България и още 7 страни искат отслабване на нови лимити на ЕС за автомобилни емисии

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .

  2. 2 Профил на Just Бахур
    Just Бахур
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#1] от "mso351112049":

    Шефе, а минималната заплата знаеш ли колко е?

    ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!
  3. 3 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    А баста вече от тоя брюкселски комунизъм!

  4. 4 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
    —цитат от коментар 1 на mso351112049


    Брей - Прокопи вече и на гретенистки тролове плаща да ни пудрят светлото комунистическо бъдеще...

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8461 Весело

    Година 2050. Обява във Фейсбук. Продавам 5 крави, нов внос, първи собственик, с "Евро 7" сертификат, неподковани, без пломби и с ефективен уловител на всичките коремни газове. Ядат само екотрева и пият само десалинирана вода.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1379 Любопитно

    ЕС вместо да се занимава с глупости, да вземе да приеме нов регламент за изчисляване на консумацията на колите. Не да ми пишат някакви нереалистични числа, които може да постогне само специално подготвен професионален автомобилен състезател по предварително подготвено трасе.

    В Русия съм! В Русия съм!
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1379 Весело

    Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
    —цитат от коментар 1 на mso351112049


    Че то само в София имало 800 000м автомобила!
    Предложи схема, която 800 000 автомобила могат да зареждат средно поне един път седмично! Моля да приложиш и изчисленията за капацитета на електрическата мрежа!

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 8 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички
    —цитат от коментар 1 на mso351112049

    Хайде дай личен пример - съгласен ли си да плащаш по-високи данъци, за да си купя аз нова Тесла по-евтино? Откъде инак държавата ще вземе пари, за да ми даде бонус - ще трябва да дадеш и ти своята лепта.

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1379 Весело

    [quote#8:"Камен"][/quote]

    Аз не съм!
    Аз искам невидимата ръка на пазара да покаже дали и кога ако въобще електрическите коли ще навлязат по-широко!

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#1] от "mso351112049":

    "вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите"


    Лъжльоооо, лъжльоо, с 600 литра се минават 10-12000 км. Как точно ги извъртя толкова бързо и кога сколаса да зареждаш?

  11. 11 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1381 Неутрално

    Някой сляпо подражава на Пауноски, "отслабване на нови лимити..." Журнализъмът ни е отслабнал поради липсата на тълковни речници у дежурните редактори.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  12. 12 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1381 Весело

    До коментар [#7] от "Веселин Дечев":

    Не може, ама това не му пречи да лъже като филибарски си ганин.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  13. 13 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#10] от "z_axis":

    Прясно-прясно е тролчето - още не е ошлайфало версията та си личи отдалече. Вчера разправяше как колата дето си бил взел била Тесла а днес ни обяснява колко много бил спестил с нея, но въпреки всичко държавата трябвало да даде повече стимули за покупка на ел. автомобили - пълен смех...

  14. 14 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Ганьо иска да си кара 20 годишния таралясник, да бълва гняс, да прави задръстване на София и да диша цяла зима прахови частици.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  15. 15 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 706 Неутрално

    До коментар [#7] от "Веселин Дечев":

    Е то 1/2 София да включи само готварски печки по едно и също време и ще има пак режим на тока, та камо ли електрички! :)

  16. 16 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Не разбирам защо служебниците на Радеев вземат отношение по въпроси, касаещи автомобилостроенето. Какво прави България в компанията на Франция, Италия и Чехия? "Барабар Петко с мъжете."

    Писна ми от необузданата лакомия на зърнари, кравари, млекари, мандраджии, свинари, колбасари и пр. селски тарикати.
  17. 17 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1039 Любопитно

    Само като се прочетат коментарите и е ясно, че Българина все още живее в 19 век... Потърсете да видите какво става в Норвегия, страната с НАЙ-ГОЛЕМИЯ запас на петрол и то не в земята а в наличност.....80% от всички закупени коли за последните 18 месеца са електрически и нивото на вредните частици във въздуха е намаляло с 80%.... През това време у СОФЕТО още горят стари гуми за отопление....
    Повече какво да се коментира?

  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7254 Неутрално

    Най-мръсната държава, с най-високата смъртност ,все работи срещу гражданите си.

  19. 19 Профил на .cpp
    .cpp
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Вместо да се купуват боклуци ,най добре е държавата да приеме екобонуси за нови електрички ,а и бъдещето е поевтиняване на електрическите коли , вече карам такава ,за два месеца спестените горива са над 600 литра само в моето семейство , а тока който консумираме е от собствена ФЕЦ ,тоест безплатен ,огромна разлика и в разходите и в екологичния ефект от придвижването .
    —цитат от коментар 1 на mso351112049


    Ауу голям си тарикат, ама то и аз съм на фец, вграден в градинските лампи от джъмбо. Като ходя вечер да тропкам във външната ми еко-тоалетна, да ми е светло

  20. 20 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Ганьо иска да си кара 20 годишния таралясник, да бълва гняс, да прави задръстване на София и да диша цяла зима прахови частици.
    —цитат от коментар 14 на danvan


    Ганьо Гретена!

    Теа са ебати тъпата зелена гняс!

    За праховите частици специално - 500 пъти сме обяснявали ..

    1. Зелената Сделка признава ползването на нефосилни горива за ВЕИ и въглеродно неутрални.. Това са биомаса и РДФ (отпадъци).. Боклукът се изгаря най-вече в градовете - добива се Зелена Енергия за електричките ..

    С ВЕИ праховите частици СЕ УВЕЛИЧАВАТ !

    На 12 декември 2019 новата шефка на Европейската комисия обявява Зелената сделка – Европа спешно ще става 100% климатично-неутрална и за целта цялата й икономика ще се движи от ВЕИ. Само седмица след това някакви си учени от Европейската агенция по околна среда твърдят, че преходът към ВЕИ в периода 2005-2018 г. е донесъл ръст на замърсяването с най-фин прах (ФПЧ2.5), който във водещите страни като Дания достига 210%.

    2.Съвременните автомобили, имат ДПФ - филтър за прах .. изследвания показват, че ЗАМЪРСЕН ВЪЗДУХ с прахови частици , минаващ през двигателят - СЕ ИЗЧИСТВА.. излиза С ПО-МАЛКО ПРАХ..

    Ей го ИЗСЛЕДВАНЕТО:

    https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/dieselabgase-partikelmessungen-im-realbetrieb/


    3. Най-новите проучвания показват, че ауспусите вече съвсем не са основният източник на фин прах при транспорта.
    Малко по малко, новите автомобили с двигатели с вътрешно горене толкова се изчистиха, че днес ауспусите им отстъпват тази позиция на гумите , спирачките, както и износването на пътната настилка.
    Данните от Green Car Congress Великобритания например показват, че тези три фактора са отговорни за 60% и 73% от първичните емисии съответно на ФПЧ2.5 и ФПЧ10 от транспорта, тоест вече имат напълно доминиращ принос, като тежестта им е горе-долу равномерно разпределена между тях.

    Най-новите реални тестове на Emission Analytics са още по-крайни – според тях тези източници дават до 1000 пъти повече емисии от ауспусите.

    Ей го Green Car Congress:

    https://www.greencarcongress.com/2019/07/20190714-nee.html

    "UK expert group focuses attention on non-exhaust emissions from road traffic as regulatory concern

    А тъпоумната затоплистка паплач Гретени - все повтаря "Праховите частици, праховите частици!"

    Да!

    ПРАХОВИТЕ ЧАСТИЦИ..

    Животът на 44 000 европейци годишно е цената, която заплащаме за постигане на целите на ЕС за ВЕИ.

    Това е неудобната истина, която Европейската агенция по околна среда практически констатира с проучването си, но няма кой да сведе до вниманието на хората.
    Някак си не звучи много еко и здравословно, нали?

    А Ганьо-Гретена не спира да дудне из форуми!

  21. 21 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    .. иска да си кара 20 годишния таралясник.. .
    —цитат от коментар 14 на danvan


    Запазваме ПРИРОДАТА !

    Ако 20 години КАРАШ ЕДНА КОЛА отделяш много по-малко емисии, отколкото ако на всеки 7 години сменяш по една "Тесла"!

  22. 22 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Най-мръсната държава, с най-високата смъртност ,все работи срещу гражданите си.
    —цитат от коментар 18 на Роси


    Заради Зелените Гретени!


    Теа ни убиват С МРЪСЕН ВЪЗДУХ и прахови частици !

    Уж било ВЕИ и спестявало въглеродна емисия..

    Ей ги, даже се и не крият:

    -- --
    https://www.titan.bg/ustoichivo-razvitie/opazvane-na-okolnata-sreda/

    .. "Чрез работата с алтернативни горива спестихме над 80 000 тона емисии от въглероден диоксид ..

    Източници на алтернативни горива, които компанията използва:

    Стари Гуми– понастоящем „Златна Панега Цимент” АД има две работещи линии за подаване на стари гуми към двете пещи на завода.

    RDF(подбрани отпадъчни горива)– това са горива, направени от подбрани отпадъчни материали, като пластмаса, хартия, каучук, текстил ...
    Тези материали се нарязват на много малки парченца, хомогенизират се, след което се подават към горелките на пещта.

    Биомаса – СО2неутрална. .. "
    -- --

    ДАЖЕ се и хвалят - гретеноидните затоплисти , БИЛИ намаляли въглеродна емисия, моля ти се ..

  23. 23 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2388 Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":

    Точно. Усилията на ЕС трябва да се насочат в това всеки автомобил да се експлоатира максимален брой години. Трябва да се създават по-малки, по-леки и по-икономични автомобили. За какъв са ни СУВ по 2-3 тона висящи в задръстванията? За какво са ни автомобили развиващи 200 или 300 километра в час? За какво са ни коли набиращи от 0 до 100 за 3 секунди? Всички са много загрижени за екологията но няма политика за насърчаване на икономични автомобили.

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK