Правилната тактика на правителството за да ускори ваксинацията би трябвало да бъде: "Премахваме всички ограничения. Осигурени са достатъчно ваксини. Всеки да се погрижи сам за себе си". Досегашната тактика на плашене на хората, назидателно говорено, идиотски ограничения и пр. накара масовия българин да прояви една от своите страни на характера - бунтарството. Хората срещу властта. НИЕ срещу ТЯХ. Бунтарството направи така, че да си ваксиниран, в момента, не е престижно. Престижно е да не си ваксиниран т.е. да си бунтар. Рязката промяна в тактиката ще накара хората да реагират като ужилени. Бунтарството ще загуби смисъл. Хората няма да има срещу какво да се бунтуват. Напротив, с променената тактика хората ще почувстват, че властимащите вече не се държат с тях като с малки деца, вече им имат доверие. Власт и хора ще се усещат като едно цяло. Доверието кара един човек да се държи отговорно. Хората ще ПОЧУВСТВАТ доверието и трендът ще се обърне - да си ваксиниран ще стане престижно. Хората ще започнат да се ваксинират много по-масово, отколкото в момента. НО! Подобна реакция от властта изисква познания на народопсихологията на българина, изисква и топки, а те нееднократно са доказали, че такива нямат. И предишните, и сегашните ... :-)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А иначе ваксинационната кампания беше зле при ГЕРБ, при Радев и Стойчо е направо трагедия. Къде - къде по - бедни държави още в началото даваха стимули за ваксинация, само тук щели да "убеждават". Е, видя се как ги убедиха!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ОК, и какво правим, когато ваксинираните започнат да влизат масово в болница с леки и средни симптоми, както е в Израел? Явно пропускате факта, че ваксинираните също предават вируса.
Абсолютно за. И неваксинираните да не плащат здравни осигуровки. Съгласен?
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм.
Повече на моя канал:
https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Еми правилно си помислил, щото трябва да има пари да се лекуват ваксинираните от последствията :)))
А и именно здравната каса и здравното осигуряване в България е моята най силна мотивация да се поддържам във тип топ кондиция и да си пия всички микроелементи, да медитирам и тннн, всичко възможно, за да не трябва да мина през кошмара и бюрократичния лабиринт :))) Честно казано бих си теглил куршума пред това да мина през тая система, поне ще си отида с достойнство като човешко същество, а не като говедо във фабрика :)))
Тъй като съм инвестирал толкова сериозно във здравето си, не желая да участвам в тази Менгеле програма :)))
Това е невъзможно! Хората си плащат здравни осигуровки за да бъдат лекувани. Напротив, трябва да се създаде организация на болничното и доболничното лечение, така че да поеме временното повишено натоварване. И това е работа на здравните власти, а не да мислят с какви идиотщини да тормозят хората и по този начин да ги настройват срещу себе си и, съответно, да ги правят противници на ваксинирането. Ваксинирането е единствената мярка, която има медицински смисъл. ЕДИНСТВЕНАТА! ...
Ако няма как да се възползваш от тая система, то не дължиш пари в нея :))) Какво ще стане ако 80 % от всички плащащи спрат да плащат друже ? :))))) Хайде ще ти дам пет минути да помислиш, щот вярвам в теб :)))))
Не е достатъчно. Здравната каса трябва да НЕ покрива лечението на неваксинирани.
То по тази логика трябва да покрива лечението само на тези, които не пушат, не пият, не консумират сладко и месо, ходят на фитнес и пият само вода и фрешове...
В болница не се влиза без нужда. С леки и средни симптоми си седиш вкъщи и пиеш чай. И чак като почнеш да се задъхваш и да не ти достига въздух т.е имаш намалена сатурация, тогава те взимат в болница. И те слагат на кислород/на вентилатор. А предаването на вируса не е проблем на ваксинираните, те ще го изкарат много леко, проблем на неваксинираните е щото не е ясно как ще го изкарат, може и тежко, даже фатално.
Лош е материалтът тук :) Все уличава "Биг Фарма" и целият свят, че се опитва да го убие я с ваксина, а с нещо друго. Та, така... Тук последни ще се справим с пандемията. Може би не само в Европа, за съжаление.
По тази логика и на пушачите също не трябва да покрива, защото болестите предизвикани от тютюнопушене излизат много по-солено на данъкоплатците. Айде, у лево!
Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
Българите са такива, каквито са. Може да са такива, каквито казвате, но няма сила, която да ги промени от днес за утре. Единственото, което може да се направи е да се вземат решения, които са адекватни към народопсихологията на българина и тези решения да доведат до искания ефект. Напълно очевадно е, че решенията, взето до момента доведоха до ефект, обратен на искания, относно ваксинацията. Това означава, че тактиката трябва да се смени рязко и генерално за да се постигне искания ефект ...
За риска "ковид" съм съгласен. Ей това е хубавото в американската система с доброволната здравна застраховка - ако искаш плащаш, ако не искаш - лекуваш се колкото можеш с пари в брой и после те изритват и край. Предполагам че там риска "ковид" са го включили вече в застраховките и ако не си ваксиниран просто не ти покриват лечението.
Гледам процентите, гледам и ... бих казал като Вапцаров в известното стихотворение: "Будалка ме тая другарка нещо ..."
За 70% средно за ЕС надхвърлящите въпросните 70% държави - Испания, Португалия, Белгия, Дания и многолюдна Малта не виждам как ще покрият недостигащите милиони души, кото не достигат до въпросните 70% в страни като Полша и Румъния, особено като притурим и недостига от останалите, но с голям недостиг и много на брой като нас и Хърватия, например.
Да не брои Уши поставените поне по една доза? И да е решила да се похвали за отскок преди новите тежки кахъри при започващия политически сезон?
Но пък България може да се окаже страната с най-много хора, сдобили се с естествен имунитет. Който пък може да се окаже с далеч повече предимства пред ваксинациите - хипотеза. Може да стане така, че "последните ще бъдат първи" - хипотеза. Едно до голяма степен е доста сигурно: всички следващи вълни ще са спадащи спрямо предходните. Еволюцията го е измислила.
Иначе за това:
"Трябва да затворим имунитетната празнина, както и вратата пред новите варианти, и за да го постигнем, ваксинациите трябва да спечелят съревнованието с вариантите", заяви Кириакиду.
Не съм много сигурен дали короната е по-глупава от братовчед си - грипните вируси. Интересно ще е да видим как властите + биг-фарма ще се справят с идеята за масови (70%+) ваксинации при постоянно (не дай Боже) мутиращ вирус. Този филм ще е много забавен: реакцията на "процентите" (убодените) може да се окаже изменчива в посока отказ. Така, де - защо социалното поведение на хората да не претърпи поредната промяна и да започне да реагира на ковид като на грип с 10-ина % ваксинирани...
Не знам дали са слабо образовани, но със сигурност не са лесно манипулируеми защото са обръгнали от 45 години пропаганда и приемат всичко с доза съмнение. Напълно здравословно и рационално поведение.
2029 16:25, 16 юни 21 Добре. Нека ваксинирането да е личен избор. НО, всеки който избере да не се ваксинира (при това напълно безплатно), да подписва декларация. И АКО случайно се разболее от КОВИД-19, да бъде така добър да си поеме лечението. А не да е за сметка на моите здравни осигуровки. Защото аз съм се ваксинирал.
започвам да си правя колекция от bookmark-ове на такива изказвания като твоите и мисля след някой друг месец да ги пусна в колекция нещо famous last words или кастинг за наградите дарвин.
Страхливо и лъгано население което има ниско доверие в своите институции, и предпочита да се капсулира в близкия семеен кръг при извънредни ситуации. Социалните учени му викат "family support structures". Взаимопомощ в разширеното семейство за гледане на деца, за попълване на финансови дупки, за здравни грижи.
До коментар [#15] от "zo":Не знам дали са слабо образовани, но със сигурност не са лесно манипулируеми защото са обръгнали от 45 години пропаганда и приемат всичко с доза съмнение.Напълно здравословно и рационално поведение.
Къде мога да се ваксинирам без да подписвам информирано съгласие ? Ако едното върви задължително с другото - ЗАЩО ? Когато купувам лекарства в аптеката не подписвам информирано съгласие за странични ефекти и противопоказания ... С какво тези ваксини са по-различни от лекарствата и от задължителните ваксини, че изискват подпис ??? ... За протокола - не съм антиваксър ..., вярвам във ваксините ... аз и децата ми сме с всички задължителни ваксини.
Не са виновни хората. Виновни са управляващите, защото трябваше да знаят това и да подходят като към тарикати и всезнайковци. Тогава щяха да постигнат искания ефект. А те какво направиха? Казаха на тарикатите и всезнайковците "Вие сте тарикати и всезнайковци. За да се ваксинирате ето ви това идиотско ограничение! Ето ви и това! А-а-а, пак не се ваксинирате! Ето ви още едно суперидиотско ограничение! И защото сте тарикати и всезнайковци, децата ви ще ходят с маски на училище! Нека ви!" Каква реакция очаквате Вие от тарикатите при подобна тактика на управляващите? Естествено! Среден пръст ...
в сърбия има колкото искаш, не съм видял другарите от бузлуджа да ги товарят на рейсове за ваксинация в димитровград. няма ли някой 5колонник да щракне опашката за спутник сърбия на рокери от групата в копринка?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
50
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
51
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#31] от "inn":започвам да си правя колекция от bookmark-ове на такива изказвания като твоите и мисля след някой друг месец да ги пусна в колекция нещо famous last words или кастинг за наградите дарвин.
Мисля че имаш грешка с американската здравна застраховка.
Барак Хюсеин Обама въведе задължителна застраховка. Федералните в Щатите задължават застрахователните компании да включват настинката.
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм.
Повече на моя канал:
https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
До коментар [#2] от "ubavia": В България не са се ваксинирали 80% от хората. Странно, но числото съвпада с тезата на един наш политик, че 80% от българите са ..............
До коментар [#7] от "Калник":Мдаааа,в Италия вече усилено се говори неваксинираните ако се разболеят да плащат лечението от джоба си.И сигурно ще го приемат.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#38] от "blondofil":Дедо, фурстрациите си на тема Русия не ги проектирай върху мен щото съм млад и не ме засяга по никакъв начин.Не познавам човек който гледа руска телевизия или се интересува по какъвто и да било начин от тази държава.
Дезинформация. Недоверие във властите. Ниски нива на образованост. Все фактори които държат ваксинацията на ниски нива. Както и във всяка друга област на живота де. 😥
При другите интервенции не ме ограничават дали да влизам в магазина или не ... И защо за БЦЖ ваксината не се изисква подпис ? ... И не приемам отговор "Защото е задължителна" - това НЕ Е НАУЧНО аргументиран отговор.
Къде мога да се ваксинирам без да подписвам информирано съгласие ? Ако едното върви задължително с другото - ЗАЩО ? Когато купувам лекарства в аптеката не подписвам информирано съгласие за странични ефекти и противопоказания ... С какво тези ваксини са по-различни от лекарствата и от задължителните ваксини, че изискват подпис ??? ... За протокола - не съм антиваксър ..., вярвам във ваксините ... аз и децата ми сме с всички задължителни ваксини.
Когато отидеш при лицево-челюстен хирург, за да ти извади мъдрец, ще получиш също бланка с информирано съгласие. Но нещо ми подсказва, че ще подпишеш бързо и ще седнеш на стола на стоматолога.
Португалия има 70% ваксинирани,но зарзяването продължава с пълна пара - 2500 средно на ден. А уж при този процент щяхме да имаме колективен имунитет и да спрем разпространението на вируса. Ще стане на 30 февруари.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
С две думи....демокрация..... Оня ден и гърците са оревали орталъка, че не искат да се ваксинират..... Нека си търсят правата хората....но здравето също е право на имущество.
Когато отидеш при лицево-челюстен хирург, за да ти извади мъдрец, ще получиш също бланка с информирано съгласие. Но нещо ми подсказва, че ще подпишеш бързо и ще седнеш на стола на стоматолога.
Ами вместо да задаваш глупави въпроси защо просто не провериш? Данни за 30.08.2021 г.: Гемрания: Новозаразени 6 823, население над 83 млн. Италия: Новозаразени 4 253, население над 60 млн. Франция: Новозаразени 3 795, население над 67 млн. България (позната и като държавата на Ганьо): Новозаразени 2 090, население под 7 млн.
Ако ти е трудно да го сметнеш пропорциоанално - пиши, ще ти помогна :)
означава миминум да си дезориентиран за време: кога масово починаха хора в БГ от ковид и от кога станаха налични ваксините... Карай сега, важното е да се чувстваш на правилната страна на барикадата.
Значи може и без подпис ? ... Това показва единствено, че тези подписи ги изискват доста субективно ... Да не говорим пък за още един "култов" подпис - "Избор на екип" - там вони та се не трае.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Четейки инфото от Израел излиза, че тия, дето ще го изкарат по-тежко без ваксина, са същите, дето ще го изкарат по-тежко и с васкина. За останалите и в двата случая ковид е маргинална заплаха.
Много е хубаво, че сме в политическа криза и поради това имаме още няколко месеца свобода. Да видим коя от "великите сили" ще се бръкне за следващите избори, и тогава ще ни осветлят как да продължим да се "лекуваме". 😁😁😁
ЕС достигна 70% ваксинирани срещу COVID-19, България с 20% е последна........ и въпреки това по реална заболеваемост и смъртност даже сме по добре от голяма част от тях!
Ето, например над половин милион българи напълно рационално и с голяма доза съмнение гласуваха на парламентарните избори за телевизионно шоу, вместо за политически партии. Разумно и зряло поведение. А над половината избиратели изобщо отказаха правото да определят собственото си бъдеще. Не можеш ги излъга толкоз лесно да отговарят за живота или здравето си. Камо ли да мислят за другите.
Четейки каквото и да е инфо от Израел ......не забравяйте най важното, че средната възраст там е под 30 г. и няма нищо общо с демографията в България...... Всякакви измислени данни от Израел са нерелевантни спрямо България .......
Но пък България може да се окаже страната с най-много хора, сдобили се с естествен имунитет. Който пък може да се окаже с далеч повече предимства пред ваксинациите - хипотеза. Може да стане така, че "последните ще бъдат първи" - хипотеза. Едно до голяма степен е доста сигурно: всички следващи вълни ще са спадащи спрямо предходните. Еволюцията го е измислила. Иначе за това:
въпреки това по реална заболеваемост и смъртност даже сме по добре от голяма част от тях 😭😭😭😭 Фалшива новина? Дезинформация? Дали си вярвате ми е чудно? А най-чудно е защо го правите??? Може би за да се самоуспокоявате в решението да не предпазите живота и здравето си? Дали ще ви е по-спокойно ако не дай се боже се заразите в момента в който ви сложат на кислород? Дали ще имате по-малки угризения ако не дай си боже близък човек е на ръба да умре? Дали????
Нали имаше една приказка, че който не пуши и не пие, здрав ще умре. Мдааа Със това което става с прехваленият първенец Израел, опорките на ваксърите се топят като майски сняг.
😎😎😎😎 И помаците не са това което бяха, еееей? На времето прикаката беше “като съм помак да не съм ахмак да ям зелени краставици” Сега май е “яж, пий, пуши, хващай ковид, веднъж се умира”? Изучиха се с две думи, а? Еволюция!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
zxp53317185
Рейтинг: 2678 НеутралноИнтересно като се вземе предвид и българският патент "фалшив ковид сертификат" колко ще останат реално ваксинираните?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
blondofil
Рейтинг: 2316 НеутралноГрамотно се пише "изостава С 20 %". А не "изостава НА 20%. Ако държите на това де.
Холдън Колфийлд
Рейтинг: 603 ВеселоПравилната тактика на правителството за да ускори ваксинацията би трябвало да бъде:
"Премахваме всички ограничения. Осигурени са достатъчно ваксини. Всеки да се погрижи сам за себе си".
Досегашната тактика на плашене на хората, назидателно говорено, идиотски ограничения и пр. накара масовия българин да прояви една от своите страни на характера - бунтарството. Хората срещу властта. НИЕ срещу ТЯХ. Бунтарството направи така, че да си ваксиниран, в момента, не е престижно. Престижно е да не си ваксиниран т.е. да си бунтар. Рязката промяна в тактиката ще накара хората да реагират като ужилени. Бунтарството ще загуби смисъл. Хората няма да има срещу какво да се бунтуват. Напротив, с променената тактика хората ще почувстват, че властимащите вече не се държат с тях като с малки деца, вече им имат доверие. Власт и хора ще се усещат като едно цяло. Доверието кара един човек да се държи отговорно. Хората ще ПОЧУВСТВАТ доверието и трендът ще се обърне - да си ваксиниран ще стане престижно. Хората ще започнат да се ваксинират много по-масово, отколкото в момента. НО! Подобна реакция от властта изисква познания на народопсихологията на българина, изисква и топки, а те нееднократно са доказали, че такива нямат. И предишните, и сегашните ... :-)
дедо Андро
Рейтинг: 2338 ЛюбопитноБългария на последното място. Нещо ново?
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Матряла, матрялааааа...
alg57373608
Рейтинг: 1224 НеутралноБългария е Задунайската губерния, тук рулят путинските антиваксъри
Калник
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#4] от "Холдън Колфийлд":
Не е достатъчно. Здравната каса трябва да НЕ покрива лечението на неваксинирани.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zxp53317185
Рейтинг: 2678 НеутралноА иначе ваксинационната кампания беше зле при ГЕРБ, при Радев и Стойчо е направо трагедия.
Къде - къде по - бедни държави още в началото даваха стимули за ваксинация, само тук щели да "убеждават".
Е, видя се как ги убедиха!
karatista
Рейтинг: 4130 Неутралноминалата година по това време сме били с по 100тина заразени на ден, а сега с по 2000. който му се интерполира да се занимава
mr. Gorbachev, tear down this wall!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
blondofil
Рейтинг: 2316 НеутралноАко не дочакаме танковете на Дядо Иван, поне да дочакаме да се боцнем със Спутник.
Лео
Рейтинг: 1117 НеутралноОК, и какво правим, когато ваксинираните започнат да влизат масово в болница с леки и средни симптоми, както е в Израел? Явно пропускате факта, че ваксинираните също предават вируса.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноАбсолютно за. И неваксинираните да не плащат здравни осигуровки. Съгласен? Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1808 ВеселоДо коментар [#7] от "Калник":
Еми правилно си помислил, щото трябва да има пари да се лекуват ваксинираните от последствията :)))
А и именно здравната каса и здравното осигуряване в България е моята най силна мотивация да се поддържам във тип топ кондиция и да си пия всички микроелементи, да медитирам и тннн, всичко възможно, за да не трябва да мина през кошмара и бюрократичния лабиринт :))) Честно казано бих си теглил куршума пред това да мина през тая система, поне ще си отида с достойнство като човешко същество, а не като говедо във фабрика :)))
Тъй като съм инвестирал толкова сериозно във здравето си, не желая да участвам в тази Менгеле програма :)))
ubavia
Рейтинг: 313 НеутралноДо коментар [#13] от "Лео":
Обявяваме че е нужна 3-та игла или може буустерче на всеки 3 месеца.
karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#12] от "blondofil":
mr. Gorbachev, tear down this wall!мое, словакия тъкмо спира да я ползва, ще има и за нас. обаче от друга страна аржентина плаща с бело...
Холдън Колфийлд
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#7] от "Калник":
Това е невъзможно! Хората си плащат здравни осигуровки за да бъдат лекувани. Напротив, трябва да се създаде организация на болничното и доболничното лечение, така че да поеме временното повишено натоварване. И това е работа на здравните власти, а не да мислят с какви идиотщини да тормозят хората и по този начин да ги настройват срещу себе си и, съответно, да ги правят противници на ваксинирането. Ваксинирането е единствената мярка, която има медицински смисъл. ЕДИНСТВЕНАТА! ...
681.
Рейтинг: 66 НеутралноСпоред облъчванията при 70% ваксинирани, заразата щяла да е пресече. Очевидно не е така. Чакаме новата лъжа, която да оправдае старата...
Няма мрак, който светлината да не може да разсее.Ramon Asvalda
Рейтинг: 1808 ВеселоДо коментар [#7] от "Калник":
Има лесно...
Ако няма как да се възползваш от тая система, то не дължиш пари в нея :))) Какво ще стане ако 80 % от всички плащащи спрат да плащат друже ? :))))) Хайде ще ти дам пет минути да помислиш, щот вярвам в теб :)))))
alfanero
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#7] от "Калник":
Не е достатъчно. Здравната каса трябва да НЕ покрива лечението на неваксинирани.
То по тази логика трябва да покрива лечението само на тези, които не пушат, не пият, не консумират сладко и месо, ходят на фитнес и пият само вода и фрешове...
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#13] от "Лео":
В болница не се влиза без нужда. С леки и средни симптоми си седиш вкъщи и пиеш чай. И чак като почнеш да се задъхваш и да не ти достига въздух т.е имаш намалена сатурация, тогава те взимат в болница. И те слагат на кислород/на вентилатор. А предаването на вируса не е проблем на ваксинираните, те ще го изкарат много леко, проблем на неваксинираните е щото не е ясно как ще го изкарат, може и тежко, даже фатално.
SliceOfLife
Рейтинг: 622 ЛюбопитноЛош е материалтът тук :) Все уличава "Биг Фарма" и целият свят, че се опитва да го убие я с ваксина, а с нещо друго. Та, така... Тук последни ще се справим с пандемията. Може би не само в Европа, за съжаление.
681.
Рейтинг: 66 НеутралноПо тази логика и на пушачите също не трябва да покрива, защото болестите предизвикани от тютюнопушене излизат много по-солено на данъкоплатците. Айде, у лево! Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
Холдън Колфийлд
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#15] от "zo":
Българите са такива, каквито са. Може да са такива, каквито казвате, но няма сила, която да ги промени от днес за утре. Единственото, което може да се направи е да се вземат решения, които са адекватни към народопсихологията на българина и тези решения да доведат до искания ефект. Напълно очевадно е, че решенията, взето до момента доведоха до ефект, обратен на искания, относно ваксинацията. Това означава, че тактиката трябва да се смени рязко и генерално за да се постигне искания ефект ...
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#14] от "radelmarfx":
За риска "ковид" съм съгласен. Ей това е хубавото в американската система с доброволната здравна застраховка - ако искаш плащаш, ако не искаш - лекуваш се колкото можеш с пари в брой и после те изритват и край. Предполагам че там риска "ковид" са го включили вече в застраховките и ако не си ваксиниран просто не ти покриват лечението.
Индиана
Рейтинг: 524 НеутралноНа последно място с 20%. Отново най-богата, най-здравата, най-умната и най-способната нация в ЕС доказа, че всички останали са тотални будали.
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 ВеселоА в Малта с техните 90% направо си плюят в устите и се плющят по улиците.
xm...
Рейтинг: 1443 ВеселоГледам процентите, гледам и ... бих казал като Вапцаров в известното стихотворение: "Будалка ме тая другарка нещо ..."
За 70% средно за ЕС надхвърлящите въпросните 70% държави - Испания, Португалия, Белгия, Дания и многолюдна Малта не виждам как ще покрият недостигащите милиони души, кото не достигат до въпросните 70% в страни като Полша и Румъния, особено като притурим и недостига от останалите, но с голям недостиг и много на брой като нас и Хърватия, например.
Да не брои Уши поставените поне по една доза?
И да е решила да се похвали за отскок преди новите тежки кахъри при започващия политически сезон?
inn
Рейтинг: 1911 НеутралноНо пък България може да се окаже страната с най-много хора, сдобили се с естествен имунитет. Който пък може да се окаже с далеч повече предимства пред ваксинациите - хипотеза. Може да стане така, че "последните ще бъдат първи" - хипотеза. Едно до голяма степен е доста сигурно: всички следващи вълни ще са спадащи спрямо предходните. Еволюцията го е измислила.
Иначе за това:
Не съм много сигурен дали короната е по-глупава от братовчед си - грипните вируси.
Интересно ще е да видим как властите + биг-фарма ще се справят с идеята за масови (70%+) ваксинации при постоянно (не дай Боже) мутиращ вирус. Този филм ще е много забавен: реакцията на "процентите" (убодените) може да се окаже изменчива в посока отказ. Така, де - защо социалното поведение на хората да не претърпи поредната промяна и да започне да реагира на ковид като на грип с 10-ина % ваксинирани...
ubavia
Рейтинг: 313 НеутралноДо коментар [#15] от "zo":
Не знам дали са слабо образовани, но със сигурност не са лесно манипулируеми защото са обръгнали от 45 години пропаганда и приемат всичко с доза съмнение.
Напълно здравословно и рационално поведение.
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 868 НеутралноВ България живеят най-големите тарикати и всезнайковци и за това не се ваксинират.
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!pro_bono
Рейтинг: 2429 НеутралноВаксинацията е личен избор . Но ако не си ваксиниран , следваш правилата за неваксинирани.
2029
Рейтинг: 680 НеутралноДо коментар [#7] от "Калник":
2029
16:25, 16 юни 21
Добре. Нека ваксинирането да е личен избор. НО, всеки който избере да не се ваксинира (при това напълно безплатно), да подписва декларация. И АКО случайно се разболее от КОВИД-19, да бъде така добър да си поеме лечението. А не да е за сметка на моите здравни осигуровки. Защото аз съм се ваксинирал.
karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#31] от "inn":
mr. Gorbachev, tear down this wall!започвам да си правя колекция от bookmark-ове на такива изказвания като твоите и мисля след някой друг месец да ги пусна в колекция нещо famous last words или кастинг за наградите дарвин.
irobot
Рейтинг: 765 НеутралноДо коментар [#15] от "zo":
Страхливо и лъгано население което има ниско доверие в своите институции, и предпочита да се капсулира в близкия семеен кръг при извънредни ситуации. Социалните учени му викат "family support structures". Взаимопомощ в разширеното семейство за гледане на деца, за попълване на финансови дупки, за здравни грижи.
blondofil
Рейтинг: 2316 Неутралнонай после усилията на отдел идеологически на ЦК на БКП дадоха резултат. Народът вярва на руската телевизия и не вярва на западната пропаганда.
putinxujlo
Рейтинг: 4001 ВеселоБългария изостава на 20%
"Чуждестранен агент"▪️▪️▪️▪️
Нали е : – "Българска работа "?:)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 417 НеутралноДа разбираме ли че процента новозаразени с Кашлицата е много по нисък в другите държави спрямо България?
blondofil
Рейтинг: 2316 Неутралночантаджиите ша мъ цакат те мене с наука ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
zo
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#32] от "ubavia":
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYирационалността здраво тресе хората у нас, за справка: на всеки избори - спасител, червен конец на китката, врачки и гадачки и какво още не.
doroteus
Рейтинг: 1579 НеутралноИ не разполагаме за сега със Спутник !
Булаир
Рейтинг: 623 НеутралноКъде мога да се ваксинирам без да подписвам информирано съгласие ? Ако едното върви задължително с другото - ЗАЩО ? Когато купувам лекарства в аптеката не подписвам информирано съгласие за странични ефекти и противопоказания ... С какво тези ваксини са по-различни от лекарствата и от задължителните ваксини, че изискват подпис ??? ... За протокола - не съм антиваксър ..., вярвам във ваксините ... аз и децата ми сме с всички задължителни ваксини.
Холдън Колфийлд
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#33] от "Инженер Раул Викторов":
Не са виновни хората. Виновни са управляващите, защото трябваше да знаят това и да подходят като към тарикати и всезнайковци. Тогава щяха да постигнат искания ефект. А те какво направиха? Казаха на тарикатите и всезнайковците "Вие сте тарикати и всезнайковци. За да се ваксинирате ето ви това идиотско ограничение! Ето ви и това! А-а-а, пак не се ваксинирате! Ето ви още едно суперидиотско ограничение! И защото сте тарикати и всезнайковци, децата ви ще ходят с маски на училище! Нека ви!" Каква реакция очаквате Вие от тарикатите при подобна тактика на управляващите? Естествено! Среден пръст ...
karatista
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#44] от "doroteus":
mr. Gorbachev, tear down this wall!в сърбия има колкото искаш, не съм видял другарите от бузлуджа да ги товарят на рейсове за ваксинация в димитровград. няма ли някой 5колонник да щракне опашката за спутник сърбия на рокери от групата в копринка?
Test testov
Рейтинг: 8 НеутралноДали не е супер смешно как стотици милиони са ваксинирани по цял свят с минимални проблеми, а тук по фейсбук обясняват колко са лоши ваксините.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
falcone
Рейтинг: 759 НеутралноДо коментар [#5] от "дедо Андро":
По смъртност не изоставаме а водим.
j.h.jazz
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#45] от "Булаир":
Информирано съгласие подписваш и други медицински интервенции, не само за ваксините. Тая опорка отдавна утече....
inn
Рейтинг: 1911 НеутралноДо коментар [#36] от "karatista":
Добре, добре, разбрах, че ми остават "няколко месеца".
bulit
Рейтинг: 26 НеутралноДо коментар [#1] от "zxp53317185":
Аха,и като ги викнат за трета доза ко прайм?
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "m17":
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriberМисля че имаш грешка с американската здравна застраховка.
Барак Хюсеин Обама въведе задължителна застраховка.
Федералните в Щатите задължават застрахователните компании да включват настинката.
bulit
Рейтинг: 26 НеутралноДо коментар [#7] от "Калник":
Мдаааа,в Италия вече усилено се говори неваксинираните ако се разболеят да плащат лечението от джоба си.И сигурно ще го приемат.
bulit
Рейтинг: 26 НеутралноДо коментар [#13] от "Лео":
Да,и го карат леко,без да се налага хоспитализация.Ако всички се ваксинират,ще заживеем по-нормално.
truder
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "ubavia":
В България не са се ваксинирали 80% от хората. Странно, но числото съвпада с тезата на един наш политик, че 80% от българите са ..............
blondofil
Рейтинг: 2316 Неутрално[quote#44:"doroteus"][/quote]
Като дойдат танковете на Дядо Иван да ни отърват от европейско робство и Спутник ще има.
sim4o
Рейтинг: 2553 НеутралноТочно обратно - Путин е ЗА ВАКСИНИ !
Роси
Рейтинг: 8319 НеутралноИли сме много умни, или сме много тъпи. Всеки да си прави изводите.
bulit
Рейтинг: 26 НеутралноДо коментар [#14] от "radelmarfx":
Даааа,аз съм съгласен.Но да си седят в къщи и сами да се лекуват
eti mehter
Рейтинг: 4573 НеутралноДо коментар [#62] от "Роси":
BukalemunВреме е вече да се боцкаш, Роси....!
sim4o
Рейтинг: 2553 НеутралноА ваксинираните?
Щом се разболяват - значи нагло не са спазвали Мерки !
И те да плащат!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
пРезидента!
Рейтинг: 3793 НеутралноДа, ама се оказва, че България е на първо място в Европа и на второ в света по процент смъртни случаи сред заразените с COVID-19.
Няма лошо, ще изпукат примитивите и ще останат по-устойчивите на тролски напъни 🤣🤣
blondofil
Рейтинг: 2316 НеутралноКъде бяха такива комсомолци като теб когато строяхме сициализъма? Като ништо щяхме да го построим с такива надъхани комсомолци.
Таралеж
Рейтинг: 3067 НеутралноДезинформация. Недоверие във властите. Ниски нива на образованост.
Все фактори които държат ваксинацията на ниски нива.
Както и във всяка друга област на живота де.
😥
uvtest
Рейтинг: 3454 НеутралноИма лесно. Забранява се неваксинирани да посещават кръчми, спортни прояви, кина итн и ваксинацията рязко ще дръпне напред.
Булаир
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#53] от "j.h.jazz":
При другите интервенции не ме ограничават дали да влизам в магазина или не ... И защо за БЦЖ ваксината не се изисква подпис ? ... И не приемам отговор "Защото е задължителна" - това НЕ Е НАУЧНО аргументиран отговор.
asroma1927
Рейтинг: 1032 НеутралноКогато отидеш при лицево-челюстен хирург, за да ти извади мъдрец, ще получиш също бланка с информирано съгласие. Но нещо ми подсказва, че ще подпишеш бързо и ще седнеш на стола на стоматолога.
kwy38371721
Рейтинг: 903 НеутралноПортугалия има 70% ваксинирани,но зарзяването продължава с пълна пара - 2500 средно на ден.
А уж при този процент щяхме да имаме колективен имунитет и да спрем разпространението на вируса.
Ще стане на 30 февруари.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
eti mehter
Рейтинг: 4573 НеутралноДо коментар [#69] от "Таралеж":
BukalemunС две думи....демокрация.....
Оня ден и гърците са оревали орталъка, че не искат да се ваксинират.....
Нека си търсят правата хората....но здравето също е право на имущество.
Булаир
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#72] от "asroma1927":
Миналата зима вадих мъдрец - нищо не съм подписвал.
Лилипутин
Рейтинг: 264 НеутралноПовечето от гласувалите си избраха мутра 1, мутра 2, бкп и дпс. Най-ниско ниво на имунизация при налични безплатни ваксини.
Това, че сме най-бедни в ЕС не е съвпадение, пряко следствие на потенциала ни като народ е.
HD
Рейтинг: 20 НеутралноПишман-професорът и чалгар Чорбанов да изкаже поредната си злобна мисъл. Не завиждам на колегите му от БАН.
chehyl
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#40] от "Billy Pilgrim":
Ами вместо да задаваш глупави въпроси защо просто не провериш?
Данни за 30.08.2021 г.:
Гемрания: Новозаразени 6 823, население над 83 млн.
Италия: Новозаразени 4 253, население над 60 млн.
Франция: Новозаразени 3 795, население над 67 млн.
България (позната и като държавата на Ганьо): Новозаразени 2 090, население под 7 млн.
Ако ти е трудно да го сметнеш пропорциоанално - пиши, ще ти помогна :)
asroma1927
Рейтинг: 1032 Неутрално[quote#76:"Булаир"][/quote]
Защото си вадил горен без операция при обикновен стоматолог.
sim4o
Рейтинг: 2553 Неутрално[quote#41:"blondofil"][/quote]
Науката доказва - Мерките спасяват човешки живот.
Хелиана
Рейтинг: 983 ВеселоДо коментар [#69] от "Таралеж":
Това за френските доктори ли го казваш?
sim4o
Рейтинг: 2553 НеутралноА каква е логиката?
Ваксинираните разнасят заразата ПОВЕЧЕ.
inn
Рейтинг: 1911 НеутралноДо коментар [#67] от "Гражданин":
Гражданино,
да разчетеш в
като причината за
означава миминум да си дезориентиран за време: кога масово починаха хора в БГ от ковид и от кога станаха налични ваксините...
Карай сега, важното е да се чувстваш на правилната страна на барикадата.
Булаир
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#80] от "asroma1927":
Значи може и без подпис ? ... Това показва единствено, че тези подписи ги изискват доста субективно ... Да не говорим пък за още един "култов" подпис - "Избор на екип" - там вони та се не трае.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vassilun
Рейтинг: 5175 Разстроено"България с 20% е последна"
Значи прав е бил онзи професор за онези 80%. Много точно ги е преброил! :-(
Хелиана
Рейтинг: 983 ВеселоДо коментар [#23] от "m17":
Четейки инфото от Израел излиза, че тия, дето ще го изкарат по-тежко без ваксина, са същите, дето ще го изкарат по-тежко и с васкина. За останалите и в двата случая ковид е маргинална заплаха.
ju.li
Рейтинг: 1041 НеутралноМного е хубаво, че сме в политическа криза и поради това имаме още няколко месеца свобода. Да видим коя от "великите сили" ще се бръкне за следващите избори, и тогава ще ни осветлят как да продължим да се "лекуваме". 😁😁😁
Громя Ваксъри
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#79] от "chehyl":
Ваксъри, няма да ви се вярва...А добре ли е Израел на 5-о място за изминалата седмица по заразени на милион души? А? Как е? Те спряха ли пандемията с масовата ваксинация?
По същия показател Великобритания са 18-и, а от страните в ЕС са първи. Добре ли ти е така или още примери искаш?
taratanki
Рейтинг: 1321 НеутралноДо коментар [#31] от "inn":
Съгласен съм за това с естествения имунитет. Хем ще намалеем и с още няколко десетки хиляди, че стана много тясно тука.
Мислите ли малко, като пишете?
Лео
Рейтинг: 1117 НеутралноТе и на израелците така им обясняваха, сега им казаха, че след третата игла ще заживеят не по-, а съвсем нормално. До кога?
MPetr
Рейтинг: 726 НеутралноЕС достигна 70% ваксинирани срещу COVID-19, България с 20% е последна........ и въпреки това по реална заболеваемост и смъртност даже сме по добре от голяма част от тях!
v.smolianov
Рейтинг: 176 ВеселоДо коментар [#32] от "ubavia":
Ето, например над половин милион българи напълно рационално и с голяма доза съмнение гласуваха на парламентарните избори за телевизионно шоу, вместо за политически партии. Разумно и зряло поведение. А над половината избиратели изобщо отказаха правото да определят собственото си бъдеще. Не можеш ги излъга толкоз лесно да отговарят за живота или здравето си. Камо ли да мислят за другите.
Хелиана
Рейтинг: 983 ВеселоДо коментар [#58] от "bulit":
Нещо в ЮК и Израел измирали масово именно ваксинирани. О, забравих, в Израел ако не си бустнат не те смятат за ваксиниран.
MPetr
Рейтинг: 726 НеутралноДо коментар [#88] от "Хелиана":
Четейки каквото и да е инфо от Израел ......не забравяйте най важното, че средната възраст там е под 30 г. и няма нищо общо с демографията в България...... Всякакви измислени данни от Израел са нерелевантни спрямо България .......
Perkele
Рейтинг: 587 Неутралногледам изказвате хипотези... Бихте ли споделили какво образование имате? Той е толкова учен, че дори не знае рецептата за киселото зеле.
Таралеж
Рейтинг: 3067 НеутралноДо коментар [#93] от "MPetr":
въпреки това по реална заболеваемост и смъртност даже сме по добре от голяма част от тях
😭😭😭😭
Фалшива новина?
Дезинформация?
Дали си вярвате ми е чудно?
А най-чудно е защо го правите???
Може би за да се самоуспокоявате в решението да не предпазите живота и здравето си?
Дали ще ви е по-спокойно ако не дай се боже се заразите в момента в който ви сложат на кислород?
Дали ще имате по-малки угризения ако не дай си боже близък човек е на ръба да умре?
Дали????
Pomak
Рейтинг: 761 НеутралноНали имаше една приказка, че който не пуши и не пие, здрав ще умре.
Мдааа
Със това което става с прехваленият първенец Израел, опорките на ваксърите се топят като майски сняг.
Таралеж
Рейтинг: 3067 НеутралноДо коментар [#99] от "Pomak":
който не пуши и не пие, здрав ще умре.
Мдааа
😎😎😎😎
И помаците не са това което бяха, еееей?
На времето прикаката беше “като съм помак да не съм ахмак да ям зелени краставици”
Сега май е “яж, пий, пуши, хващай ковид, веднъж се умира”?
Изучиха се с две думи, а?
Еволюция!