Две наказателни процедури срещу България за авторските права онлайн

Две наказателни процедури срещу България за авторските права онлайн

© Associated Press



Европейската комисия откри две наказателни процедури срещу България, защото не е изпълнила задължението си да я информира дали и как прилага изискванията на директивите за авторските права и за радио- и телевизионните програми в националното си законодателство.


Директивите се от 2019 г. и срокът за прилагането им в местното законодателство е изтекъл на 7 юни.


България е сред държавите, които не са подали информация дали са променили законите си в съответствие с европейските стандарти.




Решението на комисията идва извън обичайния ежемесечен пакет с нарушения, който беше гласуван от комисарите преди 10 дни и почти веднага след изтичането на срока за докладване. Правителството има два месеца да даде обяснения, преди Брюксел да премине към следващия етап от наказателната процедура, която може да завърши със съдебен иск срещу държавата за неизпълнение на задължението на страна членка.


Директивата за авторските права урежда възнагражденията на творците и носителите на права, издателите на медийни публикации и журналистите, когато техните произведения се използват онлайн чрез сателитна телевизия, платформите за видео по заявка и IPTV, както и чрез новинарските агрегатори. Според тях доставчиците на онлайн услуги за споделяне на съдържание трябва да получат разрешение от носителите на права за съдържанието, качено на техния уебсайт. Ако такова не е дадено, те трябва да вземат мерки за свалянето му. Директивата за телевизионните и радиопрограмите урежда условията за излъчване на авторски програми в чужбина.


В петък Европейската комисия публикува отчета си за спазването на европейското законодателство през 2020 г., от който става ясно, че срещу България има най-много наказателни процедури за отклонения от европейските норми, основно свързани с грешно прилагане или с неспазване на сроковете за адаптиране на българското законодателство в съответствие с европейското.

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1824 Неутрално

    Тази снимка на айпод нано първо поколение от 2005-та е много намясто в дискусия за авторски права през 2021.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  2. 2 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2181 Неутрално

    Циции, сакън да не изтърват някой наполеон.

  3. 3 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4198 Любопитно

    Поредната наказателна процедура срещу България... То вече дори не е интересно....

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  4. 4 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#3] от "padrino":

    По-интересно е как Ютюб мълчи, дето ти ползва хардуера когато шариш вътре и като се усетиш - не те притеснява да сваляш всичко. Тоест ти си даунлоудвай на воля, само не мрънкай че ти ползваме харда и рамта да си облекчим сървърите.

  5. 5 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Поредната наказателна процедура срещу България... То вече дори не е интересно....
    —цитат от коментар 3 на padrino


    Aми кво дириш тук като не ти е интересно!
    Има си регулаторни органи , които съблюдават реда в ЕС, това са нормални административни процедури и се прилагат към всички държави членки.

  6. 6 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2068 Весело

    Да, уважаеми пирати, който иска меда, трябва да е готов и за жилото.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  7. 7 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6989 Неутрално

    "България е сред държавите, които не са подали информация дали са променили законите си в съответствие с европейските стандарти."
    Сигурно защото нищо не са променили. Няма време от размотаване по горите.

  8. 8 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    До коментар [#4] от "Deaddark":

    Втф?! Някакви подробности и особено доказателства ще видим ли за това твърдение?

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  9. 9 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4198 Любопитно

    До коментар [#3] от "padrino":По-интересно е как Ютюб мълчи, дето ти ползва хардуера когато шариш вътре и като се усетиш - не те притеснява да сваляш всичко. Тоест ти си даунлоудвай на воля, само не мрънкай че ти ползваме харда и рамта да си облекчим сървърите.
    —цитат от коментар 4 на Deaddark


    Някой насила да те кара да ползваш тубата? Условията на които се съгласяваш поне веднъж прочел ли си ги от до? Ако не си, нямаш НИКАКВО основание да мърмориш а ако не ти харесват, натискаш отказвам и въпроса приключва.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  10. 10 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4198 Весело

    Aми кво дириш тук като не ти е интересно!
    Има си регулаторни органи , които съблюдават реда в ЕС, това са нормални административни процедури и се прилагат към всички държави членки.
    —цитат от коментар 5 на lodkarski


    Не мога да се лиша от удоволствието да чета ЕнтЕлЕгетни коментари като твоя. 😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  11. 11 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    за мен авторско право значи едно нещо: към текста върви името на автора

    ако някой нещо е "привнесъл" - да отбележи това също с името си

    и толкоз

    а формулираното от закона "авторско право" - това е лобистка работа в полза на прекупвачите на "авторски права"
    гнус и отврат

    (и сега да вида самата статия)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  12. 12 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    за мен авторско право значи едно нещо: към текста върви името на автора

    ако някой нещо е "привнесъл" - да отбележи това също с името си

    и толкоз

    а формулираното от закона "авторско право" - това е лобистка работа в полза на прекупвачите на "авторски права"
    гнус и отврат

    (и сега да вида самата статия)

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  13. 13 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    прочетох я

    европейските копирастъри да го ----- !

    друго няма какво да добавя към вече написаното и неволно дублирано при изпращане

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  14. 14 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2532 Весело

    “свързани с грешно прилагане или с неспазване на сроковете за адаптиране на българското законодателство в съответствие с европейското.”

    Това не може да бъде при стабилността на ГЕРБ! На фона на “тежката артилерия” в правото (Десислава Атанасова) и “острието” за решаване на правни казуси, Барни Ръбъл (Данаил Кирилов), които “работеха, работеха и пак работят” с промяната на по дест пъти в един и същи закон (дори за Конституцията наредила три проекта, а единият е и за Нова конституция.
    Трябва да пратим Пеевски да им “преведе”, че всичко е изпълнено. Само Божков му “бега

  15. 15 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 1975 Весело

    До коментар [#11] от "Николай Теллалов":

    Авторското право означава, че след като си създал един продукт, всеки който го използва, за да спечели пряко или с негова помощ пари (продава го, използва го за привличане на клиенти и т.н.) би трябвало да се "подели" с тебе. Представи си, че ти сътвориш една песен, която стане любима на хората и поради това много реклами и радия я използват -привличат си клиенти и си вдигат цената на рекламното време, защото много хора ще ги пускат именно заради твоята песен. Накратко, те ще печелят благодарение на теб а ти ше седиш с пръст в ...

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  16. 16 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    До коментар [#15] от "DDR":

    Авторското право дава и възможност за финансово осигуряване на семейството, поне докато действа, правата при капитализма са наследствени.

  17. 17 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Мииии, че то от печатане на закончета за кефа на Домуса,Догана и Деляна не остава време за законите според европейските директиви...
    Щото европейският лидер Методиев така го разбира законодателството...

    Проклет да е ,и семето му...

  18. 18 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    До коментар [#15] от "DDR":

    знам какво смятам за излишно (и вредно), няма нужда да го припомняш

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  19. 19 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    До коментар [#16] от "daskal1":

    Това е така, но според мен трябва да се ограничи в рамките на живота на първият пряк наследник. Изхождайки и от това, че често пъти готовите лесни пари са първата крачка към затриване на рода.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  20. 20 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    До коментар [#15] от "DDR":

    а и няма какво да си "представям",
    каквото съм сътворил - на свободен достъп в Читанка е

    копирайтът е ГНУС И ОТВРАТ

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  21. 21 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    До коментар [#20] от "Николай Теллалов":

    Това, че си го пуснал на свободен достъп си е лично твое решение, което си взел съзнателно. Друг пък взема решение да има авторски права. Място под слънцето има и за двамата.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    До коментар [#9] от "padrino":

    Прочел съм ги. От до. Но на некомпетентни заядливжи, като Ваша милост, няма да мога да обясня - защото не искате да разберете.


    До коментар [#8] от "Darulio":

    Да, като отваряш тубата освен клипчето, дето гледаш, ти зарежда още работи, които трябва да са си на неговия сървър. Хитринка, тип Бай Ганьо, но пък оставят вратичка - к'вото се е заредило в рамта да си го свалиш на харда. Фейсбук мисля имат подобна история, Скайп и те. И докато има Падриновци, защитаващи неморални чорбаджии - само за кокошки кат' Андрешко ще го отнасят за свалени мр3-ки, докато от амжразурчици не могат стигнат корпорациите и те ще си мамят безнаказано.

  23. 23 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    До коментар [#21] от "DDR":

    Съгласен съм да плащам за авторски права, но разумна цена и то на носителя им и максимум един посредник. А сега един автор и сто пиявици надуват цената абсолютно неморално.

  24. 24 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    До коментар [#23] от "Deaddark":

    Какво е морслно и какво не е е много разтегливо понятие.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  25. 25 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    До коментар [#23] от "Deaddark":

    Добре предлагата, но зависи от контекста, например къде в разработен патентът. Има случаи когато преподаватели/изследователи работят използвайки университетски лаборатории, след което напускат за година и обявяват патент който се продава прескъпо, особено в биотехнологиите. Следва процес за частта на университета, който е експертен процес с анализ кое може и кое не може да се изследва с наличната частна/лична лабораторна технология и къде може да се докаже принос на университетската такава.
    Затова интелектуалното право е една много добра област за хора с подготовка в инженерните и природните науки.

  26. 26 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#24] от "DDR":

    Точно така - морално е да те гърбят, без да го знаеш и като го разбереш - морално е да кажат че е морално да те гърбят, докато не разбереш.

    Някои са оперирани от съвест. Някои.

  27. 27 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    До коментар [#25] от "daskal1":

    Точно - учените са носители на авт. права, университета е посредник, а аз - потребител купувач. И това е - а не още 100 посредника, 200 университета и 300 лаборатории с нулев принос да цоцат, 'щото и те се занимават с авт. право.

  28. 28 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    До коментар [#21] от "DDR":

    който иска преди всичко да го четат - взема моето решение

    който повече е загрижен първо да му платят, а после да го четат, слушат или гледат - взема другото

    не, няма място под слънцето и за двете
    защото например копирастите няколко пъти се опитаха да затворят Читанка чрез полицейски акции
    така че те със сигурност не смятат, че имало място под слънцето

    а аз смятам, че в крайна сметка "немоят" начин ще измре като еволюционно задънена улица

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  29. 29 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#22] от "Deaddark":

    Ти срещу кеша ли си повел война, бре? Потресаващо!
    Опасявам се, че пак не си доразбрал нещо и затова все още очаквам някакви връзки към това, което си мислиш, че се случва в компютъра ти, когато отвори тубата.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  30. 30 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 1975 Любопитно

    До коментар [#28] от "Николай Теллалов":

    В Читанката само неща без или с изтекли авторски права ли са?

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  31. 31 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#29] от "Darulio":

    Не, колега, но не мога да го обясня като на тригодишно дете. Като научиш к'во е сървър, питай пак. И пак да отговоря предварително - Ютюб си разтоварват сървърите, като част от задачите им прехвърлят временно на потребителите. Няма нищо общо с кеш, хеш и т.н. Става въпрос за обработка на информация, която нито си търсил, нито те касае, нито ще имаш достъп - един вид аутсорсинг, 'ма без да ти плащат - 'щото са пичуи и тЕрикати, а ти - сп3к@н [email protected]л@к, дето да не пита много-много.

    И се сетих за новата крипто, дето ти ползва харда срещу определена цена.

  32. 32 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#31] от "Deaddark":

    По темата съм научил много повече неща от теб и затова не мога да разбера какво се опитваш да обясниш, за да ти се посмея. Да не би в света, който създава главата ти, ютуб да е p2p мрежа, та "част от задачите им" да се "прехвърлят временно на потребителите"?
    Или вятърната ти мелница всъщност е prefetching-ът? Ако дадеш някой линк, ще го прочета и ще ти обясня какво си мислиш, че си разбрал. Мога и като на алцхаймер да го обясня.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  33. 33 Профил на k.d
    k.d
    Рейтинг: 252 Неутрално

    за мен авторско право значи едно нещо: към текста върви името на автораако някой нещо е "привнесъл" - да отбележи това също с името сии толкоза формулираното от закона "авторско право" - това е лобистка работа в полза на прекупвачите на "авторски права"гнус и отврат(и сега да вида самата статия)
    —цитат от коментар 11 на Николай Теллалов


    В интерес на справедливостта авторите /и носители на сродни права - изпълнители, аранжори и др/ трябва да са платени за труда си. НО: да получават нормални приходи 10 години след излизане на произведението. Сега получават до 70 години СЛЕД СМЪРТТА НА АВТОРА! А събирачите-монополисти в БГ - ПРОФОН и МУЗИКАУТОР основно искат безумни проценти от медии и заведения, които и не достигат до авторите. Това е вопиюща несправедливост!

  34. 34 Профил на k.d
    k.d
    Рейтинг: 252 Неутрално

    До коментар [#21] от "DDR":Съгласен съм да плащам за авторски права, но разумна цена и то на носителя им и максимум един посредник. А сега един автор и сто пиявици надуват цената абсолютно неморално.
    —цитат от коментар 23 на Deaddark


    Точно. А и да плащам права, ако на автора вече не е платен хонорар от издателя, който пък печели от разпространението.

  35. 35 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#32] от "Darulio":

    Време е да прекратя спира с Вас, с такива елементарни разбирания няма как да ви обясня. Вие сте още на ниво файлчета за по-бРъзо зареждане на ЛИЧНО търсени от Вас неща. И сто пъти да кажа че е друго, няма да схванете. Вземи си копирай рамта на харда и виж кое какво е - ако не можеш, жив и здрав - не си длъжен. Със знания за торенти и директен даунлоуд не си по темата. Нито с браузинг история и букмаркс. Абе остави - мисли се за разбирач и прав.

  36. 36 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    До коментар [#30] от "DDR":

    Ново издание на 100 годишен роман ,как е с правата - сериозно питам?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  37. 37 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#35] от "Deaddark":

    Хахахахаха, сега пък какви торенти и какъв даундлоуд изхалюцинираха изпържените ти неврони, шашав? Добре ще направиш, ако спреш да се излагаш, но в дългосрочен план ще е още по-добре, ако споделиш какво си чел, за да ти го разясни някой с думи прости..

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  38. 38 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    До коментар [#30] от "DDR":

    не знам и не ме интересува

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  39. 39 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#37] от "Darulio":

    Както казах - остави, много си назад с материала. Р2Р ми говори - аре, бегай и Prefetch намеси. Забрави Thumbnail и Темр в Application data. Говориш неща, дето нямат нищо общо, но друг се бил излагал. С думи прости - нищо не може да обясниш, защото нищо не отбираш. Бас хващам че в Таск мениджъра само гледаш процентите и нищо не отбираш, а още повече не знаеш кой процес колко трябва да харчи и ако харчи повече - защо. Както и да е - жив и здрав - не ми трябва "помощ" - оправям се и даже си свалям от тубата заради тяхната хитринка. Чакай да пробвам да ти дам пример - имаш кола, ходиш от точка А до точка Б и някой решава тихомълком да ти натовари един багажник дини да му ги пренесеш - ти обаче се усещаш и 'апваш една - един вид си е кражба, 'ма тоз' , който та муфти си мълчи - че не е много-много в реда на нещата да те ползва за транспорт без да ти каже.

  40. 40 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#36] от "schwimmwagen":

    Имаше закон до 50 години назад да няма авторски права, но мисля днешните може да са вечни - примерно гепиш класика и от пиано я свириш на китара - после патентоваш за вечни времена "великото китарно соло".

  41. 41 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    До коментар [#33] от "k.d":

    работил съм като продавач на книжна сергия
    работил съм и като "главен редактор" на издателство
    бил съм и преводач, и художник-оформител, правил съм и предпечат

    и затова твърдя: най-печелят от една книга ТЪРГОВЦИТЕ
    авторът е по-зле платен от преводач
    аз поне съм имал късмет с издателства, вкл в което работех, че просто ми правеха евала

    а по принцип: справедливо заплащане при капитализма НЯМА
    по простата причина, че "цената на труда" е нещо произволно, не е подкрепено с никакви ОБЕКТИВНИ критерии (с това марксистите не са съгласни де)

    а продължаващо след смъртта на автора безкрайно "авторско право", често присвоявано от държавата (например авторските права върху всички класици в Русия са обявени за държавна и безсрочна собственост) - това си е жив грабеж

    няма повече да разисквам въпроса, само ще дам линкове към критика срещу "авторското право":

    http://www.gatchev.info/blog/?p=294 - къс сатиричен разказ
    http://www.gatchev.info/blog/?p=283
    http://www.gatchev.info/blog/?p=1209


    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  42. 42 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#39] от "Deaddark":

    В кой таск мениджър? В top ли? 😂 Няма какво да "забравям" за "Темр в Application data" - от повече от десетилетие нямам такова нещо на компютъра си и не искам и да си го припомням. 😉😂

    Вместо да ми даваш неадекватни примери и да отклоняваш темата, ми напиши със съответната терминология какво имаше предвид с този коментар на коментарите: "[ютуб] ти ползва хардуера когато шариш вътре и като се усетиш - не те притеснява да сваляш всичко. Тоест ти си даунлоудвай на воля, само не мрънкай че ти ползваме харда и рамта да си облекчим сървърите." Стига да не си измислиш и "терминологията" като останалите ти коментари.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  43. 43 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2370 Весело

    До коментар [#42] от "Darulio":

    Пак ти казвам - свали данните от рам паметта на харда, отвори ги и чети - ще видиш че освен въпросното клипче, рекламките към него, историята и събирането на данни, има още инфо, което не разбирам защо го зарежда - и то е грубо едно към четири при мен - тоест 20%-та от тубето са нЕкви техни работи - нещо като temp task share. Един вид като вирус копач, само дето като спреш тубето и изчезва. Както и да е - не ми се спори - и не ми дреме - нека ползват, безплатен обяд няма - но не могат копче да кажат че си си запазил данните от оперативната памет - тя си е твоя и ще си я манипулираш както искаш. А може и да си прав - да си е в реда на нещата - може да са си нЕкви техни проучвания или да смятат к'во видео да заредят след и какви реклами да прикачат към него. Сега се сетих че в тубето съм с профила от Гугъл - та може и те нещо да си събират.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK