В България това беше подплатено с щедри гратове / европейски фондове и "правилните фирми" усвоиха парите, без да ги интересува какво става след това... Сигурно и в Париж е било така, но е време да се сложи край и на тази грозотия.
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Вместо да се слага край вероятно е възможно да се подходи интелигентно и всъщност да се намерят решения на проблемите. Например да се постави регистрация, така че наруштелите да бъдат глобявани. Да се обособят стоянки за паркиране, да се ограничи скоростта, наемателите да оставят депозит, който автоматично да се отнема в случай на нарушение...
При всяко нововъведение е така - не всичко може да се уреди за един ден.
Не само в Париж, а въобще от всички градове трябва да я разкарат тази глупост. София включително. Карат като ненормални по тротоарите, хвърлят ги където и както им падне. Полза - никаква. А частните тротинеткаджии също трябва да бъдат глобявани за каране по тртоарите.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Странното е че там където велосипеди не допускат, заради висока скорост - допускат тротинетки с висока скорост. Може да се посъветват рент-а-кар по някои проблеми.
Идеята на тези тротинетки не е лоша, но както често се случва - опорочена от човешката тъпота. От една страна имаш нормални хора, които взимат, ползват според правилата, и накрая остават средвството на видимо и читаво място, така че да се ползва от следващия. Тях обаче никой не ги забелязва просто защото те си карат по нормалния начин. От друга страна обаче имаш тъпунгерите дето карат като бесни и в ущърб на всяко правило, зарязват където им падне (напреки по тротоарите, хвърлени в дерете и да, в реката) - неща, които са видими и дразнят нормалния човек. И в крайна сметка се стига дотук. Едно на ръка, че цялостното задраскване (по френски) е нелепо - със сигурност биха могли да се измислят работещи решения, които да спъват малоумниците.
При цялото ми уважение, към всички различни и алтернативи начини на транспорт в града, това е най-безмисленото съоражение, което се появи. Движат се на където сваря, ту на тротоара, ту на пътното платно, ту на алеите за велосипедисти. Оставят се, кой където свари, нищо че уж им бяха обособили места. Да не говорим, че не виждам бизнес логиката на съществуването им, без субсидии. Сигурно седмично губят по 3-4 такива машини. Редовно виждам захвърлени по деретата и храстите. Вероятно, когато им падне батерията на GPS-a, от фирмата, която ги експлоатира, не могат да ги намерят. За БГ определено не са добра алтернатива на нищо...
Масово се оставят напреки на тротоарите, пред подлези и тн. Това изобщо трябва да е абсолютно забранено. На нормалния човек му иде да ги хвърли в някое дере, като непрекъснато ги намира в краката си, трябва да ги обикаля и може да се спъне и да счупи нещо. Кой ще съдиш тогава!?
Не знам за тези под наем, но аз имам тротинетка и е адски удобно средство за придвижване в града, че и донякъде извън него. Мятам скутерчето в багажника на колата, паркирам някъде и в града само със скутерчето. Дори на вилата го ползвам като совалка между нея и близкия град, когато е твърде горещо за велосипеда - тихо, чист въздух, почти безплатно гориво. В момента дори се заглеждам по офроуд тротинетки, но най-честото оплакване е, че амортисьорите им са прекалено твърди, та ще видим.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
- Същия, който "съдиш", когато се спънеш в разхлабена плочка на тротоара, изхвърлена автомобилна гума, паднал клон, или се подхлъзнеш на мокро жълто паве...
Прочетох статията, както и всички коментари, но единственият проблем, който аз забелязвам, е неспазването на правилника за движение по пътищата. У нас е указано, че скутерите спазват същите правила, както велосипедите. Ако се следи за това, то според мен не би имало проблеми. Между другото, автомобилите в града създават невъобразимо по-големи проблеми, но може би прекалено сме свикнали с тях, че да ги забелязваме. Да не говорим, че нарушаването на правилника за движение е много по-често срещано точно при автомобилите. Напр., напоследък почти не съм попадал на случай, в който автомобилите да спазват предимството на колоездач или водач на скутер по велоалея - все едно такива не съществуват.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
Абсолютно. Рег номера биха разрешили проблема. Както водач на автомобил под наем носи отговорност при нарушаване на правилата за движение така и водач на тротинетка ще носи. Даже не е нужно табели с цифри, достатъчно е всяка тротинетка да има идентификационен чип и да се знае кой я наема по време на нарушението, Нищо повече.
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Имам над 30 г. опит в използването на велосипеда за транспорт в града. Годишно навъртам над два пъти повече километри с колелото, отколкото с колата. Понеже повдигате въпроса, та да ви открехна - никъде в закона не е регламентирано такова предимство. Има общо положение за движещия се отдясно, както и за този, който се движи направо срещу завиващите наляво, но то не винаги важи в града, защото идиотите измислиха двупосочните велоалеи, разположени от едната страна на пътя. А пък за случая, когато велоалеята пресича пътя на автомобилното движение, движещо се направо или отдясно, няма никакви регламентирани правила. Кой според вас е с предимство И ЗАЩО на пл. Руски паметник, където велоалеята преминава от едната страна на бул. „Тотлебен“ на другата, после пресича бул. „Скобелев“, а накрая пресича и бул. „Македония“, та да продължи надолу?
И още нещо - както спомена и някой отгоре, не всички тротинеткаджии са идиоти, има такива, които си карат нормално. Но на нас идиотите ни привличат вниманието. Същото се отнася и за велосипедистите, и за шофьорите (мен например много ме дразнят куриерите с велосипеди, дето разнасят храна. Не знам защо го правят, но е събитие да видя някой, който да се движи по правилата). Всички сме еднакви - каквито сме като пешеходци, такива сме и като велосипедисти, такива сме и като шофьори. Едни спазват правилата, други не. Проблемът при велосипедистите и тротинеткаджиите е, че за тях правилата много по-трудно и рядко се променят, за да отговорят на реалността. Затова и тези проблеми.
Абе, за България си е по-друго - ред коли върху тротоар открай до край - големи, няма риск да се спънеш в тях - просто слизаш на пътното платно и вървиш успоредно на тротоара, докато заобиколиш паркиралите коли.
Тук не става въпрос за скутери обаче. Най-редовно ми се случва да чуя клаксон от тротинетка, вървейки по троаторите, пречим им, видиш ли. Да не говорим, че не ми се е случвало велосипедист или тротинетист да ми спрат на пешеходна пътека, по която велосипедистите така или иначе нямат работа, освен бутайки колелетата си - с други думи и на пътното платно са с предимство. Изобщо през последните няколко години е егати вакханалията, да не си пешеходец понашите улици.
Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
Един път спрях на пешеходна пътека, за да дам предимство на пресичаща майка с количка. Че като заваляха едни благодарности, как за пръв път ѝ се случва някой велосипедист да ѝ спре. Едва не ме разцелува, вероятно само защото бях поизпотен. Почуствах се чак неудобно. Но и гузно, защото си дадох сметка колко много „колеги“ правилата ги нямат за нищо.
- Предимство на велосипедиста, като такъв, не е регламентирано. Аз говоря за случаите, в които велосипедистът като ППС е с предимство - напр. когато велоалеята е част от път с предимство, а автомобил се включва в него от път без предимство. Примерно велоалеята на Ломско шосе - тук най-редовно ми се налага или да изчакам някой, който ми е препречил пътя, за да се включи на Ломско, или да го заобиколя, навлизайки в платното за движение на автомобили. Без значение дали съм с велосипед или скутер. А да не говорим за тия, които правят ляв завой от път с предимство към път без - правят го с голяма скорост (разбираемо) и грам не си дават сметка нито за велосипедисти, нито за пешеходци.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
Ами то туй си е упраленска либерастия. Тия неща с безстопанствеността требе да се предвиждат, но видимо нема капацитет за това. Фактът, че кмето директно иска да ги забрани показва нивото й - невисоко. Не може постоянно да дрънкат за ай-тата и изкуствен интелект, а у същото време да не могат да проследят едни тротинетки карани от тъпанари... Аааа верно, да не им накърним правото на изява на тоталната им вродена простотия.
- На електрическите тротинетки им викат и скутери. Не споря дали е правилно или не. За мен са си електрически тротинетки, но "скутер" се произнася по-лесно.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
И у нас е така. Волните ездачи, не спазват правилата. Но не бих казал, че много ми пречат. Това е полезна доза артистичен хаос в стремящите се към перфектност общества. Ще се радвам, ако се измисли система, в която да си плащат за глупостите. И свободата има цена.
