Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Интересно, при неспазване на някоя от договореностите от една от страните, кой ще е този трети, независим съд, който ще отсъжда?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
На практика, почти нищо не се променя. Дори преди 2016 г. Великобритания беше с "особен статут" в ЕС. Правилата от 1 януари са толкова подобни, че бих ги нарекъл същите. Цялата история беше (е) безумна като практическо съдържание. Но едни политически тарикати успяха да се възползват от икономическите проблеми и слаба информираност на определени групи от обществото и да "осребрят" заблудите и страховете им, като се присъединиха към политическия елит на страната. А брекзитърите, които гласуваха за излизане през 2016, пак духат супата. Защото гадният им живот никога не е бил заради членството в ЕС. Много ми е интересно дали ако някой отиде по селата в Ийст Мидландс да ги пита: "Сега по-добре ли живеете?", какво ще му кажат...
Е то понеже няма никакви такива в "най-проспериращата" Европейска държава в Източна Европа.......с премиер който в миналото беше охрана и момче за всичко на някои от бившите най големите бандити в Европа........Да....да му мислят Британците.....
Ти си въшката на челото на коня, която си мисли, че кара кервана. Бай Ганьо щял да бие на великобританците черни печати, Боже, Боже слез и си прибери вересийте.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Сбогом на "Еразъм", Европол и европаспортите за кучета..."
Могат с радост да се откажат и от Евровизия и от други пародии и бутафории на конкурси с псевдодемократичен вот, където печели не най-добрия, а този с най-много приятели-сходни душици...
Някои вчера много се радваха, че британците прецакали ЕС. От написаното в тази статия обаче виждам една по-изолирана Великобритания.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Абсолютно предателство на интересите на европейските граждани от страна на ЕК. Макар и членството в ЕС да е важно за България от гледна точка на защитата от руско влияние, с тези си действия европейските институции могат само да предизвикват недоверие и евроскептицизъм във всички държави членки. За съжаление вече не съм оптимист за бъдещето на ЕС.
На практика Великобритания спира да плаща едни милиарди на ЕС. На практика вече ще избира кой да работи на нейна територия. А, и да сключва сделки със страни от цял свят без да пита ЕС. Абе същото си е :)
Ще плаща милиарди за мита и по различни " световни програми" Ще си вкара повече "избрани" индийци и сие щото австралийци няма да дойдат за мед. сестри и полски работници и ще може безпроблемно да сключва сделки с Папуа Нова Гвинея и Монголия
Британците си направиха супер сделка. А плюещите да прочетат още веднъж статията и да побързат да си изкарат паспорт за кучето, че това , както и 30+ пола са едни от най важните неща!
"Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново
Великобритания и ЕС се догориха нищо да не се договарят. Решили са в хода на времето нещата сами да се наместят. А че ще има мита в бъдеще е сигурно. Британия не е Канада,която е с население колкото Румъния за да може да установи с нея безмитна зона.
"Няма да има възможност за автоматичен достъп на услуги от едната страна до пазара на другата"
От цялата работа само това е с някакъв смисъл. Британската икономика е базирана на услуги. Няма да е видимо за обикновените хора, но навярно това ще дърпа англичаните назад като размер на икономиката. Всичко останало се очакваше точно в този си вид от буквално години. Да се радваме, че ЕС приключи с тази досада и може да се фокусира върху другите си проблеми, които са много по-големи от Брекзит.
Значи една шепа тарикати внушили на половината британци,че за проблемите им,(кои проблеми - не казваш?!),е виновен ЕС и те взели че повярвали?! Вие комунистите изпитвате перверзно удоволствие да изкарвате десетки милиони хора,(в случая британци при това!),дебили. Пак да попитам,кои са тези проблеми на половината британци заради които бяха (уж) излъгани да гласуват срещу ЕС?
Българите сами се защитават от руското влияние,а не ЕС. Ако хипотетично България беше извън ЕС,Западът пак нямаше да позволи на комунистите в България да я включат в руската орбита. Нещо повече,Запада щеше да прави много повече инвестиции в България точно за да я придържа към себе си.
На практика британците изгубиха един пазар за 500 000 000 души! Загубиха остатъците от уважение на европейците! Загубиха значима част от бизнеса си, а този процес едва сега започва! Всеки, който напусне Разума ще страда и ще си плати!
Като "бонус" получават осезаемо и трайно "обогатяване" на генетичният си фонд! Скоро англичаните ще бъдат малцинство на своят остров!!! Ами, честито!!!
Погледнете на този така наречен договор за Брекзит като на договор за развод между мъж и жена. Как тогава след развод отношенията ще останат същите?! НЕВЪЗМОЖНО!
"а гражданите на ЕС няма да могат да влизат във Великобритания с биометрични паспорти."
Дневник, я пак проверете! Няма да можем да влизаме във Великобритания с биометрични паспорти? А със старите, небиометрични паспорти ще можем ли да влизаме?
Може би британците не искат ЕС да разполага с биометрични данни за британците и затова се отказват от биометричните паспорти. Това е напълно в стила на англичаните...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дневник, я пак проверете! Няма да можем да влизаме във Великобритания с биометрични паспорти? А със старите, небиометрични паспорти ще можем ли да влизаме?
До коментар [#31] от "Athanatos": До коментар [#32] от "vassilun": Може би британците не искат ЕС да разполага с биометрични данни за британците и затова се отказват от биометричните паспорти. Това е напълно в стила на англичаните...
Просто "Дневник" пак се е осрал с превода. Първо, става дума за съвсем друго – че с биометрични паспорти няма да може да се минава автоматично през електронните врати (e-gates). Естествено, че паспортите пак си важат, просто ще е през преглед от човек. И второ, ситуацията е точно обратната. ЕС прекратява автоматичния допуск с електронни паспорти, а Англия го запазва за европейските (засега).
"Документът с обем над 1500 страници спаси двете държави от ситуация, в която от 1 януари нямаше да има яснота за гражданите и бизнеса от двете страни на Ламанша." От кога ЕС стана държава? А някой получава заплата за такива статии.
Скрипал,а? Санкции, а? Хак да им е сега на британците! Инвестираните пари на Путин в Найджъл Пол Фара̀ж дадоха резултат. Аз бих му издигнал паметник на Фуража…
За ползите от сделката за Великобритания и ЕС тепърва ще става ясно, кой какво печели и какво губи, но България е категорично губеща, от една страна английското образование става много по-скъпо и недостъпно, от друга, ограниченията на пазара на труда ще имат огромен ефект, а полза за България аз поне не виждам от цялата история с БРЕКЗИТ.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Великобритания си връща контрол над валутата, границите и суверенитета. Поздравления на британците. Там либералдемократите ( които са най-големите привърженици на ЕС ) събраха на последните избори около 7%. Това е впрочем електоралната тежест и на нашите прогресивни либерасти - макс около 6%. А иначе ги дават по медиите и тиражират постоянно все едно са първа политическа сила. Реално погледнато ДеБъ събират около 6% вот при избирателна активност около 40-45%. Сами да си правят изводите колко са незначителни.
Вадиш си Иншуранс номер и започваш работа, преди когато имахме право да работи имаше страшно много бюрокрация, за да не ни се позволи да го правим! Сега може пък да отпадне и дори да стане по-лесно... Нормално е за Англия студентските такси да се плащат със заем от банка. Ако дипломиралият се не може да върне заема до 30тата си година, дължимата сума се погасява по давност. Та който иска да отиде в Англия- където климата е лош, храната лоша и жените не си мият гениталиите, защото нямат бидета, пак може да отиде там.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
Що бе пич? И сега ще може да работиш в Великобритания но не като сервитьор. Ще взимат каймака а плявата ще я връщат още на границата. Сега циганите ще трябва да се пренасочат към други държави от ЕС докато и на тях не им писне. Важното е че търговията остава без мита.
Ти добре ли си бе? Фандъкова даже и улицата пред посолството им няма да разчисти от масираните барикади от стомана и бетон за посолството им които пречат за свободното движение на инвалиди,майки с детски колички, велосипедисти и т.н.. Колониалния статут си остава!
До коментар [#6] от "blondofil":Ти си въшката на челото на коня, която си мисли, че кара кервана. Бай Ганьо щял да бие на великобританците черни печати, Боже, Боже слез и си прибери вересийте.
Лъжеш. Още през 90-те имаше партньорство между Русия и ЕС, и то вървеше към все по-тясна интеграция: не само газ, но и всякакъв бизнес, работеше се по безвизови пътувания, даже се планираше военно сътрудничество. Ако руснаците не бяха такива говеда досега щяха да са нещо като Норвегия – участие в Европа без да са част от ЕС и без да се засягат интересите им в Азия.
После Путин пръв заплаши ЕС, че ще разтрогне сътрудничеството заради сделките с Украйна. После се отказа от асоциирано членство и започна да дърпа бившите съветски републики да влязат в евразийски съюз с него. А накрая направо си отхапа парче от Украйна.
Тоест британците да си налягат парцалите за да може кучкарите да им важат паспортите ... А за тотално изпразнената от смисъл и ефективност Еразъм , дори и не ми се говори ...
Ако това са им загубите на британците , направо да ги ожали човек...
Мен не ме мисли, аз и сега си живея в Лондон, но много българи, които по една или друга причина искат да дойдат да работят в ОК няма да могат да го направят. Говоря ти за честни и почтенни хора, които искат с честен труд да си изкарват прехраната, а не за хора живеещи на социани помощи или престъпници. Все още има много българи в ОК, които помагат на семействата и близките си в България, тепърва броят им ще е много по-малък.
Англия бе като една Дулсинея за нас - романтичните Кихотовци. Ние я поставахме на пиедестал, пеехме любовни балади, падахме на колене пред нея, целувахме ръцете й.... Дулсинеята подобно на някои наши селски моми, въртеше любов с малцинствата и се правеше на недостъпна. Дойде време Дон Кихот да спре да се излага и да намери нова муза- прекрасната фрау Гретел.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
До коментар [#8] от "sylvester":Значи една шепа тарикати внушили на половината британци,че за проблемите им,(кои проблеми - не казваш?!),е виновен ЕС и те взели че повярвали?! Вие комунистите изпитвате перверзно удоволствие да изкарвате десетки милиони хора,(в случая британци при това!),дебили. Пак да попитам,кои са тези проблеми на половината британци заради които бяха (уж) излъгани да гласуват срещу ЕС?
На терминал 2, ще се редят на гише "други държави". Иначе... 1 проблем за ЕС по малко. Европарламента ще работи по добре, Турция няма да има поддръжка от Англия. Мисля, че ЕС постъпи мъдро и разумно.
Вадиш си Иншуранс номер и започваш работа, преди когато имахме право да работи имаше страшно много бюрокрация, за да не ни се позволи да го правим! Сега може пък да отпадне и дори да стане по-лесно... Нормално е за Англия студентските такси да се плащат със заем от банка. Ако дипломиралият се не може да върне заема до 30тата си година, дължимата сума се погасява по давност. Та който иска да отиде в Англия- където климата е лош, храната лоша и жените не си мият гениталиите, защото нямат бидета, пак може да отиде там.
Не съм запознат основно с проблема но горе- долу е така. И да има някакви условности то те не са съществени. Ако не работиш след завършването трябва да плащаш по 20 паунда на месец, ако работиш ти вземат определен процент от заплатата но така че парите да ти стигат за нормален живот. Социализъм!
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
За ползите от сделката за Великобритания и ЕС тепърва ще става ясно, кой какво печели и какво губи, но България е категорично губеща, от една страна английското образование става много по-скъпо и недостъпно, от друга, ограниченията на пазара на труда ще имат огромен ефект, а полза за България аз поне не виждам от цялата история с БРЕКЗИТ.
В тази посока, сещаш ли се, какво се случва, когато търсенето на работници надхвърля предлагането? Щото същите тези британци вече гласят схеми как лесно да внасят берачи от ЕС, за следващата реколта...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Е, ние нямаме контрол над лева – той е обвързан с еврото, а не свободно конвертируем.
Но иначе си прав, а Александър не е наясно. Маастрихтският договор, а после и Лисабонският позволиха на членовете на ЕС да се изключват от някои политики на съюза (т. нар. opt-out). Няколко държави ползваха по 2-3 такива изключения, а Великобритания беше с най-много - четири изключения и точно за валутата и границите, съответно суверенитета: - не бяха в Шенген; - не бяха в Икономическия и валутен съюз (т. е. еврозоната, банковия съюз и съответно не спазваха правилата за дефицит и дълг); - не участваха в полицейските и съдебни политики ( Justice and Home Affairs). - и за капак внасяха облекчени вноски в евробюджета.
От 2,47 лв за паунд при обявяване на референдума до 2,15лв за паунд при подписването на споразумението ,явно някой губи но не са европейците. Да му мислят все още мислещите се за империя ( и слугите им😂😂😂😂😂)
Да мога да си позволя да давам/вземам по-голямата заплата.
В статията обаче, британците си устройват принудително вдигане на заплатите на берачите, щото като се замислиш, откъде ли ще внесат заместници на източноевропейските берачи...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
До коментар [#67] от "deaf":Да мога да си позволя да давам/вземам по-голямата заплата. В статията обаче, британците си устройват принудително вдигане на заплатите на берачите, щото като се замислиш, откъде ли ще внесат заместници на източноевропейските берачи...
Именно,значи за "обикновените" британци е ПО-ДОБРЕ Британия да е извън ЕС,защото ще взимат по-големи заплати. А те искат-неискат ще трябва да берат ягоди. Британците.
А-а-а, Борката и Фараж знаят как и ще им подскажат (на фермерите) кое как ще стане. А и им бяха обещали (на тамошните работници) повече работни места, което именно ще се получи...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Промяната е основно една- всичко вече ще е по-скъпо и по-бавно за Великобритания- от вноса на вино, през справка в европейската криминална служба до съвкупната вноска (за участие в Общия пазар, за участие в европрограми като споменатия Хоризонт и т.н, и т.н.) многократно надвишаваща досегашната.
А с това непризнаване на квалификации, съчетано с по-високи такси, интересът към Оксфорд, Кеймбридж и подобни току що падна няколко пъти.
До коментар [#67] от "deaf":Да мога да си позволя да давам/вземам по-голямата заплата. В статията обаче, британците си устройват принудително вдигане на заплатите на берачите, щото като се замислиш, откъде ли ще внесат заместници на източноевропейските берачи...
Берачите пак ще са си източноевропейци - въпросът е, че за да цъфнеш на Острова ще трябва да имаш точно определен срочен договор, след който ти благодарят, разплащат се с теб и те изпращат обратно на самолета... Ще пускат точно толкова работни визи, колкото са им необходими и за точно тези дейности, от които преценят, че имат нужда.
За ползите от сделката за Великобритания и ЕС тепърва ще става ясно, кой какво печели и какво губи, но България е категорично губеща, от една страна английското образование става много по-скъпо и недостъпно, от друга, ограниченията на пазара на труда ще имат огромен ефект, а полза за България аз поне не виждам от цялата история с БРЕКЗИТ.
Много спорно. Колкото до английското образование - голяма част от него просто си лежи на старите лаври. А за 10 % Уни които са наистина добри - те за гениите винаги са отворени. По - добре да си върнем славата на нашето образование. BTW Говоря от опит. А колкото до останалото- тази златна земя която имаме се нуждае само от кадърни хора да я управляват и може би ще се окаже че част от тези които са трупали опит като чираци там , са бъдещите инвеститори и стопани и милионери тука . Всяка приказка има начало .
Догодина по това време, ще се броят пилците. Сега е рано да предричаме.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Ти питай тамошните фермери, дето ще наемат берачите кое име по-изгодно. Дали досегашното положение с изобилието от мераклии, или ограничението на мераклиите и... договорите черно на бяло...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Спадът далеч не е само заради Брекзит. Паундът започна да пада преди референдума – през 2015 беше почти 2,80. А след референдума редовно се качваше от 2,20 до 2,30-2,35. Включително миналата зима. Тоест нивата му бяха, горе-долу същите като през 2013-2014.
Точно за "брането на ягоди" срещу "английски надник" си се объркал яко. Аха, още много преди да има ЕС, израелците успяха да пробият в Англия точно с ягоди от Израел. Това по време, когато берачите са били точно местните британци...
Нищо ново под слънцето, просто добре забравено старо.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Ти питай тамошните фермери, дето ще наемат берачите кое име по-изгодно. Дали досегашното положение с изобилието от мераклии, или ограничението на мераклиите и... договорите черно на бяло...[/quote]
Да - със сивият сектор в тази област се приключи... Сори, ако не ти изнася.
Абсолютно съм съгласен! КГБ направиха брилянтна операция с БРЕКСИТ и с назначаването на Тръмп за президент! Само с независимостта на Каталуния не успяха! Как да не се възхищаваш на Путин? :))))
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Брал съм ягоди 1996 и 1997 и тогава бяхме само източно европейци и индици които вършехме работата, другите(австралийци, южноафриканци, англичани и др) идваха само да изкарат купона.
Ей - тия ягоди от четири години и половина не ви дават мира...!!! За ваше сведение в ЕВропа само гражданите на Люксембурт заделят по-малко пари за храна, отколкото британците, които дават малко над 10% от доходите си. Дават повече пари за културни развлечение (театър, кино, книги), например. Така че цената на ягодите не им е нито първостепен, нито решаващ въпрос за добруването...
Европаспортите за кучета няма да важат. А тогава европейците как ще преминават границата с кучетата си. Ами, ако някой турист си носи котката, хамстера или питона?
Биометричните паспорти също нямало да важат. Тогава с какви паспорти ще се влиза? Ако някой има бометричен паспорт няма да го пуснат на острова ли?
Няма да се признават професонални квалификаци на доктори от ЕС. Тогава един европейски доктор как ще работи във Великобритания? Ще трябва да учи още 10 години същата медицина на острова за британска диплома? Не стига, че учил 10 години в собствената си държава, ами и още 10 отгоре за британска диплома... Абсурд.
Очаквам в бъдеще да има много сериозен проблем между ЕС и Великобритания. От една страна няма да има квоти и мита за търговия. От друга Великобритания може сама да решава на кого да дава държавна помощ. Това в един момент ще доведе до държавно спонсориране на определени бротански компании, които ще подбиват цените на европейския пазар заради евтината си продукция. Европейските производители рано или късно ще подтрадат от това и ще се наложи преразглеждане на тази сделка.
Като цяло ЕС е направил много, ама много отстъпки на русото чучело. Надявам се ЕП да отхвърли сделката, защото не защитава интересите на огромния 500-милионен пазар на ЕС, а дава огромни своеволия на британците. Ако тази сделка бъде приета, утре и други държави ще започнат да напускат ЕС и да искат същите условия - те да управляват съдбата си както решат и да имат безплатен достъп до европейския пазар, а в същото време да ограничават всичко европейско на собствена територия.
Тази сделка е позор за Барние и фон дер Лайен.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Та колко са на опашката да сключват сделки с UK казваш? Най-доброто, на което могат да се надяват, пак ще е по-лошо от коя да е сделка сключена от ЕС. Не случайно целокупният UK бизнес беше против Брекзит. Ма ти говори, как щяло да е много добре.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
log_on
Рейтинг: 2982 НеутралноИ още нещо. Таксите за евростуденти ще са далеч по- високи от досегашните.
hamiltonf
Рейтинг: 4712 ЛюбопитноИнтересно, при неспазване на някоя от договореностите от една от страните, кой ще е този трети, независим съд, който ще отсъжда?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Николай Бучков
Рейтинг: 382 НеутралноВсичко което мърда за англичаните ще е с паспорт , а прави впечатление , че оттук са готови на всичко.....( Оттук е равнозначно на ЕС...).
blondofil
Рейтинг: 2335 НеутралноСкоро ще почнем да им бием черни печатчета в папортчетата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sylvester
Рейтинг: 480 НеутралноНа практика, почти нищо не се променя. Дори преди 2016 г. Великобритания беше с "особен статут" в ЕС. Правилата от 1 януари са толкова подобни, че бих ги нарекъл същите. Цялата история беше (е) безумна като практическо съдържание. Но едни политически тарикати успяха да се възползват от икономическите проблеми и слаба информираност на определени групи от обществото и да "осребрят" заблудите и страховете им, като се присъединиха към политическия елит на страната. А брекзитърите, които гласуваха за излизане през 2016, пак духат супата. Защото гадният им живот никога не е бил заради членството в ЕС. Много ми е интересно дали ако някой отиде по селата в Ийст Мидландс да ги пита: "Сега по-добре ли живеете?", какво ще му кажат...
ikod
Рейтинг: 233 Неутралнопо-скоро няма да идват, защото ще им трябва виза, ако сме извън Шенген ;)
Padrino
Рейтинг: 573 ЛюбопитноЕ то понеже няма никакви такива в "най-проспериращата" Европейска държава в Източна Европа.......с премиер който в миналото беше охрана и момче за всичко на някои от бившите най големите бандити в Европа........Да....да му мислят Британците.....
Шоршо
Рейтинг: 321 НеутралноДо коментар [#6] от "blondofil":
Ти си въшката на челото на коня, която си мисли, че кара кервана. Бай Ганьо щял да бие на великобританците черни печати, Боже, Боже слез и си прибери вересийте.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5758 НеутралноДо коментар [#4] от "EU Fighter":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев"За Великобритания няма да е в сила Европейската заповед за арест."
Май нещо подобно се очертава. Стават офшорка, каквито и географски са.
Kosta Delev
Рейтинг: 687 Любопитно"Сбогом на "Еразъм", Европол и европаспортите за кучета..."
Могат с радост да се откажат и от Евровизия и от други пародии и бутафории на конкурси с псевдодемократичен вот, където печели не най-добрия, а този с най-много приятели-сходни душици...
Кум Лисан
Рейтинг: 588 НеутралноНякои вчера много се радваха, че британците прецакали ЕС. От написаното в тази статия обаче виждам една по-изолирана Великобритания.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.dzenlandia
Рейтинг: 8 НеутралноАбсолютно предателство на интересите на европейските граждани от страна на ЕК. Макар и членството в ЕС да е важно за България от гледна точка на защитата от руско влияние, с тези си действия европейските институции могат само да предизвикват недоверие и евроскептицизъм във всички държави членки. За съжаление вече не съм оптимист за бъдещето на ЕС.
dgerald
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#8] от "sylvester":
На практика Великобритания спира да плаща едни милиарди на ЕС. На практика вече ще избира кой да работи на нейна територия. А, и да сключва сделки със страни от цял свят без да пита ЕС. Абе същото си е :)
reb28646162
Рейтинг: 0 НеутралноПакита, ямайци и кенийци.
valerie pvi
Рейтинг: 150 НеутралноДо коментар [#17] от "dgerald":
Ще плаща милиарди за мита и по различни " световни програми" Ще си вкара повече "избрани" индийци и сие щото австралийци няма да дойдат за мед. сестри и полски работници и ще може безпроблемно да сключва сделки с Папуа Нова Гвинея и Монголия
dgerald
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#18] от "reb28646162":
По-скоро, по-можещите!
Сър Джон
Рейтинг: 101 ВеселоБританците си направиха супер сделка. А плюещите да прочетат още веднъж статията и да побързат да си изкарат паспорт за кучето, че това , както и 30+ пола са едни от най важните неща!
"Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиновоdeaf
Рейтинг: 3074 НеутралноВеликобритания и ЕС се догориха нищо да не се договарят. Решили са в хода на времето нещата сами да се наместят. А че ще има мита в бъдеще е сигурно. Британия не е Канада,която е с население колкото Румъния за да може да установи с нея безмитна зона.
Imaginary Friend
Рейтинг: 745 Неутрално"Няма да има възможност за автоматичен достъп на услуги от едната страна до пазара на другата"
Не цъкам плюсове и минуси.От цялата работа само това е с някакъв смисъл. Британската икономика е базирана на услуги. Няма да е видимо за обикновените хора, но навярно това ще дърпа англичаните назад като размер на икономиката. Всичко останало се очакваше точно в този си вид от буквално години. Да се радваме, че ЕС приключи с тази досада и може да се фокусира върху другите си проблеми, които са много по-големи от Брекзит.
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#8] от "sylvester":
Значи една шепа тарикати внушили на половината британци,че за проблемите им,(кои проблеми - не казваш?!),е виновен ЕС и те взели че повярвали?! Вие комунистите изпитвате перверзно удоволствие да изкарвате десетки милиони хора,(в случая британци при това!),дебили.
Пак да попитам,кои са тези проблеми на половината британци заради които бяха (уж) излъгани да гласуват срещу ЕС?
selqnin
Рейтинг: 3082 НеутралноАнгличаните станаха жертва на собствените си високомерие, надменност и чувство за изключителност!!!
Сега ще страдат и ще си платят!
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#16] от "dzenlandia":
Българите сами се защитават от руското влияние,а не ЕС. Ако хипотетично България беше извън ЕС,Западът пак нямаше да позволи на комунистите в България да я включат в руската орбита. Нещо повече,Запада щеше да прави много повече инвестиции в България точно за да я придържа към себе си.
selqnin
Рейтинг: 3082 НеутралноДо коментар [#17] от "dgerald":
На практика британците изгубиха един пазар за 500 000 000 души!
Загубиха остатъците от уважение на европейците!
Загубиха значима част от бизнеса си, а този процес едва сега започва!
Всеки, който напусне Разума ще страда и ще си плати!
selqnin
Рейтинг: 3082 РазстроеноДо коментар [#18] от "reb28646162":
Като "бонус" получават осезаемо и трайно "обогатяване" на генетичният си фонд!
Скоро англичаните ще бъдат малцинство на своят остров!!!
Ами, честито!!!
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноПогледнете на този така наречен договор за Брекзит като на договор за развод между мъж и жена. Как тогава след развод отношенията ще останат същите?! НЕВЪЗМОЖНО!
angevins
Рейтинг: 1268 НеутралноДо коментар [#21] от "Сър Джон":
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...За хората с кучета да този въпрос е важен тс не виждам за какво се хилите
Athanatos
Рейтинг: 1414 Неутрално"гражданите на ЕС няма да могат да влизат във Великобритания с биометрични паспорти."
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Това не хо разбрах.
Някой по-умен да ми го разясни, моля?
vassilun
Рейтинг: 5257 Неутрално"а гражданите на ЕС няма да могат да влизат във Великобритания с биометрични паспорти."
Дневник, я пак проверете! Няма да можем да влизаме във Великобритания с биометрични паспорти? А със старите, небиометрични паспорти ще можем ли да влизаме?
Емил Добрев
Рейтинг: 129 НеутралноРумъния - 19 милиона население.
Канада - 37 милиона население.
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#31] от "Athanatos":
До коментар [#32] от "vassilun":
Може би британците не искат ЕС да разполага с биометрични данни за британците и затова се отказват от биометричните паспорти. Това е напълно в стила на англичаните...
Ангел Ангелов
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#4] от "EU Fighter":
Аа думичката е "крупни инвеститори"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#33] от "Емил Добрев":
Добре де,нека е Полша вместо Румъния.
ift53695792
Рейтинг: 8 НеутралноХубаво момче е Борката, ама да дойде да го мина с машинката, ебаси прическата
bgpatriot
Рейтинг: 491 Неутралнонормално е руските тролове да се радват на Брексит - това заедно с ТРЪМП бяха най успешните операции на КГБ
tamada
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#31] от "Athanatos":
До коментар [#32] от "vassilun":
До коментар [#34] от "deaf":
Просто "Дневник" пак се е осрал с превода.
Първо, става дума за съвсем друго – че с биометрични паспорти няма да може да се минава автоматично през електронните врати (e-gates). Естествено, че паспортите пак си важат, просто ще е през преглед от човек.
И второ, ситуацията е точно обратната. ЕС прекратява автоматичния допуск с електронни паспорти, а Англия го запазва за европейските (засега).
Emil Kostov
Рейтинг: 233 Неутрално"Документът с обем над 1500 страници спаси двете държави от ситуация, в която от 1 януари нямаше да има яснота за гражданите и бизнеса от двете страни на Ламанша." От кога ЕС стана държава? А някой получава заплата за такива статии.
hrx16647690
Рейтинг: 454 НеутралноСкрипал,а?
Санкции, а?
Хак да им е сега на британците!
Инвестираните пари на Путин в Найджъл Пол Фара̀ж дадоха резултат. Аз бих му издигнал паметник на Фуража…
До коментар [#27] от "selqnin":
space35
Рейтинг: 291 НеутралноЗа ползите от сделката за Великобритания и ЕС тепърва ще става ясно, кой какво печели и какво губи, но България е категорично губеща, от една страна английското образование става много по-скъпо и недостъпно, от друга, ограниченията на пазара на труда ще имат огромен ефект, а полза за България аз поне не виждам от цялата история с БРЕКЗИТ.
jpx2648o444
Рейтинг: 8 НеутралноАх каква трагедия, как ли ще живеят сега без Еразъм и кучешки европаспорти ...?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Александър
Рейтинг: 65 НеутралноВеликобритания си връща контрол над валутата, границите и суверенитета.
Поздравления на британците. Там либералдемократите ( които са най-големите привърженици на ЕС ) събраха на последните избори около 7%. Това е впрочем електоралната тежест и на нашите прогресивни либерасти - макс около 6%. А иначе ги дават по медиите и тиражират постоянно все едно са първа политическа сила. Реално погледнато ДеБъ събират около 6% вот при избирателна активност около 40-45%. Сами да си правят изводите колко са незначителни.
Vency Mirchev
Рейтинг: 985 НеутралноВадиш си Иншуранс номер и започваш работа, преди когато имахме право да работи имаше страшно много бюрокрация, за да не ни се позволи да го правим! Сега може пък да отпадне и дори да стане по-лесно... Нормално е за Англия студентските такси да се плащат със заем от банка. Ако дипломиралият се не може да върне заема до 30тата си година, дължимата сума се погасява по давност. Та който иска да отиде в Англия- където климата е лош, храната лоша и жените не си мият гениталиите, защото нямат бидета, пак може да отиде там.
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...reb28646162
Рейтинг: 0 ВеселоБритания: Сбогом, европейци, здравейте, братя пакита!!
Perry_Mason
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#17] от "dgerald":
+++++
Perry_Mason
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#43] от "space35":
Що бе пич? И сега ще може да работиш в Великобритания но не като сервитьор. Ще взимат каймака а плявата ще я връщат още на границата. Сега циганите ще трябва да се пренасочат към други държави от ЕС докато и на тях не им писне. Важното е че търговията остава без мита.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4151 НеутралноТи добре ли си бе? Фандъкова даже и улицата пред посолството им няма да разчисти от масираните барикади от стомана и бетон за посолството им които пречат за свободното движение на инвалиди,майки с детски колички, велосипедисти и т.н..
Колониалния статут си остава!
Либералните ентусиасти искрено вярват ,че пред ЕС има 1000г. светло бъдеще!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Atanas Ya
Рейтинг: 494 НеутралноШотландия и Ирландия да му мислят.
ЕС ще върви напред, а Острова същата работа...
tamada
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#45] от "hrx16647690":
Лъжеш.
Още през 90-те имаше партньорство между Русия и ЕС, и то вървеше към все по-тясна интеграция: не само газ, но и всякакъв бизнес, работеше се по безвизови пътувания, даже се планираше военно сътрудничество. Ако руснаците не бяха такива говеда досега щяха да са нещо като Норвегия – участие в Европа без да са част от ЕС и без да се засягат интересите им в Азия.
После Путин пръв заплаши ЕС, че ще разтрогне сътрудничеството заради сделките с Украйна. После се отказа от асоциирано членство и започна да дърпа бившите съветски републики да влязат в евразийски съюз с него. А накрая направо си отхапа парче от Украйна.
На това ли му казваш приятелство?
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#30] от "angevins":
Тоест британците да си налягат парцалите за да може кучкарите да им важат паспортите ... А за тотално изпразнената от смисъл и ефективност Еразъм , дори и не ми се говори ...
Ако това са им загубите на британците , направо да ги ожали човек...
space35
Рейтинг: 291 НеутралноДо коментар [#50] от "Perry_Mason":
Мен не ме мисли, аз и сега си живея в Лондон, но много българи, които по една или друга причина искат да дойдат да работят в ОК няма да могат да го направят. Говоря ти за честни и почтенни хора, които искат с честен труд да си изкарват прехраната, а не за хора живеещи на социани помощи или престъпници. Все още има много българи в ОК, които помагат на семействата и близките си в България, тепърва броят им ще е много по-малък.
Vency Mirchev
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#48] от "reb28646162":
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Англия бе като една Дулсинея за нас - романтичните Кихотовци. Ние я поставахме на пиедестал, пеехме любовни балади, падахме на колене пред нея, целувахме ръцете й.... Дулсинеята подобно на някои наши селски моми, въртеше любов с малцинствата и се правеше на недостъпна. Дойде време Дон Кихот да спре да се излага и да намери нова муза- прекрасната фрау Гретел.
sando slavov
Рейтинг: 0 Неутрално... англичаните бяха излъгани от британците... а ти какво си разбрал е отделна тема... )
Свинчуга
Рейтинг: 1982 НеутралноПроблемното дете напусна класа. Сега вече няма оправдания ако не могат да си построят замъка.
Обичам да грухтя и плюскам.Atanas Ya
Рейтинг: 494 НеутралноНа терминал 2, ще се редят на гише "други държави".
Иначе... 1 проблем за ЕС по малко.
Европарламента ще работи по добре, Турция няма да има поддръжка от Англия.
Мисля, че ЕС постъпи мъдро и разумно.
drumbass
Рейтинг: 233 НеутралноЧе кое от трите не са имали преди? Или пък ние, кое от трите нямаме?
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#47] от "Vency Mirchev":
Не ми се вярва току-така да се опростява студентски заем. Трябва да има някакво друго условие...
cavenn
Рейтинг: 538 НеутралноПутя е щастлив. Това е най-важното. Щатливи са и българските русороби, както и не особено умни индивиди. Весела Коледа на ОК, БГ, ЕС и СССР.
Vency Mirchev
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#61] от "deaf":
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Не съм запознат основно с проблема но горе- долу е така. И да има някакви условности то те не са съществени. Ако не работиш след завършването трябва да плащаш по 20 паунда на месец, ако работиш ти вземат определен процент от заплатата но така че парите да ти стигат за нормален живот. Социализъм!
gost22
Рейтинг: 1869 ВеселоВ тази посока, сещаш ли се, какво се случва, когато търсенето на работници надхвърля предлагането? Щото същите тези британци вече гласят схеми как лесно да внасят берачи от ЕС, за следващата реколта... "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
tamada
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#46] от "Александър":
До коментар [#60] от "drumbass":
Е, ние нямаме контрол над лева – той е обвързан с еврото, а не свободно конвертируем.
Но иначе си прав, а Александър не е наясно. Маастрихтският договор, а после и Лисабонският позволиха на членовете на ЕС да се изключват от някои политики на съюза (т. нар. opt-out). Няколко държави ползваха по 2-3 такива изключения, а Великобритания беше с най-много - четири изключения и точно за валутата и границите, съответно суверенитета:
- не бяха в Шенген;
- не бяха в Икономическия и валутен съюз (т. е. еврозоната, банковия съюз и съответно не спазваха правилата за дефицит и дълг);
- не участваха в полицейските и съдебни политики ( Justice and Home Affairs).
- и за капак внасяха облекчени вноски в евробюджета.
pitanka_3
Рейтинг: 610 НеутралноОт 2,47 лв за паунд при обявяване на референдума до 2,15лв за паунд при подписването на споразумението ,явно някой губи но не са европейците. Да му мислят все още мислещите се за империя ( и слугите им😂😂😂😂😂)
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#64] от "gost22":
Може ли да ти задам следният въпрос? ЗА ТЕБ кое е по-добре? Да има голямо търсене на работници или трудовият пазар да е залят от работна ръка?
usernotfound
Рейтинг: 8 НеутралноВероятно има някаква грешка в превода, защото това е безумно - " гражданите на ЕС няма да могат да влизат във Великобритания с биометрични паспорти.".
Ако не е с тях, как, други паспорти няма?!
pitanka_3
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#64] от "gost22":
С този нисък паунд ,незнам да ли ще могат да си го позволят.
асен георгиев
Рейтинг: 819 НеутралноДо коментар [#39] от "bgpatriot":
потърси психиатрична помощ. може да не е късно.
gost22
Рейтинг: 1869 ЛюбопитноДо коментар [#67] от "deaf":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Да мога да си позволя да давам/вземам по-голямата заплата.
В статията обаче, британците си устройват принудително вдигане на заплатите на берачите, щото като се замислиш, откъде ли ще внесат заместници на източноевропейските берачи...
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#71] от "gost22":
Именно,значи за "обикновените" британци е ПО-ДОБРЕ Британия да е извън ЕС,защото ще взимат по-големи заплати. А те искат-неискат ще трябва да берат ягоди. Британците.
gost22
Рейтинг: 1869 ВеселоА-а-а, Борката и Фараж знаят как и ще им подскажат (на фермерите) кое как ще стане. А и им бяха обещали (на тамошните работници) повече работни места, което именно ще се получи... "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
klecho
Рейтинг: 955 НеутралноПромяната е основно една- всичко вече ще е по-скъпо и по-бавно за Великобритания- от вноса на вино, през справка в европейската криминална служба до съвкупната вноска (за участие в Общия пазар, за участие в европрограми като споменатия Хоризонт и т.н, и т.н.) многократно надвишаваща досегашната.
А с това непризнаване на квалификации, съчетано с по-високи такси, интересът към Оксфорд, Кеймбридж и подобни току що падна няколко пъти.
Харлия да е!
deaf
Рейтинг: 3074 НеутралноХвала на англичаните!
https://www.facebook.com/peter.simeonoff.studio/videos/109526487688640
valerie pvi
Рейтинг: 150 ВеселоЦц ...не можеш ме излъга че е хубаво . То честно казано , косата му е най хубавото
Kosta Delev
Рейтинг: 687 НеутралноБерачите пак ще са си източноевропейци - въпросът е, че за да цъфнеш на Острова ще трябва да имаш точно определен срочен договор, след който ти благодарят, разплащат се с теб и те изпращат обратно на самолета... Ще пускат точно толкова работни визи, колкото са им необходими и за точно тези дейности, от които преценят, че имат нужда.
valerie pvi
Рейтинг: 150 ВеселоМного спорно.
Колкото до английското образование - голяма част от него просто си лежи на старите лаври. А за 10 % Уни които са наистина добри - те за гениите винаги са отворени.
По - добре да си върнем славата на нашето образование. BTW Говоря от опит.
А колкото до останалото- тази златна земя която имаме се нуждае само от кадърни хора да я управляват и може би ще се окаже че част от тези които са трупали опит като чираци там , са бъдещите инвеститори и стопани и милионери тука . Всяка приказка има начало .
az_medikyt
Рейтинг: 271 НеутралноYтъпо ли сте бе? Евросъюза държава?
space35
Рейтинг: 291 НеутралноДо коментар [#78] от "valerie pvi":
Много ми се иска, но за съжаление не мога да споделя оптимизма ти за България.
Kosta Delev
Рейтинг: 687 ЛюбопитноДо коментар [#74] от "klecho":
"...А с това непризнаване на квалификации, съчетано с по-високи такси, интересът към Оксфорд, Кеймбридж и подобни току що падна няколко пъти..."
В момента ЕС остава с точно един университет в 50-те най-добри на света (на 49-то място). Великобритания има 20 - много от тях са в челната десятка.
А ако мислиш, че свръх-интелигентните италианци имат някакъв - много се лъжеш...
gost22
Рейтинг: 1869 ВеселоДогодина по това време, ще се броят пилците. Сега е рано да предричаме. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Atanas Ya
Рейтинг: 494 НеутралноЩе спре вноса на Обратни автомобили и износа на жив материал, което е ОК
gost22
Рейтинг: 1869 Весело[quote#77:"Kosta Delev"][/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ти питай тамошните фермери, дето ще наемат берачите кое име по-изгодно. Дали досегашното положение с изобилието от мераклии, или ограничението на мераклиите и... договорите черно на бяло...
tamada
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#66] от "pitanka_3":
Спадът далеч не е само заради Брекзит. Паундът започна да пада преди референдума – през 2015 беше почти 2,80. А след референдума редовно се качваше от 2,20 до 2,30-2,35. Включително миналата зима. Тоест нивата му бяха, горе-долу същите като през 2013-2014.
До коментар [#69] от "pitanka_3":
От друга страна ниският курс на която и да е валута стимулира износа, така че не е непременно нещо лошо.
gost22
Рейтинг: 1869 ВеселоДо коментар [#72] от "deaf":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Точно за "брането на ягоди" срещу "английски надник" си се объркал яко. Аха, още много преди да има ЕС, израелците успяха да пробият в Англия точно с ягоди от Израел. Това по време, когато берачите са били точно местните британци...
Нищо ново под слънцето, просто добре забравено старо.
Kosta Delev
Рейтинг: 687 НеутралноДа - със сивият сектор в тази област се приключи... Сори, ако не ти изнася.
reb28646162
Рейтинг: 0 ВеселоПакитата ще им берат ягодите, га-га-га... Или пък, не дай си Боже, самите дебелогъзи британци ще требе да се навеждат...
Роси
Рейтинг: 8117 НеутралноИ няма да има кой да им подобрява генома?
Günther
Рейтинг: 2049 ВеселоАбсолютно съм съгласен! КГБ направиха брилянтна операция с БРЕКСИТ и с назначаването на Тръмп за президент! Само с независимостта на Каталуния не успяха! Как да не се възхищаваш на Путин? :)))) "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
elena bal
Рейтинг: 242 НеутралноДо коментар [#47] от "Vency Mirchev":
Вие специалист по гениталиите ли сте?
Вие имате ли биде?
Със сигурност не, значи и на вас......
Vency Mirchev
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#77] от "Kosta Delev":
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Ако си брал вече ягоди, имаш иншуранс номер, та с него няма проблем да работиш и да си оправиш документите.
Артър Дент
Рейтинг: 462 НеутралноАз съм в ОК много преди 2012 и помня, че и без нашите берачи на ягоди си се оправяха много добре.
Vency Mirchev
Рейтинг: 985 НеутралноДо коментар [#91] от "elibal":
Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...Аз биде имам. Иначе мисълта не е моя, цитирам по памет един от футболните президенти на Наполи, който би трябвало да е специалист по гениталиите.
pitanka_3
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#93] от "Артър Дент":
Брал съм ягоди 1996 и 1997 и тогава бяхме само източно европейци и индици които вършехме работата, другите(австралийци, южноафриканци, англичани и др) идваха само да изкарат купона.
Kosta Delev
Рейтинг: 687 НеутралноДо коментар [#95] от "pitanka_3":
Ей - тия ягоди от четири години и половина не ви дават мира...!!! За ваше сведение в ЕВропа само гражданите на Люксембурт заделят по-малко пари за храна, отколкото британците, които дават малко над 10% от доходите си. Дават повече пари за културни развлечение (театър, кино, книги), например. Така че цената на ягодите не им е нито първостепен, нито решаващ въпрос за добруването...
bazinga
Рейтинг: 736 Неутралнотрябваше да имат мита,европеиския съюз пак клекна.
in vino veritasLou
Рейтинг: 1917 НеутралноОт написаното не са ясни много неща.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Европаспортите за кучета няма да важат. А тогава европейците как ще преминават границата с кучетата си. Ами, ако някой турист си носи котката, хамстера или питона?
Биометричните паспорти също нямало да важат. Тогава с какви паспорти ще се влиза? Ако някой има бометричен паспорт няма да го пуснат на острова ли?
Няма да се признават професонални квалификаци на доктори от ЕС. Тогава един европейски доктор как ще работи във Великобритания? Ще трябва да учи още 10 години същата медицина на острова за британска диплома? Не стига, че учил 10 години в собствената си държава, ами и още 10 отгоре за британска диплома... Абсурд.
Очаквам в бъдеще да има много сериозен проблем между ЕС и Великобритания. От една страна няма да има квоти и мита за търговия. От друга Великобритания може сама да решава на кого да дава държавна помощ. Това в един момент ще доведе до държавно спонсориране на определени бротански компании, които ще подбиват цените на европейския пазар заради евтината си продукция. Европейските производители рано или късно ще подтрадат от това и ще се наложи преразглеждане на тази сделка.
Като цяло ЕС е направил много, ама много отстъпки на русото чучело. Надявам се ЕП да отхвърли сделката, защото не защитава интересите на огромния 500-милионен пазар на ЕС, а дава огромни своеволия на британците. Ако тази сделка бъде приета, утре и други държави ще започнат да напускат ЕС и да искат същите условия - те да управляват съдбата си както решат и да имат безплатен достъп до европейския пазар, а в същото време да ограничават всичко европейско на собствена територия.
Тази сделка е позор за Барние и фон дер Лайен.
Ангел
Рейтинг: 193 ВеселоДо коментар [#17] от "dgerald":
Та колко са на опашката да сключват сделки с UK казваш? Най-доброто, на което могат да се надяват, пак ще е по-лошо от коя да е сделка сключена от ЕС. Не случайно целокупният UK бизнес беше против Брекзит. Ма ти говори, как щяло да е много добре.
half truth
Рейтинг: 1578 НеутралноИ какво ,европейците с виза ли ще ходят в Англия. До там ли я докарахме. Моето уважение, ама няма да стъпя там.