България е против още един зелен стандарт за автомобилите - "Евро 7"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1856 Весело

    Кой ни пита ?? Какво казва господаря е важното :)

  2. 2 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 963 Неутрално

    О, не, как може да се иска по-ограничени емисии. Ако двигателя не дими като кюмбе истински двигател ли е?

  3. 3 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    Лоши, ганювски българи.
    Не разбират изтънчената възвишена мисъл на зеления бюрократ.
    Дето му се плаща под бюрото.

  4. 4 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2569 Разстроено

    Ние не искаме да дишаме чист въздух, и искаме и на другите да пречим!

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  5. 5 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Явно ни питат, както всички останали.

    Иначе само заради това "По този начин се удвояват изискванията за дълготрайност, съществуващи съгласно правилата на Евро 6" си струва да се подкрепи. При все, че у нас се радваме на изключително стар автопарк (и всеки дизелов Пасат, който все още се движи), подобен напън трябва да радва и най-задръстения Ганьо.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  6. 6 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    А защо не Евро 77 !?

    А, това сте вие, Щирлиц!

  7. 7 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    Ние не искаме да дишаме чист въздух, и искаме и на другите да пречим!
    —цитат от коментар 4 на plamen_b


    Либераст, Евро 6 духа само маргаритки.

  8. 8 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1405 Неутрално

    България под мъдрото и крадливо ръководство на ГЕРБ е станала смърдяща дупка, естествено ще се откаже от всякакви прилични стандарти

  9. 9 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    Явно ни питат, както всички останали.Иначе само заради това "По този начин се удвояват изискванията за дълготрайност, съществуващи съгласно правилата на Евро 6" си струва да се подкрепи. При все, че у нас се радваме на изключително стар автопарк (и всеки дизелов Пасат, който все още се движи), подобен напън трябва да радва и най-задръстения Ганьо.
    —цитат от коментар 5 на Imaginary Friend


    Заклетите ганьовци сме на хонди с газово.

    Пишман-мутретата карат немски таралясници.

    А бай-либераст кара теслА или оди пеш, или шофира яхта или прайвът джет, според джоба и "заслугите". При соца (и нео-соца в т.ч.) нещата са по заслуги.

  10. 10 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Весело

    Обикновено няма лошо но при нас трябва да влезе евро 6 когато в останалата част от ЕС влиза евро 7..

  11. 11 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    ""Евро 7" е първият стандарт в световен мащаб, който регулира не само емисиите от изпускателната тръба, но и определя допълнителни ограничения за емисиите на прахови частици от спирачките и правила за емисиите на пластмасови микрочастици от гумите."
    ================
    Докато 500 милиона европейци се чудят какви глупости да направят, как да се прекарат в името на глобалната чистота, а шест и половина милиарда двукраки цапат общия въздух, европейците ще са прекарани.
    Къш но смахнотот Евро 7!
    То и затова се казва Евро, другите не го бръснат.

    Еретик
  12. 12 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Заради изключително лошите пътища у нас, това тук е неприложимо, защото в тези условия гумите са изложени на много по-бързо износване. Съответно отделените прахови частици от гумите ще са в пъти повече от която и да било друга нормална страна от ЕС.
    А ние няма да си оправим пътищата в обозримо бъдеще, това е сигурно.

    Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
  13. 13 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 963 Неутрално

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":

    Викаш няма значение дали тези 500 милиона пазят по-чисто, нека цапат. Силна логика.

  14. 14 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1411 Весело

    Разбира се, нали Ганьо трябва да продължи да кара 20 дизел със ивица черен смог след себе си?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  15. 15 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Лоши, ганювски българи.Не разбират изтънчената възвишена мисъл на зеления бюрократ.Дето му се плаща под бюрото.
    —цитат от коментар 3 на Тангра

    - И кой му плаща?
    Някой с астма сигурно, дето не ще да диша прахоляк ли?

    Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
  16. 16 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Много важно! Вече 20% от продажбите на автомобили в Европа са електрички, а отделно Китай навлиза ударно. Потребителите сами се обръщат към електрически автомобили.

  17. 17 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":

    Праховите и пластмасовите частици замърсяват на мястото където е колата а не общия планетарен въздух така, че коментара ти не е на място..

  18. 18 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Аз съм 100%, така да се изтласката 10та ръка автомобилите и без това са прекалено много. Автомобилът трябва да е скъпо удоволствие за тези, които имат пари, в същото време трябва обществения транспорт да стане на много високо ниво.

    Огледайте се колко сме задръстени от коли, от които 90% просто седят. А едно нещо, което изразходва енергия колкото на 100 коня, вози 1 човек, който тежи между 40 и 90 кг.

    Но понеже е голяма мода да имаш кола, комплекс от Бай Тошово време, никой не може да си представи, че може да няма кола...

  19. 19 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 749 Неутрално

    О, не, как може да се иска по-ограничени емисии. Ако двигателя не дими като кюмбе истински двигател ли е?
    —цитат от коментар 2 на fantomas


    ЕВРО 6 като кюмбе ли гори?
    Реално този стандарт ще засили интереса към старите автомобили. Шкода например обявиха, че няма да има смисъл да произвеждат малолитражки като "Фабия" и ще прекратят производството и.

  20. 20 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#5] от "Imaginary Friend":

    Те и сега могат да ги направят дълготрайни, но една кола вместо 60 хил. ще струва 100 хил.
    Най-екологично е да се карат старите коли, макар и да изпускат повече СО2. За да се произведе една нова, ако ще и Евро-8 да е, трябва да се изкопаят тонове земя, за да се изкарат един тон стомана, 100 кг алуминий, 50 кг мед, 300 кг. гума и пластмаса, и т.н. Всичко това се копае, взривява, рафинира, пречиства, пренася, и става с много тонове дизел и енергия. Което замърсява повече, отколкото ще е намалението на емисите на новата кола спрямо старата, която искат да бракуват.

  21. 21 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2885 Неутрално

    Цялата тази истерия с евро сертификатите на двигателите, електрическите коли, нулевият отпечатък и тям подобни мантри трябва да спре и трезво да се прецени подобен рязък преход какво влияние ще има върху обществото. Защото силовото налагане на нови технологии в разрез с пазарните принципи прави така, че обществото страда и обеднява, за сметка на единици, които печелят милиони.

  22. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Любопитно

    Какво е това "изглежда се противопостави"?! Противопостави ли се, и ако да, с какви мотиви!?

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  23. 23 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Весело

    Много важно! Вече 20% от продажбите на автомобили в Европа са електрички, а отделно Китай навлиза ударно. Потребителите сами се обръщат към електрически автомобили.
    —цитат от коментар 16 на Dankol


    Един приятел програмист живее в 100 годишна панелка със соц мебели под наем (в Младост) и си купи теслА за 100к.
    Не е либераст, просто е млад (и глупав)).

  24. 24 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Весело

    Който (либераст) кара теслА, пръв да хвърли камък.

    Чакам троловете да се изкажат, каква кола карат и за какви пари. И колко мърси.

    И веганската им храна отделя ли метан при усвояване.

  25. 25 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Аз съм 100%, така да се изтласката 10та ръка автомобилите и без това са прекалено много. Автомобилът трябва да е скъпо удоволствие за тези, които имат пари, в същото време трябва обществения транспорт да стане на много високо ниво. .
    —цитат от коментар 18 на Kyncho Kynchev

    Знаем, че точно това е идеята на цялата политика - богатите да карат Тесли, а бедните на рейса.
    Добре, че си го признавате.

  26. 26 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ""=================== Докато 500 милиона европейци се чудят какви глупости да направят, как да се прекарат в името на глобалната чистота, а шест и половина милиарда двукраки цапат общия въздух, европейците ще са прекарани. Къш но смахнотот Евро 7!То и затова се казва Евро, другите не го бръснат.
    —цитат от коментар 11 на Костадин Иванов


    Веднъж бяхме на заведение за пушачи. На 20, от 21 маси се пушеше, но аз забраних на нашата маса да се пуши, с аргумента че така ще дишаме чист въздух и да не се вмирисват дрехите ни.... много ми се смяха.
    Някои евроидиоти така си я мислят работата. Такива калинки като Габриели, Майдели Борели, Ушита и т. н. неомрксистчета.

  27. 27 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Весело

    До коментар [#5] от "Imaginary Friend":Те и сега могат да ги направят дълготрайни, но една кола вместо 60 хил. ще струва 100 хил.Най-екологично е да се карат старите коли, макар и да изпускат повече СО2. За да се произведе една нова, ако ще и Евро-8 да е, трябва да се изкопаят тонове земя, за да се изкарат един тон стомана, 100 кг алуминий, 50 кг мед, 300 кг. гума и пластмаса, и т.н. Всичко това се копае, взривява, рафинира, пречиства, пренася, и става с много тонове дизел и енергия. Което замърсява повече, отколкото ще е намалението на емисите на новата кола спрямо старата, която искат да бракуват.
    —цитат от коментар 20 на Камен


    Това е най-голямата истина, която е табу.
    Не е изгодно на медиите да говорят това.
    Не е на дневен ред.

  28. 28 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Българското правителство за пореден път показва колко е късогледа.
    В България умират прездевременно 15 000 от мръсен въздух, въпросните държавници били против колите да станат по- чисти.

  29. 29 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Трябва да се забрани на хора над 80 годишна възраст да имат книжки.
    Трябва коли, които са на повече от 20 години притежанието им да бъде много скъпо удоволствие.

    Само с тези две неща, ще видите, колко парко места ще се освободят.

  30. 30 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тангра":

    Явно е от провинцията и не му се дават 300 бона за панелката в Младост. Има си жилище в родния си град и ще се върне там. А след 7-8 години като тръгне да си продава Тесла -та, ще се разбере дали е бил глупав или умен! То каквато и кола да си беше купил - все има амортизация, гориво, ремонт, данъци, обезценяване и т.н.

  31. 31 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2106 Весело

    Какво е стандарт "Евро 7"

    "Евро 7" е първият стандарт в световен мащаб, който регулира не само емисиите от изпускателната тръба, но и определя допълнителни ограничения за емисиите на прахови частици от спирачките и правила за емисиите на пластмасови микрочастици от гумите.
    —цитат от коментар 0 на статията


    И един въпрос?!?
    А бе тия, нормални ли са бе?!?

  32. 32 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Гневно

    "Екологични стандарти" - my ass! Начина, по който се налагат електроколите е същия, по който навремето се налагаха ТКЗС-тата. Аман от тоя еврокомунизъм!

  33. 33 Профил на Припознах   Литекс
    Припознах Литекс
    Рейтинг: 653 Неутрално

    За да просъществува неолибералния икономически модел, при който растежът е основан на потреблението, в условия, в които пазарът няма накъде повече да се разширява, е необходимо да се измислят нови стоки, които потребителите да закупуват.
    Нов тип автомобили и нови консумативи, електрическо задвижване и батерии, които се сменят на всеки 5-10 години, нов тип енергийно захранване за бита, солари и електроуреди с ограничен срок на експлоатация, нов тип гуми без отделящи се частици при триене, нов тип спирачни системи без феродови дискове, нов тип прибори и машини ....
    Потребителите постоянно трябва да закупуват нещо ново и това да не спира.

  34. 34 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2106 Весело

    Стандартът предвижда пределните стойности на емисиите от леки автомобили, лекотоварни автомобили, автобуси и камиони, да бъдат въведени в единна система, като се поставят едни и същи ограничения, независимо от това дали превозното средство използва бензин, дизелово гориво, електрическо задвижване или алтернативни горива.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Усещате ли, накъде вървят нещата?
    В скоро време ще трябва да се разделите
    с моторните си превозни средства,
    защото няма да можете да платите
    за глупостите, които тези негодници
    са способни да измислят!

  35. 35 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    Тук има и една малка подробност, че на Запад автомобили над 30 г се водят олдтаймъри и за тях няма ограничения. А след 35-та ще трябва да ползват еко-горива.

    В това отношение в България сме ударени от Евро*-стандартите, защото старите коли тук са си просто стари, а не "олдаймъри".

  36. 36 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    В Китай вече някои месеци има над 30% дял на зареждаемите там даже не го правят толкова от екологични колкото икономически съображения а Хонда и Нисан имат огромни спадове защото нямат много електромобили.. Тесла 2, ИД2 и подобни ще навлязат до 1-2 години за от 25 хил евро

  37. 37 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2106 Весело

    Разширява се обхватът на изпитванията в пътни условия на нови автомобили, включително температури до 45 °C или кратки маршрути, типични за ежедневните пътувания. Съответствието на леките и лекотоварните автомобили ще бъде проверявано, докато тези превозни средства изминат 200 хил. километра и достигнат 10 години. По този начин се удвояват изискванията за дълготрайност, съществуващи съгласно правилата на Евро 6/VI (100 хил. километра и 5 години). Подобни увеличения ще се въведат и за автобусите и камионите.
    —цитат от коментар 0 на статията



    И пак да попитам!
    А бе тия, нормални ли са бе?

    Хора, дето не могат да проконтролират,
    дебелината на асфалта по магистралите си,
    щели да контролират тия глупости
    дето са ги записали?!?

    Майко мила, каква корупция се задава!!!

  38. 38 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тангра":Явно е от провинцията и не му се дават 300 бона за панелката в Младост. Има си жилище в родния си град и ще се върне там. А след 7-8 години като тръгне да си продава Тесла -та, ще се разбере дали е бил глупав или умен! То каквато и кола да си беше купил - все има амортизация, гориво, ремонт, данъци, обезценяване и т.н.
    —цитат от коментар 30 на Dankol


    Какво предполагаш ще стане след 7-8 години?
    Ще е интересно разписано. Имотите, еди колко си, теслите, еди колко си, наемите, еди колко си.
    Теслата ще струва 2но?
    И ако се ожени, в Теслата ли ще живеят с челядта?

  39. 39 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    "Екологични стандарти" - my ass! Начина, по който се налагат електроколите е същия, по който навремето се налагаха ТКЗС-тата. Аман от тоя еврокомунизъм!
    —цитат от коментар 32 на jazzdevil


    Няма нищо лошо в електромобилите, просто за сега са прекалено скъпи за масата, поне в България. Още по-лошото е, че електромобил втора ръка не е толкова смислена покупка, колкото ДВГ. Един ДВГ може да се отремонтира на ниска цена и да даяни още толкова. Електромобил не може, защото при него батерията е проблемна, не се ремонтира, а новата вдига цената до тази на нов автомобил.

  40. 40 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 403 Неутрално

    "Автомобилният транспорт е най-големият източник на замърсяване на въздуха." - това е опашата лъжа!

    1 милион коли запалени за 24 часа замърсяват, колкото Марица изток за 2 часа.

    Хайде, измислете нещо друго, боклуци лъжливи!

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  41. 41 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    То каквато и кола да си беше купил - все има амортизация ...
    —цитат от коментар 30 на Dankol


    Има при всички, но при електромобилите е фатална амортизацията. Писах в #39 защо.

  42. 42 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    "Автомобилният транспорт е най-големият източник на замърсяване на въздуха." - това е опашата лъжа!1 милион коли запалени за 24 часа замърсяват, колкото Марица изток за 2 часа.Хайде, измислете нещо друго, боклуци лъжливи!
    —цитат от коментар 40 на Johnnie Glupavia


    +++

    В България автомобилния парк, например в София, участва в замърсяването с дял под 15%. Т.е. преди да се стигне до МПС-тата, има много други замърсители да се чистят. Евростандартите тук само ще ни свалят стандарта, без да се постигне значим ефект с качеството на въздуха.

  43. 43 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#40] от "Johnnie Glupavia":

    Как изчисли колко замърсяват 1 000 000 коли едновременно? Освен това Марицата не се намира в силно населен район както колите иначе не съм от тези които са за кюмюр до последно а само докато е нужно а най-вече зимата ще е нужно..

  44. 44 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1556 Весело

    До коментар [#8] от "alg57373608":

    България под мъдрото и крадливо ръководство на ГЕРБ е станала смърдяща дупка, естествено ще се откаже от всякакви прилични стандарти
    Българското автомобилно производство ще се пренасочи към модел "Флинстоун 55"

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    До коментар [#11] от "Костадин Иванов":Викаш няма значение дали тези 500 милиона пазят по-чисто, нека цапат. Силна логика.
    —цитат от коментар 13 на fantomas


    Значение има, но влиянието му е пресилено.
    Запитай се, защо любимите ви американци не се откажат от големите двигатели, пикапите и пълноразмерните автомабили?
    Ааааа, боговете не можем да питаме!
    Попадал ли си в задръстване, когато филтърът на някого с Евро 4 или нагоре се запали?
    Гадно а? А уж е за екология.
    Налагайки ограничения само на ЕС, ние влизаме в икономическо надбягване, в което само ние сме с противогаз.

    Еретик
  46. 46 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1415 Любопитно

    До коментар [#1] от "dejmos":

    ГАЗ и УАЗ с какъв еко стандарт са, кюмюр 8 предполагам?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  47. 47 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    не знам при нас в България дали изобщо ще има някакво подобрение, докато отрепките на шайката се намират в държавните институции.

    гербиджа подписа (от името на държавата) разрешение на боклука ковачки да изгори 500 000 ТОНА пластмасови отпадъци.

    ако ще евро 20 да има, това едва ли ще повлияе някакси на чистотата на въздуха.

  48. 48 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#45] от "Костадин Иванов":

    В момента в САЩ се строят сума ти и заводи за батерии на корейски фирми, Тесла, Панасоник и други и преминават усилено на ток. В Калифорния (най-населения щат) най-продаваните модели са на Тесла

    https://electrek.co/2023/05/15/tesla-extends-lead-in-california-nearly-1-4-of-new-vehicles-have-plugs/

  49. 49 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Аз съм 100%, така да се изтласката 10та ръка автомобилите и без това са прекалено много. Автомобилът трябва да е скъпо удоволствие за тези, които имат пари, в същото време трябва обществения транспорт да стане на много високо ниво. Огледайте се колко сме задръстени от коли, от които 90% просто седят. А едно нещо, което изразходва енергия колкото на 100 коня, вози 1 човек, който тежи между 40 и 90 кг.Но понеже е голяма мода да имаш кола, комплекс от Бай Тошово време, никой не може да си представи, че може да няма кола...
    —цитат от коментар 18 на Kyncho Kynchev


    Че има неподвижни таралясници - има. Но и на запад от Загреб има много коли, които не са семейни, а лични.
    Отделно, че тук, във форума, всички се правят на интересни, но ако се каже, че ще увеличават дънъка на колите над 14 години, изведнъж ще се появят много "социално милостиви" Познай защо.

    Еретик
  50. 50 Профил на qxl01587146
    qxl01587146
    Рейтинг: 68 Неутрално

    Колко в Брюксел са на коне и магарета, чисто е . Къде се е чуло и видяло магаре с гърне отзад

  51. 51 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Правилно решение на България.

  52. 52 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1618 Любопитно

    Според мен е крайно време Европа да започне да налага еко стандарти на останалия свят не само на себе си.
    Например, наказателни мита на стоките от страни, не спазващи екологичните стандарти

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  53. 53 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Който (либераст) кара теслА, пръв да хвърли камък.Чакам троловете да се изкажат, каква кола карат и за какви пари. И колко мърси.И веганската им храна отделя ли метан при усвояване.
    —цитат от коментар 24 на Тангра


    Без да съм трол /безплатно защитавам мнения и каузи/ приемам предизвикателството.
    Карам БМВ 525 дизел, 2011г, модел Ф11, което означава комби, 204 коня. Колко мърси да гледат маниаците, Евро 5 е, ДПФ не е рязан.
    Цена - 25 000 български.
    За храната.... предпочитам салата пред малотраен салам, но ям и пържоли.
    Айде еколози....

    Еретик
  54. 54 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 1985 Весело

    До коментар [#50] от "qxl01587146":

    Не знам за коне но Бенелюкс и Скандинавия са на велосипеди сигурно щото не са "богаташи" като нас

  55. 55 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    Евро 8 ще се постигне само с велосипеди ,а Евро 9 само пеша ,като подметките ви трябва да са от естествен корк и не освобождава вредни частици

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  56. 56 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    До коментар [#16] от "Dankol":

    Така е , в много Европейски столици вече и някои от такситата са електрички !

  57. 57 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Евро 8 ще се постигне само с велосипеди ,а Евро 9 само пеша ,като подметките ви трябва да са от естествен корк и не освобождава вредни частици
    —цитат от коментар 55 на Dr_Doolittle


    Ще забранят и изпотяването.

    Еретик
  58. 58 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1415 Любопитно

    До коментар [#55] от "Dr_Doolittle":

    Това са т.нар. 15 минутни градове от концепцията за the great reset

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  59. 59 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1713 Неутрално

    Евро 8 ще се постигне само с велосипеди ,а Евро 9 само пеша ,като подметките ви трябва да са от естествен корк и не освобождава вредни частици
    —цитат от коментар 55 на Dr_Doolittle


    Е ти пък, за Евро 7 е достатъчно едни педали да си монтираш. Хем здравословно, а за Евро 8 ще спираш без да пипаш спирачката - като Барни у семейство Флинкстон ,

  60. 60 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 394 Неутрално

    [quote#39:"пРезидента!"][/quote]

    Специално "батериите" на Тесла са ремонтопригодни.
    Те са съставени от много клетки, разглобяват се, тестират се, и се заменят неработещите.

    В ютюб има много клипове по темата.

    чета faktor.bg
  61. 61 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1415 Любопитно

    До коментар [#52] от "biss Mark":

    Заради Евро изискванията в mobile.de има марки и модели обявени като NON EU

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  62. 62 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 394 Неутрално

    До коментар [#1] от "dejmos":ГАЗ и УАЗ с какъв еко стандарт са, кюмюр 8 предполагам?
    —цитат от коментар 46 на Consumer


    Някъде четох, че руснаците вече са премахнали евростандартите, заради санкциите.

    Лада сега официално май са на ниво евро 2.

    чета faktor.bg
  63. 63 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    До коментар [#5] от "Imaginary Friend":Те и сега могат да ги направят дълготрайни, но една кола вместо 60 хил. ще струва 100 хил.Най-екологично е да се карат старите коли, макар и да изпускат повече СО2. За да се произведе една нова, ако ще и Евро-8 да е, трябва да се изкопаят тонове земя, за да се изкарат един тон стомана, 100 кг алуминий, 50 кг мед, 300 кг. гума и пластмаса, и т.н. Всичко това се копае, взривява, рафинира, пречиства, пренася, и става с много тонове дизел и енергия. Което замърсява повече, отколкото ще е намалението на емисите на новата кола спрямо старата, която искат да бракуват.
    —цитат от коментар 20 на Камен


    Ти не мислиш ли, че при производството на коли не се използват материали добити чрез рециклиране? Старите коли, които ги изкупуват какво ги правят? Дробят ги и ги рециклират, а с това се правят нови стоки. Гумата се прави от петрол, за нея не е нужно да се копае в земята. Пластмасата се рециклира и се прави нова.

  64. 64 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    [quote#39:"пРезидента!"]
    —цитат от коментар 60 на Destino
    Специално "батериите" на Тесла са ремонтопригодни.Те са съставени от много клетки, разглобяват се, тестират се, и се заменят неработещите.В ютюб има много клипове по темата.[/quote]

    Всички батерии за ЕА са направени от много клетки. Няма как иначе.

  65. 65 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Аз съм 100%, така да се изтласката 10та ръка автомобилите и без това са прекалено много. Автомобилът трябва да е скъпо удоволствие за тези, които имат пари, в същото време трябва обществения транспорт да стане на много високо ниво. Огледайте се колко сме задръстени от коли, от които 90% просто седят. А едно нещо, което изразходва енергия колкото на 100 коня, вози 1 човек, който тежи между 40 и 90 кг.Но понеже е голяма мода да имаш кола, комплекс от Бай Тошово време, никой не може да си представи, че може да няма кола...
    —цитат от коментар 18 на Kyncho Kynchev


    На такива като теб,които не мърдат от центъра на голям град автомобил не им трябва. Ама аз сутрин карам едното си дете на детска градина, която се намира на 6 км от над,другото на училище, което е на 7 км от нас. Вечер ги вземам и ги карам на тенис корт на 10 км от дома ни и на басейн на 7 км от дома. Без изобщо да коментирам моето придвижване до работа.
    Като мислиш само за задника ти е лесно да си голям еколог.

  66. 66 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7590 Неутрално

    България е против всичко, което е полезно за останалите. Най-висока смъртност, най-болни, но важно е някои да са доволни.

  67. 67 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    О, не, как може да се иска по-ограничени емисии. Ако двигателя не дими като кюмбе истински двигател ли е?
    —цитат от коментар 2 на fantomas


    Какви двигатели димят из малката ти куха главица?

    КАКВА Е ОСНОВНАТА РАЗЛИКА, МЕЖДУ ЕВРО 6 И 7 БЕ КУКО?

  68. 68 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    [quote#39:"пРезидента!"]
    —цитат от коментар 60 на Destino
    Специално "батериите" на Тесла са ремонтопригодни.Те са съставени от много клетки, разглобяват се, тестират се, и се заменят неработещите.В ютюб има много клипове по темата.[/quote]

    Глупости пълни..

  69. 69 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Българското правителство за пореден път показва колко е късогледа. В България умират прездевременно 15 000 от мръсен въздух, въпросните държавници били против колите да станат по- чисти.
    —цитат от коментар 28 на ial


    И ??????

    Евро 7 за какво е ??

  70. 70 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Назадничевото българско правителство, което очевидно мрази гражданите си, отново ще подкрепи запазването на меръсния въздух!

  71. 71 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Трябва да се въведат драконовски мерки при годишните прегледи, дали автомобила е изряден във всяко едно отношение и дали покрива еко категорията дадена от производителя. Пунктовете трябва да ги спукат от проверки, да им разбият схемите с нагласяне на прегледите. Проверките да са в реално време излъчвани в нета и с полиция на случаен принцип. Да разлседват и вкарат в панделата собственици на пунктове, за които се знае, че може да минеш тънката лайсна. Неизправностите да се следят под лупа и нередовните коли да се спират от движение на момента, без да може да се мине тънко в друг пункт. Да се разкарат измислените стикери с категории и значение да има само категорията дадена от производителя, и не я ли покрива автомобила - бай-бай регистрационни табели. Автомобилите на cng и lpg , които не са фабрични да се приравняват към по-високи категории, ако ги покриват. Прегледа на газовите уредби да е брутален и да няма никаква аванта и при най-малката неизправност. Да уволнят цялото ДАИ и да обявят нови конкурси с тестове за лоялност - проверки да се заснемат и подкупните служители да се преследват. ДАИ да прави случайни проверки на граждански автомобили с мобилни пунктове и да спира от движение при констатирана неизправност. България трябва да се изчисти от избушени таралясници и природонаселението да се научи да си държи колите в изправност, а не да реже катализатори и да кара с износени гуми.

  72. 72 Профил на xgw06535068
    xgw06535068
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Днес видях ужасно мръсен щъркел.

  73. 73 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Автомобилният транспорт е най-големият източник на замърсяване на въздуха. Пълни глупости.

  74. 74 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#71] от "mvx33545439":
    И колко от тежките произшествия са по технически причини (минали преглед) , и колко са по вина на прости, нагли, нашмъркани, пияни, ненаучени водачи?

  75. 75 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    О, не, как може да се иска по-ограничени емисии. Ако двигателя не дими като кюмбе истински двигател ли е?
    —цитат от коментар 2 на fantomas


    Баш това е Евро-7 ..
    Намаляване на емисиите СО2!

    Тука е както при ТЕЦовете или , както е в индустрията ..

    .. на Ковачки ТЕЦовете димят - значи се НАМАЛЯВА ПАРНИКОВА ЕМИСИЯ..

    СО2, както НАЙ-ВЕРОЯТНО НЕ ЗНАЕШ е без цвят и без мирис ..
    Общо-взето .. не е и вреден..

    Ако една кола"дими като кюмбе" - това означава, че откъм СО2 нещата са добре ..

    Част от горивото НЕ СЕ Е СЪЕДИНИЛО С КИСЛОРОДА - , ако имахме 100% окисляване на въглерода - щеше да е зле за затоплянето и тогава БИХМЕ ИМАЛИ НАПЪЛНО безцветни емисии ..

    Ако 'ДИМИ КАТО КЮМБЕ" - значи, че С2 от въглеводородите в двигателят не е изгорял целият не е станал изцяло на СО2 , а след скъсване на веригите водород-въглерод Н-С част от атомите въглерод са се свързали едни с други се преобразувал в чист въглерод ..

    Активисти, политици, лобисти и медии продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо. Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат. Повечето просто не знаят. Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления.
    Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.

  76. 76 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    .. дали покрива еко категорията дадена от производителя. .. .
    —цитат от коментар 71 на mvx33545439


    То си зависи, в голяма степен от горивото ..

  77. 77 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Назадничевото българско правителство, което очевидно мрази гражданите си, отново ще подкрепи запазването на меръсния въздух!
    —цитат от коментар 70 на silverman


    Тц ..!

    България има много инициативи за намаляване на СО2 ..!

