Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
Година 2050. Обява във Фейсбук. Продавам 5 крави, нов внос, първи собственик, с "Евро 7" сертификат, неподковани, без пломби и с ефективен уловител на всичките коремни газове. Ядат само екотрева и пият само десалинирана вода.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
ЕС вместо да се занимава с глупости, да вземе да приеме нов регламент за изчисляване на консумацията на колите. Не да ми пишат някакви нереалистични числа, които може да постогне само специално подготвен професионален автомобилен състезател по предварително подготвено трасе.
Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
Че то само в София имало 800 000м автомобила! Предложи схема, която 800 000 автомобила могат да зареждат средно поне един път седмично! Моля да приложиш и изчисленията за капацитета на електрическата мрежа!
В Русия съм! В Русия съм!
Хайде дай личен пример - съгласен ли си да плащаш по-високи данъци, за да си купя аз нова Тесла по-евтино? Откъде инак държавата ще вземе пари, за да ми даде бонус - ще трябва да дадеш и ти своята лепта.
"вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите"
Лъжльоооо, лъжльоо, с 600 литра се минават 10-12000 км. Как точно ги извъртя толкова бързо и кога сколаса да зареждаш?
Някой сляпо подражава на Пауноски, "отслабване на нови лимити..." Журнализъмът ни е отслабнал поради липсата на тълковни речници у дежурните редактори.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
Прясно-прясно е тролчето - още не е ошлайфало версията та си личи отдалече. Вчера разправяше как колата дето си бил взел била Тесла а днес ни обяснява колко много бил спестил с нея, но въпреки всичко държавата трябвало да даде повече стимули за покупка на ел. автомобили - пълен смех...
Не разбирам защо служебниците на Радеев вземат отношение по въпроси, касаещи автомобилостроенето. Какво прави България в компанията на Франция, Италия и Чехия? "Барабар Петко с мъжете."
Писна ми от необузданата лакомия на зърнари, кравари, млекари, мандраджии, свинари, колбасари и пр. селски тарикати.
Само като се прочетат коментарите и е ясно, че Българина все още живее в 19 век... Потърсете да видите какво става в Норвегия, страната с НАЙ-ГОЛЕМИЯ запас на петрол и то не в земята а в наличност.....80% от всички закупени коли за последните 18 месеца са електрически и нивото на вредните частици във въздуха е намаляло с 80%.... През това време у СОФЕТО още горят стари гуми за отопление.... Повече какво да се коментира?
Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
Ауу голям си тарикат, ама то и аз съм на фец, вграден в градинските лампи от джъмбо. Като ходя вечер да тропкам във външната ми еко-тоалетна, да ми е светло
За праховите частици специално - 500 пъти сме обяснявали ..
1. Зелената Сделка признава ползването на нефосилни горива за ВЕИ и въглеродно неутрални.. Това са биомаса и РДФ (отпадъци).. Боклукът се изгаря най-вече в градовете - добива се Зелена Енергия за електричките ..
С ВЕИ праховите частици СЕ УВЕЛИЧАВАТ !
На 12 декември 2019 новата шефка на Европейската комисия обявява Зелената сделка – Европа спешно ще става 100% климатично-неутрална и за целта цялата й икономика ще се движи от ВЕИ. Само седмица след това някакви си учени от Европейската агенция по околна среда твърдят, че преходът към ВЕИ в периода 2005-2018 г. е донесъл ръст на замърсяването с най-фин прах (ФПЧ2.5), който във водещите страни като Дания достига 210%.
2.Съвременните автомобили, имат ДПФ - филтър за прах .. изследвания показват, че ЗАМЪРСЕН ВЪЗДУХ с прахови частици , минаващ през двигателят - СЕ ИЗЧИСТВА.. излиза С ПО-МАЛКО ПРАХ..
3. Най-новите проучвания показват, че ауспусите вече съвсем не са основният източник на фин прах при транспорта. Малко по малко, новите автомобили с двигатели с вътрешно горене толкова се изчистиха, че днес ауспусите им отстъпват тази позиция на гумите , спирачките, както и износването на пътната настилка. Данните от Green Car Congress Великобритания например показват, че тези три фактора са отговорни за 60% и 73% от първичните емисии съответно на ФПЧ2.5 и ФПЧ10 от транспорта, тоест вече имат напълно доминиращ принос, като тежестта им е горе-долу равномерно разпределена между тях.
Най-новите реални тестове на Emission Analytics са още по-крайни – според тях тези източници дават до 1000 пъти повече емисии от ауспусите.
"UK expert group focuses attention on non-exhaust emissions from road traffic as regulatory concern
А тъпоумната затоплистка паплач Гретени - все повтаря "Праховите частици, праховите частици!"
Да!
ПРАХОВИТЕ ЧАСТИЦИ..
Животът на 44 000 европейци годишно е цената, която заплащаме за постигане на целите на ЕС за ВЕИ.
Това е неудобната истина, която Европейската агенция по околна среда практически констатира с проучването си, но няма кой да сведе до вниманието на хората. Някак си не звучи много еко и здравословно, нали?
.. "Чрез работата с алтернативни горива спестихме над 80 000 тона емисии от въглероден диоксид ..
Източници на алтернативни горива, които компанията използва:
Стари Гуми– понастоящем „Златна Панега Цимент” АД има две работещи линии за подаване на стари гуми към двете пещи на завода.
RDF(подбрани отпадъчни горива)– това са горива, направени от подбрани отпадъчни материали, като пластмаса, хартия, каучук, текстил ... Тези материали се нарязват на много малки парченца, хомогенизират се, след което се подават към горелките на пещта.
Биомаса – СО2неутрална. .. " -- --
ДАЖЕ се и хвалят - гретеноидните затоплисти , БИЛИ намаляли въглеродна емисия, моля ти се ..
Точно. Усилията на ЕС трябва да се насочат в това всеки автомобил да се експлоатира максимален брой години. Трябва да се създават по-малки, по-леки и по-икономични автомобили. За какъв са ни СУВ по 2-3 тона висящи в задръстванията? За какво са ни автомобили развиващи 200 или 300 километра в час? За какво са ни коли набиращи от 0 до 100 за 3 секунди? Всички са много загрижени за екологията но няма политика за насърчаване на икономични автомобили.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mso351112049
Рейтинг: 265 НеутралноВместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
Just Бахур
Рейтинг: 445 НеутралноДо коментар [#1] от "mso351112049":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Шефе, а минималната заплата знаеш ли колко е?
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноА баста вече от тоя брюкселски комунизъм!
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноБрей - Прокопи вече и на гретенистки тролове плаща да ни пудрят светлото комунистическо бъдеще...
penetrating
Рейтинг: 8461 ВеселоГодина 2050. Обява във Фейсбук. Продавам 5 крави, нов внос, първи собственик, с "Евро 7" сертификат, неподковани, без пломби и с ефективен уловител на всичките коремни газове. Ядат само екотрева и пият само десалинирана вода.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВеселин Дечев
Рейтинг: 1379 ЛюбопитноЕС вместо да се занимава с глупости, да вземе да приеме нов регламент за изчисляване на консумацията на колите. Не да ми пишат някакви нереалистични числа, които може да постогне само специално подготвен професионален автомобилен състезател по предварително подготвено трасе.
В Русия съм! В Русия съм!Веселин Дечев
Рейтинг: 1379 ВеселоЧе то само в София имало 800 000м автомобила!
Предложи схема, която 800 000 автомобила могат да зареждат средно поне един път седмично! Моля да приложиш и изчисленията за капацитета на електрическата мрежа! В Русия съм! В Русия съм!
Камен
Рейтинг: 829 НеутралноХайде дай личен пример - съгласен ли си да плащаш по-високи данъци, за да си купя аз нова Тесла по-евтино? Откъде инак държавата ще вземе пари, за да ми даде бонус - ще трябва да дадеш и ти своята лепта.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1379 Весело[quote#8:"Камен"][/quote]
В Русия съм! В Русия съм!Аз не съм!
Аз искам невидимата ръка на пазара да покаже дали и кога ако въобще електрическите коли ще навлязат по-широко!
z_axis
Рейтинг: 567 НеутралноДо коментар [#1] от "mso351112049":
"вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите"
Лъжльоооо, лъжльоо, с 600 литра се минават 10-12000 км. Как точно ги извъртя толкова бързо и кога сколаса да зареждаш?
Lee Gier
Рейтинг: 1381 НеутралноНякой сляпо подражава на Пауноски, "отслабване на нови лимити..." Журнализъмът ни е отслабнал поради липсата на тълковни речници у дежурните редактори.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.Lee Gier
Рейтинг: 1381 ВеселоДо коментар [#7] от "Веселин Дечев":
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.Не може, ама това не му пречи да лъже като филибарски си ганин.
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноДо коментар [#10] от "z_axis":
Прясно-прясно е тролчето - още не е ошлайфало версията та си личи отдалече. Вчера разправяше как колата дето си бил взел била Тесла а днес ни обяснява колко много бил спестил с нея, но въпреки всичко държавата трябвало да даде повече стимули за покупка на ел. автомобили - пълен смех...
danvan
Рейтинг: 1281 НеутралноГаньо иска да си кара 20 годишния таралясник, да бълва гняс, да прави задръстване на София и да диша цяла зима прахови частици.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satimaligoogle_hr
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#7] от "Веселин Дечев":
Е то 1/2 София да включи само готварски печки по едно и също време и ще има пак режим на тока, та камо ли електрички! :)
Емо
Рейтинг: 558 НеутралноНе разбирам защо служебниците на Радеев вземат отношение по въпроси, касаещи автомобилостроенето. Какво прави България в компанията на Франция, Италия и Чехия? "Барабар Петко с мъжете."
Писна ми от необузданата лакомия на зърнари, кравари, млекари, мандраджии, свинари, колбасари и пр. селски тарикати.Infinitum
Рейтинг: 1039 ЛюбопитноСамо като се прочетат коментарите и е ясно, че Българина все още живее в 19 век... Потърсете да видите какво става в Норвегия, страната с НАЙ-ГОЛЕМИЯ запас на петрол и то не в земята а в наличност.....80% от всички закупени коли за последните 18 месеца са електрически и нивото на вредните частици във въздуха е намаляло с 80%.... През това време у СОФЕТО още горят стари гуми за отопление....
Повече какво да се коментира?
Роси
Рейтинг: 7254 НеутралноНай-мръсната държава, с най-високата смъртност ,все работи срещу гражданите си.
.cpp
Рейтинг: 314 НеутралноАуу голям си тарикат, ама то и аз съм на фец, вграден в градинските лампи от джъмбо. Като ходя вечер да тропкам във външната ми еко-тоалетна, да ми е светло
sim4o
Рейтинг: 3054 НеутралноГаньо Гретена!
Теа са ебати тъпата зелена гняс!
За праховите частици специално - 500 пъти сме обяснявали ..
1. Зелената Сделка признава ползването на нефосилни горива за ВЕИ и въглеродно неутрални.. Това са биомаса и РДФ (отпадъци).. Боклукът се изгаря най-вече в градовете - добива се Зелена Енергия за електричките ..
С ВЕИ праховите частици СЕ УВЕЛИЧАВАТ !
На 12 декември 2019 новата шефка на Европейската комисия обявява Зелената сделка – Европа спешно ще става 100% климатично-неутрална и за целта цялата й икономика ще се движи от ВЕИ. Само седмица след това някакви си учени от Европейската агенция по околна среда твърдят, че преходът към ВЕИ в периода 2005-2018 г. е донесъл ръст на замърсяването с най-фин прах (ФПЧ2.5), който във водещите страни като Дания достига 210%.
2.Съвременните автомобили, имат ДПФ - филтър за прах .. изследвания показват, че ЗАМЪРСЕН ВЪЗДУХ с прахови частици , минаващ през двигателят - СЕ ИЗЧИСТВА.. излиза С ПО-МАЛКО ПРАХ..
Ей го ИЗСЛЕДВАНЕТО:
https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/dieselabgase-partikelmessungen-im-realbetrieb/
3. Най-новите проучвания показват, че ауспусите вече съвсем не са основният източник на фин прах при транспорта.
Малко по малко, новите автомобили с двигатели с вътрешно горене толкова се изчистиха, че днес ауспусите им отстъпват тази позиция на гумите , спирачките, както и износването на пътната настилка.
Данните от Green Car Congress Великобритания например показват, че тези три фактора са отговорни за 60% и 73% от първичните емисии съответно на ФПЧ2.5 и ФПЧ10 от транспорта, тоест вече имат напълно доминиращ принос, като тежестта им е горе-долу равномерно разпределена между тях.
Най-новите реални тестове на Emission Analytics са още по-крайни – според тях тези източници дават до 1000 пъти повече емисии от ауспусите.
Ей го Green Car Congress:
https://www.greencarcongress.com/2019/07/20190714-nee.html
"UK expert group focuses attention on non-exhaust emissions from road traffic as regulatory concern
А тъпоумната затоплистка паплач Гретени - все повтаря "Праховите частици, праховите частици!"
Да!
ПРАХОВИТЕ ЧАСТИЦИ..
Животът на 44 000 европейци годишно е цената, която заплащаме за постигане на целите на ЕС за ВЕИ.
Това е неудобната истина, която Европейската агенция по околна среда практически констатира с проучването си, но няма кой да сведе до вниманието на хората.
Някак си не звучи много еко и здравословно, нали?
А Ганьо-Гретена не спира да дудне из форуми!
sim4o
Рейтинг: 3054 НеутралноЗапазваме ПРИРОДАТА !
Ако 20 години КАРАШ ЕДНА КОЛА отделяш много по-малко емисии, отколкото ако на всеки 7 години сменяш по една "Тесла"!
sim4o
Рейтинг: 3054 НеутралноЗаради Зелените Гретени!
Теа ни убиват С МРЪСЕН ВЪЗДУХ и прахови частици !
Уж било ВЕИ и спестявало въглеродна емисия..
Ей ги, даже се и не крият:
-- --
https://www.titan.bg/ustoichivo-razvitie/opazvane-na-okolnata-sreda/
.. "Чрез работата с алтернативни горива спестихме над 80 000 тона емисии от въглероден диоксид ..
Източници на алтернативни горива, които компанията използва:
Стари Гуми– понастоящем „Златна Панега Цимент” АД има две работещи линии за подаване на стари гуми към двете пещи на завода.
RDF(подбрани отпадъчни горива)– това са горива, направени от подбрани отпадъчни материали, като пластмаса, хартия, каучук, текстил ...
Тези материали се нарязват на много малки парченца, хомогенизират се, след което се подават към горелките на пещта.
Биомаса – СО2неутрална. .. "
-- --
ДАЖЕ се и хвалят - гретеноидните затоплисти , БИЛИ намаляли въглеродна емисия, моля ти се ..
Petleshev
Рейтинг: 2388 НеутралноДо коментар [#21] от "sim4o":
Бивш tww09306483.Точно. Усилията на ЕС трябва да се насочат в това всеки автомобил да се експлоатира максимален брой години. Трябва да се създават по-малки, по-леки и по-икономични автомобили. За какъв са ни СУВ по 2-3 тона висящи в задръстванията? За какво са ни автомобили развиващи 200 или 300 километра в час? За какво са ни коли набиращи от 0 до 100 за 3 секунди? Всички са много загрижени за екологията но няма политика за насърчаване на икономични автомобили.