Ами, така дефинирано е дискриминационно, както за младите, така и за старите. Решение: всички минават на преглед всеки 5 или 10 години, всички получават пълни права след 2 години шофиране с придружител
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Наистина бие на очи, когато един 80 годишен дядо помете някоя спирка. Обаче ако тръгнем по логиката на възрастта, трябва да забраним на младежите да карат изобщо коли.
Наистина бие на очи, когато един 80 годишен дядо помете някоя спирка. Обаче ако тръгнем по логиката на възрастта, трябва да забраним на младежите да карат изобщо коли.
Айде да се спрем на последните шумни катастрофи, отнели живота на млади хора, катастрофи който се коментират почти всяка сутрин по медиите . Ти къде видя възрастен шофьор да « помита « някого на спирка, или пешеходна пътека ? Практиката показва, че това правят млади пияндурници и наркомани със самочувствие на великани зад волана, след като са ударили една линия от бялото, или след като са се налокали с алкохол . Примери искаш, ли ?
Без ДС - ченгета! Лустрация!
Теоретично разумно, но поне в България е по-добре младите шофьори да подновяват книжките си дори не на 5 г., а на 6 м. Бабата или дядото наистина бързо оглупяват и се забавят в реакциите, но обикновено сами са толкова отговорни, че по собствена инициатива повече не карат.
Много пътио съм писал че нивото на цивилизованост на една държава се мери по отношението към възрастните и хората в неравностойно положение, но да си сменят книжките по често, което значи и медицински прегледи по често не е нещо унижаващо достойнството или отнемане на човешко право.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Много пътио съм писал че нивото на цивилизованост на една държава се мери по отношението към възрастните и хората в неравностойно положение, но да си сменят книжките по често, което значи и медицински прегледи по често не е нещо унижаващо достойнството или отнемане на човешко право.
Медицински преглед ? Приемам. А защо и смяна на книжката? А кога истински наказания за самоуверени пишлемета? За дрогирани и пияни, тотално неадекватни?
Намаленото време за реакция при възрасните и пияните може да доведе до ПТП-та
Решението може да бъде тест за бързина на реакцията по време на медицинските прегледи на базата на която да се дава възможност за шофиране
Така няма да е насочено към възрастните хора експлицитно (но и доста други хора с нарушена бързина на реакцията ще отпаднат)
Също дори по радикално решение може да е тестване преди всяко качване в автомобила на някакво устройство (което ще е много по сигурно)
Програми за пране:
01. Настоящи корумпирани политици - техния консенсус ни трябват за реформата
02. Семейства на ченгета от ДС - те са млади и кадърни и не са се възползвали от семейната си привилегия
Аз имам един 94 годишен съсед. Байдън е младеж до него. Качва си бабата и си кара колата. Проблема е като почне да я вкарва в гаража. Цялата улица (2 широки платна) не му стига за маневрата.
Абе, аз 2007 си мислех, че влизаме в икономически съюз, а то било че сме приели да ни командват някакви анонимни дегенерати, носещи отговорност пред неизвестно кого. Ще ми каже бай Х..й завършил ПУЦ-а в Брюж на колко години ще си подновяват книжката дядовците и бабите. Като са толкова "загрижени" за катастрофите да се откажат от гигантските си заплати и привилегии и да ги даря за пътища и светофари (примерно). Това стана някаква пародия вече. Утре какво ще е - пак ли за краставиците ще се хванат (или те са им в г...вете и не ги закачат)?
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Това за реакциите са разсъждения на невежи човечета, най-често младоци, за които физическите закони са тера инкогнита. Те са тези, на които всички останали им "пречат" и настояват по пътищата и магистралите винаги да се кара малко над разрешената максимална скорост. Масово не се спазва безопасна дистанция, след което простата реакция на водача е почти без значение. И това е преобладаваща причина за тежки катастрофи. А сложната реакция включва оценка на обстановката и реакция според нея. Последното няма как да се провери от лекар. Но тенденцията към тормоз на обикновените хова е ясно изразена в т.н. евроатлантически ценности.
Пълни глупости на невежи чиновници и още по-невежи кибици! След 50 годишен шофьорски стаж, реакциите при каквито и да са ситуации стават автоматични, като карането на колело, като дишането. Никой шофьор с няколко десетилетия стаж не си задава въпрос от рода на "А сега какво ли трябваше да направя?" Отделен въпрос е, че никой шофьор на възраст над 70-те няма да седне зад волана, ако не се чувства в кондиция! Аз поне не съм срещал такива. Оплакването на по-младите по отношение възрастните, обикновено се свежда до критика заради тяхното предпазливо и строго съобразено с правилата шофиране. Примерно на кръстовище: Айе мърдай ве дъртия!
""Недостигът на шофьори е важно предизвикателство и ние също така трябва да използваме тази директива, за да помогнем за решаването на този проблем", заяви тя"
Тази ком-мисирка, Адина Вълян не е ли чела другата директива, която до 2035 г. премахва автомобилите, а електрокарите и други "охлюви" ще се контролират от изкуствен интелект денонощно.
""Специална разпоредба изисква шофьорите над 70 години да подновяват по-често книжката си." Съвсем разумно предложение."
А упоменато ли е срещу каква "скромна такса" книжката ще се сменя всеки месец? Защото, от друга страна, се иска набутването с "AI четец" на "дигиталния рекет" - "Вместо да получават физическа карта, шофьорите ще получават книжката си по телефона, например като използват новия "дигитален портфейл" на ЕС" И като му падне батерията на "смарти"-то, движим се без книжка и "портфейл".
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 8832 НеутралноАми, така дефинирано е дискриминационно, както за младите, така и за старите.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertРешение: всички минават на преглед всеки 5 или 10 години, всички получават пълни права след 2 години шофиране с придружител
gianni
Рейтинг: 1393 НеутралноНаистина бие на очи, когато един 80 годишен дядо помете някоя спирка. Обаче ако тръгнем по логиката на възрастта, трябва да забраним на младежите да карат изобщо коли.
deaf
Рейтинг: 3203 ВеселоДо коментар [#1] от "penetrating":
"5 или 10 години"!!! Абе направо всяка година
niksan1
Рейтинг: 2460 НеутралноАйде да се спрем на последните шумни катастрофи, отнели живота на млади хора, катастрофи който се коментират почти всяка сутрин по медиите . Ти къде видя възрастен шофьор да « помита « някого на спирка, или пешеходна пътека ? Практиката показва, че това правят млади пияндурници и наркомани със самочувствие на великани зад волана, след като са ударили една линия от бялото, или след като са се налокали с алкохол .
Примери искаш, ли ? Без ДС - ченгета! Лустрация!
Васил Пенчев
Рейтинг: 689 ВеселоТеоретично разумно, но поне в България е по-добре младите шофьори да подновяват книжките си дори не на 5 г., а на 6 м. Бабата или дядото наистина бързо оглупяват и се забавят в реакциите, но обикновено сами са толкова отговорни, че по собствена инициатива повече не карат.
Васил Пенчевdanvan
Рейтинг: 1297 НеутралноГермания и Австрия да преставят статистика колко от ПТПтата са предизвикани от шофьори над 70 преди да демонстрират неадекватност за пореден път.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satdanvan
Рейтинг: 1297 НеутралноМного пътио съм писал че нивото на цивилизованост на една държава се мери по отношението към възрастните и хората в неравностойно положение, но да си сменят книжките по често, което значи и медицински прегледи по често не е нещо унижаващо достойнството или отнемане на човешко право.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satbrazza
Рейтинг: 843 ВеселоЗа Австрия и Германия не знам, но Вие със сигурност.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3786 НеутралноПри нас отдавна е така. Когато си подновявам книжката, минавам преглед. Минал съм през 21 година, ще минавам пак през 26. Еретик
brazza
Рейтинг: 843 НеутралноМедицински преглед ? Приемам.
А защо и смяна на книжката?
А кога истински наказания за самоуверени пишлемета?
За дрогирани и пияни, тотално неадекватни?
Пералня Перла
Рейтинг: 1250 НеутралноНамаленото време за реакция при възрасните и пияните може да доведе до ПТП-та
Програми за пране: 01. Настоящи корумпирани политици - техния консенсус ни трябват за реформата 02. Семейства на ченгета от ДС - те са млади и кадърни и не са се възползвали от семейната си привилегияРешението може да бъде тест за бързина на реакцията по време на медицинските прегледи на базата на която да се дава възможност за шофиране
Така няма да е насочено към възрастните хора експлицитно (но и доста други хора с нарушена бързина на реакцията ще отпаднат)
Също дори по радикално решение може да е тестване преди всяко качване в автомобила на някакво устройство (което ще е много по сигурно)
olimpipanov
Рейтинг: 868 НеутралноАз пък искам тест за КИ на сите депутати и други калинки у Брюксел и Стасбург.
Моето име
Рейтинг: 3282 НеутралноВсички шофьори трябва да минават нещо като годишен преглед :)
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠И младите - да ги проверяват дали не са станали наркомани.
Ivan Peev
Рейтинг: 808 НеутралноХайде тогава да не даваме свидетелства за правоуправление на лица до 25, поради това, че са млади и зелени...
Два дебила это сила!Кой е ЗА?
puykata
Рейтинг: 14 НеутралноДа вземат книжката на Байдън
half truth
Рейтинг: 1405 НеутралноАз имам един 94 годишен съсед. Байдън е младеж до него. Качва си бабата и си кара колата. Проблема е като почне да я вкарва в гаража. Цялата улица (2 широки платна) не му стига за маневрата.
Тюфлекчия
Рейтинг: 3128 ЛюбопитноАбе, аз 2007 си мислех, че влизаме в икономически съюз, а то било че сме приели да ни командват някакви анонимни дегенерати, носещи отговорност пред неизвестно кого. Ще ми каже бай Х..й завършил ПУЦ-а в Брюж на колко години ще си подновяват книжката дядовците и бабите. Като са толкова "загрижени" за катастрофите да се откажат от гигантските си заплати и привилегии и да ги даря за пътища и светофари (примерно). Това стана някаква пародия вече. Утре какво ще е - пак ли за краставиците ще се хванат (или те са им в г...вете и не ги закачат)?
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!alexsilver
Рейтинг: 890 НеутралноТова за реакциите са разсъждения на невежи човечета, най-често младоци, за които физическите закони са тера инкогнита. Те са тези, на които всички останали им "пречат" и настояват по пътищата и магистралите винаги да се кара малко над разрешената максимална скорост.
Масово не се спазва безопасна дистанция, след което простата реакция на водача е почти без значение. И това е преобладаваща причина за тежки катастрофи. А сложната реакция включва оценка на обстановката и реакция според нея. Последното няма как да се провери от лекар. Но тенденцията към тормоз на обикновените хова е ясно изразена в т.н. евроатлантически ценности.
alexsilver
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#5] от "Васил Пенчев":
"...Бабата или дядото наистина бързо оглупяват..."
Като съдя по дълбокомъдрения ти пост, някои не оглупяват тепърва, те просто са си такива, без значение от възрастта.
famousandco
Рейтинг: 1130 НеутралноЕдин от проблемите е, че с увеличаване на пенсионната възраст, ще има много работещи шофьори на 70 г., вкл. на автобуси, опасни товари и т.н.
penetrating
Рейтинг: 8832 ВеселоДо коментар [#3] от "deaf":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЩом искате :)
penetrating
Рейтинг: 8832 ВеселоДо коментар [#9] от "Костадин Иванов":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert:)
В Германия след определена възраст книжката е безсрочна
homer
Рейтинг: 319 НеутралноАз предлагам да се иска медицинско за евродепутатите.
peterradev
Рейтинг: 12 НеутралноЗащо на пет, а не на две? Освен това, след всеки акт да се държи изпит, независимо от възрастта.
Роси
Рейтинг: 7596 Неутрално"Специална разпоредба изисква шофьорите над 70 години да подновяват по-често книжката си."
Съвсем разумно предложение.
Московит
Рейтинг: 660 НеутралноПълни глупости на невежи чиновници и още по-невежи кибици!
Per aspera ad astra!След 50 годишен шофьорски стаж, реакциите при каквито и да са ситуации стават автоматични, като карането на колело, като дишането. Никой шофьор с няколко десетилетия стаж не си задава въпрос от рода на "А сега какво ли трябваше да направя?"
Отделен въпрос е, че никой шофьор на възраст над 70-те няма да седне зад волана, ако не се чувства в кондиция! Аз поне не съм срещал такива.
Оплакването на по-младите по отношение възрастните, обикновено се свежда до критика заради тяхното предпазливо и строго съобразено с правилата шофиране.
Примерно на кръстовище: Айе мърдай ве дъртия!
wanderer
Рейтинг: 3534 Весело""Недостигът на шофьори е важно предизвикателство и ние също така трябва да използваме тази директива, за да помогнем за решаването на този проблем", заяви тя"
Тази ком-мисирка, Адина Вълян не е ли чела другата директива, която до 2035 г. премахва автомобилите, а електрокарите и други "охлюви" ще се контролират от изкуствен интелект денонощно.
wanderer
Рейтинг: 3534 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "Роси":
""Специална разпоредба изисква шофьорите над 70 години да подновяват по-често книжката си."
Съвсем разумно предложение."
А упоменато ли е срещу каква "скромна такса" книжката ще се сменя всеки месец? Защото, от друга страна, се иска набутването с "AI четец" на "дигиталния рекет" - "Вместо да получават физическа карта, шофьорите ще получават книжката си по телефона, например като използват новия "дигитален портфейл" на ЕС"
И като му падне батерията на "смарти"-то, движим се без книжка и "портфейл".