Навсякъде са намалели,колко са били при бай ти Тошо нема никакво значение.....,или заслугата е на Бочко и ГЕРБЪ?! В Германия,са намалели повече от 6 пъти....., ако сравняваш как е било по времето на бай ти Вили Бранд!
Опростачвай и владей!
В началото на 70-те години на миналия век, в Западна Германия е имало около 40 000 загинали от катастрофи годишно. Сега са 10 пъти по-малко, при обединена държава и повече возила.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
В Швеция живеят шведи и правят Волво от години, макар шапката да я купиха китайците. От 2011 карам Волво и това е марката завинаги! Тука комплексари се надскачат с Голфове и БМВ тройки.
Ами погледнете процедурата, описана стъпка по стъпка, как в Швеция се взема шофьорска книжка. И да не пропуснете "скид теста" - той е задължителен, обикновено се взема при зимни условия когато е заледено и хлъзгаво, за да се види как контролирате колата, нещо нормално с дългата зима в Швеция.. А и цената не е малка... Преди доста години мен ме учеха на замръзнало езеро през зимата, сега най-вероятно има и други неща... :-)
Това е манталитетът на българина - да доминира, да прецака някого, да избегне правилата, да мачка. Това върви ръка за ръка с податливостта към хибридна пропаганда и отричане на европейските ценности като уважение към всички, нетърпимост спрямо дискриминацията и придържане към правилата. Това е свързани с вродения нисък интелект на българина, сходен по IQ с народите от Субсахара и далеч от европейския интелект.
Ами погледнете процедурата, описана стъпка по стъпка, как в Швеция се взема шофьорска книжка. И да не пропуснете "скид теста" - той е задължителен, обикновено се взема при зимни условия когато е заледено и хлъзгаво, за да се види как контролирате колата, нещо нормално с дългата зима в Швеция.. А и цената не е малка...Преди доста години мен ме учеха на замръзнало езеро през зимата, сега най-вероятно има и други неща... :-)https://www.thenewbieguide.se/driving/the-step-by-step-guide-to-a-swedish-driving-license/
Даскале чак толкова няма нужда, а и помисли колко ще се оскъпи един шофьорски курс и колко няма да могат да си го позволят. Всичко е въпрос на култура, възпитание и на системата на държавата. Моята книжка е от време оно на камион без синхронизатори. Когато се изнесох в чужбината я приравних , като изпитът не беше по-различен от този в РБ. Карам си колите "леко и безаварийно" по алпийско без застрахователни събития и глоби. Такива като мен нашенци са хиляди.
Има и друг вариант, като в щатите: една година в 11 или 12 клас да има часове за шофиране с учител-инструктор като част от обучението по избор, може и с нает правоспособен, да кажем пенсиониран полицай на временен договор от училището. След като се вземе теорията ученикът може да кара примерно 6 месеца с придружител, най-често родител, но трябва да има една година изпитателен срок преди да получи пълноправна книжка. А да казвам, че застраховките за мъже до 24 години са далеч по-високи дали има нужда? За жените е до 21, явно те поумняват по-бързо. :-) В САЩ сме далеч от идеала, особено в големите градове с фрустрирани хора, включително пресни имигранти и мигранти, но все пак...
Като се има в предвид че имаме най-древния автопарк, най малките възможности за поддръжка на МПС тата , и милиционери скрити в храстите за да изкарват пари вместо да стоят видими за превенция, чудно как не сме на последно място.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Щеше да е на първо място ако не се играеша със статистиката. За съжаление !!! ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️ Как си представяте това? Как в Путенланд?:)))) Там 124 загинали на милион. И те се радват за това. Така че, дори Путенланд,, при пълна фалшификация, не могат да се похвалят с добри резултати.
Колкото е по- добро домашното възпитание и средната интелигентност на един народ като група от хора(може да е и от различни етнически групи) - толко е по-ниска и средната му смъртност от автопроизшествия ! Друга манджа , която също се взема предвид и се отчита голяма роля е състоянието и вида на пътната мрежа !
Смъртните случаи не зависят само от пътната безопасност, но и от системата на спешна помощ, качеството на болниците, лекари и пр. Някой с леко и лечимо нараняване може да се превърне бързо в смъртен случай при неадекватна спешна помощ. Май в случая с Милен Цветков имаше подобен оттенък.
От друга страна при наличие на опасни участъци в Швеция го обезопасяват, за да не загиват хора, а у нас слагат ограничение 40 и патрулката кибичи след знака да хване завалии.
от 1968 до 1989 - над 1000 за година 1990 - 1567 2000 - 1012, до 2009 всяка година са над 1000 2010 - 775 2019 - 628 2020 до сега сме на средното ниво за ЕС, но през кризата намаляха катастрофите
С други думи, нещата се подобряват от 2010 насам
Нововъведената ТОЛ система, системата за онлайн достъп до глоби, новите пътища и т.н. ще доведе до устойчиво влизане в средата - 50 загинали на 1 милион.
Докато 95% от междуградските пътища са двупосочни ще е така.Нито българите са толкова лоши шофьори ,нито шведите са пилоти от Формула 1.Първокласните пътища в цяла Европа без Румъния и България са като българските магистрали,второкласните са същите но нямат аварийно.С глоби и камери няма да върнат умрелите в Кресненското дефиле и по баира на Бяла.
Интересно умозаключение , но всеки мери с аршина си и съди по средата си. Защото определено българите , които познавам и сред които се движа са определено над средното европейско равнище на интелигентност. / Пряко сравнявам с хора от Белгия , Франция , Кралството и Швейцария/. Но както казах, ти си знаеш за твоята среда. А колкото до темата, напълно подкрепям мнението , че всичко е до закони и санкции. В Кралството например камерите са навсякъде 24 часа. Няма такова нещо като малко нарушение, обяснение или прошка. Глобата най -малката е 120 паунда и няма ограничение колко глоби ще имаш за един ден. Няма и такова нещо като неплащане, , но ако я забавиш расте главоломно. И най- големия дебил шофьор много бързо се научава да спазва правилата. А е отделно дето да имаш кола е скъпо удоволствие особено в Лондон. Иначе некадърните шофьори са същите като тука, но там всеки трепери да не прекрачи правилата
По-лоши (безумни и кретеноидни шофьори) от нас са румънците,турците и руснаците....Последните не са в Европа така или иначе!От 6 годишният си опит из Европа(и Турция) най-стрикните водачи които съм виждал са в скандинавието (Дания и Швеция)......Пред тях нии сме на луна парк!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
По-лоши (безумни и кретеноидни шофьори) от нас са румънците,турците и руснаците....Последните не са в Европа така или иначе!От 6 годишният си опит из Европа(и Турция) най-стрикните водачи които съм виждал са в скандинавието (Дания и Швеция)......Пред тях нии сме на луна парк!!!!
Последните няколко седмици ми се налага да карам колата повече из София (обикновено ползвам метрото). Масово не се спазва дистанция, някакви излизат от завои с дрифтове, влиза се в завои по кварталите без видимост, изпреварване на зиг-заг в насрещното и след 200 метра се виждаме на светофара. Джигитска работа.
Пак сме зад Румънзите . И кат гледам не корона вируса ни трепе . 96 / мил. то-е 96х7=672. Защо не забранят автомобилите тогажа , да не говорим клко са ритнали камбанката в следствие на замърсяването от трошките .
В Швеция как отчитат ПТП, предизвикано от Мерцедес на български циганин и БМВ на турски гастарбайтер, при което и двамата са загинали? Като загинали в България/Турция или като загинали в Германия (седалището на фирмите-автопроизводители)?
"Това е манталитетът на българина - да доминира, да прецака някого, да избегне правилата, да мачка."
Да мачкат камъни и дървье "дружините наши, оплискани с кърви, пушкат (газове) и отблъскват (дупки и стоп-палки), без сигнал, без ред, всякой гледа само да бъде напред и гърди геройски на смърт да изложи"
ако има 10 камери на Русе Бяла ,няма да има толкова убити ,същото е и в Кресненското дефиле ,а камерите ,ако са вързани с полицията ,както е в Румъния и на двата края ви чакат полицейски патрули и само ви прибират книжката за всяко нарушение ,а след това ви смъкнат от колата и освен глоба , ви вземат за месеци книжката със заплаха да ви вкарат в затвор ,ако карате без книжка ,нещата ще са други ,справки Румъния и Гърция .
Катастрофите са предизвикани от маргинали без образование ,без всякакви задръжки и без да имат изобщо информация какво значи знак стоп , трябва при всяка тежка катастрофа да се търси отговорност и от този ,дето му е дал книжката ,ако е фалшива , затвора да е за двамата .
До коментар [#9] от "Костадин Иванов":"В Швеция живеят шведи и правят Волво от години"В Швеция как отчитат ПТП, предизвикано от Мерцедес на български циганин и БМВ на турски гастарбайтер, при което и двамата са загинали? Като загинали в България/Турция или като загинали в Германия (седалището на фирмите-автопроизводители)?
Прозрачният ми намек беше, че шведите са дисциплиниран народ, а филодофията на Волво, също шведска, е да се правят максимално безопасни автомобили. Значи, обществото в Швеция мисли в тази посока. Разбирам иронията ти за страните - производители, но сам знаеш, че колата предполага характера на шофьора, а Голф и БМВ тройка са просто диагноза.
Еретик
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Лъв
Рейтинг: 897 РазстроеноГаньо обича да избива комплекси на пътя. Няма кой да го накаже...
Solomon Bandaranaika
Рейтинг: 0 ЛюбопитноБравос!
Опростачвай и владей!А злите езици разправяха,че по всичко сме на последното място!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноЩеше да е на първо място ако не се играеша със статистиката.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!За съжаление !!!
nik_77.
Рейтинг: 1891 НеутралноОбаче в сравнение с байтошовия период намаляха двойно. От около 1200 на около 600 годишно. При десет пъти повече автомобили.
Роси
Рейтинг: 7720 НеутралноЕ, поне сме напред в класацията.
Solomon Bandaranaika
Рейтинг: 0 ЛюбопитноНавсякъде са намалели,колко са били при бай ти Тошо нема никакво значение.....,или заслугата е на Бочко и ГЕРБЪ?!
В Германия,са намалели повече от 6 пъти....., ако сравняваш как е било по времето на бай ти Вили Бранд! Опростачвай и владей!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#4] от "nik_77.":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Прочети 3 другарю милиционер.
Скороще почнете и да ги възкресявате само и само га се ударите в гърдите.
БУлгар, БУлгар !!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6003 НеутралноДо коментар [#4] от "nik_77.":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевВ началото на 70-те години на миналия век, в Западна Германия е имало около 40 000 загинали от катастрофи годишно. Сега са 10 пъти по-малко, при обединена държава и повече возила.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3618 НеутралноВ Швеция живеят шведи и правят Волво от години, макар шапката да я купиха китайците. От 2011 карам Волво и това е марката завинаги!
ЕретикТука комплексари се надскачат с Голфове и БМВ тройки.
4ort
Рейтинг: 2899 НеутралноБай Тотьо, би ли коментирал статистиката за периода 1965-1970 г.?
daskal1
Рейтинг: 3772 ЛюбопитноАми погледнете процедурата, описана стъпка по стъпка, как в Швеция се взема шофьорска книжка. И да не пропуснете "скид теста" - той е задължителен, обикновено се взема при зимни условия когато е заледено и хлъзгаво, за да се види как контролирате колата, нещо нормално с дългата зима в Швеция.. А и цената не е малка...
Преди доста години мен ме учеха на замръзнало езеро през зимата, сега най-вероятно има и други неща... :-)
https://www.thenewbieguide.se/driving/the-step-by-step-guide-to-a-swedish-driving-license/
tacheaux
Рейтинг: 4304 НеутралноНормално. Стари коли , лоши пътища , недисциплинирани и изнервени шофьори.
pamela
Рейтинг: 2069 НеутралноДо коментар [#12] от "tacheaux":
... купени книжки...
Mark
Рейтинг: 463 НеутралноТова е манталитетът на българина - да доминира, да прецака някого, да избегне правилата, да мачка. Това върви ръка за ръка с податливостта към хибридна пропаганда и отричане на европейските ценности като уважение към всички, нетърпимост спрямо дискриминацията и придържане към правилата. Това е свързани с вродения нисък интелект на българина, сходен по IQ с народите от Субсахара и далеч от европейския интелект.
Софианец
Рейтинг: 624 НеутралноНормално. Нещо реално да е направено. Само приказки и усвояване на едни пари.
Гарван
Рейтинг: 625 НеутралноДаскале чак толкова няма нужда, а и помисли колко ще се оскъпи един шофьорски курс и колко няма да могат да си го позволят. Всичко е въпрос на култура, възпитание и на системата на държавата. Моята книжка е от време оно на камион без синхронизатори. Когато се изнесох в чужбината я приравних , като изпитът не беше по-различен от този в РБ. Карам си колите "леко и безаварийно" по алпийско без застрахователни събития и глоби. Такива като мен нашенци са хиляди.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3093 НеутралноБългарите са от най-лошите шофьори в Европа !!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноВ България ще е така докато не почне да работи системата.
Има закони, ама са препоръчителни. Ако те засекат камерите - глобите не се събират.
Измислят уж как да събират глобите и се почва рев - ама това нарушавало правото на придвижване.
Те така ще бъде докато обществото не реши какво точно иска.
daskal1
Рейтинг: 3772 НеутралноДо коментар [#16] от "Гарван":
Има и друг вариант, като в щатите: една година в 11 или 12 клас да има часове за шофиране с учител-инструктор като част от обучението по избор, може и с нает правоспособен, да кажем пенсиониран полицай на временен договор от училището. След като се вземе теорията ученикът може да кара примерно 6 месеца с придружител, най-често родител, но трябва да има една година изпитателен срок преди да получи пълноправна книжка. А да казвам, че застраховките за мъже до 24 години са далеч по-високи дали има нужда? За жените е до 21, явно те поумняват по-бързо. :-)
В САЩ сме далеч от идеала, особено в големите градове с фрустрирани хора, включително пресни имигранти и мигранти, но все пак...
ivanpopov
Рейтинг: 1074 НеутралноПак добре! Последните години (от както гърците взеха мерки) бяхме неизменно първи.
ivanpopov
Рейтинг: 1074 НеутралноЯвно Малина Крумова все пак е свършила нещо.
bat_plamen
Рейтинг: 4646 НеутралноТова , че сме на тази черна класация не е изненада!Само крути мерки могат да нормализират ситуацията у нас
Иван
Рейтинг: 425 НеутралноКато се има в предвид че имаме най-древния автопарк, най малките възможности за поддръжка на МПС тата , и милиционери скрити в храстите за да изкарват пари вместо да стоят видими за превенция, чудно как не сме на последно място.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#10] от "4ort":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Вече е коментирана няколко пъти. Ти нали ми водиш досие - прочети там.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#21] от "ivanpopov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Разсмя ме !!! Тая калинка нищо не разбира от материята !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3969 НеутралноДо коментар [#22] от "bat_plamen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ама за ВСИЧКИ !!!
Корки
Рейтинг: 3141 НеутралноАко се вдигне събираемостта на глобите, може да се променят нещата.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.putinxujlo
Рейтинг: 2869 НеутралноДо коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Чуждестранен агент"Щеше да е на първо място ако не се играеша със статистиката.
За съжаление !!!
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Как си представяте това? Как в Путенланд?:))))
Там 124 загинали на милион. И те се радват за това. Така че, дори Путенланд,, при пълна фалшификация, не могат да се похвалят с добри резултати.
deutscher._
Рейтинг: 588 НеутралноКолкото е по- добро домашното възпитание и средната интелигентност на един народ като група от хора(може да е и от различни етнически групи) - толко е по-ниска и средната му смъртност от автопроизшествия !
Друга манджа , която също се взема предвид и се отчита голяма роля е състоянието и вида на пътната мрежа !
MyTwoCents
Рейтинг: 654 НеутралноСмъртните случаи не зависят само от пътната безопасност, но и от системата на спешна помощ, качеството на болниците, лекари и пр. Някой с леко и лечимо нараняване може да се превърне бързо в смъртен случай при неадекватна спешна помощ. Май в случая с Милен Цветков имаше подобен оттенък.
@)----,--'--От друга страна при наличие на опасни участъци в Швеция го обезопасяват, за да не загиват хора, а у нас слагат ограничение 40 и патрулката кибичи след знака да хване завалии.
BezEmotsia
Рейтинг: 412 Неутралноот 1968 до 1989 - над 1000 за година
1990 - 1567
2000 - 1012, до 2009 всяка година са над 1000
2010 - 775
2019 - 628
2020 до сега сме на средното ниво за ЕС, но през кризата намаляха катастрофите
С други думи, нещата се подобряват от 2010 насам
Нововъведената ТОЛ система, системата за онлайн достъп до глоби, новите пътища и т.н. ще доведе до устойчиво влизане в средата - 50 загинали на 1 милион.
opoziciq
Рейтинг: 293 НеутралноМислих, че сме първи и в тази статистика.
badboy14
Рейтинг: 8 НеутралноДокато 95% от междуградските пътища са двупосочни ще е така.Нито българите са толкова лоши шофьори ,нито шведите са пилоти от Формула 1.Първокласните пътища в цяла Европа без Румъния и България са като българските магистрали,второкласните са същите но нямат аварийно.С глоби и камери няма да върнат умрелите в Кресненското дефиле и по баира на Бяла.
badboy14
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "BezEmotsia":
Колко коли бяха с еърбеци по Бай Тошово време че не се сещам?
zahariy
Рейтинг: 295 НеутралноУжасна статистика, много тъжно. Трябва да се вземат мерки, да се оправят пътищата и най-вече поведението на шофьорите.
valerie pvi
Рейтинг: 160 НеутралноДо коментар [#14] от "Mark":
Интересно умозаключение , но всеки мери с аршина си и съди по средата си. Защото определено българите , които познавам и сред които се движа са определено над средното европейско равнище на интелигентност. / Пряко сравнявам с хора от Белгия , Франция , Кралството и Швейцария/. Но както казах, ти си знаеш за твоята среда.
А колкото до темата, напълно подкрепям мнението , че всичко е до закони и санкции. В Кралството например камерите са навсякъде 24 часа. Няма такова нещо като малко нарушение, обяснение или прошка. Глобата най -малката е 120 паунда и няма ограничение колко глоби ще имаш за един ден. Няма и такова нещо като неплащане, , но ако я забавиш расте главоломно. И най- големия дебил шофьор много бързо се научава да спазва правилата. А е отделно дето да имаш кола е скъпо удоволствие особено в Лондон. Иначе некадърните шофьори са същите като тука, но там всеки трепери да не прекрачи правилата
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2898 ЛюбопитноПо-лоши (безумни и кретеноидни шофьори) от нас са румънците,турците и руснаците....Последните не са в Европа така или иначе!От 6 годишният си опит из Европа(и Турция) най-стрикните водачи които съм виждал са в скандинавието (Дания и Швеция)......Пред тях нии сме на луна парк!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...subaru
Рейтинг: 495 НеутралноНяма по-лоши пътища в Европа и липса на хоризонтална маркировка. В Африка също.
galapagas
Рейтинг: 930 Неутрално... но не и норвежците. Те имат много лоша репутация в Дания. Като видят някой да кара с превишена скорост, датчаните викат: норвежец!
Yard
Рейтинг: 1722 НеутралноПоследните няколко седмици ми се налага да карам колата повече из София (обикновено ползвам метрото). Масово не се спазва дистанция, някакви излизат от завои с дрифтове, влиза се в завои по кварталите без видимост, изпреварване на зиг-заг в насрещното и след 200 метра се виждаме на светофара. Джигитска работа.
sw51
Рейтинг: 484 ЛюбопитноС оглед автопарка ни и манталитета на средностатистическият български шофьор, смятам, че имаме един много добър резултат.
Judjuk
Рейтинг: 2683 НеутралноНай-после по нещо да сме между първите в ЕС! Няма да сме все последни.
Judjukneut
Рейтинг: 515 Неутрално"България е втората по смъртност на пътя в Европа през 2019 г. с 89 загинали на милион"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restТвърде повече от жертвите от коронавируса
xyha
Рейтинг: 940 НеутралноПак сме зад Румънзите . И кат гледам не корона вируса ни трепе . 96 / мил. то-е 96х7=672. Защо не забранят автомобилите тогажа , да не говорим клко са ритнали камбанката в следствие на замърсяването от трошките .
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 784 НеутралноПи един показател да не сме последни! Правителството има повод да почерпи за добрите хабери от ЕС
No Pain No Gainwanderer
Рейтинг: 2427 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Костадин Иванов":
"В Швеция живеят шведи и правят Волво от години"
В Швеция как отчитат ПТП, предизвикано от Мерцедес на български циганин и БМВ на турски гастарбайтер, при което и двамата са загинали? Като загинали в България/Турция или като загинали в Германия (седалището на фирмите-автопроизводители)?
wanderer
Рейтинг: 2427 ВеселоДо коментар [#14] от "Mark":
"Това е манталитетът на българина - да доминира, да прецака някого, да избегне правилата, да мачка."
Да мачкат камъни и дървье
"дружините наши, оплискани с кърви,
пушкат (газове) и отблъскват (дупки и стоп-палки), без сигнал, без ред,
всякой гледа само да бъде напред
и гърди геройски на смърт да изложи"
Nikoi
Рейтинг: 1095 НеутралноДо коментар [#33] от "badboy14":
ако има 10 камери на Русе Бяла ,няма да има толкова убити ,същото е и в Кресненското дефиле ,а камерите ,ако са вързани с полицията ,както е в Румъния и на двата края ви чакат полицейски патрули и само ви прибират книжката за всяко нарушение ,а след това ви смъкнат от колата и освен глоба , ви вземат за месеци книжката със заплаха да ви вкарат в затвор ,ако карате без книжка ,нещата ще са други ,справки Румъния и Гърция .
Nikoi
Рейтинг: 1095 НеутралноДо коментар [#43] от "neut":
Катастрофите са предизвикани от маргинали без образование ,без всякакви задръжки и без да имат изобщо информация какво значи знак стоп , трябва при всяка тежка катастрофа да се търси отговорност и от този ,дето му е дал книжката ,ако е фалшива , затвора да е за двамата .
niki7
Рейтинг: 369 НеутралноДо коментар [#4] от "nik_77.":
Защо ми копираш името?
log_on
Рейтинг: 1656 НеутралноДрусалки,алкохолици,полово неудовлетворени,едноклетъчни - и всички тези избиват боцките си в ламарините по пътя.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3618 НеутралноПрозрачният ми намек беше, че шведите са дисциплиниран народ, а филодофията на Волво, също шведска, е да се правят максимално безопасни автомобили. Значи, обществото в Швеция мисли в тази посока.
Разбирам иронията ти за страните - производители, но сам знаеш, че колата предполага характера на шофьора, а Голф и БМВ тройка са просто диагноза. Еретик