Китай вече е световен лидер при ел. автомобилите и ел. батериите за автомобили, като е хванал в контролът си от суровините до крайният продукт, те се закахърили за САЩ...
Бавно, но сигурно зелките от Брюксел започват да вдяват, че те са само слуги на големият брат. Да не би някой да си мисли, че Щатите ще се трогнат от тези вопли? Като се навеждате сега ще си траете. 😂
Завалийките...Китай вече е световен лидер при ел. автомобилите и ел. батериите за автомобили, като е хванал в контролът си от суровините до крайният продукт, те се закахърили за САЩ...
Ко речи? Ти Другарю кво като Китайска Технология имаш Дома? Не направено а измислено от китайчори? Не батерия дето е пройзведена в Китай замърсявайки Природата до степен че Там вече не може да се живее нормално. А измислена от китайци Батерия или Двигател за Ел кола дето Никой друг не е измислил или пройзвел. Смешковци нещасни айде отидете в Кйтай да работите и живеете да си видя колко ще издеяните.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Дойде време всеки да се спасява поеденично. Щатите започчнаха да се измъкват. Резнаха на европците евтините суровини и енергии и субсидират собственото си производство. Някой гризна дръвцето... Е има начини разбиреа се и ще видим как бавно-действащата брюкселска бюрокрация ще отговори. Времето за изправяне на криви краставици отмина, налага се да се взимат истински сериозни решения, но няма истински и сериозни политици.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
Завалийките...Китай вече е световен лидер при ел. автомобилите и ел. батериите за автомобили, като е хванал в контролът си от суровините до крайният продукт, те се закахърили за САЩ...
Каза ли нещо??? Китай е само фабриката. Технологиите са западни. Спират им технологиите и китайската фабрика затваря! САЩ като спряха чиповете за смартфоните, Си го удари на молба, че фабриките трябва да затворят, компаниите да фалират и стотици хиляди китайци да останат без работа. Тогава нищо не се чу за китайско лидерство???
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
След като гръмнаха северен поток и отразяха теоретичните възможности за газ, ще отрежат износа на електрически коли! байдън е касапин! малцина знаят, че той е бил най-яростен поддръжник на времето САЩ да нападнат Ирак. Не че Ирак е цвете за мирисане, но загубите бяха болезнени.
Сумата е доста сериозна и буквално ще изкриви пазара тотално, ако важи само за американски производители. Особено за стартиращ пазар какъвто е този за електромобилите. Реално, ако действа 3-4 години и ЕС не реагира, след това вече няма и какво да се направи. Само за инфо, когато стартира интернет търговията Яхоо избра един китайски търговец “Али Баба” и му наля 1 милиард долара, вижте сега къде е Али Баба спрямо останалите… Но и САЩ не са длъжни да се грижат за европейските фирми, като “Брюксел” спи и има по-важни задачи.
тогава все още дьо Гол се надяваше Франция да стане лидер в Европа, но не стана. Германия ги изпревари, но във Франция живот си живеят. Франсетата роптаят, защото тази година им увеличиха с цели 2 години пенсионната възраст (62 години), но има още да гонят германците с техните 70. Има разправии между САЩ и ЕЪ, но и на двете места се работи активно по изпращането на ДВГ в историята. И причината не е само в зеленото.
"Ти Другарю кво като Китайска Технология имаш Дома?"
А, железният аргумент...
Дядо, ел. автомобилите технологично са на едни 100+ години, първият автомобил е ел, а не ДВГ ако не знаеш. Така, сега да ти го напиша бавно, китайците са водещи във всеки аспект от добивът на суровините, до производството на батериите , до производството на автомобилите и до пазарът на ел. автомобили...
Ето ти за ел. батериите в ел. автомобилите "Asian Dominance in the EV Battery Manufacturing Market Despite the tremendous efforts put forth by the USA and the European countries to lead the EV battery manufacturing market, the top 10 EV battery manufacturing companies remain Asian. At the moment Chinese companies make up almost 56% of the EV battery market, it is 26% Korean and the rest are Japanese." Данните са за последната приключила година 2021...На първо място с 34% глобален пазарен дял е китайската САТЛ...
Така, при ел. автомобилите на първо място данните се за първото полугодие на 2022г. е китайската компания BYD...
Данъчен кредит от $7500 за електромобили, произведени в Северна Америка. Това получават американците, на американския пазар и спрямо американската данъчна система. Какво общо има ЕС? Ама искат да продават в Щатите? Европа налага 10% мито на американски автомобили, а Щатите налагат само 2.5% на европейски возила. И оная работа на онова място и душата в рая, а? Как стават тия работи?
"Европа налага 10% мито на американски автомобили, а Щатите налагат само 2.5% на европейски возила. "
Вярно ли е това? Я бягай да видиш какво е митото налагано от САЩ за пикапи, виж какво е европейското за пикапи и виж какъв е процентът на пикапите на пазарът в САЩ, след тово се прави на знаещ за митата...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
georgievb
Рейтинг: 2380 Весело"Васали молят сюзерена за милост"
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdКартина, масло, първата половина на 21 нек, художник неизвестен.
danvan
Рейтинг: 4394 НеутралноЩе се разберат, за голяма мъка на бункерния оркси главатар и подопечните му
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satvzoran
Рейтинг: 686 НеутралноАми ще трябва да се дотират европейските потребители за покупка на елекро автомобили произведени в Европа
vassilun
Рейтинг: 5230 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "georgievb":
"Васали молят сюзерена за милост"
За какво русоробите молите Путин?
vassilun
Рейтинг: 5230 НеутралноНе е това правилният път, но ако няма споразумение със САЩ, може да се наложи!
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоЗавалийките...
Китай вече е световен лидер при ел. автомобилите и ел. батериите за автомобили, като е хванал в контролът си от суровините до крайният продукт, те се закахърили за САЩ...
Infinitum
Рейтинг: 2989 ВеселоБавно, но сигурно зелките от Брюксел започват да вдяват, че те са само слуги на големият брат. Да не би някой да си мисли, че Щатите ще се трогнат от тези вопли? Като се навеждате сега ще си траете. 😂
daskal1
Рейтинг: 3963 ВеселоДо коментар [#7] от "Infinitum":
Е, не слуги, но в бизнеса е така, "имаш крава пиеш мляко, нямаш крава- доиш котката". :-)
yavooor
Рейтинг: 1596 Неутрално...заяви, че 27-те страни от ЕС "са загрижени...
Загрижени?
Като харчите за педерастии, а не направихте армия е така.
log_on
Рейтинг: 3317 НеутралноПуделчето ЕС се репчи на големия страшен вълк.
хе-хе-хе
dedoliben
Рейтинг: 2511 ЛюбопитноКо речи?
Ти Другарю кво като Китайска Технология имаш Дома?
Не направено а измислено от китайчори?
Не батерия дето е пройзведена в Китай замърсявайки Природата до степен че Там вече не може да се живее нормално.
А измислена от китайци Батерия или Двигател за Ел кола дето Никой друг не е измислил или пройзвел.
Смешковци нещасни айде отидете в Кйтай да работите и живеете да си видя колко ще издеяните. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
sandman
Рейтинг: 975 НеутралноДойде време всеки да се спасява поеденично. Щатите започчнаха да се измъкват. Резнаха на европците евтините суровини и енергии и субсидират собственото си производство. Някой гризна дръвцето... Е има начини разбиреа се и ще видим как бавно-действащата брюкселска бюрокрация ще отговори. Времето за изправяне на криви краставици отмина, налага се да се взимат истински сериозни решения, но няма истински и сериозни политици.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Софианец
Рейтинг: 644 НеутралноОще Де Гол е казал на европейците: "САЩ не са в Европа , а Англия е остров"
Тюфлекчия
Рейтинг: 3084 ВеселоПреди време в тоз форум разни тежки умнокрасиви експерти европеисти празнуваха приемането на този безумен закон, мдаа...
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Quo Vadis?
Рейтинг: 1533 ЛюбопитноМай Бай Дън тръгна по стъпките на лошия Тръмп
quatro_4x3
Рейтинг: 1496 НеутралноКаза ли нещо???
Китай е само фабриката. Технологиите са западни. Спират им технологиите и китайската фабрика затваря!
САЩ като спряха чиповете за смартфоните, Си го удари на молба, че фабриките трябва да затворят, компаниите да фалират и стотици хиляди китайци да останат без работа. Тогава нищо не се чу за китайско лидерство??? Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
b_52_strato
Рейтинг: 1350 ГневноДо коментар [#6] от "ryk511146816":
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!"Китай вече е световен лидер при ел. автомобилите и ел. батериите за автомобили, като е хванал в контролът си от суровините до крайният продукт"
Пишеш абсолютни глупости!
Не просто лъжи, а глупости!
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1483 НеутралноСлед като гръмнаха северен поток и отразяха теоретичните възможности за газ, ще отрежат износа на електрически коли! байдън е касапин! малцина знаят, че той е бил най-яростен поддръжник на времето САЩ да нападнат Ирак. Не че Ирак е цвете за мирисане, но загубите бяха болезнени.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!stoiank
Рейтинг: 1372 НеутралноСумата е доста сериозна и буквално ще изкриви пазара тотално, ако важи само за американски производители. Особено за стартиращ пазар какъвто е този за електромобилите. Реално, ако действа 3-4 години и ЕС не реагира, след това вече няма и какво да се направи. Само за инфо, когато стартира интернет търговията Яхоо избра един китайски търговец “Али Баба” и му наля 1 милиард долара, вижте сега къде е Али Баба спрямо останалите…
Но и САЩ не са длъжни да се грижат за европейските фирми, като “Брюксел” спи и има по-важни задачи.
pontius_glarus
Рейтинг: 3558 Неутралнотогава все още дьо Гол се надяваше Франция да стане лидер в Европа, но не стана. Германия ги изпревари, но във Франция живот си живеят. Франсетата роптаят, защото тази година им увеличиха с цели 2 години пенсионната възраст (62 години), но има още да гонят германците с техните 70.
Има разправии между САЩ и ЕЪ, но и на двете места се работи активно по изпращането на ДВГ в историята. И причината не е само в зеленото.
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#11] от "dedoliben":
"Ти Другарю кво като Китайска Технология имаш Дома?"
А, железният аргумент...
Дядо, ел. автомобилите технологично са на едни 100+ години, първият автомобил е ел, а не ДВГ ако не знаеш.
Така, сега да ти го напиша бавно, китайците са водещи във всеки аспект от добивът на суровините, до производството на батериите , до производството на автомобилите и до пазарът на ел. автомобили...
Ето ти за ел. батериите в ел. автомобилите
"Asian Dominance in the EV Battery Manufacturing Market
Despite the tremendous efforts put forth by the USA and the European countries to lead the EV battery manufacturing market, the top 10 EV battery manufacturing companies remain Asian.
At the moment Chinese companies make up almost 56% of the EV battery market, it is 26% Korean and the rest are Japanese."
Данните са за последната приключила година 2021...На първо място с 34% глобален пазарен дял е китайската САТЛ...
Така, при ел. автомобилите на първо място данните се за първото полугодие на 2022г. е китайската компания BYD...
Хайде бягай да си гледаш внуците...
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#16] от "quatro_4x3":
Коментар 21 е и за теб...
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#17] от "b_52_strato":
А, "трети запознат с фактите"...и за теб коментар 21
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#16] от "quatro_4x3":
Я ми припомни пак, когато тръмп наложи задбрани за внос какво забрани да се вняся в САЩ...
Я също така ми припомни за 5G историята, коя беше технологично изостаналата държава...
Тик Так, тик так, да видим кой ли е прав във реално време...
Lemmy
Рейтинг: 2097 ВеселоДанъчен кредит от $7500 за електромобили, произведени в Северна Америка. Това получават американците, на американския пазар и спрямо американската данъчна система. Какво общо има ЕС? Ама искат да продават в Щатите? Европа налага 10% мито на американски автомобили, а Щатите налагат само 2.5% на европейски возила. И оная работа на онова място и душата в рая, а? Как стават тия работи?
Софианец
Рейтинг: 644 НеутралноДо коментар [#20] от "pontius_glarus":
Де Гол казва, че САЩ и Англия никога няма да се загрижат за Европа. И това няма нищо общо с ДВГ.
ryk511146816
Рейтинг: 1372 ВеселоДо коментар [#25] от "Lemmy":
"Европа налага 10% мито на американски автомобили, а Щатите налагат само 2.5% на европейски возила. "
Вярно ли е това?
Я бягай да видиш какво е митото налагано от САЩ за пикапи, виж какво е европейското за пикапи и виж какъв е процентът на пикапите на пазарът в САЩ, след тово се прави на знаещ за митата...