Човек ще си помисли "брей, тия почнаха да се борят с големите технологични корпорации", а то... Просто се опитват да ограничат пропагандата само до мейнстрийм либерастките изпълнения, които ще са напълно позволени...
Светът си живее живота все едно не приближава денят на разплатата. колко наивно. В един ден ще се събудим и ще разберем, че нищо от това, което досега е работела, вече не работи. Ако ви спрат тока и телефоните и ще умрете за два дни, защото нищо не можете да правите, един гвоздей не можете да забиете. Цяло поколение се оказа нулево, затрито и безполезно дори за себе си.
В момента онлайн платформите си позволяват всякакъв вид манипулация на базата на личните данни. И тази манипулация не е единствено с комерсиална цел. Стала въпрос за социален инженеринг. Какво да мислим, как да живеем, какво да харесваме, как да се чувстваме, какво да работим и т.н. Накратко - кои да бъдем (и кои да не бъдем). Информационните услуги се обединяват с психологията и социологията с цел да създадат най тоталитарният корпоративен режим, който някога е съществувал, като посягат към най съкровените неща в човека, посягат на самата човешка същност и душа, това, което ни прави съзнателни индивиди. Вместо като за уникални индивиди технократските елити искат да мислим за себе си като за "биологични алгоритми", които са манипулируеми, чрез условията на реалната и онлайн среда, чрез бихейвиоризъм, внушения, дестабилизация, кондициониране и още много психологически методи за въздействие и програмиране на съзнанието. Корпорациите не уважават и не признават индивидуалната човешка воля и избор. Те посягат на правото да бъдем. Това трябва да спре. Първата стъпка е в ограничаването на произвола им, прикрит зад мантрите за свободен пазар, свобода на бизнеса и т.н. Затова правителствата трябва да предприемат спешни мерки, докато корпоративният тумор не се разрастне твърде много и не стане късно.
Горещо препоръчвам "Надзорният капитализъм" на Шошана Зубоф:
Най-чистото нещо е да не използвате услугите на социалните мрежи.... така нищо не може да ви се случи. Проблемът е например, че моята банка, за да ми осигури интернет банкиране, ме накара да се направя Google акаунт, защото само от магазина им мога да си изтегля приложението за потвърждаване от телефона. На възражението ми, че не искам да го правя, те ми отговориха, ами тогава няма да имате такава услуга. В общи линии, накрая всичко се навързва - телефона ти, данните, които google ти искат, за да ти направят акаунт + данните за банката. Ако ползваш акаунта при влизане в интернет - примерно YouTube, там пък какво записват не е ясно, защото със сигурност правят някакво профилиране поне за реклама. Прошнурован и прономерован си отвсякъде без да имаш никакъв избор. Така че всикчо това няма никакво значение - или не ползваш такива услуги или няма реална защита, каквото и да ти говорят и ако ще 8000 експерта да назначат.
Повечето неща вече ги има, останалото ще се прехвърли в административна и в последствие финансова тежест към крайния клиент, които са бизнесите, които промотират продуктите си на тези платформи. С други думи малките бизнесчета, които се опитват да припечелят нещо и да се развиват чрез онлайн търговия и други, ще бъдат натоварени с толкова много администрация, че ще им се ограничи силно възможността за развитие. Отделно, че тези правила също правят рекламите много по-неефективни. Ако си голям бизнес, просто ще плащаш малко повече за юридически услуги и за административния си отдел и малко повече за реклама. Ако си малък бизнес, нямаш юридически или административен отдел, който просто означава фалити на дребни търговци или значително отслабване възможностите за развитие. Както винаги ЕС се опитват да регулират неща с хипер сложни правила и директиви без да разбират добре нито това, което регулират, още по-малко пък негативните ефекти от всички тези политики, които лесно се продават на публиката като "грижа за хората".
Най-чистото нещо е да не използвате услугите на социалните мрежи.... така нищо не може да ви се случи. Проблемът е например, че моята банка, за да ми осигури интернет банкиране, ме накара да се направя Google акаунт, защото само от магазина им мога да си изтегля приложението за потвърждаване от телефона. На възражението ми, че не искам да го правя, те ми отговориха, ами тогава няма да имате такава услуга. В общи линии, накрая всичко се навързва - телефона ти, данните, които google ти искат, за да ти направят акаунт + данните за банката. Ако ползваш акаунта при влизане в интернет - примерно YouTube, там пък какво записват не е ясно, защото със сигурност правят някакво профилиране поне за реклама. Прошнурован и прономерован си отвсякъде без да имаш никакъв избор. Така че всикчо това няма никакво значение - или не ползваш такива услуги или няма реална защита, каквото и да ти говорят и ако ще 8000 експерта да назначат.
Всичките ти данни са криптирани от гугъл и фейсбук. Никой не знае кой си и какво правиш на тези платформи, извън алгоритмите, които се опитват да ти насочат правилната реклама. В същото време разбира се, чудя се къде са актовете за ограничаване данните, които правителствата и ЕС събират за гражданите си? Дали притеснението им е наистина защита личните данни на гражданите или по-скоро целта е да си запазят монополния контрол над тези данни.
Мисля, че е крайно време да пуснем реклами на новите модели въдици и джипове БМВ на всички майки в България. :) Евала на ЕС, поредна глупава регулация, която ще направи хората по-бедни.
Нужен е контрол за начина по-който се прави бизнес онлайн. Пълно е с интернет измамници, като някои от тях са и големи компании, като напр. добре известни ниско-тарифни авиолонии или букинг компании. Специално биг текс основно се интересуват как да печелят от реклама и да продават лични данни, без да им пука особено за други последствия. Поздравления за ЕС.
Човек ще си помисли "брей, тия почнаха да се борят с големите технологични корпорации", а то... Просто се опитват да ограничат пропагандата само до мейнстрийм либерастките изпълнения, които ще са напълно позволени...
Мда, и аз си помислих "...Ура, ЕС ще накарат Фейсбук да промени съотношението между това, което ми набутват като реклами и това, което наистина очаквам, от 10:1 към нещо по-приемливо, а то си било чиста борба кой да цензурира НЕТ-а
Да правят каквото искат, само едно бих замолил- не ми пускайте оше подскачащи простотии по екрана, на които трябва да "agree"- вам!
Приемете, че- тъй и тъй сте го въвели (без да ме питате)- агри-йвам всичко- по дефолт!
Ама това бисквиДи, споразумения, лични данни не- лични данни, реклами- приемам, бе- всичко приемам!
Само спрете подскачащите щуротии, че хеле на телефона- докато успея да ги "приема" всичките, и съм си изпилил всичките нерви!
Отдавна бръмча на принципа- "всичко- дървено".
Дървен имейл, дървени акаунти, имената даже не ги помня, VPN- ecтествено, та затова- "приемам", бе! И реклами (нищо няма да купя!), и всичко- само ми оставете някакво място на екрана!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Харвард
Рейтинг: 555 НеутралноПътят към ада е постлан с добри намерения за защита на потребителите.
Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...4okuto
Рейтинг: 554 НеутралноЧовек ще си помисли "брей, тия почнаха да се борят с големите технологични корпорации", а то... Просто се опитват да ограничат пропагандата само до мейнстрийм либерастките изпълнения, които ще са напълно позволени...
funordie
Рейтинг: 292 НеутралноДа попитам. БТВ разпространява ли дезинформация с репортажа за ученикът ХАКНАЛ сайта на министерството с оценките?
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1231 НеутралноСветът си живее живота все едно не приближава денят на разплатата.
Истината рано или късно излиза наяве.колко наивно.
В един ден ще се събудим и ще разберем, че нищо от това, което досега е работела, вече не работи.
Ако ви спрат тока и телефоните и ще умрете за два дни, защото нищо не можете да правите, един гвоздей не можете да забиете.
Цяло поколение се оказа нулево, затрито и безполезно дори за себе си.
Боян Таксиров
Рейтинг: 1503 НеутралноВ момента онлайн платформите си позволяват всякакъв вид манипулация на базата на личните данни. И тази манипулация не е единствено с комерсиална цел. Стала въпрос за социален инженеринг. Какво да мислим, как да живеем, какво да харесваме, как да се чувстваме, какво да работим и т.н. Накратко - кои да бъдем (и кои да не бъдем). Информационните услуги се обединяват с психологията и социологията с цел да създадат най тоталитарният корпоративен режим, който някога е съществувал, като посягат към най съкровените неща в човека, посягат на самата човешка същност и душа, това, което ни прави съзнателни индивиди. Вместо като за уникални индивиди технократските елити искат да мислим за себе си като за "биологични алгоритми", които са манипулируеми, чрез условията на реалната и онлайн среда, чрез бихейвиоризъм, внушения, дестабилизация, кондициониране и още много психологически методи за въздействие и програмиране на съзнанието. Корпорациите не уважават и не признават индивидуалната човешка воля и избор. Те посягат на правото да бъдем. Това трябва да спре. Първата стъпка е в ограничаването на произвола им, прикрит зад мантрите за свободен пазар, свобода на бизнеса и т.н. Затова правителствата трябва да предприемат спешни мерки, докато корпоративният тумор не се разрастне твърде много и не стане късно.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgГорещо препоръчвам "Надзорният капитализъм" на Шошана Зубоф:
https://m.helikon.bg/233021-Епохата-на-надзорния-капитализъм.html
georgievb
Рейтинг: 1925 ЛюбопитноНай-чистото нещо е да не използвате услугите на социалните мрежи.... така нищо не може да ви се случи.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdПроблемът е например, че моята банка, за да ми осигури интернет банкиране, ме накара да се направя Google акаунт, защото само от магазина им мога да си изтегля приложението за потвърждаване от телефона. На възражението ми, че не искам да го правя, те ми отговориха, ами тогава няма да имате такава услуга. В общи линии, накрая всичко се навързва - телефона ти, данните, които google ти искат, за да ти направят акаунт + данните за банката. Ако ползваш акаунта при влизане в интернет - примерно YouTube, там пък какво записват не е ясно, защото със сигурност правят някакво профилиране поне за реклама.
Прошнурован и прономерован си отвсякъде без да имаш никакъв избор. Така че всикчо това няма никакво значение - или не ползваш такива услуги или няма реална защита, каквото и да ти говорят и ако ще 8000 експерта да назначат.
sce00647696
Рейтинг: 295 НеутралноАко се спазват революционни правила на Европейския парламент
ще остане само руския Яндекс
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноПовечето неща вече ги има, останалото ще се прехвърли в административна и в последствие финансова тежест към крайния клиент, които са бизнесите, които промотират продуктите си на тези платформи. С други думи малките бизнесчета, които се опитват да припечелят нещо и да се развиват чрез онлайн търговия и други, ще бъдат натоварени с толкова много администрация, че ще им се ограничи силно възможността за развитие. Отделно, че тези правила също правят рекламите много по-неефективни. Ако си голям бизнес, просто ще плащаш малко повече за юридически услуги и за административния си отдел и малко повече за реклама. Ако си малък бизнес, нямаш юридически или административен отдел, който просто означава фалити на дребни търговци или значително отслабване възможностите за развитие. Както винаги ЕС се опитват да регулират неща с хипер сложни правила и директиви без да разбират добре нито това, което регулират, още по-малко пък негативните ефекти от всички тези политики, които лесно се продават на публиката като "грижа за хората".
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноВсичките ти данни са криптирани от гугъл и фейсбук. Никой не знае кой си и какво правиш на тези платформи, извън алгоритмите, които се опитват да ти насочат правилната реклама. В същото време разбира се, чудя се къде са актовете за ограничаване данните, които правителствата и ЕС събират за гражданите си? Дали притеснението им е наистина защита личните данни на гражданите или по-скоро целта е да си запазят монополния контрол над тези данни.
Storm Of Change
Рейтинг: 1204 ВеселоЯ, тия ще забраняват рекламите по пол.
Разни хора - разни алкохоли!Мисля, че е крайно време да пуснем реклами на новите модели въдици и джипове БМВ на всички майки в България. :) Евала на ЕС, поредна глупава регулация, която ще направи хората по-бедни.
alfonsie88
Рейтинг: 403 НеутралноНужен е контрол за начина по-който се прави бизнес онлайн. Пълно е с интернет измамници, като някои от тях са и големи компании, като напр. добре известни ниско-тарифни авиолонии или букинг компании. Специално биг текс основно се интересуват как да печелят от реклама и да продават лични данни, без да им пука особено за други последствия. Поздравления за ЕС.
Yotce
Рейтинг: 1932 НеутралноМда, и аз си помислих "...Ура, ЕС ще накарат Фейсбук да промени съотношението между това, което ми набутват като реклами и това, което наистина очаквам, от 10:1 към нещо по-приемливо, а то си било чиста борба кой да цензурира НЕТ-а
Моa Преaтел Тaйnи
Рейтинг: 0 НеутралноОтносно тези простотии- отдавна съм вдигнал ръце!
Яж бахур.Да правят каквото искат, само едно бих замолил- не ми пускайте оше подскачащи простотии по екрана, на които трябва да "agree"- вам!
Приемете, че- тъй и тъй сте го въвели (без да ме питате)- агри-йвам всичко- по дефолт!
Ама това бисквиДи, споразумения, лични данни не- лични данни, реклами- приемам, бе- всичко приемам!
Само спрете подскачащите щуротии, че хеле на телефона- докато успея да ги "приема" всичките, и съм си изпилил всичките нерви!
Отдавна бръмча на принципа- "всичко- дървено".
Дървен имейл, дървени акаунти, имената даже не ги помня, VPN- ecтествено, та затова- "приемам", бе! И реклами (нищо няма да купя!), и всичко- само ми оставете някакво място на екрана!