Не съм попаднала - факт, затова и не ми е идвало отвъртре да целувам непознати с велосипеди, за сметка на това понякога ми идва да ги свалям от колелетата с як шамар. :))
Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
Редно е да се забранят, но с едно изключение. Да бъде разрешено да карат такива неща само хора с нестандартна сексуална ориентация и със скорост не по-малка от 80 км/ч
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Със забрани нищо не се постига, освен евентуални ползи за някого, от глоби. Но е и факт, че точно ние в България не можем и не трябва да се сравняваме с един Париж, много сме далече от него по всички параметри. На мен например най ми "харесват" велоалеите в София, защото са "уникални" - точно толкова, колкото са "уникални" и създателите им от ГЕРБ-аджийската клика, винаги започващи и свършващи отникъде до никъде. Отделно се направи всичко възможно да се предизвика конфликт между всички участници в движението като качиха част от велоалеите на тротоара - всеки ден е война за пространство и всеки си мисли, че е прав. За тротинетките, които вдигат 80 км/ч да не говорим, да му мислят тези, които ги карат. Та у нас си е джунгла и всеки се спасява както може, не виждам как при ограниченото пространство ще се угоди на всички, а и като знаем кои са в общината, бъдещето не се очертава розово...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2057 ВеселоПореднта еко-меко безсмислица ;-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!В България това беше подплатено с щедри гратове / европейски фондове и "правилните фирми" усвоиха парите, без да ги интересува какво става след това... Сигурно и в Париж е било така, но е време да се сложи край и на тази грозотия.
Whoops
Рейтинг: 691 НеутралноВместо да се слага край вероятно е възможно да се подходи интелигентно и всъщност да се намерят решения на проблемите. Например да се постави регистрация, така че наруштелите да бъдат глобявани. Да се обособят стоянки за паркиране, да се ограничи скоростта, наемателите да оставят депозит, който автоматично да се отнема в случай на нарушение...
При всяко нововъведение е така - не всичко може да се уреди за един ден.
Хриси
Рейтинг: 1490 НеутралноНе само в Париж, а въобще от всички градове трябва да я разкарат тази глупост. София включително. Карат като ненормални по тротоарите, хвърлят ги където и както им падне. Полза - никаква. А частните тротинеткаджии също трябва да бъдат глобявани за каране по тртоарите.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.bruno__dante
Рейтинг: 747 Неутралноважна новина
а за нексото нещичко?
Imaginary Friend
Рейтинг: 678 НеутралноПредставете си само ако хората у нас се дразнеха толкова на автомобилите, които заемат тротоара, колкото на тротинетките, които го правят.
Не цъкам плюсове и минуси.Deaddark
Рейтинг: 2066 НеутралноДо коментар [#3] от "Хриси":
Странното е че там където велосипеди не допускат, заради висока скорост - допускат тротинетки с висока скорост. Може да се посъветват рент-а-кар по някои проблеми.
panzer
Рейтинг: 13 НеутралноИдеята на тези тротинетки не е лоша, но както често се случва - опорочена от човешката тъпота. От една страна имаш нормални хора, които взимат, ползват според правилата, и накрая остават средвството на видимо и читаво място, така че да се ползва от следващия. Тях обаче никой не ги забелязва просто защото те си карат по нормалния начин. От друга страна обаче имаш тъпунгерите дето карат като бесни и в ущърб на всяко правило, зарязват където им падне (напреки по тротоарите, хвърлени в дерете и да, в реката) - неща, които са видими и дразнят нормалния човек. И в крайна сметка се стига дотук.
Едно на ръка, че цялостното задраскване (по френски) е нелепо - със сигурност биха могли да се измислят работещи решения, които да спъват малоумниците.
spiegel
Рейтинг: 1969 НеутралноЕ, някъде доста бързо тази напаст започна да предизвиква ответна реакция.
Скиорски
Рейтинг: 557 НеутралноДо коментар [#7] от "panzer":
Изцяло съм съгласен, но към "тъпота" бих добавил "+простотия"
dobrevk
Рейтинг: 149 НеутралноПри цялото ми уважение, към всички различни и алтернативи начини на транспорт в града, това е най-безмисленото съоражение, което се появи.
Движат се на където сваря, ту на тротоара, ту на пътното платно, ту на алеите за велосипедисти.
Оставят се, кой където свари, нищо че уж им бяха обособили места.
Да не говорим, че не виждам бизнес логиката на съществуването им, без субсидии. Сигурно седмично губят по 3-4 такива машини. Редовно виждам захвърлени по деретата и храстите. Вероятно, когато им падне батерията на GPS-a, от фирмата, която ги експлоатира, не могат да ги намерят.
За БГ определено не са добра алтернатива на нищо...
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#4] от "bruno__dante":
Чети ПИК - там сичко пише 😁😁 не четеш ли ПИК
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#1] от "Нелсън Мандела":
Ша кайш, че от яд ги чупите тез тротинетки - .ахти талибаноте дето сте 😁😁
bruno__dante
Рейтинг: 747 НеутралноДо коментар [#11] от "Тони КОСТОВ":Чети ПИК - там сичко пише
ногу правилно си са ориентирал!
Тангра
Рейтинг: 847 ГневноМасово се оставят напреки на тротоарите, пред подлези и тн. Това изобщо трябва да е абсолютно забранено. На нормалния човек му иде да ги хвърли в някое дере, като непрекъснато ги намира в краката си, трябва да ги обикаля и може да се спъне и да счупи нещо. Кой ще съдиш тогава!?
keen
Рейтинг: 1724 НеутралноНе знам за тези под наем, но аз имам тротинетка и е адски удобно средство за придвижване в града, че и донякъде извън него.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"Мятам скутерчето в багажника на колата, паркирам някъде и в града само със скутерчето. Дори на вилата го ползвам като совалка между нея и близкия град, когато е твърде горещо за велосипеда - тихо, чист въздух, почти безплатно гориво.
В момента дори се заглеждам по офроуд тротинетки, но най-честото оплакване е, че амортисьорите им са прекалено твърди, та ще видим.
keen
Рейтинг: 1724 Неутрално- Същия, който "съдиш", когато се спънеш в разхлабена плочка на тротоара, изхвърлена автомобилна гума, паднал клон, или се подхлъзнеш на мокро жълто паве...
Прочетох статията, както и всички коментари, но единственият проблем, който аз забелязвам, е неспазването на правилника за движение по пътищата. У нас е указано, че скутерите спазват същите правила, както велосипедите. Ако се следи за това, то според мен не би имало проблеми.
Между другото, автомобилите в града създават невъобразимо по-големи проблеми, но може би прекалено сме свикнали с тях, че да ги забелязваме. Да не говорим, че нарушаването на правилника за движение е много по-често срещано точно при автомобилите. Напр., напоследък почти не съм попадал на случай, в който автомобилите да спазват предимството на колоездач или водач на скутер по велоалея - все едно такива не съществуват. ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
danvan
Рейтинг: 4677 Неутрално[quote#2:"Whoops"][/quote]
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatАбсолютно. Рег номера биха разрешили проблема. Както водач на автомобил под наем носи отговорност при нарушаване на правилата за движение така и водач на тротинетка ще носи. Даже не е нужно табели с цифри, достатъчно е всяка тротинетка да има идентификационен чип и да се знае кой я наема по време на нарушението, Нищо повече.
Velocio
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#16] от "keen":
“Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛Имам над 30 г. опит в използването на велосипеда за транспорт в града. Годишно навъртам над два пъти повече километри с колелото, отколкото с колата. Понеже повдигате въпроса, та да ви открехна - никъде в закона не е регламентирано такова предимство. Има общо положение за движещия се отдясно, както и за този, който се движи направо срещу завиващите наляво, но то не винаги важи в града, защото идиотите измислиха двупосочните велоалеи, разположени от едната страна на пътя. А пък за случая, когато велоалеята пресича пътя на автомобилното движение, движещо се направо или отдясно, няма никакви регламентирани правила. Кой според вас е с предимство И ЗАЩО на пл. Руски паметник, където велоалеята преминава от едната страна на бул. „Тотлебен“ на другата, после пресича бул. „Скобелев“, а накрая пресича и бул. „Македония“, та да продължи надолу?
И още нещо - както спомена и някой отгоре, не всички тротинеткаджии са идиоти, има такива, които си карат нормално. Но на нас идиотите ни привличат вниманието. Същото се отнася и за велосипедистите, и за шофьорите (мен например много ме дразнят куриерите с велосипеди, дето разнасят храна. Не знам защо го правят, но е събитие да видя някой, който да се движи по правилата). Всички сме еднакви - каквито сме като пешеходци, такива сме и като велосипедисти, такива сме и като шофьори. Едни спазват правилата, други не. Проблемът при велосипедистите и тротинеткаджиите е, че за тях правилата много по-трудно и рядко се променят, за да отговорят на реалността. Затова и тези проблеми.
Velocio
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#17] от "danvan":
“Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛То и сега се знае. Нали от вашия телефон с приложението се плаща за услугата. Във всеки момент се знае кой какво кара.
lalleen
Рейтинг: 543 НеутралноАбе, за България си е по-друго - ред коли върху тротоар открай до край - големи, няма риск да се спънеш в тях - просто слизаш на пътното платно и вървиш успоредно на тротоара, докато заобиколиш паркиралите коли.
frisky
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#16] от "keen":
Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633Тук не става въпрос за скутери обаче.
Най-редовно ми се случва да чуя клаксон от тротинетка, вървейки по троаторите, пречим им, видиш ли.
Да не говорим, че не ми се е случвало велосипедист или тротинетист да ми спрат на пешеходна пътека, по която велосипедистите така или иначе нямат работа, освен бутайки колелетата си - с други думи и на пътното платно са с предимство.
Изобщо през последните няколко години е егати вакханалията, да не си пешеходец понашите улици.
Velocio
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#21] от "frisky":
“Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛Не сте попадал на мен :)))
Един път спрях на пешеходна пътека, за да дам предимство на пресичаща майка с количка. Че като заваляха едни благодарности, как за пръв път ѝ се случва някой велосипедист да ѝ спре. Едва не ме разцелува, вероятно само защото бях поизпотен. Почуствах се чак неудобно. Но и гузно, защото си дадох сметка колко много „колеги“ правилата ги нямат за нищо.
keen
Рейтинг: 1724 Неутрално- Предимство на велосипедиста, като такъв, не е регламентирано. Аз говоря за случаите, в които велосипедистът като ППС е с предимство - напр. когато велоалеята е част от път с предимство, а автомобил се включва в него от път без предимство. Примерно велоалеята на Ломско шосе - тук най-редовно ми се налага или да изчакам някой, който ми е препречил пътя, за да се включи на Ломско, или да го заобиколя, навлизайки в платното за движение на автомобили. Без значение дали съм с велосипед или скутер.
А да не говорим за тия, които правят ляв завой от път с предимство към път без - правят го с голяма скорост (разбираемо) и грам не си дават сметка нито за велосипедисти, нито за пешеходци. ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
Хи-хи
Рейтинг: 1619 НеутралноАми то туй си е упраленска либерастия. Тия неща с безстопанствеността требе да се предвиждат, но видимо нема капацитет за това. Фактът, че кмето директно иска да ги забрани показва нивото й - невисоко. Не може постоянно да дрънкат за ай-тата и изкуствен интелект, а у същото време да не могат да проследят едни тротинетки карани от тъпанари... Аааа верно, да не им накърним правото на изява на тоталната им вродена простотия.
keen
Рейтинг: 1724 Неутрално- На електрическите тротинетки им викат и скутери. Не споря дали е правилно или не. За мен са си електрически тротинетки, но "скутер" се произнася по-лесно. ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
magnas
Рейтинг: 1040 НеутралноИ у нас е така.
Волните ездачи, не спазват правилата.
Но не бих казал, че много ми пречат.
Това е полезна доза артистичен хаос в стремящите се към перфектност общества.
Ще се радвам, ако се измисли система, в която да си плащат за глупостите.
И свободата има цена.
frisky
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#22] от "Velocio":
Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633Не съм попаднала - факт, затова и не ми е идвало отвъртре да целувам непознати с велосипеди, за сметка на това понякога ми идва да ги свалям от колелетата с як шамар. :))
Günther
Рейтинг: 1782 ВеселоРедно е да се забранят, но с едно изключение. Да бъде разрешено да карат такива неща само хора с нестандартна сексуална ориентация и със скорост не по-малка от 80 км/ч
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472geordgeo
Рейтинг: 1152 ЛюбопитноСъс забрани нищо не се постига, освен евентуални ползи за някого, от глоби. Но е и факт, че точно ние в България не можем и не трябва да се сравняваме с един Париж, много сме далече от него по всички параметри. На мен например най ми "харесват" велоалеите в София, защото са "уникални" - точно толкова, колкото са "уникални" и създателите им от ГЕРБ-аджийската клика, винаги започващи и свършващи отникъде до никъде. Отделно се направи всичко възможно да се предизвика конфликт между всички участници в движението като качиха част от велоалеите на тротоара - всеки ден е война за пространство и всеки си мисли, че е прав. За тротинетките, които вдигат 80 км/ч да не говорим, да му мислят тези, които ги карат. Та у нас си е джунгла и всеки се спасява както може, не виждам как при ограниченото пространство ще се угоди на всички, а и като знаем кои са в общината, бъдещето не се очертава розово...
Kosta Delev
Рейтинг: 709 НеутралноИ защо полицията бездейства!? Всяко едно действие е регистрирано в сайта на доставчика на услугата и се знае много добре кой го е извършил.
Тангра
Рейтинг: 847 Неутрално[quote#16:"keen"][/quote]
Шегуваш се сигурно?
При автомобилите е най-често нарушението на правилника!?
Колоездачите и мотоциклетистите карат БЕЗ ПРАВИЛНИК!!!
Това влизане в заета лента, и лавиране между колите, а колоездачите не признават светофари, пешеходни зони и тн, не ми се изброява.