Великобритания нямало да мигне първа в търговските преговори с ЕС

Великобритания нямало да мигне първа в търговските преговори с ЕС

© Reuters



Великобритания няма да мигне първа в търговските преговори с Европейския съюз и не се страхува да излезе от блока без сделка. Това заяви днес главният преговарящ на страната Дейвид Фрост, цитиран от Ройтерс.
Обединеното кралство напусна ЕС на 31 януари, но засега преговорите за ново търговско споразумение с блока не стигат до пробив.


"Ние дойдохме след правителство и преговорен екип, които мигнаха и чийто блъф се провали в критични моменти, а ЕС се научи да не взима думата ни на сериозно", каза Фрост в интервю за в. "Мейл он сънди".


"Така че тази година опитваме да ги накараме да разберат, че държим на думата си и трябва да вземат на сериозно позицията ни", добави той.




Преговорите ще бъдат подновени във вторник в Лондон. Те буксуват заради искането на Великобритания да запази пълна автономия по отношение на държавната помощ и заради въпроса с риболова.


Лондон казва, че ЕС протака преговорите и не може още да приеме напълно, че Обединеното кралство вече е независима страна./БТА

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1222 Весело

    Хубаво, нека стоят с широко отворени очи. Може така да видят че Брекзит вече не е сред топ 5- те проблеми на съюза.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  2. 2 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 704 Неутрално

    ми, стойте си опулени. чемадан, вакзал, Лондон

  3. 3 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Когато Великобритания и ЕС се ритат по кокалчетата е много добре за Русия и за Путин.

    Не е далече времето, когато и ще се сбият !
    Санкции, а ?
    Хак да ви е !

  4. 4 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1222 Весело

    До коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":

    Или както коментира Клемент Боун ( fr ) - Keep calm and support Michelle Barnier.

    😊

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  5. 5 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До десет години велика Британия ще е история - с независима Шотландия и обединена Ирландия.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  6. 6 Профил на Psycho the rapist
    Psycho the rapist
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Да взима каквото иска и да спре да плаче и да ни занимава за всичко. Искаха да излизат - да излизат, омръзнаха ни с безкрайния си плач.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Великобритания,опс Малобритания не е в ролята на фаворит в търговските преговори с ЕС.Турчето БоДжо ги забърка едни,които другите след него ще има много да оправят.

    shlshlshlshl
  9. 9 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    И тамън да и го отпера и тя не дойде на срещата

  10. 10 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3446 Любопитно

    На ЕС още от самото начало им бе казано, че Великобритания е готова да напусне БЕЗ договореност. Не разбирам защо е този напън от ЕС да има сделка?

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  11. 11 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1967 Разстроено

    До десет години велика Британия ще е история - с независима Шотландия и обединена Ирландия.
    —цитат от коментар 5 на Пипера е много лют


    +++
    ОК е на ръба на пропастта. Под вещото ръководство на БоДжо направи бодряшка крачка напред.

  12. 12 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2252 Весело

    Цитат:"Великобритания нямало да мигне първа в търговските преговори с ЕС"

    Докато си играе, на "кой ще мигне първи", дали някой няма да и мине "изотзадзе" на Великата Британия?! ;)

  13. 13 Профил на vespasian0303
    vespasian0303
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Това вече се превърна в история като с непослушно дете - караш му се, накрая се изморяваш и вдигаш ръце и спира да ти пука. Обаче детето насреща иска да му се обръща внимание.

    С две думи - прав ви път, Великобритания, правете каквото искате, няма да ви се обръща повече внимание.

  14. 14 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Весело

    Така и ще си умре - с широко отворени очи.

  15. 15 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5811 Любопитно

    А ако се нас€рат първи, без да им мигне окото?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  16. 16 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Весело

    GB реши да напусне ЕС и да заложи на САЩ, без да си дава сметка, че на САЩ, Ирландия им е повече от достатъчна, като троянски кон. Просто такава огромна крава не им е нужна, особено при стремежа на САЩ да се консолидират и прегрупират пред натиска на Китай.

  17. 17 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Великобритания ще" мига на парцали" на 1 януари догодина. Когато първият камион с британска стока влезе на френска територия и му наложат мито. А британците лично ще усетят случващото се, щом отидата на летището и ги пратят на гишето за граждани извън ЕС за тежки проверки. А след това и в магазините си, когато вносните стоки изведнъж поскъпнат заради митото на границата.

    Тогава Великобритания ще разбере за какво е гласувала преди години на референдума.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  18. 18 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2252 Весело

    До коментар [#10] от "padrino":"На ЕС още от самото начало им бе казано, че Великобритания е готова да напусне БЕЗ договореност. Не разбирам защо е този напън от ЕС да има сделка? "

    А какво правят на преговорите, щом ще излизат без договорка?!
    Ми всеки си има и финтове и пунтове, предполагам ще кажеш. ;)
    А дали великобританските вървят, ще видим?!
    Май не остана много! :)

  19. 19 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 5313 Неутрално

    Лондон казва, че ЕС протака преговорите и не може още да приеме напълно, че Обединеното кралство вече е независима страна.
    ––––––––––––––––––––
    Така навремето Салмън мигна и блъфа на Камерън за шотландския референдум мина.
    Само че Стърджън сега се е наточила и догодина референдумът за независима Шотландия ще е налице.
    Тогава ще се питаме Обединеното ислямско кралство на Бъкингам и Бирмингам какъв сосидж ще го яде...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  20. 20 Профил на Nik Nikolov
    Nik Nikolov
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Ок, ше го духате без да мигате.

  21. 21 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#15] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Ами той теренът вече се е разкалял. До преди година синът ми учеше в Единбург и често ходех до там уж заради него, а всъщност защото много ме кефи, като дестинация. Е как пък не чух, в пъбовете вечер, някой да каже на по бира добра дума за англичаните.

  22. 22 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    Ръзбира се че не се страхува да излезе. В крайна сметка ако няма споразумение между ЕС и Великобритания тогава важат законите на World Trade Organization, които в много случаи може да се окажат много по добри от нефелните сделки които ЕС налага на страните членки.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  23. 23 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3236 Неутрално

    До коментар [#10] от "padrino":


    До коментар [#18] от "batzdravo":

    Брюкселските зелки по един тъп начин си мислят,че могат да откъснат Северна Ирландия от Англия или поне да я настроят враждебно срещу нея. За това е цялата работа... Иначе всичко останало е договорено до най-малките подробности. Не Лондон,а Брюксел пречи на сделката...

  24. 24 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    Съюзи много. Африкански, индийски мюсюлмански, сега са свободни да избират.

  25. 25 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#17] от "Lou":

    Те мигат на парцали и това лято. Преди 3 години паундът беше 2.70-2.75 лева респективно около 1.34-1.35 евро. Сега е 1.1-1.2. Т.е. почивката им в Испания, Франция, Италия и дори България е с 20% по скъпа при равни други условия. А те не обичат да се пекат по бреговете на тяхните морета.

  26. 26 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    Ръзбира се че не се страхува да излезе. В крайна сметка ако няма споразумение между ЕС и Великобритания тогава важат законите на World Trade Organization, които в много случаи може да се окажат много по добри от нефелните сделки които ЕС налага на страните членки.
    —цитат от коментар 22 на radelmarfx


    Ще си доят овцете. Ще си плетат вълната и ще се чудят защо им е добре!

  27. 27 Профил на Dimiter Monev
    Dimiter Monev
    Рейтинг: 1685 Весело

    Ще мига по-късно, ама ще е късно.

  28. 28 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2252 Весело

    А ако се нас€рат първи, без да им мигне окото?
    —цитат от коментар 15 на Незнайко в Слънчевия град



    До коментар [#15] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Ми, те таз "работа" я свършиха в началото. :)

  29. 29 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До десет години велика Британия ще е история - с независима Шотландия и обединена Ирландия.
    —цитат от коментар 5 на Пипера е много лют

    До 10 години Англия ще е страна с 80 милиона и преобладаващо младо население, а България - с мизеруващи пенсионери и мургавелци ...

  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4875 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":

    Така както си написал Michelle е женско име! Махни последните две букви и ще стане за мъж 🤣😂

  31. 31 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    [quote#26:"3biri"][/quote]

    Коментара ти е сравнително тъп и се чудех дали да му отговарям, но щом си решил да ме опонираш, виж какво ще ти кажа:

    Великобритания е една от държавите създала ЕС, ако мислиш че държава която е била в основата на това начинание се е занимавала само с овцевъдство може да се окажеш в голяма грешка.

    И преди съм го казвал, великите сили като Германия, Франция и Англия се обогатиха от недоносчето ЕССР. Докато за късните лястовици като нас ние ще им плащаме масрафа. Проблема е че Великобритания е наясно колко е затънал европейския Титаник и са наясно че е време да се грабват спасителните пояси. На българските овце обаче още не им е ясно и реват за шенген и да са част от потъващия Титаник. Затова и ще плащаме масрафа на тия дето напускат.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  32. 32 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До 10 години Англия ще е страна с 80 милиона и преобладаващо младо население, а България - с мизеруващи пенсионери и мургавелци ...
    —цитат от коментар 29 на .


    И това е истина-а…


    До коментар [#29] от ".":

  33. 33 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#31] от "radelmarfx":

    Великобритания е Англия, Шотландия, Уелс и Севрна Ирлсндия плюс разни добавки. Най-развитата икономически е Шотландия, a те не се кефят от тъпизмите на Англия. Напротив "обичат" ги колкото ние обичаме Турция.

  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4875 Неутрално

    До коментар [#31] от "radelmarfx":

    "Великобритания е една от държавите създала ЕС"

    По-голямо невежество е трудно да се намери! Вежте поне в Уики 6ога UK става член, преди да пишете глупости!

  35. 35 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4875 Неутрално

    До коментар [#17] от "Lou":

    При Брекзит без сделка предполагам, че UK няма да наложи мита и други ограничения за стоки от ЕС. Така вносът на UK няма да бъде засегнат. ЕС обаче очаквам да наложи мита и проверки на стоките от UK, защото вносът на ЕС от UK е сравнително малък.

  36. 36 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2252 Весело

    До коментар [#22] от "radelmarfx":
    "Ръзбира се че не се страхува да излезе. В крайна сметка ако няма споразумение между ЕС и Великобритания тогава важат законите на World Trade Organization, които в много случаи може да се окажат много по добри от нефелните сделки които ЕС налага на страните членки. "

    Разбира се, че се "ръзбира", скорозрейке! ;)
    И аз се чудя, що ли ЕС ги "налага" тези "нефелни" сделки! :)
    Сигурно като Шопа, дет' сака да му е трудно! ;)

  37. 37 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    До коментар [#31] от "radelmarfx":"Великобритания е една от държавите създала ЕС"По-голямо невежество е трудно да се намери! Вежте поне в Уики 6ога UK става член, преди да пишете глупости!
    —цитат от коментар 34 на vassilun


    Да ви цитирам от страницата на ЕС съгласно която през 1946 Уинстън Чърчил:

    Winston Churchill calls for a "kind of United States of Europe" in a speech he gives at the University of Zurich.

    https://europa.eu/european-union/about-eu/history/1946-1959/1946_en

    Явно образованието в България наистина запада.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  38. 38 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    До коментар [#22] от "radelmarfx":"Ръзбира се че не се страхува да излезе. В крайна сметка ако няма споразумение между ЕС и Великобритания тогава важат законите на World Trade Organization, които в много случаи може да се окажат много по добри от нефелните сделки които ЕС налага на страните членки. "Разбира се, че се "ръзбира", скорозрейке! ;)И аз се чудя, що ли ЕС ги "налага" тези "нефелни" сделки! :)Сигурно като Шопа, дет' сака да му е трудно! ;)
    —цитат от коментар 36 на batzdravo


    После следва и 1947

    Fostered by Winston Churchill, the United Europe Movement is created. It is hostile to supranational organs and in favour of intergovernmental cooperation.

    https://europa.eu/european-union/about-eu/history/1946-1959/1947_en

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  39. 39 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3300 Неутрално

    До коментар [#29] от ".":

    Не просто Англия, Великата Английска Джамахирия.

  40. 40 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2678 Неутрално

    Ти да видиш :)) Британските ценности, цивилизация , права и та...та...та. Мааа.............. те никога не са били ЕВРОПА, и ако са влезли,........... то е да спретнат някакъв номер ..или на Франция , на Германия и Русия , а най добре и на ТРИТЕ. Сега поне никой не може да ЛЪЖЕ за ГОЛЕМИТЕ ИМ ЦЕННОСТИ..

  41. 41 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Весело

    До коментар [#10] от "padrino":

    Гледам че ти слагат минуси без да разбират психиката на англичаните. Дори да им напомня известната фраза от миналото, когато мъгла пада над Канала, че "Континентът е откъснат от Великобритания" за да се опитат да разберат позицията им май ще е напразно...

  42. 42 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Весело

    До коментар [#40] от "dejmos":

    По тази логика Българи е ли или не е Европа?

  43. 43 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Весело

    До коментар [#36] от "batzdravo":

    До колкото разбирам от коментара ти е че ги налага защото търгува с корумпирани политици ли? Това значи ли че европейските политици не са корумпирани.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  44. 44 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1351 Весело

    До коментар [#33] от "3biri":

    Шотландия по развита от Англия? Затова ли бюджетния им дефицит е седем пъти по голям от този на Англия. Всеки може да има развита икономика като взема пари на заем без да ги връща. Ама видов ден идва....

    https://www.theguardian.com/uk-news/2019/aug/21/scotland-2018-deficit-higher-than-uk-as-a-whole-last-year

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  45. 45 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Тоест, островитяните досега са „блъфирали”. Да продължават все така. На пазара не останаха глупомери. Индия, Пакистан и Бангладеш са доволни.

  46. 46 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Неутрално

    До коментар [#16] от "3biri":

    Много грешите, Великобритания и САЩ са много сериозни икономически партьори, да не говорим за историческите връзки. И, програмата им за консолириран фронт и противодействие на Китай и Русия е дълбоко съгласувана. Но откъде да зная, може би френският ще стане езикът на Европа?

  47. 47 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Англия е на територия колкото две Българии.А храни 60 милиона гърла.Какво ще стане след излизането от Европейския съюз - ми нищо.Ще са просто много хора без пари.Като Бразилия да речем.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  48. 48 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#44] от "radelmarfx":

    Aми то и нашият дефицит е по-нисък от Шотландския! И ние ли сме по-развоити от тях, Испания Италия, Германия ... Чул си и ти за нещо като икономика,ама не си разбрал за какво става дума.

  49. 49 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3920 Неутрално

    До коментар [#39] от "blondofil":Не просто Англия, Великата Английска Джамахирия
    >>>> Ами...Мохамед дошъл при Планината:) Ето една снимка от следвоеннта конференция в Париж, където виждаме прекият потомък на Мохамед- принц Фейсал.
    Има и една друга известна личност там, вдясно от самурая с мустаките:
    https://bit.ly/3i5VYDd

  50. 50 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#44] от "radelmarfx":

    Шотландия е място, което е 5 пъти по-добро за живеене от Англия. Лондон, Ливърпул, Манчестер ... на всеки квадратен метър по улиците по една чернилка и 20 залепени дъвки на тротоарите. Единбург и Глазгоу - неверояртни градове с чудесни хора, които псуват англичаните. Не случайно като се пенсионират, англичаните масово се преселват по селата, покрай шотландските езера във високата земя. Те шотландците затова и не успяваха да се отцепят - заради английските пенсионери, които имат право на глас.

  51. 51 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#50] от "3biri":

    Същата работа е и в Испания.Чернилки мароканци латиноси от Южна Америка...Навсякъде кучешки лайна и доста мръсотия.У Мадрид област мият улиците с вода на 6 месеца.Тротоарите са подгизнали от пикня и лайна.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  52. 52 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4293 Неутрално

    Надути британски пуяци!

  53. 53 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4293 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Това а най-вече приказки пред електората!Типичен популизъм!

  54. 54 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 201 Неутрално

    Защо ли не се притеснявам за Британия? Ще изгонят много паплач. Успех желая...

  55. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8580 Неутрално

    До коментар [#3] от "bib45647808":

    Те да не са диваци, като руснаците, че да се бият.

  56. 56 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3213 Весело

    От напрягане да не мигне най много да пръдне и зацапа гащите ...

  57. 57 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Весело

    До коментар [#56] от "SS":

    Е те това е български анализ на висота :-)

  58. 58 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До десет години велика Британия ще е история - с независима Шотландия и обединена Ирландия.
    —цитат от коментар 5 на Пипера е много лют


    След 10 години ЕС ще е история. Свобода за Ирландия от Евро-гнета!

    Марс е изконна Американска територия!
  59. 59 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    Англия е на територия колкото две Българии.А храни 60 милиона гърла.Какво ще стане след излизането от Европейския съюз - ми нищо.Ще са просто много хора без пари.Като Бразилия да речем.
    —цитат от коментар 47 на Петър Петров


    Англия 130000 кв. Км. България 110000. Англия население 56 милиона без малко, ние 7 без малко. Англия 3 минерални извора, България десетки хиляди. България в сравнение с Англия е рай, но трябва вместо Бойко да дойде поне един Борис, ако не нещо по-сносно.

  60. 60 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#46] от "daskal1":

    Не може да има успдшен съюз против някого или нещо. Може да има успешен съюз в името на нещо. САЩ и Англия се опитват да застанат не само срещу Китаи Русия, а и срещу ЕС.

  61. 61 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#31] от "radelmarfx":

    Такава мешавица ти е в главата... Дори осносните пунктове за раздялата между ес и вб не си вденал. Мълчанието е злато, възползвай се :)

    https://www.favtool.com
  62. 62 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2247 Любопитно

    Великобритания нямало първа да мигне или да намигне?

  63. 63 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Великобритания още не е осъзнала че отдавна не е велика !!!

  64. 64 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Неутрално

    До коментар [#60] от "3biri":

    Тогава един прост въпрос: Съюзът на САЩ , Великобритания и СССР срещу Остта през ВСВ за ли беше или против? Защото безспорно беше успешен, след което се разделиха като врагове.
    Истината е, че САЩ е са против ЕС, а против хитруванията на бюрократите отЕС за сметка на американския данъкоплатец. Доколкото зная подготвя се нов цикъл от преговори по ТТТР за изграждане на общ трансатлантически пазар

  65. 65 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 781 Весело

    До коментар [#31] от "radelmarfx":Великобритания е Англия, Шотландия, Уелс и Севрна Ирлсндия плюс разни добавки. Най-развитата икономически е Шотландия...
    —цитат от коментар 33 на 3biri


    Познанията ти по икономика и статистика са нулеви.

  66. 66 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4293 Любопитно

    До коментар [#58] от "satanail13":

    Ще сме живи /дай Боже / и ще видите колко много грешите!ЕС няма да се разпадне заради огромните суми коит са вложи в този мега -проект и се въртят в него!А за Великобритания на 90% разпад , защото тази бивша империя вече тръгна по пътя на популизма и ще си плати цената за това!

  67. 67 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#64] от "daskal1":
    Съюзът между Великобритания и САЩ започва с договора за взаимопомощ в който по късно се включва и СССР. И завършва 10 години по-късно когато се продава реактивния двигател на СССР, и САЩ болезнено намират равностоен противник в Корейската война. След това Великобритания е напълно изолирана във военно отношение до войната в Залива. Търговията е съвсем друго нещо, но САЩ от край време залагат на Германия като фронтова държава, както и на Япония и на Южна Корея.

  68. 68 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1790 Любопитно

    На ЕС още от самото начало им бе казано, че Великобритания е готова да напусне БЕЗ договореност. Не разбирам защо е този напън от ЕС да има сделка?
    —цитат от коментар 10 на padrino


    Много се пени този преговарящ за човек, дето не му пука за преговорите. То мигания, то другите преди нас виновни щото мигнаха... абе нали уж им е все едно, какво "бият тъпана". А може би не е точно като да не им пука. А ако се позамислиш, една "сделка" би могла да тушира нещата около Ирландия и Шотландия, точно щото ще има "стабилни договорености с ЕС" и ще се спестят куп неприятни политически глупости и евентуални референдуми за отцепване...
    За европейските преговарящи е без значение кой колко и кога ще мигне. Ако има сделка, може да изкярят нещо и се натискат да преговарят, ако няма сделка, евро-политиците пак ще се пишат силни, че са "били твърди и не са поддали на английските молби"... и са им "дали да се разберат" за радост на електората...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  69. 69 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4636 Неутрално

    Дразни това, че публикуваният тук текст не превежда статията под същото заглавие от Ройтерс. А там е казано: в мой сумарен превод “останали са само две точки по които трябва да се договорим. Първата е за риболова в британски води в северната част, до който ЕС иска да има неограничен достъп, независимо от драстичното намаляване на рибните ресурси .” И де казва: “идеално би било да имаме договор като с Канада, ако не, и вариантът на Австралия е приемлив.”

  70. 70 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 93 Любопитно

    До коментар [#10] от "padrino":

    Кой напън от ЕС?

    От страни изглежда напъващите се да сте вие.
    Побъркахте се в собственият си парламент по темата, сменихте няколко правителства с основен мотив това, проведохти избори чията основна тема беше това и сега преговарящите ви редовно се изявяват публично с някакви обяснения по темата.
    От страна на ЕС си има екип работещ и това е...

    Та ние не разбираме ти откъде реши, че ЕС се напъва нещо?

    Модератора е неадекватен!
  71. 71 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 93 Весело

    До коментар [#31] от "radelmarfx":

    "Великобритания е една от държавите създала ЕС, "

    Ъха, тооочно така е....

    Модератора е неадекватен!
  72. 72 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 93 Весело

    До коментар [#51] от "Петър Петров":

    Петър, като те чета и ми се струва че живеем в съвсем различни държави...
    не смея да коментирам колко често мият улиците в Мадрид, но при посещенията ми в този град не съм останал с описаните от теб впечатления.

    Виж в Андалусия се чисти редовно, а кучетата след като си свършат работа стопаните си почистват включително и с бутилка с вода или дезифектант. Има изключения разбира се но има и глоби и са изключения.

    Модератора е неадекватен!
  73. 73 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 93 Весело

    До коментар [#64] от "daskal1":

    "против хитруванията на бюрократите отЕС за сметка на американския данъкоплатец."

    Мда от кога американският данъкоплатец подпомага финансово ЕС и бюрократите му?

    Модератора е неадекватен!
  74. 74 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#59] от "3biri":

    Само за Бойко не съм съгласен.Такъв управник няма да има след него.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  75. 75 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#72] от "Ivan_":

    Явно не излизаш от дома си.Доста пъти съм бил в Андалусия - по едно време имах постоянен курс до Мартос - близо до Хаен.И постоянно съм обикалял за да взема на връщане към Мадрид стоката от Мартос.Е моите впечатления въобще не са такива.Серат кучетата и после не се чисти.А относно Мадрид - относителна работа.Мадрид център не е цял Мадрид а още по малко Мадрид област.Аз живея в Alcala de Henares.Ako искаш,напиши в гугъл - adn alcala perro и виж за какво става на дума . Кметството иска да вкарва днк при кучетата и после да глобява по 3000 евро за непочистени лайна.Тъй че истината не е - еми бях веднъж у Мадрид и ми се стори много чисто.Друга е.

    https://www.ondacero.es/emisoras/comunidad-madrid/alcala-henares-adn-canino-cacas-perros_202001225e2881910cf203e42fe70cf1.html

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  76. 76 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 93 Неутрално

    До коментар [#75] от "Петър Петров":

    Вярно е, в Мадрид съм обикалял главно централната част и летището. В Малага това с ДНК то на кучетата се прилага май вече три или четири години. Ако има някъдд където може да видиш кучешки изпражнения непочистени това е в селата в градовете трудна работа ...

    Модератора е неадекватен!
  77. 77 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#76] от "Ivan_":

    И затуй ли в Малага ( 600 000 ) и алкала - ( 200 000 ) е пълно с кучешки лайна.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK