Да бе, да се въведе забрана! Даже да се върне в началото на автомобилостроенето и пред всеки автомобил да се движи човек с червено знаменце и да вика "Вардаааа"!
В момента съм в Нова Зеландия. Ограничението на магистрали е 100, на повечето първокласни пътища - също сто. Трафикът е доста интензивен, но спокоен. Няма кретени, които да сноват между трите платна, да те засичат, да карат в насрещното, да те притискат и да ти свиркат. Пътувахме спокойно и без напрежение. Пристигнахме навреме. Одобрявам пътните ограничения. Ако толкова държиш да си издухаш пърдялника - отиди на някоя писта. Има си специализирани места.
Мнозинството е ЗА ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието. Още повече като се има предвид, че зелените вече са втора политическа сила в страната и намаляването на СО2 емисиите с ограничение на скоростта по магистралите е мярка от която няма да боли чак толкова много в сравнение с другите им комунистически идеи...
Много ясно че трябва да има ограничение. Нито магистралите са им магистрали, нито имат площ за това. Да не говорим за множеството камиони, които карат и постоянно се изпреварват с 80-90.
В Германия си карат много умно и колегиално по магистралите. Казвам го от личен опит. Дадеш ли мигач всички ти дават път независимо от скоростта . Няма засичания , притискания, присветкания малоумно шарене по платното , клаксони и други простотии. Полицията не пита какво правим сега и се държи уважително но безкмпромисно.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
И въпреки това имат само 400 смъртни случая за 80 милиона население. Тук имаме 700-800 за 6 милиона. Също не става ясно и тези 80 смъртни, които споменават случая дали наистина са заради високата скорост или нещо друго - в статията просно казват, че ако механично извадят тези които са станали в уучастъци с ограничение и под въздействието на алкохол, остават 80. Но каква точно е причината за тези 80 смъртни случая не става ясно....
На магистралите с две плат на може да сложат ограничение 130 км/ч, защото наистина се случва някой от десния ред да почне изпреварване, а в левия ред да го настигне друг с 200 км/ч. При три и повече ленти не е нужно, най-лявата лента обикновено е свободна за 200+ и хората го спазват. Мисля, че общо ограничение няма да мине.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
Говоря от личен опит след като живея отдавна в САЩ и съм карал в Бавария преди 2 години.
Иначе гуглето това казва:
Jul 10, 2019 A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year, according to Germany's Federal Statistics Office.
Не бива да се учудвате. Знаете ли какви са изискванията за получаване на германска шофьорска книжка? Нищо общо с "бизнес модела" на школите за кормуване в България. А контрола там работи.
80 дойчовци са се утрепали заради превишена скорост от 80 милиона, при липса на ограничения? Един на милион? Мързи ме да търся точната статистика за България, но съм убеден, че жертвите по магистралите ни от превишена скорост са много над 7 човека от 7 милиона. Което ме навежда на мисълта, че дали има или няма ограничение не е основната причина за жертвите, а културата на водачите, състоянието на пътя и автомобилите.
Това никога няма да се случи в Германия! Ще стане както става в Австрия. На местата с ограничения 100 за чист въздух електрическите имат право да си карат със 130. Това е и поредния стимул да си купиш ел. МПС.
Кмете, пак се "изпляскваш" неподготвен! Кой точно ти каза, че там трябва да има мантинела!? Мост ли е, дере ли има? Даже и не е завой. Ето ти снимка от магистрала в Германия и ми кажи къде са им на германците страничните мантинели?:
"80 дойчовци са се утрепали заради превишена скорост "
А 320 са се утрепали при ограничаване на свобода им: "Всяка година близо 400 души загиват по германските магистрали. Ако не се броят случаите, в които катастрофата е станала в участък с ограничена скорост " Требе да се увеличи ръста на убитите по принуда, зер дишат и изпускат много СО2, когато адреналинът се повиши … заради ограниченията.
"Мнозинството е ЗА ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието."
То, "мнозинството" е и ЗА ограничение на цената (на горива, ел. енергия, заплати и всичко, за каквото не им стига мозък), а когато се случи (Великата октомврийска революция), беше пратено в Сибир - нагледно да установи щастието от ограниченията.
Ако е само за магистрали нещата наистина говорят в полза на неограничената скорост. Според статията 2/3 от магистралите са с неограничена скорост а жертвите там са 80, останалата 1/3 с ограничения на скоростта а жертвите остава да са 320. Не е трудно да се направи заключението къде е по-сигурно.
Jul 10, 2019 A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year, according to Germany's Federal Statistics Office.
На мен сега ми предстои петчасово пътуване в посока север, А5 и А7. Моята скорост е скромна от 90 до 130 км/ч. Целта е възможно най-нисък разход на гориво.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Управляването на автомобил с висока скорост, примерно по-висока от разрешената с до 30 км/ч по първокласните (т.нар. главни) пътища или с до 80-100 км/ч по магистралите не е основна причина за ПТП. При движението на автомобилите по пътищата влияят много фактори - възможности на водачите и автомобилите, техническо състояние на автомобилите и пътищата, поведение на водачите, ... Много често основната причина за възникването на конфликтни ситуации, респ. катастрофи е агресивното поведение на водачите и неспазването на правилата за движение - отнемане на предимство, неправилно изпреварване, движение и спиране в "аварийната лента" по автомагистралите, движение с технически неизправни МПС (гуми, окачване, управление, сигнализация), неспособност на водачите да управляват съответния автомобил по съответния начин в съответната обстановка ... Но тези нарушения се санкционират рядко от контролните органи. Друга тема са безсмислените нелогични ограничения до 40, 50, 60 км/ч по пътищата в България. Наистина те са добър източник на финансови постъпления за държавния бюджет, но хората свикват с тях, не ги спазват и не намаляват скоростта, когато наистина е наложително.
Ти плякаш глупотевини. Виж канафкаката при автобуса и виж ВНИМАТЕЛНО снимката , която си постнал. Аман от умни герберасти. Я кажи калинке, оня с тира дето прескочи "мантинелата" и уби семейството на Тракия дали щеше да успее да го стори в Германия !?!?!? Я кажи нещо за 'мантинелата" при Своге дето погуби 25 българи !!! Мислех, че Айнщайн греши за безкрайността но ти го опроверга !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
"A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year"
Ръстът на загиналите ще да е заради инфаркти и инсулти, предизвикани от умнокрасиви охлюви, които смятат, че Пътя им принадлежи … и следва да го ограничат за себе си. Комунисти, сър! Призракът продължава да броди из Европа по безмозъчните зелено-червени-либерални умнокрасавци.
До коментар [#27] от "Billy Pilgrim": А не е трудно и малко да понаучите английски: Jul 10, 2019 A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018...
До коментар [#19] от "todor._89":Ти плякаш глупотевини. Виж канафкаката при автобуса и виж ВНИМАТЕЛНО снимката , която си постнал. Аман от умни герберасти.Я кажи калинке, оня с тира дето прескочи "мантинелата" и уби семейството на Тракия дали щеше да успее да го стори в Германия !?!?!?Я кажи нещо за 'мантинелата" при Своге дето погуби 25 българи !!!Мислех, че Айнщайн греши за безкрайността но ти го опроверга !!!
Кметче, мноо сА пенявиш! Така и не ми каза къде видя мантинела на Германската магистрала. А на втората снимка се вижда как строят германците. Те това и при Бате Бойче немоЕ се случи.:)
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Откъде изплува и за какво се бориш? Чети за какво говорим преди да даваш ненужни никому съвети за това кой какво трябва да учел. Давам жокер, говорим за немските магистрали а не за жертвите по всички пътища.
"От ГСДП смятат, че това би намалило броя на смъртните случаи при катастрофи, както и на вредните емисии въглероден диоксид." - Ето и едно алтернативно тълкувание: като караш по-бързо стигаш по-бързо, следователно прекарваш по-малко време на магистралата, което пък значи, че отделяш по-малко въглероден двуокис. Така че, високата скорост е зелена :)
Тези дискусии за позволена скорост на аутобаните особено в Германия вече не е много актуална , защото там отдавна хората ползват много повече влак и автобус , нищо че всеки има почти нова кола . Еми имат акъл германците и други нации , защото кола на къси и много дълги разстояния не се ползва ! Можем само да се поучим , ама още не сме се "нарадвали" на колите у нас ! !
Мдаа, двама човека с автобус им излиза 3 пъти по-скъпо отколкото да пътуват с кола, дори за сам човек автобуса е по-скъп отколкото да пътува с кола, отделно удобството е несравниом. За родните влакова пък да не говорим. А и на доста места в България не можеш да стигнеш нито с влак нито с автобус. Доста не на място се изказа :).
"От ГСДП смятат, че това би намалило броя на смъртните случаи при катастрофи, както и на вредните емисии въглероден диоксид." - Ето и едно алтернативно тълкувание: като караш по-бързо стигаш по-бързо, следователно прекарваш по-малко време на магистралата, което пък значи, че отделяш по-малко въглероден двуокис. Така че, високата скорост е зелена :)
"Интересант, зер интересант!" би било подходящо възклицание. Дали вредните емиси от автомобилите не зависят основно от количеството изразходвано гориво за изминаване на определено разстояние?
„...ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието. Още повече като се има предвид, че зелените вече са втора политическа сила в страната...“
Така е, можеш да бъдеш сигурен. И рано или късно ще бъде въведен и данък „дишане“. Зелените(идиоти) одавна го подготвят...
А в България и другите държави като имаме ограничение на скоростта пък никой не се е убил. Хайде моля, факторите са прекалено много и е глупаво всичко да се преписва на скоростта. А хората, които карат с 200 или повече явно могат да си го позволят, следователно си работят и си изкарват парите и си плащат за това и ако губят по няколко часа повече в път това няма да се отрази благоприятно на икономиката например.
В Германия възрастта на автопарка е далеч по малка от на този в България. В Германия огромен процент от хора не броят литри и центове. Свърши ли зарежда до горе и така до следващия път. Ако не се движиш с подобаваща скорост както целия поток, а си много по бърз или по бавен е пъти по трудно да караш в такава обстановка. Ако масово карат със 180 ти на мин 160 си екстра. Иначе става опасно. Карането в Германия няма нищо общо с това в България. Ако за 5 секунди не погледнеш в огледалото има шанс да се уплашиш от МПС минаващо покрай теб с над 250 км /ч и дано имаш късмета да си поне в средна лента, че в крайна лява е като самолетна писта.
Съсипаха я тази Германия комунистите.... Първо им удариха забрана на пушенето в баровете, сега искат забрана за движението с висока скорост по аутобаните. После се чудят защо Алтернатива за Германия печели електорат, въпреки репресиите и внедряването на агенти от контраразузнаването в тази партия. За 32-та пола няма да казвам нищо
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Мнозинството е ЗА ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието. Още повече като се има предвид, че зелените вече са втора политическа сила в страната и намаляването на СО2 емисиите с ограничение на скоростта по магистралите е мярка от която няма да боли чак толкова много в сравнение с другите им комунистически идеи...
Точно разума надскача всички ограничения. Ограниченията трябват на тези, дето нямат достатъчно акъл или на другите, дето искат да държат властта доживотно...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
"По близо две трети от германските магистрали няма задължителни ограничения на скоростта. "
"Всяка година близо 400 души загиват по германските магистрали. Ако не се броят случаите, в които катастрофата е станала в участък с ограничена скорост или пък е била предизвикана поради употреба на алкохол например, то пак остават средно 80 смъртни случаи на година, виновни за които са шофьори, карали твърде бързо."
Каква излезна тя? На две трети от магистралите са загинали една пета от жертвите!?! Демек магистралите без ограничение на скоростта излиза, че са десет пъти по-сигурни. За жалост "селени" се срещат "на всеки километър"
*зелени разбира се, ама така ми хареса и го оставих....
Тези дискусии за позволена скорост на аутобаните особено в Германия вече не е много актуална , защото там отдавна хората ползват много повече влак и автобус , нищо че всеки има почти нова кола .Еми имат акъл германците и други нации , защото кола на къси и много дълги разстояния не се ползва ! Можем само да се поучим , ама още не сме се "нарадвали" на колите у нас ! !
"У вас", с кола е по-удобно на късите разстояния (кофти структура на градския транспорт и още нЕкои неуредици), а на дългите ако са трима в колата им излиза по-евтино отколкото с автобуса и задължително в пъти по-бързо отколкото с влака.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
+++! Разбира се, става дума за Германия. Хората там все още са доста различни от другите европейци. Няма да забравя, когато чето едни спомени за ВСВ. Не си спомням името на автора!! Но ми направи впечатление това - Берлин е празен, няма почти никой по улиците привечер. Един се готви да пресече на кръстовище и светва за него червено. Човека спира и изчаква зеленото и тогава пресича. А движение вообще няма...
Бе нека отделят с предпазна мрежа 2 ленти за шеметни шьофьори и 2 - за нормални. Тогава ще броим къде са по голям брой катастрофи- много ми е любопитно.
До коментар [#27] от "Billy Pilgrim":Генерално туткането по пътя и скупчването на много коли е по-рисково от карането с по-висока скорост и разстояние между автомобилите.
E, необходимо е и да не си мека либерастка китка, с ръце и мозък наврени в ...
Немските социал-либерасти вадят поредното плашило, за да тормозят хората. Ей така, за спорта. Скоро не са им забранявали нищо, и вече се изнервят. Трябва да се поддържа тренинга.
Трябва да има ограничение по пъщата, за да не се избиват комарите. И те имат права. Нали нещо такова прие някакъв британски съд. Или за веганите беше. Скоро ще забранят и кремовете и таблетките против хлебарки и комари. Не е толерантно. Нека да хапят гадинките! :)
Правил съм експеримент. При 80 км/ч колата ми гори 4.5 литра. При 120 - около 6. При 150 - около 9. При 200 - ????? А в този форум уж всички бяха много зелени, говореха за пушеци...... Съшото стана, когато решиха да вдигнат данъците на по-старите коли. Изведнъж електричарите се извъртяха и ревнаха като собственици на 20-годишни опели.
Ако за германските магистрали има ограничение от 130 км/ч, то по нашите трябва да е 80 км/ч. Всъщност може би е нормално и в Германия да има някакво ограничение, но то по-скоро следва да е около 160-180 км/ч.
ако магистралите са с по 4 ленти-една аварийна и 3 други няма никакъв проблем най-лявата да е за каращите с 200.А те са точно такива и без дупки.Знаеш си ,че там винаги очакваш много бързи коли и си караш със знанието.Ако си караш 120-130,както карат повечето нашенци изобщо не припарват до лява лента.Всеки си кара в неговата лента и нямат изобщо конфликтни точки.
Да. Познавах едно момче нашенче, дето навремето се претрепа на една магистрала. С висока скорост. Не знам дали се е разсеял или защото колата беше стара. Новите спират по съвсем друг начин.
Слава Богу днешните коли са по-безопасни. Днес обаче се връщах от Швейцария. Там скоростта е ограничена до 120. В Германия за около 30 км от границата с Швейцария също има ограничение от 120 (около Фрайбург). Беше ок. В момента когато отпадна това ограничение, стана задръстване и скоростта падна. Затова си мисля, че по-важното е да се кара равномерно, за да се пътува бързо :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Много си прост, честно. Колко пъти да ти се обясни че тук говорим за магистрали и става въпрос за скоростта на магистралите а ти цитираш всички пътища. И какво се перчиш с тоя английски като в днешно време дори третокласниците знаят английски.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Lemmy
Рейтинг: 1783 НеутралноЕстествено. Забраните са алфата и омегата и на червени, и на зелени.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2582 НеутралноТрябва да има ограничение.....разумът го изисква!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...lz2
Рейтинг: 2496 НеутралноДа бе, да се въведе забрана! Даже да се върне в началото на автомобилостроенето и пред всеки автомобил да се движи човек с червено знаменце и да вика "Вардаааа"!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!aussie
Рейтинг: 505 НеутралноАз съм против. 130 за ново БМВ си е мъка. И защо да си купувам кола която вдига 200 ако червени и зелени завалии ограничат скоростта?
sow29372525
Рейтинг: 635 НеутралноВ момента съм в Нова Зеландия. Ограничението на магистрали е 100, на повечето първокласни пътища - също сто. Трафикът е доста интензивен, но спокоен. Няма кретени, които да сноват между трите платна, да те засичат, да карат в насрещното, да те притискат и да ти свиркат. Пътувахме спокойно и без напрежение. Пристигнахме навреме.
Одобрявам пътните ограничения. Ако толкова държиш да си издухаш пърдялника - отиди на някоя писта. Има си специализирани места.
Шоршо
Рейтинг: 367 НеутралноМнозинството е ЗА ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието. Още повече като се има предвид, че зелените вече са втора политическа сила в страната и намаляването на СО2 емисиите с ограничение на скоростта по магистралите е мярка от която няма да боли чак толкова много в сравнение с другите им комунистически идеи...
John C
Рейтинг: 294 НеутралноМного ясно че трябва да има ограничение. Нито магистралите са им
Liberalism Is a Mental Disorder!магистрали, нито имат площ за това. Да не говорим за множеството
камиони, които карат и постоянно се изпреварват с 80-90.
lz2
Рейтинг: 2496 НеутралноТрябва да се прибави още едил лозунг към тия в "1984" на Оруел: "Забраните са свобода"!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!penetrating
Рейтинг: 8832 НеутралноДа има ограничение където трябва. Няма безразсъдни шофьори, които държат да се убият. 80 души от 60 милиона водачи е доказателството.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноВ Германия си карат много умно и колегиално по магистралите. Казвам го от личен опит. Дадеш ли мигач всички ти дават път независимо от скоростта . Няма засичания , притискания, присветкания малоумно шарене по платното , клаксони и други простотии. Полицията не пита какво правим сега и се държи уважително но безкмпромисно.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Sinergy
Рейтинг: 555 ВеселоДо коментар [#7] от "dream_er":
И въпреки това имат само 400 смъртни случая за 80 милиона население. Тук имаме 700-800 за 6 милиона. Също не става ясно и тези 80 смъртни, които споменават случая дали наистина са заради високата скорост или нещо друго - в статията просно казват, че ако механично извадят тези които са станали в уучастъци с ограничение и под въздействието на алкохол, остават 80. Но каква точно е причината за тези 80 смъртни случая не става ясно....
stein
Рейтинг: 623 НеутралноНа магистралите с две плат на може да сложат ограничение 130 км/ч, защото наистина се случва някой от десния ред да почне изпреварване, а в левия ред да го настигне друг с 200 км/ч. При три и повече ленти не е нужно, най-лявата лента обикновено е свободна за 200+ и хората го спазват. Мисля, че общо ограничение няма да мине.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#11] от "Sinergy":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ако "гордостта" на бойко Тракия беше с мантинела като немска магистрала хората от автобусната катастрофа щяха да са живи.
https://www.blagoevgrad.eu/mvr-shestima-sa-zaginali-pri-tezhkata-katastrofa-s-avtobus-na-trakiya.html
John C
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#11] от "Sinergy":
Liberalism Is a Mental Disorder!Говоря от личен опит след като живея отдавна в САЩ и съм карал
в Бавария преди 2 години.
Иначе гуглето това казва:
Jul 10, 2019
A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year, according to Germany's Federal Statistics Office.
Molossian
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#11] от "Sinergy":
Panta rhei....Не бива да се учудвате.
Знаете ли какви са изискванията за получаване на германска шофьорска книжка?
Нищо общо с "бизнес модела" на школите за кормуване в България.
А контрола там работи.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 294 Неутрално80 дойчовци са се утрепали заради превишена скорост от 80 милиона, при липса на ограничения?
Един на милион?
Мързи ме да търся точната статистика за България, но съм убеден, че жертвите по магистралите ни от превишена скорост са много над 7 човека от 7 милиона. Което ме навежда на мисълта, че дали има или няма ограничение не е основната причина за жертвите, а културата на водачите, състоянието на пътя и автомобилите.
patrokalche
Рейтинг: 294 НеутралноТова никога няма да се случи в Германия! Ще стане както става в Австрия. На местата с ограничения 100 за чист въздух електрическите имат право да си карат със 130. Това е и поредния стимул да си купиш ел. МПС.
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоТака е - разумът трябва да бъде ограничен, че малоумните, зелени и червени, не смогват на прогреса.
todor._89
Рейтинг: 802 ВеселоДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете, пак се "изпляскваш" неподготвен! Кой точно ти каза, че там трябва да има мантинела!? Мост ли е, дере ли има? Даже и не е завой. Ето ти снимка от магистрала в Германия и ми кажи къде са им на германците страничните мантинели?:
https://www.economic.bg/bg/news/10/germanski-sad-zabrani-dizelovite-koli-po-edna-ot-naj-golemite-magistrali.html
Или Бойко е строил тази магистрала? И Тази:
https://novavest.bg/2018/02/08/95-метрова-дупка-се-появи-на-магистрала/
Ама пък щом черногледият нихилизъм те кара да се чувстваш по-добре.....
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#16] от "Котаракът на Шрьодингер":
"80 дойчовци са се утрепали заради превишена скорост "
А 320 са се утрепали при ограничаване на свобода им:
"Всяка година близо 400 души загиват по германските магистрали. Ако не се броят случаите, в които катастрофата е станала в участък с ограничена скорост "
Требе да се увеличи ръста на убитите по принуда, зер дишат и изпускат много СО2, когато адреналинът се повиши … заради ограниченията.
patrokalche
Рейтинг: 294 НеутралноЗалцбург - Мюнхен, част през Алпите, също е без ограничения въпреки, че няма дори аварийна лента.
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#6] от "jeq19606355":
"Мнозинството е ЗА ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието."
То, "мнозинството" е и ЗА ограничение на цената (на горива, ел. енергия, заплати и всичко, за каквото не им стига мозък), а когато се случи (Великата октомврийска революция), беше пратено в Сибир - нагледно да установи щастието от ограниченията.
tamada
Рейтинг: 466 НеутралноСпоред статията тези 400 са само по магистралите. А иначе общо загиват над 3000 годишно в Германия.
hamiltonf
Рейтинг: 4771 НеутралноАй стига!? Едно място остана, да си караш спокойно...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAНинов
Рейтинг: 1726 НеутралноДо коментар [#11] от "Sinergy":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Цъ.
В Германия годишно загиват при ПТП около 3 хил. души (при 52 млн. МПС).
През 1970 год са били 21 хил. при 15 млн. автомобила.
John C
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#23] от "tamada":
Liberalism Is a Mental Disorder!Ти май нещо се обърка.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#23] от "tamada":
Ако е само за магистрали нещата наистина говорят в полза на неограничената скорост. Според статията 2/3 от магистралите са с неограничена скорост а жертвите там са 80, останалата 1/3 с ограничения на скоростта а жертвите остава да са 320. Не е трудно да се направи заключението къде е по-сигурно.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#27] от "Billy Pilgrim":
Генерално туткането по пътя и скупчването на много коли е по-рисково от карането с по-висока скорост и разстояние между автомобилите.
John C
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#27] от "Billy Pilgrim":
Liberalism Is a Mental Disorder!А не е трудно и малко да понаучите английски:
Jul 10, 2019
A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year, according to Germany's Federal Statistics Office.
Нинов
Рейтинг: 1726 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.На мен сега ми предстои петчасово пътуване в посока север, А5 и А7.
Моята скорост е скромна от 90 до 130 км/ч.
Целта е възможно най-нисък разход на гориво.
zhivko6461
Рейтинг: 1113 НеутралноУправляването на автомобил с висока скорост, примерно по-висока от разрешената с до 30 км/ч по първокласните (т.нар. главни) пътища или с до 80-100 км/ч по магистралите не е основна причина за ПТП. При движението на автомобилите по пътищата влияят много фактори - възможности на водачите и автомобилите, техническо състояние на автомобилите и пътищата, поведение на водачите, ... Много често основната причина за възникването на конфликтни ситуации, респ. катастрофи е агресивното поведение на водачите и неспазването на правилата за движение - отнемане на предимство, неправилно изпреварване, движение и спиране в "аварийната лента" по автомагистралите, движение с технически неизправни МПС (гуми, окачване, управление, сигнализация), неспособност на водачите да управляват съответния автомобил по съответния начин в съответната обстановка ... Но тези нарушения се санкционират рядко от контролните органи.
Друга тема са безсмислените нелогични ограничения до 40, 50, 60 км/ч по пътищата в България. Наистина те са добър източник на финансови постъпления за държавния бюджет, но хората свикват с тях, не ги спазват и не намаляват скоростта, когато наистина е наложително.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#19] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти плякаш глупотевини. Виж канафкаката при автобуса и виж ВНИМАТЕЛНО снимката , която си постнал. Аман от умни герберасти.
Я кажи калинке, оня с тира дето прескочи "мантинелата" и уби семейството на Тракия дали щеше да успее да го стори в Германия !?!?!?
Я кажи нещо за 'мантинелата" при Своге дето погуби 25 българи !!!
Мислех, че Айнщайн греши за безкрайността но ти го опроверга !!!
wanderer
Рейтинг: 3534 ВеселоДо коментар [#29] от "dream_er":
"A total of 3,275 people died in road accidents in Germany in 2018, 95 more than the previous year"
Ръстът на загиналите ще да е заради инфаркти и инсулти, предизвикани от умнокрасиви охлюви, които смятат, че Пътя им принадлежи … и следва да го ограничат за себе си. Комунисти, сър! Призракът продължава да броди из Европа по безмозъчните зелено-червени-либерални умнокрасавци.
tamada
Рейтинг: 466 НеутралноИ в какво съм се объркал? Казвам същото, което и ти - над 3000 загинали годишно по немските пътища.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5748 НеутралноКъдето има прав участък с три ленти - нека си остане без неограничение. Жалко за тези прекрасни автомобили в Германия...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевtodor._89
Рейтинг: 802 ВеселоДо коментар [#32] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кметче, мноо сА пенявиш! Така и не ми каза къде видя мантинела на Германската магистрала. А на втората снимка се вижда как строят германците. Те това и при Бате Бойче немоЕ се случи.:) Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#29] от "dream_er":
Откъде изплува и за какво се бориш? Чети за какво говорим преди да даваш ненужни никому съвети за това кой какво трябва да учел. Давам жокер, говорим за немските магистрали а не за жертвите по всички пътища.
stoyanst
Рейтинг: 518 Неутрално"От ГСДП смятат, че това би намалило броя на смъртните случаи при катастрофи, както и на вредните емисии въглероден диоксид." - Ето и едно алтернативно тълкувание: като караш по-бързо стигаш по-бързо, следователно прекарваш по-малко време на магистралата, което пък значи, че отделяш по-малко въглероден двуокис. Така че, високата скорост е зелена :)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#36] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!"УМНИК" !!!
deutscher._
Рейтинг: 416 НеутралноТези дискусии за позволена скорост на аутобаните особено в Германия вече не е много актуална , защото там отдавна хората ползват много повече влак и автобус , нищо че всеки има почти нова кола .
Еми имат акъл германците и други нации , защото кола на къси и много дълги разстояния не се ползва ! Можем само да се поучим , ама още не сме се "нарадвали" на колите у нас ! !
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4577 НеутралноДо коментар [#40] от "deutscher._":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има "малка" разлика във влаковете.
todor._89
Рейтинг: 802 ВеселоДо коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":
Е, не чак колкото тебе, но се старая. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#40] от "deutscher._":
Мдаа, двама човека с автобус им излиза 3 пъти по-скъпо отколкото да пътуват с кола, дори за сам човек автобуса е по-скъп отколкото да пътува с кола, отделно удобството е несравниом. За родните влакова пък да не говорим. А и на доста места в България не можеш да стигнеш нито с влак нито с автобус. Доста не на място се изказа :).
zhivko6461
Рейтинг: 1113 Неутрално"Интересант, зер интересант!" би било подходящо възклицание. Дали вредните емиси от автомобилите не зависят основно от количеството изразходвано гориво за изминаване на определено разстояние?
joro4900
Рейтинг: 705 ВеселоДо коментар [#6] от "jeq19606355":
„...ограничение на скоростта и то рано или късно ще бъде прието. Още повече като се има предвид, че зелените вече са втора политическа сила в страната...“
Така е, можеш да бъдеш сигурен. И рано или късно ще бъде въведен и данък „дишане“. Зелените(идиоти) одавна го подготвят...
Роси
Рейтинг: 7596 НеутралноИ сигурно катастрофите са далеч по-малко от България. Защото и да няма ограничение, разумният чове сам си го налага.
r3tro
Рейтинг: 237 НеутралноА в България и другите държави като имаме ограничение на скоростта пък никой не се е убил. Хайде моля, факторите са прекалено много и е глупаво всичко да се преписва на скоростта. А хората, които карат с 200 или повече явно могат да си го позволят, следователно си работят и си изкарват парите и си плащат за това и ако губят по няколко часа повече в път това няма да се отрази благоприятно на икономиката например.
ceci_
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#6] от "jeq19606355":
Мнозинството е против. За са някакви леваци и зелени леваци.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 НеутралноСъс 160 км/час - 16.0 лтр/100 км!
С 80-90 км/час - 7.8 лтр/100 км!
Решението си е твое!
Суджук Герберите
Рейтинг: 466 НеутралноТова ще смъкне продажбите на нови автомобили с 20% поне. За кво ми е нов мерцедес, беемве или голф gti, като и със стара корса пак ще карам със 130.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!patrokalche
Рейтинг: 294 НеутралноВ Германия възрастта на автопарка е далеч по малка от на този в България. В Германия огромен процент от хора не броят литри и центове. Свърши ли зарежда до горе и така до следващия път. Ако не се движиш с подобаваща скорост както целия поток, а си много по бърз или по бавен е пъти по трудно да караш в такава обстановка. Ако масово карат със 180 ти на мин 160 си екстра. Иначе става опасно. Карането в Германия няма нищо общо с това в България. Ако за 5 секунди не погледнеш в огледалото има шанс да се уплашиш от МПС минаващо покрай теб с над 250 км /ч и дано имаш късмета да си поне в средна лента, че в крайна лява е като самолетна писта.
Gustav
Рейтинг: 1874 НеутралноСъсипаха я тази Германия комунистите.... Първо им удариха забрана на пушенето в баровете, сега искат забрана за движението с висока скорост по аутобаните. После се чудят защо Алтернатива за Германия печели електорат, въпреки репресиите и внедряването на агенти от контраразузнаването в тази партия.
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472За 32-та пола няма да казвам нищо
simChо
Рейтинг: 294 НеутралноСпоред мнозина експерти СО2 НЯМА да се намали, а ще се УВЕЛИЧИ!
Но те си знаят.
Като им го изисква разумът и им го говорят звездите - ОК!
gost22
Рейтинг: 2420 ЛюбопитноТочно разума надскача всички ограничения. Ограниченията трябват на тези, дето нямат достатъчно акъл или на другите, дето искат да държат властта доживотно... "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
asenpp
Рейтинг: 468 Неутрално"По близо две трети от германските магистрали няма задължителни ограничения на скоростта. "
"Всяка година близо 400 души загиват по германските магистрали. Ако не се броят случаите, в които катастрофата е станала в участък с ограничена скорост или пък е била предизвикана поради употреба на алкохол например, то пак остават средно 80 смъртни случаи на година, виновни за които са шофьори, карали твърде бързо."
Каква излезна тя? На две трети от магистралите са загинали една пета от жертвите!?!
Демек магистралите без ограничение на скоростта излиза, че са десет пъти по-сигурни.
За жалост "селени" се срещат "на всеки километър"
*зелени разбира се, ама така ми хареса и го оставих....
gost22
Рейтинг: 2420 Любопитно"У вас", с кола е по-удобно на късите разстояния (кофти структура на градския транспорт и още нЕкои неуредици), а на дългите ако са трима в колата им излиза по-евтино отколкото с автобуса и задължително в пъти по-бързо отколкото с влака. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
charlesdegaulle
Рейтинг: 732 НеутралноДо коментар [#9] от "penetrating":
+++! Разбира се, става дума за Германия. Хората там все още са доста различни от другите европейци. Няма да забравя, когато чето едни спомени за ВСВ. Не си спомням името на автора!! Но ми направи впечатление това - Берлин е празен, няма почти никой по улиците привечер. Един се готви да пресече на кръстовище и светва за него червено. Човека спира и изчаква зеленото и тогава пресича. А движение вообще няма...
Peni Nikol
Рейтинг: 3375 Неутрално150 на магистрала е нормално, който иска повече платна има, няма нужда от ограничения.
Peni NikolГъз, ти си нашето знаме!
Рейтинг: 466 Весело"Високата скорост не е убила никого. Рязкото спиране прецаква нещата."
Следването на троловете е сигурно като следването на парите.Джеръми Кларксън-водещият на Top Gear
penetrating
Рейтинг: 8832 ВеселоДо коментар [#57] от "charlesdegaulle":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен с едно допълнение: Само ако е германец по произход
pwj18583757
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "КМЕТ В СЯНКА":
Явно не си имал удоволсъвието да се включиш в трафика на турските гастербайтери.
pwj18583757
Рейтинг: 8 НеутралноБе нека отделят с предпазна мрежа 2 ленти за шеметни шьофьори и 2 - за нормални. Тогава ще броим къде са по голям брой катастрофи- много ми е любопитно.
pwj18583757
Рейтинг: 8 НеутралноЩе видите вие когато спрат петрол и дизел и всички минат на електромобили - те не вдигат повече от 80 км/ч хе хе!
Тангра
Рейтинг: 1793 НеутралноE, необходимо е и да не си мека либерастка китка, с ръце и мозък наврени в ...
Немските социал-либерасти вадят поредното плашило, за да тормозят хората. Ей така, за спорта. Скоро не са им забранявали нищо, и вече се изнервят. Трябва да се поддържа тренинга.
Тангра
Рейтинг: 1793 ВеселоТрябва да има ограничение по пъщата, за да не се избиват комарите.
И те имат права. Нали нещо такова прие някакъв британски съд.
Или за веганите беше.
Скоро ще забранят и кремовете и таблетките против хлебарки и комари. Не е толерантно. Нека да хапят гадинките!
:)
evpetra
Рейтинг: 1358 НеутралноДолу законите!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3786 ВеселоПравил съм експеримент.
ЕретикПри 80 км/ч колата ми гори 4.5 литра.
При 120 - около 6.
При 150 - около 9.
При 200 - ?????
А в този форум уж всички бяха много зелени, говореха за пушеци......
Съшото стана, когато решиха да вдигнат данъците на по-старите коли. Изведнъж електричарите се извъртяха и ревнаха като собственици на 20-годишни опели.
Бо По
Рейтинг: 548 НеутралноАко за германските магистрали има ограничение от 130 км/ч, то по нашите трябва да е 80 км/ч. Всъщност може би е нормално и в Германия да има някакво ограничение, но то по-скоро следва да е около 160-180 км/ч.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 2241 Неутралноако магистралите са с по 4 ленти-една аварийна и 3 други няма никакъв проблем най-лявата да е за каращите с 200.А те са точно такива и без дупки.Знаеш си ,че там винаги очакваш много бързи коли и си караш със знанието.Ако си караш 120-130,както карат повечето нашенци изобщо не припарват до лява лента.Всеки си кара в неговата лента и нямат изобщо конфликтни точки.
charlesdegaulle
Рейтинг: 732 РазстроеноДо коментар [#60] от "penetrating":
Да. Познавах едно момче нашенче, дето навремето се претрепа на една магистрала. С висока скорост. Не знам дали се е разсеял или защото колата беше стара. Новите спират по съвсем друг начин.
penetrating
Рейтинг: 8832 НеутралноДо коментар [#70] от "charlesdegaulle":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСлава Богу днешните коли са по-безопасни.
Днес обаче се връщах от Швейцария. Там скоростта е ограничена до 120. В Германия за около 30 км от границата с Швейцария също има ограничение от 120 (около Фрайбург). Беше ок. В момента когато отпадна това ограничение, стана задръстване и скоростта падна. Затова си мисля, че по-важното е да се кара равномерно, за да се пътува бързо :)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#29] от "dream_er":
Много си прост, честно. Колко пъти да ти се обясни че тук говорим за магистрали и става въпрос за скоростта на магистралите а ти цитираш всички пътища. И какво се перчиш с тоя английски като в днешно време дори третокласниците знаят английски.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#26] от "dream_er":
Единствения объркан си ти, само дето бавно зацепваш че си объркан