Продължава инвазията на италиански марки у нас

В разгара на летния сезон, който по принцип не е сред най-активните за пазаруване, на българския пазар продължават да навлизат нови представителства на италиански марки за облекло. През изминалите седмици италианските брандове, достъпни за българина, се увеличиха с още два. Това са популярните на Апенините фирми за младежки дрехи Fornarina и Indian Rose & Indian Rags.

Fornarina на гребена на винтидж вълната


Марката Fornarina е създадена през 1947 г. от Джанфранко Форнари и днес може да бъде открита по всички краища на света. У нас тя се предлага в магазин Hot spot.

Новата колекция на Fornarina Glamour пролет/лято 2005 ни отвежда отвъд днешния ден и ни дава поглед към автентичните ценности от миналото - дрехи с винтидж излъчване и цялостен поглед, който носи различни вдъхновения и значения.

Облеклото лежи на границата между днешния свят и миналото. . .

За новия романтичен външен вид са използвани скъпи материали, перли, изкуствени скъпоценни камъни, дантела и пайети. Наивността на 50-те години е съживена чрез щампи тип „интериорен дизайн”, дрехи на точки и рисунки на чайници. Малки силно вталени якета и блузи. Революционният дух на 70-те години е въплътен в цялата колекция с мъжкия тип поло-ризи и жилетките или потниците, феминизирани от аксесоари и необичайни цветови комбинации.

Щампи, тип Heavy Metal, заедно с дръзки пънк детайли са използвани, за да осигурят доза ирония.

Дрехите от деним са прани и разкъсани, за да се постигне актуалното винтидж излъчване. Асиметричният износен външен вид изглежда като правен на ръка. Бляскавата женственост се редува с торбести, но подходящи за носене джинси - поглед назад към оригиналната им функция като работни панталони.

Колекцията Fornarina Base също предлага носталгичен поглед към миналото и отразява желанието за завръщане още веднъж към момичешките години. Изцяло бялото момичешко бельо от 40-те години е доминираща особеност - отворени памучни потници и жилетки или долни ризи и апликации в стила на японската анимация. Памукът се комбинира с флорални щампи, докато точките и тънките райета изпъкват в тези деконстуирани модели.

Indian Rose & Indian Rags между арта и модата

Indian Rose & Indian Rags са мъжка и дамска линия за младежка мода, част от компанията "Куотърмастър СПА", която е международен топпроизводител на стрийт мода и джинсови облекла. Философията им е базирана на ценностите на креативността и характеризира всеки един аспект от лайфстайла на компанията - от продукт и комуникация до дизайн и архитектура на работната обстановка.

"Куотърмастър" е основана в началото на 90-е години от Гидо Таварнер, но днес е в процес от ново развитие, което е започнало едва последните четири години и е довело до ниво на лидерска позиция в тази индустрия. Централният офис се намира в Мошиано, Сейнт Анджело - Италия, където се развива и собственото им производство. Облеклата се предлагат в Германия, Холандия, Англия, Франция, Испания, а вече и в България в три представителни магазина - в София, Варна и Слънчев бряг.

Долавянето на силните модни импулси за младежки облекла е целта, която целият екип на компанията се стреми да постигне, прилагайки различни инициативи и проекти като изложби и концерти и арт инсталации.

Креативният отдел, ключовият център на "Куотърмастър", представлява структура, отворена за новости и идеи, които пристигат от всички краища на света благодарение на оперативни системи, свързващи компанията с източници, създаващи иновационни тенденции.

Колекциите на Indian Rose предлагат свежи решения в стрийт мода за момичета на всякаква възраст; докато Indian Rags отделя повече внимание на автентичния произход на мъжкия джинсуеър.

Част от комуникационната офанзива на "Куотърмастър" е проектът “Артсторм”. Това е събитие, създадено от компанията, което периодично събира на едно място нови артисти и художници в различни сфери от различни точки на света. Целта е да се създават произведения в процес на комуникация между отделните творци, които компанията ще използва в бъдеще за своите рекламни кампании.

Графични дизайнери, художници, оператори, уебдизайнери, музиканти, диджеи, поети и фотографи са канени да дават свобода на своите персонални изразни средства в един вид смес между изпълнение и така наречения брейнсторминг от свободни или преплетени теми.

Един от бъдещите проекти на "Артсторм" е да бъде създадена нова марка джинси, която компанията ще разпространи на пазара.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK