След български случай: Евродепутати искат защита на трансграничните права на гей двойки

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2601 Гневно

    Тази и подобни
    БРУТАЛНИ НЕУМНОСТИ
    изобилно хранят противната опасна и вредна оркска ПРОПАГАНДА!!!
    Наистина ли тези хора смятат че това са казусите които вълнуват истински 500 000 000 европейски граждани

  2. 2 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    В Дневник няма да напишат как самолетът на немския национален отбор по футбол, украсен с гей пропагандни рисунки, е бил отклонен от Катар за Оман, защото подобна пропаганда не е приемлива.
    Та немците са сменили самолета си в Оман и като за капак загубиха.

    Любовта ще спаси света!!!
  3. 3 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    Тази и подобни БРУТАЛНИ НЕУМНОСТИ изобилно хранят противната опасна и вредна оркска ПРОПАГАНДА!!!Наистина ли тези хора смятат че това са казусите които вълнуват истински 500 000 000 европейски граждани
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    -------------
    Те изобщо не искаш да проумееш, че ЗЛОТО от Запад и гей пропагандата е част от ценностната им система. Вече са го набили в главите на сегашните български тийнейджъри.

    Любовта ще спаси света!!!
  4. 4 Профил на und16569194
    und16569194
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Да ходят да се лижат на запад!
    Тук има БРАК САМО ПО ХРИСТИЯНСКИ ОБРАЗЕЦ- МЪЖ И ЖЕНА!

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2601 Гневно

    До коментар [#3] от "hope":

    Злото изглежда така

    https://www.bgonair.bg/a/4-world/286577-ruska-raketa-ubi-bebe-sled-ataka-na-rodilen-dom-v-zaporozhka-oblast

    дрОгарьо орк!!!

  6. 6 Профил на vava
    vava
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#2] от "hope":

    Няма да го напишат юото не е вярно.

  7. 7 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    .....!!Наистина ли тези хора смятат че това са казусите които вълнуват истински 500 000 000 европейски граждани..
    —цитат от коментар 1 на selqnin


    Други пък смятат, че спечелиха изборите единствено за да ни върнат хартиената бюлетина

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    Българският народ ще ги изтроли, като изпрати за депутати в следващия Европарламент всичките 9 българи от списъка "Магнитски"

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  9. 9 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Любопитно

    "Едната майка е българка, а втората е с гражданство от Великобритания."

    А кой е бащата!?

    Поп Ставри от съседното село!?

  10. 10 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    Нещо май се е случило с областния такоз на ГЕРБ в Пловдив. Ма едва ли е свързано с трансграничните права.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  11. 11 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#3] от "hope":Злото изглежда такаhttps://www.bgonair.bg/a/4-world/286577-ruska-raketa-ubi-bebe-sled-ataka-na-rodilen-dom-v-zaporozhka-oblast дрОгарьо орк!!!
    —цитат от коментар 5 на selqnin


    Тя е другарка и след известно колебание май вече и орка. Или оркеса?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  12. 12 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Любопитно

    ЕС вапцаха инфлацията, кризИте, ковида, енергията, горивата, електрическите автомобили, перките и сега са концентрирали вниманието си (струващо ни милиони в заплати и не само) в бебето, което една лезбийка си направила и неговия родилен акт.

    Машалла. Като мечтаех ендо време да влезем в ЕС точно така си го представях!

  13. 13 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    ЕС вапцаха инфлацията, кризИте, ковида, енергията, горивата, електрическите автомобили, перките и сега са концентрирали вниманието си (струващо ни милиони в заплати и не само) в бебето, което една лезбийка си направила и неговия родилен акт.Машалла. Като мечтаех ендо време да влезем в ЕС точно така си го представях!
    —цитат от коментар 12 на Тангра


    Отчаяно помагат на Путя, въпреки че той неспасяемо се издъни, вместо да се възползва от подаръците им.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  14. 14 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Дете с 2 майки!?

    Все пак една го е износила и родила, или!?

    Интересно как би звучал популярният български израз/пожелание в множествено число.

  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    До коментар [#7] от "pontius_glarus":

    СИСТЕМНИЯТ проблем с българското избирателна система
    ИЗОБЩО НЕ Е ТЕХНОЛОГИЧЕН ТЕХНИЧЕСКИ ИЛИ ПРОЦЕДУРЕН!!!
    Проблема е функция от системно спадащото ДОВЕРИЕ във ВСИЧКИ така наречени политически партии и кризата в представителността!!!
    Другото е пушилка и празен шум!!!

  16. 16 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Ако се чудите защо има толкова много хора подкрепящи Русия - отговорът е, че там са ЗАБРАНЕНИ всякакви джендърски истории с няколко майки и бащи.

  17. 17 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    До 2:"hope"]В Дневник няма да напишат как самолетът на немския национален отбор по футбол, украсен с гей пропагандни рисунки, е бил отклонен от Катар за Оман, защото подобна пропаганда не е приемлива....."

    немците са се опитали да уплашат потенциалните кандидат-мигранти-арабели с немската ЛГБТ атмосферата в Германия. Само че арабският-търтей, кандидат за германската социална система, от подобни дреболии не се плаши.

  18. 18 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#3] от "hope":

    Интересно, ти в какви среди се движиш, че си толкова наясно с гейовете и ЗЛОТО? Хората с нормални комуникации и самочувствие в БГ, Средна и Западна Европа не се занимават със защита на гей-правата. Доказана практика е, че най-устати са хората със лични съмнения за собствената си сексуална ориентация. А, най-зъл гей е отхвърления гей.

    CONTADOR GRATUITO!
  19. 19 Профил на Нелсън Мандела
    Нелсън Мандела
    Рейтинг: 2182 Весело

    Грант даден - грант приет :-)

    Поелсе същите обясняват, че изборното законодателство не е най-важното нещо в България. Ха-Ха

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  20. 20 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Българският народ ще ги изтроли, като изпрати за депутати в следващия Европарламент всичките 9 българи от списъка "Магнитски"
    —цитат от коментар 8 на cinik


    Нищо чудно, след като в американските военни академии изпращаме все върли русофили (други не могат дори и да влязат в кандидатските списъци)

  21. 21 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 478 Весело

    И после как няма да разцъфтява евроскептицизма

  22. 22 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2953 Весело

    Напълно съм съгласен с колегите, че това само налива масло в системата от опорки на Путя. И за съжаление тук не става дума за опорка или пропаганда, а за живата истина. ЕС-то буквално принуждава отделните държави да се съобразят с извращенията, които някой дипломант на Филантропа е решил, че трябва да бъдат наложени на плебса. И забележете - няма никакъв натиск към Испания да даде гражданство на детето, макар че то определено има общо с Испания, а не с България. Натискът е България да даде гражданство, на дете което както се знае вече, няма нищо българско в себе си (щото го е родила гибралтарката), за да бъде страната унижена и принудена да признае еднополовите бракове с всички последствия след това. Между другото съм бил на среща с тия дето водят тия дела от името на "засегнатите". Това е само началото. Водят и дело България да признае смяна на пола на 10-годишно дете, извършена в САЩ и да му издаде нови документи. Естествено идеята е пак да се стигне до съд в Европа (дали Люксембург или Страсбург - все тая), който да принуди държавата да се съобрази с тази отвратителна изродщина и като последица - да задължи България да разреши подобни осакатявания на деца тук. Ако може прогресистите да не бият минуси, освен от злоба разбира се (те само това могат), щото за последното дело и каква е дългосрочната цел ми го е казала лично оная ЛГБТИ+ адвокатка с мъжката прическа дето я показват всеки път по повод такива дела.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  23. 23 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    Да ходят да се лижат на запад!Тук има БРАК САМО ПО ХРИСТИЯНСКИ ОБРАЗЕЦ- МЪЖ И ЖЕНА!
    —цитат от коментар 4 на und16569194


    Ама мъжете не лижат. А искат свирки. Това какво равноправие е.

  24. 24 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2601 Любопитно

    До коментар [#16] от "SN DV":

    Единственото което се чудя е как е възможно хора които твърдят че са психически адекватни и интелигентни да подкрепят брутален автократичен режим който
    -нападна суверенна държава
    -извършва военни и хуманитарни ПРЕСТЪПЛЕНИЯ
    -избива цивилни
    - извършва ГЕНОЦИД
    -прогони над 6 000 000 души от домовете им
    -насилствено депортира десетки хиляди деца
    - извършва актове на мародерства!!!

  25. 25 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    Ако се чудите защо има толкова много хора подкрепящи Русия - отговорът е, че там са ЗАБРАНЕНИ всякакви джендърски истории с няколко майки и бащи.
    —цитат от коментар 16 на SN DV


    Не съм чул за нито един анти-джендър, или антиИК помолил за руско гражданство! Дори и Копейкин не го иска!

  26. 26 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2601 Любопитно

    До коментар [#18] от "г-н Думанов":

    +++++++
    екстраполациите на собствените проблеми са известен медицински проблем

  27. 27 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    Ако се чудите защо има толкова много хора подкрепящи Русия - отговорът е, че там са ЗАБРАНЕНИ всякакви джендърски истории с няколко майки и бащи.
    —цитат от коментар 16 на SN DV


    Ами те и в Полша са забранени. В Украйна също.Затова подкрепям Полша и Украйна, а не Мордор.

  28. 28 Профил на ramses_3
    ramses_3
    Рейтинг: 324 Гневно

    Откъде накъде тези европейски джендъри ще правят предложение
    за санкции срещу България, за това че не е признала официално гей
    браковете в страната. Заради тези две повлекани които са решили
    да отглеждат дете в една ненормална и вредна среда. Като добавим
    и факта че страната ни се насочва умишлено към военен конфликт
    с Русия, може да смятаме че вече е належащо излизането ни от ЕС и НАТО !

  29. 29 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    Българският народ ще ги изтроли, като изпрати за депутати в следващия Европарламент всичките 9 българи от списъка "Магнитски"
    —цитат от коментар 8 на cinik


    Какво общо имат двата случая?

  30. 30 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    До коментар [#3] от "hope":Интересно, ти в какви среди се движиш, че си толкова наясно с гейовете и ЗЛОТО? Хората с нормални комуникации и самочувствие в БГ, Средна и Западна Европа не се занимават със защита на гей-правата. Доказана практика е, че най-устати са хората със лични съмнения за собствената си сексуална ориентация. А, най-зъл гей е отхвърления гей.
    —цитат от коментар 18 на г-н Думанов


    ---------
    цялата ти конспиративна теория пропада, защото съм жена.
    "ЗЛОТО" е цитат от колегата Селянин, който обича да го пише така с главни букви в 50% от постовете си.

    Любовта ще спаси света!!!
  31. 31 Профил на und16569194
    und16569194
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#14] от "Тангра":

    Едната го е износвала през първата половина на бременността, а втората - през другата половина…

  32. 32 Профил на fury_21
    fury_21
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Е какво е виновно детето, че е родено от жена с увреждане в чипа (един вид инвалид), която е с обратна сексуалност? По-добре ли е да бъдат дискриминирани, да не им се дава право да живеят и раждат като нормалните хора? Това е насилие над личността! Май наистина царят имаше право за чипа на българина, трябва да уври главата, ама и затова сме на опашката на всичко!

  33. 33 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    По закон в българския акт за раждане се вписват майката и бащата, а ако майката е самотна и бащата не го е признал пише баща неизвестен.
    Какво пречи на детето да се издаде същия акт за раждане, ако българката е рожденната му майка?
    Доколкото ми е известно, децата получават гражданството на родителите или в някои случаи на държавата, в която са родени.
    Логично е детето да получи гражданството на рожденната си майка и ако тя е чужденката да си търсят правата другаде.
    Интересно, в казуса с "двете" майки, коя от тях получава правото на попечителство при развод? Предполагам, че рожденната майка се ползва с приоритет. Тогава този аргумент би се представил пред съда и предполагам, че ще бъде уважен.
    Защо и в насточщия случай да не важи същият аргумент?

  34. 34 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    Откъде накъде тези европейски джендъри ще правят предложение за санкции срещу България, за това че не е признала официално гей браковете в страната. Заради тези две повлекани които са решили да отглеждат дете в една ненормална и вредна среда. Като добавим и факта че страната ни се насочва умишлено към военен конфликт с Русия, може да смятаме че вече е належащо излизането ни от ЕС и НАТО !
    —цитат от коментар 28 на ramses_3


    Де,де, много краен го раздаваш. В България поне половината деца са отгледани само от жени в комбинации/ има ли значение дали са майки и баби, сестри и приятелки/. При топлова разводи и криещи се като мишки мъже от гледане и издръжки.

  35. 35 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    До коментар [#14] от "Тангра":Едната го е износвала през първата половина на бременността, а втората - през другата половина…
    —цитат от коментар 31 на und16569194


    Аааа, без такива!
    Коя си го е сложила е въпросът (детето).
    Дали инВитрино или по натуралному, това не е важно.

  36. 36 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    До коментар [#32] от "fury_21":

    Нищо не е виновно детето, но не виждам защо пренасят проблема в България след като могат да търсят правата си и в Испания или Великобритания, ако майката не е българска гражданка.

  37. 37 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2953 Весело

    До коментар [#33] от "pamela":

    Щото идеята не е да се реши проблемът на детето, а да се унижи България. Тия организации си имат адженда и си я гонят чрез марсисткия съд.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  38. 38 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    По закон в българския акт за раждане се вписват майката и бащата, а ако майката е самотна и бащата не го е признал пише баща неизвестен.Какво пречи на детето да се издаде същия акт за раждане, ако българката е рожденната му майка? Доколкото ми е известно, децата получават гражданството на родителите или в някои случаи на държавата, в която са родени. Логично е детето да получи гражданството на рожденната си майка и ако тя е чужденката да си търсят правата другаде.Интересно, в казуса с "двете" майки, коя от тях получава правото на попечителство при развод? Предполагам, че рожденната майка се ползва с приоритет. Тогава този аргумент би се представил пред съда и предполагам, че ще бъде уважен.Защо и в насточщия случай да не важи същият аргумент?
    —цитат от коментар 33 на pamela


    Ами,защото търсят именно такава реакция. Това е нарочно направено.

  39. 39 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    На обществено място рядко съм виждал двойка лезбийки ,де да не са противни, дебели и нелицеприятни.
    На Гатуик преди две недели на чекинга за багажа имаше една двойка ,дето въобще няма да ги върна. Активната лезбийка,ако се беше барнала в женски дрехи, щеше да ми докара полюция, за пасивната да не говорим :)))

  40. 40 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2953 Весело

    До коментар [#34] от "log_on":

    А ти пък ако знаеш какво ни чака с тия гей бракове и осиновяване/раждане на деца от такива. При тях няма нищо дори далечно наподобяващо моногамия и разводите ще завалят като водопад. Идеята им за брака не е щото много държат, а за да го набият на хетеросексуалните и обществото като цяло.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  41. 41 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2128 Весело

    Всяка от цивилизационна система в своята зрялост и преди разпада си, започва да има такива признаци - древна Елада, Рим и т.н.
    Содомия, хомосексуални връзки, имбридинт и други подобни. Това си е исторически закон.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  42. 42 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Казусът е тривиален.
    Детето получава акт за раждане от истинската му майка, черна ли е, каква е там, от гибралтар ли, англия ли. И да си живее в страните, дето приемат безвизово от там.

    Ся, то и Айше от Комлука може да иска детето ѝ да има паспорт за Манхатън, ама просто няма каква обективна причина да се намери, за да се случи.

  43. 43 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    На обществено място рядко съм виждал двойка лезбийки ,де да не са противни, дебели и нелицеприятни.На Гатуик преди две недели на чекинга за багажа имаше една двойка ,дето въобще няма да ги върна. Активната лезбийка,ако се беше барнала в женски дрехи, щеше да ми докара полюция, за пасивната да не говорим :)))
    —цитат от коментар 39 на pavur


    Ето го мачизма и нетолерантността в един пост. Което на мен не ми харесва като женско не заслужава да бъде харесвано по принцип. А единственото ,което мислиш ,че ти дава право да дрънкаш така, е че пикаеш прав. С това се изчерпва всичката ти ''красота и умност''.

  44. 44 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    До коментар [#43] от "log_on":

    Както казал Джереми Кларксън :"Аз не съм хомофоб ,щото обичам да гледам лесбийско порно" :)))

  45. 45 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    Представяте ли как ще го псуват това дете като порасне - да ти е. майките

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  46. 46 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    До коментар [#34] от "log_on":А ти пък ако знаеш какво ни чака с тия гей бракове и осиновяване/раждане на деца от такива. При тях няма нищо дори далечно наподобяващо моногамия и разводите ще завалят като водопад. Идеята им за брака не е щото много държат, а за да го набият на хетеросексуалните и обществото като цяло.
    —цитат от коментар 40 на Тюфлекчия


    Дори и меркантилни да са намеренията им не виждам трагедия. В крайна сметка е за полза на детето/децата. Било като материални облаги ,било като възможност на детето да не остане на улицата само и безнадзорно и/или безимотно, дори след развод или смърт в двойката.
    Мисля ,че мъжете преиграваме от криворазбран мачизъм.

  47. 47 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    [quote#46:"log_on"][/quote]

    Ти пък кога стана мъж?Всички са наясно, че си жена.

  48. 48 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    До коментар [#5] от "selqnin":

    Ай стига вече фалшиви новини. И все пак… война е.

  49. 49 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    Представяте ли как ще го псуват това дете като порасне - да ти е. майките
    —цитат от коментар 45 на whitemare


    Едва ли е по-обидно от това да ти викат ''копеле'' ,защото си без баща.
    Който се е изсулил да те признае или въобще не те отразява ,когато ти трябва,защото е зает да си прави кефа с други някъде и да хрантути млади курвенца.

  50. 50 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Дори и меркантилни да са намеренията им не виждам трагедия. В крайна сметка е за полза на детето/децата.
    —цитат от коментар 46 на log_on


    Полза на детето, ама туй дете няма нищо общо с Европейския Съюз!
    ОткъдЯ НакъдЯ да пътува из ЕС!?
    Или либералните го имате ЕС като разграден двор!? Кеф ти мигранти, кеф ти ничии деца.

  51. 51 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    До коментар [#30] от "hope":

    Жените-гейове са по-устати и от мъжете....

    CONTADOR GRATUITO!
  52. 52 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    До коментар [#36] от "pamela":

    Е, как защо? Мотивирани са от едно нпо да провокират.

  53. 53 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    [quote#46:"log_on"]
    —цитат от коментар 47 на Мусаши
    Ти пък кога стана мъж?Всички са наясно, че си жена. [/quote]

    Спокойно можеш и гей да ме наречеш. Знаем,че си спец да определяш половете на анонимни никове.

  54. 54 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    [quote#50:"Тангра"][/quote]

    Нали едната родителка е от БГ и имат брак в ЕС държава.

  55. 55 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1568 Весело

    [quote#50:"Тангра"]
    —цитат от коментар 54 на log_on
    Нали едната родителка е от БГ и имат брак в ЕС държава.[/quote]

    Абе, колко да е РОД ителка, като не го е РОДИЛА!?

  56. 56 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2953 Весело

    До коментар [#46] от "log_on":

    Ама не е проблемът в детето. Не вярвам някой да му желае лошото. Проблемът е, че се предефинират на бърза ръка хилядолетни институции (брак, родителство и т.н.) щото на някакво криндж малцинство му изнася към момент. Дори не всички ЛГБТИ+ са съгласни с този активизъм - виж мнението на Долче и Габана, дето са обергееве, по темата с децата на хомосексуални двойки. Нали се сещаш, че е само въпрос на време след това да се поиска признаване на полигамните бракове, браковете с малолетни и т.н. - и все ще е "За доброто на децата". Те тия хлъзгави склонове винаги водят до едно - пълно сурване в пропастта.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  57. 57 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    До коментар [#45] от "whitemare":

    Двойка геюве си осиновили момченце от бебе.
    То пораснало .
    Един ден звъни по джиесемата.
    Вдига родител едно.
    -Тате здрасти ,дай ми мама.
    - Аз съм мама мойто момче ,тате ти е в банята.
    - Бе ше ва ева у пе....сите , толкоз години не можах да ва оправи кой кой е...

  58. 58 Профил на Martin Barkashki
    Martin Barkashki
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Простотиите свише продължават,любими при това на ония в ЕвроПолитбюрото!
    "Съдът на Европейския съюз постанови миналата година, че макар държавите членки да не могат да бъдат принудени законно да признаят еднополовите двойки и тяхното родителство, те трябва да подкрепят правата на двойките и техните деца съгласно законодателството на ЕС, дори ако това означава де факто признаване на тези семейства." Прочетохте ли тия няколко реда да видите що за псевдо-право е туй,що за йезуитщина?! Не можело да бъдат принудени законно да признаят за тая простотия и извращение,ама трябвало(?! Политбюрото казва,че ТРЯБВА!?) да ги подкрепят,което може да означава признаване!!!
    В същото време,по нормална и милион пъти по-важна актуална,но отдавнашна тема,тая за приемането на България в Шенген,вчера ,ето,сами прочетете за същата каква долна проба простотия и йезуитщина иде реч,цитираме отново два съседни пасажа от една и съща статия от вчера:
    ТУК -> "Миналата седмица стана ясно, че втора проверка за месец се намира в България и Румъния, за да изясни допълнителни въпроси, останали без задоволителен отговор при първата инспекция през октомври. Тя е била организирана по настояване на Нидерландия, която има резерви към българската кандидатура, но не участва в първата инспекция." И Съответно Това ТУК :"Тази втора проверка е потвърдила заключенията от предишната - България и Румъния продължават да изпълняват необходимите условия за пълно приложение на правилата за Шенген, се отбелязва в доклада., цитиран от БТА."
    ХАЙДЕ,ОБЯСНЕТЕ МИ ТОВА НЕ Е ЛИ ГАВРА,НАГЛОСТ,ЛИЦЕМЕРИЕ,ПРОСТОТИЯ И ЙЕЗУИТЩИНА ОТ НАЙ-ВИСОКО МЯСТО В ЕС ?! Нямаме грам политици и водачи с топки,които да изобличават тия двойни аршини и гаври,да слагат вето така,както и на нас го слагат...иначе ще си останем бърсалката на ЕС,с която всеки когато му скимне гледа да си избърше срамотиите собствени- вътрешно политически,за пред собствения избирател в съотв.страна,за имидж фалшив на наш гръб и т.н.!

  59. 59 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Западните наглеци искат да натресат нещо чуждо на нашата култура и традиции.

  60. 60 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    [quote#53:"log_on"][/quote]

    Не знам защо го играеш тоя театър при положение, че изказът и мисленето ти са женски.

  61. 61 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    До коментар [#46] от "log_on":Ама не е проблемът в детето. Не вярвам някой да му желае лошото. Проблемът е, че се предефинират на бърза ръка хилядолетни институции (брак, родителство и т.н.) щото на някакво криндж малцинство му изнася към момент. Дори не всички ЛГБТИ+ са съгласни с този активизъм - виж мнението на Долче и Габана, дето са обергееве, по темата с децата на хомосексуални двойки. Нали се сещаш, че е само въпрос на време след това да се поиска признаване на полигамните бракове, браковете с малолетни и т.н. - и все ще е "За доброто на децата". Те тия хлъзгави склонове винаги водят до едно - пълно сурване в пропастта.
    —цитат от коментар 56 на Тюфлекчия


    Кое си требе -оно си се взисква.

    шопски лаф.

    В БГ е пълно с педофили ,които си ползват малолетни ,но безотговорно. често високоинтелигенти ,семейни и с добър социален статус.
    Пълно е и с безотговорна полигамия. Лафа за шефа и секретарките ,колегата и колежката не е от днес.
    Документирането може да ги направи само по-отговорни дори доброзорлен.

  62. 62 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1335 Разстроено

    Хората в Европата няма какво да ядат, а тези се занимават с глупости!

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  63. 63 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    А, и още един въпрос е неповишена трудност: какво гражданство би получило детето, ако двете жени нямаха брак и гибралтарката беше самотна майка? Нали доводът беше, че Испания и Великобритания не давали гражданство на детето?
    Отговорът на този въпрос би решил казуса без намесване на българската страна, освен ако биологичната майка не е българката.

  64. 64 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 759 Неутрално

    В ЕС сме, слушаме, изпълняваме, и се надяваме да не ни спрат еврофондовете

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  65. 65 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2953 Весело

    До коментар [#61] от "log_on":

    Дадените от теб примери не са коректни. Става дума за престъпление в единия случай и за изневери в другия. Дори да има такава опция, никой който сега го прави няма да я използва. Виж много дето сега се страхуват, веднага ще се метнат на влака ако е законно. Идеята на законите и нормите е да възпират обществено неприемливо поведение, не да го поощряват. По тая логика - ми то като така или иначе има кражби и убийства, що да ги вкарваме в затвора и да харчим пари? Я по-добре като хванем престъпник само да го глобяваме - така ще е по-отговорен и първо ще си прави сметката дали има пари да краде и убива.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  66. 66 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#33] от "pamela":

    Проблемът е, че никое от двете психически увредени лица /явно с видима патология/ не е искало да се обозначи като майка.

  67. 67 Профил на fanbg
    fanbg
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#63] от "pamela":

    Ако гибралтарката го беше родила в България щеше да придобие българско гражданство.
    Чл. 10. Български гражданин по месторождение е всяко лице, родено на територията на Република България, ако не придобива друго гражданство по произход. (Закон за българсктото гражданство)
    България обаче признава само произход от майката и произход от бащата за основание за придобиване на българско гражданство по произход.

    Така че решенеието трябва да се търси в Испания - продобиване на испанско гражданство от едната майка.

    В България лице придобива българско гражданство по натурализация ако единият му родител е български гражданин. Предполагам и в Испания е така.

    Вариант е и гибралтарката да придобие българско гражданство ако има основания за това.

    Това е към момента.

  68. 68 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#32] от "fury_21":

    Насилие над детето е да бъде оставено в ръцете на две лица с психични отклонения с явна патология; престъпно безхаберие от институциите в България, Испания и които там държави са въвлечени в случая. Решението - детето се отнема и се предава на приемно семейство, по възможност в Бъгария.

  69. 69 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 2806 Любопитно

    "В резултат на това Сара е законно без гражданство"

    Това не е фактологически вярно. Бебето може да получи и сигурно вече има Британски паспорт след като едната "майка" е Британка.

  70. 70 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2413 Неутрално

    До коментар [#27] от "Мусаши":

    В украйна не са, даже се пропагандира откровено. Имаше една реклама км гей-двойки за армията. Беше доста гнусно :((

  71. 71 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    До коментар [#27] от "Мусаши":В украйна не са, даже се пропагандира откровено. Имаше една реклама км гей-двойки за армията. Беше доста гнусно :((
    —цитат от коментар 70 на serena


    Това ли е новата руска опорка,че украинците били гейове?

  72. 72 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    По закон в българския акт за раждане се вписват майката и бащата, а ако майката е самотна и бащата не го е признал пише баща неизвестен.Какво пречи на детето да се издаде същия акт за раждане, ако българката е рожденната му майка?
    —цитат от коментар 33 на pamela

    Пречи. Мюретата на др Сорос упорито отказват да кажат коя е майката. В Испания е записано като дете с 2 майки.
    https://www.varna24.bg/novini/Bylgaria/Eto-kakvo-zayavi-kmetut-na-raion-Pancharevo-za-kazusa-Bebe-Sara-1284820

    е само въпрос на време след това да се поиска признаване на полигамните бракове, браковете с малолетни и т.н. - и все ще е "За доброто на децата". Те тия хлъзгави склонове винаги водят до едно - пълно сурване в пропастта.
    —цитат от коментар 56 на Тюфлекчия

    Това е вече факт в страни, които са напред с Реформите. Веднага след като в Швейцария еднополовите бракови станали законни, гендерски непеота издигнали искане с цел постигане на истински прогрес в семейната политика децата да могат да имат повече от двама родители, тъй като "това че има не само биологични родители е факт" (цитат на др Мюлер от организацията на педери и бисексуални "Розов Кръст")
    https://www.20min.ch/story/kinder-sollen-mehr-als-zwei-eltern-haben-koennen-374782839002

  73. 73 Профил на ilt241140127
    ilt241140127
    Рейтинг: 12 Неутрално

    От предходна статия по казуса: "На момиченцето е отказано и британско гражданство, защото по действащите закони на Великобритания гибралтарската му майка не може да предаде гражданство."
    България е изключително либерална страна по възможности за предоставяне на българско гражданство и затова се пробва тук, а не във Великобритания или Испания (Испания е признала брака, но също не дава испанско гражданство на дете от двама родители не исапнци, без значение на пола).
    Всъщност цялата статия е "клик-байт", предизвикал много разнопосочни и гневни кометари за една нищо и никаква инициатива (без реални последствия) на няколко европейски бюрократи.

  74. 74 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1514 Любопитно

    До коментар [#72] от "dosetliv":

    Тъкмо щях да питам за казуса ако е тройка еднополови и родител 3 ли ще има ?

  75. 75 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    До 33 от "pamela":Щото идеята не е да се реши проблемът на детето, а да се унижи България. Тия организации си имат адженда и си я гонят чрез марсисткия съд...."

    Глупости! Достатъчно е да покажат снимките на президента ни и на Тиквата.

  76. 76 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3431 Неутрално

    "...По закон в българския акт за раждане се вписват майката и бащата, а ако майката е самотна и бащата не го е признал пише баща неизвестен...."

    Пише се името на бащата, който е имал добрата воля да го признае (осинови), защото биологичният му баща може да е бил някой нехранимайко, или путьо.
    Лично познавам жени, съжаляващи дълбоко, че са забременели от питекантропи. Да не говорим за случаите на забременели след изнасилване.
    Преди години имах позната, която одобряваше развода на майка си с баща й ненормалник. Не искаше и да го види.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK