В ущърб на българската позиция евродепутати решиха камионите да се връщат в страната си на 3 седмици

Снимката е взета от профила във "Фейсбук" на българския евродепутат Емил Радев.

Снимката е взета от профила във "Фейсбук" на българския евродепутат Емил Радев.



Комисията по транспорт на Европейския парламент подкрепи днес предложението камионите, извършващи товарни превози в ЕС, да се връщат веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик, предаде БТА. Това не е окончателно решение и въпросът предстои да бъде обсъден в пленарната зала на Европейския парламент.


Транспортната комисия одобри само един от трите доклада (повече за тях четете тук), които разглеждаше днес и които засягат също условията за извършването на международни пътни превози. Отхвърлени бяха двата доклада, свързани с почивките на водачите и техните възнаграждения. Предстои по-късно днес евродепутатите от комисията да решат как ще продължат работата по тези теми и засега не е известно какви текстове ще бъдат подложени на гласуване в пленарната зала - същите, променени или нови.


Днешното решение е само стъпка от очертаването на становището на Европейския парламент в преговорите с Европейската комисия и Съвета на ЕС. Преди началото на заседанието пред европарламента в Брюксел днес се събраха стотици шофьори от България, Румъния и Полша, които протестираха срещу опитите условията на техния труд да бъдат променени. Протестът бе подкрепен от български евродепутати от всички групи, а в залата на заседанието присъства министърът на транспорта Росен Желязков.




Пред протестиращите в Брюксел шофьори той заяви, че България ще настоява промените в условията за работа на международните превозвачи да не бъдат гласувани в пленарната зала на Европейския парламент.


С усилията на представителите ни в Европарламента два от докладите не бяха приети и бяха отхвърлени, посочи министърът. "Това означава, че ще изискаме от политическите групи пакетът да не влиза за разглеждане в Европейския парламент. Към момента, заради ситуацията, която се е създала и която може да се каже, че е една от малкото безпрецедентни ситуации на блокиране на законодателни предложения, разглеждани в цялост, няма решение на координаторите. Затова нека да изчакаме, за да бъдем сигурни кои да бъдат следващите стъпки", посочи той.


Министърът поясни, че единственото подкрепено от парламентарната комисия днес предложение за връщането на камионите на три седмици в държавата, където е установена фирмата собственик, е било отхвърлено по-рано от Съвета на ЕС, който е страна в преговорите. Изпарвени сме пред абсурд - Съветът отменя връщането на камиона, а комисията (по транспорт) предлага на Европарламента връщането на камиона, коментира Желязков.


Министърът съобщи, че представители на Европейската комисия, третата страна в преговорите, са го уверили, че няма да подкрепят връщането на камионите на три седмици в държавата, където са регистрирани. Независимо, че не сме напълнили площада, вашият глас се чува в залата, обърна се Желязков към превозвачите.

Ключови думи към статията:

Коментари (277)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Ето това им е Европа на две скорости.
    Ние да сме на място.

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 10145 Неутрално

    Когато големите решават, малките изобщо не трябва да се заблуждават, че ''гласуват''!
    Айде сега няколко хиляди тира да се прибират дома ...............

    karabastun1@abv.bg
  3. 3 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    Това е шамар срещу България. 15 000 работни места с по 3-4000 лв. заплата ще бъдат заличени.

    Предлагам моментално да приемем 70% от стоките в Кауфланд, Лидъл и Биле да са произведени в България.

    Предлагам и да облагаме веригите с Данък върху оборота, като в Полша, защото крият от печалбите си. В Полша данъка е 1,5% от оборота.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  4. 4 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Само да посмее Борисов да гласува вече някакви квоти за мигранти.
    Да си ги водят всичките в Брюксел, Париж и Берлин.

  5. 5 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1642 Любопитно

    И как се връзва това решение със "свободно движение на..."

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Мисля, че е редно да има задължителни квоти за български продукти в големите вериги.

  7. 7 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2404 Неутрално

    Поредната лобистка брюкселска кретения.

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    Да не забравят, че, БАБА ИДВА ЗА ОГЪНЧЕ.

  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Повечето от тия вече няма да депутати.
    Сега кешираха може би за последно депутатството.
    Чичо Макарон плаща.

  10. 10 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Корупцията в европарламента е много по-голяма, отколкото в България. Лобистите раздават пари навсякъде за да се толерират големите компании. Този ЕС заприлича на колониална система. Колкото по-бързо се разпадне, толкова по-добре. Нужно е ново политическо формирование на европейските държави.

  11. 11 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    Няма нищо-важното е,че Макрон е прогресивен.

  12. 12 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2295 Неутрално
  13. 13 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    А Германия защо строи Северен паток 2, след като Южният го спряха?
    А еврокаширащите депутати, питам ?

  14. 14 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3562 Весело

    Леле, сега ше трябва да се къпят...

  15. 15 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1642 Неутрално

    Мисля, че е редно да има задължителни квоти за български продукти в големите вериги.
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    Аз пък не мисля така. Рядко пазарувам в големи вериги (предпочитам малки търговци и пазари, където познавам хората и качеството на стките). От супермаркети купувам само неща които не мога да намеря другаде, а те рядко са сред произведените в България...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  16. 16 Профил на julesta
    julesta
    Рейтинг: 570 Неутрално
  17. 17 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 4395 Разстроено

    Много глупаво и тенденциозно заглавие - интелегентни хора сте, сетете се защо.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  18. 18 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#15] от "Nil satis nisi optimum":

    Ти не знам, ама Лидъл има оборот почти 900 милиона лева годишно, Кауфланд е вероятно над милиард.

  19. 19 Профил на Madmax
    Madmax
    Рейтинг: 117 Любопитно

    Трябва да бием контра на всяка брюкселска и френска инициатива оттук нататък.

  20. 20 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3375 Неутрално

    Лицемери. Плащат ни на чуждестранни наети самолетни билети на 3 седмици, че да си ходят при семействата? И това било от загриженост към шофьорите, така ли? Хахаха!

    Мърфи е оптимист!
  21. 21 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Да се атакува решението в Съда в Люксембург за нарушаване на мобилността и принципите заложени в Договора за ЕС.

  22. 22 Профил на Боярышник с хлебушком
    Боярышник с хлебушком
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Постепенно народът ще разбере изконните "евроаталнтически ценности'', а именно 3-4 държави да са добре , а другите кучета ни яли....

    Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы знали
  23. 23 Профил на Yana “Qna-ta” Topalova
    Yana “Qna-ta” Topalova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това се очакваше, не знам защо някои хора си мислят, че могат да променят нещо, предложено от Франция и подкрепено от Германия. Все пак това не е финалното решение по казуса, важното е какво ще се договорят със Съвета. Но при всички положения ще стане, това, което искат FR и DE! Кауза пердута според мен...

  24. 24 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    На Борисов, ако му е останало поне малко достойнство, трябва да отговори незабавно.

    С някакви конретни действия срещу всички европейски инвеститори, които печелят милиарди от нашия пазар.

    И всички коли на администацията трябва да са произведени в България.
    Ако искат да им купуваме колите, да отворят завод тук.
    Цървул.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  25. 25 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3767 Гневно

    .......този евро съюз нема да го БЪДЕ МНОГО.........!!!!.......те ни броят само като ТЕРИТОРИЯ и РЕСУРСИ/човешки , природни ,минерални......./.......

    България НАД ВСИЧКО .....
  26. 26 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3216 Весело

    До коментар [#13] от "НеКой":

    А вие защо си биете негрите?

  27. 27 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 266 Весело

    Ми какво, регистрират се фирми в някоя централна Европейска държава и камионите минават оттам всеки 3 седмици :)

    Умерен толераст
  28. 28 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    И защо? Ако нещо е качествено, ще си го купиш, така или иначе.

  29. 29 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#18] от "НеКой":

    Пазара на бързооборотни стоки се оценява на 10 млрд. , веригите правят 6 млрд. и плащат около 0,7% от оборота Корпоративен Данък. Лидъл до 2015 беше на загуба, сигурно още си я прихваща от печалбата.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  30. 30 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 695 Весело

    04.06.2018г.: Андрей Новаков: Победа на българските превозвачи, капитулация на пакета „Макрон“

    Гербаджии, сър.

  31. 31 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#4] от "НеКой":

    Ако ще квотата ни да е 200 000 на година, тук пак никой няма да остане, можеш да дишаш спокойно.

  32. 32 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 754 Неутрално

    На "печелившите" евро-атланти, честито!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  33. 33 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1470 Любопитно

    И защо да не може българските превозвачи,на 3 седмици да имат и един курс до България? Искаме само скъпи курсове в Западна Европа и се надяваме техните депутати да ръкопляскат на дъмпинга изтòчен.

    ЛУСТРАЦИЯ НА ШАЙКАТА
  34. 34 Профил на Момо
    Момо
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Корупцията в европарламента е много по-голяма, отколкото в България. Лобистите раздават пари навсякъде за да се толерират големите компании. Този ЕС заприлича на колониална система. Колкото по-бързо се разпадне, толкова по-добре. Нужно е ново политическо формирование на европейските държави.
    —цитат от коментар 10 на Vassco


    Естествено, че корупцията там е много по-голяма, но ако трябва да бъдем по-точни, то тя е в ЕК - там където се разпределят парите. Принципно, ЕС се превръща в една модерна соц система чрез различни видове директиви, актове, квоти и ограничения. Свободен пазар в ЕС на практика липсва. Също така, ЕС очертава няколко скорости на работа. Единственият ни шанс е да се трудим повече.

  35. 35 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Гневно

    А защо всички французи, които работят в България да не си ходят всяка събота и неделя във Франция? Начело с посланника. Всеки месец да си заминава в Париж.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  36. 36 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#35] от "hope":

    С жена му и кучето. За да са семейство да почувстват топлината на семейната среда в къщи. Подчертавам - в къщи.

  37. 37 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Аз предлагам знамената на ЕС в България да бъдат свалени от местата им. Ей така, за да се поизчистят и да са отново като нови. Това почистване да продължи … да кажем до 1 април.

  38. 38 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Ми какво, регистрират се фирми в някоя централна Европейска държава и камионите минават оттам всеки 3 седмици :)
    —цитат от коментар 27 на Наблюдател


    Това е възможно решение, но тогава ще трябва да си плащат там данъците, а там са по-високи от тукашните. А и трябва да покриват разни стандарти и изисквания, които тук минават, понеже сме на балканите, но там няма да минат.

  39. 39 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1843 Неутрално

    Ха, ха...свободна конкуренци а! Вярвайте в кухите лафчета за небивалите европейски ценности и ще сте винаги изиграните.

  40. 40 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Санкции срещу Русия - О.К. за да сме съпричастни. Затваряне на АЕЦ - О.К. заради същото, а и да облажат подписващите от наша страна. Затваряне на ТЕЦ - О.К. заради същото.
    Сега пак ли О.К.
    Тц.
    И забравете вече за мигранти.
    Ние не пушим.

  41. 41 Профил на Storm Of Change
    Storm Of Change
    Рейтинг: 1213 Весело

    Победа, другари! По-бе-да! Със задружни усилия на Боеко, Станишев, Джамбазки, Неков, Нинова, Доган и всички храбри евроопълченци, балканският външнополитически тигър България отново повлия на международната арена! България на три океана бе!

    Разни хора - разни алкохоли!
  42. 42 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1851 Неутрално

    Бих се учудил ако комисията бе отменила пакета ''Макрон'' . Защото за онея европейци да спиш по камиони с месеци , да не виждаш семействата си и цялата мизерия по едно пътуване което е стрес за организма , не е социално справедливо и е безчовечна експлоатация на работника . Защо нашите ''големи '' транспортни фирми си траят по въпроса колко получават германци , французи , белгийци и т.н. плюс социални надбавки и колко от нашите ''големи ''плащат на шоферите си ? Разликата е около 1200-1500 Ев. на човек . А сега умножете тез пари по 60хил . бълг. шофери и ще получите приблизителни печалби за месец на нашите ''големи '' фирми от транспорта . Е за това е цялата дандания , хората от ЕС , Макрон и т.н. искат да ни вкултуряват по заплащане а нашите ''големи не щат да плащат колкото трябва и се дърпат . Приказките , че европейците искат да им вземат пазарите са само за на маса и за пред нищо не разбиращите шовери на камиони . Пазар има и е за всички . А наще се прават на гяволета .Нема как стане !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  43. 43 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Двойните стандарти са факт. Богата Западна Европа не иска голтаците. Нищо, г-н Алексиев вместо да си купи кола за един милион евро, ще отдели 900 хиляди. Или просто ще намали заплатите на персонала.

    master
  44. 44 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Хубав бульон трезве!
    А ще отрезвее ли българинът?
    НИКОГА! Българинът не прави две неща - не узрява и не отрезвява.
    И плаща, и сол яде, и бой отнася.

  45. 45 Профил на r3tro
    r3tro
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Ама чакайте сега, нали уж се борим за свободен пазар?

  46. 46 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Това е "общия" пазар на Европейския Социалистически Съюз...

  47. 47 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#40] от "НеКой":

    Спряхме и миговете. Като дойдат натовските самолети. За да сме съпричастни.
    Не строим и нова АЕЦ. пак за да сме съпричастни.
    Е не изгонихме руснаци, но то се оказа, че и не е имало защо.

  48. 48 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    Леле, сега ше трябва да се къпят...
    —цитат от коментар 14 на arcanum


    Къпането не е задължително.

  49. 49 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#35] от "hope":С жена му и кучето. За да са семейство да почувстват топлината на семейната среда в къщи. Подчертавам - в къщи.
    —цитат от коментар 36 на НеКой


    Дано реагира нашата Брюкселска подлога.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  50. 50 Профил на Storm Of Change
    Storm Of Change
    Рейтинг: 1213 Весело

    Поне 10 пиара в момента мислят какви да са опорните точки. Засега са "изчакайте, не коментирайте". Щото... щото ще е тегаво с опорките, затова :)

    Разни хора - разни алкохоли!
  51. 51 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 523 Неутрално

    [quote#3:"hope"Предлагам моментално да приемем 70% от стоките в Кауфланд, Лидъл и Биле да са произведени в България.[/quote]

    Да, пакета "Макрон" на практика е точно това, само че за транспортния сектор. Грубо погазване на принципа на отворения пазар. Европейското лицемерие няма край!

  52. 52 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Това ли са преателите на Тиквонийй?

  53. 53 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3461 Неутрално

    Двойните стандарти са факт. Богата Западна Европа не иска голтаците. Нищо, г-н Алексиев вместо да си купи кола за един милион евро, ще отдели 900 хиляди. Или просто ще намали заплатите на персонала.
    —цитат от коментар 43 на gigabyte


    Колкото Банев плати заплати на гладуващите работници в Полимери.

  54. 54 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    Учудва ме , че Европарламентът се занимава с чисто стопански и синдикални проблеми на частни превозвачески фирми.

  55. 55 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#54] от "tacheaux":

    Ми имат пари хората. За лобистки закони.

  56. 56 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    Малко снимки:

    http://clubz.bg/78093-boqt_nastana_zvuchi_v_bryuksel_zaradi_plana_makron_snimkivideo

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  57. 57 Профил на mlo05388970
    mlo05388970
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Мисля, че е редно да има задължителни квоти за български продукти в големите вериги.
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    А има ли качествени български продукти, който да заменят западните, при това на цени, които могат да си позволят и по-бедни клиенти?...и какво предлагаш реално..примерно цял шанд с български прах за пране..дори не им знам и имената на българските и едно ъгълче с Персил и Ариел...цял щанд с палмово масло и едно ъгълче със сирена..цял щанд със соя и лайна и едно ъгълче с месни колбаси.....направо предложение стил Путин..щом тия ни налагат санкции, то и ние сами ще си се санкционираме, за да им покажем колко сме "велики"...

  58. 58 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 838 Весело

    Не разбирам защо са тези брожения... Същите правила са валидни и за френските, немските, английските шофьори, които правят курсове из Балканите.

    Ааа, казвате, че няма такива шофьори? А защо няма? Отговор търсете малко на североизток, не в Брюксел.

  59. 59 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3767 Весело

    .......това само ГЕРМАНИЯ и ФРАНЦИЯ да КОМАНДАРИ нема да продължи ДЪЛГО.......!!!!!.......БРИТАНИЯ само да се ОЗАФЕРИ и ше им ТУРИ ПРЪТА в КАРучката.....

    България НАД ВСИЧКО .....
  60. 60 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    БГ превозвачите повярваха на Борисов и гласуваха за ГЕРБ.
    Там им е грешката. Трябва да се гласуват за ДСБ или ДаБГ.

  61. 61 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    Спомням си, когато Холандците гласуваха срещу влизането на Румъния и България в "еврочакалнята"...... Румънците спряха да внасят цветя от Холандия. Вярно за кратко, но поне реагираха някак.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  62. 62 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3461 Неутрално



    Шрифтът е като на всички организирани манифестации у нас, но английският куца.

  63. 63 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3562 Весело

    Ваньо скоро нема да си зима ново Бугати

  64. 64 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    БГ превозвачите повярваха на Борисов и гласуваха за ГЕРБ.Там им е грешката. Трябва да се гласуват за ДСБ или ДаБГ.
    —цитат от коментар 60 на ebf52574941


    Никакво ДСБ повече. Споделям мнението си тук от години, страстен привърженик съм на Костов.
    НО...... този път гласувам за някой, който има реални шансове да избута ГЕРБ, особено в София.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  65. 65 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    Едно предизвестено решение на Комисията. Дали е правилно или не ще разберем след дебатите в Европейския парламент. Прави ми впечатление, че политическите сили в България гледат максимално да използват проблема в навечерието на задаващите се избори, изглежда от всякакъв вид. Гледам на случващото се като реалист, не като песимист.

  66. 66 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Значи когато китайските стоки заливат ЕС не е дъмпинг.
    Българските транспортни фирми обаче правят дъмпинг на френските и веднага се променят правилата на играта. А че немските и френските вериги погубват земеделието в България с евтиния си внос?

  67. 67 Профил на Question Mark
    Question Mark
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#27] от "Наблюдател":

    Защото малките семейни фирми с по 3-4 камиона ( а те сигурно са половината от бизнеса) няма да могат да си позволят да отворят седалище във Франция или Германия.
    Затова.

  68. 68 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Това е шамар срещу България. 15 000 работни места с по 3-4000 лв. заплата ще бъдат заличени.
    —цитат от коментар 3 на hope


    Няма да бъдат заличени, шофьорите ще почнат да работят за немски и френски фирми и ще ги осигуряват на реални по-високи заплати и даже като стане време за пенсия ще са много доволни.

    Ще пострадат единствено пишман БГ бизнесмени, които осигуряват шофьорите на 700-800 лв и ги карат да въртят по 2-3 месеца в Европа без да се прибират за почивка.

  69. 69 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#67] от "Question Mark":

    Ма защо да отварят. Ние искаме данъците да си ги плащат у нас.
    Макарона е президент на богата страна.

  70. 70 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#63] от "arcanum":

    Въпросното Бугати съм го виждал до една автомивка. Още съжалявам, че не го снимах, картинката беше олицетворение на нашата действителност - олющените блокове, калните междублокови пространства, улиците на дупки, наоколо автопарк на средна възраст 20 години и сред всичко това кола за милиони, която е толкова ниска, че даже не знам как беше минала през кратерите.
    Учудвам се как още се намират хора да защитават подобни.

  71. 71 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#7] от "lustmord":

    Какво общо има Брюксел с това решение на Транспортната комисия на Европейския парламент? Напротив, ако прочетеш статията ще видиш, че:

    "Министърът съобщи, че представители на Европейската комисия, третата страна в преговорите, са го уверили, че няма да подкрепят връщането на камионите на три седмици в държавата, където са регистрирани."

    Демек Европейската комисия (Брюксел) е на страната на българските шофьори. А ти си скапаняк, който просто пропагандира.

  72. 72 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1843 Неутрално

    Не разбирам защо са тези брожения... Същите правила са валидни и за френските, немските, английските шофьори, които правят курсове из Балканите. Ааа, казвате, че няма такива шофьори? А защо няма? Отговор търсете малко на североизток, не в Брюксел.
    —цитат от коментар 58 на morf


    Е да де, но френските камиони се връщат във Франция, а българските в БГ. Кой според тебе има по големи разходи?

  73. 73 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#70] от "Killing Joke":

    Мразиш България, видно е от коментарите ти.
    Знаем, че сме по-бедни от Грмания и Франция, но си имаме достойнство.
    За разлика от теб...

  74. 74 Профил на Madmax
    Madmax
    Рейтинг: 117 Любопитно

    По-високите земеделски субсидии във Франция също са дъмпинг и изкривяват пазара.

  75. 75 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Глобализацията свърши. Всеки гледа да спасява собствения си народ (и ние така). Безкраен растеж няма и ЕС няма накъде толкова много да расте. Оттук следва, че е важно преразпределението. Преразпределя се по братски, не по равно. Франция и Германия внасят най-много в бюджета на ЕС и те поръчват музиката. Ние внасяме 4 пъти по-малко отколкото вземаме. Някак си пак сме на далавера от цялата работа. Достъп до качествени стоки, понякога през сивия внос. Достъп на нашата продукция до общия пазар без да ѝ се налага мито.

  76. 76 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 3767 Весело

    .......искаме си САВЕТА за ИКОНОМИЧЕСКА ВЗАИМОПОМОЩ / С И В / https://www.youtube.com/watch?v=PYK4haeJMoA

    България НАД ВСИЧКО .....
  77. 77 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#66] от "НеКой":

    Земеделието изнася в чужбина, защото на Ганчо му се свиди да даде повече за качествен домат и купува полиуретана из магазините, че е по на далавера.
    А хубавият домат все някой ще го оцени и хората вече не се занимават с нашия пазар :)
    Садиш, поливаш, гледаш го и накрая Ганчо изпръхтява: "Емноооооскъпоообеее, то у Кауфланд са по-евтини!". Кой ще ти се занимава с такива хора?

  78. 78 Профил на ckn29372393
    ckn29372393
    Рейтинг: 253 Любопитно

    Абе Г-н Некой- Никой, ти много "авторитетно" го раздаваш по цели дни по всички теми, ама от кво живееш,а? Поцял ден по форумите... все компетентен, ако и беше с малко повече акъл, ама то е вече многода го иска човек от тебе!

  79. 79 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#73] от "НеКой":

    Стига плака, бе човек :)

  80. 80 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#46] от "tvr18355030":

    Не, не е. ЕС има три основни институции - Европейската комисия, Европейския парламент и Съвета на Европа. Първата има за цел да защитава интересите на ЕС като цяло, втората има за цел да защитава интересите на народа на ЕС, а третата е съставена от министрите на отделните държави в ЕС и има за цел да защитава интересите на отделните държави в ЕС. Всеки министър защитава интереса на държавата си, не на ЕС.

    Този проект е подкрепен от Съвета на ЕС, главно заради Франция, която цели да защитава своите интереси, но и с широка подкрепа от министрите на другите държави. Европейската комисия е против него. Така че се оказва, че институцията, която има за цел да защитава ЕС като цяло е против това. Спрете с тая скапана пропаганда.

  81. 81 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 3364 Любопитно

    .......този евро съюз нема да го БЪДЕ МНОГО.........!!!!.......те ни броят само като ТЕРИТОРИЯ и РЕСУРСИ/човешки , природни ,минерални......./.......
    —цитат от коментар 25 на kesh


    Добрутру! Някои не могат да си го поберат у главата, че това е главното/важното за тях. Мислят си, демокрация и т.н. глупости, които за тях са само ИНСТРУМЕНТИТЕ, с които да постигнат това, което си изброил! Че и много повече.

    reductio ad absurdum...
  82. 82 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 364 Неутрално

    Това ли са преателите на Тиквонийй?
    —цитат от коментар 52 на b0b069


    С такива приятели врагове не ти трябват. Боко да сяда и да мисли с какво да си отмъстим. Може да намекне пред когото трябва, че при някое от следващите гласувания по много важен за ЕС въпрос, който се приема с пълно мнозинство, БГ ще гласува против. Нещо от рода на удължаване санкциите срещу Русия, бъдещи търговски споразумения с тоз- оня, приемането на Македония в ЕС и др. Блъфът ще сработи със сигурност, ако е достатъчно убедителен и луд да го направи. Може да предложи и "пакет Борисов"- защо да има квоти за производство само на някои неща. Могат да се въведат и квоти за автомобили да речем. Примерно на Германия и Франция се полага да произведат по 500 хил.. автомобила. За горницата да си изнесат заводи в други страни, които нямат производство, но имат квота. Повечето държави в ЕС не произвеждат коли и ще гласуват ЗА и ще се приеме. Искане за изравняване на субсидиите в селското стопанство също е лост за въздействие, там няма ли дъмпинг от страна на и без това богатите държави, поставяйки в неравностойно положение другите производители от по- бедните страни. Чуждите вериги също могат да се ударят брутално. дори и да не успеем съвсем не е излишно да покажем малко изправен гръбнак и достойнство, че през последните години сме се превърнали в абсолютни мекотели.

  83. 83 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#77] от "Killing Joke":

    Човекът ти го каза. Като получават по едно евро на килограм за производството на плодове и зеленчуци, как искаш ти да направиш същата цена като тяхната.
    Ама това не е дъмпинг.
    Либерален пазар е явно...

  84. 84 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#83] от "НеКой":

    И аз ти го казвам - доставят ми зеленчуците директно вкъщи. Имам договорка с производител. Не са евтини, но са много хубави. И са сезонни - човекът ме предупреждава, например, "Това са последните домати за тази година". Догодина пак.
    Не ме интересува кой какво е казал, аз поддържам директно един производител. За разлика от обичащите България, нали.

  85. 85 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#84] от "Killing Joke":

    Твоите лични преживявания не са тема на форума. Говорим за щетите за страната ни.

  86. 86 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#84] от "Killing Joke":

    Френския картоф е по-евтин, защото се субсидира от евробюджета.

    При тези субсидии е същия лобизъм. Печелят големите и богатите.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  87. 87 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#85] от "НеКой":

    Ами спри да говориш, избърши си сълзите и си давай парите за българско производство. Да те е спрял някой?

  88. 88 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    До коментар [#86] от "hope":

    Ми как иначе гръцките ябълки са по-евтини от българските.

  89. 89 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#86] от "hope":

    Ами скърши им хатъра, като искаш. Купи си български картоф.

  90. 90 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#83] от "НеКой":И аз ти го казвам - доставят ми зеленчуците директно вкъщи. Имам договорка с производител. Не са евтини, но са много хубави. И са сезонни - човекът ме предупреждава, например, "Това са последните домати за тази година". Догодина пак. Не ме интересува кой какво е казал, аз поддържам директно един производител. За разлика от обичащите България, нали.
    —цитат от коментар 84 на Killing Joke


    Ние тук не говорим кой, как се спасява индивидуално и какви домати яде, говорим че пенсионерите живеят крайно унизително и често не се лекуват, а Макрон обещал на френските пенсионери с под 2000евро пенсии да им помогне. Френските и Немските компании печелят в България, а българските не могат да работят в ЕС или им поставят условия, които с цените на които те предлагат услугата си, не могат да печелят.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  91. 91 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 1060 Весело

    Абе Г-н Некой- Никой, ...ама от кво живееш,а?
    —цитат от коментар 78 на ckn29372393


    „Яде“ внуците на реститутките.

    До коментар [#78] от "ckn29372393":

  92. 92 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Ми какво, регистрират се фирми в някоя централна Европейска държава и камионите минават оттам всеки 3 седмици :)
    —цитат от коментар 27 на Наблюдател


    Ми ще трябва да се плащат данъци и осигуровки и унгарския или чешкия НАП не си поплюват :)))

  93. 93 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#90] от "hope":

    Ако шефът на българската компания беше вложил парите за бугатито в нещо смислено, може би щеше да се конкурира по-добре.
    Работил съм на Запад във фабрика със 100 работници персонал и обороти за милиони. Собственикът ѝ караше кола втора употреба, цялото му семейство също. Даже живееше под наем. Това е грижа за бизнеса и затова са конкурентноспособни, щото не си харчат парите за глупости, докато работниците им са на по 800 кинта. И си плащат данъците стриктно, затова и пенсионерите им имат пари.

  94. 94 Профил на Yana “Qna-ta” Topalova
    Yana “Qna-ta” Topalova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#71] от "Адекватно мислещ": Ама в Брюксел е и ЕП, и Съвета! Не е само ЕК! По правилата на играта в преговорите между ЕП и Съвета (т.нар. Триалог), където участва ЕК като медиатор между двете други страни, е важно какво ще се разберат Съвета и ЕП, а ако ЕК не е съгласна с това решение общо взето не може да направи много! Единственият й ход е да оттегли цялостното си предложение, ама това се случва изключително рядко!

  95. 95 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#86] от "hope":Ми как иначе гръцките ябълки са по-евтини от българските.
    —цитат от коментар 88 на НеКой


    Покрай ембаргото към Русия разбрах, че най-големият европейски производител на ябълки бил Полша. Според мен са някакави специални гмо сортове, щом виреят на тези температури.
    Крайно време е плодовете и зеленчуците да се продават с името на сорта и процента на витамини и минерали в тях.

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  96. 96 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3375 Неутрално
  97. 97 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Подвеждащо заглавие, внушаващо негативизъм - за пореден път.

  98. 98 Профил на Yana “Qna-ta” Topalova
    Yana “Qna-ta” Topalova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#80] от "Адекватно мислещ":


    Съвета на Европа е съвсем друга институция! Казва се Съвета на ЕС! Ама да не забравяме и за Съда на ЕС!

  99. 99 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 300 Неутрално

    Трябва да вземем контрамерки. Директно удрят по цял отрасъл на икономиката ни. Тези шофьори ще отидат да работят в Германия и Франция сега, което автоматично вади доходите им от нашата икономика.
    Ясно е, че сме малки, корумпирани и никой не ни брои за нищо, но трябва да се направи нещо, няма как иначе.

  100. 100 Профил на Opportunity
    Opportunity
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    И квооо, пише нещо специално за България ли? Или само в България има тираджии?
    ще заплача :)

    The Universe is under no obligation to make sense to you.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK