободата на словото да вземе да инициираговорене по темата защо холандският контингент в Сребреница допусна подобно клане. Такаде нека да повдигне изцяло завесета и да изложи на публично обсъждане какво в порядките на Холандия беше причина макар и косвена за подобно клане...
    Или да заповяда в Испания и да провери свободата на словото тук критикувайки католическата църква и християнската религия...
    Също не разбирам защо преди година след заплахата към него се е отказал, така де нали важни принципи се е захванал да защитава, те не са ли по-важни от някаква си там отделна личност или когато той е тази личност тези принципи не са чак толкова важни?

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 272 Любопитно

    До коментар [#6] от "Политически некоректен":

    В конкретният случай какво точно искат мюсюлманите?
    Защото виждам един краен политик да си прави ПР за сметка на всички, какво общо имат с това мюсюлманите?

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#7] от "4ort":

    Гаврата с комунизма за комунистите е като гаврата с Мохамед за мюсюлманите. Също ли трябва да има наказание за гавра с Ленин например?

  16. 16 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#12] от "С Стоянов":

    Прекрасно! Изпрати тогава карикатура!

    Модератора е неадекватен!
  17. 17 Профил на dax49623910
    dax49623910
    Рейтинг: 0 Любопитно

    До коментар [#11] от "4ort":

    "Но и ние влязохме в ЕС, а сега не искаме да се съобразяваме с ценностите му. "

    С кои по-точно ценности на ЕС не искаме да се съобразяваме?

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Браво! Оригинално! Литературната критика, хуманитаристика и публицистика ще убие джихадистите.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#6] от "Политически некоректен":

    Има нещо такова... Всичко се върти около това, да не би случайно някой да настъпи религиозните чувства на някакви хора, дошли от "на майната си"! И в името на какво се случва всичко това?

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#20] от "Платон Фъшкиев":

    Това ми звучи като - не можеш да се подиграваш с Путин това не се прощава. Земи тоя новичок.

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#11] от "4ort":

    По-скоро нашенските управляващи другари им се иска да седят на два стола...! Хем да цуцкат от парите на Брюксел и хем да са верни на Москва. ;)

    Бивш tww09306483.
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Искам да видя как Мемет ръби козата на карикатурата 🐐 Гаааааа🙉🙈
    —цитат от коментар 18 на venci4


    Ква карикатура ? Че то това си е документален филм.

  26. 26 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Любопитно

    До коментар [#20] от "Платон Фъшкиев":Това ми звучи като - не можеш да се подиграваш с Путин това не се прощава. Земи тоя новичок.
    —цитат от коментар 22 на alexandar


    Такива са реалностите.Нема никакво значенье, как ти звучи.А тоя новичок не го ли изпиха вече англетата!?Още ли има?

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  27. 27 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    И разбира се филм без афроамериканец е недопустим, внасяне/ядене на банан на стадион е расизъм и се наказва, всякакви звуци дълбоко нараняват нежните афро души .... И всичко това било ценности според обитателите на лилавия спектър

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#20] от "Платон Фъшкиев":

    Ти, като си "Ганьо" стой си такъв...! Недей да приравняваш всички останали със себе си. ЕС не е за пенсионирани фатмаци. Такива като тебе, завинаги ще си останат със спомените за служебни банкети в столовата, след награждаването на отличниците по бойната и политическата подготовка. :)))

    Бивш tww09306483.
  29. 29 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#26] от "Платон Фъшкиев":

    Опитах се да кажа ,че е лицемерие да оправдаваш мюсюлманите за реакцията на някакви картинки и после да скачаш на руснаците. Това означава ,че нямаш никакви морални критерии а скачаш по дифолт .

  30. 30 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Любопитно

    До коментар [#20] от "Платон Фъшкиев":Фъшкиев не бъди толкова тъп. Той и Езоп е убит от делфийските жреци заради осмиване на боговете, но днес никой не помни техните глупави пророчества. Всички четат басните.Жалка история.
    —цитат от коментар 24 на Wornoxmaniak


    Прав си Уорни....,само дето Езоп е умрел преди жреците!
    А нали помниш кво казваше Иво Карамански-"Важното е да си пич,и да си жив"!Ама и него го убиха некакви шамани.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  31. 31 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#26] от "Платон Фъшкиев":Опитах се да кажа ,че е лицемерие да оправдаваш мюсюлманите за реакцията на някакви картинки и после да скачаш на руснаците. Това означава ,че нямаш никакви морални критерии а скачаш по дифолт .
    —цитат от коментар 29 на alexandar


    В политиката няма морал.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4467 Любопитно

    "Холандският депутат Герт Вилдерс заяви, че планира нов конкурс за карикатури на пророка Мохамед, предаде "Ройтерс".

    Преди повече от година Вилдерс отмени подобно събитие поради опасение от възможни нападения."

    Преди година отменил подобно събитие заради риск от нападения, но сега пак организира същия конкурс? Какво се промени за това време!? Да не смята, че сега няма риск от нападения срещу него самия и хората участващи в този конкурс?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ivan_":

    Тези същите делят олигарсите на добри и лоши ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  34. 34 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Разстроено

    До коментар [#2] от "Платон Фъшкиев":


    До коментар [#3] от "Платон Фъшкиев":

    Много моля,тея които са ми треснали минуси на 3, да ми треснат минуси и на 2!Иначе излиза,че не познават метафората и иронията.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  35. 35 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    Християнството ни учи да приемаме различните по вяра! Присмехулничеството е признак на лошо възпитание и отваря вратите на насилието!

  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#21] от "Petleshev":

    Напротив!
    В случаят става дума за това ние какви хора сме.
    Мюсюлманите нямат общо със ситуацията, ако гинямаше мюсюлманите този политик щеше да измисли нещо за някой друг различен...

    Модератора е неадекватен!
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#35] от "Зори":

    Карл Маркс е моята вяра. Присмехулството към Сталин е признак на лошо възпитание и отваря вратите на насилието.

  39. 39 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3306 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ivan_":

    Холандският контингент "войници" е бил част от сините каски на ООН. Нарочно пиша "войници" в кавички защото знаеш ли какво представляват сините каски? те са войници само на думи. Въоръжени са с леко оръжие и според международните закони могат да ползват това оръжие САМО за самоотбрана,ако бъдат нападнати. Тоест,те не са можели нищо да направят на Караджич и неговите главорези.

  40. 40 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 778 Весело

    [quote#31:"Платон Фъшкиев"][/quote]

    Тва ще си го запиша...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  41. 41 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Kонкурса е в Холандия, ама са наранени чак чувствата на пакистанските мюсюлмани . Ако бяхме покорили и Марс, и там Мохаммед щеше да е запазена марка на исляма.
    Мохаммед е наистина живял човек. Човек с реален живот и дела. Защо да не може да бъде обсъждан от немюсюлмани. Карикатурите не се натрапват насила на мюсюлманите.

  42. 42 Профил на ckn29372393
    ckn29372393
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Определено не трябва да се подиграва с религиозните чувства на хората. Но... трябва да има и граница на толерантността на европейците. Преди няколко години ислямист уби журналиста Тео Ван Гог за критики срещу исляма. Тогава хората се питат: къде отиде свободното слово? Трябва ли да има теми табу поради нежеланието на някои да търпят каквато и да е критика?
    Отива се още по-далече с изключването на свинското от менюто на училищните столове и премахването на коледната украса. Да, чувствата на другите трябва да се уважават, но не за сметка на собствените традиции и култура.

  43. 43 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5682 Неутрално

    Това може да мине като средство за обучениеза свобода на словото :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  44. 44 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Присмехулничеството
    До коментар [#35] от "Зори":

    Жалко , ако това ви е разбирането за карикатура.

  45. 45 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#4] от "mavro":

    Абе кога изографисат джамия, с джендъри Адам и Евчо, да додат да се обадят. Глей ко става у задния двор на Дания:
    https://e-vestnik.bg/31444/31444/

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  46. 46 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#4] от "mavro":

    Като ги слушаш нашите православни талибани, дали вярващите са се реформирали - по-скоро разумните са преборили вярващите. Демокрация, капитализъм, хуманизъм има само в правови държави - в тирании, диктатури, религиозни държави и други сатрапии - очаквай само варварство и невежество.

  47. 47 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#18] от "venci4":

    Ръмби, не ръби! Може и челастри или мандрафърца. Ама и е&е също става, щот то такоането си е горма работа.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  48. 48 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Любопитно

    Присмехулничеството До коментар [#35] от "Зори":Жалко , ако това ви е разбирането за карикатура.
    —цитат от коментар 44 на half truth


    Има неща с които не може да се подиграваш.Ако това умникрасивитета не го разберете,то ТОЧНО ТОВА ще е и вашата идеина и морална гибел!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  49. 49 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#48] от "Платон Фъшкиев":

    Ами обясни кои са тези неща и ЗАЩО най вече не можеш да се подиграваш?

  50. 50 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Разстроено

    До коментар [#48] от "Платон Фъшкиев":Ами обясни кои са тези неща и ЗАЩО най вече не можеш да се подиграваш?
    —цитат от коментар 49 на alexandar


    Ако досега не си ги разбрал.......,значи не е възможно да ти се обясни!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  51. 51 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#50] от "Платон Фъшкиев":

    До сега означава до възрастта на която съм ли ? Тогава твърдението ти - ако умно.. не го разберете , означава ,че предполагаш че те са максимум на 12 години ли?

  52. 52 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#35] от "Зори":

    “Християнството ни учи да приемаме различните по вяра! Присмехулничеството е признак на лошо възпитание и отваря вратите на насилието!”

    Вратите на насилието се отварят и стоят широко зейнали, от представителите на “най-мирната” религия, душко. Ако не знаеш, барем ограмоти се, че добрия мюсулманин, трябва да спазва шериата и да разпространява( докато не остане “неверник”) правата вяра. Ай да не им се навеждате толкоз, че иначе, не знам 500 години дали ще ни стигнат.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  53. 53 Профил на unp44546507
    unp44546507
    Рейтинг: 288 Неутрално

    До коментар [#10] от "Платон Фъшкиев":

    герберон си - значи комунист

  54. 54 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#50] от "Платон Фъшкиев":До сега означава до възрастта на която съм ли ? Тогава твърдението ти - ако умно.. не го разберете , означава ,че предполагаш че те са максимум на 12 години ли?
    —цитат от коментар 51 на alexandar


    Не,не, възръстта няма значение!Макар да мисля,че си пълнолетен.
    Бъди жив и здрав!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  55. 55 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 9 Весело

    До коментар [#10] от "Платон Фъшкиев":герберон си - значи комунист
    —цитат от коментар 53 на unp44546507


    ++++++
    Тека е!
    Даже съм си татуирал Бойко Борисов на задника!

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  56. 56 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    До коментар [#7] от "4ort":


    [quote#3:"Платон Фъшкиев"]
    —цитат от коментар 7 на 4ort
    Що да е неолиберална ценност гаврата с религиозните чувства на хората?????Не бяхте ли вие, комунистите, тези които се изгаврихте с религиозните чувства на хората, като им сменихте имената????[/quote]

    Разбира се че не е и няма как да бъде, просто така са му написали на флашката.
    При това, този виден опозиционер, дето спрял конкурса от страх за себе си, а сега ще го възобновява, не му пука, че от неговто меко казано невъзпитание ( грубото е простотия) рускува живота на невинни хора.
    Да не правиш разлика между критикуване, дискутиране, ако трябва и воюване с фундаменталисти в тази ( и коя да е друга) религия и карикатури на почитания от вярващите в нея Пророк за мен си е простотия в чист вид, която няма никаква връзка със свободата на словото.

  57. 57 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    Някои се почесват там дето не ги сърби....

    Bukalemun
  58. 58 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#54] от "Платон Фъшкиев":

    Явно има някаква тайна запазена за единици. Не е ли възможно да кажеш как е по приемлива вербалната агресия към един 38 годишен комунист отколкото такава към един 38 годишен мюсюлманин?

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Весело

    До коментар [#59] от "lz2":

    Разликата е космическа!
    =======
    Нулева е..... 😊
    Човека го е разбрал и ти го е припомнил съвсем на място....

    Bukalemun
  61. 61 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Весело

    До коментар [#52] от "Bullet":

    200 стигат ли? Чудя се ако Габриел или Гавраил го прекръстя на Гороил дали ще съм християнин или нов юдеист? За един Джибрил питам.

  62. 62 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Има неща с които не може да се подиграваш
    До коментар [#48] от "Платон Фъшкиев":

    Kарикатирата не е подигравка.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    До коментар [#42] от "ckn29372393":

    "Определено не трябва да се подиграва с религиозните чувства на хората."

    Защо? С какво религиозните чувства са по-специални от другите чувства, та да са с особен статут на табу?

  65. 65 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#42] от "ckn29372393":"Определено не трябва да се подиграва с религиозните чувства на хората."Защо? С какво религиозните чувства са по-специални от другите чувства, та да са с особен статут на табу?
    —цитат от коментар 64 на areta


    Най- мирната религия възприема това, като да си обелиш бананче на стадиона...
    Не бива да се сърдим, развитието им е на нивото на Християнството от времето на кръстоносните походи...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  66. 66 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Впрочем Монти Пайтън се подиграват много готино с християнството и Исус и никой не е пострадал от това. Не виждам защо се вдига толкова врява с карикатурите на Мохамед. :)

    Айде стига глупости, няма нещо на този свят, което да не може да се осмее.

  67. 67 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1038 Любопитно

    До коментар [#57] от "eti mehter":

    Демек? Оправдаваш инквизицията, ли?

  68. 68 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Някои се почесват там дето не ги сърби....
    До коментар [#57] от "eti mehter":

    Ейваллах! Всеоще има и такива, въпреки заплахите и убийствата. А на когото не му харесва, не е длъжен да гледа.
    Сетих се за парижкия мюсюлманин. Онзи дето се беше обидил и тръгнал да стреля редакцията на списанието... Кой го е накарал да си купи долнопробното списание? Или по-лошо. убил е хора, заради нещо, което дори не е видял?

  69. 69 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#57] от "eti mehter":

    Нищо, нали ти се почесваш там, където те сърби.

  70. 70 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#64] от "areta":

    Все едно да се подиграваш на хора с различни виждания - даже у нас е противоконституционно. Но пък нал' идол е бай Пърдешко, отец Нафарфорий, Гацо Бацова и Рънърса - толко му е културата на бай Ганьо.

  71. 71 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Този тип се беше изказал против България, и не го харесвам никак. Но иначе инициативата е добра. Онези с бурките не трябва да определят дневният ред на Европа и света. Не трябва да се изпълнява всичко, което кажат. Иначе ще станем Саудитска Арабия.

  72. 72 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    До коментар [#48] от "Платон Фъшкиев":


    "Има неща с които не може да се подиграваш."

    Така ли? И кои са тези неща?
    Аз пък смятам, че с всичко, което е глупост, може да се подиграваш. Зависи как го виждаш - ако считаш някакви идеи за глупави и смешни измишльотини, защо да не им се подиграваш? Това че други хора ги считат за свещени, си е тяхна работа.

    Религиите представляват идеи, измислени от хората. Някои тъпи, други не, зависи кой как ги възприема. Не виждам защо да не може да се подиграва човек на тъпи идеи.

  73. 73 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Любопитно

    До коментар [#70] от "Deaddark":

    "Все едно да се подиграваш на хора с различни виждания - даже у нас е противоконституционно."

    За пръв път чувам, че да се подиграваш на различните виждания било противоконституционно, наистина ли?

  74. 74 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1172 Любопитно

    Всъщност, трябва да включи и други приказни герои като Исуската гимнастика, майка му Мария "девствената" уж и двама трима селяци..
    —цитат от коментар 63 на LiberalToTheBones


    Глупав, изброените от теб са били, са и ще бъдат обект на закачки, подигравки и обиди, но никой не е тръгнал да избива цели редакции и куп невинни хора по този повод. Можеш ли да кажеш същото за козеобичливите си приятели, м?

    Мома, връщай 12 и 12А!
  75. 75 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    До коментар [#70] от "Deaddark":

    Между другото прави разграничение - аз не се подигравам на ХОРАТА, а на ИДЕИТЕ им.

    Хората са всякакви, никога не съм призовавала да се прави някого за смях. Но не виждам защо да не може да подиграват идеите и мисленето им.

  76. 76 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#73] от "areta":

    Да. Дори аз не се подигравам на частичната Ви дееспособност.

  77. 77 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#75] от "areta":

    От уважение, морал, съвест, възпитание (първите седем) и ред други благодетели.

  78. 78 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    Които хора на нивото на радикалните ислямисти нямат.

  79. 79 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#64] от "areta":

    С какво религиозните чувства са по-специални от другите чувства, та да са с особен статут на табу?
    ========
    Понеже дават обяснение за смисъла на човешкия живот......
    Това достатъчно ли е?

    Bukalemun
  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#79] от "eti mehter":

    Маркс също дава обяснение за смисъла на човешкия живот.

  82. 82 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Весело

    До коментар [#75] от "areta":

    - аз не се подигравам на ХОРАТА, а на ИДЕИТЕ им.
    =======
    Твоята идея къде е заключена....в Бъкингамския дворец ли.......?

    Bukalemun
  83. 83 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    о коментар [#42] от "ckn29372393":

    "Определено не трябва да се подиграва с религиозните чувства на хората."

    Не трябва. И жалко че няма наказание за подигравчиите. Ама да изобразиш разбирането си за нечия религия по принцип не подигравка.

    Обида на религиозните чувства може да е само, когато от злонамереност или по невнимание изпратиш карикатурата на грешен адрес.


  84. 84 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#81] от "alexandar":

    Маркс се е родил, живял и умрял......финиш....
    А религията е хилядолетна работа......
    Твоите родители с Маркс ли се консултираха, преди да те заченат?

    Bukalemun
  85. 85 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#84] от "eti mehter":

    Мохамед се е родил , живял и умрял ... финиш...
    А комунизма е хилядолетна работа.
    Твоите родители с Мохамед ли се консултираха , преди да те заченат?

  86. 86 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#81] от "alexandar":Маркс се е родил, живял и умрял......финиш....А религията е хилядолетна работа...... Твоите родители с Маркс ли се консултираха, преди да те заченат?
    —цитат от коментар 84 на eti mehter


    У нас ако си спомняш, беше по- друго, деца се правеха по заръката на другаря живков... И ти си част от това, нали Ети?

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  87. 87 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Весело

    До коментар [#86] от "Kamenarski":
    До коментар [#85] от "alexandar":
    ========
    От една стая ли пишете ,другари атеисти?
    Да сравнявате Muhammet (SAV) с Маркс е смешно ,тъпо. ....и най вече грешно....

    Bukalemun
  88. 88 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    До коментар [#79] от "eti mehter":

    "Понеже дават обяснение за смисъла на човешкия живот......
    Това достатъчно ли е?"

    Не.

    Първо, те не обясняват смисъла на човешкия живот, а само се опитват да го правят и то доста мъгляво.

    Второ, и други чувства и идеи се опитват дават обяснение за смисъла на човешкия живот, трябва ли и тях да считаме за неприкосновени на същото основание?

  89. 89 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#69] от "rammjager":

    Не съм м се почесъл.
    Чеши се хубавеца на снимката ......

    Bukalemun
  90. 90 Профил на alexandar
    alexandar
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#87] от "eti mehter":

    За което ще ни анатемосаш и пратиш брадатите си психопати да ни накажат , след което ще отидеш в съседната статия където ще плюеш по чекистите и разстрелите в ГУЛАГ.

  91. 91 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Да сравнявате Muhammet (SAV) с Маркс
    До коментар [#87] от "eti mehter":

    Разликата не е огромна. За критика на когото и да е от двамата, поклонниците му стрелят.

  92. 92 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Неутрално

    До коментар [#88] от "areta":

    и други чувства и идеи се опитват дават обяснение за смисъла на човешкия живот,
    =======
    Чувствата са рефлекси. .....от тях се вадят изводи , а не смисъл за живот.

    Bukalemun
  93. 93 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Понеже дават обяснение за смисъла на човешкия живот......
    До коментар [#79] от "eti mehter":

    Тц. Понеже обединяват големи групи от хора. Затова е добре да бъдат защитавани от политиците.

  94. 94 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3831 Любопитно

    До коментар [#91] от "half truth":

    За критика на когото и да е от двамата
    ========
    Има толкова много за критикуване ....но никой не го критикува. ....
    Поклонниците на Рогатия ,защо никой не ги критикува....?

    Bukalemun
  95. 95 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#87] от "eti mehter":

    Прав си - Маркс се е родил, живял, умрял и оставил писано. Мохамед е измислена личност, въображаем приятел - като Исус, Мойсей, Ной, Один, Кецалкуатл, дядо Коледа, Спагетеното чудовище, Малката русалка, Билбо Бегинс, Хари Потър и др.

  96. 96 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#94] от "eti mehter":

    Ислямът е монотеистична религия - какъв рогат и защо го пишеш с главна буква - за Бог ли го имаш?

  97. 97 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4467 Любопитно

    До коментар [#56] от "tsvetko_51":

    Добре казано Цветко, моето мнение по темата е горе долу същото.

    +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  98. 98 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Поклонниците на Рогатия ,защо никой не ги критикува....?
    До коментар [#94] от "eti mehter":

    Как никой, църквата постоянно го прави. А евангелистите поне тук в Испания, даже чукат на всяка врата по отделно с въпроса “ знаете ли кой е виновен за войните?” И като кажето “кой?”, веднага вадят видео и книжни материали.
    Отговорихте ли си правилно на въпроса?

  99. 99 Профил на rammjager
    rammjager
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#84] от "eti mehter":

    Е, те със Маркс не са се консултирали, но и с мюфтията със сигурност не са се консултирали! Съгласен ли сте?

  100. 100 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Гледай го сега, просто си го търси. това е да кажа че "Исус не е Бог а Пророк на Аллах" такива безмислени неща





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK