Либерална сган! А като лижехте задника на Путин, то е защото там няма олигархия, няма клептокрация и няма корупция и няма диктатура! Русия е на 136 място по корупция, това е диктатура от съветско-болшевишки тип с азиатски фанатизъм!
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
CAPS LOCK – error
където не те ценът - не се доказвай. 13 години отлагат и се гаврат - значи требва да кажем, че съжаляваме, но след като не сме желани, преставаме да се готвим за влизане в шенген. и край. сички разумни срокове и оправдания МИНАХА. ЧАО ШЕНГЕН И СЕ НАДЯВАМЕ ДА СИ ДОБРЕ.
Какво искаш да кажеш? Че най-демократично е решенията да се взимат с консенсус? Щото има предложения решенията да се приемат и с мнозинство. При това положение България щеше отдавна да е член на Шенген.
Дневник, вие поднасята манипулативна информация. Нидерландският парламент е ЗАДЪЛЖИЛ техният представител да гласува потив. Дори посланникът им у нас се е извинил и се е оправдал с опозицията. Какви са тези глупости в заглавието?
и "по-нататъшни разследвания на наблюдението на границите и намаляването на корупцията и организираната престъпност в и двете страни", предаде Romania insider.
********* Не е ли време Румъния и България да заведат съдебни дела срещу тия напушеняци ?
Какво стана с възторжените изказвания от всички политици само преди дни? Отдавна се знае, че Холандците не искат нито България, нито Румъния, но всички обясняват как няма проблем....е както се видя проблема е ОГРОМЕН
"Холандските депутати приеха вчера резолюция, в която се иска от правителството "да не предприема необратими стъпки" за присъединяването на Румъния и България към Шенгенското пространство, докато не извърши "по-нататъшни разследвания на наблюдението на границите и намаляването на корупцията и организираната престъпност в и двете страни", предаде Romania insider."
Като българи на всеки от нас ни се иска вече да сме в Шенген, спор никакъв ! Неотдавна писах, обаче, че разбирам нидерландците защо имат резерви за нашия прием и те са свързани с мафията и ОПГ - то, които са завладели цялата държава, факт ! Сега е изписано и черно на бяло, но този проблем е толкова сериозен, че не може да се поставя само по повод въпроса за Шенген !Необходимо е както услие от наша страна по изчистване на институциите у нас от сарайската мафия, които ше отнемат доста време и се започва от каскета, така и включване на всички европейски механизми за въздействие - от Кьовеши и компания та до еврофондовете, за да може да се преборим с банкянско - сарайския рекет над цялото ни общество ! Иначе си оставаме с декларации и пожелания......
Дневник, вие поднасята манипулативна информация. Нидерландският парламент е ЗАДЪЛЖИЛ техният представител да гласува потив. Дори посланникът им у нас се е извинил и се е оправдал с опозицията. Какви са тези глупости в заглавието?
Аз мисля че журналистът заслужава едно голямо либерално БРАВО и коледен бонус от АзаБ! При условие че в другие медии новината излезе вчера, голяма мъка е било списването и тук.
Евроатлантида
Основният трафик на наркотици в ЕС е през пристанищата на Нидерландия и Белгия. Влизането на България в Шенген, ще намали доходите на тамошната мафия и ще увеличи доходите на нашата. Симеоновград ще стане градът на Ферари.
Шенген изисква обмяна на критична и секретна информация. Ей, хора, мислите ли, че при тази мутра, тези комунисти, този президент, тези путлеристи, някои ни има доверие? Всичко секретно веднага ще бъде докладвано на Путлер. И не се надявайте, въпреки че сме платили, ще получим най-новите версиии на Ф16. Банда наивници, които мислят другите за глупац. Радвайте се че ви запушват устата с наякой и друг млрд.
Глупости. Холандските пристанища са може би най-големия канал за трафик на дрога към ЕС. Това не може да стане без корупция. За италианската мафия няма да говорим.
В крайна сметка, България е изпълнила всички заложени изисквания и измислянето на всякакви други причини за отказ е напълно малоумно и рязко налага да се отвърне със същото. Духът на политиката в ЕС е диалог, компромис и спазване на правилата. Холандците изобщо не го правят. Някакви имагинерни корупции, недоказани с нищо е просто бълнувания на напушен мозък или това което е останало от него. Ако всички в ЕС тръгнем да правим наопаки, само защото можем, по-добре ЕС да се разпада още сега и всеки по пътя си.
Нас се скъсаха да ни натискат за Македония, а Холандия вече с години си позволява да ни спира за Шенген и никаква реакция от Европейския съвет и председателството.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Аве я стига, Унгария на Орбан е в Шенген вече 10 години и повече. Италия с мафиотския си Юг е там от самото начало. Бежанците от Азия влизат в Европа през Италия и Гърция.
Айде не търси под вола теле,
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
И ти ли, Рютееее!?! БГ Рубикон нЕма преодоляване, макар и впървом да ни направиха и бент, и мост за ЕС. С наш`те лодкари, с наш`те кормчии сме пак в началото на рубежа.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Холандците ни го казват - нищо не сте направили. И ние си го знае. Докато Бойку се прави на политик от футболния терен ще е така. Това че Севда е пусната на по-горна инстанция нищо не означава
На такива талибани като вас Бойко и Севда са ви виновни и за еректилната дисфункционалност. Не виждаш ли, че и Румъния (където сппред вашите представи корпуция отдавна няма, защото нали Кьовеши и т.н.) е в същия кюп с нас.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
"Нидерландският парламент иска още проверки преди прием на България и Румъния в Шенген"
Което значи, че най-вероятно тази страна за пореден път ще наложи вето на България и Румъния за влизането в Шенген. Още един пример защо решенията в ЕС НЕ трябва да се взимат с пълно мнозинство, а с обикновено мнозинство!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Аз лично много искам БГ да се присъедини към Шенген! ОБАЧЕ това да стане по реда и по заслуги, поради това че имаме изградени реални стандарти за сигурност, за опазване на границите, за боравене с квалифицирана информация. ДОКАЗАНО имаме върховенство на закона, разделение на властите и други подобни "екстри".
Тогава, достойно и закономерно, сме член на Шенгенското пространство! А не са ни приели по милост, поради "международното положение", барем амлко ни откъснат от хранилкана на Москва. Така както стана с НАТО и ЕС. Половинчати действия и реформи на повърхността - все водят до това да сме територия, в която мафията си има държава..!!
Е, защо аджеба, "тъпите западняци" следва да си затварят очите от тези факти. Льотчик за пРезидент, Ружа за финансист, КОЙ за Главен Прокурор...
Какъв Шенген, какви 5 лева?
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Ако така ще си говоиом, вие комунистите сте виновни за 100 поколения напред. Ама наглеци като тебе седят тук и раздават справедливост по цял ден. Ти ще си умреш така някой ден - пред клавиатурата.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Добре, защо спират и Румъния, където според вашите представи всичко тече по мед и масло. Щото нали си имат Кьовеши - за която освен името нищо не знаете.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Ми като не ни искат,майната му на шенген! И без това за нас не е здравословно да се врем там! С баткрутиралия юг и Франция, е въпрос на време на еврото да отече в канала! Единствена Германия влачи на буксир тоя 3ти райх, който е ес! А гледам се задъхват след като руснаците им врътнаха кранчето с евтините суровини! Та холандците ни правят услуга!
Съдия не спазва закона? Съдия Ванина Колева, която стана известна покрай казуса със „Златната лаборатория“ на Капитан Андреево, не е декларирала надстрояване и реконструкция на къща в столичния квартал "Лозенец". https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161015259936189
Долни,гнусни лицемери! А има даже българи,които ги хвалят,ръкопляскат им?! Дреме им на холандците за някаква си мафия в БГ,за граници и контроли....що не погледнем тях или други страни в ЕС?!? Най-големите канали за наркотици са през Холандия,Белгия,Италия,Испания.....колко милиони мигранта минаха и минават през шенгенските граници на ЕС в Гърция,Италия,Испания,алооо....проблем нямаше,холандците мълчаха и даже имаше плюшени мечета за съществата БЕЗ Документи от не знам си кой свят ?!? Лъжа ли е?? Имало граници и Шенген уж,ама незаконно и напук на тях кампанийна вървеше да се пълним в ЕС с хора отвън през просото,нали?! Просто едни холандски пу..ки,които са си заплюли българите за изтривалка и толкоз! А тоз пед...л Рюте е за яко мандръсане,гнусна марионетка.Та и какво чудо,ей,цял холандски парламент се опъва на и срещу България....Абе да не сме имали войни с тия в историята,кво ги хем боли,хем сърби,бе?!
Тоест, 26 страни в ЕС смятат, че сме покрили всички изисквания, но понеже едни напушеняци се лигавят, вие смятате, че те са прави ? Финалндия беше против, но след като изтъргува подкрепа за НАТО, тутакси преживя катарзис и вече смята, че няма грижи ?!
Много наивно е това, много. Явно българската дипломация трябва да влезе с бутонките и рязко да гласува вето срещу всяко решение удобно за холандците, докато не изтъргуваме правото си.
Наште евроатлантици ич не си дават сметка, че богатите западноевропейци за хори ни немат. Начи еваларка на Орбан. С такива лицемери требе твърдо и остро да се играе. И къде може да ги заливаш с врела вода.
"Нидерландският парламент иска още проверки преди прием на България и Румъния в Шенген"Което значи, че най-вероятно тази страна за пореден път ще наложи вето на България и Румъния за влизането в Шенген. Още един пример защо решенията в ЕС НЕ трябва да се взимат с пълно мнозинство, а с обикновено мнозинство!
До коментар [#36] от "B52":Тоест, 26 страни в ЕС смятат, че сме покрили всички изисквания, но понеже едни напушеняци се лигавят, вие смятате, че те са прави ?Финалндия беше против, но след като изтъргува подкрепа за НАТО, тутакси преживя катарзис и вече смята, че няма грижи ?!Много наивно е това, много. Явно българската дипломация трябва да влезе с бутонките и рязко да гласува вето срещу всяко решение удобно за холандците, докато не изтъргуваме правото си.
България трябва да забрани да на Рюте да стъпва на наша територия. Обаче това не е достатъчно - трябва да ударим холандците където най-ги боли, а именно - портфейла. Или с други думи трябва да отменим квотите на ЕС за селскостопанска продукция и да залеем Европа с евтина продукция. А може и да спрем да си изпълняваме задълженията по опазване на границата и да пуснем афганистанците.
" Глупости. Холандските пристанища са може би най-големия канал за трафик на дрога към ЕС. Това не може да стане без корупция. За италианската мафия няма да говорим."
Нещо не си разбрал акцента, ама не ти се сърдя :
в страните от ЕС навсякъде има мафия, наркотрафик, корупция и престъпност, като във всяко едно богато общество. У нас мафията, корупцията и престъпността си имат държава, тук всичко се случва чрез шкафа на сараите ! Сега чат ли си ?
Не се сещам за някакви мащабни холандски интереси (държавни търгове, инвестиции) в България, но в Румъния по всяка вероятност има. Може би е добра идея демоснтративно да бъдат изгонени.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Всеки знае какъв е проблема на Холандия с нас и румъния - мургавите. Холандците освен фенове на наркотиците и хомосексуалната любов са расисти и фашисти, една мръсна тайна на евроатлантическата солидарност. И ги разбирам, просто не искат нашите и румънските римляни да полазят безконтролно държавата им.
Евроатлантида
Холандците ни го казват - нищо не сте направили"..
Айде,спрете се,беее! Голямо подг@зуване на някакви си холандци,бе,цял ЕС е съгласен да ни приеме,да си ходим и пътуване без граници вътрешни в ЕС,свободно,като бели хора,а само тия наркомани не щели,използват ни за изтривалка,кой не,ако пустите българи ,нали? Другите бяха англичаните,те ни използваха също така,но са вън от ЕС и това спря,тая гавра,което е отдъхване за нас! Да мълчат като пОтки не беше проблем,когато милиони същества Без Документи ,без инфо,всякакви неизвестно какви без образование,ислямисти,болни вкл.и джихадисти,влизаха и нарочно ги пускаха ,сякаш граници и проверки нямаше...тогава границите и контрола в ЕС бяха ОК ,а?!? Гаврят се,просто се гаврят...през Ротердам и другите пристанища няма ни дрога,ни нищо....нали?!???? Нямаме власт с топки,та да им се изрепчи и да ги завре...ягно где!
До коментар [#22] от "The Polite Moose":" Глупости.Холандските пристанища са може би най-големия канал за трафик на дрога към ЕС.Това не може да стане без корупция.За италианската мафия няма да говорим." Нещо не си разбрал акцента, ама не ти се сърдя :в страните от ЕС навсякъде има мафия, наркотрафик, корупция и престъпност, като във всяко едно богато общество.У нас мафията, корупцията и престъпността си имат държава, тук всичко се случва чрез шкафа на сараите ! Сега чат ли си ?
Нашите крадльовци само гледат да си разпределят еврофондовете, които им дават като награда за усърдно лизане и хич не ги вълнува, че ги мислят за маймуни.
А после - педе***** като холандците разправят кви сме били корумпирани, щото седерастта им взема рушветите.
Когато легион Путински олигарси и разбойници си щъкаха по въздух,вода и суша из ЕС,вкл.и в Холандия..проблем нямаше,всичко е точно,та и алъш-вериш с тях правихме,за милиарди...ама Булгарията виновна,и тогава,и сега,а?!? Когато мръсните им кървави милиарди безпроблемно влизаха по банките,вкл.и холандските,когато с тях се пазаруваше на тон из ЕС,вкл.и в Холандия...как беше сигурността,граничния контрол,ОПГтата?!? Долни холандски мерзавци....и не от днес или от вчера!
Това няма нищо общо с Шенген. И българи и румънци пътуват свободно до Холандия и сега. Достатъчно е да е минеш гръцката граница (където в повечето време паспортният контрол се осъществява само от нашите граничари) и можеш да стигнеш където искаш в Европа без проверка на документите.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Да бе, то все едно те не са пълни с талибани и муджахидини от кенефи като Афганистан, Ирак, и къде ли още не! Та нашите и румънските ромляни им проблема! Ми нали пискаха как не сме интегрирали ромляните- ми да ги вземат и да направят нагледен пример как се интегрира тая гад!
Не, не съм съгласен. Класическият модел на обвързване на мафията с управлението е Италия. Това обаче не е всичко. Мафията там е не просто ОПГ, но и екзистенциален модел за италианците от мнооого години. Така да се каже, в традициите им е както при нас е традиция ракията. Поне за Южна Италия, особено Калабрия и Сицилия.
Съвсем същото е и в Франция, Марсилия.
Да, корупция има навсякъде. Да мафия има навсякъде или поне ОПГ. Да ни посочват с пръст като недостойни, само защото и при нас има малко от същото съществуващо, не просто не е честно. Нагло е. Изнудването (практически това правят холандците) е от най-гнусните човешки деяния, дори повече от убийството.
Извън политическите тези, има още нещо. Когато казваш, че някой не е направил нещо, трябва някак си да си го измерил и то достоверно. Освен това обаче, трябва да има и посочени измерени резултати които да доказват или отричат постиженията/заслугите/правото. Нищо такова не правят напушеняците. Цитирането на някакви НПО-та, които измерват 'настроения', 'чувства' и подобни глупости не могат да бъдат рационален измерител на нищо, освен на глупостта на този, който се опира на тях. Накратко, какво точно в конкретика сме сбъркали и какво точно в конкретика постигнато ще задоволи напушеняците ? Никой не знае, дори самите те.
Напротив, има много общо с Шенген. Точно защото в момента има Проверка. А иначе целия катун щеше да се вдигне и без документи да акустира насред Амстердам и да чака настаняване и социал.
До коментар [#61] от "nv":Напротив, има много общо с Шенген. Точно защото в момента има Проверка. А иначе целия катун щеше да се вдигне и без документи да акустира насред Амстердам и да чака настаняване и социал.
Холандците са една от най-гъсто населената страна в Европа. И ще правят всичко, за да се пазят, колкото могат. Нашият потенциал за износ на интелект отдавна е силно намалял. Холандците не са като германците.
До коментар [#31] от "nv": "Не виждаш ли, че и Румъния (където сппред вашите представи корпуция отдавна няма, защото нали Кьовеши и т.н.) е в същия кюп с нас."
Много добре виждам, че се искат нови проверки и се досещам, че проверките ще разделят окончателно България от Румъния.
Долни мерзавци,ние сме в ЕС,става дума за границите в ЕС,ЕС изпраща комисия,която вече дойде и провери,комисията е обща от и на ЕС(холандците са вътре също!),....тогава какви отделни проверки искат самостоятелно да правят от Холандия,какви са тия простотии явна гавра,що не спазват правилата?! Държат се като англичани,тия две държави много ни обичат за изтривалка....не признават общите ЕС закони и проверки,ама Англия е аут от ЕС,няма думата да се бъзика с нас,та останаха последните ,които хем ги сърби,хем боли....ей тия нагли холандци!!Кво още в коя барака искате да проверявате...коя капандура,лицемери?!? Нарочно,нарочно!!
До коментар [#31] от "nv":"Не виждаш ли, че и Румъния (където сппред вашите представи корпуция отдавна няма, защото нали Кьовеши и т.н.) е в същия кюп с нас."Много добре виждам, че се искат нови проверки и се досещам, че проверките ще разделят окончателно България от Румъния.
глупости са това! Проблемът не е технически, а полтически и най-вече етнически! Затова няма да вдигнат ветото и след 10 години, а гледайки демографията в нашите 2 страни - най-вече тогава!
Евроатлантида
Ти май не разбираш смисъла на Шенген. Става въпрос не за нашите цигани (които така или иначе са граждани на ЕС и никой не може да им попречи да пътуват); става въпрос за хора от трети страни, които биха влязли в ЕС през нашите граници или през някъде другаде с шенгенска виза, издадена в България.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Да де. Обаче това е големият страх, че ако много рипат - оставаме без фондове. Сега на Унгария искат да и блокират всичко по 'административни' причини и за назидание.
Много наивно е това, много. Явно българската дипломация трябва да влезе с бутонките и рязко да гласува вето срещу всяко решение удобно за холандците, докато не изтъргуваме правото си."
Точно така!!! Но нямаме държавници! Съжалявам,но такива като холандците в случая просто и само се гаврят,нарочно!! Явно с добро не може....вечно Ганю ще се свива пред тоя или оня "По-голям брат"....и все губи....ай сиктир вече!!
При нас дрогата изплува в сакове /един сак/. Който след неколко дена изплува на друг бряг. Чат-пат и некоя баба, дето гледала коноп /боку тогава се подсмихваше пред тв-то/. За трафик и имигранти - всичко беше зироу, пак по време на вождя. Може холандците да ни спират, щото просто много се лъже в тая дръжава, на най-високо ниво - просто е безмислено да имаш к'ъвто и да е контакт с такива субекти...
Знам, че на вас, гласуващите за ПП и отчасти за ДБ, супер много ви се иска да разделят България от Румъния, но всъщност практически е почти невъзможно, защото тогава трябва да се охранява цялото протежение на река Дунав между двете държави.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Гледам опг троловете са възмутени, дрънкат ченета, заплахи от заливане на евтини стоки към европа, празни приказки на тотални аутсайдери от свременаната икономика и свят, в който уж членува бантустанския катун... Кого и скакво плашите бе ? Какво имате, за какво сте за пример в европа, освен с кражбите и престъпността, за която продължавате да гласувате с две ръце и вярвате, че и другите народи са като вас. Ми не са. Те не допискат десителетия мафията да имзаграби държата , а такива като вас да ръкоплякат, да гласуват отново и отново за откорвени престъпници и мафиоти. Това е страната ви кенеф, просащина арогантност и пресъпност от върха до низините на държавата. Кой нормален народ ще остави съдбата си в ръцете на такива като вас. И не е само Нидерландия, не се успокоявайте...другите просто не афишират толкова след като едни е против...Просто не искат и техните държави да се българизират. Ще стоите отвън доакто не покажете наченки, че поне разбирате проблема, защото до сега само новото правителство показа че е наясно, за опгото само един кенеф за измазване имало и всичко е ОК...Несретници
"...какво друго очаквате след Таки-Маки #КапитанАндреево"
А я аз да ви питам-яли ли сте холандски моркови или се.пластмасови зеленчуци от Холандия???? Холандия ни спира,щото й ядем боклука,а тя не ще така,а,иска силен санитарен и граничен контрол вкл.и за нейния боклук ли? Нищо подобно!!! Не им вярвайте грам,лъжат и се гаврят....да кажат какъв ни е,а и какъв проблем й е България,намираща се на другия край на ЕС?!?
Гледам опг троловете са възмутени, дрънкат ченета, заплахи от заливане на евтини стоки към европа, празни приказки на тотални аутсайдери от свременаната икономика и свят, в който уж членува бантустанския катун...Кого и скакво плашите бе ? Какво имате, за какво сте за пример в европа, освен с кражбите и престъпността, за която продължавате да гласувате с две ръце и вярвате, че и другите народи са като вас. Ми не са. Те не допискат десителетия мафията да имзаграби държата , а такива като вас да ръкоплякат, да гласуват отново и отново за откорвени престъпници и мафиоти. Това е страната ви кенеф, просащина арогантност и пресъпност от върха до низините на държавата. Кой нормален народ ще остави съдбата си в ръцете на такива като вас. И не е само Нидерландия, не се успокоявайте...другите просто не афишират толкова след като едни е против...Просто не искат и техните държави да се българизират. Ще стоите отвън доакто не покажете наченки, че поне разбирате проблема, защото до сега само новото правителство показа че е наясно, за опгото само един кенеф за измазване имало и всичко е ОК...Несретници
На мафията в овладяната държава не й пука дали сме в Шенген или не. Желанието на Холандия на практика няма как да се изпълни от България в този й стадий на развите. Негативите са за всички нас и в частност за почтения бизнес. Не съм убеден Холандия обаче кого наказва в действителност. Посланието на практика не е към политиците в това им статуктво в момента. Явно е към хората в България да го променят.
Хаха, нещастник, ти пък с какво си по-добър от другите, че ще ни говориш във второ лице? Имаш някакво гражданство, различно от българското? Живееш на Запад? Ти ли ве, с дечицата със смугли личица, черни косички с непроизносими фамилии, които едвам сричат на български? Ти ли си по-европеец от нас?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Ако и сега Либерастко-толерастката паплач не прогледне, надежда няма! ЕС не е и не може да бъде национална кауза за никой от участниците. Това не е единен политически субект, а гнилоч(субектите вътре нямат общ език, история, интереси, кауза и пр.) с ядро и периферия, където за нас е запазено място в кенефа. Членството ни в ЕС има смисъл, само доколкото ни отърва - не повече!
Да, бе. Корупция само в България, в ЕС няма нито корупция нито мафия!
Европейската прокуратура проверява закупуването на ваксините срещу Covid-19 в ЕС Както съобщи вестник "Ню Йорк Таймс", личният контакт между ръководителя на Еврокомисията Урсула фон дер Лайен и шефа на "Пфайзер" Алберт Бурла е бил решаващ за сделката. Твърди се, че двамата са си разменяли текстови съобщения. Европейската комисия отказа да предостави на журналистите достъп до въпросните текстови съобщения. Според доклад от септември Европейската сметна палата не е получила никаква информация за сделката. Европейският омбудсман Емили О'Райли остро разкритикува действията на Европейската комисия.
" Не, не съм съгласен. Класическият модел на обвързване на мафията с управлението е Италия."
В Италия има мафия, но има и управление, също и връзки между двете, нали ? У нас има мафия и тя е самото управление, няма нужда от връзка - всичко е само едно, само мафия и престъпност ! Тепърва предстои с прочистване на институциите от корумпираните сарайски обръчи на интереси, коруция и влияние да се види ще имаме ли управление или не ! Така че с всичко това ти само потвърждаваш старата констатация, която не е моя, а не я опровергаваш ! Що се отнася до мафията в Италия, колкото и дълбоко да е вкоренена в обществото им, се води война с нея ! Има операция чисти ръце, има арестувани и осъдени мафиотски босове, нали ? У нас се води война със закона ! Баш сарайското чадо ми стои на върха на прокуратурата ! Опаскването е с 200, 24/7 ! Последното правителство удари само една от многото герберски схеми - Капитан Андреево, и мафията се активизира чрез своите слуги, съвсем очаквано......! При това тази схема далеч, ама далеч не е най - сериозната.....!
"Холандските депутати приеха вчера резолюция, в която се иска от правителството "да не предприема необратими стъпки" за присъединяването на Румъния и България към Шенгенското пространство, докато не извърши "по-нататъшни разследвания на наблюдението на границите и намаляването на корупцията и организираната престъпност в и двете страни", предаде Romania insider." Като българи на всеки от нас ни се иска вече да сме в Шенген, спор никакъв ! Неотдавна писах, обаче, че разбирам нидерландците защо имат резерви за нашия прием и те са свързани с мафията и ОПГ - то, които са завладели цялата държава, факт ! Сега е изписано и черно на бяло, но този проблем е толкова сериозен, че не може да се поставя само по повод въпроса за Шенген !Необходимо е както услие от наша страна по изчистване на институциите у нас от сарайската мафия, които ше отнемат доста време и се започва от каскета, така и включване на всички европейски механизми за въздействие - от Кьовеши и компания та до еврофондовете, за да може да се преборим с банкянско - сарайския рекет над цялото ни общество ! Иначе си оставаме с декларации и пожелания......
Ами честно казано не виждам голяма полза за обикновения човек (даже напротив), но за едни други има - отдавна се точат на възможността да "източват" едни средства, които обикновените хора после ще плащат. Прави са нидерландците, че в Шанген не им трябват такива изпечени мошеници, като нас. Всичките ни напъни да влезем в Шанген са заради това, че ще има възможност да се краде. Докато не се реформира съдебната ни система и стане нормална, нямаме място там.
Cега..не че няма основания, но пък точно нискоземците, където дрогата и проституцията са държавна политика, където само преди година разследващ журналист беше застрелян на улицата, където преди години беше застрелян българският наркобос Косю Самоковеца, да ми говорят за организираната престъпност и опасения....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Гошо
Рейтинг: 1010 ВеселоЕййй слава Богу, спасиха ни тия холандци ,макар и съвсем други намерения да имат
ГоШоsa6
Рейтинг: 1657 НеутралноЕто така правят достойните демокрации. А продажните правителства пускат Македония към ЕС при безпрецедентни актове на омраза.
ЕвроатлантидаJesus saves
Рейтинг: 1489 НеутралноЛиберална сган! А като лижехте задника на Путин, то е защото там няма олигархия, няма клептокрация и няма корупция и няма диктатура!
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – errorРусия е на 136 място по корупция, това е диктатура от съветско-болшевишки тип с азиатски фанатизъм!
scott
Рейтинг: 1053 Неутралнокъдето не те ценът - не се доказвай.
13 години отлагат и се гаврат - значи требва да кажем, че съжаляваме, но след като не сме желани, преставаме да се готвим за влизане в шенген. и край.
сички разумни срокове и оправдания МИНАХА.
ЧАО ШЕНГЕН И СЕ НАДЯВАМЕ ДА СИ ДОБРЕ.
deaf
Рейтинг: 2660 НеутралноДо коментар [#2] от "sa6":
Какво искаш да кажеш? Че най-демократично е решенията да се взимат с консенсус? Щото има предложения решенията да се приемат и с мнозинство. При това положение България щеше отдавна да е член на Шенген.
evtimvz
Рейтинг: 1340 НеутралноДневник, вие поднасята манипулативна информация. Нидерландският парламент е ЗАДЪЛЖИЛ техният представител да гласува потив. Дори посланникът им у нас се е извинил и се е оправдал с опозицията. Какви са тези глупости в заглавието?
etar
Рейтинг: 963 НеутралноВас не са вси спасили. Гласували са да се отвори трибунал за руZките военни престъпления.
Destino
Рейтинг: 143 НеутралноХоландците знаят що за стока сме.
Румъния ще бъде приета, страната на зеленият чорап, ще злорадства.
The Polite Moose
Рейтинг: 3137 Гневнои "по-нататъшни разследвания на наблюдението на границите и намаляването на корупцията и организираната престъпност в и двете страни", предаде Romania insider.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬*********
Не е ли време Румъния и България да заведат съдебни дела срещу тия напушеняци ?
Infinitum
Рейтинг: 2846 ЛюбопитноКакво стана с възторжените изказвания от всички политици само преди дни? Отдавна се знае, че Холандците не искат нито България, нито Румъния, но всички обясняват как няма проблем....е както се видя проблема е ОГРОМЕН
samoedin
Рейтинг: 4211 Неутрално"Холандските депутати приеха вчера резолюция, в която се иска от правителството "да не предприема необратими стъпки" за присъединяването на Румъния и България към Шенгенското пространство, докато не извърши "по-нататъшни разследвания на наблюдението на границите и намаляването на корупцията и организираната престъпност в и двете страни", предаде Romania insider."
Като българи на всеки от нас ни се иска вече да сме в Шенген, спор никакъв ! Неотдавна писах, обаче, че разбирам нидерландците защо имат резерви за нашия прием и те са свързани с мафията и ОПГ - то, които са завладели цялата държава, факт ! Сега е изписано и черно на бяло, но този проблем е толкова сериозен, че не може да се поставя само по повод въпроса за Шенген !Необходимо е както услие от наша страна по изчистване на институциите у нас от сарайската мафия, които ше отнемат доста време и се започва от каскета, така и включване на всички европейски механизми за въздействие - от Кьовеши и компания та до еврофондовете, за да може да се преборим с банкянско - сарайския рекет над цялото ни общество ! Иначе си оставаме с декларации и пожелания......
vassilun
Рейтинг: 5161 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "scott":
"където не те ценът - не се доказвай."
Това на какъв език е? Защото не е на български! Особено "ценът"!
sa6
Рейтинг: 1657 НеутралноАз мисля че журналистът заслужава едно голямо либерално БРАВО и коледен бонус от АзаБ! При условие че в другие медии новината излезе вчера, голяма мъка е било списването и тук. Евроатлантида
DDR
Рейтинг: 2949 НеутралноСега трябва Макрон да приготви още едно "френско споразумение" - този път между Нискоземия и България.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?fqr16316375
Рейтинг: 8 НеутралноТака и ние трябва да действаме с макетата,поне 15 години да чакат нашето решение след като са готови според другите.
etar
Рейтинг: 963 НеутралноБаце да ходи и да подари едно куче на когото там трябва в Нидерландия. Нали ги познава всички и им говори на малко име.
gianni
Рейтинг: 1421 НеутралноОсновният трафик на наркотици в ЕС е през пристанищата на Нидерландия и Белгия. Влизането на България в Шенген, ще намали доходите на тамошната мафия и ще увеличи доходите на нашата. Симеоновград ще стане градът на Ферари.
evtimvz
Рейтинг: 1340 НеутралноШенген изисква обмяна на критична и секретна информация. Ей, хора, мислите ли, че при тази мутра, тези комунисти, този президент, тези путлеристи, някои ни има доверие? Всичко секретно веднага ще бъде докладвано на Путлер. И не се надявайте, въпреки че сме платили, ще получим най-новите версиии на Ф16. Банда наивници, които мислят другите за глупац. Радвайте се че ви запушват устата с наякой и друг млрд.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 НеутралноДо коментар [#8] от "Destino":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!чекмеджетата ни спират.
scott
Рейтинг: 1053 НеутралноДо коментар [#12] от "vassilun":
НА ШЕНГЕНСКИ, на къв да е?
Гошо
Рейтинг: 1010 ВеселоДо коментар [#12] от "vassilun":
ГоШоНа холандски е Васко ,на холандски или казано по съвременно на нидерландски
The Polite Moose
Рейтинг: 3137 НеутралноДо коментар [#11] от "samoedin":
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Глупости.
Холандските пристанища са може би най-големия канал за трафик на дрога към ЕС.
Това не може да стане без корупция.
За италианската мафия няма да говорим.
В крайна сметка, България е изпълнила всички заложени изисквания и измислянето на всякакви други причини за отказ е напълно малоумно и рязко налага да се отвърне със същото.
Духът на политиката в ЕС е диалог, компромис и спазване на правилата.
Холандците изобщо не го правят.
Някакви имагинерни корупции, недоказани с нищо е просто бълнувания на напушен мозък или това което е останало от него.
Ако всички в ЕС тръгнем да правим наопаки, само защото можем, по-добре ЕС да се разпада още сега и всеки по пътя си.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноКирил Петков да се беше обадил пак да каже на Рюте, че в България има корупция и че не сме готови за Шенген.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxnv
Рейтинг: 1838 НеутралноНас се скъсаха да ни натискат за Македония, а Холандия вече с години си позволява да ни спира за Шенген и никаква реакция от Европейския съвет и председателството.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxshipka.1877
Рейтинг: 187 НеутралноА ние свалихме ветото за Северна Македония....
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#11] от "samoedin":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxАве я стига, Унгария на Орбан е в Шенген вече 10 години и повече. Италия с мафиотския си Юг е там от самото начало. Бежанците от Азия влизат в Европа през Италия и Гърция.
Айде не търси под вола теле,
sa6
Рейтинг: 1657 НеутралноКъде е сега Радев, Кире, Боце да кажат в ЕП на холандците "Вие сте срам, вие сте позор за ЕС! " - думите на Еди Рама към нас.
ЕвроатлантидаЗаНиЗа
Рейтинг: 2868 НеутралноИ ти ли, Рютееее!?! БГ Рубикон нЕма преодоляване, макар и впървом да ни направиха и бент, и мост за ЕС. С наш`те лодкари, с наш`те кормчии сме пак в началото на рубежа.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Хи-хи
Рейтинг: 1815 НеутралноХоландците ни го казват - нищо не сте направили. И ние си го знае. Докато Бойку се прави на политик от футболния терен ще е така. Това че Севда е пусната на по-горна инстанция нищо не означава
danvan
Рейтинг: 4119 РазстроеноЗа какво са им мутри и путинисти? Аз се чудя как сме още в ЕС с тази корупция, пета руска колона и съдебни чадъри над мутрите …
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satnv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#29] от "Хи-хи":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНа такива талибани като вас Бойко и Севда са ви виновни и за еректилната дисфункционалност. Не виждаш ли, че и Румъния (където сппред вашите представи корпуция отдавна няма, защото нали Кьовеши и т.н.) е в същия кюп с нас.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#30] от "danvan":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxАми смени си страната, ако си толкова недоволен.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5533 НеутралноДа идват и да инспектират.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСписък с конкретни точки - изпълняваме ли ги, или не.
Всичко друго са чувства и емоции.
Имали били някакво усещане.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 НеутралноДо коментар [#23] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много сте виновни пред българите. Затова сега сте в изолация.
Иво
Рейтинг: 4031 Любопитно"Нидерландският парламент иска още проверки преди прием на България и Румъния в Шенген"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Което значи, че най-вероятно тази страна за пореден път ще наложи вето на България и Румъния за влизането в Шенген. Още един пример защо решенията в ЕС НЕ трябва да се взимат с пълно мнозинство, а с обикновено мнозинство!
B52
Рейтинг: 1763 НеутралноАз лично много искам БГ да се присъедини към Шенген!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.ОБАЧЕ това да стане по реда и по заслуги, поради това че имаме изградени реални стандарти за сигурност, за опазване на границите, за боравене с квалифицирана информация.
ДОКАЗАНО имаме върховенство на закона, разделение на властите и други подобни "екстри".
Тогава, достойно и закономерно, сме член на Шенгенското пространство!
А не са ни приели по милост, поради "международното положение", барем амлко ни откъснат от хранилкана на Москва.
Така както стана с НАТО и ЕС.
Половинчати действия и реформи на повърхността - все водят до това да сме територия, в която мафията си има държава..!!
Е, защо аджеба, "тъпите западняци" следва да си затварят очите от тези факти.
Льотчик за пРезидент, Ружа за финансист, КОЙ за Главен Прокурор...
Какъв Шенген, какви 5 лева?
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#34] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxКои сме ние ве, дедо?
Ако така ще си говоиом, вие комунистите сте виновни за 100 поколения напред. Ама наглеци като тебе седят тук и раздават справедливост по цял ден. Ти ще си умреш така някой ден - пред клавиатурата.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#36] от "B52":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxДобре, защо спират и Румъния, където според вашите представи всичко тече по мед и масло. Щото нали си имат Кьовеши - за която освен името нищо не знаете.
Наблюдател
Рейтинг: 1663 НеутралноE какво друго очаквате след Таки-Маки #КапитанАндреево
cfe551120588
Рейтинг: 56 НеутралноМи като не ни искат,майната му на шенген! И без това за нас не е здравословно да се врем там! С баткрутиралия юг и Франция, е въпрос на време на еврото да отече в канала! Единствена Германия влачи на буксир тоя 3ти райх, който е ес! А гледам се задъхват след като руснаците им врътнаха кранчето с евтините суровини! Та холандците ни правят услуга!
Наблюдател
Рейтинг: 1663 НеутралноТаки-Маки-Брюксел
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160943869261189
#КапитанАндреево е кривият макарон през който България ще гледа към Шенген
Наблюдател
Рейтинг: 1663 НеутралноСъдия не спазва закона?
Съдия Ванина Колева, която стана известна покрай казуса със „Златната лаборатория“ на Капитан Андреево, не е декларирала надстрояване и реконструкция на къща в столичния квартал "Лозенец".
https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161015259936189
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 НеутралноДолни,гнусни лицемери! А има даже българи,които ги хвалят,ръкопляскат им?! Дреме им на холандците за някаква си мафия в БГ,за граници и контроли....що не погледнем тях или други страни в ЕС?!? Най-големите канали за наркотици са през Холандия,Белгия,Италия,Испания.....колко милиони мигранта минаха и минават през шенгенските граници на ЕС в Гърция,Италия,Испания,алооо....проблем нямаше,холандците мълчаха и даже имаше плюшени мечета за съществата БЕЗ Документи от не знам си кой свят ?!? Лъжа ли е?? Имало граници и Шенген уж,ама незаконно и напук на тях кампанийна вървеше да се пълним в ЕС с хора отвън през просото,нали?! Просто едни холандски пу..ки,които са си заплюли българите за изтривалка и толкоз! А тоз пед...л Рюте е за яко мандръсане,гнусна марионетка.Та и какво чудо,ей,цял холандски парламент се опъва на и срещу България....Абе да не сме имали войни с тия в историята,кво ги хем боли,хем сърби,бе?!
vassilun
Рейтинг: 5161 НеутралноКирил Петков е враг номер едно на банкЯнската селищна система! Защото спря потоците към чекмеджетата на Баце!
The Polite Moose
Рейтинг: 3137 НеутралноДо коментар [#36] от "B52":
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Тоест, 26 страни в ЕС смятат, че сме покрили всички изисквания, но понеже едни напушеняци се лигавят, вие смятате, че те са прави ?
Финалндия беше против, но след като изтъргува подкрепа за НАТО, тутакси преживя катарзис и вече смята, че няма грижи ?!
Много наивно е това, много.
Явно българската дипломация трябва да влезе с бутонките и рязко да гласува вето срещу всяко решение удобно за холандците, докато не изтъргуваме правото си.
Хи-хи
Рейтинг: 1815 НеутралноДо коментар [#31] от "nv":
К'ви румънци. Каскетя е доказано по-добър от Коьовеши - просто ний немаме никва корупция. Уникално... Ахахахах
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоНаште евроатлантици ич не си дават сметка, че богатите западноевропейци за хори ни немат.
Начи еваларка на Орбан. С такива лицемери требе твърдо и остро да се играе.
И къде може да ги заливаш с врела вода.
НеКой
Рейтинг: 1117 НеутралноРумъния предишния път бойкотира холандски стоки, време и ние да направим същото.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#44] от "vassilun":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxХаха какви потоци е спрял този клоун ве... Вие сами не си вярвате.
Единственото, което онова недоразумение спря, беше строежа на всякаква инфраструктра в България.
labby
Рейтинг: 386 НеутралноА още по добре когато ни е изгодно с обикновено, а когато не е - с пълно.
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоБългария трябва да забрани да на Рюте да стъпва на наша територия.
Обаче това не е достатъчно - трябва да ударим холандците където най-ги боли, а именно - портфейла. Или с други думи трябва да отменим квотите на ЕС за селскостопанска продукция и да залеем Европа с евтина продукция.
А може и да спрем да си изпълняваме задълженията по опазване на границата и да пуснем афганистанците.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#46] от "Хи-хи":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxДемек нямаш отговор защо спират и Румъния.
samoedin
Рейтинг: 4211 ВеселоДо коментар [#22] от "The Polite Moose":
" Глупости.
Холандските пристанища са може би най-големия канал за трафик на дрога към ЕС.
Това не може да стане без корупция.
За италианската мафия няма да говорим."
Нещо не си разбрал акцента, ама не ти се сърдя :
в страните от ЕС навсякъде има мафия, наркотрафик, корупция и престъпност, като във всяко едно богато общество.
У нас мафията, корупцията и престъпността си имат държава, тук всичко се случва чрез шкафа на сараите ! Сега чат ли си ?
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#45] от "The Polite Moose":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНе се сещам за някакви мащабни холандски интереси (държавни търгове, инвестиции) в България, но в Румъния по всяка вероятност има. Може би е добра идея демоснтративно да бъдат изгонени.
sa6
Рейтинг: 1657 НеутралноВсеки знае какъв е проблема на Холандия с нас и румъния - мургавите. Холандците освен фенове на наркотиците и хомосексуалната любов са расисти и фашисти, една мръсна тайна на евроатлантическата солидарност. И ги разбирам, просто не искат нашите и румънските римляни да полазят безконтролно държавата им. Евроатлантида
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#29] от "Хи-хи":
Холандците ни го казват - нищо не сте направили"..
Айде,спрете се,беее! Голямо подг@зуване на някакви си холандци,бе,цял ЕС е съгласен да ни приеме,да си ходим и пътуване без граници вътрешни в ЕС,свободно,като бели хора,а само тия наркомани не щели,използват ни за изтривалка,кой не,ако пустите българи ,нали? Другите бяха англичаните,те ни използваха също така,но са вън от ЕС и това спря,тая гавра,което е отдъхване за нас! Да мълчат като пОтки не беше проблем,когато милиони същества Без Документи ,без инфо,всякакви неизвестно какви без образование,ислямисти,болни вкл.и джихадисти,влизаха и нарочно ги пускаха ,сякаш граници и проверки нямаше...тогава границите и контрола в ЕС бяха ОК ,а?!? Гаврят се,просто се гаврят...през Ротердам и другите пристанища няма ни дрога,ни нищо....нали?!???? Нямаме власт с топки,та да им се изрепчи и да ги завре...ягно где!
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоНашите крадльовци само гледат да си разпределят еврофондовете, които им дават като награда за усърдно лизане и хич не ги вълнува, че ги мислят за маймуни.
А после - педе***** като холандците разправят кви сме били корумпирани, щото седерастта им взема рушветите.
peen40
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#8] от "Destino":
Холандците знаели какви сме?Боже прибери си вересиите
nv
Рейтинг: 1838 ВеселоДо коментар [#53] от "samoedin":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНали вече добрите сте на власт.
Президентът, заради който рискувахте живота си през 2020 г. управлява почти нон-стоп: какво ви пречи?
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 НеутралноКогато легион Путински олигарси и разбойници си щъкаха по въздух,вода и суша из ЕС,вкл.и в Холандия..проблем нямаше,всичко е точно,та и алъш-вериш с тях правихме,за милиарди...ама Булгарията виновна,и тогава,и сега,а?!? Когато мръсните им кървави милиарди безпроблемно влизаха по банките,вкл.и холандските,когато с тях се пазаруваше на тон из ЕС,вкл.и в Холандия...как беше сигурността,граничния контрол,ОПГтата?!? Долни холандски мерзавци....и не от днес или от вчера!
nv
Рейтинг: 1838 Неутрално[quote#55:"sa6"][/quote]
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТова няма нищо общо с Шенген. И българи и румънци пътуват свободно до Холандия и сега. Достатъчно е да е минеш гръцката граница (където в повечето време паспортният контрол се осъществява само от нашите граничари) и можеш да стигнеш където искаш в Европа без проверка на документите.
cfe551120588
Рейтинг: 56 НеутралноДо коментар [#55] от "sa6":
Да бе, то все едно те не са пълни с талибани и муджахидини от кенефи като Афганистан, Ирак, и къде ли още не! Та нашите и румънските ромляни им проблема! Ми нали пискаха как не сме интегрирали ромляните- ми да ги вземат и да направят нагледен пример как се интегрира тая гад!
The Polite Moose
Рейтинг: 3137 НеутралноДо коментар [#53] от "samoedin":
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Не, не съм съгласен.
Класическият модел на обвързване на мафията с управлението е Италия.
Това обаче не е всичко.
Мафията там е не просто ОПГ, но и екзистенциален модел за италианците от мнооого години.
Така да се каже, в традициите им е както при нас е традиция ракията.
Поне за Южна Италия, особено Калабрия и Сицилия.
Съвсем същото е и в Франция, Марсилия.
Да, корупция има навсякъде. Да мафия има навсякъде или поне ОПГ.
Да ни посочват с пръст като недостойни, само защото и при нас има малко от същото съществуващо, не просто не е честно. Нагло е.
Изнудването (практически това правят холандците) е от най-гнусните човешки деяния, дори повече от убийството.
Извън политическите тези, има още нещо.
Когато казваш, че някой не е направил нещо, трябва някак си да си го измерил и то достоверно. Освен това обаче, трябва да има и посочени измерени резултати които да доказват или отричат постиженията/заслугите/правото.
Нищо такова не правят напушеняците.
Цитирането на някакви НПО-та, които измерват 'настроения', 'чувства' и подобни глупости не могат да бъдат рационален измерител на нищо, освен на глупостта на този, който се опира на тях.
Накратко, какво точно в конкретика сме сбъркали и какво точно в конкретика постигнато ще задоволи напушеняците ?
Никой не знае, дори самите те.
sa6
Рейтинг: 1657 НеутралноДо коментар [#61] от "nv":
ЕвроатлантидаНапротив, има много общо с Шенген. Точно защото в момента има Проверка. А иначе целия катун щеше да се вдигне и без документи да акустира насред Амстердам и да чака настаняване и социал.
Иван K
Рейтинг: 3112 ВеселоДо коментар [#3] от "jesus_saves":
подпис"Либерална сган! А като лижехте задника на Путин"
Те лижеха задника на Путин, но ние все още продължаваме да лижем задника на Путин.
The Polite Moose
Рейтинг: 3137 НеутралноСпоред мен, това е добре за всички.
Холандците ще ни покажат как трябва да се грижим за малцинствата.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
Хи-хи
Рейтинг: 1815 НеутралноДо коментар [#55] от "sa6":
Холандците са една от най-гъсто населената страна в Европа. И ще правят всичко, за да се пазят, колкото могат. Нашият потенциал за износ на интелект отдавна е силно намалял. Холандците не са като германците.
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноДо коментар [#24] от "nv":
И то точно Рюте беше един от тези дето настояваха да пуснем Севмакия.
eti mehter
Рейтинг: 4461 ВеселоДо коментар [#51] от "log_on":
BukalemunМного е дръзко това...!
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноДо коментар [#48] от "НеКой":
Абсолютно! Пълен бойкот, вкл. и на ниво ЕС- всичко, което идва от тях. Нямаме политици с топки обаче.
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноДо коментар [#47] от "log_on":
Орбан не им се церемони, затова и не го обичат. Жалкото е, че нямаме политици като него.
Иван K
Рейтинг: 3112 НеутралноДо коментар [#31] от "nv":
подпис"Не виждаш ли, че и Румъния (където сппред вашите представи корпуция отдавна няма, защото нали Кьовеши и т.н.) е в същия кюп с нас."
Много добре виждам, че се искат нови проверки и се досещам, че проверките ще разделят окончателно България от Румъния.
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоДръзко е за меки китки.Поне това могат да оценят холандците. Че поне по резба нашите политици са като холандците.
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 НеутралноДолни мерзавци,ние сме в ЕС,става дума за границите в ЕС,ЕС изпраща комисия,която вече дойде и провери,комисията е обща от и на ЕС(холандците са вътре също!),....тогава какви отделни проверки искат самостоятелно да правят от Холандия,какви са тия простотии явна гавра,що не спазват правилата?! Държат се като англичани,тия две държави много ни обичат за изтривалка....не признават общите ЕС закони и проверки,ама Англия е аут от ЕС,няма думата да се бъзика с нас,та останаха последните ,които хем ги сърби,хем боли....ей тия нагли холандци!!Кво още в коя барака искате да проверявате...коя капандура,лицемери?!? Нарочно,нарочно!!
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#72] от "Иван K":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТи от колко профила пишеш?
sa6
Рейтинг: 1657 Неутралноглупости са това! Проблемът не е технически, а полтически и най-вече етнически! Затова няма да вдигнат ветото и след 10 години, а гледайки демографията в нашите 2 страни - най-вече тогава! Евроатлантида
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#64] от "sa6":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТи май не разбираш смисъла на Шенген. Става въпрос не за нашите цигани (които така или иначе са граждани на ЕС и никой не може да им попречи да пътуват); става въпрос за хора от трети страни, които биха влязли в ЕС през нашите граници или през някъде другаде с шенгенска виза, издадена в България.
Хюго Босов
Рейтинг: 1993 НеутралноДо коментар [#25] от "shipka.1877":
И то Рюте натискаше. Не само УФД и Макронов.
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоДа де. Обаче това е големият страх, че ако много рипат - оставаме без фондове. Сега на Унгария искат да и блокират всичко по 'административни' причини и за назидание.
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#45] от "The Polite Moose":
Много наивно е това, много.
Явно българската дипломация трябва да влезе с бутонките и рязко да гласува вето срещу всяко решение удобно за холандците, докато не изтъргуваме правото си."
Точно така!!! Но нямаме държавници! Съжалявам,но такива като холандците в случая просто и само се гаврят,нарочно!! Явно с добро не може....вечно Ганю ще се свива пред тоя или оня "По-голям брат"....и все губи....ай сиктир вече!!
Хи-хи
Рейтинг: 1815 НеутралноДо коментар [#56] от "Martin Barkashki":
При нас дрогата изплува в сакове /един сак/. Който след неколко дена изплува на друг бряг. Чат-пат и некоя баба, дето гледала коноп /боку тогава се подсмихваше пред тв-то/. За трафик и имигранти - всичко беше зироу, пак по време на вождя. Може холандците да ни спират, щото просто много се лъже в тая дръжава, на най-високо ниво - просто е безмислено да имаш к'ъвто и да е контакт с такива субекти...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 ВеселоДо коментар [#37] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Поне в момента съм доста жив. Защото някои са се родили умрели.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#72] от "Иван K":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxЗнам, че на вас, гласуващите за ПП и отчасти за ДБ, супер много ви се иска да разделят България от Румъния, но всъщност практически е почти невъзможно, защото тогава трябва да се охранява цялото протежение на река Дунав между двете държави.
True Detective
Рейтинг: 828 НеутралноГледам опг троловете са възмутени, дрънкат ченета, заплахи от заливане на евтини стоки към европа, празни приказки на тотални аутсайдери от свременаната икономика и свят, в който уж членува бантустанския катун...
Кого и скакво плашите бе ? Какво имате, за какво сте за пример в европа, освен с кражбите и престъпността, за която продължавате да гласувате с две ръце и вярвате, че и другите народи са като вас. Ми не са. Те не допискат десителетия мафията да имзаграби държата , а такива като вас да ръкоплякат, да гласуват отново и отново за откорвени престъпници и мафиоти. Това е страната ви кенеф, просащина арогантност и пресъпност от върха до низините на държавата. Кой нормален народ ще остави съдбата си в ръцете на такива като вас. И не е само Нидерландия, не се успокоявайте...другите просто не афишират толкова след като едни е против...Просто не искат и техните държави да се българизират. Ще стоите отвън доакто не покажете наченки, че поне разбирате проблема, защото до сега само новото правителство показа че е наясно, за опгото само един кенеф за измазване имало и всичко е ОК...Несретници
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#82] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxВсичко е до време...
Martin Barkashki
Рейтинг: 171 Неутрално"...какво друго очаквате след Таки-Маки #КапитанАндреево"
А я аз да ви питам-яли ли сте холандски моркови или се.пластмасови зеленчуци от Холандия???? Холандия ни спира,щото й ядем боклука,а тя не ще така,а,иска силен санитарен и граничен контрол вкл.и за нейния боклук ли? Нищо подобно!!! Не им вярвайте грам,лъжат и се гаврят....да кажат какъв ни е,а и какъв проблем й е България,намираща се на другия край на ЕС?!?
log_on
Рейтинг: 3378 ВеселоГоспод да го поживи Рюте викаш.
Тоя е истински европеец, а на нас ни предстои да поумнеем.
tsvetko_51
Рейтинг: 1693 Неутралнокато си изберем за председател на НС Данчо Ментата, не в шенген, ами е редно да ни изгонят и от ЕС.
falcone
Рейтинг: 560 НеутралноНа мафията в овладяната държава не й пука дали сме в Шенген или не. Желанието на Холандия на практика няма как да се изпълни от България в този й стадий на развите.
Негативите са за всички нас и в частност за почтения бизнес. Не съм убеден Холандия обаче кого наказва в действителност. Посланието на практика не е към политиците в това им статуктво в момента. Явно е към хората в България да го променят.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#84] от "True Detective":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxХаха, нещастник, ти пък с какво си по-добър от другите, че ще ни говориш във второ лице?
Имаш някакво гражданство, различно от българското? Живееш на Запад? Ти ли ве, с дечицата със смугли личица, черни косички с непроизносими фамилии, които едвам сричат на български? Ти ли си по-европеец от нас?
krokodil_gena
Рейтинг: 23 ВеселоТрябва да пратим Баце да тегли един голям трибуквен на Рюте ама не с 200, а с 300. Тогава холандският мъжеложец ше омекне и шъ ни вземат в Шенген
2.5
Рейтинг: 1349 НеутралноАко и сега Либерастко-толерастката паплач не прогледне, надежда няма!
I Want To BelieveЕС не е и не може да бъде национална кауза за никой от участниците.
Това не е единен политически субект, а гнилоч(субектите вътре нямат общ език, история, интереси, кауза и пр.) с ядро и периферия, където за нас е запазено място в кенефа.
Членството ни в ЕС има смисъл, само доколкото ни отърва - не повече!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 НеутралноДо коментар [#65] от "Иван K":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ами спрете се.
mwd00681360
Рейтинг: 463 НеутралноДа, бе. Корупция само в България, в ЕС няма нито корупция нито мафия!
Европейската прокуратура проверява закупуването на ваксините срещу Covid-19 в ЕС
Както съобщи вестник "Ню Йорк Таймс", личният контакт между ръководителя на Еврокомисията Урсула фон дер Лайен и шефа на "Пфайзер" Алберт Бурла е бил решаващ за сделката. Твърди се, че двамата са си разменяли текстови съобщения.
Европейската комисия отказа да предостави на журналистите достъп до въпросните текстови съобщения. Според доклад от септември Европейската сметна палата не е получила никаква информация за сделката. Европейският омбудсман Емили О'Райли остро разкритикува действията на Европейската комисия.
samoedin
Рейтинг: 4211 НеутралноДо коментар [#63] от "The Polite Moose":
" Не, не съм съгласен.
Класическият модел на обвързване на мафията с управлението е Италия."
В Италия има мафия, но има и управление, също и връзки между двете, нали ?
У нас има мафия и тя е самото управление, няма нужда от връзка - всичко е само едно, само мафия и престъпност ! Тепърва предстои с прочистване на институциите от корумпираните сарайски обръчи на интереси, коруция и влияние да се види ще имаме ли управление или не ! Така че с всичко това ти само потвърждаваш старата констатация, която не е моя, а не я опровергаваш !
Що се отнася до мафията в Италия, колкото и дълбоко да е вкоренена в обществото им, се води война с нея ! Има операция чисти ръце, има арестувани и осъдени мафиотски босове, нали ? У нас се води война със закона ! Баш сарайското чадо ми стои на върха на прокуратурата ! Опаскването е с 200, 24/7 ! Последното правителство удари само една от многото герберски схеми - Капитан Андреево, и мафията се активизира чрез своите слуги, съвсем очаквано......! При това тази схема далеч, ама далеч не е най - сериозната.....!
acdcbg
Рейтинг: 131 НеутралноАми честно казано не виждам голяма полза за обикновения човек (даже напротив), но за едни други има - отдавна се точат на възможността да "източват" едни средства, които обикновените хора после ще плащат. Прави са нидерландците, че в Шанген не им трябват такива изпечени мошеници, като нас. Всичките ни напъни да влезем в Шанген са заради това, че ще има възможност да се краде. Докато не се реформира съдебната ни система и стане нормална, нямаме място там.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 Неутрално
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#85] от "nv":
Политическата смърт на буда и гроб го доказва.
nv
Рейтинг: 1838 НеутралноДо коментар [#97] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТук говорим за съвсем реална, физическа смърт.
uq
Рейтинг: 2337 НеутралноCега..не че няма основания, но пък точно нискоземците, където дрогата и проституцията са държавна политика, където само преди година разследващ журналист беше застрелян на улицата, където преди години беше застрелян българският наркобос Косю Самоковеца, да ми говорят за организираната престъпност и опасения....
pag
Рейтинг: 1273 НеутралноВсички животни в евроколхоза са равни, ама някои са по-равни от другите...
Culus capitem delit