    Според проекта за национална енергийна стратегия на Министерството на енергетиката, очаква се до 2025 г. капацитетът за производство на електроенергия от биомаса да се увеличи със 150 до 170 мегавата, а произведеното електричество да нарасне с 400%. Измерено в пари, при сегашната структура на цените, това означава нов енергиен подсектор с приходи от половин милиард лева, от които 360 млн. лв. субсидии.

    Още по-напред са нещата в индустрията !

    Там, основно се ползва друго алтернативно гориво - РДФ!

    Ето ЕДИН ПРОЕКТ, който намалява 300 000 тона СО2 ..

    -- --
    "Солвей Соди планира изграждането на инсталация за термична обработка на алтернативни горива
    Проектът е важна стъпка по пътя на компанията към декарбонизация и постигане на климатична неутралност до 2050 г. ..

    Новата инсталация в Девня ще използва алтернативни горива от предварително третирани местни отпадъци и/или биомаса, като по този начин ще замени твърдите горива с устойчиви, местни, постоянно генериращи се възобновяеми ресурси.. Ще се използват най-малко 300 000 тона депонирани отпадъци годишно .."
    -- --

    Като се чакат и пари по Плана за Възстановяване и Развитие ..

    Да, България е решена сериозно, да НАМАЛЯВА ПАРНИКОВИТЕ СИ ЕМИСИИ!

  78. 78 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    .. ковачки да изгори 500 000 ТОНА пластмасови отпадъци.
    ако ще евро 20 да има, това едва ли ще повлияе някакси на чистотата на въздуха.
    —цитат от коментар 47 на хм


    А "Девня Цимент" да изгаря по 150 000 тона ..

    Ще повлияе - намаляваме парникови емисии!

    Ковачки ИМА НАЙ-НИСКИТЕ въглеродни квоти ..

    "Солвей Соди" се бори за НУЛЕВА ВЪГЛЕРОДНОСТ В 2050..

    А други компании - почти я постигнаха ..

    https://www.titan.bg/ustoichivo-razvitie/opazvane-na-okolnata-sreda/

    -- --
    .. " "ГАЕА - Зелена Алтернативна Енергия" ЕАД, е джойн венчър на "ТИТАН Цимент" АД, и Evolution Environmental Group LLC (“E2”), американска компания с дейности в сферата на опазване на околната среда и алтернативната енергия,предлага решения за управление на отпадъци/опазване на околната среда, оползотворяване на отпадъци и производство на алтернативни горива. От 2012 г. до сега ГАЕА премина през фаза на развитие и постоянни подобрения, до достигане на ниво на добре функционираща организация, която с изградената си технология, екип и ноу-хау е способна да постигне високи резултати за циментовата операция.

    Чрез работата с алтернативни горива спестихме над 80 000 тона емисии от въглероден диоксид ..

    Източници на алтернативни горива, които компанията използва:

    Стари Гуми– понастоящем „Златна Панега Цимент” АД има две работещи линии за подаване на стари гуми към двете пещи на завода.

    RDF(подбрани отпадъчни горива)– това са горива, направени от подбрани отпадъчни материали, като пластмаса, хартия, каучук, текстил.
    Тези материали се нарязват на много малки парченца, хомогенизират се, след което се подават към горелките на пещта.

    Биомаса – СО2неутрална. Първият вид биомаса са отпадъчни материали от индустриални процеси, например месокостно брашно от екарисажи и утайки от пречистването на битови води. .. "
    -- --

    Запомнихте ли?

    80 000 тона СО2 по-малко!

  79. 79 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#74] от "Софианец":

    А как контрола върху техническите прегледи притиворечи на контрола по пътищата? Никак. Общото между тях е , че някой не си върши работата. Закона трябва да се прилага брутално и без аванта за никого. Не трябва да има филм в който пиян и надрусан се измъква чрез подкупна фуражка, както и собственик на пункт, който пуска избушен таралясник без спирачки се измъква чрез подкупен даи-джия.

  80. 80 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Българското правителство за пореден път показва колко е късогледа. В България умират прездевременно 15 000 от мръсен въздух, въпросните държавници били против колите да станат по- чисти.
    —цитат от коментар 28 на ial


    Хора НЕ УМИРАТ от емисии СО2 !

    Това е тъпа лъжа ..

    Дори и колите да станат с 50г. СО2/км. (както е според новите стандарти), вместо сегашните средни 117-120г. СО2/км. това въобще НЯМА ДА ПРОМЕНИ УМИРАНЕТО ..

    СО2 е безцветен газ, без мирис, КОЙТО НЕ ВЛИЯЕ НА ЧОВЕШКОТО ЗДРАВЕ..

    Виж, газовете отделени от "Зелената енергия" и разните "ВЕИ инсталации" - ВЛИЯЯТ на хората ..

    "Зелената енергия" е всичко друго, но не и чиста !

    На 19 декември, 2019 г. Европейската агенция по околна среда публикува прессъобщение със заглавие „Възобновяемата енергия в Европа: ключова за климатичните цели, но замърсяването на въздуха се нуждае от внимание“. Новината се базира на техния най-нов доклад за развитието на ВЕИ, в който освен информацията за невероятния напредък се появяват и данни за един страничен ефект от този процес – увеличеното замърсяване на въздуха с фин прах и летливи органични съединения, което се дължи на големия ръст в потреблението на биомаса и биогаз. За разлика от предишни подобни доклади, този път информацията за отрицателни ефекти, свързани с климатичните политики, влиза в самото прес-съобщение, даже и в заглавието.

    Да, ама какво от това, когато никоя медия не го отразява?
    Работата е свършена, данните са публикувани, експертите ги ползват, но посланието не достига до масовата публика.
    Защото властта не иска да го чуете, камо ли пък да разберете какво означава.

    А лъжците, явно вземат пари - за да са така активни!

    Но лъжите им - съвсем лесно се опровергават!

    Активисти, политици, лобисти и медии продължават да смесват замърсяването на въздуха и въглеродните емисии – все едно става въпрос за едно и също нещо. Малко го правят с ясното съзнание, че лъжат. Повечето просто не знаят. Крайният резултат обаче е, че в обществото се налага невярна представа за реалната връзка между тези две явления.
    Това е проблем, защото кара хората наивно да подкрепят погрешни политики, програми и мерки.


    Емисии с ПО-МАЛКО СО2 въобще не са по-чисти !

  81. 81 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#76] от "sim4o":

    Ето как по естествен начин стигаме до собствениците на бензиностанции, бутащи подкупи на ДАМТН за да могат да продават спокойно боклуци. Персонала на тази агенция трябва да се изволни и да се обявят нови конкурси, проверките им да са видеодокументирани и на случаен принцип. Собствениците на бензиностанции трябва да са в постоянно напрежение и наказанията за тях да са брутални - затвор при нарушение. Да не си помислят да лъжат в качество и количество.

  82. 82 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Ние не искаме да дишаме чист въздух, и искаме и на другите да пречим!
    —цитат от коментар 4 на plamen_b


    Вие - Гретените - не искате ..

    Ние - искаме ...

    На 12 декември 2019 новата шефка на Европейската комисия обявява Зелената сделка – Европа спешно ще става 100% климатично-неутрална и за целта цялата й икономика ще се движи от ВЕИ.
    Само седмица след това някакви си учени твърдят, че преходът към ВЕИ в периода 2005-2018 г. е донесъл ръст на замърсяването с най-фин прах (ФПЧ2.5), който във водещите страни като Дания достига 210%.

    Вие - Гретените тъпи бъркате "емисии СО2" с "мръсен въздух"..

    Ние - не бъркаме, имаме знания ..

    Вие - малоумната вредна затоплистка паплач - изгаряте боклуци и изсичате дърва за ТЕЦ - така, уж намалявате парниковите емисии ..

    И ставало било "по-чисто"/

    Вярно ли бе?
    По-чисто?

    Със Зелената Сделка?

    Животът на 44 000 европейци годишно е цената, която заплащаме за постигане на целите на ЕС за ВЕИ.

    Това е неудобната истина, която Европейската агенция по околна среда практически констатира с проучването си, но няма кой да сведе до вниманието на хората.

  83. 83 Профил на alvell
    alvell
    Рейтинг: 607 Неутрално


    До коментар [#50] от "qxl01587146":

    Тц.
    Не става тия животни попръцкват. Какво ще правим с метана и азотния......
    Вече холандците затварят ферми,защото замърсяват.
    Само пеш,щото и колело да се произведе има въглероден отпечатък и бос щото подметките се трият(прах и т.н.)
    Като се замисля даже и да дишаме не можем,щото трябва да издишваме,пък нали е ясно какво точно издишаме.....да онова същото.

  84. 84 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4832 Разстроено

    До коментар [#5] от "Imaginary Friend":Те и сега могат да ги направят дълготрайни, но една кола вместо 60 хил. ще струва 100 хил.Най-екологично е да се карат старите коли, макар и да изпускат повече СО2. За да се произведе една нова, ако ще и Евро-8 да е, трябва да се изкопаят тонове земя, за да се изкарат един тон стомана, 100 кг алуминий, 50 кг мед, 300 кг. гума и пластмаса, и т.н. Всичко това се копае, взривява, рафинира, пречиства, пренася, и става с много тонове дизел и енергия. Което замърсява повече, отколкото ще е намалението на емисите на новата кола спрямо старата, която искат да бракуват.
    —цитат от коментар 20 на Камен


    Електроавтомобилите били манна небесна, не били замърсяли въздуха, лъжат грететата!

    Само да се произведе батерията на един електроавтомобил се изразходва СО2 колкото ЕДИН БЕНЗИНОВ АВТОМОБИЛ ЗА 10 ГОДИНИ СЪС 100 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА ПРОБЕГ ГОДИШНО!

    Отделно като се пресметне с какъв мръсен ток се зареждат електричките, всички прилича на зелен КОМУНИЗЪМ. Лъжат ни, за да ни бъркат в джобовете, да плащаме акциз СО2!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  85. 85 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4832 Разстроено

    Цялата тази истерия с евро сертификатите на двигателите, електрическите коли, нулевият отпечатък и тям подобни мантри трябва да спре и трезво да се прецени подобен рязък преход какво влияние ще има върху обществото.

    Защото силовото налагане на нови технологии в разрез с пазарните принципи прави така, че обществото страда и обеднява, за сметка на единици, които печелят милиони.
    —цитат от коментар 21 на мики маус


    Евробюрократите гледат на богатите да им е добре!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  86. 86 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    Поредна атака на зелените злодеи.

    Judjuk
  87. 87 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Знаем, че точно това е идеята на цялата политика - богатите да карат Тесли, а бедните на рейса.
    —цитат от коментар 25 на Камен


    Точно това искат да постигнат. Поздравявам ви, малко се усещат накъде ги бутат "бос-четата". Повечето просто блеят и тръгват след първия коч, който им се покаже от телевизора.

    Papa was king of the bongo...
  88. 88 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Гледам никой от коментиращите не се сеща да повдигне правилният въпрос. Личните автомобили са ясни, по един или друг начин могат да се решат въпросите с тях относително лесно. Проблемът е във автомобилите които са транспортни средства за доставка. Нали не се самозалъгваме, че нещата които използваме идват ей така до нас. Когато транспортните средства станат скъпи, всяка стока също ще се оскъпи...
    Другият въпрос е възможно ли е реалното постигане на подобен стандарт чисто технически. ДПФ филтрите и сензори яс о показват, че не е толкова лесно, а още по малко икономически ефективно да се използват подобни стандарти...

  89. 89 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тангра":

    Твоя приятел е просто еколог , в панелката е най здравословно да се живее , доказват го родителите ми ,които живеят по 93 години в старата ни панелка от 1970 насам ,всички мебели са стари ,там няма отрови ,водата е бързо течаща и обменяща се ,защото наоколо много блокове и живеят много хора ,а там ,където ние отидохме да живеем в нов луксозен блок ,въпреки ,че не е далеч от квартала , сме на края на водопровод ,малко консумация ,топла вода с вкус на пластмаса , почнаха промени в бъбреците ни , кръвното налягане и т н ,а правилния ни подход за екологичност и чист въздух ме предизвика да махам всичките си дизели в къщи ! Новата ми кола също е ТЕСЛА и за последните 2 месеца сме спестили за 9000 км и 600 л гориво ,масла ,мръсотия и дим ,ако го направят и 100 души комшии с димящи коли край нас , изчистят си мръсотията ,която сипят по улици и градинки ,мият се улиците не мити от години , праха ,мизерията ще намалеят в пъти ,но не сме такива хора .

  90. 90 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#84] от "Полковник Паликъщов":

    Тока ,който зареждам в новата си Тесла ми идва от фотоволтаичната ми централа и не замърсявам нищо ,само спестените горива за последните 2 месеца в нашия дом са над 600 л гориво ,5 л масло за двигател и т н ,какъв ти е проблема ,пътувам до работа с колата ,всяка седмица до морето също с електричката , спрял съм от движение 4 други дизеляка ,които ще сменя също с електрически ,а из града и в центъра се придвижвам само с е байка си също не замърсявайки околната среда и използвам цели 2 л в ток месечно за това .

  91. 91 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#82] от "sim4o":

    Нищо от това ,което пишеш не е вярно , ТЕЦ замърсяват , изполваме парно ,но ако се обурудват всички покриви на домовете ни с фотоволтаични централи ,а отоплението премине на термопомпи ,захранвани от произведения ток , замърсяването от ТЕЦ ще е в пъти по малко ,фините прахови частици ще са в пъти по малко ,живея в район замърсяван точно от ТЕЦ ,виждам го от терасата си всеки ден ,въздуха е под всякаква критика ,но последните 2-3 години с новите газови горелки там , нещата са къде къде по добри от кълбата дим ,които излизаха преди от комините на местния ТЕЦ , екологията се подобрява ,а с навлизане на новите технологии и въздуха ще се подобрява , тази година за сефте не дишахме дим и отрови зимата ,от кюмбета и печки в къщите из кварталите ,хората изполваха масово централното отопление, което е по изгодно ,поради високите цени на дърва и въглища ,дано ги вдигнат още .

  92. 92 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    Нас пък какво ни брига Евро 7, след като нямаме собствено автомобилно производство?! Повечето производители сами ще се откажат от Евро 7, тъй като е икономически неизгоден и колите стават много скъпи и непродаваеми.

  93. 93 Профил на ivan_v
    ivan_v
    Рейтинг: 246 Весело

    Традиционно сме против еврото ако не е във форма на евра .....

  94. 94 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#82] от "sim4o":Нищо от това ,което пишеш не е вярно , ТЕЦ замърсяват , изполваме парно ,но ако се обурудват всички покриви на домовете ни с фотоволтаични централи ,а отоплението премине на термопомпи ,захранвани от произведения ток...
    —цитат от коментар 91 на mso351112049


    Ako всичко мине на соларки - ще имаме ток зимата за 6-7 часа ..

    След това ОТИВАМЕ ОТНОВО НА ТЕЦ ..

    За да тръгнат ВЕДНАГА след отпадането на ВЕИто, ТЕЦ трябва да си загряват водата в котлите, за да имат готова пара, от 5 до 8 часа ..

    И значи като сме "минали на ВЕИ" ТЕЦ въобще не са спрели, а са останали "горещ резерв" ..

    И какво, всъщност, сме намалили?
    Емисии СО2 на единица потребена енергия?

    Как ??


    Намалили сме ефективността на енергосистемата - защото ИМАМЕ ЕДИН ПЪТ РАБОТЕЩИ ТЕЦ.. имаме, освен това и система с ВЕИ .. плащаме и за двете ..

  95. 95 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#82] от "sim4o":Нищо от това ,което пишеш не е вярно ..
    —цитат от коментар 91 на mso351112049


    ?????

    С биомаса и РДФ за ВЕИ замърсяването е ПОВЕЧЕ!

  96. 96 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    До коментар [#13] от "fantomas":

    Логиката му е силна - вашата странна. Първо, живущите са само 450 милиона, а в света са над 8 милиарда.Останалите си цапат на воля само ние стягаме колана. WTF?! Второ, приемайки разни безумни стандарти ЕС погребва автомобилната индустрия, в която бе водещ навремето.

    Никой не пречи на зелените талибани да ходят да живеят в пещери и да ни оставят на спокойствие, ама не !! Трябва на всички живота да е по-лош!!

  97. 97 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    До коментар [#91] от "mso351112049":

    Зелените по дефолт сте неграмотни в областта на точните науки, като физика. Защото ако бяхте , нямаше да пропагандирате откровенни глупости. Да чуем един Нобелов лауреат по физика , какво казва за тези щуротии:


    https://m.youtube.com/watch?v=oxjmh-y8pm4&pp=ygUqSXZhciBnaWFldmVyIGxlY3Rpb24sIGNsaW1hdGUgY2hhbmdlICAyMDE1

  98. 98 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Не - България, а служебното правителство на Радев!

  99. 99 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    До коментар [#15] от "keen":

    "И кой му плаща? "

    ЕС му плаща и всички ние - ако не им играеш по свирката няма дълго време да си на работа. А евробюрократската работа е сладка...

  100. 100 Профил на .cpp
    .cpp
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#50] от "qxl01587146":Тц.Не става тия животни попръцкват. Какво ще правим с метана и азотния......Вече холандците затварят ферми,защото замърсяват.Само пеш,щото и колело да се произведе има въглероден отпечатък и бос щото подметките се трият(прах и т.н.)Като се замисля даже и да дишаме не можем,щото трябва да издишваме,пък нали е ясно какво точно издишаме.....да онова същото.
    —цитат от коментар 83 на alvell


    Само не я споменавай,тази издишана, смъртоносна, замърсителна, нарушваща въглеродния отпечатък ОТРОВА





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK